پرتغال

اطلاعات کشور پرتغال

اطلاعات کشور پرتغال

اطلاعات کشور پرتغال برای مهاجرین این کشور باید به روز و جامع باشد ، در این اطلاعات ، از پرتغال به عنوان یکی از ایده آل ترین کشورهای اروپایی برای زندگی یاد شده است ، پس اگر می خواهید به یکی از بهترین کشورهای دنیا مهاجرت کنید ، ما در آی مهاجرتی ، مهاجرت به پرتغال را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم ؛ در این مقاله می خواهیم با هم سفری مجازی به کشور زیبای پرتغال داشته باشیم ، پس با ما در این سفر همراه شوید ، همچنین برای شناخت بهتر راه های قانونی مهاجرت به این کشور مقاله لینک شده را بخوانید.

پرتغال در جنوب غربی قاره اروپا قرار دارد ، دین اکثر مردم پرتغال مسیحیت و از شاخه کاتولیک است ، پایتخت آن لیسبون می باشد که بزرگترین شهر پرتغال به شمار می رود و در جنوب کشور پرتغال واقع شده است ، لیبسون از قدیمی ترین شهرهای اروپا است ، همچنین پورتو دومین کلان شهر پرتغال به شمار می رود ، سفارتخانه های اصلی پرتغال در پورتو واقع شده اند ، واحد پول کشور پرتغال یورو است ، ارزش یک یورو معادل با 1.10 دلار آمریکا است ، این کشور عضو اتحادیه اروپا و عضو پیمان نامه ناتو می باشد.

جمعیت ، مساحت و موقعیت جغرافیایی کشور پرتغال

جمعیت ، مساحت و موقعیت جغرافیایی کشور پرتغال را در ادامه بررسی می کنیم ؛ جمعیت پرتغال حدود 11 میلیون نفر است ، امروزه یکی از نگرانی های اصلی دولت پرتغال کاهش نرخ جمعیت است ، این موضوع سبب شده که پرتغال از جمله کشورهای مهاجرپذیر در جهان باشد ، مساحت کشور پرتغال ۹۲٬۲۱۲ کیلومتر مربع می باشد ، بر اساس اطلاعات کشور پرتغال ، این کشور به 18 منطقه تقسیم می شود که هر منطقه توسط شهرداری یا کانسله آن بخش اداره می شود.

کشور اسپانیا تنها همسایه پرتغال است ، این دوکشور با هم شبه جزیره ای به نام ایبری را تشکیل می دهند ، در قسمت غربی کشور پرتغال اقیانوس اطلس قرار دارد و همچنین دو مجمع‌الجزایر آزور و مادیرا که در اقیانوس اطلس قرار دارند ، جز کشور پرتغال محسوب می شوند.

نوع حکومت و ساختار سیاسی پرتغال

دولت پرتغال از سال 1974 پیشرفتهای چشمگیری در حوزه سیاسی داشته است ، از سال 1975 این دولت تحت سلطه دو حزب سوسیال دموکرات و حزب محافظه کار لیبرال پرتغال می باشد ، این احزاب سیاست های اتحادیه اروپا را به شدت حمایت می کنند ، در سال 1990 دولت پرتغال موفق به تشکیل یک دولت دموکراسی بجای یک رژیم سلطنتی شده است.

براساس اطلاعات رسمی کشور پرتغال ، هم اکنون نوع حکومت و ساختار سیاسی پرتغال از نوع جمهوری و دمکراسی پارلمانی می باشد ، نقش دولت نظارت بر بخش های سیاسی و اداری ، مذاکره با کشورهای مختلف ، صدور تصیمات مهم کشوری و ارائه لایحه به مجلس می باشد ، از ارکان مهم حکومتی نخست وزیر ، مجلس و قوه قضائیه است ، برای شناخت هر چی بیشتر کشور پرتغال و دریافت اطلاعات به روز در خصوص مسایل سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی و سایر اطلاعات مهم برای مهاجرت ، مقاله اطلاعات کشور پرتغال را بخوانید.

یکی از ارکان اصلی دولت پرتغال رئیس جمهور است که هر 5 سال با رای مردم انتخاب می‌شود ، رئیس جمهور فرمانده نیروهای مسلح بوده و از وظایف و اختیارات او تایید یا عزل نخست وزیر ، انتخاب شورای وزیران ، انحلال پارلمان ، رد مصوبات مجلس و اعلام جنگ می باشد.

مجلس جمهوری همان قوه مقننه است که 230 نماینده داشته و سیستم تک پارلمانی دارد ، اعضای قوه مقننه برای یک دوره 4 ساله با رای مردم انتخاب می شوند ، طبق اطلاعات کشور پرتغال نخست وزیر در راس حکومت و بالاترین مقام اجرایی کشور است.

از وظایف نخست وزیر ایجاد هماهنگی بین اعضای کابینه ، ارائه گزارشات اجرایی رئیس جمهور و پاسخگویی به پارلمان پرتغال در برابر کارهای دولت می باشد.

فرودگاه ها و خطوط هوایی مهم پرتغال

شناخت فرودگاه ها و خطوط هوایی مهم پرتغال یکی از مسایل مهم است که مهاجرین باید از آن اطلاع داشته باشند ؛ کشور پرتغال سه فرودگاه مهم و بزرگ بین المللی دارد که در شهر‌های لیسبون، پورتو و فارو قرار دارند ، همچنین تعداد زیادی فرودگاه کوچک درکشور پرتغال وجود دارد که پروازهای داخلی در آنها صورت می گیرد ، مزیتی که این فرودگاه های بین المللی و داخلی دارند ، این است که در این فرودگاه ها تعداد زیادی ایستگاه تاکسی و اتوبوس وجود دارد که مسافرین می توانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن به همه جای شهر بروند ؛ نام شرکت هواپیمایی ملی پرتغال تی ای پیTAP است.

فرودگاه ها و خطوط هوایی مهم پرتغال

فرودگاه بین المللی لیسبون پورتلا

براساس اطلاعات کشور پرتغال این فرودگاه در 7 کیلومتری شمال شهر لیسبون قرار دارد و از بزرگ ترین فرودگاه های اروپای جنوبی محسوب می شود ، فرودگاه بین المللی لیسبون پورتلا مهم ترین فرودگاه کشور پرتغال معرفی شده است زیرا اصلی ترین راه ارتباطی بین لیسبون با قاره اروپا وکشورهای دیگر است ؛ این فرودگاه سالانه 22.4 میلیون نفر را جا به جا می کند و جایگاه 25 را از نظر ترافیک سفرهای هوایی در بین کشورهای اروپایی دارد.

فرودگاه فرانسیسکو ساکارنیرو

نام این فرودگاه از نخست وزیر سابق پرتغال کشور با نام فرانسیسکو داس کارنیزو گرفته شده است ، او در یک حادثه ی هوایی درسال۱۹۸۰ جان خود را از دست داد و پس از آن نام این فرودگاه بین المللی تغییر یافت ، فرودگاه فرانسیسکو ساکارنیرو یا فرودگاه بین المللی پورتو در ۱۱ کیلومتری شمال غربی شهر پورتو واقع شده است ؛ این فرودگاه دومین فرودگاه پرترافیک پرتغال پس از فرودگاه لیسبون می باشد.

فرودگاه بین‌المللی کریستیانو رونالدو

شاید بتوان این فرودگاه را به علت وزش بادهای تند جز خطرناک‌ ترین و پرچالش ترین فرودگاه‌ های جهان دانست ، به همین دلیل خلبانان این فرودگاه باید آموزشهای خاصی ببینند ، این فرودگاه در جزیره مادیرا کشور پرتغال قرار دارد.

فرودگاه بین‌المللی کریستیانو رونالدو باند پرواز کوتاهی داشت که در سال 2000 طول آن افزایش یافت ، همچنین بر اساس اطلاعات کشور پرتغال فرودگاه هایی مانند فرودگاه فارو، فرودگاه پونتا دلگادا، فرودگاه سانتا ماریا، فرودگاه هورت، فرودگاه فلورس، فرودگاه مادیرا و فرودگاه پورتو سانتو از فرودگاه های کشور پرتغال می باشند.

شناخت فرودگاه ها حتی برای کسانی که قصد مهاجرت تحصیلی به این کشور را دارند نیز مهم و حیاتی است ، چنانچه در خصوص برترین رشته ها و دانشگاه های پرتغال اطلاعات به روز و کاملی نیاز دارید ، به مقاله تحصیل در پرتغال مراجعه کنید.

سیستم حمل و نقل در پرتغال

اگر قصد مهاجرت به کشور پرتغال را دارید یا به تحصیل در دانشگاه های پرتغال فکر می کنید ، اصلا نگران سیستم حمل و نقل در پرتغال نباشید زیرا در پرتغال انواع سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، تراموا ، مترو ، هواپیما ، قطار و تاکسی به میزان کافی وجود دارد.

سیستم حمل و نقل در پرتغال

مترو

در اطلاعات کشور پرتغال مترو تنها در شهرهای لیسبون و پورتو وجو دارد ، متروی شهر لیسبون ۴ خط و ۵۲ ایستگاه دارد و بلیت آن برای یک بار استفاده ۱.۴ یورو است ، البته ما در موسسه آی مهاجرتی توصیه می کنیم اگر در طول روز از مترو زیاد استفاده می‌کنید ، برای صرفه جویی در هزینه های خود ، بلیت روزانه مترو با قیمت 6 یورو را خریداری کنید ، از این بلیت می توانید از۶:۳۰ صبح تا ۱:۰۰ بامداد روز بعد استفاده نمایید.

متروی شهر پورتو ۶ خط دارد و ارزان ترین قیمت آن۱.۲۰ یورو و گران ترین آن به ۵ یورو می رسد ، شما می توانید برای استفاده از انواع وسایل نقلیه عمومی مانند تراموا ، مترو ، اتوبوس ، فنیکولر و قطارهای حومه شهری از کارت آندانته که قابل شارژ است استفاده کنید.

سیستم حمل و نقل ریلی

همانطور که در اطلاعات کشور پرتغال آمده است ، قطارها در کشور پرتغال انواع مختلفی دارند که عبارتند از :

  • قطارهای منطقه ای و بین منطقه‌ای
  • قطارهای بین شهری
  • قطارهای درون شهری
  • قطار سریع السیر با نام آلفا پندولار

هزینه حمل ونقل با آنها با توجه به نوع قطار و مسیر متفاوت است.

اتوبوس ، تراموا و فنیکولر

سیستم حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد در درون شهر پرتغال بسیار گسترده است ، به عنوان مثال درشهر لیسبون ۷۸ خط اتوبوس ، ۵ خط تراموا ، 4 بالابر یا فنیکیولر برای بالا رفتن از تپه‌ها وجود دارد ، قیمت بلیت بالابر برای یک رفت و برگشت ۳.۵۰ یورو است ، این وسایل نقلیه متعلق به شرکت کاریس هستند ، بنابراین اگر از قبل بلیت‌ خود را از گیشه‌های زرد رنگ کاریس رزرو کنید تا ۴۰% تخفیف می گیرید.

تاکسی‌ و هواپیما

طبق اطلاعات کشور پرتغال تاکسی‌های این کشور دارای تاکسی متر بوده و اگر بار شما بیش از حد مجاز باشد ، باید مبلغ بیشتری بپردازید ، ورودی تاکسی‌ها از ۲.۵۰ یورو شروع می‌شود و نسبت به مسیری که طی می کنید هزینه در نظر گرفته می شود.

به عنوان مثال هزینه تاکسی از فرودگاه تا مرکز شهر لیبسون حدود ۱۰ تا ۱۸ یورواست ، همچنین شما می توانید برای سفرهای دور و خارجی هواپیما را انتخاب کرده و برای صرفه جویی در هزینه ها از پروازهای چارتری استفاده نمایید.

اختلاف ساعت ایران و پرتغال

اگر قصد سفر یا مهاجرت به کشور پرتغال را دارید ، باید اختلاف ساعت ایران و پرتغال را بدانید ، به عنوان مثال اگر برای کار به کشور پرتغال می روید و باید به یک قرارداد کاری برسید ، لازم است در مورد ساعت آن کشور و اختلاف آن با ساعت کشور خود اطلاع داشته باشید.

اختلاف ساعت ایران و پرتغال

طبق اطلاعات کشور پرتغال این کشور نیز مانند ایران و بسیاری از کشورهای دیگر ساعت رسمی خود را تغییر می دهد ، بدین صورت که ساعت رسمی در ساعت 1 بامداد اخرین یکشنبه مارس یک ساعت به جلو کشیده می شود و سپس در اخرین یکشنبه ماه اکتبر در ساعت 2 بامداد دوباره یک ساعت به عقب کشیده می شود و به همان ساعت قبلی برمیگردد.

بنابراین اختلاف ساعت کشور ایران با کشور پرتغال در زمستان سه ساعت ونیم است ، بدین معنی که ساعت شهر لیسبون۳:۳۰ عقب تر از ساعت ایران است و اختلاف ساعت ایران با کشور پرتغال در تابستان دو ساعت و نیم می باشد ، بدین معنی که ساعت لیبسون 2:30 عقب تر است.

شهرهای صنعتی پرتغال

در اطلاعات کشور پرتغال شهر ليسبون به عنوان پایتخت کشور پرتغال از پرجمعيت ترين شهرهای قاره اروپا به شمار می رود ، این شهر در حوزه های مالي و تجاری ، رسانه ، سرگرمي و هنر ، آموزش و پرورش و گردشگري در دنیا معروف است ، همچنین مرکز مالي و فناوري آن روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است ، لیبسون جاذبه هاي گردشگري فراوانی مانند برج بلم ، کليساي جامع سه و کليساي کارمو ، کاخ ملي سينترا ، قلعه سائوژوژر ، ميدان بازرگاني ، هاسيو و غیره دارد.

شهرهای صنعتی پرتغال

شهر پورتو از مهمترین شهرهای صنعتی پرتغال است ، بزرگترين شرکت هاي پرتغالي مثل CIN ، BPI ، آلتري و امبار در اين شهر واقع شده اند ، این شهر نیز مانند لیبسون جاذبه هاي توريستي و گردشگری زیادی مانند کليساي سائو فرانسيسکو وکليساي جامع پورتو ، کاخ دا بولسا ، پل دم لوئيس دارد.

شهر براگا پس از لیبسون و پورتو يکي از مناطق پرجمعيت پرتغال می باشد ، این شهر به عنوان يک بازار جوان معرفی شده است و جوان ترین شهر پرتغال محسوب می شود ، براساس اطلاعات کشور پرتغال جاذبه های توریستی و گردشگری این شهر مانند قصر سلطنتی «بوم جسوس دِ مونت» و کلیسای جامع سبب شده تا براگا به عنوان یک شهر توریستی شناخته شود.

دیگر شهرهای صنعتی و مهم کشور پرتغال

1- آویرو در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است ، این شهر به دلیل داشتن مناطق صنعتی زیاد ، فرصت‌های شغلی زیادی ایجاد کرده است ، آویرو به «ونیز پرتغال» نیز معروف است.

2- شهر کویمبرا بدلیل دانشگاه های خود به شهر دانش نیز معروف است ، بدلیل وجود فرصت های شغلی فراوان و اقتصاد رو به رشد کویمبرا ، این شهر به یک شهر رقابتی تبدیل شده است.

3-ایوورا یکی از شهرهای اصلی و تاریخی کشور پرتغال است که به دلیل داشتن غذاهای خوشمزه ، معماری باستانی ، مکان‌های دیدنی برای گردشگران و ایجاد فرصت‌های شغلی زیاد ، معروف است.

اگر می خواهید مهاجرتی کاری به پرتغال را تجربه کنید نیازمند دانستن موارد مهمی در این خصوص هستید ، مقاله کار در پرتغال را بخوانید تا برترین مشاغل ، حقوق کارگر ساده ، قوانین کار و بازنشستگی و بسیاری مسایل مهم دیگر را بهتر بدانید.

آب و هوای پرتغال

کشور پرتغال بر خلاف بیشتر کشورهای قاره اروپا جز گرمترین کشورهای اروپایی محسوب می شود ، آب و هوای پرتغال معتدل و مدیترانه ای است ، زمستان های پرتغال از ماه دسامبر شروع شده و تا فوریه ادامه دارد و تابستان های آن از ماه می تا سپتامبر است.

در زمستان دمای هوا حداکثر تا ۱۷ درجه سانتی گراد می رسد و هوا رطوبت بالایی دارد ، به طوریکه در این فصل فقط ۱۵ روز هوا خشک است ، آفتاب در این فصل ۶ الی ۷ ساعت می تابد ، در فصل بهار هوا کم کم گرم شده و حداکثر دمای هوا به ۲۵ درجه سانتی گراد می رسد ، در این فصل نیز رطوبت هوا بالاست.

در تابستان شرایط آب و هوایی پرتغال بسیار عالی و لذت بخش است ، حداکثر دمای هوا به 26 درجه سانتی گراد می رسد و خورشید 12 تا 13 ساعت در آسمان است ، هوای تابستان در پرتغال معمولا خشک است ، اما در پاییز هوا دوباره مرطوب شده و تنها حدود 15 روز هوا خشک می باشد.

طبق اطلاعات کشور پرتغال مناطق شمالی این کشور آب و هوای معتدل تری دارند و بیشترین بارش در این منطقه اتفاق می افتد ، اما مناطق شمال شرقی دارای زمستان هایی طولانی تر و تابستان هایی گرم تر هستند ، مناطق غربی پرتغال تابستان های معتدل و شرجی دارند اما مناطق جنوبی آن تابستان های گرم و خشک دارند و بارش برف در این منطقه نادر است.

10 تا از بهترین غذاهای پرتغال

پرتغال یک کشور تاریخی و فرهنگی است که فرهنگ غذایی بالایی دارد ، طعم دار کردن غذا از مهم ترین کارهایی است که آشپزهای پرتغالی انجام می دهند و شما میتوانید انواع غذاهای مختلف را با طعم و مزه ای فوق العاده پیدا کنید ، غذاهای دریایی پرتغال بسیار معروف هستند ، روش پخت آنها متفاوت است و شما میتوانید مزه های جدیدی را تست کنید که به امتحان کردنش می ارزد ؛ در اطلاعات کشور پرتغال ، 10 تا از بهترین غذاهای پرتغال معرفی شده که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد :

10 تا از بهترین غذاهای پرتغال

1- پوستا میراندزا

این غذا نوعی استیک است که از فیله استیک گاو تهیه می شود و یکی از معروفترین و خوشمزه ترین غذاهای کشور پرتغال به شمار می رود ، این غذا بافت بی نظیر و نرمی دارد و دلیل لذیذ بودن و بافت نرم آن گوشت های مرغوبی است که از گاوهای میراندزا تهیه می گردد.

2- پورکو پرتو

پورکو پرتو یکی از غذاهایی است که اگر امتحان کنید هرگز مزه ش را فراموش نخواهید کرد ، این غذا نیز از گوشت قرمز تهیه شده و به همرا چیپس وسالاد سرو می شود ، عطر و طعم فوق العاده این غذا مانند ژامبون های دودی است و از پرطرفدارترین غذاهای کشور پرتغال محسوب می شود.

3- پولو الاگارئیرو

براساس اطلاعات کشور پرتغال این غذا از هشت پا تهیه می شود ، روش پخت آن بدین صورت است که برای طعم دار کردن هشت پا مقدار زیادی سیر به آن اضافه نموده و سپس در روغن زیتون زیاد به خوبی سرخ می کنند ، این غذا نیز از محبوب ترین و بهترین غذاهای کشور پرتغال به شمار می رود.

4- فرانسزینیا

این غذا یکی از غذاهای شهر پورتو است که در تهیه آن از سوسیس، استیک و چوریتز استفاده می شود ، این مواد را روی نانی قرار داده و پنیری با نام ادام را روی آن می ریزند که طعم فوق العاده ای به غذا می دهد ، چاشنی این غذای خوشمزه سس گوجه فرنگی تند و سیب زمینی است که میتوان آن را به همراه نیمرو هم سفارش داد.

5- باکالیائو

یکی از بهترین غذاهای دریایی پرتغال باکالیائو است ، این غذای سنتی از ماهی کاد که بین افراد محلی به ماهی وفادار معروف است ، تهیه می شود ، این غذا پای ثابت سفره های مردم پرتغال در جشن سال نو می باشد که در هر منطقه ای با رسپی خاص خودش پخت می شود.

6- سوپا جیکاسو

در این غذای دریایی ، ماهی را با لیمو ، گشنیز و سیر به خوبی طعم دار کرده و سپس آن را در آب می پزند ، این غذا با نان ذرت سرو می شود ، این نان بسیار ترد و خوشمزه است و طعم بی نظیر این غذا را صد چندان می کند.

7- کاتاپلانا

یکی دیگر از غذاهای معروف کشور پرتغال خورشت کاتاپلانا می باشد که به همراه برنج و چیپس سیب زمینی سرو می شود ، اگر می خواهید خوشمزه ترین خورشت کاتاپلانا را امتحان کنید پیشنهاد ما در موسسه مهاجرتی رجبی این است که به دهکده پورتو براندئو بروید تا به یاد ماندنی ترین غذا را میل کنید.

8- کالدرادا دئینگیاس

در اطلاعات کشور پرتغال آمده است ، کالدرادا دئینگیاس نوعی سوپ دریایی است که از مارماهی سرخ شده در پخت آن استفاده می شود و طعم لذیذی دارد ، برای مزه دار کردن این سوپ از فلفل زیاد استفاده می شود ، اگر می خواهید خوشمزه ترین نوع این سوپ را بخورید ، بهتر است به منطقه مورتوسا سری بزنید.

9- آروز دتامبوریل

این غذا نیز نوعی غذای دریایی است که با برنج سرو می شود ، در سواحل مختلف پرتغال این غذا را به شکل های مختلفی درست می کنند ، به طور کلی این غذا نوعی ماهی است که با گوجه، سبزیجات و سیر به خوبی پخته می شود تا طعم فوق العاده ای پیدا کند.

10- آلیرا د میراندلا

این غذا نوعی سوسیس است که از مرغ تهیه شده و فرهنگ جالبی دارد ، در سال 1495یهودیان باید کشور پرتغال را برای همیشه ترک می کردند ، اما برخی از آنان به مناطق شمالی این کشور فرار کرده و برای اینکه شناخته نشوند وانمود به کاتولیک بودن کردند ، در واقع این غذا در فرهنگ آشپزی این یهودیان ایجاد شده و از آن زمان تا به امروز دارای محبوبیت خاصی است ، این غذا بسیار خوش طعم بوده و همچنین ارزان می باشد.

سوالات پر تکرار اطلاعات کشور پرتغال

در این مقاله از آی مهاجرتی ، به بررسی و تحلیل اطلاعات کشور پرتغال پرداختیم ، برای کسب اطلاعات بیشتر ، با ما از طریق باکس دیدگاه در تماس باشید و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید.

جمعیت و مساحت کشور پرتغال چقدر است؟

جمعیت پرتغال حدود 11 میلیون نفر است ، مساحت کشور پرتغال ۹۲٬۲۱۲ کیلومتر مربع است.

حکومت کشور پرتغال چگونه اداره می شود؟

هم اکنون شیوه حکومتی دولت پرتغال از نوع جمهوری و دمکراسی پارلمانی می باشد ، نقش دولت نظارت بر بخش های سیاسی و اداری ، مذاکره با کشورهای مختلف ، صدور تصیمات مهم کشوری و ارائه لایحه به مجلس می باشد ، از ارکان مهم حکومتی نخست وزیر ، مجلس و قوه قضائیه است.

اختلاف ساعت ایران و پرتغال چقدر است؟

اختلاف ساعت کشور ایران با کشور پرتغال در زمستان سه ساعت ونیم است ، بدین معنی که ساعت شهر لیسبون۳:۳۰ عقب تر از ساعت ایران است و اختلاف ساعت ایران با کشور پرتغال در تابستان دو ساعت و نیم می باشد ، بدین معنی که ساعت لیبسون 2:30 عقب تر است.

آب و هوای پرتغال چگونه است؟

در زمستان دمای هوا حداکثر تا ۱۷ درجه سانتی گراد می رسد و هوا رطوبت بالایی دارد ، به طوریکه در این فصل فقط ۱۵ روز هوا خشک است ،در فصل بهار هوا کم کم گرم شده و حداکثر دمای هوا به ۲۵ درجه سانتی گراد می رسد ، در این فصل نیز رطوبت هوا بالاست ، در تابستان حداکثر دمای هوا به 26 درجه سانتی گراد می رسد و خورشید 12 تا 13 ساعت در آسمان است ، هوای تابستان در پرتغال معمولا خشک است ، اما در پاییز هوا دوباره مرطوب شده و تنها حدود 15 روز هوا خشک می باشد.

معروف ترین غذا در پرتغال چیست؟

پورکو پرتو یکی از غذاهایی است که اگر امتحان کنید هرگز مزه ش را فراموش نخواهید کرد ، این غذا نیز از گوشت قرمز تهیه شده و به همرا چیپس وسالاد سرو می شود ، عطر و طعم فوق العاده این غذا مانند ژامبون های دودی است و از پرطرفدارترین غذاهای کشور پرتغال محسوب می شود.

در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات کشور پرتغال را به طور جامع و مفید در اختیارتان قرار دهیم تا اگر علاقه مند به این کشور هستید و قصد مهاجرت ، تحصیل یا کار در کشور پرتغال را دارید با این کشور رویایی بیشتر آشنا شوید ، کارشناسان مجرب ما در موسسه آی مهاجرتی با سالها سابقه ی درخشان در دو شعبه تهران و شیراز در خدمت شما مخاطبین گرامی می باشند تا پاسخ گوی هر گونه سوال شما باشند ، خوشحال می شویم نظرات شما خوانندگان فهیم را در مورد این مقاله بدانیم ، همچنین پیشنهاد می کنیم در کنار این مقاله ، محتوای ارائه شده در لینک اطلاعات کشور اسپانیا را نیز بخوانید و دو کشور را با هم مقایسه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *