بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر

در بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر علاوه بر وجود بهترین امکانات تحصیلی دانشجویان این فرصت را دارند تا با دانشجویان از فرهنگ های مختلف آشنا شده و در عین تحصیل تجربیات خود در زمینه های مختلف را نیز ارتقا بخشند.

در این دانشگاه ها شما از وجود اساتید معروف در سطح جهان بهره مند خواهید شد که تجربه آن برای بسیاری از علاقه مندان به تحصیل رویاست. در ادامه با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر را بشناسید.

بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر

شهرهای مطرح اسپانیا در سطح جهان ، یکی از دلایل اصلی شهرت خود را مدیون وجود دانشگاه های نامی شان هستند.

فهرست مطالب

برترین دانشگاه های اسپانیا را می توان دسته کوچکی از بهترین دانشگاه های جهان دانست که سالانه میزبان تعداد قابل توجهی از استعدادهای درخشان در رشته های مختلف تحصیلی از اقصی نقاط جهان هستند . بررسی دانشگاه های برتر هر کشور و یا رتبه هر دانشگاه در رشته مورد نظرتان ، به شما این فرصت را می دهد تا بتوانید شانس خود را برای ورود به مناسب ترین آنها امتحان کرده و به مدرکی معتبر در سطح بین المللی دست یابید.

به خاطر داشته باشید که حتی بهترین دانشگاههای اسپانیا برای تحصیل نیز دارای تفاوت های اساسی زیادی با یکدیگر هستند و شما باید با توجه به رشته و مقطع خود تصمیم گیری کنید . در هر رشته دانشگاه برتر متفاوت بوده و خوب است که در درجه اول دانشگاه برتر در رشته خود را بیابید. ضمنا مقاله صفر تا صد تحصیل در اسپانیا را نیز در سایت آی مهاجرتی به شما کمک میکند که شرایط کلی اقامت و مهاجرت را چه از طریق تحصیل و یا سایر روش ها، بدانید.

بهترین دانشگاهه ای اسپانیا در مادرید

یقینا اگر به دنبال بهترین دانشگاه های اسپانیا در مادرید بگردیم با نام های بزرگی برخورد خواهیم کرد که دارای اعتبار و جایگاه علمی بالایی در میان دانشگاه های اروپا و جهان هستند و طی سال ها فعالیت خود افراد با دانش و متخصص بسیاری را به جامعه و جهان تقدیم کرده اند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر + پادکست

جهت اقدام به تحصیل در اسپانیا دانستن مقصدهای مهم تحصیلی در این کشور می تواند گامی مهم و موفقیت آمیز برای آینده ای درخشان باشد که روناک در این ویدیو به آن پرداخته است .

حتما برای یافتن پاسخ سوالات خود ویدیو را مشاهده و ادامه مطلب را از دست ندهید! مشاورین ما در تمامی مسیرها همراه شما خواهند بود.

نمایش ویدیو درباره بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر
بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر

از جمله برترین دانشگاه های اسپانیا که در شهر مادرید قرار گرفته اند می توان به دانشگاه های زیر اشاره کرد:

  1. دانشگاه خودمختار مادرید
  2. دانشگاه کمپلوتنسه مادرید
  3. دانشگاه کارلوس سوم مادرید
  4. دانشگاه پلی تکنیک مادرید
  5. دانشگاه پاپی کومیلاس

دانشگاه خودمختار مادرید

دانشگاه خودمختار مادرید به دلیل تعهدی که به پیشرفت آموزشی کشور اسپانیا داده قصد دارد یکی از برترین دانشگاه های اسپانیا و جهان در حوزه آموزشی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی باشد . قرار گرفتن در میان 300 دانشگاه برتر جهان موجب گشته تا دانشجویان بین المللی زیادی در آن به پذیرش برسند.

رشته های زیست شناسی ، پرستاری ، پزشکی ، فیزیک و حقوق این دانشگاه در میان 50 مرکز پرتقاضا توسط دانشجویان بوده و شما با دریافت مدرک از یکی از دانشکده های آن می توانید در برترین کشورها به کار مشغول شوید . چنانچه از دانشجویان علاقه مند به رشته فیزیک هستید به شما توصیه می کنیم تا دانشگاه خودمختار مادرید را به دقت بررسی کرده و آن را جزو گزینه های اصلی خود در نظر بگیرید.

طبق رتبه‌بندی تامسون رویترز ، این دانشگاه با بیشترین پژوهشگر در میان پر استنادترین دانشگاه‌های جهان است که هر ساله جشن و جشنواره های زیادی را برگزار می کند و افراد زیادی سالانه از سراسر کشور اسپانیا برای شرکت و یا بازدید از این جشنواره ها به شهر مادرید سفر می کنند.

البته جهت شناخت بهتر دانشگاه های این کشور توصیه می کنیم که مقاله شهرهای کشور اسپانیا را در سایت آی مهاجرتی مطالعه فرمایید تا شهرهای مهم این کشور را شناخته و بیشتر با حال و هوا و فضای اسپانیا و تحصیل در دانشگاه های این کشور آشنا شوید.

بهترین دانشگاه های اسپانیا در بارسلونا

بهترین دانشگاه های اسپانیا در بارسلونا

چنانچه به دنبال تحصیل در اسپانیا باشید قطعا در همان جستجوی اولیه با نام دانشگاه های بارسلونا برخورد خواهید کرد که معتبرترین و بزرگترین آن ها نیز دانشگاه بارسلونا می باشد . این مرکز آموزش عالی سنت های علمی قدیم را با آموزش های امروزی ترکیب کرده و در علوم مختلف به دانشجویان ارائه می دهد . این دانشگاه هر ساله بیش از 44000 دانشجو در مقطع کارشناسی و تقریبا 19000 دانشجوی کارشناسی ارشد و کاندیدای دکترا دارد . تقریباً 15٪ از دانش آموزان خارج از کشور و از بیش از 122 ملیت مختلف هستند . تعهد دانشگاه بارسلونا به تحقیق ، آن را در رتبه‌بندی بین‌المللی در رتبه اول اسپانیا قرار داده و از نظر پژوهشی یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان می باشد.

با بیش از 400 سال سابقه دانشگاه بارسلونا همواره در میان 30 دانشگاه برتر اروپا قرار دارد و از بهترین دانشگاه های اسپانیا در بارسلونا نیز می باشد. از جمله رشته های تحصیلی که این دانشگاه رتبه زیر 50 را در آن ها از آن خود نموده شامل:

 

  • گوارش و کبد رتبه 3
  • بیماری های عفونی رتبه 14
  • علوم اعصاب و رفتار رتبه 36
  • فارماکولوژی و سم شناسی رتبه 32
  • روانپزشکی / روانشناسی رتبه 38

 در رشته هایی همچون قلب و عروق رتبه ( 53 ) ،  بهداشت عمومی و محیط زیست ( رتبه 71 ) ، پزشکی بالینی ( رتبه 37 ) ، علوم فضایی ( رتبه 58 ) جز 100 مقصد اول جهان است.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دانشگاه پومپئو فابرا

از دانشگاه های قدیمی در این کشور که بگذریم در میان بهترین دانشگاههای اسپانیا برای تحصیل به دانشگاه پومپئو فابرا به عنوان یک دانشگاه جوان میرسیم که توانسته در مدت کوتاهی خود را به یکی از بهترین مراکز تحصیلی این کشور و اروپا مبدل سازد .

رشته های قوی این دانشگاه را می توان بهداشت ، علوم اجتماعی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات دانست و به علاقه مندان رشته های زبان شناسی بسیار توصیه می شود.

دانشگاه پومپئو فابرا تنها دانشگاه جوان قرار گرفته در فهرست تایمز است که با سرعت قابل توجهی در حال پیشرفت بوده و با آینده درخشانی که برای دانشجویان خود فراهم نموده یکی از کارآمدترین مراکز علمی در اروپا شناخته می شود .

رشته اقتصاد و تجارت نیز از با دریافت رتبه 50 در آموزش عالی تایمز مورد دیگری است که شما با دریافت مدرک آن قادر هستید به موقعیت شغلی قابل توجهی برسید.

این دانشگاه توانسته رتبه اول را در تولید محتوای علمی به دست آورده و زبان کاتالونی را به عنوان زبان آموزش خود درنظر گرفته است.

دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا

یکی از باکیفیت ترین دانشگاه های اسپانیا دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا است که با دریافت بودجه دولتی به شیوه ای دموکراتیک اداره می شود . این دانشگاه توانسته بر اقتصاد و اجتماع مناطق مختلف بارسلونا تاثیر بسزایی داشته باشد و اختراعات زیادی را به ثبت برساند.

هشتمین ابر رایانه سریع اروپا به نام ماره نوستروم در این دانشگاه قرار گرفته و در علوم مهندسی اصلی ترین مقصد در اسپانیا به شمار می رود . با داشتن اختراعات در رباتیک و یا رزومه قوی در این زمینه دوره کارشناسی ارشد و دکترا شرایط پذیرش ایده آلی پیش پای شما خواهد گرفت.

در حال حاضر بیش از 30000 دانشجو در کادر آموزشی و تحقیقاتی در 21 دانشکده به تحصیل مشغولند.

Barcelona Best Universities

بهترین دانشگاه های اسپانیا در والنسیا

والنسیا سومین شهر بزرگ اسپانیا است که بسیار کمتر از مادرید یا بارسلونا جمعیت دارد، اما در عین حال زندگی شهری بزرگ، مدرن و با آرامشی را در کنار سواحل زیبای خود فراهم ساخته است. 

این شهر مقر دانشگاه های با شناخته شده و مشهوری است که سالانه دانشجویان خارجی و داخلی بسیاری را به خود جذب می نماید. از جمله این دانشگاه ها می توان به دانشگاه والنسیا اشاره کرد که با آن آشنا خواهیم شد.

دانشگاه والنسیا

در میان برترین دانشگاه های اسپانیا دانشگاه والنسیا یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها است که به عنوان یکی از موسسات آکادمیک پیشرو در اروپا شناخته می شود . تحصیل در مقاطع مختلف این دانشگاه دلیل مهاجرت به اسپانیا توسط دانشجویان زیادی بوده که تمایل داشتند از بورسیه های تحصیلی مختلف و امکانات منحصر بفرد آن استفاده کنند. 

بهترین دانشگاه های اسپانیا در والنسیا

برنامه های تبادل با دانشگاه های خارجی و برنامه های همکاری بین المللی به دانشجویان اجازه می دهد تا در سایر موسسات دانشگاهی از اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین و آسیا تحصیل کنند . از جمله فارغ التحصیلان سرشناس دانشگاه نیز می توان به کارلوس آلوس فرر اقتصاددان ، خوزه میگل برناردو ریاضیدان ، مارتی بوماتی لوئیس پزشک و جما کلیمنت دانشمند اشاره کرد.

رشته پزشکی در این دانشگاه سرشناس بوده و از زمان تاسیس نیز به تخصص در علوم پزشکی شهرت داشته است . در میان برترین دانشگاه های اسپانیا کمتر موردی را می توان یافت که در پارک علمی خود موسسات تحقیقاتی و منطقه تجاری را جای داده که بیش از 70 شرکت را در خود جای داده است که عمدتاً بر روی بیوتکنولوژی یا فناوری اطلاعات و ارتباطات تمرکز دارند . یکی دیگر از مراکز تحقیقاتی دانشگاه ، رصدخانه نجومی با قدمت یک قرن است که سه تلسکوپ و دو دوربین تمام آسمان را در خود جای داده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر جهت انتخاب بهترین دانشگاه های اسپانیا، حتماً مقالات زیر به شما کمک میکند:

بهترین دانشگاه های اسپانیا در سویل

سویل پایتخت و بزرگ ترین شهر بخش های خودمختار اسپانیا در اندلس می باشد که بر روی دشت های رودخانه گوادال قرار دارد و با جمعیتی بیش از 1.5 میلیون نفر چهارمین شهر پرجمعیت اسپانیا شناخته می شود. تنها شهر قدیمی آن با مساحت 4 کیلومتر مربع، سه اثر در لیست میراث جهانی دارد.

این شهر قدیمی و بسیار زیبای اسپانیا 3 دانشگاه را در خود جای داده است که دانشگاه سویل یکی از دانشگاه های آن؛ در میان برترین و شناخته شده ترین دانشگاه های این کشور قرار می گیرد و سالانه دانشجویان فراوانی را برای تحصیل به خود جذب می نماید.

دانشگاه سویل

با داشتن بیش از 65 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی قطعا دانشگاه سویل توانسته یکی از بهترین دانشگاههای اسپانیا برای تحصیل لقب گیرد .

بهترین دانشگاه های اسپانیا در سویل

طرفداران رشته هنر که به دنبال مقصد تحصیلی در اسپانیا هستند قطعا دریافته اند که این دانشگاه در توسعه هنرهای زیبا نقش اصلی داشته و به واسطه آن مدرسه استاد مشهر خوان دو مال لارا تاسیس شده است.

چنانچه می خواهید تحصیلات دانشگاهی خود را از مقطع لیسانس در اسپانیا آغاز کنید می توانید از میان 65 رشته ، دوره مورد علاقه تان را یافته و به پذیرش برسید . شما با انتخاب دانشگاه سویل با افراد مشهوری همچون خوزه ماریا آزاکارات مجسمه ساز مشهور دوره رنسانس ، لوییس سرنودا شاعر ، فیلیپه گونزالس نخست وزیر پیشین دولت اسپانیا و آلفونسو گوئرا معاون سابق نخست وزیر دولت اسپانیا هم دانشگاهی خواهید بود.

مقطع کارشناسی در رشته های سیاست ، تاریخ ، هنر، سینما ، ادبیات ، ارتباطات ، روانشناسی ، اقتصاد و تجارت در این دانشگاه آغاز بسیار خوبی خواهند بود . در ضمن جو این دانشگاه نیز بسیار بین المللی بوده و دانشجویانی از نژادهای مختلف بخصوص از آمریکای جنوبی در آن تحصیل می کنند.

برای رفاه حال شما عزیزان مقاله شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا را نیز در سایت آی مهاجرتی قرار دادیم تا در صورت علاقه و یا نیاز به شناخت بهتر بتوانید سایر روش های مهاجرت به این کشور را نیز مطالعه کنید و اطلاعات جامعی در رابطه با آن ها به دست آورید.

 

بهترین دانشگاه های اسپانیا در سایر شهرها

البته دانشگاه های برتر اسپانیا فقط در همین 4 شهر قرار نگرفته اند و سایر شهرهای مهم این کشور نیز دانشگاه های مهم و دارای امتیاز بالا در رتبه بندی دانشگاه های اسپانیا را در خود جای داده اند که به جرات می توان گفت تاثیر بسیاری بر شهرهای خود گذاشته و رونق را برای آنان به ارمغان آورده اند. در ادامه با برخی از بهترین دانشگاه های اسپانیا در سایر شهرها آشنا خواهیم شد.

دانشگاه ناوارا

دریافت تحصیلات تخصصی در یک دانشگاه خصوصی اسپانیا با انتخاب دانشگاه ناوارا امکان پذیر است که طیف گسترده ای از فعالیت ها را سازماندهی می کند . این دانشگاه دارای یک بیمارستان آموزشی است که در آن حدود 2000 متخصص واجد شرایط هر سال بیش از 100000 بیمار را درمان می کنند.

افراد مشهوری همچون لئوناردو پولو فیلسوف برجسته ، فیزیکدان پدرو میگل اتکسنیک و روث کلی ، وزیر حمل و نقل سابق بریتانیا اشاره کرد . دانشگاه ناوارا در سال 1952 در جنوب شرقی پامپلونا تاسیس شد که متشکل از ۷ پردیس در شهرهای مختلف اسپانیا و برخی کشورها بوده و در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد.

چنانچه از دانشجویان علاقه مند به یکی از رشته های علوم کشاورزی ، پزشکی بالینی ، اقتصاد و تجارت ، علوم اجتماعی و سلامت عمومی هستید این دانشگاه می تواند از معتبرترین مقصدهای موجود در اروپا باشد . دانشگاه ناوارا به عنوان یکی از برترین دانشگاه های اسپانیا به دانشجویان و فارغ التحصیلان کمک می کند تا بتوانند با انواع شرکت ها و سازمان ها همکاری نموده و مقدمات استخدام خود را فراهم سازند.

بیش از یک چهارم دانشجویان دانشگاه بین المللی و از کشورهای مختلف بوده و در طول دوره تحصیلی، دانشجویان می‌توانند مهارت ‌های خود را در سایر زبان‌ ها مانند آلمانی ، فرانسوی ، چینی ، عربی یا روسی در موسسه زبان ‌های مدرن دانشگاه ناوارا مطالعه و تقویت کنند.

دانشگاه ساراگوسا اسپانیا

دانشگاه ساراگوسا اسپانیا

اگر به فهرست معتبرترین دانشگاه های جهان نگاهی داشته باشید، نام دانشگاه ساراگوسا را همواره در میان دانشگاه های برتر و معتبر اروپا و جهان مشاهده می کنید. این دانشگاه از قرن هشتم میزبان علاقه مندان به تحصیل و علم بوده که موجب می شود به عنوان یکی از قدیمی ترین و برترین دانشگاه های اسپانیا شناخته شود.

دانشجویانی که در این دانشگاه تحصیل می کنند در شهری با تاریخ غنی و با تأثیرات رومی و عربی زندگی می کنند که با داشتن امکانات تحقیقاتی قابل توجه در تحقیقات سرطان ایمونوتراپی مقصد ایده آلی بوده و توانسته میزبان تعداد زیادی از چهره های با نفوذ بوده است.

از جمله شناخته شده ترین فارغ التحصیلان دانشگاه ساراگوسا می توان به خوزه مارتی ناسیونالیست و نویسنده کوبایی ، پزشک میگل سروت و نخست وزیر سابق اسپانیا مانوئل آزانا اشاره کرد. 

این دانشگاه در شهر ساراگوسا واقع شده و از یک محیط و فضای بسیار جذاب و زیبا بهره می برد؛ ضمن اینکه بورسیه های تحصیلی از ویژگی های منحصر بفرد این دانشگاه است که به دانشجویان دوره کارشناسی ارشد به صورت قابل توجهی تعلق می گیرد.

دانشگاه سالامانکا

اگر بخواهیم در میان دانشگاه های اسپانیا مرکز تحصیلی با رتبه ای متوسط و البته معتبر را به شما معرفی کنیم باید به سراغ دانشگاه سالامانکا در شهر سالامانکا برویم . این دانشگاه که جزو رتبه های برتر مورد تایید وزارت علوم کشورمان است پکیج های تحصیلی با تمامی امکانات را با هزینه مناسب را به دانشجویان بین المللی ارائه می دهد.

تحصیل رشته های پزشکی و دندانپزشکی این دانشگاه می تواند با مدرکی معتبر و هزینه ای معقول همراه باشد و کالج حقوق نیز از شهرت بسیار خوبی برخوردار است .

از جمله مشاهیر مشهوری همچون فرانسیسکو د ویتوریا ، میگوئل د سروانتس ، هرناندو کورتس و کریستف کلمب مدرک خود را از این دانشگاه دریافت کرده اند که در رنکینگ جهانی در میان 80 دانشگاه برتر اروپا قرار گرفته است.

در حدود 25% از دانشجویان این دانشگاه از کشورهای مختلف جهان هستند که آمار قابل توجهی است . نکته جالب توجه در رابطه با این دانشگاه برگزاری کمپ های تابستانی جهت یادگیری زبان انگلیسی برای دانشجویان است تا بتوانند هرچه بهتر به مراکز تحصیلی بین المللی مرتبط شوند.

دانشگاه مالاگا

داشتن 278 مرکز تحقیقاتی از جمله ویژگی هایی است که دانشگاه مالاگا را به یکی از بهترین دانشگاههای اسپانیا برای تحصیل برای دانشجویان بین المللی مبدل کرده است . یکی از اهداف اصلی این دانشگاه ایجاد اشتغال برای دانشجویان فارغ التحصیل خود است و با ارائه دوره های یادگیری زبان اسپانیایی علاوه بر ارائه فرهنگ این کشور به خارجیان ، به آنها کمک می کند تا هرچه سریعتر به اجتماع وارد شوند.

رشته های پرطرفدار در این دانشگاه عبارتند از : تاریخ ، زبان اسپانیایی ، مطالعات بین الملل و تجارت .

از اصلی ترین امکانات این دانشگاه نیز می توان به کتابخانه مجهز آن اشاره کرد که به روزترین مقالات و منابع علمی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد . موسسات تحقیقاتی دانشگاه مالاگا در یک ساختمان جدا قرار گرفته اند که نشان از اهمیت دستاوردهای آن برای دانشگاه است.

در راستای شناخت بهتر و کامل تر شیوه زندگی و هزینه ها در کشور اسپانیا؛ مطلب هزینه زندگی و مهاجرت به اسپانیا را پس از اتمام این مقاله مطالعه نمایید تا از هزینه های مهاجرت و میزان مخارج در سال 2023 در کشور اسپانیا به طور کامل و با جزئیات مطلع شوید.

 

رنکینگ دانشگاه های اسپانیا

همانطور که گفتیم رنکینگ دانشگاه های اسپانیا در جهان همواره در میان دانشگاه های بسیار معتبر و شناخته شده قرار گرفته است که این موضوع نشان از بالا بودن سطح آموزش و تعلیمات در این مراکز دارد. حالا هرچه دانشگاهی به رتبه بالاتری دست پیدا نماید یقینا مزایا و سطح علمی بالاتری و معتبر تری نسبت به دانشگاه های پس از خود دارد.

پس رتبه بندی دانشگاه های اسپانیا می تواند یک ملاک مناسب برای بررسی سطح علمی و کیفی آموزش و همچنین اعتبار مدرک اعطایی از سوی آن ها باشد. در جدول زیر رتبه دانشگاه هایی که در این مطلب نام بردیم را از دیدگاه معتبرترین موسسات جهان مشاهده خواهید کرد:

 

نام دانشگاهرتبه موسسه QSرتبه موسسه Times
دانشگاه خودمختار مادرید215301
دانشگاه بارسلونا184182
دانشگاه پومپئو فابرا233186
دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا343801
دانشگاه والنسیا571501
دانشگاه سویل5611001
دانشگاه ناوارا253251
دانشگاه ساراگوسا5511100
دانشگاه سالامانکا601901
دانشگاه مالاگا6831201

در این مقاله تلاش نمودیم تا به بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر نگاهی داشته باشیم و شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات دقیق در رابطه با هر دانشگاه به مقالات مرتبط در همین سایت مراجعه کرده و یا با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و شیراز آماده اند تا تمامی راهنمایی های مربوط به مهاجرت و اخذ ویزا را در اختیار ما قرار دهند. البته برای کسب اطلاعات در زمینه ویزای کشور اسپانیا جهت تحصیل، می توانید مقاله اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا را نیز مطالعه کنید.

سوالات پر تکرار بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر نشان داد که همیشه گزینه ها را باید بر اساس معیارهای واقعی سنجید و از طرفی محیط زندگی و تحصیل در خارج از کشور ارتباط مستقیمی با یادگیری و پیشرفت تحصیلی و دوران بعد از تحصیل شما دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در پایین هر مقاله سوالات پرتکرار پرسیده شده را بخوانید و یا از طریق فرم دیدگاه، سوالات خود را از کارشناسان آی مهاجرتی بپرسید ، ما هستیم تا شما را از مسیر ، مطمئن کنیم.

بهترین و معتبرترین دانشگاه این شهر؛ دانشگاه هم نام شهر، یعنی دانشگاه بارسلونا است که اعتبار بالایی در اروپا و جهان دارد.

این دانشگاه در شهر پامپلونا قرار گرفته و دارای 7 پردیس می باشد.

دانشگاه خودمختار مادرید، دانشگاه کمپلوتنسه مادرید، دانشگاه کارلوس سوم مادرید، دانشگاه پلی تکنیک و دانشگاه پاپی کومیلاس از معتبرترین دانشگاه های شهر مادرید می باشند.

 این دانشگاه از دیدگاه دو موسسه معتبر بررسی و امتیازدهی به دانشگاه ها QS و تایمز به ترتیب به رتبه های 601 و 901 در جهان دست یافته است.

دانشگاه پومپئو فابرا یکی از دانشگاهای جوان اسپانیا است که قدمت بسیار کمتری نسبت به سایر دانشگاه های معتبر این کشور دارد.

مشتری های آی مهاجرتی هدف مشترکی دارند، آن هم موفقیت ویزا؛ ما این را خوب می دانیم!

نمایش ویدیو درباره کاور محمد شفیع مقدادی
نمایش ویدیو درباره کاور سارینا پورموحد
نمایش ویدیو درباره کاور حنا حسین زاده
نمایش ویدیو درباره کاور سپهر نادعلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه