سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند یک روش عالی برای مهاجرت به این کشور می باشد که در مقایسه با دیگر روش های قانونی در دسترس می تواند مزایای بسیار خوب و عالی را برای سرمایه گذاران فراهم آورد.

انتخاب یک مقصد مطمئن از آن جهت دارای اهمیت بسیاری است که کشور مقصد باید اقتصادی پایدار و پویا و در حال پیشرفت داشته باشد تا ریسک سرمایه گذاری در کمترین حالت ممکن باشد و سرمایه در معرض خطر و ضرر دهی قرار نگیرد.

سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند می تواند ویزای اقامتی به مدت حداکثر 3 سال و همراه بردن اعضای خانواده را برای شما به ارمغان آورد.

فهرست مطالب

کشور هلند با داشتن جایگاه عالی اقتصادی در جهان و سیستم مالی قوی توانسته در لیست بهترین کشورها برای سرمایه گذاری نیز قرار گیرد و همچنان در حال پیشرفت باشد. کسانی که علاوه بر مهاجرت، قصد ذخیره سرمایه خود و کسب سود خوب را از آن دارند؛ سرمایه گذاری در هلند می تواند انتخابی عالی برای این افراد باشد زیرا که همه این موارد در کشور هلند تضمین شده هستند.

قوانین سرمایه گذاری در هلند ممکن است که کمی سخت گیرانه و پیچیده باشند، اما در این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده می توانید هر آنچه را که در این باره نیاز به دانستن آن دارید را به طور کامل و دقیق فرا بگیرید. 

برای شناخت سایر راه های مهاجرت و نقل مکان به این کشور برتر اروپایی به مقاله مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی نیز سری بزنید.

شرایط سرمایه گذاری در هلند

کشور هلند روش های زیادی را برای سرمایه گذاری در مقابل متقاضیان قرار داده و محدودیت بسیار کمی را حتی برای افراد غیر اروپایی در نظر گرفته تا سرمایه خود در این کشور به اشتراک گذاشته و از آن سود کسب کنند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
سرمایه گذاری در هلند

مانند خرید ملک، می توانید برای اطلاع کامل از شرایط خرید به مقاله اقامت با خرید ملک در هلند مراجعه کنید؛ به همین علت مهاجرت و دریافت اقامت در هلند از طریق سرمایه گذاری راهی دشوار نبوده و راه های زیادی در دسترس است.

اما شناخت درست همه روش های سرمایه گذاری در هلند برای داوطلبان بسیار مهم می باشد تا با توجه به شرایط و خواسته خود، بهترین انتخاب را داشته و هیچ ضرری در این راه محتمل نشوند. توجه داشته باشید که اگر قصد دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری را دارید، همه روش های پیش رو با وجود ایجاد سود، شرایط سرمایه گذاری در هلند در هرکدام از روش ها با یکدیگر متفاوت می باشد. در جدول زیر روش و شرایط سرمایه گذاری در هلند برای شما جمع آوری شده:

نوع سرمایه گذاریشرایط سرمایه گذاری
خرید نمایندگی معروفسود زیادی دارد اما مقدار سرمایه زیای را لازم دارد.
خرید اوراق قرضهباعث دریافت اجازه کار و اشتغال در کشور هلند می شود.
استارت آپاز سوی دولت حمایت می شوند و موجب سود آوری خوبی می شود.
تمکن مالی یا خود حمایتیدر حال حاضر این راه سرمایه گذاری در هلند ممکن نمی باشد.
کارآفرینیمی تواند موجب دریافت اقامت دائم و درآمد عالی شود.

ویزای سرمایه گذاری هلند

توجه داشته باشید که قبل از اقدام برای سرمایه گذاری در هلند، همه راه ها و شرایط آن را به خوبی شناخته باشید تا انتخاب شما مطابق با بازار کار و شرایط خاص شما باشد؛ زیرا با وجود این که راه های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد اما همه راه های سرمایه گذاری مانند خرید ملک باعث دریافت اقامت و تابعیت هلند نمی شوند.

در صورت اطلاع نداشتن در این موارد ممکن است فردی که قصد مهاجرت از این طریق را داشته ولی در راهی اشتباه سرمایه گذاری کرده است موفق به دریافت اقامت نشده و یا با توجه به بازار کار مورد نظر راه متناسب را انتخاب نکرده اند. شما می توانید با تماس با مشاورین با تجربه آی مهاجرتی از این اشتباهات جلوگیری کرده و بهترین روش را برای سرمایه گذاری در هلند انتخاب کنید.

اگر با سرمایه گذاری فرد موافقت شود، ویزای سرمایه گذاری هلند به مدت 5 سال به فرد اعطا می کند. همچنین یکی دیگر از راه های سرمایه گذاری در هلند که ویزای مخصوص خود را دارد، سرمایه گذاری در صندوق دولتی هلند می باشد؛ با سرمایه گذاری در این صندوق و تایید اتاق بازرگانی هلند ویزای سرمایه گذاری موقت به مدت 3 سال دریافت کرده و پس ار آن می توانید برای دریافت اقامت دائم اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای سرمایه گذاری در هلند

مدارک مورد نیاز برای ویزای سرمایه گذاری در هلند ممکن است که هر از مدتی و یا باتوجه به شرایط متفاوت هر متقاضی تغییر نماید که این موضوع الزام می کند که از طریق ارتباط با سفارت و یا کارشناسان آی مهاجرتی همواره جدیدترین اطلاعات را به دست آورید. اما مهم ترین و قطعی ترین مدارک شامل موارد زیر می باشد:

  • پاسپورت معتبر.
  • دریافت یک بیمه درمانی.
  • نداشتن سابقه کیفری.
  • انجام آزمایش سل( برخی از افراد نیاز به انجام این آزمایش ندارند)
  • سرمایه ای که سرمایه گذاری می شود از راه نامشروع به دست نیامده باشد.

در نظر داشته باشید که این مدارک عمومی هستند و هر روش سرمایه گذاری در هلند ممکن است مدارک به خصوص خود را نیازمند باشد.

شهرهای مناسب هلند برای سرمایه گذاری

شهرهای مناسب هلند برای سرمایه گذاری

هر شهر هلند ویژگی های خاص و بازار کار به خصوص خود را دارند به همین دلیل، علاوه بر نوع سرمایه گذاری، انتخاب مکان مورد نظر برای سرمایه گذاری در هلند نیز اهمیت دارد تا با توجه به بازار کار و سرمایه مورد نظر متناسب ترین مکان را انتخاب کرده و بتوانید به نهایت سود و بهره از سرمایه گذاری خود برسید.

از شهرهای مناسب هلند برای سرمایه گذاری پایتخت کشور یعنی آمستردام است؛ که به علت وجود شرکت های متفاوت، گزینه های بسیاری برای سرمایه گذاری در آن وجود دارد. اما از آن جایی که شهری گران است هزینه های بسیاری را برای سرمایه گذاری می طلبد ولی سودی که به همراه خود دارد می تواند این هزینه ها را جبران کند و کیفیت زندگی خوبی را به ارمغان بیاورد و برای اقامت سرمایه گذاری هلند مناسب باشد.

از بهترین شهرها برای سرمایه گذاری پس از آمستردام، روتردام می باشد که بزرگ ترین بندر اروپا بوده و سالانه مهاجران زیادی به این شهر نقل مکان می کنند. در این شهر پس از آمستردام، تعداد زیادی از شرکت ها و صنایع قرار دارند و موقعیت های زیادی برای سرمایه گذاری و مهاجرت از این طریق را به وجود می آورد. شهرهای دیگری مانند لاهه، اوترخت و آیندهوون نیز از شهر های مناسب هلند برای سرمایه گذاری می باشند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

حداقل سرمایه گذاری در هلند برای اقامت

همان طور که گفتیم سرمایه گذاری در هلند در زمینه های خرید ملک، خرید شرکت، اوراق قرضه، استارت آپ و کارآفرینی ممکن است که هر کدام از این راه ها مقدار متفاوتی هزینه می برند. شناخت مقدار این هزینه ها برای انتخاب با توجه بودجه تان بسیار مهم می باشد. در کنار هزینه های سرمایه گذاری، هزینه های اقامت از طریق سرمایه گذاری در هلند نیز اهمیت دارند که در مقاله هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند می توانید با جزئیات آن را مطالعه کنید.

برای سرمایه گذاری در خرید ملک هیچ محدودیتی از سوی دولت وجود ندارد و می شود هر خانه ای را با هر قیمتی خریداری کرد و مقدار سرمایه گذاری به تصمیم خود شخص بستگی دارد. البته در نظر داشته باشید که خرید خانه باعث دریافت اقامت چه به مدت موقت و چه دائمی نمی شود.

به طور کلی اگر بخواهیم حداقل سرمایه گذاری در هلند برای اقامت را مشخص کنیم، مبلغ حداقل 1.250.000 یورو لازم است. در نظر داشته باشید که این مبلغ برای شروع و دریافت اقامت لازم است و پس از آن هزینه های دیگری مثل هزینه زندگی و شرکت نیاز است به همین دلیل باید مبلغ بیشتری را برای سرمایه گذاری در هلند در نظر داشت.

ویدیو ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی

کارشناس ارشد ما در این وبینار به صورت دقیق به بررسی ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی پرداخته و شما عزیزان می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را در آن بیابید.

در صورتی که تمایل به اقدام بدین شیوه دارید و یا می خواهید به روش های دیگر اقامت کشور هلند را به دست آورید ، با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی
بهترین سرمایه گذاری در هلند

بهترین سرمایه گذاری در هلند

هلند یکی از بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری است، چرا که با ثبات اقتصادی و بازار کار در حال توسعه هلند و حمایت از سرمایه گذاران یک مکان عالی و مطمئن برای سرمایه گذاری است. از آن جا که این کشور در لیست برترین کشور های جهان در زمینه اقتصادی و سرمایه گذاری است؛ سرمایه گذاری در هلند برای اقامت در آن باعث حفظ مال و همچنین دریافت سود می شود.

همان طور که اشاره کردیم و اطلاع دارید، راه های متفاوتی برای سرمایه گذاری در این کشور وجود دارد؛ بهترین سرمایه گذاری در هلند با توجه به معیار های مختلف می تواند متفاوت باشد.

به عنوان مثال سرمایه گذاری در خرید ملک با توجه به این که می تواند کم هزینه تر و در دسترس تر باشد؛ اما متاسفانه هیچ گونه امتیاز اقامتی چه دائم و چه موقت را برای شما به ارمغان نخواهد آورد.

به طور کلی می توان گفت که بهترین سرمایه گذاری در هلند روشی است که علاوه بر دریافت اقامت، موجب سودآوری زیاد و به صرفه باشد؛ با توجه به این معیار ها ثبت شرکت می تواند بهترین روش برای سرمایه گذاری در هلند باشد؛ اگر قصد دارید که از این روش سرمایه گذاری در هلند بیشتر اطلاع یابید به مقاله ثبت شرکت در هلند مراجعه کنید.

سرمایه گذاری در بورس هلند

یورونکست آمستردام بازار بورس اوراق بهادار هلند است، که در سال 1602 توسط کمپانی هند شرقی هلند تأسیس شد و امروزه سهام 170 شرکت در بورس آمستردام داد و ستد می‌شود و از زیر مجموعه های بورس یورونکست بشمار می‌آید. امکان سرمایه گذاری در این اتاق بورس برای هرگونه شهروند اتحادیه اروپا بدون هیچ محدودیتی در دسترس است.

سرمایه گذاری در بورس هلند برای افراد خارجی نیز ممکن بوده و محدودیتی ندارد و شخص می تواند به راحتی در صندوق های سرمایه گذاری و سهام های فردی سرمایه گذاری کند. همچنین می توان با درخواست برای خرید سهام نیز اقدام کرد و یک حساب معتبر برای اوراق بهادار باز کرد و اسم خود را به طور قانونی به عنوان یک سرمایه گذار به ثبت رساند.

روش ورود به بازار بورس یکی از روش های سرمایه گذاری در هلند است که نیاز به داشتن تخصص و اطلاعات بالایی از بازار کار، اقتصاد و کمپانی های هلندی دارد و چنانچه شخصی دراین باره دارای دانش کافی باشد به راحتی می تواند در آن وارد شده و به سود مناسب نیز برسد. پس باید گفت اگر در این زمینه تخصص و دانش ندارید، به هیچ عنوان در آن سرمایه گذاری ننمایید.

مطالعه مطالب زیر می تواند در راستای یک سرمایه گذاری موفق در کشور هلند شما را یاری بیش تری نماید:

اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری

اکثر کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در هلند هستند به دنبال کسب اقامت نیز از این روش می باشند. راه های مختلفی برای مهاجرت در هلند از طریق سرمایه گذاری وجود دارد؛ اما باید قبل از تصمیم گیری و اقدام از امکان دریافت آن اطمینان حاصل کرد، زیرا که بعضی از راه های سرمایه گذاری با وجود این که محدودیتی برای افراد خارج از کشور در آن ها وجود ندارد ولی امکان اخذ اقامت از طریق آن ها وجود ندارد.

در صورتی که با همه مدارک و شرایط فرد موافقت شود، اقامت موقت به مدت 5 سال به فرد داده می شود. اگر در این مدت فرد جرم و جنایتی را مرتکب نشده و سرمایه گذاری او سبب گردش مالی رضایت مندی شده باشد و برای دولت هلند نیز کسب سود نماید به فرد اقامت دائم و تابعیت هلند داده می شود.

اقامت هلند از طریق سرمایه گذاری

روش دیگر نیز مشارکت در صندوق دولتی است که پس از 3 سال اقامت موقت که به فرد اعطا می شود می توان برای اقامت دائم اقدام کرد و در هلند مشغول به کار شد، برای اطلاع از شرایط کار در هلند به مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند سر بزنید.

در این مقاله شرایط و چگونگی سرمایه گذاری در هلند توسط تیم با تجربه کارشناسان آی مهاجرتی جمع آوری و تهیه شده است. در صورتی که سوالی داشتید می توانید با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و شیراز تماس بگیرید و یا به صورت حضوری از مشاوره های مشاورین ما بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری در هلند

سرمایه گذاری در هلند باعث می شود تا بتوانید با هزینه ای مناسب به تجارت و سود خوبی در این کشور دست یابید . حتما سوالات پرتکرار ما را در ادامه مطالعه نموده و از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

برای سرمایه گذاری در خرید ملک هزینه ها می تواند متفاوت باشد اما برای سایر روش ها به مقدار حداقل  1.250.000 یورو می باشد.

از روش های سرمایه گذاری در هلند می توان به خرید ملک، اوراق قرضه، نمایندگی ها، صندوق دولتی هلند اشاره کرد.

اگر سرمایه گذاری در مواردی مانند خرید ملک باشد اقامت هلند به شما تعلق نمی گیرد اما اگر از روش های دیگری مانند خرید اوراق قرضه اقدام کنید، موفق می شوید که اقامت هلند را دریافت کنید.

بله؛ هلند یکی از بهترین کشور های جهان از نظر قدرت اقتصادی و سرمایه گذاری می باشد.

شهر هایی مانند آمستردام، روتردام و لاهه ار بهترین شهر های هنلد بای سرمایه گذاری می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه