فنلاند

مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به فنلاند و اخذ ویزای آن با در نظر گرفتن شرایط و قوانین لازم ، در تخصص کارشناسان آی مهاجرتی است که با سالها سابقه درخشان و رضایت بالای مهاجران مفتخر به خدمت رسانی هستند ؛ پس اگر قصد مهاجرت به یکی از کشورهای امن و مرفه دنیا را دارید با ما در این مقاله کاربردی همراه شوید تا از چند و چون مهاجرت به کشور فنلاند آگاه شوید ، همچنین توصیه می کنیم مقاله اطلاعات کشور فنلاند را بخوانید و این کشور را بیشتر از قبل بشناسید.

کشور فنلاند به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا روش های مختلفی برای مهاجرت در نظر گرفته است ؛ فنلاند به دلیل تراکم جمعیتی پایینی که دارد ، کشوری مهاجرپذیر است ؛ البته در مهاجرت به کشورهای مختلف باید مواردی مانند بیمه تامین اجتماعی ، حقوق بازنشستگی یا مالیات را درنظر بگیرید ؛ قبل از مهاجرت سعی کنید حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا اطلاعات کافی در زمینه های لازم را بدست آورید ؛ وقتی که اطلاعات شما بروز باشند ، در آینده به مشکلی نخواهید خورد.

برای مهاجرت به فنلاند باید سرمایه کافی داشته و بتوانید به دولت فنلاند ثابت کنید که از عهده‌ ی هزینه های زندگی خود برمی‌آیید ؛ یا اگر با دعوت یکی از اعضای خانواده تان که در فنلاند زندگی می کند قصد مهاجرت به این کشور را دارید ، آن فرد باید ثابت کند که از پس هزینه های زندگی خود و شما برمی آید.

روش های قانونی مهاجرت به فنلاند

بدلیل ثبات اقتصادی ، نرخ بیکاری بسیار پایین و رفاه اجتماعی بالا ، عده زیادی کشور فنلاند را برای مهاجرت انتخاب می کنند ؛ از مهم ترین و اصلی ترین روش های مهاجرت به کشور فنلاند تحصیل ، کار و سرمایه گذاری است ؛ از دیگر روشهای مهاجرت نیز ازدواج ، خرید ملک ، ثبت شرکت ، تمکن مالی و… می باشد ؛ اگر برای کار یا راه اندازی شرکت قصد مهاجرت به فنلاند را دارید ، باید ثابت کنید که با فعالیت تجاری خود می توانید امرار معاش کنید ، در ادامه روش های قانونی مهاجرت به فنلاند را خواهید شناخت.

مهاجرت به فنلاند از طریق ازدواج

از دیگر روشهای مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند ازدواج است ؛ فرد متقاضی پس از ازدواج با یک تبعه یا شهروند فنلاندی تابعیت این کشور را دریافت می کند ؛ البته اگر با یک تبعه فنلاندی ازدواج کند ، شرایط اخذ تابعیت برای او آسان تر بوده و زمان کمتری می گیرد ؛ شرایط اخذ اقامت فنلاند از طریق ازدواج بدین گونه است که باید ثابت شود هر دونفر مجرد هستند ؛ یا اگر یکی از افراد قبلا ازدواج کرده و هم اکنون مجرد است ، باید مدارک قانونی دال بر طلاق یا فوت همسر ارائه دهد.

پس از آن که اداره مهاجرت کشور فنلاند مدارک لازم زوجین را بررسی و تایید کرد ؛ فرد متقاضی می تواند با همسر فنلاندی ازدواج کرده و به مدت 5 سال اجازه اقامت مستمر داشته باشد ؛ پس از پنج سال مجاز به اخذ اقامت دائم این کشور خواهد بود.

پناهندگی و غیرقانونی بودن آن

پناهندگی خطرات زیادی در بر دارد ؛ بنابراین برای مهاجرت به هر کشوری هیچ گاه به این گزینه ی پرریسک فکر نکنید ؛ روشهای قانونی زیادی وجود دارد که می توانید جایگزین این روش غیرقانونی کنید.

روشهای قانونی مهاجرت به فنلاند بسیار راحت تر از پناهندگی است ؛ فقط کافی است با وکلای متخصص در این زمینه مشورت کنید ؛ ما در آی مهاجرتی با نفی شدید روش پناهندگی بدلیل خطرات بسیار برای جان و مال هموطنانمان در کنار آنهاییم تا با روش های کاملا قانونی ، مهاجرتی لذت بخش را برای تان رقم بزنیم .

پناهندگی به فنلاند علاوه بر خطرات بسیار در مسیر ، مشکلات فراوان دیگری دارد که یکی از آنها نداشتن حق استفاده از خدمات تامین اجتماعی در کشور فنلاند است ؛ همچنین تنها تعداد محدودی از پناهندگان که با مشکلات جدی مانند جنگ و خطر مرگ مواجه هستند ، می توانند به فنلاند پناهنده شوند و افرادی که مرتکب جنایاتی علیه صلح و علیه بشریت شده باشند ؛ هرگز موفق به پناهندگی در کشور فنلاند نخواهند شد.

اخذ اقامت فنلاند از طریق تحصیل

فنلاند بدلیل سیستم آموزشی بسیار مناسبی که دارد از بهترین نظام های آموزشی اروپا به شمار می رود ؛ بنابراین یکی از پر درخواست ترین روشهای مهاجرت به فنلاند ، اخذ اقامت فنلاند از طریق تحصیل است که منجر به اخذ اقامت و تابعیت این کشور نیز می شود ؛ همچنین هزینه های بسیار مناسب تحصیل و اعتبار بالای مدارک تحصیلی این کشور از مزایای مهاجرت به فنلاند از طریق تحصیل است ؛ اخذ اقامت پس از تحصیل از طریق روشهایی مانند کار، سرمایه گذاری و ازدواج امکان پذیر است.

اخذ اقامت فنلاند از طریق تحصیل

شرایط اقامت پس از تحصیل در فنلاند بدین گونه است که متقاضیان می توانند به مدت 6 ماه پس از فارغ التحصیلی در این کشور بمانند تا کاری پیدا کنند ، این مدت برای 6 ماه دیگر نیز قابل تمدید خواهد بود ؛ البته متقاضیان می توانند با تحصیل در برخی از رشته های تحصیلی به طور مستقیم اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری در فنلاند تبدیل کنند.

همچنین متقاضیان می توانند در حین تحصیل با ارائه روزمه کاری ، در خواست یک سال اقامت پس از تحصیل دهند ؛ البته این درخواست زمانی مورد تایید اداره کار کشور فنلاند قرار میگیرد که متقاضی کاری پیدا کند ؛ پس از یافتن کار فرد متقاضی اجازه دارد در فنلاند مشغول به کار شود و پس از گذشت 3 تا 5 سال و با پرداخت مالیات اقامت دائم این کشور را دریافت کند ؛ همچنین پس از 5 تا 7 سال می تواند برای اخذ پاسپورت و تابعیت کشور فنلاند درخواست دهد.

اخذ اقامت فنلاند از طریق کار

اخذ اقامت فنلاند از طریق کار چگونه است؟ اگر شما در فنلاند درس خوانده و فارغ التحصیل شوید ؛ می توانید مرتبط با رشته تحصیلی خود کاری یافته و اجازه اقامت را دریافت کنید ؛ اما در صورتیکه مدرک تحصیلی تان را از کشور فنلاند دریافت نکرده اید ؛ باید مدرک خود را در این کشور معادل سازی کنید.

اخذ اقامت فنلاند از طریق کار

در نظر داشته باشید ؛ کسانی که از فنلاند پیشنهاد کاری یا جاب آفر دریافت می کنند ؛ نمی توانند در کشوری دیگر با همان درخواست شغلی کار کنند و فقط باید در فنلاند کار خود را شروع کنند ؛ همچنین کارفرما باید آگهی کاری خود را به مدت 6 ماه در فنلاند و کشورهای اتحادیه اروپا پخش کند و اگر در این کشورها فرد مورد نظر را پیدا نکرد ؛ می تواند به اتباع خارجی که تخصص و مهارت آن کار را دارند پیشنهاد کاری بدهد.

افرادی که می خواهند در فنلاند کار کنند ، باید به زبان فنلاندی و یا سوئدی مسلط باشند ؛ دریافت جاب آفر از این کشور کمی مشکل است و متقاضیان مهاجرت به فنلاند ترجیح می دهند ، ادامه تحصیل در این کشور را به عنوان راه ورود به فنلاند برگزینند.

افرادی که مدرکشان را از دانشگاه های فنلاند می گیرند ، پس از تحصیل بسیار آسانتر می توانند مشغول به کار شوند ، زیرا دانشگاه های فنلاند کار آنها را تضمین می کنند ؛ دانشجویان دانشگاه فنلاند بصورت رایگان زبان فنلاندی را آموخته و برای ورود به بازار کار آماده می شوند و شانس بالایی برای کار در فنلاند دارند.

اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری

اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری هم امکان پذیر است ؛ مثلا اگر می خواهید به عنوان یک کارآفرین به فنلاند بروید باید قبل از درخواست اقامت ، طرح پیشنهادی خود را ارائه داده و منتظر تایید آن باشید ؛ پس از دریافت تاییدیه می توانید به فنلاند رفته و پس از 5 سال اقامت دائم و تابعیت فنلاند را دریافت نمایید ؛ انواع روشهای سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از : سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت ، خرید ملک ، ثبت شرکت ، خرید اوراق قرضه دولتی ، تمکن مالی ، کارآفرینی.

برای سرمایه گذاری در فنلاند باید به مواردی مانند استانداردهای اقتصادی توجه کرد ؛ به عنوان مثال شما باید همه جوانب را در نظر بگیرید تا در زمانی کوتاه ، هم بتوانید اقامت دائم خود را دریافت کنید و هم سرمایه تان را افزایش دهید ؛ ما در آی مهاجرتی با افتخار آماده مشورت و کمک به شما هموطنان عزیز هستیم ، مقاله لینک شده در اول پاراگراف را بخوانید و با برترین سرمایه گذاری ها در فنلاند آشنا شوید.

کنترل فساد اداری و سازمانی ، نرخ مصادره اموال و ریسک سرمایه گذاری از مهمترین استانداردهای اقتصادی محسوب می شوند ؛ نرخ مصادره اموال توسط بانک مرکزی جهانی تعیین می گردد و شاخصی برای اندازه‌گیری میزان ریسک سرمایه گذاری در یک کشور خارجی به حساب می آید ؛ بر اساس این شاخص اگر عدد ۱ تا ۷ را از کمترین ریسک تا بیشترین ریسک در نظر بگیریم ؛ نرخ مصادره اموال فنلاند 1 است که به معنی کمترین ریسک سرمایه گذاری است.

اقامت فنلاند با ثبت شرکت

یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به فنلاند ، اقامت فنلاند با ثبت شرکت است که سبب اخذ اقامت دائم می شود ؛ بهترین شرکت‌هایی که می‌توانید در آنها با خیال راحت سرمایه‌گذاری کنید ، شرکت‌های با مسئولیت محدود یا شرکت‌های سهامی عام می باشند ؛ برای ثبت شرکت باید یک بیزینس پلن یا طرح تجاری داشته باشید تا به دولت فنلاند برای بررسی و ارزیابی ، ارائه دهید ؛ این طرح باید مطابق با منافع ملی و اقتصادی کشور فنلاند باشد.

اقامت فنلاند با ثبت شرکت

پس از تایید طرح تجاری باید یک حساب بانکی باز کنید که بدلیل قوانین سخت دولت فنلاند در رابطه با مبارزه با پولشویی ، این مرحله جز دشوارترین مراحل سرمایه گذاری به شمار می رود ؛ در این مرحله باید ثابت کنید که سرمایه کافی دارید و مدارک لازم را ارائه دهید ؛ مدارک مورد نیاز برای ثبت و راه اندازی شرکت عبارتند از : ارائه طرح تجاری ، داشتن حداقل سرمایه ای معادل 2500یورو ، افتتاح حساب بانکی برای انتقال پول ، ارائه مدارک تکمیلی برای راه اندازی و ثبت شرکت ، ارائه مدارک حساب بانکی.

اطلاعات به روز از مراحل و هزینه های ثبت شرکت در فنلاند در مقاله لینک شده.

انواع ثبت شرکت در کشور فنلاند

  1. ثبت شرکت سهامی عام : برای ثبت این نوع شرکت شما نیاز به حداقل ۸۰ هزار یورو سرمایه اولیه و 4 عضو اصلی هئیت مدیره دارید ؛ مزیت این نوع شرکت نسبت به سایر شرکت ها این است که امکان فروش و انتقال سهام وجود دارد.
  2. ثبت شرکت با مسئولیت محدود : برای ثبت این نوع شرکت شما نیاز به حداقل ۲۵۰۰ یورو سرمایه اولیه و یک مدیر دارید ؛ در این نوع شرکت تمامی تصمیم‌گیری‌ها توسط سهامداران گرفته می شود.
  3. ثبت شعبه نمایندگی : چون شما یک سرمایه‌ گذار خارجی درکشور فنلاند محسوب می شوید ؛ می‌توانید شعبه نمایندگی یک شرکت خارجی را در این کشور ثبت نموده و شروع به کارکنید.

اقامت فنلاند با خرید ملک

آیا اقامت فنلاند با خرید ملک امکان پذیر است ؟ یکی از آسان ترین روش های سرمایه گذاری در کشور فنلاند خرید ملک می باشد ؛ این روش ریسک کمتری داشته و سود بسیار خوبی دارد ؛ برای خرید ملک شما تنها نیاز به سرمایه مناسب دارید و میزان تحصیلات یا سطح زبان شما مسئله مهمی نیست ؛ با اینکه دولت فنلاند محدودیتی برای خرید ملک و مستغلات برای خارجیان در نظر نگرفته است ، اما باید بدانید که خرید ملک در این کشور سبب اخذ اقامت و دریافت پاسپورت کشور فنلاند نمی شود.

همانطور که اشاره شد اتباع خارجی نیز می توانند مانند شهروندان فنلاندی اقدام به خرید ملک کنند ؛ اما اگر می خواهید در جزایر آلنده ملکی خریداری کنید باید ابتدا اجازه ساکنین آنجا را دریافت کنید ؛ شما باید قبل از اجاره و خرید ملک در فنلاند اقامت این کشور را دریافت کرده و سپس برای خرید ملک اقدام کنید ؛ پس اگر هدف تان از خرید خانه اخذ اقامت دائم کشور فنلاند است ، از سایر روشهای سرمایه گذاری استفاده کنید ؛ اما اگر تنها برای افزایش سرمایه خود می خواهید اقدام به خرید خانه کنید ؛ آپارتمان‌های شهر هلسینکی بهترین انتخاب برای شما است.

وکیل مهاجرت به فنلاند

برای مهاجرت به فنلاند یا هر کشور خارجی دیگری اولین و مهمترین کاری که باید برای سهولت و موفقیت در کارها انجام دهید مشورت با یک مشاور درجه یک در همین زمینه است ؛ قوانین مهاجرت به کشورهای کانادا یا استرالیا بسیار راحت تر از کشورهای اروپایی است و همین موضوع می طلبد که شما مشاوری مجرب و با سابقه درخشان در کنارتان داشته باشید تا اطلاعات دقیق و بروز خود را در مورد کشور موردنظرتان در اختیارتان قرار دهد ؛ این وکیل مهاجرت به فنلاند باید با روش های قانونی مهاجرت به فنلاند آشنایی کامل داشته باشد.

از شما خواهشمندیم برای انتخاب چنین مشاوری همان ابتدا به خوبی تحقیق کرده و روزمه و سوابق کاری او را بررسی نمایید ؛ دقت در انتخاب مشاور از ضرر وزیان به شما جلوگیری می کند ؛ یک کارشناس متعهد هیچ گاه روش های غیرقانونی مانند پناهندگی را به شما پیشنهاد نمی دهد ؛ زیرا قبل از هر موضوعی سلامت جان و مال شما برایش اهمیت دارد.

داشتن یک مشاور خوب شانس شما را برای رسیدن به موفقیت به شدت افزایش می دهد ؛ زیرا اگر در روند پروسه پرونده مهاجرتی خود دچار مشکلی شوید ؛ او با سرعت بیشتری مشکل پرونده شما را حل می کند ؛ یک کارشناس می تواند مراحلی مانند دریافت مجوز اقامت ، پیگیری قرارهای سفارتی ، تعیین قرار ملاقات و … را بخوبی انجام دهد و این موضوع در زمانی که شما وقت کافی ندارید بسیار کمک کننده است.

موسسه مهاجرتی به فنلاند

اگر قصد مهاجرت به فنلاند را دارید می توانید روی کمک و یاری ما در آی مهاجرتی حساب کرده و از مشاوران موفق ما به عنوان موسسه مهاجرتی به فنلاند مشورت دریافت کنید ؛ ما مشاوره آنلاین را برای هموطنان عزیزمان در سرتاسر ایران قرارداده ایم تا با ما در تماس باشید.

موسسه مهاجرتی به فنلاند

همچنین متقاضیان گرامی در شهر های تهران وشیراز می توانند به صورت حضوری در دو شعبه تهران و شیراز از ما مشاوره دریافت کنند ؛ کادر متخصص ما افتخار خود می داند تا پرونده های مهاجرتی شما عزیزان را قبول کرده و در روند پروسه آن نهایت تلاش خود را بکند.

آی مهاجرتی با سابقه ای بسیار درخشان آماده خدمات رسانی به شما متقاضیان محترم می باشد ؛ مشاوران و کارشناسان مجرب و خبره ما با در نظر گرفتن شرایط و قوانین مهاجرتی کشور فنلاند ، بهترین نوع مهاجرت را به شما متقاضی محترم توصیه کرده و در کنارتان می مانند تا به سرمنزل مقصود برسید.

سوالات پر تکرار مهاجرت به فنلاند

مهاجرت به فنلاند راه های زیادی دارد که در این مقاله با مهمترین آن ها آشنا شدید ، از طریق باکس دیدگاه در پایین همین صفحه با مشاوران ما در آی مهاجرتی در تماس باشید و یا بت درج نام و شماره تماس خود ، درخواست دریافت مشاوره بدهید.

شرایط اقامت بعد از تحصیل در فنلاند چیست؟

شرایط اقامت پس از تحصیل در فنلاند بدین گونه است که متقاضیان می توانند به مدت 6 ماه پس از فارغ التحصیلی در این کشور بمانند تا کاری پیدا کنند ، این مدت برای 6 ماه دیگر نیز قابل تمدید خواهد بود ؛ البته متقاضیان می توانند با تحصیل در برخی از رشته های تحصیلی به طور مستقیم اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری در فنلاند تبدیل کنند.

آیا مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری به اقامت دائم این کشور منجر خواهد شد؟

می توانید با ارائه یک طرح عالی به عنوان یک کارآفرین به فنلاند بروید باید قبل از درخواست اقامت ، طرح پیشنهادی خود را ارائه داده و منتظر تایید آن باشید ؛ پس از دریافت تاییدیه می توانید به فنلاند رفته و پس از 5 سال اقامت دائم و تابعیت فنلاند را دریافت نمایید.

آیا با ثبت شرکت در فنلاند می توانم به اقامت این کشور برسم؟

بله ، یکی از سریع‌ترین روش‌های مهاجرت به کشور فنلاند سرمایه گذاری و ثبت شرکت است که سبب اخذ اقامت دائم می شود ؛ بهترین شرکت‌هایی که می‌توانید در آنها با خیال راحت سرمایه‌گذاری کنید ، شرکت‌های با مسئولیت محدود یا شرکت‌های سهامی عام می باشند.

آیا خرید ملک در فنلاند به اقامت این کشور خواهد رسید؟

خیر ، خرید ملک در این کشور سبب اخذ اقامت و دریافت پاسپورت کشور فنلاند نمی شود.

شرایط مهاجرت به فنلاند از طریق ازدواج چیست؟

شرایط اخذ اقامت فنلاند از طریق ازدواج بدین گونه است که باید ثابت شود هر دونفر مجرد هستند ؛ یا اگر یکی از افراد قبلا ازدواج کرده و هم اکنون مجرد است ، باید مدارک قانونی دال بر طلاق یا فوت همسر ارائه دهد.

آی مهاجرتی تمامی اقدامات لازم در خصوص مهاجرت به فنلاند را به صورت تخصصی ارزیابی کرده و لحظه به لحظه شما را در روند طی کردن مراحل پرونده قرار می دهد ؛ ما اینجاییم تا اگر سوال یا ابهامی در مورد مهاجرت به کشور فنلاند دارید بتوانیم پاسخ گوی شما عزیزان باشیم ، کارشناسان ما در دفاتر تهران و شیراز اماده ارائه خدمات مشاوره ای رایگان به شما عزیزان هستند ، همچنین توصیه می کنیم مقاله مهاجرت به آلمان را نیز بخوانید و با روش های مهاجرت به یکی از مهاجرپذیر ترین کشور های اروپایی آشنا شوید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *