خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا

خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا را می توان یکی از مهمترین امکانات مورد نیاز دانشجویان بین المللی در این کشور دانست که از اصلی ترین دغدغه آنها و خانواده هایشان به شمار می رود .

انتخاب خوابگاه و یا محل سکونت شاید در نگاه اول آسان به نظر برسد اما چنانچه به طور دقیق گزینه های مختلف را بسنجید ، درخواهید یافت که چگونه محل سکونت می تواند در سپری شدن دوران دانشجویی شما موثر باشد.

خوابگاه دانشجویی توسط دانشگاه ها در سالن های اقامت دانشجویی در اسپانیا یا آپارتمان ها ارائه می شود که امکانات رفاهی و میزان هزینه ها در هر یک متفاوت است و در ادامه به صورت دقیق به هر یک می پردازیم .

خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا

به عنوان یک دانشجوی خارجی برای شما ضروری است تا قبل از ورود، از انواع خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا برای اقامت مطلع باشید.

فهرست مطالب

البته خوب است دقت داشته باشید که علاوه بر هزینه های معمول هر خوابگاه باید هزینه هایی همچون حمل و نقل و رفت و آمد به دانشگاه یا مرکز شهر را مدنظر داشته باشید که می تواند از عوامل خوب و یا بد بودن یک خوابگاه به شمار می روند.

در این عنوان با ما همراه باشید تا با شناخت شرایط سکونت در خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا بتوانید در یکی از بهترین آنها ساکن شوید . کارشناسان آی مهاجرتی به عنوان معتبرترین موسسه در امر مهاجرت پس از دریافت پذیرش از دانشگاه های اسپانیا به راحتی سکونت شما در یکی از بهترین خوابگاه های این کشور را برایتان فراهم می سازند . مطالعه عنوان صفر تا صد تحصیل در اسپانیا نیز اطلاعات خوبی را برای شما دانشجویان فراهم نموده است.

انواع خوابگاه دانشجویی در اسپانیا

خبر خوب این است که کشور اسپانیا به عنوان یکی از بهترین و اصلی ترین میزبانان دانشجویان در اروپا تلاش نموده تا بهترین امکانات را در خوابگاه های خود فراهم نموده و دانشجویان را از دغدغه محل سکونت خود آسوده سازد .

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو خوابگاه های دانشجویی اسپانیا+ پادکست

در این ویدیو می توانید به شرایط رسیدن و سکونت در خوابگاه های اسپانیا به خوبی پی برده و در صورت نیاز به جزئیات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما در آی مهاجرتی همواره پاسخگوی سوالات شما در تمامی حوزه های مهاجرت هستند.

نمایش ویدیو درباره خوابگاه های دانشجویی اسپانیا
خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا

به عنوان یک دانشجوی خارجی برای شما ضروری است که قبل از ورود به این کشور از انواع خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا به خوبی مطلع شده و محل سکونت خود را مشخص سازید . گزینه های متعددی در این کشور برای دانشجویان در دسترس است که هر یک مزایا و معایب خاص خود را به همراه دارند و این شمایید که با توجه به شرایط خود تصمیم نهایی را می گیرید . کارشناسان آی مهاجرتی در ادامه به گزینه های موجود پرداخته اند که خوب است نگاهی دقیق به آنها داشته باشید.

خوابگاه های دانشگاهی در اسپانیا

خوابگاه های دانشگاهی در اسپانیا

معمولا در میان گزینه های اقامت دانشجویی در اسپانیا انتخاب هر دانشجویی سکونت در خوابگاه متعلق به آن دانشگاه است که در محوطه و یا پردیس قرار گرفته است . معمولا خوابگاه های دانشگاهی بسیار با یکدیگر متفاوت هستند و نمی توان آنها را با یکدیگر مقایسه نمود . اما وجه مشترک تمامی آنها هزینه مقرون به صرفه ای است که برای دانشجویان به همراه دارند و به دانشگاه بسیار نزدیک هستند.

با سکونت در این خوابگاه ها شما نیاز به پرداخت هزینه بابت حمل و نقل نداشته و می توانید پیاده و در عرض چند دقیقه سر کلاس حاضر شوید . البته نباید امکاناتی را که در سایر گزینه های اقامتی وجود دارد از خوابگاه های دانشگاهی دولتی انتظار داشته باشید . این خوابگاه ها معمولا در اتاق های زیادی با مساحت های کم ساخته شده اند که هر اتاق به سه تا پنج دانشجو تعلق می گیرد و آشپزخانه به همراه سرویس بهداشتی به صورت مشترک استفاده می شود.

امکانات خوابگاه های اسپانیا که به صورت خصوصی فعال هستند ، به مراتب بهتر بوده و دانشجویان با پرداخت هزینه بالاتر می توانند به صورت تکی اتاق داشته باشند . برخی از اتاق ها با داشتن تمامی امکانات مانند یک سوئیت هستند و دانشجویان کاملا مستقل و راحت زندگی می کنند . علاوه بر هزینه که دغدغه اغلب دانشجویان است چنانچه به دنبال تعامل با سایر دانشجویان و تقویت زبان اسپانیایی خود هستید حتما سکونت در خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا را نسبت به سایر گزینه ها انتخاب کنید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

اجاره آپارتمان و یا سوئیت در اسپانیا

از خوابگاه های دانشجویی که بگذریم ، شما به عنوان فردی که تحصیل در اسپانیا را انتخاب کرده است ، می توانید نسبت به اجاره آپارتمان و یا یک سوئیت در نزدیکی دانشگاه خود نیز اقدام کنید . با این حال مهم است که بدانید که اجاره آپارتمان و یا سوئیت در اسپانیا ممکن است دشوار باشد.

اگر می خواهید مسکن خصوصی خود را بدست آورید ، به نفع شماست که با یک نماینده که در زمینه خانه های اجاره ای کار می کند ، صحبت کنید . بیشتر اجاره ها توسط مالکان خصوصی انجام می شود و در شهرهای بزرگتر مانند مادرید آپارتمان ها اغلب قبلاً اجاره شده یا به سرعت پر می شوند . فرد نماینده می تواند روند یافتن آپارتمانی مناسب با نیازهای شما را آسان تر کند ، به خصوص زمانی که هزاران مایل دورتر هستید.

بسیاری از دانشجویان از زندگی با یک هم خانه ای لذت می برند که نه تنها به آنها کمک می کند تا زمانی که به دور از خانواده و تنها هستند فردی را برای معاشرت داشته باشند ، بلکه هزینه ها را نیز برای آنها کاهش می دهد . با مطالعه عنوان هزینه زندگی و مهاجرت به اسپانیا می توانید از جزئیات هزینه های خود به عنوان یک دانشجو در این کشور مطلع شوید . اگر فردی مردمی هستید ، هم اتاقی ها چه در خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا و چه در آپارتمان می توانند بهترین انتخاب برای اقامت شما باشند.

اجاره استودیو آپارتمان در اسپانیا

اجاره استودیو آپارتمان در اسپانیا که به عنوان هتل های طولانی مدت نیز شناخته می شوند ، در سراسر این کشور در دسترس است که در ابتدای ورود توسط بسیاری از دانشجویان انتخاب می شود . اگرچه این آپارتمان ها گران هستند ، اما تمام چیزهایی را که یک دانشجوی کالج نیاز دارد ( از فضای نشیمن گرفته تا اتاق خواب ، آشپزخانه کوچک ، امکانات خشکشویی در محل ، تلویزیون ، تلفن ) با یک قیمت ماهیانه یا هفتگی فراهم می کنند . اجاره این آپارتمان ها برای دوره های 30 روزه تا 12 ماهه در دسترس است.

شرایط زندگی با خانواده اسپانیایی

ابتدای مهاجرت به اسپانیا می تواند برای دانشجویان یک شوک عجیب بوده و چالش های زیادی را به همراه داشته باشد اما معاشرت با شهروندان و افراد بومی می تواند این روند را آسانتر سازد . شرایط زندگی با خانواده اسپانیایی به نحوی است که مزایای زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت.

با این کار شما در زبان ، فرهنگ و زندگی روزمره مردم بومی غرق خواهید شد و بدون نیاز به کلاس زبان ، اسپانیایی خود را تقویت می کنید . از غذاهای خانگی و راهنمای محلی بهره مند می شوید . 

همچنین می توانید به همراه آنها به دیدن مناظر و طبیعت بروید و کنترل بهتری به روی زندگی خود داشته باشید.

شرایط زندگی با خانواده اسپانیایی

از واقعیت های اقامت دانشجویی در اسپانیا بدین شیوه این است که صاحبخانه احتمالاً از نسل قدیمی‌تری بوده و به همین دلیل انگلیسی صحبت نمی‌کند و شما تنها باید به زبان اسپانیایی با او صحبت کنید. برخی از معلمان اسپانیایی نیز در خانه های خود تدریس می کنند و اگر علاقه مند به یادگیری زبان اسپانیایی در کوتاه مدت هستید ، سکونت در منزل معلمان را انتخاب کنید.

خانواده های میزبان در اسپانیا به خوش‌آمدگویی و صمیمی بودن شهرت دارند و با اقامت در کنار یک خانواده در اسپانیا می توانید از تمام سنت های این کشور شگفت انگیز لذت ببرید . معمولا صاحبخانه اجاره را به صورت ماهیانه و یا هفتگی از شما دریافت می کند و در صورت وجود وعده غذایی هزینه آن با اجاره در نظر گرفته می شود.

برای تمامی متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اسپانیا، محل اقامت یک گزینه اجتناب ناپذیر است، مطالب زیر حتما در این مسیر به شما کمک میکنند:

تفاوت زندگی در خوابگاه با خانه در اسپانیا

به عنوان یک دانشجو در اسپانیا در مورد مسکن گزینه های زیادی خواهید داشت . آیا می خواهید توسط دانشجویان بین‌المللی احاطه شوید یا با محلی‌های اسپانیایی هم سن و سال خود معاشرت کنید ؟ 

بنابراین باید زندگی در خوابگاه ، آپارتمان های مشترک یا خانواده های اسپانیایی را انتخاب کنید . اما چنانچه تمایل به حفظ حریم شخصی خود دارید باید به صورت مستقل مکانی را اجاره کنید.

زندگی در خوابگاه دانشجویی حداقل هزینه را برای شما به همراه دارد و نگرانی بابت پرداخت قبوض نخواهید داشت . 

در صورتی که با گرفتن خانه باید هزینه های جانبی مانند قبوض ، اینترنت و حق شارژ را جداگانه پرداخت کنید . البته در صورتی که به صورت مشترک در خانه مستقل زندگی کنید ، هزینه هایتان کمتر خواهد بود.

تفاوت زندگی در خوابگاه با خانه در اسپانیا می تواند در رفت و آمدتان به دانشگاه نیز تاثیرگذار باشد . با اقامت در خانه باید از وسایل نقلیه برای حضور در دانشگاه استفاده کنید در حالی که با زندگی در خوابگاه در محل تحصیل خود حضور دارید.

خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا مقرون به صرفه ترین گزینه ممکن هستند که البته آسودگی گرفتن خانه و راحتی آن را ندارند.

با زندگی در خوابگاه دانشگاهی در اسپانیا شما تمامی لحظات خود را با دیگران شریک هستید در صورتی که با گرفتن خانه بخصوص به صورت تک نفره زندگی آرام و لذت بخشی خواهید داشت .

انتخاب هر یک از این دو مورد به سبک زندگی شما و میزان بودجه ای که در نظر دارید بستگی دارد.

Dormitories or Private house

هزینه خوابگاه دانشجویی در اسپانیا

هزینه خوابگاه دانشجویی در اسپانیا بخش بزرگی از هزینه های ماهانه دانشجویان بین المللی را به خود اختصاص می دهد که در شهرهای بزرگ مانند مادرید و بارسلون می تواند گران تر باشد.

البته به جز اقامت دانشجویی شما می توانید از سایر روش ها نیز به اقامت این کشور دست یابید که کارشناسان ارشد در عنوان شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا به صورت دقیق به آن پرداخته اند . خوب است مطالعه آن را از دست ندهید زیرا این امکان وجود دارد که بتوانید به سایر روش ها نیز اقدام نمایید.

خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا معمولا مناسب ترین گزینه های اقامتی هستند اما در آپارتمان ها معمولا باید هزینه خدمات آب و برق را خودتان بپردازید که می تواند کمی هزینه ها را بالا ببرد.

گزینه اقامتی در اسپانیا میزان اجاره بها ( یورو )
خوابگاه های دانشجویی از 150 تا 350
آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر حدود 1000
آپارتمان دو خوابه به صورت مشترک حدود 400
آپارتمان های استودیویی 650 برای یک نفر
آپارتمان های استودیویی به صورت مشترک 330 برای دو نفر
زندگی با خانواده میزبان 1000 یورو

زندگی با خانواده میزبان نیز بسته به اینکه شامل صبحانه ، ناهار یا شام باشد ، هزینه ها متغیر است . برخی از صاحبخانه ها درخواست ودیعه ای معادل دو ماه را دارند که قابل استرداد می باشد . اگر یک آپارتمان توسط شرکت مدیریت املاک مدیریت شود ، علاوه بر ودیعه و اجاره ماه اول ، مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت خواهند کرد.

نحوه پیدا کردن خوابگاه در اسپانیا

مانند سایر کشورها رایج ترین نحوه پیدا کردن خوابگاه در اسپانیا آژانس املاک ، پرتال آنلاین املاک ، آگهی های روزنامه یا تبلیغات شفاهی است . املاک اسپانیایی معمولاً با اجاره ماهانه و فضای زندگی در متر مربع تبلیغ می شوند . همچنین در آگهی باید مشخص شود که آیا اقامتگاه موردنظر مبله است یا خیر . املاک غیر مبله ممکن است کاملاً خالی یا شامل چند تکه مبلمان باقی مانده از صاحب خانه باشند.

برخی از معتبرترین سایت های موجود که علاوه بر یافتن خانه می توانید خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا را در آنها بیابید شامل موارد زیر است:

  • www.idealista.com
  • www.spotahome.com
  • www.thehomelike.com
  • www.servihabitat.com
  • www.tucasa.com (فقط به زبان اسپانیایی)
  • www.indomio.es (فقط به زبان اسپانیایی)
  • www.nestpick.com

چنانچه دوستانی در اسپانیا دارید که بتوانند در یافتن خانه شما را همراهی کنند بسیار کمک کننده خواهد بود . فراموش نکنید که یافتن خانه از طریق املاک مستلزم پرداخت هزینه است و در رابطه با قرارداد سعی کنید همه چیز را به صورت مکتوب داشته باشید تا مطمئن شوید که آنچه را امضا می کنید کاملاً درک می کنید . به طور معمول ، یک قرارداد 12 ماهه خواهد بود که هر سال تمدید می شود.

خوابگاه های دانشجویی در مادرید​

خوابگاه های دانشجویی در مادرید

مادرید یک شهر دانشگاهی پر رونق و یکی از مقاصد برتر اروپا برای دانشجویان بین المللی است که پر جنب و جوش و سرشار از زندگی است . اگر به فکر مهاجرت و سکونت در خوابگاه های دانشجویی در مادرید هستید ، درنگ نکنید چرا که نه تنها در این شهر احساس راحتی کرده ، بلکه از تمامی امکانات بهره مند خواهید شد.

منطقه اطراف ایستگاه های مترو مون کلوا و آرگوئل منطقه سنتی و مرفه مادرید است که در آن فضاهای سبز وسیعی پیدا خواهید کرد . این منطقه ارتباطات بسیار خوبی با مرکز شهر دارد ، به دانشگاه ها و مراکز آموزشی شهر نیز بسیار نزدیک بوده و برای دانشجویان فوق العاده امن و نزدیک به آپارتمان های دانشجویی است .

البته باید قیمت اجاره را از قبل بررسی کنید ، زیرا در میان ارزان ترین مناطق مادرید نیست.

اگر هنوز می‌خواهید به دانشگاه نزدیک باشید ، اما به دنبال گزینه ‌ای مقرون‌ به ‌صرفه‌تر هستید ، Chamberí را امتحان کنید ، به ‌ویژه منطقه اطراف ایستگاه ‌های مترو Islas Filipinas و  Canal. آپارتمان ‌ها و اتاق‌ ها در اینجا مقرون به صرفه‌ تر بوده و به راحتی به دانشگاه و پارک اوسته دسترسی دارند . اگر عاشق هنر هستید ، می‌توانید کمی در کتابخانه استراحت کنید و به موزه ملی علوم زیستی یا موزه سورولا واقع در همسایگی بروید.

محله دلیسیوس و مالاسانا در مادرید

محله دلیسیوس و مالاسانا در مادرید محله ای پر از کافی‌شاپ‌ها و فضاهای کاری هستند که در میان جمعیت جوان محبوب است که می‌توانید در آن ‌ها مطالعه کنید و روی تکالیف همراه با لاته مورد علاقه‌تان کار کنید . محله‌ مالاسانا پرجنب‌وجوش است و اگر اهل فرهنگ هستید بسیاری از گالری‌ های هنری و مغازه ‌های کوچکی وجود دارند که انواع و اقسام قطعات و سازها را می‌فروشند . البته آپارتمان ‌های این منطقه کوچکتر از آنچه در مونکلوا می‌بینید هستند ، نگهبان ندارند و شما از دانشگاه دورتر خواهید بود ، اما از طرف دیگر در محله‌ای زیبا زندگی خواهید کرد.

دلیسیاس یک محله مناسب برای سکونت دانشجویان علاقه مند به خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا است ، چرا که ارزان بوده ، آپارتمان ها نسبتاً جادار هستند و بسیار نزدیک به ایستگاه قطار آتوچا است . این محله نزدیک به پارک رتیرو معروف‌ترین پارک شهر و همچنین موزه‌ های پرادو و تیسن – بورنمیزا است . شما کمی دورتر از دانشگاه خواهید بود ، اما قطعا مفید است . اگر دوست دارید مغازه های دست دوم عجیب و غریب را ببینید اینجا بهترین مکان است.

هر کجا که تصمیم به اقامت دانشجویی در اسپانیا در مادرید در طول برنامه تحصیلی خود بگیرید ، مطمئناً جنبه منحصر به فردی از پایتخت پویا و متنوع را تجربه خواهید کرد. محله خود را بر اساس عواملی که برای شما مهم هستند ، مانند نزدیکی به دانشگاه ، گزینه های حمل و نقل یا بودجه انتخاب کنید.

خوابگاه های دانشجویی در بارسلونا

این روزها انبارهای پوبلنو که زمانی یک منطقه صنعتی بود ، به آپارتمان‌های بزرگ و استودیوهای مختلف تبدیل شده‌اند که فضای بسیار بیشتری نسبت به آپارتمان معمولی ارائه می‌دهند و اگر می خواهید با بیش از یک یا دو نفر دیگر به اشتراک بگذارید ، مجبور نخواهید بود به اتاق خواب های کوچک بسنده کنید.

پوبلنو از محله های مناسب اسکان دانشجویی در بارسلونا محله‌ای پرجنب‌وجوش و پر از بارها و مکان‌هایی برای ورزش کردن در بیرون یا کنار دریا است که در نسیم ملایم دریا غرق می‌شود . 

البته گرچه مانند برخی از محله ‌های دیگر با مترو متصل نیست اما توسط خطوط مترو L4 و L1 خدمات رسانی می شود ، همچنین می توانید از اتوبوس یا سرویس Bicing نیز استفاده کنید که هر دو واقعاً خوب کار می کنند . انصافاً حرکت با دوچرخه بهترین گزینه است!

خوابگاه های دانشجویی در بارسلونا​

چنانچه قصد سکونت در خوابگاه های دانشجویی در بارسلونا را ندارید ، برای سکونت در آپارتمان ها ، جایی را امتحان کنید که در نزدیکی دانشگتخ باشد . محله البورن مطمئناً آرام‌ترین محله ( یا ارزان‌ترین  ) نیست ، اما یکی از زیباترین و محبوب‌ترین مکان‌ های شهر برای معاشرت است . از البورن می‌توانید به راحتی به ساحل بارسلونا، فروشگاه ‌های خیابانی در اطراف Plaça Catalunya ، بارها ، پارک سیتادلا ، کلوپ‌ های شبانه و تقریباً هر چیز دیگری دسترسی داشته باشید.

محله ال کلوت و لس کورت در بارسلونا

محله کوچکی که در داخل شهر پوبلنو قرار دارد و از ساگرادا فامیلیا دور نیست ، ال کلوت همه چیزهایی را که برای زندگی روزمره در خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا به آن نیاز دارید ، دارد : فضاهای سبز ، فروشگاه های مواد غذایی ، بارها و غذاخوری های مقرون به صرفه . ممکن است شیک‌ترین یا پر زرق و برق‌ترین محله نباشد ، اما محلی دوستانه ، امن با ارتباط بسیار خوب و محلی است که مردم دوست دارند همسایه ‌های خود را بشناسند . این منطقه برای اجار مقرون به صرفه بسیار مناسب است.

اگر در بارسلونا تحصیل می کنید ، شانس زیادی برای شرکت در کلاس های دانشگاه بزرگ شهر واقع در جنوب غربی شهر وجود دارد . منطقه لس کورت که نه چندان دور از آنجا واقع شده محله ای است که هم جنبه مدرن و هم سنتی دارد . در اطراف Avenida Diagonal بلوک‌های آپارتمانی مدرن و همچنین مراکز خرید جدید و فروشگاه بزرگ Corte Ingles را خواهید دید.

محله ال کلوت و لس کورت در بارسلونا محله‌هایی ایده آل برای دانشجویانی که می‌خواهند به منطقه دانشگاه نزدیک باشند هستند . منطقه دانشگاهی بارسلون (Zona Universitària) در لس کورت واقع شده است و احتمال زیادی وجود دارد که در یکی از دانشگاه های این منطقه در خیابان دیاگونال تحصیل کنید.

مزایای زندگی در خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا

مزایای زندگی در خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا

هر یک از گزینه های اقامتی از جمله خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا می تواند مزایا و معایب خاص خود را به همراه داشته باشد ، اما از آنجا که همواره تقاضای سکونت در خوابگاه ها توسط دانشجویان بیشتر می باشد ، خوب است که برخی از مزایای زندگی در خوابگاه های دانشجویی کشور اسپانیا را بدانیم:

مزایا:

  1. اجبار در استفاده از زبان اسپانیایی
  2. تعامل با دانشجویان از فرهنگ های مختلف
  3. داشتن حس امنیت در کنار سایرین
  4. صرفه جویی در هزینه ها
  5. امکان استفاده از سلف خوابگاه
  6. استفاده از امکانات تفریحی دانشگاه در هر زمان
  7. تقویت روحیه اجتماعی  انعطاف پذیری

معایب  :                                                      

  1. عدم وجود فضای شخصی
  2. اجبار در پیروی از قوانین دیگران
  3. عدم کیفیت بالای غذاها
  4. بسته شدن خوابگاه در ایام تعطیل
  5. عدم رعایت نظافت یا بهداشت توسط برخی

انتخاب خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا برای افرادی که می خواهند برای بار اول به این کشور قدم بگذارند ، بهترین انتخاب ممکن است . در حالی که اجاره آپارتمان و یا زندگی با خانواده های اسپانیایی نیز می تواند مزایای بی شماری به همراه داشته باشد . چنانچه مشاوره ای با کارشناسان آی مهاجرتی داشته باشید ، می توانید به بهترین گزینه مطابق با شرایط خود برسید . مشاورین ارشد موسسه آماده راهنمایی شما عزیزان در کلیه امور مرتبط با مهاجرت در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و شیراز می باشند.

علاوه بر این به شما توصیه می کنیم تا حتما بر روی عنوان بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل نیز کلیک کرده و اطلاعات بیشتری را در رابطه با دانشجویی در این کشور به دست آورید.

سوالات پرتکرار خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا

پرتکرارترین سوالات و دغدغه های متقاضیان مهاجرت تحصیلی به اسپانیا و رزرو خوابگاه های دانشجویی در اسپانیا را برای شما در ادامه گردآورده ایم، مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال، با کارشناسان دفاتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز آی مهاجرتی از دو روش تماس تلفنی و یا فرم دیدگاه در انتهای همین صفحه، در ارتباط باشید.

خوابگاه های مرتبط با دانشگاه ، آپارتمان و یا سوئیت ها و یا آپارتمان استودیوها مناسب ترین گزینه جهت سکونت دانشجویان به شمار می روند .

این هزینه با توجه به هر دانشگاه متغیر است اما می تواند از 150 تا 350 یورو را شامل شود.

با زندگی در خوابگاه شما هزینه کمتری را پرداخت خواهید کرد ، در حالی که فضای زندگی و شخصی کمتری خواهید داشت ، در مقابل با زندگی در خانه های مستقل هزینه بیشتری را برای داشتن امکانات و رفاه بهتر خرج خواهید کرد.

محله دلیسیوس و مالاسانا در مادرید را می توان گزینه های مناسب جهت سکونت در این شهر دانست.

مراجعه به سایت های اینترنتی را می توان بهترین روش یافتن محل سکونت مناسب در اسپانیا دانست.

با تماشای ویدیوهای زیر دریابید که با ما در آی مهاجرتی ویزای هر کشوری امکان پذیر است:

نمایش ویدیو درباره کاور عرشیا مقسم
نمایش ویدیو درباره کاور آیدا دلپسند
نمایش ویدیو درباره کاور خدادادی ،رستمی
نمایش ویدیو درباره کاور حمیدرضا گراوندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه