کار

کار در آمریکا

کار در آمریکا

کار در آمریکا قطعا هدف بسیاری از متقاضیان مهاجرت است ، اتباع خارجی فرصت های شغلی مختلفی در ایالات متحده دارند ، برخی از افراد برای تحصیل و اشتغال به طور دائم به ایالات متحده می آیند ، در حالی که برخی دیگر برای مدت زمان مشخصی می آیند ، در این مقاله از آی مهاجرتی با ما باشید تا موضوع کار در آمریکا را بررسی کنیم ، در کنار این محتوا ، مقاله مهاجرت به آمریکا را نیز مرور کنید.

توجه داشته باشید که مهاجرت کاری به ایالات متحده آمریکا به این صورت نیست که متقاضی یک درخواست معمولی در قالب یک ویزای عمومی ارائه دهد ، اولویت اصلی یک متقاضی مهاجرت مبتنی بر استخدام است و این موضوع از طریق ویزاهای مختلف برای حرفه های مختلف قابل دستیابی است.

چندین راه مختلف برای به دست آوردن شغل در ایالات متحده وجود دارد که از جمله آنها می توان به گرین کارت (اقامت دائم) مرتبط با اشتغال ، ویزای کاری و تحصیلی و ویزای کارگر فصلی و موقت اشاره کرد.

ویزای کار مهاجرتی شامل ویزای EB-1 و EB-2 به معنای دریافت گرین کارت بلافاصله پس از ورود است و ویزای کار غیر مهاجرتی موقت است و شامل H-1B، L-1، O-1، E-1 و TN می شود.

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتر درباره شرایط کار در آمریکا بدانید ، این مقاله نکات کلیدی زیادی را مطرح کرده که دانستن آن قطعا برای شما ضروری است ، پس آن را کامل مطالعه و سپس با مشاوران آی مهاجرتی ارتباط برقرار کنید.

ویزای کار EB3 آمریکا چیست؟

ویزای EB-3 یک ویزای مهاجرتی برای کار در آمریکا است ، برای واجد شرایط بودن برای این ویزا ، باید مدرک لیسانس یا حداقل 2 سال آموزش یا تجربه کاری داشته باشید ، واجدین شرایط در این ویزا در زیر مجموعه های دسته های “کارگران ماهر” ، “حرفه ای ها” و “کارگران دیگر” تقسیم می شوند.

“کارگران ماهر” افرادی هستند که مشاغل آنها به حداقل 2 سال آموزش یا تجربه نیاز دارد ، کارگر ماهر باید شرایط آموزشی یا تجربه فرصت شغلی را برآورده کند ، تحصیلات مربوطه پس از متوسطه ممکن است به عنوان آموزش در نظر گرفته شود.

“حرفه ای ها” افرادی هستند که شغل آنها حداقل به مدرک لیسانس ایالات متحده یا مدرک معادل خارجی نیاز دارد و عضوی از حرفه ها هستند.

زیرمجموعه “کارگران دیگر” برای افرادی است که کار غیر ماهر را انجام می دهند که به کمتر از 2 سال آموزش یا تجربه نیاز دارد و ماهیت موقت یا فصلی ندارد.

اگر مایل هستید دقیق تر بدانید که جزییات ویزای کار EB3 آمریکا چیست؟ با مراجعه به مقاله ویزای کار EB3 آمریکا از مشاوران آی مهاجرتی در همین وب سایت ، اطلاعات کامل و جامع تر پیدا خواهید کرد.

ویزای کار H1B یا نیروی متخصص آمریکا

ویزای کار H1B ، نوع دیگری از ویزاهای کار در آمریکا است که به کارفرمایان اجازه می دهد تا اتباع خارجی با نوآوری و مهارت های خاص را وارد آمریکا کنند ، برای این کار کارفرمایان باید اثبات کنند که نمی توانند در بین شهروندان آمریکایی چنین نیروی ماهری را پیدا کنند.

ویزای کار H1B یا نیروی متخصص آمریکا

شخصی که برای ویزای کار H1B درخواست می کند باید شرایط بسیار خاصی را در رابطه با شغل ، پیشنهاد شغلی ، مهارت ها و تحصیلات خود داشته باشد ، ویزای کار H1B مستلزم آن است که هر کسی نمی تواند کار مورد نظر را انجام دهد.

دریافت ویزای کاری H1B مانند یک بخت آزمایی گرین کارت است ، به این معنی که هر سال فقط تعداد مشخصی از این ویزاها صادر می شود و سهمیه آن می تواند بسیار سریع -معمولاً در کمتر از یک هفته- پر شود.

اگر برای این ویزا برنده شوید ، به شما حق زندگی و کار در آمریکا داده می شود ، در حال حاضر گروه های زیادی با دولت ایالات متحده لابی می کنند تا تعداد ویزای کار H1B را برای اتباع خارجی افزایش دهد.

اگر مایل به دریافت ویزای کار H1B در سال آینده هستید ، یا می خواهید ببینید که آیا گزینه های جایگزینی وجود دارد که بتوانید برای کار در ایالات متحده خیلی زودتر درخواست دهید ، لطفا ابتدا مقاله کاملتر ویزای کار H1B یا نیروی متخصص آمریکا را مطالعه و سپس با مشاوران آی مهاجرتی تماس بگیرید.

قانون کار آمریکا و قراردادهای کاری

قرار گرفتن در محیط کار در آمریکا صراحتا بدون چالش نیست: حمایت از پایان خدمت ، مرخصی استعلاجی با حقوق و مرخصی والدین همیشه بخشی از قراردادهای کاری آمریکا نیست ، بنابراین شما به عنوان یک متقاضی در یک شرکت آمریکایی ، باید با آگاهی قبلی رفته باشید.

بخش گسترده ای از این آگاهی به دانستن قانون کار آمریکا و قراردادهای کاری باز می گردد که در این بخش به لطف مشاوران آی مهاجرتی ، با آنها آشنا می شوید.

در زیر شرح مختصری از بسیاری از قوانین اصلی وزارت کار ایالات متحده DOL ارائه شده است که معمولاً برای مشاغل ، جویندگان کار ، کارگران ، بازنشستگان ، پیمانکاران و دریافت کنندگان کمک هزینه اعمال می شود.

حداقل الزامات برای قرارداد کاری در آمریکا

طبق قوانین کلی حداقل الزامات برای قرارداد کاری آمریکا وجود ندارد و حتی در بیشتر ایالت‌ها ، هیچ نیازی به یادداشت کتبی نیست!

فرض بر این است که اساس یک رابطه شغلی در ایالات متحده “به اراده” است ، یعنی توسط هر یک از طرفین ، با یا بدون دلیل یا اطلاعیه ، قابل فسخ است.

در واقع ، اکثریت کارمندان در ایالات متحده بدون قرارداد کاری کتبی و تنها با یک پیشنهاد شغلی کتبی که شرایط و ضوابط اولیه استخدام آنها را مشخص می کند ، استخدام می شوند.

چه رابطه کاری “به اراده” باشد و چه بر اساس یک قرارداد کار کتبی ، طرفین در مذاکره و تعیین شرایط و ضوابط رابطه خود آزادند و هیچ ماده قانونی بر قراردادهای با مدت معین یا نامحدود آمریکا حاکم نیست.

برخلاف بسیاری از کشورها ، قوانین آمریکا مدت قرارداد کار با مدت معین را محدود نمی کند و در صورت عدم وجود یک قرارداد کار ، روابط کاری “به اراده” فرض می شود که هر یک از طرفین در هر زمان با یا بدون دلیل ، قابل فسخ هستند.

دستمزد و ساعت کار در ایالات متحده

قانون دستمزد و ساعت کار در آمریکا ، استانداردهایی را برای دستمزد و اضافه کاری تعیین می کند که بر اکثر مشاغل خصوصی و دولتی تأثیر می گذارد ، این قانون کارفرمایان را ملزم می کند که به کارمندان تحت پوشش حداقل دستمزد فدرال و اضافه کاری یک و نیم برابر نرخ معمولی حقوق پرداخت کنند.

دستمزد و ساعت کار در ایالات متحده

برای عملیات کشاورزی ، به کارگیری کودکان زیر 16 سال در ساعات مدرسه و در مشاغل خاصی که خیلی خطرناک تلقی می شوند ، ممنوع است و برای عملیات غیرکشاورزی ، به کارگیری کودکان زیر 18 سال در مشاغل خاصی که خیلی خطرناک تلقی می شوند ، ممنوع می شود.

بخش دستمزد و ساعت کار همچنین مقررات استانداردهای کار قانون مهاجرت و ملیت را که در مورد اتباع خارجی مجاز به کار در ایالات متحده تحت برنامه های خاص ویزای غیر مهاجرتی (H-1B, H-1B1, H-1C, H2A) اعمال می شود ، را کنترل میکند.

محدوده ساعات کار آمریکا بین 5 تا 8 ساعت است ، برای افرادی که بیشتر از چهارساعت در روز کار می کنند ، استراحت های 10 دقیقا تا نیم ساعت در بین روز در نظر گرفته می شود ، یک روز در هفته استراحت است و در برخی ایالت ها کارکندان در هر هفت روز ، یک روز حق مرخصی دارند.

شرایط ایمنی و بهداشت محیط کار در آمریکا

شرایط ایمنی و بهداشت محیط کار در آمریکا در اکثر صنایع خصوصی توسط برنامه های دولتی تنظیم می شود که کارفرمایان بخش دولتی را نیز تحت پوشش قرار می دهد ، کارفرمایان تحت پوشش قانون OSH باید از مقررات OSHA و استانداردهای ایمنی و بهداشت پیروی کنند.

کارفرمایان همچنین طبق قانون OSH وظیفه کلی دارند که کار و محل کار عاری از خطرات جدی و شناخته شده را برای کارکنان خود فراهم کنند ، OSHA قانون را از طریق بازرسی ها و تحقیقات در محل کار اجرا می کند.

قانون غرامت کارگران در آمریکا

دفتر برنامه های قانون غرامت کارگران در آمریکا نقشی در اداره یا نظارت بر برنامه های غرامت کارگران ایالتی ندارد ، اگر برای یک شرکت خصوصی یا یک دولت ایالتی کار می کنید ، باید با برنامه غرامت کارگران برای ایالتی که در آن زندگی یا کار می کنید تماس بگیرید.

قانون غرامت کارمندان فدرال (FECA) یک برنامه جامع و انحصاری غرامت کارگران را ایجاد می کند که غرامت برای از کارافتادگی یا مرگ یک کارمند فدرال ناشی از صدمات شخصی متحمل شده در حین انجام وظیفه را پرداخت می کند.

قانون برنامه غرامت بیماری شغلی کارکنان انرژی یک برنامه غرامت است که پرداخت یکجا به مبلغ 150000 دلار و مزایای پزشکی احتمالی را به کارکنان (یا برخی از بازماندگان آنها) وزارت انرژی و پیمانکاران آن در نتیجه سرطان یا بیماری خاص ناشی از قرار گرفتن در معرض تشعشعات ایجاد شده است.

بیمه کارگری و سن بازنشستگی در آمریکا

بیمه کارگری آمریکا از طریق بیمه تامین اجتماعی پرداخت می شود که معمولا بخشی از آن از سوی کارفرمایان و بخشی دیگر از حقوق کارگران و کارمندان تامین می شود ، طبق سال های پرداخت بیمه تامین اجتماعی ، افراد باید تا سن 65 سالگی بازنشسته شوند.

بیمه کارگری و سن بازنشستگی در آمریکا

برنامه بیمه بیکاری آمریکا یک طرح کلی در سطح فدرال دارد و در کنار آن برخی از ایالت ها برنامه های خاصی را هم در این زمینه پیاده می کنند که طبق آن مدتی به فرد بیکار یا بازمانده از شغل خود ، مستمری پرداخت می شود.

چگونه در آمریکا کار پیدا کنیم

برای عزیزانی که پس از تحصیل در آمریکا یا با با داشتن مدرک یا سابقه کار از کشورهای دیگر قصد دارند در آمریکا کار پیدا کنند ، اولین قدم در پیدا کردن شغل مناسب در آمریکا تعیین هدف است و اینکه شما باید بدانید چه رده شغلی مد نظر تان است.

سخت کوشی ، نتایج دقیق و حقایق شما را در بازار کار آمریکا بسیار جلو می برد اما شاید با خود بگویید چگونه در آمریکا کار پیدا کنیم؟ این موضوع در حال حاضر ، به این بستگی دارد که شما تا چه حد از نیازمندی های مشاغل مختلف اطلاع دارید و نحوه کار پیدا کردن را چگونه رصد می کنید.

اگر فرد مهاجر برای کار در آمریکا اکنون دارای زندگی ایده آلی است به این معنی نیست که خوش شانس بوده بلکه به این دلیل است که از ابتدا هدف درستی را برای خود تعریف کرده و گام به گام پیش رفته است.

تعیین رده شغلی مورد نظر شما حتی تعیین کننده نوع ویزای کاری شما نیز می باشد ، بنابراین اهمیت آن را دست کم نگیرید ، پس از اینکه شغل مورد نظر مشخص شد ، شما باید به دنبال کارفرمایی باشید که نقش اسپانسر را برای شما بازی کند.

این مراحل شاید به نظر مهم نباشد اما بدانید کلید اصلی موفقیت شما در جستجوی کار در آمریکا است ، اگر نمی دانید در آمریکا چه شغلی می خواهید ، مشاوران آی مهاجرتی می توانند در پیشنهاد انواع مشاغل در ایالات متحده به شما کمک کنند.

نیازمندی های لازم برای پیدا کردن کار در آمریکا

از آنجایی که افراد زیادی به دنبال کار در آمریکا هستند ، قوانین در مورد اینکه چه کسی و چرا می تواند وارد شود سخت تر شده است اما با درخواست صحیح می توان به آن رسید.

برای یک درخواست صحیح باید رزومه کاری ایده آل و مورد پسند کارفرمایان آمریکایی را تنظیم کرده باشید ، حتی قبل از اینکه به ساخت رزومه آمریکایی خود و درخواست برای مشاغل باز شده در ایالات متحده فکر کنید ، باید مشاغل و شرکت های باز مناسب را برای خود هدف قرار دهید.

همانطور که در قسمت ویزاهای کاری آمریکا اشاره شد ، از الزامات ویزاها معمولا داشتن مدرک لیسانس است ، بنابراین تنظیم مدرک و سوابق کاری شما هم از نیازمندی های لازم برای پیدا کردن در آمریکا است.

و نکته آخر اینکه درخواست و تنظیم توصیه نامه هایی از کارفرمایان شما در جایی که قبلا کار می کرده اید هم از الزاماتی است که می تواند در موفقیت شما موثر واقع شود.

کار پیدا کردن ایرانیان در آمریکا

در کار پیدا کردن ایرانیان در آمریکا برقراری ارتباط با کارفرمایان خیلی موثر است و نحوه حمایت مالی کارفرما در پیشبرد کار شما دخالت زیادی دارد ، در روند مصاحبه با کارفرمایان دشواری هایی وجود دارد که باید به آنها غلبه کنید.

در مانع اول ممکن است شغل رویایی خود را پیدا کنید اما نتوانید با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید! حتی در مواقعی که کارفرما پاسخگوی شما باشد ، ممکن است بگوید که هیچ حمایتی برای کار در آمریکا ارائه نمی دهد.

علاوه بر این ، شما مصاحبه های زیادی پیش رو دارید و ممکن است کارفرما به شما بگوید قبل از هر اقدامی برای استخدام باید برای گرفتن ویزا اقدام کنید.

با تمامی این دشواری ها که برای کار پیدا کردن ایرانیان در آمریکا ممکن است پیش رو داشته باشید اما با این حال ، طبق تخمین اداره آمار کار ، آمریکا با نرخ بیکاری 3.5٪ تقریباً 7.3 میلیون شغل آزاد در این کشور وجود دارد و این یعنی برای کسانی که به دنبال کار در آمریکا هستند قطعا فرصت های ایده آل های زیادی وجود دارد.

منابع مفید برای ایرانیان مهاجر در آمریکا

خوب می دانیم که تعداد ایرانیان ساکن آمریکا زیاد است و جامعه ایرانی-آمریکایی در طول سال ها رشد کرده و موفق شده است و مشاغلی مانند پزشکی ، مهندسی ، وکالت و کارآفرینی را اشغال کرده اند.

برای پیدا کردن اسپانسرهای کارفرمایی در ایالات متحده ، باید از منابع مفید برای ایرانیان مهاجر در آمریکا استفاده کنید ، برخی انجمن ها در جامعه ایرانی-آمریکایی وجود دارد که برای اهداف خیریه ، آموزشی و حرفه ای ، از جمله ارتقای پیشرفت اجتماعی ، اقتصادی ، حرفه ای و آموزشی سازماندهی شده اند که ممکن است بتوانند به شما هم کمک کنند.

علاوه بر این ، شما می توانید از طریق شبکه های کاریابی معمول نیز به جستجوی کار در آمریکا بپردازید و کم چالش تر از همه این راه و روش ها اخذ مشاوره از یک موسسه مهاجرتی-حقوقی معتبر است؛ اگر با مشاوره و راهنمایی یک موسسه معتبر وارد عمل شوید ، می توانید راه های مختلف مهاجرت به آمریکا از جمله حمایت خانواده و اشتغال از ایران را بیاموزید.

حقوق کارگر ساده در آمریکا

شما که به دنبال اطلاعات صحیح از شرایط کار در آمریکا هستید ، حتما می خواهید بدانید که حقوق کارگر ساده در آمریکا چقدر است؟ مشاوران آی مهاجرتی در این بخش به توضیح این سوال پرداخته اند.

حقوق کارگر ساده در آمریکا

مبلغی که یک نفر در شغل خود در ایالات متحده به دست خواهد آورد تا حد زیادی به صنعت ، عنوان شغل ، ایالتی که در آن کار می کنید و سطح مهارت بستگی دارد.

طبق آخرین نظرسنجی حقوق و دستمزد سرشماری ایالات متحده ، متوسط درآمد سالانه هر خانوار 67521 دلار در سال بوده است و متأسفانه ، این میانگین حقوق معنی زیادی ندارد زیرا تفاوت های حقوقی قابل توجهی در سراسر ایالات متحده وجود دارد؛ برای مثال، در حالی که یک پاسخ‌دهنده توسعه‌دهنده وب حدود 73000 دلار درآمد دارد ، یک برقکار فقط حدود 53000 دلار درآمد خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که تنها یک قانون کلی در سراسر کشور اعمال می‌شود: هر چه سطح تحصیلات شما بالاتر باشد ، حقوق شما هم بالاتر است.

زندگی گران با حداقل دستمزد؟

نرخ حداقل دستمزد برای مهاجرت کنندگان به ایالات متحده بویژه افردای که هدف ثبت شرکت در آمریکا را دارند ، بسیار حائز اهمیت است ، بسیاری از مهاجران احتمالی ایالات متحده تعجب می کنند که چگونه در شهرهای گران ایالات متحده مانند نیویورک یا سانفرانسیسکو حداقل دستمزد را تامین می کنند.

بر کسی پوشیده نیست که بسیاری از ساکنان شهرهای بزرگ چندین شغل را به طور همزمان انجام می دهند تا از عهده اجاره زندگی گران با حداقل دستمزد برآیند.

با این حال ، سیاست گذاران نیز نسبت به این مشکل کور نیستند ، بنابراین حداقل دستمزدهای قانونی در کل اعمال نمی شود؛ به عنوان مثال، کارفرمایان در شهر نیویورک ، با وجود حداقل دستمزد فدرال حدود 13 دلار ، باید حداقل 15 دلار در ساعت پرداخت کنند ، سانفرانسیسکو حداقل حقوق حدود 16 دلار دارد، در حالی که ایالت کالیفرنیا تنها حدود 15 دلار تعیین شده است.

اجازه کار برای پناهنده ها در آمریکا

در یک نگاه کلی ، مهاجرت به ایالات متحده آن هم با روش ناپسند پناهندگی ، اصلا تصویر زیبایی نداشته و به هیچ وجه توصیه نمی شود ، این نکته را هم باید مد نظر داشته باشید که ایلات متحده در زمینه امن کردن مرزها برای ممانعت از ورود اتباع غیر قانونی بسیار هوشمندانه عمل می کند ، بنابراین پیشنهاد می شود که اصلا به ورود غیر قانونی به آمریکا فکر نکنید.

اجازه کار برای پناهنده ها در آمریکا وجود دارد و قوانین فدرال از حق شما برای کار بدون توجه به محل زندگی شما در ایالات متحده محافظت می کند.

مشاغل مجاز در پناهندگی در آمریکا

مشاغل مجاز در پناهندگی در آمریکا تقریباً در هر رده شغلی وجود دارد ، وضعیت شما به عنوان پناهنده معمولاً نباید مانع از دستیابی شما به شغل شود ، طبق قانون کارفرمای شما باید دستمزد شما را به اداره تامین اجتماعی (SSA) گزارش دهد و از آن کسر کند.

شما حق دارید برای تمام کارهایی که انجام می دهید دستمزد دریافت کنید ، برخی از کارگران همچنین قادر به دریافت حقوق اضافه کاری بعد از 40 ساعت کار در هفته هستند ، برخی از قوانین ایالتی و محلی نیاز به پرداخت اضافه کاری دارند.

اگر می بینید که یک کارفرما فقط می خواهد شهروندان ایالات متحده را استخدام کند ، این ممکن است تبعیض غیرقانونی باشد اما در واقعیت کارفرمایان معمولا با پناهندگان خوب نیستند ، برخی اوقات کارفرمایان اجازه کار می دهند اما قوانین بیمه و مالیات را رعایت نمی کنند.

گاهی اوقات کارفرمایان در طول فرآیند فرم های لازم برای پناهندگان تبعیض قائل می شوند ، مثلا بعضی ها ممکن است به شما اجازه ندهند شناسه دولتی و کارت تامین اجتماعی نامحدود را برای فرم های مورد نیاز نشان دهید.

مدارک مورد نیاز ویزای کار آمریکا

اغلب اوقات ، مهاجران به ایالات متحده در جستجوی فرصت های اقتصادی هستند ، محتمل ترین راه برای دریافت گرین کارت از طریق استخدام در ایالات متحده است.

مدارک مورد نیاز ویزای کار آمریکا

برای اتباع خارجی که علاقه مند به کار در آمریکا هستند ، نوع ویزا و مجوز کار به اهداف شغلی متفاوت وابسته است ، علاوه بر اینکه هر نوع ویزا الزامات خاص خود را ارائه می کند اما مدارک مورد نیاز ویزای کار آمریکا که معمولا مورد نیاز است ، شامل مدارک زیر است:

  • گذرنامه
  • عکس
  • رزومه و سوابق کار
  • فرم درخواست پپر شده
  • نامه دعوت کارفرمای آمریکایی
  • مدارک تحصیلی متناسب با رشته
  • مدرک زبان
  • فرم L129S برای متقاضیان ویزای L
  • اثبات بازگشت به وطن پس از کار از طریق ارائه وضعیت اقتصادی و روابط خانوادگی (ویزاهای H1B و L نیازی به اثبات بازگشت ندارند).

همگام درخواست برای ویزای کار در سفارت باید هزینه ای نزدیک به دویست دلار را در نظر داشته باشید ، اما هنگام جستجوی کار در آمریکا ، مهم است که از کلاهبرداری هایی که به دریافت ویزا کمک می کنند آگاه باشید ، مهم است بدانید که برای درخواست ویزای کار ایالات متحده یا دریافت فرم ها یا دستورالعمل های درخواست دولت ایالات متحده هرگز هزینه ای دریافت نمی شود.

سوالات پر تکرار کار در آمریکا

کار در آمریکا را در این مقاله از آی مهاجرتی مطالعه کردید ، شرایط خود را در بخش دیدگاه درج کنید تا مشاوران ما در ای مهاجرتی شما را راهنمایی کنند.

چه مدارکی برای دریافت ویزای کار آمریکا مورد نیاز است؟

گذرنامه
عکس
رزومه و سوابق کار
فرم درخواست پپر شده
نامه دعوت کارفرمای آمریکایی
مدارک تحصیلی متناسب با رشته
مدرک زبان
فرم L129S برای متقاضیان ویزای L
اثبات بازگشت به وطن پس از کار از طریق ارائه وضعیت اقتصادی و روابط خانوادگی (ویزاهای H1B و L نیازی به اثبات بازگشت ندارند).

آیا پناهندگان در آمریکا اجازه کار دارند؟

اجازه کار برای پناهنده ها در آمریکا وجود دارد و قوانین فدرال از حق شما برای کار بدون توجه به محل زندگی شما در ایالات متحده محافظت می کند.

حداقل دستمزد برای کار در آمریکا چقدر است؟

حداقل دستمزدهای قانونی در آمریکا در ایالت های مختلف متفاوت است و به صورت کلی یکسان اعمال نمی شود؛ به عنوان مثال، کارفرمایان در شهر نیویورک ، با وجود حداقل دستمزد فدرال حدود 13 دلار ، باید حداقل 15 دلار در ساعت پرداخت کنند ، سانفرانسیسکو حداقل حقوق حدود 16 دلار دارد، در حالی که ایالت کالیفرنیا تنها حدود 15 دلار تعیین شده است.

متوسط درآمد سالانه در آمریکا چقدر است؟

طبق آخرین نظرسنجی حقوق و دستمزد سرشماری ایالات متحده ، متوسط درآمد سالانه هر خانوار 67521 دلار در سال بوده است.

ویزای کار H1B در آمریکا چیست؟

ویزای کار H1B ، نوع دیگری از ویزاهای کار در آمریکا است که به کارفرمایان اجازه می دهد تا اتباع خارجی با نوآوری و مهارت های خاص را وارد آمریکا کنند ، برای این کار کارفرمایان باید اثبات کنند که نمی توانند در بین شهروندان آمریکایی چنین نیروی ماهری را پیدا کنند.

شرایط کار در آمریکا را خواندید ، کارشناسان آی مهاجرتی خدمات اختصاصی برای وقت گرفتن در سفارت آمریکا در کشورهای حومه می کند و کار شما را برای گسترش کسب و کار بعدی برای شرکت های جهانی آسان تر می کنند ، پس با ما از طریق دفاتر تهران و شیراز در ارتباط باشید و از خدمات اختصاصی استفاده کنید ، مقاله اطلاعات کشور آمریکا را نیز در کنار این مقاله مطالعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *