لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند

لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند برای شناخت هرچه بهتر اقتصاد این کشور و ورود به حوزه فعالیت کاری و بیزینسی می تواند راهنمای خوبی برای شما عزیزان باشد تا علاوه بر شناخت این مراکز با بازار کار و اقتصاد این کشور نیز آشنایی خوبی کسب کنید.

دلایل خوبی وجود دارد که این عنوان را تا انتها بخوانید که از جمله دلایل آن می توان به رتبه بالای اقتصاد این کشور در سطح جهانی اعلام نمود و اینکه هر فرد خارجی از انتقال سرمایه خود به این کشور به صورت کامل رضایت دارد و امنیت خاطر زیادی از لحاظ مالی و سرمایه ای را تجربه می کند.

لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند

لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند از اعتباری بسیاری در جهان بهره مند بوده و تاثیر و نقش بسیاری بر اقتصاد کل اروپا دارند.

فهرست مطالب

در این عنوان لیست بانک های مهم کشور هلند به همراه شرکت های مهم این کشور را خواهید خواند که ضمن ارائه خدمات ایده آل، می توانند فرصت های شغلی مناسبی را به شما ارائه دهند . هم چنین در میان تمامی کشورهای اروپایی هلند کمترین ریسک اقتصادی را دارا بوده و به افراد این اطمینان را می دهد تا حتی در صورت وجود بحران، با پالش از دست رفتن سرمایه خود مواجه نباشند.

توصیه می کنیم تا حتما این عنوان را تا انتها مطالعه کرده و در صورت نیاز به مشاوره و یا هرگونه اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید تا به دقیق ترین جزئیات برسید . مطالعه عنوان مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی نیز شما را از مسیرهای ورود به این کشور به خوبی مطلع خواهد ساخت.

بانک ING هلند

بزرگ ترین بانک هلند از لحاظ دارایی بانک ING می باشد که در لیست بهترین بانک های هلند در رتبه نخست قرار می گیرد . این بانک تنها در سال 2016 توانست به سود خالص 2415 میلیون یورو برسد و تا سال 2020 مبلغ 937.38 میلیارد دارایی خریداری شده داشته باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند

حوزه تخصص این بانک را می توان در بیمه و سیستم بانکداری دانست که فرصت سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را نیز به شما می دهد . جهت اگاهی و اطلاع از قوانین سرمایه گذاری در هلند حتما بر روی این عنوان ما کلیک کرده و از جزئیات لازم در این باره مطلع شوید.

دفتر مرکزی این بانک در شهر آمستردام قرار گرفته و با تاسیس شعبه در سایر کشورها در حال تبدیل شدن به یک شرکت بین المللی می باشد . این بانک از این جهت در لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند قرار می گیرد که تلاش می کند علاوه بر خدمات بانکی ، به شرکت های تازه تاسیس خدمات ویژه ای بدهد و هدف دولت در جهت رونق اقتصادی هرچه بیشتر کشور هلند را به خوبی دنبال نماید.

شرکت Prosus در هلند

شرکت Prosus در هلند از آن جهت در میان لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های مهم هلند قرار می گیرد که در حوزه تجارت الکترونیک و اینترنتی مشغول است و پلتفرم‌ های اینترنتی مانند آگهی ‌های تبلیغاتی ، پرداخت‌ ها و فین‌تک ، تحویل غذا ، مسافرت ، آموزش ، خرده فروشی ، سلامت و سایر بسترهای اینترنتی را اجرا می‌کند.

این شرکت در آمریکا ، خاورمیانه ، آفریقا ، اروپای مرکزی و شرقی و آسیا فعالیت دارد و قبلاً با نام Myriad International Holdings شناخته می شد و در آگوست 2019 نام خود را به Prosus تغییر داد. دفتر مرکزی این شرکت در آمستردام قرار گرفته و یکی از شرکت های تابعه Naspers Limited می باشد.

در واقع شرکت های مهم در هلند در دنیای امروز بیشتر با ارائه خدمات آسانتر و بهتر به مردم شناخته می شوند و شاید دارای سرمایه های کلاین نباشند ، اما به دلیل نقش مهمی که در زندگی شهروندن این کشور ایفا می کنند، بسیار جائز اهمیت اند.

بانک Coöperatieve Rabobank U.A

در میان بانک های کشور هلند باید نام بانک Coöperatieve Rabobank U.A را از لحاظ دارایی در رتبه دوم قرار داد . این بانک که دارایی بالغ بر 590 میلیارد یورو دارد ، سالانه درآمدی بیش از 1960 میلیون یورو را برای اقتصاد کشور هلند رقم می زند.

سابقه تاسیس این بانک به 124 سال پیش باز می گردد که از همان ابتدا در حوزه املاک و بیمه نیز فعالیت می نمود . دفتر مرکزی این بانک در شهر اوترخت قرار گرفته و قطعا به عنوان یکی از بهترین بانک های هلندی به تمامی مهاجرین معرفی می شود.

هم اکنون سایر حوزه های فعالیتی این بانک را می توان در صنعت کشاورزی دانست که علاوه بر قرار دادن آن در لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند ، آن را در میان بزرگ ترین سرمایه گذاران محصولات غذایی نیز قرار داده است. 

بیش از 911 شعبه در داخل کشور هلند و 682 شعبه در سایر کشورهای جهان بخش های این بانک را تشکیل می دهند. با اینکه شعبه اصلی این بانک در کشور هلند قرار دارد ، اما در آمریکا نیز توانسته به عنوان یکی از 50 بانک بزرگ این کشور شناخته شود.

شرکت ایرباس SE در هلند

شرکت ایرباس SE در هلند

شرکت ایرباس SE در هلند یک شرکت چند ملیتی هوافضا و دفاعی اروپایی است که هواپیماهای تجاری، تجهیزات دفاعی ، فضایی و هلیکوپترها را طراحی، تولید و به فروش می رساند. دفتر مرکزی این شرکت در هلند است و سهام آن در آلمان ، فرانسه و اسپانیا نیز معامله می شود.

هلکوپترهای تولید شده توسط این شرکت برای تمامی اهداف اعم از خدمت رسانی و جنگ مناسب بوده و تمامی خدمات لازم و مرتبط را به کشورهای متقاضی ارائه می دهد . این شرکت قبلاً با نام Airbus Group SE شناخته می شد و در آوریل 2017 نام خود را به Airbus SE تغییر داد.

یکی از دلایلی که می توان این شرکت را در میان لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند قرار دارد ، تاسیس آن از زمان 1998 می باشد که در آن زمان تولید تجهیزات نظامی در این سطح در توانایی هر شرکتی نبود و هم اکنون مقر آن در لیدن هلند می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بانک ABN AMRO Bank

بانک ABN AMRO Bank یکی از موارد مهم در لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند است که در زمینه بانکداری شرکتی ، بانکداری اختصاصی و مدیریت فعالیت نموده و از سال 1765 در حال ارائه خدمات می باشد.

در واقع در سال 1991 بانک نیدرلند و بانک آمرو با یکدیگر ادغام و بانک ای بی ان آمرو تاسیس شد و در سال 2012 به دلیل بحران های موجود سهام این بانک توسط دولت خریداری گردید و هم اکنون پادشاهی هلند مالک رسمی این بانک می باشد . در حال حاضر شعبه مرکزی این بانک در شهر آمستردام قرار گرفته و و از نظر دارایی دومین بانک بزرگ هلند و هشتمین اروپا شناخته می شود.

چنانچه به دنبال دریافت وام مسکن ، پس انداز ، وام مصرفی و یا خدمات اینترنتی به صورت تخصصی هستید ، حتما به این بانک مراجعه کنید . تعداد کارکنان این بانک بیش از 24 هزار نفر است و نقش کلیدی را در گردش اقتصادی کشور هلند ایفا می کند.

شرکت Stellantis هلندی

از دیگر معرفی های مهم در لیست شرکت های مهم در هلند باید به شرکت Stellantis هلندی اشاره کرد که در طراحی ، مهندسی ، ساخت ، توزیع و فروش خودروهای تجاری سبک ، موتورها ، سیستم ‌های انتقال ، محصولات متالورژی و سیستم ‌های تولید در سراسر جهان فعالیت می‌کند . وسایل نقلیه مسافربری لوکس ، ممتاز و معمولی از اصلی ترین تخصص های این کشور می باشد. این شرکت محصولات خود را با نام های تجاری آبارث ، آلفارومئو ، کرایسلر ، سیتروئن ، دی اس ، دوج ، فیات پروفشنال ، جیپ ، مازراتی ، رم ، اوپل ، لانچیا ، واکسهال ، پژو ، تکسید و کاماو عرضه می کند . در واقع محصولات قرار گرفته بر روی تولیدات هر یک از این کارحانجات برای این شرکت هستند که طبق قرارداد نام برند را به خود می گیرند.
این شرکت محصولات خود را مستقیماً و همچنین از طریق توزیع کنندگان و فروشندگان به فروش می رساند و از سال 1899 که تاسیس شده است ، دفتر مرکزی خود را در Hoofddorp هلند قرار داده است.

دی فولکس بانک

رتبه چهارم لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های هلند در زمینه بانکداری به دی فولکس بانک تعلق می گیرد که از لحاظ دارایی در رتبه چهارم قرار می گیرد و بیش از 61561 میلیون یورو دارای تملک مالی می باشد . درآمد خالص سالانه این بانک بیش از 320 میلیون یورو می باشد و بیش از 215 سال است که در زمینه پرداخت ، وام مسکن و بانکداری به مردم خدمات ارائه می دهد.

چنانچه از علاقه مندان به کار در حوزه بانکداری هستید و دارای سابقه در این حوزه می باشید ، حتما در رابطه با این بانک مطالعه کنید چرا که در شعبه های مختلف خود فرصت های کاری بی شماری دارد . عنوان شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند نیز اطلاعات خوبی را در این حوزه در اختیارتان قرار می دهد.

نمایندگی شرکت Adyen در هلند

نمایندگی شرکت Adyen در هلند

شرکت Adyen یک پلت فرم پرداخت در اروپا ، خاورمیانه ، آفریقا ، آمریکای شمالی ، آسیا ، اقیانوسیه و آمریکای لاتین را ارائه می دهد که با ادغام پلتفرم پرداخت ، خدمات پردازش، صدور ، خرید و تسویه حساب را برای مشتریان فراهم می سازد.

در واقع این شرکت یک زیر ساخت پشتیبان برای مجوز دادن به پرداخت ‌ها در کانال ‌های فروش تجاری ، آنلاین ، تلفن همراه ، درون فروشگاهی و API ها ارائه می‌کند و علاوه بر عموم مردم خدمات گسترده ای را به شرکت ها و افرادی که به صورت وسیع نیاز به خدمات بانکی دارند ، ارائه می دهد.

Adyen در سال 2006 تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در آمستردام، هلند است و شما می توانید از آن به عنوان یک نمونه از توسعه شرکت های کوچک در هلند الگو برداری کرده و در مدت کوتاهی تجارت خود را گسترش دهید. مطالعه عنوان ثبت شرکت در هلند راهنمای خوبی برای شما عزیزان در این زمینه می باشد.

توصیه می کنیم تا با مطالعه مقالات زیر به شناخت هرچه کامل تری از کشور هلند برسید:

بانک NIBC

بانک NIBC یک بانک تجاری در هلند است که خدمات بانکداری و خرده فروشی را ارائه داده و فعالیت های بانکی شرکتی آن از مشاوره، ساختار، تامین مالی و سرمایه گذاری مشترک در بدهی و سهام در شمال غربی اروپا با تمرکز بر هلند و آلمان است.

این بانک در اکتبر 1945 توسط دولت هلند به همراه تعدادی از بانک های تجاری و سرمایه گذاران نهادی به منظور تامین مالی برای بهبود اقتصادی هلند پس از جنگ جهانی دوم ثبت شد . این بانک در سال بیش از 102 میلیون یورو درآمد داشته و دفتر مرکزی آن در S Gravenhag قرار گرفته است.

ویژگیمیزان
دارایی های تملک شده23580
درآمد خالص102 میلیون یورو
تعداد شعببیش از 56 شعبه
کشورهای همکاربیش از 8 کشور

شرکتNXP

شرکتNXP به عنوان یکی از برترین شرکت های موجود در لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های مهم هلند محصولات نیمه هادی مختلفی را ارائه می دهد و سبد محصولات این شرکت شامل میکروکنترلرها می باشد.

محصول این شرکت در طیف وسیعی از کاربردها از جمله زیر ساخت های خودروسازی ، صنعتی ، اینترنت ، موبایل و ارتباطات استفاده می شود و در چین ، هلند ، ایالات متحده ، سنگاپور ، آلمان ، ژاپن ، کره جنوبی ، مالزی و در سطح بین المللی فعالیت می کند.

این شرکت قبلاً با نام KASLION Acquisition B.V شناخته می شد و در می 2010 نام خود را به NXP Semiconductors تغییر داد و دفتر مرکزی آن در آیندهوون ، هلند قرار دارد.

NPX Company in The Netherlands

در این عنوان تلاش نمودیم تا نگاهی دقیق به لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های مهم هلند داشته باشیم و در صورتی که سوالی در این رابطه برایتان وجود دارد با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نمایید.

سوالات پر تکرار لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های مهم هلند

تلاش نمودیم تا ضمن توضیح لیست 10 تایی شرکت ها و بانک های مهم هلند ، پاسخگوی متداول ترین سوالات در این زمینه نیز باشیم که در ادامه به آن ها پرداخته ایم ، در صورت وجود هرگونه سوال با مشاورین ما تماس بگیرید.

رتبه دوم دارایی های این بانک را می توان به بانک Coöperatieve Rabobank U.A اختصاص داد.

بانک ABN AMRO Bank را می توان متعلق به پادشاهی این کشور دانست.

حوزه تجارت الکترونیک و اینترنتی زمینه اصلی فعالیت های شرکت پروسس می باشد.

این شرکت در زمینه خودروسازی مشهور می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه