ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند یک روش مهاجرتی بسیار خوب است زیرا که علاوه بر اخذ اقامت و تابعیت، سود زیاد و امکانات خوبی را فراهم می کند. هلند از آن جایی که کشوری با اقتصادی قوی و آمار مصادره پایین می باشد؛ مکانی مطمئن برای ثبت شرکت با امنیت کامل و آینده ای تضمین شده برای آن است.

قبل از اقدام برای ثبت شرکت در هلند باید انواع شرکت های ممکن و شرایط خاص آن ها را شناخت. شرکت های مجاز برای ثبت در این کشور شامل محدود خصوصی(BV) ، محدود عمومی(NV)، با مشارکت محدود(CV)، تعاونی و شرکت بنیادی می باشد. هر کدام از این شرکت ها مجوز و مدارک متفاوتی را نیاز دارند؛ اما مجوز هایی مانند مجوز کار و اقامت و مجوز شهرداری از مدارک مشترک میان همه انواع شرکت ها است.

ثبت شرکت در هلند

ثبت شرکت در هلند به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری می تواند با سرمایه ای بسیار مناسب صورت پذیرفته و شما را به دنیای بیزینس هلند وارد سازد.

فهرست مطالب

به طور کلی این کشور دارای فضای عالی برای مشاغل بین اللملی است و سرمایه گذاران خارجی با حمایت و کمک هایی از سوی دولت مواجه می شوند، به همین دلیل هلند مقصدی بسیار مناسب برای ثبت شرکت و همین طور سرمایه گذاری می باشد. به مقاله سرمایه گذاری در هلند سری بزنید تا با جزئیات و شرایط کامل این راه آشنا شوید. 

همچنین با مطالعه این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده است از شرایط کامل ثبت شرکت در هلند مطلع شده و اقدام کنید.

شرایط ثبت شرکت در هلند

اولین قدم برای اقدام به ثبت شرکت این است که از اقامت قانونی خود در این کشور اطمینان یافته و سپس برای ایجاد کسب و کار و شرکت قدم بردارید. اگر در حال حاضر در هلند اقامت ندارید نگران نباشید؛ زیرا که می توانید همراه با موافقت دولت برای ثبت شرکت، به شما اقامت نیز اعطا می شود.

از مزایای این کشور این است که داشتن شریک و همکار برای ثبت شرکت توسط اتباع خارجی ضروری نیست و به طور مستقل نیز می توان تاسیس شرکت در هلند را انجام داد؛ اما همان طور که خودتان مطلع هستید، داشتن یک شریک علاوه بر کاهش هزینه ها باعث راحت تر شدن کار و وظایف نیز می شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
ثبت شرکت در هلند

از جهتی دیگر افتتاح یک حساب بانکی برای شرکت مورد نظر امری ضروری اما برای ایرانیانی که قصد اقامت از طریق ثبت شرکت در هلند را دارند کمی دشوار است؛ به همین سبب داشتن شریک ساکن هلند این روند را برای شما هموار و از دشواری های این راه کم می کند.

ثبت شرکت در هلند معمولا به کسانی پیشنهاد می شود که علاوه بر مهاجرت و کسب سود، بخواهند در زمینه های کار و اقتصاد نیز فعالیت کنند؛ پس فردی که قصد ایجاد کسب و کار را دارد باید یک شخصیت حقوقی و دارای مهارت ها اقتصادی باشد تا بتواند این شرکت را مدیریت و دچار ضرر های مالی در آینده نشود زیرا که هلند همان طور که دارای کیفیت زندگی بالایی می باشد، گران هم است.

مراحل مورد نیاز ثبت شرکت در هلند

اولین مرحله برای راه اندازی، تاسیس و ثبت شرکت در هلند این است که نوع آن را انتخاب کنید و دولت نیز از شما می خواهد که برای آن سه نام مختلف را ارائه کنید و از بین آن یک اسم را برای اسم تجاری برگزینید.

 پس از آن مراحل مورد نیاز ثبت شرکت در هلند بدین شرح است:

Required steps to register a company in the Netherlands

  • ثبت اسناد و احراز هویت
  • ارائه طرح تجاری شرکت
  • دریافت اقامت هلند
  • افتتاح حساب بانکی برای شرکت
  • ثبت نام در KVK
  • دریافت مجوز شهرداری برای راه اندازی
  • خرید و ساخت محلی برای کسب و کار
  • استخدام و تعیین نیروی کار
  • ثبت شرکت در اداره مالیات
مدارک لازم جهت ثبت شرکت در هلند

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در هلند

در قدم ابتدایی ارائه مدارک لازم جهت ثبت شرکت در هلند، باید اطلاعات شخصی همه افرادی که در ثبت شرکت سهام و نقش دارند با توضیح میزان سهام و وظایف هر فرد به طور جداگانه ذکر شده باشد. پس از تایید صلاحیت هر شخص برای اقامت و تاسیس شرکت، باید مدارک نوع کسب و کار و بیزنس پلن شرکت را برای ارزیابی این که شرکت شما سود دهی کافی را خواهد داشت یا خیر به دولت ارائه دهید . پس از این که با طرح ثبت شرکت هلند شما موافقت شد زمان این است که یک حساب در بانک ملی هلند افتتاح کرده و سهام و هزینه های لازم جهت ثبت شرکت در هلند را به این حساب انتقال و صورتحساب را به دولت ارائه دهید تا ثابت کنید که توان مالی تاسیس این شرکت را دارید.

برای ساخت ساختمانی مخصوص برای شرکت خود باید مجوز ساخت را از سوی شهرداری دریافت کرده و سپس اقدام به خرید زمین به ساخت و ساز بپردازید. پس از این که همه این مراحل انجام شد نوبت به استخدام نیروی کار برای شرکت می رسد، پس از این که همه افراد مورد نظر را استخدام کردید باید مدارک جایگاه و وظایف آن ها را در شرکت به دولت ارائه دهید.

هر چقدر که جذب نیروی کار توسط کسب و کار شما بیشتر باشد باعث افزایش امتیاز آن نزد دولت می شود که کار شما را برای دریافت اقامت راحت تر می کند.

وبینار ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی

مهاجرت به کشورهای اروپایی می تواند به شیوه های مختلف انجام شود که سرمایه گذاری ، ثبت شرکت و یا تمکن مالی برای برخی از افراد گزینه ای ایده آل است .

از این رو کارشناسان آی مهاجرتی در این وبینار به صورت دقیق به  آن پرداخته اند و به سوالات جامع در این رابطه پاسخ داده اند . توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورت هرگونه سوال با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بهترین شهر برای ثبت شرکت در هلند

زمانی که قصد مهاجرت به هلند از طریق ثبت شرکت را دارید، انتخاب شهر مورد نظر بسیار مهم است؛ زیرا که در هر شهر بازار کار های متفاوت بیشترین رونق را دارند. شما با شناخت بازار کار این کشور می توانید انتخابی بهتر را برای انتخاب نوع شرکت خود داشته باشید و حتی از راه اشتغال به این کشور مهاجرت کنید، همه این شرایط را می توانید در مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند مطالعه کنید.

به احتمال زیاد وقتی که صحبت از بهترین شهر برای ثبت شرکت در هلند می شود، به عنوان اولین گزینه پایتخت کشویر یعنی آمستردام به یادتان می آید. باید بگوییم که شما در اشتباه نیستید چرا که شهر آمستردام حتی در میان بهترین شهر های جهان برای ثبت شرکت وجود دارد.

دومین گزینه پس از آمستردام، شهر آیندهوون می باشد که با وجود دانشگاه و کارنامه درخشان آن در زمینه های فناوری و نوآوری، یک آینده پیشرفته و روشن را برای خود تضمین کرده است. به همین دلیل آیندهوون یک مکان عالی برای ثبت شرکت در هلند است. علاوه بر اسامی ذکر شده شهرهای دیگری مانند اوترخت، روتردام و لاهه نیز بسیار مناسب می باشند و هرکدام مزایای چشم گیری را دارند.

The best city to register a company in the Netherlands

وکیل ثبت شرکت در هلند

برای انجام کار های خاص از ثبت شرکت در هلند مانند باز کردن یک حساب بانکی، به جز داشتن یک شریک ساکن هلند می توانید یک وکیل هلندی نیز استخدام کنید تا در این مراحل به شما کمک کنند؛ چون وکیل ها با همه ی شرایط و مراحل قانونی تاسیس یک شرکت آشنا هستند. اما استخدام وکیل در خارج از کشور می تواند هزینه های بسیار زیادی بر روی دوش شما بگذارد. اگر به فکر استخدام یک وکیل ایرانی برای کاهش هزینه ها هستید باید بگوییم که وکلای کشورمان فقط مجوز فعالیت در داخل را دارند.

اما هیچ گونه اجبار و ضرورتی برای استخدام وکیل ثبت شرکت در هلند نیست؛ زیرا که هیچ فرقی میان آن ها و مشاورین و افراد متخصص در ثبت یک شرکت وجود ندارد و نیازی نیست که هزینه های سنگینی برای استخدام وکیل بکنید. توجه داشته باشید که با مراجعه به شرکت مهاجرتی نیز می توانید در هزینه خود صرفه جویی کرده و حدود نصفی از کار های اداری و دفتری خود را انجام دهید.

وکیل ثبت شرکت در هلند

اگر به فکر ثبت شرکت در هلند و اخذ اقامت هستید و قصد دارید که بدون استخدام وکیل در هزینه های خود صرفه جویی کرده و با کمک مشاورین و کارشناسان این امر را انجام دهید؛ با تماس با مشاورین خبره آی مهاجرتی در تماس باشید.

کارشناسان آی مهاجرتی توصیه می کند تا شرایط راه اندازی شرکت در کشورهای زیر ار نیز بدانید تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشید:

طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت هلند

مهم ترین قدم برای راه اندازی یک کسب و کار و شرکت، برنامه ریزی برای مشخص کردن نوع و سود های آن است. این برنامه ریزی از آن جایی ضروری است که هدف و نتیجه های یک شرکت را پیشبینی و ثابت می کند که این کسب و کار سودآوری کافی را دارد یا نه؛ همچنین این برنامه ریزی می تواند باعث ارتقاء و رفع اشکالات قبل از تاسیس شود.

این برنامه ریزی شامل سود و زیان، برآورد هزینه های جاری، پیشبینی و تحلیل سالانه و احتمالی سود و زیان های کسب و کار است و به طور کلی زیر ساخت های اصلی ثبت شرکت را مشخص می کند. به این برنامه ریزی طرح تجاری یا بیرنس پلن می گویند. این پلن از آن جایی که حساس و تخصصی است فقط باید توسط افراد متخصص در آن زمینه و با تجربه تهیه شود.

از مهم ترین مدارکی که باید ارائه کرد طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت هلند است. این طرح به دولت ارائه می کند که آیا کسب و کار مورد نظر ارزش تاییدیه را دارد یا خیر و فقط در صورت تایید این مدرک می توان برای ثبت شرکت در هلند اقدام و اقامت را دریافت کرد زیرا که یک چشم انداز اقتصادی به کسب و کار شما می باشد. اگر طرح تجاری شما رد شود، نمی توانید شرکت خود را ثبت و در هلند اقامت کنید.

هزینه ثبت شرکت در هلند

شناخت هزینه های انواع شرکت ها برای ثبت بسیار اهمیت دارد، تا با توجه به سرمایه و سهام در دسترس متناسب ترین انتخاب را انجام داد.

همچنین شما باید پس از تایید سایر مدارک با انتقال این هزینه به بانک ملی هلند و ارائه مدرک و صورتحساب به دولت ثابت کنید که از عهده این هزینه ها بر می آیید.

دقت داشته باشید که هزینه ثبت یک شرکت فقط محدود به خود شرکت نمی شود. هزینه های دیگری مانند ثبت نام، انتقال مدارک، ترجمه مدارک و غیره نیز اضافه می شوند؛ به همین دلیل پیشنهاد می شود که مقدار بیشتری را در نظر داشته باشید.

در جدول هزینه ثبت شرکت در هلند در انواع مختلف برای شما آورده شده است:

نوع شرکتحداقل سرمایه مورد نیاز به یورو
محدود عمومی(NV)45000
محدود خصوصی(BV)1500
بنیادی1450
دفاتر اسناد رسمی500 تا 2200
تعاونی1850

The cost of company registration in the Netherlands

اقامت هلند از طریق ثبت شرکت

ثبت شرکت در هلند یکی از روش های مهاجرتی به این کشور است چرا که دریافت اقامت از این راه ممکن می باشد. در صورت موافقت با مدارک تاسیس شرکت، یک اقامت موقت به مدت یک سال به شما داده می شود که سپس به صورت 2 الی 3 ساله قابل تمدید است. پس از گذشت 5 سال اقامت موقت می توان برای دریاقت اقامت دائم و تابعیت این کشور اقدام کرد.

در نظر داشته باشید که اقامت هلند از طریق ثبت شرکت در صورتی تمدید و تبدیل به تبعیت می شود که کسب و کار تاسیس شده سود دهی و بازار کار مفیدی را داشته باشد. همچنین شما باید در این مدت تمام قوانین این کشور را رعایت کرده و زبان هلندی را برای بر قراری ارتباط آموخته باشید. برخی از قوانین شامل پرداخت مرتب مالیات ها و عدم سابقه خلاف می باشد. راه های مختلف دیگری نیز برای مهاجرت به این کشور وجود دارد که با مطالعه مقاله مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی همه آن ها را فرا گرفته و اقدام کنید.

در این مقاله که توسط تیم کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی تهیه شده ثبت شرکت در هلند با جزئیات مورد بررسی قرار گرفته است. در صورتی که تمایل به دریاقت مشاوره تخصصی و یا سوالی دارید می توانید با تیم ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه این صفحه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار ثبت شرکت در هلند

کارشناسان ما در انتها به برخی از سوالات پرتکرار در رابطه با ثبت شرکت در هلند پرداخته اند و در صورتی که همچنان نیاز به دریافت اطلاعات کامل تری دارید ، با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

 

خیر، بدون استخدام وکیل و با کمک مشاور و متخصصین شرکت های مهاجرتی نیز می توان ثبت شرکت را انجام داد.

بله، به طور مستقل و بدون شریک و همکار نیز می توان در هلند کسب و کاری را تاسیس کرد.

هزینه های ثبت شرکت شامل سرمایه اولیه برای راه اندازی، ساخت ساختمان شرکت و هزینه های زندگی می باشد.

شرکت مجاز برای ثبت در این کشور شامل محدود خصوصی(BV) ، محدود عمومی(NV)، با مشارکت محدود(CV)، تعاونی و شرکت بنیادی می باشد.

بله، پس از اقامت به مدت 5 سال در هلند و داشتن سود دهی مناسب شرکت، می توان برای دریاقت اقامت دائم اقدام کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه