اجاره ملک در کانادا و اخذ اقامت

اجاره ملک در کانادا و اخذ اقامت آن از جمله اقداماتی است که مهاجران خارجی توجه بسیاری آن به دارند و معمولا در ابتدای نقل مکان خود به این کشور؛ ترجیح می دهند تا نسبت ب اجاره خانه اقدام کنند تا خرید آن. اجاره خانه در کانادا نیاز به بررسی و شناخت کافی پیدا کردن از بازار املاک و قیمت های مختلف در این کشور دارد که در این مطلب توسط مشاورین آی مهاجرتی به دقت بررسی شده است.

همواره بهتر است که در هنگام اجاره خانه در کانادا به خصوص اگر برای اولین بار به این کار اقدام می کنید، یک همراه متخصص و یا مشاور خبره که در این زمینه اطلاعاتی بالایی دارد را همراه خود داشته باشید. چون اطلاع از قوانین اجاره در این کشور و همچنین نحوه بستن قرارداد بسیار مهم است و عدم اطلاع و عقد قرارداد ناصحیح می تواند مستاجر را با مشکل مواجه سازد.

اجاره ملک در کانادا و اخذ اقامت

اجاره ملک در کانادا و اخذ اقامت می تواند در شهرهای مختلف این کشور با توجه به بودجه و شرایط شما به بهترین شکل انجام شود.

فهرست مطالب

اجاره خانه در کانادا مزایا خوبی برای مهاجران دارد که مهم ترین آن ها عدم پرداخت مالیات املاک و عدم نیاز به بودجه بسیار است. البته پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی مطلب بهترین راه های مهاجرت به کانادا را حتما در سایت ما مطالعه کنید تا با انواع روش های قانونی مهاجرت به این کشور و مزایای آنان به طور کامل آشنا شده و بهترین راه را برای خود برگزینید.

نحوه یافتن خانه های اجاره ای در کانادا

برخی مهاجرین از کشورمان با این سوال مواجه هستند که نحوه یافتن خانه های اجاره ای در کانادا به چه شکل است وکدام روش ها مناسب هستند؟ باید در نظر داشته باشید که انتخاب بهترین روش به شرایط متقاضیان بستگی دارد، اما در این بین برخی روش ها همواره جز بهترین و مناسب ترین روش ها هستند.

یکی از روش های بسیار مورد علاقه برای اجاره خانه در کانادا، درخواست از دوستان، آشنایان، فامیل یا همکاران ساکن در این کشور است که در میان آشنایان خود به دنبال گزینه مناسب برای شما باشند. معمولا از این طریق می توان به خانه های مناسب و با قیمت های ایده آلی رسید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
اجاره ملک در کانادا و اخذ اقامت

یکی از روش های بسیار مرسوم جستجو در مشاورین املاک و بنگاه های املاک حاضر در سطح شهرهای این کشور است که امکان بررسی و مشاهده گزینه های متفاوتی را از نزدیک برای شما فراهم می آورد و در صورت پسند می توانید در همان بنگاه با مالک قرارداد اجاره را نیز تنظیم کنید.

اما باید بگوییم از مناسب ترین روش ها برای شهروندان ایرانی، اقدام از طریق موسسات مهاجرتی معتبر و موفق است. این موسسات با بهره گیری از نمایندگان خود در این کشور می توانند به جستجوی ملک مناسب برای شما پرداخته و در آخر شما گزینه های مختلف را بررسی و گزینه نهایی را برگزینید. این اقدام می تواند از هزینه های شما بسیار بکاهد و در وقتتان نیز صرفه جویی بسیاری به عمل آورد.

سایت اجاره خانه در کانادا

اما یکی از روش های بسیار پر طرفداری که این روزها چه در خارج از این کشور و چه توسط شهروندان کانادایی برای اجاره خانه در کانادا بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از سایت های آنلاین اجاره ملک است. این روش مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت و می تواند کار شما بسیار راحت تر از حد تصورتان نماید.

استفاده از سایت اجاره خانه در کانادا شما را از جابه جایی های بسیار برای مشاهده املاک از نزدیک خلاص می کند و فقط در صورت پسندیدن موردی خاص می توانید برای تایید قطعی آن را از نزدیک مشاهده کنید. این امر بسیار باعث کاهش هزینه های شما می شود و در وقت شما نیز صرفه جویی بسیار قابل ملاحظه ای را برایتان به ارمغان می آورد.

این سایت ها جهت اجاره ملک در کانادا و اخذ اقامت به صورت 24 ساعته در دسترس هستند و شما می توانید در آن ها تمامی ویژگی، امکانات، تجهیزات ملک مد نظر و عکس ها و ویدیویی های از نقاط مختلف آن را مشاهده کنید و در صورت پسند با مالک ارتباط برقرار کرده و جهت عقد قرارداد اقدام نمایید. از معتبرترین این سایت ها در کانادا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • Gottarent.com
  • zumper.com
  • rentals.ca
  • roomies.ca
  • Rentboard.ca
  • Rentfaster.ca
  • 4rent.ca
  • Airbnb.ca
سایت اجاره خانه در کانادا

سایت اجاره خانه مبله در کانادا

باید بگوییم که برخی از مستاجرین علاقه مند به اجاره خانه به صورت مبله و با تجهیزات و امکانات در کانادا دارند که خوشبختانه خانه و آپارتمان های بسیاری بدین صورت در شهرهای مختلف این کشور برای متقاضیان در دسترس است. این نوع منازل معمولا مورد توجه دانشجویان و افرادی قرار می گیرد که قصد اقامت کوتاهی در این کشور را دارند.

همچنین قیمت اجاره این نوع خانه ها از خانه های خالی از وسائل بیش تر می باشد و همچنین مقدار تجهیزات و امکاناتی که در املاک قرار داده شده است نیز بر قیمت اجاره تاثیر گذار می باشد. دقت کنید که تعداد منازل مبله در کانادا در مقایسه با منازل خالی از وسائل، کمتر و محدودتر است، پس اگر گزینه مناسبی را یافتید در اجاره آن تاخیری چندانی نیندازید؛ چون فورا از دستتان خارج می شود . از معتبرترین سایت اجاره خانه مبله در کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • kijiji.ca
  •  Rentfaster.ca
  •  Rentseeker.ca

مقاله نکته های مهم از اقتصاد کانادا می تواند ذهن شما را به طور کلی نسبت به شرایط حاکم و وضع اقتصادی این کشور روشن کرده و اطلاعات کارآمد و مناسبی جهت اقامت و زندگی در این کشور به شما منتقل کند، مطالعه آن را از دست ندهید.

در عناوین زیر می توانید سایر روش های رسیدن به اقامت کشور کانادا را نیز بررسی کنید:

شرایط اجاره خانه در کانادا

شرایط اجاره خانه در کانادا دارای پیچیدگی خاصی نیست اما هر مستاجری باید از اطلاعات و قوانین حاکم بر بازار اجاره و میان مالکان و مستاجران در کانادا مطلع باشد تا با کلاهبرداری یا پرداخت گران مواجه نشود. دقت داشته باشید که مالکان در کانادا نمی توانند در مدت قرارداد و در حین سکونت در خانه اجاره را افزایش دهند و این فقط در ابتدا و انتهای قراردادها امکان پذیر است.

همچنین مالکان برای باز پس گیری ملک خود حداقل باید 90 روز زودتر به مستاجرین برای تخلیه ملک اطلاع دهند؛ البته مستاجرین نیز اگر قصد تخلیه زودتر از هنگام قرارداد را داشته باشند باید حداقل 3 ماه قبل به مالک این خبر را بدهند. توجه داشته باشید که مقدار پول پیش یا ودیعه ای که در این کشور دریافت می شود؛ معمولا 2 تا 3 ماه اجاره به صورت پیش می باشد و در ماه های آخر معمولا به عنوان اجاره لحاظ می شوند.

اما به طور کل اجاره خانه در کانادا و اخذ اقامت بدین صورت است که اکثر مفاد و موارد ما بین مستاجرین و خریداران به صورت توافقی و قراردادی در نظر گرفت می شود؛ به همین خاطر حضور یک شخص با تجربه و مشاور در حین اجاره خانه در کانادا در کنار شما الزامی است که با عرف شرایط اجاره خانه در کانادا آشنایی کامل را داشته باشد. توصیه داریم مطلب هزینه زندگی و مهاجرت به کانادارا نیز مطالعه نمایید تا با جزئیات مخارج و هزینه های اقامتی در این کشور آشنا شوید.

قوانین اجاره خانه در کانادا

قوانین اجاره خانه در کانادا

بهترین روش برای عقد قرارداد جهت اجاره خانه در کانادا و اخذ اقامت این است که به هر روشی که ملک خود را پیدا کردید، قرارداد خود را با مالک و صاحب خانه در مشاورین املاک و یا در دفتر رسمی ثبت اسناد این کشور منعقد نمایید تا کاملا قراردادتان قانونی بوده و در صورت بروز مشکل قابل ارائه در دادگاه ها و محاکم این کشور باشد . در حین عقد قرارداد دقت کنید که حتما تمامی شرایط ملک و شرایط امکانات و تجهیزات موجود در خانه را در آن ثبت کنید. همچنین تمامی تهعدات و وظایف پذیرفته شده توسط مالک و مستاجر را نیز با جزئیات ثبت نمایید. شما می توانید مبلغ اجاره خود را ماهانه به صورت نقد و یا در همان اول در تعداد چک های مشخص در ابتدای هر ماه به صاحب خانه تحویل بدهید.

یکی از مزایای بزرگ عقد قرارداد در مشاورین املاک یا دفاتر ثبت، این است که آنان کاملا با جزئیات و قوانین اجاره خانه در کانادا آشنا هستند و می توانند قراردادی مناسب و دقیق را تنظیم نمایند. البته فراموش نکنید که شما باید حتما از یک مشاور یا متخصص متبحر و با تجربه در این زمینه در کنار خود بهره ببرید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

هزینه اجاره خانه در کانادا

یکی از مهم ترین مباحثی که شما باید حتما قبل از اقدام برای اجاره خانه در کانادا و اخذ اقامت در رابطه با آن اطلاعات لازم را به دست آورید؛ مبالغ و هزینه اجاره خانه در کانادا است. شما باید حتما مناطق و بخش های مختلف در شهر یا شهرهای مد نظرتان برای اقامت را بررسی نمایید و از بازه قیمت های املاک در آن ها مطلع شوید.

این نکته را به طور کل مد نظر قرار دهید که قیمت اجاره خانه در کانادا و در شهرهای مهم و بزرگ گران ترین حالت ممکن است و هرچه شما به شهرها کوچک تر و یا روستاها سفرکنید، قیمت اجاره نیز کاهش می یابد. همچنین توجه داشته باشید که قیمت اجاره خانه در مناطق مرکزی شهر و در نزدیکی بخش های تجاری و اداری گران تر از مناطق دور دست تر و حومه های شهر می باشد . جدول زیر قیمت اجاره ماهانه آپارتمان در شهرهای مهم کانادا را به شما نشان می دهد:

شهر اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر اجاره آپارتمان 3 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 3 خواب حومه شهر
اوتاوا 1,730.34 دلار 1,406.36 دلار 2,824.74 دلار 2,240.00 دلار
مونترال 1,439.68 دلار 1,102.69 دلار 2,520.52 دلار 1,839.13 دلار
کبک 1,042.63 دلار 870.00 دلار 1,821.88 دلار 1,317.86 دلار

تفاوت قیمت اجاره خانه در تورنتو با سایر شهر های کانادا

همانطور که می دانید و به احتمال زیاد شنیده اید، شهر تورنتو یکی از شهرهای بزرگ و بسیار پر اهمیت کانادا می باشد که بسیار مورد علاقه و توجه مهاجرین خارجی نیز می باشد. در رابطه با اجاره خانه در کانادا و در شهر تورنتو باید بدانید که این شهر در زمره شهرهای گران این کشور قرار می گیرد و قیمت اجاره در آن بالا است.

تفاوت قیمت اجاره خانه در تورنتو با سایر شهر های کانادا به خصوص شهرهای کمی کوچکتر و ناشناس تر کاملا محسوس و قابل توجه است. البته باید بگویم که دلایل بسیاری باعث ایجاد این موضوع شده اند، از جمله تقاضای بالا برای اجاره، امکانات بسیار در این شهر، رفاه بالا، دانشگاه های سرشناس، وجود فرصت های شغلی بسیار و غیره . پس اگر قصد زندگی در تورنتو را دارید؛ حتما به قیمت های اجاره آن توجه کنید. جدول زیر نرخ اجاره در این شهر را نشان می دهد:

شهر اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر اجاره آپارتمان 3 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 3 خواب حومه شهر
تورنتو 2,388.76 دلار 1,993.84 دلار 3,822.80 دلار 3,127.81 دلار

ضمنا این موضوع که شما در کجای این کشور قصد اقامت دارید بر موضوع کاریابی و درآمدتان نیز تاثیر بسیاری می گذارد، مطلب شرایط مهاجرت کاری و ویزای کار کانادا تمامی اطلاعات لازم برای این موضوع را به شما ارائه می کند و نحوه، مدارک و شرایط اخذ ویزای کاری را نیز برایتان مفصل توضیح می دهد.

ویدیو مهاجرت و چالش های پیش رو

خوب است که ضمن بررسی شرایط زندگی در یک کشور ، از همان ابتدا بدانید که با مهاجرت ، چه چالش هایی پیش روی خود و خانواده تان قرار می گیرد.

به همین منظور کارشناس ارشد ما در آی مهاجرتی در این وبینار مهاجرت و چالش های چیش رو را برای شما عیزان بررسی نموده است. توصیه می کنیم تماشای آن را از دست ندهید.

نمایش ویدیو درباره مهاجرت و چالش های پیش رو

اجاره خانه در ونکوور کانادا

ونکوور از دیگر شهرهای سرشناس کانادا در جهان است، که مسئولیت اقتصادی و سیاسی مهمی را بر عهده دارد. این شهر شرکت های مهم بزرگی را در خود جای داده که نیروی کار بسیاری را جذب می کند؛ که باعث شده مهاجرین خارجی توجه خاصی به آن داشته باشند.

وجود فرصت های شغلی بالا در کنار رفاه و امکانات مثال زدنی میزان مهاجرت از خارج و داخل به این کشور را بسیار بالا برده است؛ که در نتیجه این مهاجرین نیاز به ملک داشته که باعث افزایش تقاضا و رشد قیمت ها شده است. به طوری که اگر بگوییم ونکوور گران ترین قیمت اجاره خانه در کانادا را دارد؛ اغراق نکرده ایم. در جدول زیر مبلغ اجاره خانه در ونکوور کانادا را مشاهده می کنید:

شهر اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر اجاره آپارتمان 3 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 3 خواب حومه شهر
ونکوور 2,451.00 دلار 2,076.92 دلار 4,484.44 دلار 3,221.00 دلار

کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر معالی آباد شیراز همواره آماده ارائه بهترین اطلاعات و مشاوره ها در زمینه اجاره خانه در کانادا و سایر زمینه های مهاجرتی اقامتی به تمام نقاط جهان به شما عزیزان هستند. با ما در تماس باشید یا حضورا از راهنمایی های رایگان مشاورین ما بهره مند شوید.

سوالات پرتکرار اجاره ملک در کانادا و اخذ اقامت آن  

چنانچه از علاقه مندان به اجاره ملک در کانادا هستید و در این زمینه سوال دارید با مشاورین ما در تماس گرفته و یا پرسش خود را در باکس دیگاه درج کنید تا به جواب در کوتاه ترین زمان برسید.

خیر، اجاره خانه در کانادا هیچ گونه امتیاز اقامتی یا ویزایی را در پی ندارد.

شهرهای ونکوور، مونترال، تورنتو و اوتاوا از گران ترین شهرهای این کشور برای اجاره ملک هستند.

این موضوع بستگی به منطقه و نوع ملک انتخابی خواهد داشت، اما به طور متوسط اجاره ماهانه در مرکز شهر برای یک آپارتمان 1 خواب 1,439.68 دلار و برای یک آپارتمان 3 خواب 2,520.52 دلار می باشد.

خیر، مبلغ اجاره را فقط در ابتدای قرارداد جدید و یا انتهای قرارداد قدیمی می توان افزایش داد.

خیر، مستاجرین در کانادا برای اجاره ملک نیازی به پرداخت مالیات ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه