مهاجرت به دانمارک

مهاجرت به دانمارک را به روش های مختلفی می توانید تجربه نمایید که از جمله بهترین آنها می توان به تحصیل و کار اشاره نمود که با مراجعه به کارشناسان ما در حداقل زمان ممکن به نتیجه می رسد.

 
مهاجرت به دانمارک

دفتر مهاجرتی معتبر در جنوب کشور

در روش اول شما باید مبلغی را به مدت ۵ سال در اختیار دولت دانمارک قرارداده و پس از این مدت همان مبلغ را بدون سود دریافت کنید ؛ در روش دوم مبلغی که در اختیار دولت دانمارک می گذارید دیگر برگشت داده نمی شود ؛ با استفاده از هر دو روش شما می توانید اقامت دائم کشور دانمارک را اخذ کنید.

برخی از رشته های مهندسی مانند فناوری اطلاعات ، برق و الکترونیک و … ؛ رشته ها ی پزشکی و پیراپزشکی ؛ رشته های مدیریتی و صنعتی ؛ رشته های حسابداری و هتلداری

بله ، اگر یکی از شهروندان دانمارکی با فردی خارجی ازدواج کند ، می‌ تواند برای همسرش اقامت دانمارک را درخواست کند ؛ البته دانمارک برای خودداری از ازدواج‌ های صوری قوانین خاصی دارد.

در صورت داشتن مدرک معتبر از دانشگاه های خوب دانمارک ، تسلط به زبان های انگلیسی و دانمارکی ، داشتن مهارت های فردی و شرایط مالی مطلوب ، اجازه اقامت به مدت شش ماه داده می شود تا کاری پیدا کنید ؛ شما باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید.
اگر موفق به کاریابی نشدید ، اجازه اقامت تا شش ماه دیگر تمدید می شود.

در این روش شما می توانید در همان ابتدا اقامت ۳ ساله دانمارک را برای خود و خانواده تان اخذ کنید و پس از این مدت اگر کارتان سود دهی خوبی داشت ، دوباره ‌اقامت خود را تمدید کرده و پس از ۵ سال اقامت دائم دانمارک را بگیرید.

بله ، این شیوه آسان بوده و تنها به پشتوانه مالی کافی نیاز دارد.

روش های مهاجرت به دانمارک ، با توجه ‌به شرایط هر فرد می تواند متفاوت باشد اما برخی از شرایط موردنیاز باید برای تمامی روش ها و افراد باید فراهم شود که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

 
  • ارائه اسناد و مدارک هویتی
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به مهاجرت 
  • عدم سوءپیشینه
  • اقدام به درخواست ویزا

 

اما شرایط خصوصی با توجه‌ به هدف و علت مهاجرت هر فرد متفاوت است ؛ به ‌عنوان‌ مثال اگر فردی برای کار قصد مهاجرت داشته باشد باید مدارکی در خصوص میزان سابقه کاری ، سطح درآمد ، اطلاعات محل کار و موارد متعدد دیگری را نیز ارائه دهد ؛ یا اگر فردی بدلیل ادامه تحصیل قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشد ، باید مدارکی از جمله میزان تحصیلات ، کپی ریز نمرات ، اطلاعات محل تحصیل و غیره را به اداره مهاجرت دانمارک ارائه کند.

روش های قانونی مهاجرت به دانمارک

یکی از دلایلی که افراد دانمارک را برای مهاجرت برمی گزینند ؛ سطح بالای استانداردهای زندگی در این کشور است که از طریق اقدام به هر یک از روش ها به آن دست خواهید یافت . به طور کلی روش های قانونی مهاجرت به دانمارک عبارتند از :  تحصیل ، کار ، ازدواج ، سرمایه گذاری ، ثبت شرکت ، تولد فرزند ، پناهندگی است که در این مقاله به جزئیات هر یک می پردازیم.

دقت داشته باشید که تمامی روش ها به جز پناهندگی قانونی بوده و از طریق اقدام به شیوه صحیح می توانید در یک بازه زمانی مناسب به هدف برسید . توصیه کارشناسان ما در آی مهاجرتی دور از انتخاب شیوه پناهندگی است که خطرات فراوانی به همراه داشته و زمان و هزینه شما را نابود می سازد. تا زمانی که می توانید با شیوه های آسان و خوبی مانند تحصیل و یا کار به کشوری همچون مهاجرت کنید ، حتی فکر پناهندگی نباید به ذهنتان خطور کند.

اخذ اقامت دانمارک از طریق تحصیل

دانمارک بدلیل سیستم آموزشی بسیار قوی و امکانات بسیار زیاد از جمله کشورهایی است که عده ی زیادی این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند . این کشور میزبانی دانشگاه های مطرحی را بر عهده دارد که در برخی از رشته ها و مقاطع می توان با دریافت بورسیه تحصیل با حداقل هزینه را تجربه نمود.

در صورتی که در یک دانشگاه پذیرفته شوید ، باید هر ساله ویزای تحصیلی خود را تمدید نموده و در نهایت به مدرک دانشگاهی دست یابید . دریافت مدرک دانشگاهی به شما فرصت می دهد تا بتوانید به مدت شش ماه در این کشور ماندگار شده و به جستجوی کار بپردازید.

تحصیل در تمامی مقاطع اعم از کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است که هر یک شرایط خاص خود را برای ورود دارند .

البته دقت داشته باشید که باید 3 ماه قبل از فارغ التحصیلی در دانشگاه های دانمارک ، جهت تمدید مجوز اقامت خود درخواست دهید ، سپس پرونده شما به مدت 1 الی 3 ماه بررسی می شود و در صورت داشتن مدرک معتبر از دانشگاه های خوب دانمارک ، تسلط به زبان های انگلیسی و دانمارکی ، داشتن مهارت های فردی و شرایط مالی مطلوب ، اجازه اقامت به مدت شش ماه داده می شود تا کاری پیدا کنید ؛ شما باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنید.

 
 
 
اخذ اقامت دانمارک از طریق تحصیل

اگر موفق به کاریابی نشدید ، اجازه اقامت تا شش ماه دیگر تمدید می شود که البته پیدا کردن کار در کشور دانمارک خیلی آسان نیست ؛ زیرا قوانین کار در تمام کشورها بدین صورت است که افراد بومی را به افراد خارجی ترجیح می دهد ، اما در برخی موارد مانند کمبود نیروی کار بومی ، کارفرمایان از افراد خارجی با مهارت بالا استفاده می کنند ؛ اقامت دانمارک 3 سال پس از تحصیل امکان پذیر است و چون دانمارک کشوری مهاجرپذیر است ، شانس اقامت دائم شما پس از این مدت بسیار زیاد است.

 

اخذ اقامت دانمارک پس از تحصیل از طریق ازدواج

اخذ اقامت دانمارک از طریق ازدواج 

برای رسیدن به تابعیت کشور دانمارک از طریق ازدواج باید بتوانید با یکی از اتباع این کشور ازدواج کنید .دقت داشته باشید که ازدواج شما باید کاملا واقعی بوده و حداقل یک سال و نیم از آن گذشته باشد . البته دقت داشته باشید که از همان ابتدای ازدواج به شما تابعیت داده نخواهد شد و در ابتدا یک مجوز دو ساله ازدواج دریافت کرده و پس از تداوم ازدواج این اقامت به مدت 7 سال تمدید می شود.

از جمله مهم ترین شرایط اقدام بدین شیوه به شرح زیر است:

  1. طرفین باید حداقل 24 سال سن داشته باشند.
  2. مسکن مناسب جهت سکونت را فراهم کرده باشند.
  3. درآمد کافی جهت تامین هزینه های زندگی مشترک وجود داشته باشد.
  4. باید در آزمون زبان دانمارکی شرکت کنید.
  5. ازدواج از روی اجبار نباشد و طرفین کاملا به هم علاقه مند باشند.

دقت داشته باشید که روند دریافت اقامت و تابعیت از طریق ازدواج روندی حساس برای دولت دانمارک بوده و تلاش می کند تا پرونده افرادی که به این شیوه اقدام می کنند را به دقت بررسی نموده و  در واقع ازدواج آنها را راستی آزمایی کند . پس به هیچ عنوان فریب افرادی که با دریافت پول به دنبال اخذ اقامت شما از طریق ازدواج با یک فرد تبعه این کشور هستند را نخورید.

 

پناهندگی و خطرات آن

روش پناهندگی ریسک و خطرات زیادی به همراه دارد و به همین دلیل هرگز مورد تایید کارشناسان ارشد ما در آی مهاجرتی نیست و هیچ گونه خدماتی را در این زمینه ارائه نمی دهیم . همان طور که می دانید مهاجرت به دانمارک از روش های مختلفی امکان پذیر است که مشکل ترین و پرخطرترین آنها پناهندگی است.

قطعا اکثر افرادی که این روش را انتخاب می کنند ؛ آگاهی لازم درمورد خطرات آن را ندارند و نمی دانند که با گام گذاشتن در این مسیر به هیچ عنوان به نتیجه دلخواه خود نخواهند رسید . از این رو تنها کافی است تا با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید تا ضمن آگاهی کامل از شرایط پناهندگی ، بهترین روش های ممکن را به خوبی بشناسید.

انتخاب مسیر پناهندگی یعنی ورود غیر قانونی به خاک این کشور که توسط قاچاقچیان و با ارائه اسناد جعلی صورت می گیرد . آنها برای این کار هزینه های گزافی از شما می گیرند و ضمن اینکه بسیاری از پناهندگان از خانواده خود در طول سفر جدا می شوند ، ممکن است مدارک شخصی و اموال خود را از دست داده ، مورد خشونت قرار گیرند و یا حتی در طول سفر جان شان را از دست بدهند.

گاهی تعدادی از پناهندگان مدت بسیار زیادی قبل از ورود به دانمارک سردرگم هستند و کرشودگارد نام یکی از مراکز نگهداری پناهجویان در کشور دانمارک است که پناهجویان را پشت درهای آهنی و حصار فولادی نگهداری می کند . همچنین پناهندگان باید برای تکمیل پرونده خود مدارک زیادی را جمع آوری کنند و تا مشخص شدن وضعیت اقامت شان از هیچ گونه حقوق اجتماعی برخوردار نیستند.

اخذ اقامت دانمارک از طریق سرمایه گذاری

اقامت دانمارک از طریق سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های مهاجرت به دانمارک سرمایه گذاری است که در اغلب روش های این مسیر ، فرد می تواند پس از ۵ سال اقامت دائم دانمارک را دریافت کند . وکلای مجرب ما در آی مهاجرتی توصیه می کنند که قبل از سرمایه گذاری در کشور دانمارک استانداردهای سرمایه گذاری در این کشور را بسنجید.

برخی از این استانداردها عبارتند از : نظارت دولت دانمارک بر سرمایه گذاری های این کشور ، میزان ثبات ، نرخ مصادره اموال و نرخ کنترل فساد.

متداول ترین روش های مختلف سرمایه گذاری در دانمارک عبارتند از : خرید ملک ، ثبت شرکت ، کارآفرینی ، تمکن مالی ف که هر یک روندی کاملا منحصر بفرد داشته و برای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی باید یک طرح جدید ارائه داده و امتیازات آن طرح را برای کشور دانمارک مشخص کنید.

همچنین شما می توانید پس از مشورت با مشاوران کاربلد آی مهاجرتی طرح پیشنهادی خود را به صورت آنلاین برای اداره بین المللی کار و اشتغال دانمارک ارسال نموده یا به اداره کنسولگری دانمارک مراجعه کنید . اگر طرحتان مورد قبول واقع شود ، شما و خانواده تان 2 سال اقامت دریافت می کنید.

اخذ اقامت دانمارک از طریق کار

یکی از پرطرفدارترین ویزاهای درخواستی برای مهاجرت به دانمارک ، ویزای کاری است و اخذ اقامت دانمارک از طریق کار بدلیل داشتن هزینه کمتر نسبت به ویزاهای دیگر و دسترسی آسان تر و سریع تر از محبوبیت خاصی برخوردار است .

البته برای داشتن ویزای کاری از کشور دانمارک باید حتما از کارفرمایان این کشور یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر دریافت کرده باشید ؛ بنابراین بهترین راه برای یافتن کار در کشور دانمارک مراجعه به فهرست مشاغل مثبت یا لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک می باشد که هر ساله توسط دولت این کشور منتشر می شود.

اگر در این فهرست ، شغل شما وجود داشته باشد ، می توانید با دریافت امتیاز کافی ، درخواست ویزا داده و به فرصت های شغلی ایده آل برسید. کارجویان خارجی در رشته های مورد نیاز پزشکی و پیراپزشکی ، میتوانند با معادل سازی مدرکشان اجازه اقامت دانمارک را دریافت کنند تا در صورت دریافت مجوز کار به عنوان پزشک یا پیراپزشک در این کشور مشغول به کار شوند ؛ دانشجویان دکترا و فوق دکترا نیز می توانند به عنوان پژوهشگر درخواست ویزا دهند.

البته خوب است مدنظر داشته باشید که مهاجرت به کشور فنلاند ، از طریق ویزای کار گرچه روشی کم هزینه است ، اما دریافت آن بسیار سخت بوده و توصیه می کنیم تا در حد ممکن با گذراندن یک دوره کوتاه آموزشی با شیوه تحصیل به این کشور قدم گذاشته و با خیالی آسوده کار موردنظرتان را یافته و ویزای خود را تغییر دهید.

اخذ اقامت دانمارک از طریق کار
سرمایه گذاری با خرید اوراق قرضه یا سهام دولتی

سرمایه گذاری با خرید اوراق قرضه یا سهام دولتی

از دیگر روش های سرمایه گذاری و اخذ اقامت دانمارک ، خرید اوراق قرضه دولتی است که میزان مشخصی از سهام توسط دولت به متقاضیان فروخته می شود . دولت دانمارک از این مبلغ برای پروژه های عمرانی استفاده می کند که به دو شیوه انجام می شود.

  • در روش اول شما باید مبلغی را به مدت ۵ سال در اختیار دولت دانمارک قرارداده و پس از این مدت همان مبلغ را بدون سود دریافت کنید . در این روش پس از پرداخت مبلغ به فرد متقاضی و همراهان واجد شرایط وی اقامت مادام العمر دانمارک داده می شود.
  • در روش دوم مبلغی که در اختیار دولت دانمارک می گذارید ، دیگر برگشت داده نمی شود و می توانید در بازه زمانی کوتاهی به اقامت این کشور برسید و در واقع با پرداخت مبلغی به دولت اقامت خود و همراهانتان را می خرید.

خوب است مدنظر داشته باشید که این شیوه نیازمند مبلغ بالایی بوده و برای افراد که تمکن مالی خوبی دارند ، مفید است . با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید تا به بهترین شیوه ممکن دست یابید.

 

 

سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی

در برخی کشورها می توان در دوران بازنشستگی درخواست ویزای بازنشستگی ، خود حمایتی و یا تمکن مالی داد  . این روش بسیار کم ریسک و آسان بوده و تنها باید ثابت کنید که دارای سرمایه و توانایی مالی ثابتی به صورت مداوم هستید و می توانید هزینه های خانواده خود را پرداخت کنید.

در واقع با ارائه مدارک نشان می دهید که ماهیانه دارای درآمدی بالاتر از سقف تعیین شده از دارید و برای هزینه های خود به هیچ عنوان به دولت دانمارک وابسته نخواهید بود.

از مزیت های این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیازی به راه اندازی کسب و کار ندارید.
  • سطح زبان خاص از شما درخواست نمی شود.
  • محدودیت سنی وجود ندارد.
  • یکی از مطمئن ترین روش ها با کمترین ریسک است.
  • اقامت شما به آسانی تمدید می گردد.
  • به آسانی به ویزای سایر کشورهای مطرح جهان همچون آمریکا و انگلستان می رسید.
  • فرزندانتان اجازه تحصیل دارند.
  • پس از 5 سال می توانید درخواست تابعیت داده و به شهروندی و پاسپورت برسید.
سرمایه گذاری از طریق تمکن مالی

اقامت دانمارک با ثبت شرکت

ثبت شرکت از دیگر روش های مهاجرتی است که می توانید به واسطه آن ابتدا اقامت موقت و سپس اقامت دائم دانمارک 8 را دریافت کنید . برای مهاجرت به دانمارک از این طریق باید تمامی مدارک مورد نیاز خود را 8 روز قبل از شروع کار به آژانس تجارتی کشور دانمارک تحویل دهید ؛ در این روش شما می توانید در همان ابتدا اقامت ۳ ساله دانمارک را برای خود و خانواده تان اخذ کنید و پس از این مدت اگر بیزینس راه اندازی شده،  سود خوبی داشت ، دوباره ‌اقامت خود را تمدید کرده و پس از ۵ سال اقامت دائم دانمارک را بگیرید.

جالب است بدانید که دانمارک یکی از کشورهایی است که طرح های تجاری خلاقانه و راه اندازی مشاغل مختلف را مورد حمایت و تشویق قرار می دهد و در صورتی که در حرفه ای دارای تجربه باشید ، می توانید کار خود را توسعه داده و در اقتصادی قوی به رشد حرفه دلخواه تان بپردازید.

شما برای این نوع سرمایه گذاری ابتدا باید بدانید که چند نوع شرکت وجود دارد و میزان سرمایه ای که باید برای راه اندازی یک شرکت داشته باشید در برابر میزان سوددهی آنها چقدر است.

مقاله ای با عنوان ثبت شرکت در دانمارک در همین سایت ارائه شده که تمام مراحل و جزئیات ثبت شرکت در کشور دانمارک را به شما نشان می دهد.

به طور کلی ثبت شرکت به چند صورت مرسوم است که عبارتند از :

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود که نیاز به راه اندازی یک کسب وکار کوچک با یک سهامدار و حداقل 80000 کرون سرمایه دارد.
  • ثبت شرکت به صورت سهام که نیازمند یک سرمایه دار یا سهامدار و حداقل 50000 کرون سرمایه اولیه است.
  • ثبت شرکت به صورت مشارکت محدود که نیازمند حداقل دو موسس است تا به صورت مشارکتی با هم همکاری کنند.
  • ثبت شرکت به صورت مشارکت عمومی که باز هم نیازمند دو موسس است و باید این نکته را در نظر گرفت که اگر در این نوع سرمایه گذاری ، شرکت سود یا ضرر کند ؛ سود و ضرر شما نیز به همان میزان خواهد بود.
 

اقامت دانمارک با خرید ملک

طبق قانون کلی کشور دانمارک افراد خارجی نمی توانند از طریق خرید خانه در دانمارک اقامت این کشور را دریافت کنند ؛ بنابراین ابتدا باید از راه های دیگر مهاجرت به دانمارک مانند تحصیل ، کار و غیره  استفاده کنند.

اما به طور کلی می توان گفت نحوه اخذ اقامت دائم و در نهایت اخذ پاسپورت این کشور بدین گونه است که اگر بتوانید تا 8 سال اقامت موقت دریافت کنید ، پس از این مدت می توانید اقامت دائم دانمارک را اخذ کنید.

در برخی موارد شما می توانید پس از چهار سال اقامت دائم این کشور را اخذ کنید بدین صورت که در طول 4 سال باید 3 سال و 6 ماه به صورت تمام وقت برای یک کارفرمای معتبر در دانمارک کار کنید . همچنین اگر 9 سال بصورت دائمی در این کشور زندگی کنید، می توانید تابعیت یا پاسپورت کشور دانمارک را دریافت کنید.

اتباع خارجی برای اقامت دانمارک با خرید ملک باید مجوز وزارت دادگستری دانمارک را داشته باشند و این مجوز زمانی صادر می شود که شما بتوانید اقامت بلند مدت خود را در کشور دانمارک اثبات کنید.

 به عنوان مثال باید ثابت کنید که قبلا به مدت حداقل 5 سال در این کشور اقامت قانونی داشته اید یا مشغول به کار هستید ؛ همچنین می توانید با ما در آی مهاجرتی در ارتباط باشید تا به شما بگوییم برای اجاره و خرید ملک در دانمارک باید چه اقداماتی انجام داده و چقدر سرمایه داشته باشید.

 

وکیل مهاجرت به دانمارک

وکیل مهاجرت به دانمارک کیست ؟ مهاجرت به دانمارک مانند کشورهای کانادا و استرالیا چندان آسان نیست و لازم است شما در کنار خود یک کارشناس مجرب ، با سابقه داشتن پرونده های موفق داشته باشید ؛ یک مشاور خوب باید اطلاعات دقیق و به روزی از روش های مهاجرتی داشته و با قوانین مهاجرتی آشنایی کامل داشته باشد ، بنابراین قبل از انتخاب مشاور، درباره رزومه و سابقه کاری او به خوبی تحقیق کنید.

یک کارشناس مهاجرتی خوب و باسابقه از روش های قانونی مهاجرت به کشورهای مختلف مطلع است و هرگز راه های غیر قانونی را به شما پیشنهاد نمی دهد ؛ ما در آی مهاجرتی با استفاده از مشاوران متخصص آماده دادن هر گونه مشورت در زمینه مهاجرت به شما عزیزان هستیم.

افرادی که پرونده مهاجرتی خود را با مشورت کارشناسان مهاجرتی پیش می برند ، شانس موفقیت آنها در طی کردن مراحل پرونده بیشتر بوده و زمان کوتاه تری را صرف این کار می کنند ؛ اگر شما قبل از انجام هر کاری آمادگی و آگاهی خود را با اطلاعاتی که یک متخصص در اختیار شما قرار می دهد بالا ببرید ، هیچ گاه با شکست روبه‌رو نخواهید شد ؛ کارشناسان مهاجرتی ما با صداقت تمام در کنار شما قرار گرفته و با تخصص خود اعتماد شما را جلب خواهند کرد.

موسسه مهاجرتی به دانمارک

دانمارک کشوری با بالاترین سطح زندگی است ؛ برای مهاجرت به دانمارک لازم است با یک موسسه مهاجرتی به دانمارک مشورت کرده و برای سهولت در کارها از آنها کمک بگیرید ؛ شما می توانید از سراسر ایران برای دریافت مشاوره آنلاین با ما در تماس باشید تا کادر متخصص ما اقدامات لازم در خصوص مهاجرت را در اختیارتان قرار دهند ؛ افتخار ما رضایت بالای متقاضیانی است که با موفقیت به کشور مورد نظرشان رفته و اقامت دریافت نموده اند.

آی مهاجرتی با سالها سابقه درخشان و داشتن کادری مجرب و مسئولیت پذیر ، در شعب تهران و شیراز آماده خدمت رسانی به شما متقاضیان محترم می باشد ؛ کارشناسان ما با در نظر گرفتن شرایط و قوانین مهاجرت دانمارک ، بهترین نوع مهاجرت را پیشنهاد داده و تا هرزمان که نیاز باشد با افتخار درکنار شما می مانند ؛ پیشنهاد ما مطالعه مقاله مهاجرت به آلمان و مقایسه شرایط این دو کشور اروپایی است.

کلاینت های ما از تعبیر وریای خود در آی مهاجرتی می گویند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه