شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند

شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند یکی از بهترین ها در میان کشورهای اروپایی و حتی در جهان است که می تواند فرصت های بسیاری ایده آلی را برای رشد و تشکیل یک زندگی مناسب و بسیار قابل قبول برای شما فراهم سازد.

هلند در حال حال حاضر دارای یک اقتصاد خوب و رو به رشد است که در بسیاری از زمینه ها و مشاغل با کمبود نیروی کار مواجه است که فرصت را برای مهاجران بسیار فراهم آورده است.

به دلیل شرایط ایده آل زندگی و درآمد مناسبی که وجود دارد، طی سال های گذشته مهاجرت کاری و کار در هلند در میان شهروندان ایرانی نیز بسیار طرفدار پیدا کرده و افراد زیادی موفق به این کار شده اند.

شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند

شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند یکی از بهترین ها در اروپا بوده و کارگران از تمامی مزایای مرخصی کامل، اضافه کار، بازنشستگی و غیره برخوردار خواهند شد.

فهرست مطالب

کارشناسان آی مهاجرتی در ادامه این مطلب مهاجرت کاری به هلند و قوانین کار در هلند را برای شما عزیزان طبق آخرین تغییرات و قوانین در سال 2023 تهیه و ارائه خواهند کرد تا شما به راحتی بتوانید مشاغل مناسب را بشناسید و کارفرمایان ایده آل را پیدا کرده و در آن ها استخدام شوید.

متقاضیان می توانند از طریق ویزای جاب آفر و همچنین ویزای جاب سیکر هلند برای یافتن شغل مناسب در این کشور اقدام نمایند که نیاز به مدارک و شرایط خاصی دارد که با آن ها کاملا آشنا خواهیم شد. 

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نموده تا تمامی شرایط و روش های مختلف را با جزئیات کامل بشناسید.

قوانین کار در کشور هلند

طبق قوانین کار در کشور هلند حداکثر مدت زمان کار در هفته 38 تا 40 ساعت می باشد و هرمقدار ساعت کار بیش تر باید با رضایت کارفرما و کارگر بوده و به عنوان اضافه کار به وی پرداخت شود. 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند

در این ویدیو می توانید خلاصه ای مفید از مهاجرت کاری و کار در هلند را تماشا نموده و در صورت هرگونه سوال با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

مشاورین ما در تمامی روزهای هفته پاسخگوی شما عزیزان هستند زو تمامی مقصدهای مهاجرتی را برایتان ممکن می سازند.

نمایش ویدیو درباره شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند
شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند

همچنین ساعت شروع کار معمولا از ساعت 7:30 تا 9 صبح و ساعت پایان کار نیز از ساعت 16 تا 17 می باشد و روزهای شنبه و یکشنبه نیز به عنوان تعطیلی پایان هفته در نظر گرفته می شود.

همچنین برای مشاغل تمام وقت هر سال 20 روز مرخصی با حقوق در نظر گرفته شده است و برای مادران باردار 16 هفته مرخصی در نظر گرفته شده که معمولا چهار هفته قبل از تولد نوزاد آغاز می‌شود و تا ده هفته پس از آن ادامه دارد. این مدت برای پدران نوزادان نیز یک هفته در نظر گرفته شده که می توانند تا چهار هفته پس از تولد فرزندشان از آن استفاده کنند.

در ادامه بررسی شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند لازم به ذکر است که در هنگام عقد قرارداد لازم است که تمامی جزئیات و شرایط کاری را در قرارداد خود ذکر کنید و همچنین تعهدات طرفین کار را نیز به طور کامل ثبت کرده و به امضای طرفین برسانید.ضمنا لازم به ذکر است بدانید هلند یکی از بالاترین حداقل دستمزدها را در اروپا مشابه بلژیک دارد و طبق آخرین اعلام حداقل دستمزد هلند برای بزرگسالان (21 و بالاتر) حدود 1.756 یورو در ماه است، بر اساس یک هفته کاری 40 ساعته.

روش های پیدا کردن کار در هلند

باید توجه داشته باشید که مهاجرت به هلند از طریق کار مانند اکثر دیگر کشورهای اروپایی پیشرفته نیازمند داشتن تخصص کافی و یا مدارک دانشگاهی معتبر در زمینه مد نظر شما می باشد و در صورتی که هر دوی این موارد را باهم به کارفرمای خود ارائه کنید از شانس بسیار بالاتری جهت استخدام و یافتن شغل بهره مند خواهید شد.

داشتن یک توصیه نامه مناسب از دانشگاه محل تحصیل و یا از سوی کارفرمایان سابق خود در هر جای جهان نیز می تواند رزومه کاری شما را تقویت نماید. به طور کلی یک رزومه قوی برای کاریابی در هلند مورد نیاز متقاضیان می باشد و هرچه این رزومه پر بارتر و کامل تر باشد شانس شما افزایش خواهد یافت.

دیگر نکته مهم اینکه مشورت با متخصصین این حوزه جهت یافتن شغل مناسب بسیار تاثیرگذار و مهم است، زیرا این افراد با تمامی مراحل، اصول و روش های پیدا کردن کار در هلند در هر زمینه فعالیتی آشنایی کامل داشته و قادر خواهند بود تا با سریع ترین روش و کم هزینه ترین صورت ممکن شما را به هدفتان رسانده و شانس موفقیت شما را بسیار افزایش دهند.

روش های یافتن شغل در هلند

روش های یافتن شغل در هلند

روش های یافتن شغل در هلند متفاوت و گوناگون هستند که طبق شرایط شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کرد. به طور مثال اگر شما در این کشور حضور داشته باشید قادر خواهید بود تا با مراجعه به بنگاه ها و مراکز شغل یابی و یا به صورت مراجعه حضوری به مراکز مرتبط با تخصص خود جهت یافتن شغل اقدام نمایید. اما چنان چه در هلند حضور نداشته باشید این روش ها به طور کلی در دسترس نخواهند بود به غیر از این که شخصی دیگری اقدام به یافتن شغل در این کشور مناسب با شرایط شما نماید. اما در صورت عدم حضور در این کشور می توانید با مراجعه به متخصصین این حوزه نظیر کارشناسان و مشاورین آی مهاجرتی، نسبت به یافتن بهترین فرصت های کاری با توجه به تخصص های خود در هلند اقدام کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به سایت های آنلاین کاریابی در این کشور، دسترسی به روزنامه های اطلاعات و موسسات کاریابی فعال به صورت آنلاین جهت یافتن شغل مناسب خود اقدام نمایید. فراموش نکنید که شما خودتان نیز می توانید با شناسایی شرکت های مرتبط با تخصص و تحصیلاتتان، رزومه خودتان را برای آنان ارسال کرده و درخواست کار کنید. ممکن است آن ها طبق رزومه شما را مناسب استخدام ببینند.

موسسات کاریابی در هلند

همان طور که گفتیم سایت های کاریابی و آژانس های کاریابی به صورت آنلاین که در هلند در حال فعالیت هستند ، بهترین گزینه های در دسترس جهت یافتن شغل و کارفرمای مناسب در زمینه های تخصصی شما عزیزان می باشند . در ادامه برخی از مهم ترین این موارد را به شما معرفی خواهیم نمود.

سایت های کاریابی در هلند

سایت های کاریابی در هلند که در ادامه به شما ارائه خواهیم کرد، همواره و به صورت 24 ساعته در دسترس بوده و انواع مشاغل به صورت پاره وقت و تمام وقت و در تمامی شهرهای این کشور را در اختیار شما خواهند گذاشت. معتبرترین سایت های کاریابی و استخدام در کشور هلند به شرح زیر می باشد:

  • https://www.nationalevacaturebank.nl/
  • https://www.randstad.nl/
  • https://www.werk.nl/werkzoekenden/
  • https://www.jobbird.com/nl/
  • https://www.intermediair.nl/
  • http://bijbaan.nl/
  • https://andwork.com/
  • https://joingoodcompany.nl/
  • https://www.thestepstonegroup.com/
  • https://www.freelance.nl/
  • https://www.monsterboard.nl/

برای اینکه به کشور هلند نقل مکان کرده و قادر به یافتن شغل ایده آل و مناسب خود باشید و در آن مشغول به کار شوید؛ باید با مهاجرت و چالش های پیش رو در این امر آشنا شده و آماده مقابله با آن ها باشید.

به همین خاطر کارشناسان آی مهاجرتی به صورت خلاصه ویدیویی را برای شما تهیه کرده و اصلی ترین و مهم ترین موارد را در اختیار شما عزیزان گذاشته اند.

برای یافتن پاسخ سوالات خود ویدیو را مشاهده و ادامه مطلب را از دست ندهید!

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و پپالش های پیش رو

کار در هلند برای ایرانیان

باید در اینجا به این موضوع اشاره کنیم که کشور هلند سالیان درازی بسیاری است که به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرت از سوی ایرانیان انتخاب شده است و این از آنجا نشات می گیرد که ایرانیان همواره سعی دارند تا در بهترین و درجه اول ترین کشورهای جهان به تحصیل و یا کار مشغول شوند و به آنها مهاجرت نمایند. یکی از بهترین روش ها و مطمئن ترین ها برای یافتن کار در هلند برای ایرانیان مراجعه به موسسات بزرگ، باسابقه و معتبر مهاجرتی مانند آی مهاجرتی است.

شما می توانید با ارائه رزومه کامل خود به مشاوران ما و مشورت در رابطه با تخصص و حیطه فعالیت خود اطلاعات مناسب را در اختیار آنان قرار داده و سپس با توجه به بررسی های کارشناسان ما بهترین نتیجه های ممکن را به دست آورید. دقت داشته باشید که هیچ گروه یا موسسه فارسی زبانی به طور قانونی در رابطه با کار در هلند در این کشور فعالیت مستمر نداشته و همواره امکان کلاهبرداری وجود خواهد داشت.

خود اشتغالی ایرانیان در هلند یکی دیگر از روش های کار در این کشور می باشد که می تواند بسیار مثمر ثمر واقع شده و برای افراد دارای تجربه تولید و کارآفرینی در کشورمان ایجاد موفقیت نماید. این روش نیازمند سرمایه گذاری مالی زیادی است و باید یک فکر اقتصادی و بیزنس پلن قوی را در خود جای داده باشد که نه تنها به موفقیت برسد بلکه بتواند مجوزهای لازم جهت شروع و دریافت اقامت و مجوز های لازم را فراهم آورد.

بهترین شهر هلند برای کار

بهترین شهر هلند برای کار

در ادامه بررسی شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند یکی دیگر از موارد بسیار مهمی که باید افراد جویای کار از آن مطلع باشند؛ شناخت بهترین شهر هلند برای کار می باشد. شما باید پیش از هر اقدامی از طریق تحقیق و بررسی و یا مشورت با افراد متخصص در این حوزه اطلاع لازم را به دست آورید که اوضاع بازار کار و فرصت های کاری در شهرهای مختلف این کشور به چه شکل است.

در حال حاضر و در سال 2023 بهترین و مناسب ترین شهرهای کشور هلند که از لحاظ نرخ بیکاری و وجود فرصت های شغلی متنوع در بهترین شرایط به سر می برند.

می توان به آمستردام، روتردام، آیندهوون، اوترخت و لاهه اشاره کرد که بیش ترین صنایع و شرکت های داخلی و بین المللی را نیز در خود جای داده اند. این شهرها همچنین بیش ترین میزان جذب سرمایه های خارجی را نیز به خود اختصاص داده اند.

در این بین توجه داشته باشید که هریک از این شهرها در یک فعالیت اقتصادی و یا صنعتی قوی تر بوده و فرصت های شغلی بیش تری را دارا هستند؛ که شما عزیزان می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان آی مهاجرتی از این موارد در شهرهای مختلف این کشور مطلع شوید. ضمنا اطلاعات بسیار دقیقی در اینباره را نیز در مقاله بهترین شهرهای هلند برای کار در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم؛ پس مطالعه آن را فراموش نکنید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

کار سیاه در هلند

یقینا شما هم در طی بررسی شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند با اصطلاح کار سیاه در هلند برخورد کرده اید و شاید اطلاع کامل و صحیحی از آن نداشته اید. اصطلاح کار سیاه در هلند اصطلاحی است که برای کار غیرقانونی به کار برده می شود؛ چون این نوع مشاغل به اقتصاد کشور کمکی نمی‌کند، زیرا که مالیاتی بابت آن پرداخت نمی‌شود.

باید دقت داشته باشید که کار سیاه را در هلند یک جرم اقتصادی می دانند و دولت نیز با افراد فعال در این مشاغل به طور قانونی برخوردهای قانونی و شدیدی را به عمل می آورد. توجه داشته باشید که برخی از افراد حتی تا زمانی که با مشکل مواجه شده اند مطلع نبودند که در حال انجام کار سیاه یا غیر قانونی هستند؛ اما این دلیلی موجه برای دولت شناخته نمی شود و بازهم مجازات در انتظار آنان خواهد بود.

پس حتما سعی کنید که شغل خود در این کشور دقیق بررسی کرده و یا از طریق مراجع معتبر و مطمئن به شغل مد نظر خود دست پیدا کنید. همچنین توجه داشته باید که میزان جریمه برای پناهجویان یا مهاجران در انجام کار سیاه بیشتر نیز در نظر گرفته می شود.

به همین خاطر حتما مقاله کار سیاه در هلند را در سایت آی مهاجرتی مورد مطالعه قرار دهید و در صورت نیاز به کسب مشاوره و راهنمایی بیش تر در این زمینه با کارشناسان موسسه ما تماس حاصل نموده و از راهنمایی های آنان بهره مند شوید.

جاب آفر هلند

جاب آفر هلند یا همان پیشنهاد شغلی از هلند در حقیقت دعوت نامه ای رسمی از سمت یک سازمان یا کارفرمای هلندی به یک کارمند بالقوه است، خواه او برای کار درخواست کرده باشد یا خیر. در این صورت کارفرما با ارسال دعوت نامه اعلام می کند که برای انجام حرفه ای به تخصص شخص نیاز دارد و در صورت موافقت وی و بستن قرارداد کاری، آن شخص می تواند ویزای کار هلند را به دست آورد.

دستیابی به این نوع مشاغل معمولا شامل حال افرادی می شود که می توانند با استفاده از تخصص یا دانش بالا و کارآمد خود یک کارفرمای هلندی را ترغیب به استخدام خود کنند؛ تا در این صورت این کارفرما حاضر به ارسال دعوت نامه برای شخص جهت استخدام و استفاده از تخصص وی شود. در حال حاضر این نوع ویزا بسیار برای شهروندان ایرانی مناسب ترین شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند می باشد.

جاب آفر هلند

دقت داشته باشید که باید از شرایط جاب آفر هلند اطلاعات لازم را کسب کنید، زیرا به طور مثال سن و مدرک تحصیلی می تواند بسیار بر این موضوع تاثیر گذار باشد، این موضوع را ما به طور کامل در مقاله ویزای جاب آفر هلند به همراه جزئیات و آخرین شرایط تهیه و در اختیار علاقمندان قرار داده ایم، مطالعه آن را از دست ندهید.

مصاحبه کاری در هلند

در ادامه بررسی شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند باید مدنظر قرار دهید که معمولا در آخرین مراحل پذیرش برای استخدام در مشاغل مختلف در این کشور از متقاضیان درخواست می شود که به صورت اینترنتی و آنلاین و یا پس از حضور وی در این کشور توسط کارفرما مصاحبه ای صورت پذیرد تا دانش یا تخصص فرد متقاضی مورد سنجش قرار گرفته و شخص بهتر و بیشتر مورد شناخت قرار بگیرد.

امروزه اکثر مصاحبه کاری در هلند پیش از پذیرش قطعی و به صورت آنلاین از متقاضیان صورت می پذیرد و در آن با توجه به زمینه فعالیت و شغل مربوطه از تجارب پیشین و مواردی که فرد در رزومه خود اعلام کرده است محک هایی زده شده و سوال هایی پرسیده می شود. همچنین بسیاری از کارفرمایان زبان هلندی و انگلیسی فرد را نیز از این طریق مورد سنجش قرار می دهند.

همیشه در مصاحبه کاری با اعتماد به نفس حاضر شده و سعی کنید تا تمامی توانایی و تخصص خود را یادآوری و به زبان آورید. همچنین ذکر این موضوع که شما برای پیشرفت بیشتر قصد مهاجرت به این کشور را دارید فراموش نکنید.

ضمنا چیزی را به صورت بیخود یا دروغ در رزومه یا مصاحبه کاری خود ذکر نکنید چون در صورت متوجه شدن کارفرما یقینا استخدام و پذیرش شما لغو و یا حتی اگر در حال کار باشید شما را اخراج و شاید با جریمه هایی نیز روبه رو می سازد. پس کاملا با صداقت مصاحبه خود را انجام دهید.

استخدام کارگر ساده در هلند

استخدام کارگر ساده در هلند

بسیاری این سوال را دارند که آیا امکان استخدام کارگر ساده در هلند وجود دارد؟! قطعا می دانید که هلند یک کشور مدرن و صنعتی است که معمولا نیروی کار ماهر یا متخصص را از میان مهاجران بر می گزیند که در ادامه مطمئن باشد این افراد می توانند مثمر ثمر واقع شده و قادر به کار و پوشش هزینه های خود بوده و سرباری برای دولت نخواهند بود.

اما این بدین معنی نمی باشد که کارگران قادر به مهاجرت کاری و کار در هلند نیستند، ولی برای این مشاغل متقاضیان بسیار زیاد بوده و رقابت بسیار بالایی در میان آن ها وجود دارد و داشتن ذره ای تخصص یا دانش می تواند باعث کسب امتیازی بالاتر و حذف فرد دیگر شود.

در این باره حتما باید اطلاعات دقیقی درباره شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند برای کارگران ساده به دست آورید.

به همین خاطر به شما توصیه می کنیم که از طریق تحصیل درهلند 2023 اقدام نمایند؛ تا بتوانند به هلند مهاجرت و نقل مکان کرده و در ادامه نیز به یک مدرک دانشگاهی بسیار معتبر رسیده تا به راحتی بتوانند کار مناسبی را در آینده در این کشور پیدا کرده، به مهاجرت کاری به هلند و در نهایت اقامت دائم هلند نیز برسند. مقاله مربوط به تحصیل در این کشور را که مشخص شده را حتما مطالعه نمایید تا با چگونگی پذیرش در دانشگاه ها و اخذ ویزای تحصیلی این کشور آشنا شوید.

کار در هلند بدون مدرک تحصیلی

اگر شما هم از مدرک تحصیل دانشگاهی برخوردار نیستید؛ جای نگرانی نیست، شما هم می توانید شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند را برای خود فراهم سازید. اما باید نداشتن مدرک تحصیلی را با ارائه ویژگی های دیگری از خود پوشانده و خود را برای اقتصاد و کشور هلند کارآمد و مفید معرفی نمایید.

کار در هلند بدون مدرک تحصیلی امکان پذیر است و همواره سالانه سفارت هلند در میان مشاغل مورد نیاز خود؛ لیست مشاغل بدون نیاز به مدرک تحصیلی را هم اعلام می نماید که البته بازهم لازم به ذکر است این مشاغل نیز از متقاضیان بسیار بیش تری نسبت به مشاغل نیازمند به مدرک تحصیلی برخوردار است که رقابت در آن ها سخت تر می نماید.

اما باید دقت کنید که این مشاغل شاید از نیاز به مدرک تحصیلی مبری باشند؛ ولی متقاضی باید دارای تخصص در یک یا چند حرفه مورد نیاز باشد و بتواند مدارکی معتبر جهت داشتن تخصص لازم و سابقه کار را ارئه نماید. حال در اینجا هرچه فرد دارای تخصص های بیشتر، تجربه کاری بلند مدت تر و در نزد کارفرمایان معتبرتری باشد؛ یقینا شانس بالاتری را برای استخدام به دست خواهد آورد.

البته دقت کنید که اگر شما دارای یک جاب آفر از یک کارفرمای هلندی باشید نیز نیازی به مدرک تحصیلی ندارید و فقط باید کارفرما اعلام کند که برای چه تخصصی نیاز به شما دارد و در این کشور نیز فرد مناسب و واجد شرایطی را جهت استخدام نیافته است.

مقالات زیر شما را در راستای یافتن یک شغل مناسب و پر درآمد در کشور هلند یاری خواهند نمود:

 اجازه کار برای پناهنده ها در هلند

آیا شما از خطرات و معایب پناهندگی در هلند مطلع هستید؟! به عنوان یک موسسه بسیار با تجربه که سال های زیادی در زمینه مهاجرت هم میهنانمان به هلند و سایر نقاط جهان فعالیت می کنیم باید بگوییم که مهاجرت کاری و کار در هلند از طریق پناهندگی بدترین روش و پر خطرترین روش ممکن می باشد و هیچ گونه تضمین و قطعیتی در رابطه با موفقیت آن وجود ندارد.

اجازه کار برای پناهنده ها در هلند دارای محدودیت ها و سخت گیری های بسیار زیاد و شدیدی است و شخص پناهنده باید مدت نا معلومی را در یک بلاتکلیفی سر کند که شاید بتواند به اقامت هلند دست پیدا کند که میزان موفقیت نیز پایین می باشد.

ضمن اینکه به پناهندگان تا قبل از تاییدیه پناهندگی آنان اجازه فعالیت در فرصت های شغلی بسیار محدود با درآمدهای بسیار پایینی داده می شود.

اجازه کار برای پناهنده ها در هلند

با توجه به هزینه های زندگی در هلند نیز با پناهندگی نمی توان به راحتی در آنجا امور خود را گذراند و باید سختی های بسیار طاقت فرسایی را پشت سر گذاشت، مقاله هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند را مطالعه نمایید تا از میزان و جزئیات هزینه ها در این کشور مطلع شوید؛ سپس خودتان مقایسه کنید که با درآمد نزدیک به صفر در هنگام پناهندگی و این مخارج می توان پناهندگی را روش مناسب و خوبی در نظر گرفت. به همین خاطر کارشناسان آی مهاجرتی هیچگونه مشورت و یا اقدامی در جهت پناهندگی را انجام نمی دهد.

شرایط ویزای کار هلند

دقت داشته باشید که جهت دستیابی به مهاجرت کاری به هلند شما باید یک سری مدارک و شرایط خاص را برای کارفرمای مدنظرتان در این کشور داشته و فراهم آورید تا وی شما را لایق استخدام ببیند و همچنین باید یک سری مدارک و شرایط را نیز برای سفارت هلند فراهم نمایید تا ویزای کار شما در این کشور صادر شود.

مثلا هرچه که سن شما برای درخواست ویزای کار پائین تر باشد بهتر است، به طور معمول سن حداقل 18 تا حداکثر 40 سال مناسب است. همچنین بدانید که ویزای موقت شما تا 5 سال قابل تمدید بوده و پس از 5 سال اقامت و کار در این کشور می توانید برای اخذ اقامت دائم اقدام کنید.

از آنجایی که در حال حاضر دریافت ویزای جاب سیکر هلند سخت می باشد، ویزای جاب آفر بهترین گزینه دستیابی به مهاجرت کاری و کار در هلند است.

دقت کنید که برای متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا جهت صدور ویزا باید کارفرمای حداقل 3 ماه شغل مربوطه را در هلند و 3 ماه جداگانه در سطح اتحادیه اروپا آگهی کرده باشد و در صورت نبودن شخص مناسب قادر به استخدام از خارج از اتحادیه اروپا می باشد.

از شما عزیزان خواهشمندیم که قبل از هراقدام و ارسال مدارک برای سفارت حتما از طریق مکاتبه با آنان و یا تماس با کارشناسان آی مهاجرتی به طور دقیق و با جزئیات از شرایط ویزای کار هلند و شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند مطلع شوید تا در ادامه روند کار با مشکل مواجه نشوید.

مدارک لازم برای ویزای کار هلند

شما باید در اولین قدم زمان مصاحبه خود را از طریق ارسال درخواست به سفارت هلند ( آنلاین و از طریق سایت سفارت ) دریافت کنید و در زمان اعلامی با تمامی مدارک مورد نیاز به سفارت مراجعه نموده و مصاحبه خود را به انجام برسانید. دقت داشته باشید که سفارت هلند در حال حاضر زمان مصاحبه برای اخذ ویزای کار را طولانی مدت صادر می کند که بستگی به میزان تقاضاهای در حال انجام دارد.

حتما قبل از اقدام از آخرین مدارک مورد نیاز اطلاع کسب کنید چون ممکن است هر لحظه با توجه به شرایط در مدارک درخواستی تغییری به وجود آمده باشد؛ اما طبق آخرین آمار و در ابتدای سال 2023 مدارک لازم برای ویزای کار هلند به شرح زیر می باشد:

  • دو قطعه عکس
  • فرم درخواست صدور ویزا
  • پاسپورت معتبر و مدارک هویتی مانند شناسنامه و کارت ملی با ترجمه کامل
  • مدارک تحصیلی و سوابق کار ( رزومه به طور کامل)
  • مدرک سوء پیشینه با مدت زمان معتبر
  • رسید پرداخت هزینه‌های دولتی صدور ویزا
  • ارائه تمکن مالی مورد درخواست
  • ارائه قرارداد کاری با کارفرمای هلندی به همراه جزئیات دقیق آن شامل : حقوق، بیمه، ساعات کار و غیره

هزینه ویزای کار هلند

یقینا امر مهاجرت کاری و کار در هلند نیاز به پرداخت هزینه هایی برای انجام امور اداری و سفارتی کار دارد که اطلاع از آن ها پیش از اقدام می تواند شما را برای پرداخت آن ها آماده سازد. البته برخی از این هزینه ها مربوط به اقدامات پیش نیاز برای دریافت ویزا می باشد و همگی مربوط به سفارت این کشور نیست. در ادامه برخی از مهم ترین بخش های هزینه ویزای کار هلند را می بینید:

اقدامات مورد نیازهزینه مربوطه
ترجمه مدارک تحصیلی، کاری، هویتی و غیره4 تا 15 میلیون تومان
هزینه تائید دادگستری و وزارت امور خارجهحداکثر 2 میلیون تومان
هزینه صدور ویزای کاری با توجه به نوع ویزا

کار بلند مدت 350 یورو

کار فصلی 210 یورو

جاب سیکر 210 یورو

کارآفرین 349 یورو

هزینه مصاحبه سفارت60 یورو
هزینه خدمات VFS Global40 یورو
هزینه بلیت هواپیما یکطرفه13 میلیون تومان به بالا

دقت داشته باشید که با توجه به شرایط هر متقاضی نیاز به انجام فعالیتی خاص و در نتیجه نیاز به پرداخت هزینه ای بیش تر نیز باشد که این موضوع را فقط از طریق مشاوره با کارشناسان آی مهاجرتی خواهید فهمید. پس امکان پرداخت هزینه هایی بیش تر نیز وجود دارد.

در این مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند را تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. جهت کسب اطلاعات بیش تر در این باره و یا در رابطه با سایر موارد مهاجرتی می توانید با کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کرده و از اطلاعات آنان بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند

با شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند، مزایا و معایب و حقوق و دستمزد در این کشور آشنا شدید، در زیر هم به سوالاتی که در این زمینه بیشتر پرسیده می شود پاسخ می دهیم ، شما نیز می توانید از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید ، پرسش خود را درج کنید و پاسخ کارشناسان ما را دریافت نمایید.

بله، اگر شما بتوانید به صورت قانونی در این کشور شاغل شده و ویزای موقت را اخذ کنید، چنان چه 5 سال در هلند ساکن بوده و کار کرده باشید می توانید برای دریافت اقامت دائم خود اقدام کنید.

باید بگوییم که متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت ویزای جاب سیکر یا همان جستجوی کار برای شهروندان ایرانی امکان پذیر نمی باشد.

برای دریافت ویزای کار بلند مدت در کشور هلند باید 350 یورو را پرداخت نمایید.

در حال حاضر بهترین روش ها برای جستجوی کار و استخدام در کشور هلند، جستجو از طریق سایت های کاریابی و مراجعه به موسسات مهاجرتی معتبر و پر سابقه ای مانند آی مهاجرتی است.

از بهترین شهرهای کشور هلند برای کار می توان شهرهای آمستردام، روتردام، آیندهوون، اوترخت و لاهه نام برد.

بشنوید چندی از صحبت های افرادی که با آی مهاجرتی موفق به اخذ ویزای خود شده اند:

نمایش ویدیو درباره کاور عرشیا مقسم
نمایش ویدیو درباره کاور آیدا دلپسند
نمایش ویدیو درباره کاور حنا حسین زاده
نمایش ویدیو درباره کاور ایلیا جنگلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه