معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا

معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا به شما کمک می کند که با مهم ترین پایه های اقتصادی این کشور آشنا شوید؛ بدون شک بانک ها و شرکت های مهم در یک کشور اعتبار اقتصادی کشور مربوطه را تایید کرده و مهم ترین بانک ها و شرکت ها آیینه از وضعیت اقتصادی هستند.

کانادا با سیستم بانکی قوی خود زادگاه برخی از بهترین و معتبرترین بانک های جهان بوده و به صورت کلی امروزه بیش از 29 بانک داخلی در این کشور وجود دارد؛ علاوه بر این، 27 شعبه بانک خارجی و سه شعبه وام دهی طیف کاملی از خدمات بانکی مربوطه را در کانادا ارائه می دهند.

معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا

امروزه کانادا به عنوان یکی از برترین اقتصاد های جهان ، سرمایه شما را تضمین نموده و یکی از راه های عالی برای دستیابی به درآمد و سود بالاست.

فهرست مطالب

برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط کاری در بهترین بانک های این کشور از طریق تلفن های تماس با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید . کانادا خانه برخی از بزرگ ترین شرکت های جهان بوده و هر یک از این شرکت ‌ها تاریخچه، سیستم ‌ها و شیوه‌ های کاری منحصربه ‌فرد خود را دارند که به آنها در دستیابی به موقعیت امروزی خود کمک کرده است.

یادگیری در مورد این شرکت ها می تواند به شما در شناسایی ارزش های کاری و فرصت هایی که در این سازمان ها پیدا می شود، کمک کند؛ برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط استخدامی در این شرکت ها علاوه بر این مقاله عنوان شرایط مهاجرت کاری و ویزای کار کانادا را مطالعه فرمایید.     

شرکت حمل و نقل مگنا

شرکت حمل و نقل مگنا یکی از شرکت های حمل و نقل در لیست بهترین شرکت های کانادایی بوده که در سال 1957 تاسیس شد . این شرکت که امروزه جزو مهمترین تامین کنندگان عمده صنعت خودرو در کانادا شناخته می شود ، شرکتی در حوزه فناوری حمل و نقل بوده و دارای نیروی کار کارآفرینی متشکل از 158000 متخصص در سراسر جهان و ساختار سازمانی مبتنی بر نوآوری می باشد.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا

این شرکت از لیست معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا با بیش از 60 سال تجربه ، رویکردی جدید برای طراحی، مهندسی و تولید دارد که عملاً تمام قسمت های خودرو را در بر میگیرد . هدف اصلی این شرکت حمایت از پیشرفت و نوآوری در زمینه حمل و نقل بوده و حال حاضر در بیش از 28 کشور 347 مرکز تولید و 84 مرکز تحقیقات، مهندسی و فروش فعالیت دارد.

همچنین شرکت مگنا انواع مختلفی از مزایای بیمه را برای کارمندان خود فراهم کرده که برخی از این بسته های بیمه شامل بیمه سلامت، بیمه دندانپزشکی، مراقبت های روانی و بیمه حوادث شغلی می شود . اگر قصد دارید که در بهترین شرکت های کانادایی مشغول به کار شده و کسب درآمد کنید؛ حتما برای اطلاع از شرایط کاری و دستمزد از طریق تلفن های تماس با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

بانک تجاری تورنتو دومینیون

بانک تجاری تورنتو دومینیون در 1 فوریه 1955 از طریق ادغام بانک تورنتو و بانک TD ایجاد شد؛ این بانک با ارزش بازار 180.6 میلیارد دلار به عنوان بزرگترین بانک در کانادا شناخته شده که دفتر آن در تورنتو قرار گرفته و از اول مارس 2022، دومینیون دارای 2800 دستگاه خودپرداز است.

بانک تورنتو دومینیون در زمینه های بانکداری خرده فروشی فعالیت کرده و دارای بزرگترین شبکه شعب در کانادا و ایالات متحده می باشد؛ علاوه بر بانکداری خرده فروشی، این بانک همچنین ارائه دهنده قابل توجهی از خدمات بانکداری تجاری بوده و این گزینه برای مشاغلی که به دنبال محصولاتی مانند وام، خطوط اعتباری و مدیریت خزانه هستند مفید است.

بانک تورنتو در سال 2020 معادل 11.9 میلیارد دلار کانادا و درآمد در همان سال 29.9 میلیارد دلار کانادا بوده است؛ این بانک یکی از بزرگترین بانک ها در لیست بانک های مهم کشور کانادا است و در سال 2015 در رتبه 66 جهانی فوربس 2000 قرار گرفت، بانک تورنتو به دلیل ارائه طیف وسیعی از خدمات بانکی و مالی در سراسر جهان مشهور است.

 

 

بانک تجاری تورنتو دومینیون

امروزه بانک دومینیون بیش از 11 میلیون مشتری در سراسر کانادا داشته و این شرکت چند ملیتی همچنین مسئول حدود 26 میلیون مشتری در سراسر جهان است که شامل 1200 شعبه در 16 ایالت در سراسر ایالت متحده بوده و تقریباً در تمام بخش‌ های خود فرصت های شغلی را ارائه می‌دهد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرکت صنعتی انبریج

شرکت صنعتی انبریج یکی از شرکت های مشغول به فعالیت در حوزه انرژی، معدن و تاسیسات بوده که در در 30 آوریل 1949 تأسیس شد؛ دفتر مرکزی این شرکت در کلگری، آلبرتا واقع شده و دارای طولانی ‌ترین خط لوله نفت خام و مایع به امتداد 27564 کیلومتر در جهان است.

این شرکت توزیع گاز چند ملیتی به طور فعال نفت خام را از طریق کانادا، ایالات متحده و فراساحل به خلیج مکزیک منتقل می کند؛ در طی دهه گذشته، انبریج 29.5 میلیارد بشکه نفت خام را از طریق خطوط لوله خود حمل کرده است.

شرکت انبریج که یکی از بهترین شرکت های کانادایی بوده، در تولید و توزیع سوخت ‌های فسیلی پیشرو است و این شرکت یکی از بزرگترین شرکت ‌های انرژی تجدیدپذیر در کانادا با سرمایه ‌گذاری عمده در پروژه ‌های انرژی بادی و خورشیدی می باشد؛ ارزش این شرکت در حال حاضر 114.80 میلیارد دلار است.

امروزه کانادا در بین مهم ترین و برترین اقتصاد های جهان قرار گرفته و سرمایه گذاری در بخش های مختلف این کشور یکی از راه های بسیار عالی برای دستیابی به درآمد و سود بالاست.

یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت و همچنین برای کسب درآمد دلاری در یکی از بهترین کشورهای دنیا، ثبت شرکت است؛ با لمس عنوان ثبت شرکت در کانادا عنوان مربوطه را مطالعه کرده و با شرایط کلی و میزان بودجه لازم برای ایجاد شرکت خودتان در این کشور آشنا شوید. 

بانک سلطنتی کانادا

بانک سلطنتی کانادا

بانک سلطنتی کانادا در سال 1864 در هالیفاکس، نوا اسکوشیا تاسیس شده و هرچند دفتر مرکزی و قانونی آن در مونترال، کبک واقع شده اما دفتر مرکزی آن در تورنتو، انتاریو قرار دارد؛ بانک سلطنتی این کشور که با نام رویال بانک نیز شناخته می شود، به حدود 15 میلیون مشتری نهادی، تجاری، شخصی و دولتی در کانادا، ایالات متحده و پنجاه و پنج کشور در سراسر جهان خدمات ارائه می دهند.

این بانک امروزه بزرگترین بانک کانادا از نظر سرمایه بازار بوده و اکنون دارای ارزش بازار 196.5 میلیارد دلاری و از اول مارس 2022، این بانک دارای 1210 شعبه و 4200 دستگاه خودپرداز می باشد.

بانک رویال خدمات زیادی از جمله کارت های اعتباری و حساب های چک با هزینه های ماهانه از 4 تا 30 دلار را به مشتریان ارائه می دهد؛ همچنین این بانک از لیست بانک های مهم کشور کانادا دارای گزینه های بیمه جامعی مانند خانه، ماشین، سلامت، زندگی، مسافرت و غیره است.

 

بانک رویال کانادا در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا-اقیانوسیه، کارائیب و آمریکای جنوبی فعالیت کرده و شعبه های خرده فروشی متنوعی در آمریکای شمالی دارد؛ در این بانک امروزه بیش از 78000 نفر مشغول به کار هستند.

شرکت ملی راه آهن کانادا

شرکت ملی راه آهن کانادا یکی از شرکت های مشغول به کار در زمینه حمل و نقل و تدارکات بوده و بزرگترین راه آهن کشور هم از نظر درآمد و هم از نظر وسعت شبکه ریلی با حدود 32831 کیلومتر می باشد.

شرکت ملی راه آهن امروز به اکثر مناطق کانادا و غرب میانه و جنوب ایالات متحده خدمات می دهد.

این شرکت که تا سال 1995 متعلق به دولت بوده و در حال حاضر دارای ارزش بازار 88.94 میلیارد دلار است.

در طول دهه گذشته، این شرکت از بهترین شرکت های کانادایی به طور پیوسته به یکی از بزرگترین سازمان ها در کانادا و در سراسر قاره تبدیل شده و مزایایی مانند کارآموزی با حقوق برای دانشجویان، بیمه درمانی و دو هفته مرخصی با حقوق پس از سال اول کار را ارائه می دهد.

بانک قدیمی مونترال

بانک قدیمی مونترال یکی از بانک های سرمایه گذاری بین المللی در بین لیست بهترین بانک های کانادایی بوده که در سال 1817 و در کبک تاسیس شد، این بانک خدمات مالی که به عنوان یکی از قدیمی ترین بانک های کانادا شناخته میشود امروزه دفتر مرکزی عملیاتی و دفاتر اجرای خود را به شهر تورنتو انتاریو منقل کرده است.

مونترال که عنوان سومین بانک بزرگ در بین لیست معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا را از آن خود کرده، امروزه حدود 93.5 میلیون دلار در بازار ارزش دارد؛ در بورس اوراق بهادار تورنتو تحت علامت $BMO معامله شده و این بانک در سال 2022، دارای 900 شعبه و 2200 دستگاه خودپرداز بود.

بانک مونترال انواع خدمات مانند حساب های چک، وام مسکن، سرمایه گذاری، حساب های پس انداز و بیمه را به مشتریان خود ارائه داده و درآمدی معادل 22.2 میلیارد دلار کانادا در سال 2020 کسب کرده است، امروزه حدود 45234 کارمند در شعبه های مختلف این بانک مشغول به کار هستند.

بانک سلطنتی کانادا
بانک تجارت سلطنتی کانادا
لیست 10 بانک برتر در کانادا
1بانک تورنتو-دومینیون6بانک گروه دژاردین
2رویال بانک کانادا7بانک ملی
3بانک اسکوشیا8بانک HSBC
4بانک مونترال9بانک Laurentian کانادا
5بانک سلطنتی کانادا10بانک غربی کانادا
بانک بین المللی اسکوشیا
بانک تجاری تورنتو دومینیون

بانک بین المللی اسکوشیا

بانک بین المللی اسکوشیا در سال 1832 در هالیفاکس تاسیس شده و در سال 1900 دفاتر اجرایی خود را به تورنتو، انتاریو منتقل کرد؛ این بانک که عنوان “بین المللی ترین بانک کانادا” را برای خود انتخاب کرده، در آمریکای لاتین و دریای کارائیب و همچنین در اروپا و بخش هایی از آسیا فعالیت می کند.

این بانک از لیست بانک های مهم کشور کانادا امروزه به بیش از 25 میلیون مشتری در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد و طیف وسیعی از محصولات و خدمات از جمله بانکداری شخصی و تجاری، مدیریت ثروت، بانکداری شرکتی و سرمایه گذاری را ارائه می دهد.

با بیش از 88000 کارمند و دارایی 1.2 تریلیون دلاری اسکوشیا عنوان چهارمین بانک بزرگ در فهرست معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا را به دست آورده است.

بانک بین المللی اسکوشیا

به صورت کلی بانک اسکوشیا دارای 110.5 میلیارد دلار ارزش بازار دارای 953 شعبه و 3600 دستگاه خودپرداز بوده و برای خدمات گسترده ارزی خود شناخته شده است؛ درآمد این بانک از لیست معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا در سال 2020، 25.3 میلیارد دلار کانادا برآورد شده است.

شرکت مستغلات بروکفیلد

شرکت مستغلات بروکفیلد یکی از شرکت های سرمایه گذاری پیشرو در جهان که بر سرمایه گذاری های کنترل مستقیم در املاک و مستغلات، انرژی تجدیدپذیر، زیرساخت ها، اعتبارات و سهام خصوصی تمرکز دارد؛ این شرکت یکی از گزینه های بسیار عالی برای سرمایه گذاری در این کشور بوده که باعث می شود در دراز مدت به سود بسیار خوبی دست پیدا کنید؛ برای اطلاع از راه ها و شرایط سرمایه گذاری حتما مقاله سرمایه گذاری در کانادا را مطالعه کنید.

شرکت بروکفیلد از لیست معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا تا سال 2021 تقریبا 688 میلیارد دلار دارایی را مدیریت کرده و همچنین مسئول تعدادی از شرکت های تابعه از جمله Oaktree Capital است که از طریق آن شرکت در اوراق بهادار آسیب دیده سرمایه گذاری می کند.

سالانه بروکفیلد فرصت های شغلی متنوعی در زمینه های مختلف مانند منابع انسانی، سرمایه گذاری و حسابداری را به متقاضیان ارائه داده و همچنین این شرکت از بهترین شرکت های کانادایی بوده وه انواع آموزش های حین کار را برای کارکنان فراهم می کند.

بانک تجارت سلطنتی کانادا

بانک تجارت سلطنتی کانادا

بانک تجارت سلطنتی کانادا از طریق ادغام بانک تجارت کانادا و امپریال بانک کانادا در 1 ژوئن 1961 تاسیس شد؛ این بانک بیش از 42000 کارمند، نزدیک به یازده میلیون مشتری و ارزش بازار 30.7 میلیارد دلار در سال گذشته داشت.

بانک سلطنتی کانادا دارای چهار واحد تجاری استراتژیک بوده که شامل بانکداری شخصی و مشاغل کوچک کانادایی، بانکداری تجاری و مدیریت ثروت کانادا، بانکداری تجاری و مدیریت ثروت ایالات متحده، و بازارهای سرمایه می شود.

این بانک در میان معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا طیف گسترده ای از حساب ها مانند حساب های عملیاتی، حساب های پس انداز، حساب های غیرانتفاعی، حساب های دلار آمریکا، حساب های کشاورزی را ارائه می دهد.

بانک سلطنتی دارای 1024 شعبه و 3075 دستگاه خودپرداز بوده و دارای شعبه های خرده فروشی در سراسر کشور است؛  طبق آخرین گزارش به دست آمده، این بانک از لیست بانک های مهم کشور کانادا دارایی کل 560.912 میلیارد دلار کانادا را به دست آورده است.

بانک ملی کانادا

بانک ملی کانادا آخرین بانک در لیست بهترین بانک های کانادایی بوده که دفتر مرکزی آن در مونترال واقع شده است؛ این بانک که در سال 1859 تاسیس شد یکی از بزرگترین بانک های تجاری این کشور است؛ بانک ملی امروزه در اکثر استان های کانادا شعبه داشته و 2.4 میلیون مشتری شخصی دارد.

بانک ملی امروزه ارزشی حدود 33.9 میلیارد دلار داشته و در بورس اوراق بهادار تورنتو با علامت $NA معامله می شود؛ در سال  2020 دارای 422 شعبه و 939 دستگاه خودپرداز بوده است؛ در سال 2020، درآمد 7.8 میلیارد دلار کانادا و سود خالص 2.5 میلیارد دلار کانادا ایجاد کرده و میزان کارمندان آن به 21770 نفر رسیده است.

در این مقاله به معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا پرداختیم، اگر سوالی در مورد استخدام و کار در شرکت ها و بانک های این کشور دارید؛ حتما از طریق تلفن های تماس و یا به صورت حضوری در دو شعبه مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید، همچنین برای اطلاع از شرایط کلی و راه های مهاجرت به این کشور حتما عنوان بهترین راه های مهاجرت به کانادا را مطالعه فرمایید.

سوالات پر تکرار درباره معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا

در این مطلب ضمن معرفی شرکت ها و بانک های برتر کانادا به بررسی و پاسخ دهی به سوالات متداول این موضوع نیز پرداخته ایم، آنچه در ادامه مطالعه میکنید اگر پاسخگوی سوالات شما نبود می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما نیز فرصت مشاوره را کسب کنید.

بانک تورنتو دومینیون از نظر دارایی های به دست آمده بزرگترین بانک کانادا می باشد.

بانک مونترال انواع خدمات مانند حساب های چک، وام مسکن، سرمایه گذاری، حساب های پس انداز و بیمه را به مشتریان خود ارائه می دهد.

شرکت انبریج در حوزه انرژی، معدن و تاسیسات فعالیت می کند.

شرکت مگنا که جزو لیست بهترین شرکت های کانادایی بوده در زمینه حمل و نقل فعالیت داشته و در حال حاضر در بیش از 28 کشور 347 مرکز تولید و 84 مرکز تحقیقات، مهندسی و فروش محصول فعالیت دارد.

بانک اسکوشیا با 1.2 تریلیون دلار دارایی چهارمین بانک در کانادا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه