راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا

راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا شامل روش هایی می شوند که بتوانند باتوجه به اهداف هر فرد وی را به سریع ترین و ارزان ترین حال ممکن به این کشور رسانده و شرایط اقامت زندگی راحتی را برای متقاضیان فراهم آورند. البته باتوجه به این موضوع قطعا برای هر فرد روشی خاص مناسب می باشد که باید حتما توسط کارشناسان و متخصصین این حوزه مورد بررسی و شناخت قرار بگیرد.

در حال حاضر روش های قانونی مهاجرت به ایتالیا همگی دارای مزایای بسیاری هستند که باید شما مناسب ترین آن ها را باتوجه به آنچه مدنظر دارید انتخاب کنید. به طور کلی ایتالیا به خاطر هزینه های نسبتا ارزانی که دارد و دسترسی نسبتا آسانی که برای متقاضیان کشورمان فراهم آورده است، طی سالیان گذشته به یکی از مقاصد بسیار محبوب در میان هموطنانمان مبدل گشته که سالانه افراد و خانواده های بسیاری را جذب خود می نماید.

راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا

مسیرهای مختلفی برای ورود به کشور ایتالیا وجود دارد که اقدام از طریق هر یک به روزمه و هدف فرد در این کشور بستگی دارد.

فهرست مطالب

مهاجرت به ایتالیا می تواند دسترسی به سایر کشورهای اتحادیه اروپا را نیز برای شما به ارمغان آورد تا در صورت علاقه بتوانید راحت تر و سریع تر به دیگر کشورهای این قاره سفر کنید.

در این مقاله تیم مشاورین آی مهاجرتی شما را با راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا و شرایط و قوانین هریک از این راه ها آشنا خواهند ساخت تا برای رسیدن به این هدف نیازی به پرداخت هزینه های اضافی و یا اتلاف وقت زیادی نداشته باشید . هم چنین توصیه می کنیم تا با مطالعه عنوان بهترین شهرهای ایتالیا به شناخت بهتری از این کشور برسید.

چگونه به ایتالیا مهاجرت کنیم؟

شاید برای شما هم این سوال وجود داشته باشد که چگونه به ایتالیا مهاجرت کنیم؟ باید در جواب به این سوال بگوییم که راه های مهاجرت به ایتالیا مختلف هستند و در اینجا شما باید بتوانید مناسب ترین روش را با توجه به شرایط خود برگزینید که دسترسی به اهدافتان را در سریع ترین زمان و با کم ترین هزینه ممکن سازد .به طور کلی راه های مهاجرت به ایتالیا به شرح زیر هستند:

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

ویدیو راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا+ پادکست

کشور ایتالیا با داشتن هزینه های نسبتا پایین و دسترسی راحت ، از بهترین مقصدهای مهاجرتی در اروپا به شمار می رود و مونا در این ویدیو روش های مهاجرت به آن را برای شما بازگو می کند.

تا پایان این ویدیو با ما همراه باشید و در صورتی که تمایل به دانستن جزئیات بیشتر دارید ، با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا
راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا

شرایط رفتن به ایتالیا از طریق هریک از این روش ها برای اقشار خاصی مناسب است؛ به طور مثال روش تحصیلی برای دانش آموزان آموزان و یا دانشجویانی است که مدارک و شرایط لازم برای پذیرش در دانشگاه های ایتالیا را داشته و می تواند از آن ها پذیرش گرفته و قبول شود. یا اگر افرادی دارای مدرک تحصیلی مناسب و تجربه کاری و تخصصی ایده آل باشند؛ می توانند در این کشور شغلی مناسب را یافته از طریق مهاجرت کاری خود را به ایتالیا برسانند.

همچنین اگر یک شهروند ایرانی با یک شهروند ایتالیایی ازدواج نماید و ازدواج آنها دراین کشور به ثبت برسد، پس از مدت زمان معلومی که باید با یکدیگر در این کشور درکنار هم زندگی نمایند، قادر به اخذ اقامت و تابعیت ایتالیا خواهند بود. اگر مشاوره مهاجرت به ایتالیا درست انجام شود، هر فردی می تواند از حداقل یک روش خود را به این کشور برساند.

راه های گرفتن اقامت دائم ایتالیا

اکثر افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند، قطعا یکی دیگر از اهداف مهم آنان رسیدن به اقامت دائم و یا حتی تابعیت این کشور است که این سوال را به وجود خواهد آورد که راه های گرفتن اقامت دائم ایتالیا کدام روش ها هستند؟ باید بگوییم که تمامی روش های قانونی که در بالا از آن ها نام بردیم امکان رسیدن به اقامت دائم را برای شما فراهم خواهند آورد و از این بایت می توانید با خیالی راحت به انتخاب روش های قانونی بپردازید.

حال باید دید که با کنار هم گذاشتن تمامی جزئیات و شرایط چه روشی می تواند برای متقاضی مناسب باشد که این نیاز به مشاوره با کارشناسان خبره آی مهاجرتی دارد تا بر اساس تجربه و اطلاعاتی که در اختیار دارند بهترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه نمایند. اما از این جهت که تمامی روش ها می توانند نتیجه لازم را به ارمغان آورند می توان مطمئن بود.

به طور مثالروش سرمایه گذاری معمولا روش گرانی بوده و نیازمند سرمایه و بودجه اولیه کلانی است اما بسیار مطمئن و قطعی می باشد؛ یا روش تحصیلی نیاز به قبولی و تحصیل در دانشگاه های این کشور و در ادامه یافتن شغل مناسب و شاغل شدن در این کشور دارد. بقیه روش ها نیز شرایط، ویژگی ها و برخی معایب خاص خود را دارند که در ادامه توسط مشاورین آی مهاجرتی به شما ارائه می شود.

راحت ترین راه اقامت ایتالیا

راحت ترین راه اقامت ایتالیا

معمولا انسان ها در انجام همه امور خود به دنبال رسیدن به راحت ترین روش ها هستند که در امر مهاجرت به ایتالیا نیز می توان گفت که اکثر متقاضیان در پی این هستند که راحت ترین راه اقامت ایتالیا و مهاجرت به آن کدام روش است. در اینجا باید دقت کنید که انتخاب این امر برای هر فرد با توجه به شرایط تحصیلی، سن، بودجه و اهدافی که دارد با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

به طور مثال برای یک دانش آموز که مدرک دیپلم را اخذ کرده روش سرمایه گذاری و یا کار روش چندانی مناسبی نیست و بهترین و راحت ترین روش برای وی روش تحصیلی است. با اینکه بر خلاف آن برای یک فرد که دارای خانواده و سنی مثلا بالا 45 سال می باشد، شروع تحصیل در دانشگاه روش چندان مناسبی نبوده و اقدام از طریق کار می تواند راحت ترین و بهترین روش شناخته شود.

اما به طور کل و به صورت عام بهترین راه های مهاجرت به ایتالیا معمولا مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری معرفی خواهند شد. این روش ها معمولا پر طرفدارترین و موفق ترین روش های مهاجرتی نیز شناخته می شوند؛ چون با شرایط افراد زیادی هم خوانی دارند.

ضمن اینکه مهاجرت به ایتالیا از طریق کار را ارزان ترین روش، مهاجرت تحصیلی را به عنوان مطمئن ترین و ایمن ترین روش، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را به عنوان گران ترین روش و مهاجرت از طریق پناهندگی را خطرناک ترین و نامطمئن ترین روش مهاجرت معرفی می نمایند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل

یکی از پر متقاضی ترین روش های مهاجرت به ایتالیا که در کشورمان بسیاری مورد توجه قرار گرفته است و افراد بسیاری از طریق آن به این کشور نقل مکان کرده اند، مهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل می باشد. این روش در ابتدا نیازمند اخذ پذیرش و قبولی در یکی از دانشگاه های این کشور دارد که برای آن باید مدارک مورد درخواست دانشگاه را برای آن ها ارسال و درخواست ثبت نام را ثبت کنید.

در مقاله همه چیز درباره تحصیل در ایتالیا کارشناسان آی مهاجرتی تمامی توصیحات لازم در رابطه با مدارک مورد نیاز و شرایط و چگونگی ثبت نام در مراکز آموزشی این کشور را قدم به قدم برای شما تهیه و ارائه کرده اند.

اما نکته مهم این است که قبولی و پذیرش در دانشگاه های ایتالیا فقط ویزا و اقامت موقت این کشور را به ارمغان می آورد و پس از پایان تحصیلات باید به کشور خود بازگردید.

اما اگر بتوانید شغلی یافته و در آن استخدام شوید؛ قادر به تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کار بوده تا در این کشور ماندگار و زندگی و کار کنید و پس از مدتی معلوم و شرایطی مشخص اقامت دائم را به دست آورید.

 همچنین دولت ایتالیا طبق مقطع تحصیلی و شرایط دانشجو پس از پایان تحصیلات وی از 6 تا 12 ماه اجازه اقامت اضافه به دانشجو داده تا بتواند شغلی یافته و در آن استخدام شود. اما اگر نتواند باید حتما دیگر به کشور خود بازگردد.

وبینارمهاجرت به ایتالیا از طریق تحصیل

از آنجا که تحصیل در دانشگاه های ایتالیا به عنوان یکی از روش های پردرخواست توسط مهاجرین انتخاب می شود ، کارشناس ارشد ما در این وبینار به صورت دقیق به آن پرداخته است و هر آنچه را که باید در این رابطه بدانید برای شما شرح داده است.

ضمن تماشای این وبینار تا انتها در صورتی که هرگونه سوال برایتان وجود دارد ، از طریق تماس با مشاورین آی مهاجرتی در ارتباط باشید. 

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل و بورسیه در ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا از طریق کار

دومین روش مورد علاقه مهاجرین برای مهاجرت به ایتالیا را باید مهاجرت به ایتالیا از طریق کار معرفی کرد که نیازمند شرایط خاص خود است. برای رسیدن به این هدف شما باید از سوی یک کارفرمای ایتالیایی دعوت نامه و پیشنهاد به کار یا همان جاب آفر داشته باشید. دقت کنید کارفرمایان ایتالیایی برای استخدام نیروی کار از خارج از اتحادیه اروپا باید مراحلی را طی کنند.

آنان باید ابتدا فرصت شغلی را 3 ماه در ایتالیا آگهی کرده و پس از آن 3 ماه در کل اتحادیه اروپا و چنانچه نیروی کار مناسبی پیدا نشد، قادر به جذب نیروی کار از خارج از اروپا می باشند.

حال اگر شما بتوانید در چنین فرصت شغلی که نیازمند نیروی کار بوده نظر کارفرما را جلب و وی را راضی به استخدام نمایید، قادر به اخذ ویزای کار و مهاجرت کاری به این کشور خواهید بود.

در صورتی که 5 سال در این کشور اقامت و کار کنید قادر به کسب اقامت دائم خواهید بود و با 10 سال کار و زندگی در ایتالیا قادر به کسب تابعیت و شهروندی این کشور خواهید بود. 

توجه داشته باشید که برای یافتن شغل و کارفرمای مناسب در ایتالیا باید اطلاعات بسیاری به دست آورید که تمامی آن ها را تیم آی مهاجرتی تمام و کمال و با جزئیات در عنوان روش های مهاجرت کاری و کار در ایتالیا برای شما عزیزان گرد آوری نموده اند.

مهاجرت به ایتالیا از طریق کار

می توانید با مقایسه روش های مهاجرتی به سایر کشورهای جهان به انتخاب بهتری از مقصد دلخواه تان برسید:

اقامت ایتالیا با سرمایه گذاری

Stay in Italy with investment

دریافت اقامت ایتالیا با سرمایه گذاری یکی از روش های مورد علاقه مهاجرینی است که برای مهاجرت به ایتالیا با محدودیت بودجه مواجه نیستند و یا دارای تخصص و تجربه در زمینه های خاصی برای سرمایه گذاری و یا راه اندازی یک استارتاپ در این کشور هستند. همانطور که گفتیم این روش به نوعی گران ترین روش مهاجرت به ایتالیا شناخته می شود.

دقت کنید که در حال حاضر شما می توانید از طریق ثبت شرکت، سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه دولتی و یا راه اندازی یک استارت آپ نوآورانه در این کشور سرمایه گذاری نموده و ویزای اقامتی سرمایه گذاری را به دست آورید.هرکدام از این روش های نیازمند شرایط و مراحل خاص خود هستند که باید دقیقا محاسبه، بررسی و اجرا شود تا امکان رسیدن به ویزای اقامتی از طریق آن ها امکان پذیر شود.

خوشبختانه از سال 2018 مبالغی که باید در ایتالیا سرمایه گذاری کنید کاهش قابل ملاحظه ای یافت و رقم ها به مقدار متعادل تری کاهش پیدا کردند که کارشناسان آی مهاجرتی در مقاله سرمایه گذاری در ایتالیا تمام جزئیات در این باره و همچنین شرایط و قوانین هریک از روش های سرمایه گذاری را جز به جز برای شما تهیه کرده و دسترس شما عزیزان قرار داده اند.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در ایتالیا

همانطور که بخش قبل اشاره کردیم مهاجرت از طریق ثبت شرکت در ایتالیا یکی از زیر شاخه های روش سرمایه گذاری در این کشور است که می تواند در نتیجه برای شما ویزای اقامتی موقت و پس از مدت زمانی مشخص و داشتن شرایطی معلوم اقامت دائم ایتالیا را به ارمغان آورد. 

دقت داشته باشید که روش ثبت شرکت یکی از روش های تقریبا پیچیده است که نیازمند داشتن تجربه برای انجام لازم است.

به همین خاطر توصیه می شود که اگر اولین بار این کار اقدام می کنید؛ حتما از حضور افرادی باتجربه و یا کارشناسان متخصص در این حوزه استفاده نمایید تا از هزینه های بیخود و اتلاف وقت جدا جلوگیری کنید. 

مثلا شما باید حتما انواع شرکت ها در این کشور را شناخته و بدانید که کدامیک مناسب بیزنس شما می باشد؛ چون در اولین قدم هریک از این شرکت ها نیازمند حداقل سرمایه اولیه ای هستند که تفاوت قابل توجهی با یکدیگر دارند.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در ایتالیا

ضمنا ثبت شرکت به صورت خودکار منجر به اجازه کار، ویزا و اقامت در ایتالیا نمی شود، مگر که متقاضی به عنوان مدیر یا مالک اصلی، شرکت را ثبت نماید. همچنین برای افتتاح شرکت باید توانایی مالی و بودجه کافی داشته باشید که این بودجه علاوه بر حداقل سرمایه نیاز به ارائه تمکن مالی 10 هزار یورویی دارد. حتما مقاله ثبت شرکت در ایتالیا را مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین تجربه مهاجرت به ایتالیا از این طریق را به دست آورید.

یکی از روش های مهاجرتی که همواره مدنظر اکثر متقاضیان مهاجرت قرار دارد، اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک در کشور مقصد است. در اینجا نیز این سوال وجود دارد که آیا مهاجرت به ایتالیا از طریق خرید ملک امکان پذیر است؟! متاسفانه در حال حاضر دولت ایتالیا هیچ امتیاز اقامتی برای خریداران ملک در این کشور در نظر نگرفته است؛ پس شرایط اقامت ایتالیا از طریق خرید ملک و اخذ آن وجود ندارد.

اما از آن جایی که نزدیک به چندین سال است که دولت این کشور اجازه خرید ملک را به شهروندان غیر اتحادیه اروپایی داده است؛ می توان از طریق ثبت شرکت در زمینه های املاک و خرید ملک تحت مالکیت شرکت به هر دو هدف یعنی خرید ملک و دریافت ویزا و اقامت رسید که این موضوع نیاز به بررسی تخصصی و حرفه ای دارد و کارشناسان آی مهاجرتی در مقاله ای با عنوان خرید ملک در ایتالیا تمام جزئیات را به شما ارائه کرده اند.

شرایط اقامت ایتالیا از طریق خرید ملک

Residence in Italy by purchasing property

ضمن اینکه این کار می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری امن و مطمئن نیز شناخته شود و حتی سود خوبی را عاید سرمایه گذاران کند؛ چنانکه بسیاری از افراد فقط این موضوع را به عنوان یک راه سرمایه گذاری مطمئن و کسب درآمد در نظر گرفته و در آن فعالیت می کنند؛ چون ایتالیا کشوری توریستی بوده و با اجاره خانه در شهرهای توریستی آن می توان درآمدی یورویی و بالا را برای خود فراهم آورد.

مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی

Immigrate to Italy through asylum

اما در این میان دیده شده افرادی نیز بوده اند که مهاجرت قانونی به ایتالیا را انتخاب نکرده اند و قصد داشته به دلایل مختلفی برای پناهندگی در این کشور اقدام نمایند. باید بگوییم که کشور ایتالیا برای مهاجرت روش های بسیار مناسب، ساده و در دسترسی را برای مهاجران در نظر گرفته است و اقدام به صورت غیر قانونی و یا پناهندگی یک اشتباه بسیار بزرگ و کار خطرناک است.

مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی می تواند شما را با مشکلات مالی، قانونی، جانی و اجتماعی بسیاری مواجه سازد که شاید بازگشت از آن ها در برخی موارد غیر ممکن باشد. در ابتدا شما باید برای پناهندگی حتما به صورت غیر قانونی به این کشور وارد شوید که ورود غیر قانونی از طریق روش های بسیار خطرناکی صورت پذیرفته که جان افراد را در خطر قرار می دهد.

ضمن اینکه مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی دارای ثبات و برنامه مشخصی نبوده و معلوم نیست که اصلا شما پذیرفته خواهید شد یا خیر و حتی چه مقدار شما باید در کمپ های پناهندگی زندگی کنید. کمپ هایی که دارای شرایط اقامتی، امنیتی، بهداشت بسیاری بدی می باشد. ضمن اینکه شما در این مدت اجازه کار نداشته و باید هزینه های خود را نیز تامین نمایید. به دلیل همین خطرات تیم آی مهاجرتی هیچ گونه مشاوره مهاجرت به ایتالیا از طریق پناهندگی را به هیچ شخصی ارائه نمی نماید.

هزینه مهاجرت به ایتالیا

شاید یکی از مهم ترین بخش هایی که در رابطه با مهاجرت به ایتالیا باید بررسی کرد و اطلاعات کاملی درباره آن به دست آورد، هزینه مهاجرت به ایتالیا است. به نوعی هر فردی باید بداند که برای مهاجرت به ایتالیا چقدر پول لازم است؟ این موضوع نیز به عوامل مختلفی چون شرایط افراد و روش و هدف مهاجرتی اشخاص بستگی دارد.

باید توجه کنید که هزینه مهاجرت افراد با یکدیگر برابر نیست و این موضوع به دو بخش تقسیم می شود:

  • بخش اول مربوطه به هزینه ها و مخارجی است که شخص باید بپردازد تا از کشور خارج و به مقصد برسد.
  • بخش دوم مربوطه به مخارجی است که پس از رسیدن به مقصد شخص باید آنها را پوشش داده تا به ثبات و یا منبع درآمدی برسد.

به همین خاطر حتما توصیه می کنیم که با مطالعه مقاله هزینه های مهاجرتی و زندگی در ایتالیا و همچنین با مشورت با تیم آی مهاجرتی و ارائه شرایط خود میزان مبالغ دقیقی را برای مهاجرت خود به دست آورید که در حین انجام مهاجرت با مشکل مالی مواجه نشوید.

ضمنا بدانید که هزینه های پیش از سفر معمولا برای اکثر روش های مهاجرتی یکسان و یا دارای اشتراک بسیاری است و تفاوت اصلی در هزینه های پس از شروع اقامت در کشور مقصد است.

مثلا یک سرمایه گذار مبلغ بالایی برای شروع سرمایه گذاری نیاز دارد، دانشجویان باید شهریه بپردازند، افراد شاغل کمتر از این افراد نیاز به بودجه دارند و فورا شروع به کسب درآمد می کنند و غیره.

 

جزئیات مخارج اصلی در مهاجرت به ایتالیا

همانطور که گفتیم در مقاله ای که توسط مشاورین آی مهاجرتی تهیه شده بسیاری از هزینه های پیش روی مهاجرین برای مهاجرت به ایتالیا آورده شده است. اما بازهم حتما باید با کارشناسان ما مشورت نموده و میزان هزینه ها را طبق شرایط خودتان به دست آورید. در ادامه برای آشنایی ابتدایی با این مخارج برخی از جزئیات مخارج اصلی در مهاجرت به ایتالیا را برای شما شرح خواهیم داد:

هزینه و مخارج مورد نیاز

مبلغ مورد نیاز

هزینه دریافت ویزا شنگن

80 یورو

هزینه دریافت ویزا شنگن برای کوکان 6 تا 12 ساله

40 یورو

هزینه دریافت ویزای تحصیلی

50 یورو

هزینه درخواست مجوز اقامت که از طریق ایستگاه پلیس

76 یورو

هزینه دریافت ویزای کار

116 یورو

هزینه بلیت هواپیما تا ایتالیا یکطرفه

حداقل 17 میلیون تومان

هزینه ترجمه مدارک

3 میلیون به بالا بسته به مدارک

هزینه شهریه دانشگاه دولتی ( روش تحصیلی)

سالانه از 900 تا 4500 یورو

هزینه شهریه دانشگاه خصوصی ( روش تحصیلی)

سالانه از 6 هزار تا 25 هزار یورو

هزینه ثبت شرکت ( روش ثبت شرکت)

با توجه به نوع شرکت از 10 هزار تا 50 هزار یورو

هزینه اجاره آپارتمان 1 خواب

659.11 یورو

هزینه اجاره آپارتمان 3 خواب

1,104.87 یورو

مخارج ماهانه یک فرد مجرد ( بدون اجاره منزل)

821.7 یورو

مخارج یک خانواده 4 نفره ( بدون اجاره منزل)

2,864.3 یورو

مشاور و وکیل مهاجرت به ایتالیا

مشاور و وکیل مهاجرت به ایتالیا

قطعا شما هم در مسیر بررسی شرایط مهاجرت به ایتالیا با عنوانی همچون مشاور و وکیل مهاجرت به ایتالیا برخوردار داشته اید. در اینجا لازم به هشدار یا گوشزد به شما عزیزان می باشد که به طور قانونی ما عنوان شغلی و حتی رشته تحصیلی تحت عنوان وکیل مهاجرت را درکشورمان و یا در هیچ کشور دنیا نداریم و چنین شاخه ای در رشته حقوق وجود نداشته و تدریس نمی شود.

البته این رشته فقط در دو کشور استرالیا و کانادا به صورتی بسیار محدود در چند دانشگاه تدریس می شود و فقط همین دو کشور نیز مجوز فعالیت تحت عنوان وکیل مهاجرت را صادر می کنند. البته نباید فراموش کنیم که تحصیلات آنان نیز فقط مربوط و محدود به کشورهای خودشان است و این افراد به قوانین مهاجرتی و وکالتی سایر کشورها تسلطی ندارند.

پس اگر با شخص یا موسساتی برخوردار داشتید که تحت این عناوین فعالیت دارند، قطعا منظور همان مشاورین مهاجرتی می باشد و در صورت ادعایی غیر از آن کاملا نادرست بوده و می تواند حتی کلاهبرداری شود.

توصیه می کنیم که به موسسات مشاوره و انجام امور مهاجرتی مراجعه نمایید که سال ها تجربه و کارنامه موفق در مهاجرت افراد به خارج از کشور را دارند. موسسه آی مهاجرتی یکی از بهترین موسسات فعال در زمینه مهاجرتی در کشور است که سال ها تجربه موفق در زمینه مهاجرت به ایتالیا را در تمامی روش های مختلف داشته و در تمامی مراحل از ابتدا تا انتهای کار را همراه و هم قدم با متقاضیان خواهد بود.

مزایای مهاجرت به ایتالیا

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به ایتالیا را دارند، همواره با این سوال روبه رو بوده که این اقدام چه مزایا و ویژگی هایی برای آنان به همراه دارد و از این طریق آن ها به چه امتیازاتی دست پیدا خواهند کرد. 

در ادامه به طور خلاصه مهم ترین مزایای مهاجرت به ایتالیا را برای شما شرح خواهیم داد تا به طور کل بدانید اقامت در این کشور با چه ویژگی هایی همراه خواهد بود:

  • تحصیل در مدارس و دانشگاه های معتبر و مطرح
  • دسترسی به سیستم آموزشی برتر و نمونه در دنیا
  • دسترسی به بازار کار فراهم و متنوع
  • امنیت بالای جانی، مالی و اجتماعی برای مهاجرین
  • دسترسی به سیستم درمان و بهداشت مدرن و ارزان
  • هزینه های زندگی و تحصیل ارزان و مقرون به صرفه
  • رفاه کامل و آسایش و آرامش بالا برای شهروندان
  • وسائل نقلیه و سیستم حمل و نقل عمومی مدرن و منظم
  • اقتصاد بزرگ و رو به رشد از برترین اقتصادهای جهان
  • دسترسی به بیمه های درمانی و خدمات بازنشستگی مناسب و کامل
  • نزدیک ترین فرهنگ و آداب و رسوم در اروپا به کشورمان
  • امکان دریافت اقامت دائم و شهروندی این کشور
  • شرایط اقلیمی و آب و هوای بسیار مناسب
  • وجود مراکز تفریحی و سرگرمی بسیار زیاد برای اوقات فراغت
  • دسترسی به سایر کشورهای اتحادیه اروپا

موسسه مهاجرتی به ایتالیا و مشاوره مهاجرت

باید توجه داشته باشید که موسسات مهاجرتی نیازی به اخذ مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم یا مجوز کاریابی از وزارت کار نداشته و قادر به فعالیت در تمامی زمینه های مهاجرتی و روش های آن بوده و هیچگونه محدودیتی برخلاف موسسات اعزام دانشجو بر سر راه ندارند. 

با اینکه موسسات اعزام دانشجو فقط می توانند با دانشگاه های تحت قرارداد خود و کشورهای دارای مجوز ارتباط داشته و اقدام نمایند.

به همین خاطر معمولا به دنبال یافتن بهترین شرایط و مقاصد برای دانشجویان نیستند و سعی داشته که آنها را به سمت مراکزی که امکان همکاری با آن ها دارند، سوق دهند. 

اما موسسات مهاجرتی معتبر و باتجربه ای همچون آی مهاجرتی می توانند با هر کارفرما و دانشگاه در کجای دنیا ارتباط داشته و با تجربه بالایی که دارند به بهترین نحو مهاجرتی موفق را برای شما رقم بزنند. 

موسسه مهاجرتی به ایتالیا و مشاوره مهاجرت

برای کسب مشاوره مهاجرت به ایتالیا با دفاتر تهران و شیراز ما در تماس باشید . ضمنا دقت داشته باشید که انتخاب موسسه مهاجرتی به ایتالیا و مشاوره مهاجرت تاثیر زیادی در میزان هزینه ها و صرفه جویی در وقت شما خواهند داشت.

بسیاری از افراد با تصور اینکه امر مهاجرت به ایتالیا به همین سادگی و راحتی خواندن این مطلب بوده به صورت کاملا شخصی و بدون بهره گیری از کمک و راهنمایی های متخصصان این زمینه اقدام به انجام امور مهاجرتی خود نموده و متاسفانه پس از مدت زمان زیاد و پرداخت هزینه های غیر مورد نیاز و با شکست در این زمینه متوجه این امر می شوند.

فرم ارزیابی مهاجرت به ایتالیا

مهاجرت برخلاف تصور یه کار گروهی است که نیاز به بهره مندی از تجارب و اطلاعات متخصصین و دیگر افراد دارد و شما باید از تجارب دیگران و مشورت مشاورین و متخصصین حداکثر استفاده را ببرید. مخصوصا در رابطه با مهاجرت به ایتالیا که یک امر خاص و بسیار حساس است.

پیشنهاد می کنیم که شما عزیزان فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به ایتالیا و فرم درخواست مهاجرت به ایتالیا را در سایت آی مهاجرتی تکمیل نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس و بتوانید از مشاوره های رایگان تیم کارشناسان ما بهره مند شوید و فورا مراحل اقدام برای رسیدن به این هدف بزرگ را آغاز نمایید.

شما با ثبت نام مهاجرت به ایتالیا در جلسات حضوری مشاوره با متخصصین فعال در این زمینه شرکت نموده و با ارائه مدارک و شرایط خود تمامی جزئیات را بررسی کرده و میزان موفقیت و شانس شما سنجیده شده و بهترین روش برگزیده می شود و قطعا با استفاده از تجارب و روادید تیم آی مهاجرتی نقل مکان و مهاجرتی موفق به این کشور را تجربه خواهید کرد.

Evaluation form for immigration to Italy

کارشناسان خبره آی مهاجرتی در این مقاله راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا را برای شما تهیه و ارائه نموده اند؛ برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره به صورت حضوری و یا تلفنی می توانید همه روزه با مشاورین ما در دفتر غرب و دفتر مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پرتکرار راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا 

در رابطه با هر یک از راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا سوالات زیادی برای علاقه مندان وجود دارد که در پایاین به برخی از متداول ترین آنها پرداخته ایم و از طریق بخش دیدگاه و شماره های تماس پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

انتخاب راحت ترین روش برای هر شخص باتوجه به شرایط وی متفاوت خواهد بود، اما به طور کلی راحت ترین راه های مهاجرت به ایتالیا را می توان روش های مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری بیان نمود.

خیر، بلعکس پناهندگی را باید بدترین و نا مناسب ترین روش برای مهاجرت به ایتالیا معرفی نمود که خطرات مالی و جانی بسیاری برای افراد دارد.

خیر، دولت ایتالیا برای خریداران خارجی ملک در این کشور هیچ گونه امتیاز اقامتی موقت و یا دائمی در نظر نگرفته است.

این موضوع نیز بستگی بسیاری به شرایط شخصی و اهداف هر فرد دارد، اما به صورت عمومی می توان گفت که مناسب ترین و بهترین روش مهاجرت به ایتالیا و دریافت اقامت آن مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری می باشد که بیش ترین متقاضی را نیز به خود اختصاص داده اند.

در صورتی که به طور قانونی در این کشور مشغول به کار شوید و اقامت موقت به دست آورید، چنان چه 5 سال در این کشور ساکن بوده و کار کنید قادر به دریافت اقامت دائم می شوید.

بزگترین مزیت تحصیل در کشوری همچون ایتالیا را باید اخذ مدارک معتبر از دانشگاه های آن و همچنین هزینه های تحصیل و اقامت ارزان آن دانست.

بله شهروندان ایرانی نیز می توانند مانند دیگر شهروندان خارجی در کشور ایتالیا سرمایه گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه