مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه

مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه را باید آن دسته از روش هایی در نظر گرفت که می توانند شما را به صورت قانونی و با بهترین شرایط به این کشور برسانند. البته در نهایت باید روشی را برگزینید که با توجه به شرایط شما ایده آل باشد، اما در حال حاضر نیز روش های مهاجرت به روسیه کم نیستند و قطعا یکی از آن ها می تواند مناسب شرایط و اهداف شما قرار بگیرد.

در ادامه این مطلب با مشاورین تیم آی مهاجرتی همراه شوید تا از انواع روش های قانونی مهاجرت به روسیه، شرایط آنان، مدارک مورد نیاز و هزینه های مربوط به هریک اطلاعات مناسب و درخوری به دست آورید.

مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه

مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه متنوع بوده و هر یک از مسیرها با توجه به پیش نیازهای خاص خود برای افرد با رزومه های مختلفی مناسب می باشد.

فهرست مطالب

مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه را باید آن دسته از روش هایی در نظر گرفت که می توانند شما را به صورت قانونی و با بهترین شرایط به این کشور برسانند. البته در نهایت باید روشی را برگزینید که با توجه به شرایط شما ایده آل باشد، اما در حال حاضر نیز روش های مهاجرت به روسیه کم نیستند و قطعا یکی از آن ها می تواند مناسب شرایط و اهداف شما قرار بگیرد.

در ادامه این مطلب با مشاورین تیم آی مهاجرتی همراه شوید تا از انواع روش های قانونی مهاجرت به روسیه شرایط آنان، مدارک مورد نیاز و هزینه های مربوط به هریک اطلاعات مناسب و درخوری به دست آورید. 

اما لازم است مدنظر داشته باشید که روسیه مزایای بسیاری دارد که می تواند به عنوان کشور مقصد شما انتخاب شود، از جمله هزینه های ارزان، دانشگاه های معتبر، بازار کار مناسب، درآمدهای قابل قبول، صدور روادید ساده و بسیاری موارد دیگر.

در نهایت به طور کلی بسیار مهم است که شما بتوانید باتوجه به شرایط خود روش مناسب را برگزینید که این را باید از طریق مشاوره با متخصصین و کارشناسان این حوزه انجام داده و از تجارب سایر مهاجرین استفاده نمایید تا بتوانید خود را به بهترین شکل و با کم ترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن به این کشور برسانید. با مشاورین آی مهاجرتی همراه شوید تا مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه را به شما معرفی کنیم.

چگونه به روسیه مهاجرت کنیم؟

اولین سوالی که در ابتدای امر مهاجرت به روسیه در ذهن هر فردی نقش می بندد، اینکه چگونه به روسیه مهاجرت کنیم؟ در جواب باید بگوییم که راه های مهاجرت به روسیه متنوع و متفاوت هستند و هرکدام دارای شرایط، مراحل، هزینه ها، مزایا و معایب مربوط به خود می باشند که بررسی و شناخت هریک را به امری لازم و مهم مبدل می سازد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه

در حال حاضر بهترین و مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه شامل موارد زیر می شوند:

  • مهاجرت از طریق تحصیل
  • مهاجرت از طریق کار و استخدام
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق تولد
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

همانطور که از اسامی هریک از این روش های مشخص است، شرایط رفتن به روسیه در هرکدام کاملا متفاوت بوده و می تواند برای برخی از افراد مناسب باشد. یعنی اینکه معمولا هیچ فردی دارای شرایطی نیست که بتواند از طریق تمامی روش های اقدام نموده و موفق شود. شما باید با بررسی و شناخت اهداف خود و همچنین ویژگی های هر روش، گزینه درست را انتخاب کنید.

مرحله بعد اطلاع دقیق از مدارک و مراحل مورد نیاز است تا آن مدارک را تهیه و جمع آوری کرده و به مراکز یا افراد مربوطه ارائه نمایید تا در نهایت بتوانید به ویزای مربوطه دست پیدا کنید و اجازه مهاجرت، حضور و زندگی در کشور روسیه برای شما صادر شود. در ادامه این روش ها را معرفی خواهیم کرد.

راه های گرفتن اقامت دائم روسیه

شاید در این جا برای برخی این سوال وجود داشته باشد که راه های گرفتن اقامت دائم روسیه کدام راه ها هستند؟! باید بگوییم که تمامی روش های قانونی که در بالا از آن ها نام بردیم، شرایط و فرصت دریافت اقامت دائم را نیز همراه خود به ارمغان خواهند آورد که البته دارای شرایط و الزامات متفاوتی هستند، ولی اگر همه چیز مهیا شود، قطعا این فرصت را دارند.

به نوعی همانطور که گفتیم همه چیز به شرایط متقاضیان بستگی دارد، برخی از روش های بالا می توانند شما را سریع تر و برخی در مدت زمان بیش تری به اقامت دائم این کشور برسانند. اما آنچه مهم است اینکه شما به راحتی می توانید اقامت دائم روسیه را از طریق این روش ها به دست آورید.

به نوعی می توان گفت که سرایط سنی و میزان بودجه مالی بیش ترین تاثیر را در انتخاب نوع روش مهاجرتی به این کشور ایفا می کنند و این دو پارامتر تاثیر بسیاری در انتخاب هریک از روش ها خواهند داشت که در ادامه خودتان متوجه این امر خواهید شد.

راحت ترین راه اقامت روسیه

راحت ترین راه اقامت روسیه

در ادامه معرفی مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه باید بگوییم که معمولا متقاضیان به دنبال یافتن راحت ترین راه اقامت روسیه هستند. در اینباره لازم به ذکر است که برای هر شخص باتوجه به بودجه، اهداف، شرایط، محدودیت ها و سایر عوامل تاثیر گذار، ممکن است روشی متفاوت راحت ترین روش دسترسی به این هدف قرار بگیرد. آنچه تعیین کننده می باشد شرایط متقاضیان است.

اما باتوجه به سوابق مهاجرین پیشین و شرایط کنونی می توان به صورت کلی مهاجرت تحصیلی را امن ترین و راحت ترین راه اقامت روسیه معرفی نمود. زیرا تنها سد پیش روی شما اخذ پذیرش و قبولی در یکی از دانشگاه های این کشور است، پس از آن در مدت زمانی پیش رویتان می توانید سایر شرایط را نیز فراهم آورید. اما اگر قصد مهاجرتی ارزان را دارید، مهاجرت از طریق کار را می توان به عنوان ارزان ترین روش ممکن معرفی نمود.

فراموش نکنید که اقدام از طریق سرمایه گذاری نیز گران ترین روش مهاجرت به روسیه است، چون نیاز به بودجه اولیه بالایی دارد. اما باتوجه به تجاربی که کارشناسان آی مهاجرتی طی این سال ها فعالیت کسب نموده اند؛ مهاجرت تحصیلی و پس از آن مهاجرت کاری امن ترین و مطمئن ترین راه های مهاجرت قانونی به روسیه هستند، که نیاز به بودجه چندانی نداشته، ریسک ندارند و دستیابی به هدف در آن ها قطعی و مطمئن است.

وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما به مهاجرت و چالش های پیش روی شما در هنگام انتخاب یک کشور از ابتدا تا زمان رسیدن به اقامت پرداخته و به روزترین اطلاعات در این رابطه را بیان می کند.

توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورتی که هرگونه سوالی برایتان وجود دارد با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت و چالش های پیش رو
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل

می توان گفت که یکی از مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه که دارای بالاترین تعداد متقاضی از بین تمامی روش های می باشد، اقدام از طریق روش تحصیلی است. 

مهاجرت به روسیه از طریق تحصیل در وهله اول نیاز به پذیرش و قبولی در یکی از دانشگاه های این کشور و گذراندن دوره های پیش نیاز آن دارد که امری بسیار مهم است. مقاله راهنمای تحصیل در روسیه تمامی اطلاعات و جزئیات لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اما آنچه مهم است بدانید، اینکه اخذ پذیرش و تحصیل در کشور روسیه ویزا و اقامت موقت این کشور را فراهم می آورد، نه اقامت دائم. به هیچ عنوان از طریق تحصیلی نمی توان از همان ابتدا به اقامت دائم این کشور رسید.

شما باید پس از پایان تحصیلات و دریافت مدرک حتما در یک شغل مناسب در این کشور استخدام شوید تا امکان اخذ اقامت دائم برایتان فراهم آید.

در غیر این صورت باید روسیه را ترک کرده و به کشورتان بازگردید. خوشبختانه دولت روسیه به دانشجویان بین المللی پس از اتمام تحصیلات، حداکثر 18 ماه فرصت اقامت و حضور اضافه در این کشور را می دهد تا اگر موفق به یافتن شغل نشده اند، برای آن اقدام نمایند.

پس از یافتن کار، ویزای تحصلی به ویزای کار تغییر داده می شود که مدت آن بستگی به مدت قرارداد کاری شما دارد و در نهایت پس از مدت زمان معلوم کار، اقامت، پرداخت مالیات و داشتن شرایط لازم امکان اخذ اقامت دائم فراهم می آید.

مهاجرت به روسیه از طریق کار

دومین مورد پر اهمیت از میان مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه اقدام از طریق کار و استخدام در این کشور است. مهاجرت کاری نیاز به شناخت بازار کار، کارفرمایان، قوانین و شرایط کاری و عوامل دیگری دارد تا بتوانید شغلی مناسب با تخصص و دانش خود را در این کشور یافته و در آن استخدام شوید. ما در مقاله قوانین مهاجرت از طریق کار در روسیه تمامی الزامات و احتیاجات این امر را ارائه کرده ایم.

اما به طور خلاصه بدانید که مهاجرت به روسیه از طریق کار نیازمند یافتن کارفرمای معتبر روسی دارد که حاضر به استخدام شما از خارج کشور و اسپانسرینگ شما شود. شما باید بتوانید ویزای کار روسیه را اخذ کنید که آن هم در صورت عقد قرارداد و یا ارائه دعوت نامه از سوی کارفرمای مربوطه به سفارت دارد. در این صورت با ارائه سایر مدارک مورد نیاز شما می توانید ویزای کاری این کشور را به دست آورید.

مهاجرت به روسیه از طریق کار

مدت زمان صدور ویزای کاری روسیه بسته به مدت زمان قرارداد کاری و شرایط متقاضیان دارد؛ اما در صورت برقرار بودن شرایط مورد نیاز قابل تمدید می باشد. در نهایت پس از 5 سال اقامت، کار و زندگی در این کشور شرایط اخذ اقامت دائم برای مهاجرین از این طریق فراهم می آید. دقت داشته باشید که یافتن کار در خارج از کشور کار آسانی نیست و نیاز به اخذ مشاوره از متخصصین این حوزه را دارد.

اقامت روسیه با سرمایه گذاری

همانطور که گفتیم اخذ اقامت روسیه با سرمایه گذاری یکی دیگر از روش های قانونی مهاجرت به روسیه است، که متقاضیان مختص به خود را دارد. این روش معمولا نیاز به بودجه اولیه بالایی دارد، ولی می تواند شما را با دردسر کمتر و با راحتی بیش تری به این کشور برساند. شما به دو صورت می توانید در این کشور سرمایه گذاری کنید و به اقامت دائم برسید:

  • از طریق خرید ملک
  • از طریق ثبت شرکت

 

البته این تمامی روش های سرمایه گذاری در روسیه نیست، شما می توانید نسبت به خرید اوراق قرضه دولتی، سرمایه گذاری در بورس، راه اندازی استارتاپ و روش های دیگری نیز اقدام کنید، اما روش هایی که می تواند شما را به اقامت دائم برساند و از مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه شناخته می شوند، دو روش هستند که در بالا نام بردیم.

حتما مقاله سرمایه گذاری در روسیه را مطالعه نمایید؛ تا کاملا از انواع روش های موجود و همچنین ویژگی ها و شرایط اقدام از طریق آن ها آشنایی پیدا کرده و اطلاعات لازم را به دست آورید. دقت داشته باشید که هر روش سرمایه گذاری کاملا متفاوت بوده و نیاز به بودجه مشخص خود را دارد تا امکان مهاجرت از طریق آن برایتان فراهم شود.

خوب است که حوزه تحصیل در روسیه را به عنوان یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور به خوبی بشناسید:

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در روسیه

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در روسیه یکی از زیر شاخه های سرمایه گذاری در این کشور است که مناسب افرادی می باشد که دارای تجربه و شم اقتصادی قوی هستند و می توانند بیزنسی را در این کشور راه اندازی و مدیریت نموده و به درآمد برسند. 

البته اگر شما شرکت یا بیزنسی در کشور خودمان دارید نیز، می توانید برای راه اندازی شعبه یا نمایندگی نیز در روسیه اقدام کرده و دامنه فعالیت های خود را گسترش دهید.

این روش یکی از مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه برای سرمایه داران است که نیاز به ارائه یه طرح اقتصادی و بیزنس پلن قوی دارد، تا دولت این کشور با مهاجرت و ثبت شرکت شما موافقت نماید و در نهایت موفق به اخذ ویزا و اقامت دائم شوید. در مقاله ثبت شرکت در روسیه مراحل انجام این کار و مدارک و شرایط لازم آن را با جزئیات ارائه داده ایم.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در روسیه

لازم است بدانید که اخذ اقامت دائم روسیه از طریق ثبت شرکت به دو حالت زیر امکان پذیر است:

  • بدون حداقل سرمایه اولیه و مقداری مشخص که با اقامت موقت 3 ساله همراه می باشد.
  • برای اخذ اقامت دائم باید حداقل 10 تا 50 میلیون روبل به عنوان سرمایه اولیه در ثبت شرکت خود بودجه صرف کنید و حداقل 10 شهروند روسی را نیز به استخدام خود درآورید. در نهایت پس از 5 سال موفق به اخذ اقامت دائم خواهید شد.

شرایط اقامت روسیه از طریق خرید ملک

اما یکی از پرطرفدارترین و مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه که می توان از آن به عنوان راحت ترین و بی دردسر ترین روش ولی گران ترین روش نیز نام برد، اقدام از طریق خرید ملک در این کشور است. شرایط اقامت روسیه از طریق خرید ملک مانند روش های دیگر دارای پیچ و خم های زیادی نبوده و همچنین نیاز به استخدام یا پذیرش در دانشگاه و چنین زحماتی ندارد.

از این روش با نام گلدن ویزا یا ویزای طلایی روسیه نیز یاد می شود. این روش نیاز به بودجه بالایی دارد که از توان همگان بر نمی آید و همین باعث محدودیت بسیاری در متقاضیان آن می شود. طبق آخرین قوانین که دولت روسیه به مرحله اجرا رسانده است، شهروندان خارجی در صورت خرید ملک به ارزش حداقل 30 میلیون روبل ( 11 دلار آمریکا) قادر به اخذ اقامت دائم این کشور هستند.

البته باید بدانید که سرمایه گذاران باید حداقل 3 سال این ملک را نفروخته و در روسیه زندگی کنند تا پس از آن امکان اخذ اقامت دائم برایشان فراهم آید. 

ضمن اینکه پس از 3 سال علاوه بر اقامت دائم امکان دریافت پاسپورت این کشور نیز برای خریداران فراهم خواهد بود که شرایط را بیش از پیش مناسب و ایده آل می کند.

مقاله اخذ اقامت از طریق خرید ملک در روسیه را مطالعه کنید، تا با قوانین، قیمت ها، محلات و شهرهای مناسب خرید ملک و شرایط خرید ملک نیز آشنایی کاملی پیدا کنید.

 

مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی

بسیاری از افراد به عنوان مشاوره مهاجرت به روسیه به سایرین پیشنهاد می دهند که بهترین راه مهاجرت به روسیه اقدام از طریق پناهندگی به این کشور است. این افراد معمولا ویژگی اصلی این روش را نیاز پائین به بودجه مالی و عدم نیاز به طی کردن مراحل طولانی و پیچیده پذیرش و سریعا نقل مکان کردن به این کشور بیان می کنند.

در ابتدا باید بدانید که مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی به نوعی بسیار دور از دسترس و بسیار سخت است، چون این کشور از سال 2015 به بعد تعداد پناهندگی که پذیرفته بسیار کم و محدود بوده است. 

به همین خاطر باید فقط روش های قانونی مهاجرت به روسیه نظیر تحصیل، کار و غیره را به عنوان راه موجود در نظر داشته باشید.

ضمنا طبق سوابقی که وجود دارد، کشور روسیه برای مهاجرت از طریق پناهندگی برای ایرانیان تاکنون چندان در دسترس نبوده و عمده پناهندگان حاضر در این کشور از کشورهای عراق، افغانستان، سوریه و غیره بوده اند و ایرانیان پناهنده در این کشور بسیار نادر هستند.

مهاجرت به روسیه از طریق پناهندگی

ضمن اینکه پس از شروع جنگ با اوکراین، کشور روسیه اکثر پذیرش پناهندگان خود را معطوف به این کشور و کشورها و مناطقی کرده است که تحت تاثیر جنگ قرار گرفته اند و سایر درخواست ها از سایر کشورها را معمولا رد می کند. البته لازم به ذکر است که شرایط پناهجویان در روسیه نیز مانند سایر کشورها مناسب نیست و دسترسی به کار و خدمات اجتماعی برایشان وجود ندارد.

هزینه مهاجرت به روسیه

یکی از عوامل مهم و تعیین کننده در موضوع مهاجرت به روسیه مربوط به هزینه ها و مخارج این امر است که نمی توان آن را به طور دقیق محاسبه نمود. چون باتوجه به شرایط هر فرد و نیازهای وی چه به اجبار و چه اختیاری و همچنین نوسانات بازار ارز می تواند برای هر فردی مبلغی متفاوت شود. اما ما در مقاله هزینه های زندگی در کشور روسیه توانستیم تمامی مخارجی که پس از رسیدن به این کشور در انتظار شما خواهند بود را تهیه و در اختیارتان قرار دهیم.

ضمنا باید توجه داشت که باتوجه به روش های متفاوت مهاجرت به روسیه این مبالغ متفاوت خواهد بود، به طور مثال همه باید مبلغی ثابت و مشخص را برای اخذ ویزا بپردازند؛ اما اینکه در کدام دانشگاه تحصیل کنند و شهریه چقدر باشد متفاوت است یا اینکه در کدام شهر ساکن شوند و مخارج اجاره و خوراک در آنجا چقدر باشد، متفاوت است و به همین ترتیب.

اما به طور کلی مد نظر قرار دهید که شهریه تحصیل در دانشگاه های روسیه می تواند از 200 هزار تا 650 هزار روبل در سال با توجه به رشته و مقطع هزینه در بر داشته باشد. همچنین برای سرمایه گذاری نیز به شما بستگی دارد که قصد داشته باشید چه میزان در بیزنس خود سرمایه گذاری نمایید. این موارد در کنار موارد ثابتی که باید به سفارت جهت اخذ ویزا پرداخت کنید قرار می گیرند. پس تعیین اینکه برای مهاجرت به روسیه چقدر پول لازم است به شرایط هر فرد بستگی دارد.

هزینه های زندگی در روسیه

اطلاع از میزان هزینه های زندگی در روسیه یکی از واجب ترین اطلاعات در امر مهاجرت به روسیه است. زیرا اگر شما برای تحصیل در آن جا باشید، باید بدانید که به چه مقدار حمایت مالی نیاز دارید و یا اگر برای کار به این کشور رفته اید، بدانید که شغلی را باید بیابید که بتواند این مخارج شما را حداقل پوشش دهد.

ضمنا فراموش نکنید که میزان مخارج و هزینه ها نسبت به شهر و حتی محله ای که در آن ساکن هستید دارای تفاوت می باشد، به خصوص بیش ترین تفاوت را در میزان اجاره ملک و خانه مشاهده خواهید کرد. در سایر موارد نیز تفاوت هایی وجود دارد که در مجموع و بر روی هم تفاوت قابل لمسی را به وجود می آورد.

خوشبختانه روسیه کشور گرانی نیست و هزینه اقامت در شهرهای آن مقرون به صرفه می باشد . لازم به ذکر است هزینه های هر فرد یا خانواده می تواند از این مقدار بیش تر یا کمتر باشد، اما عموم متوسط جامعه این میزان هزینه را متقبل می شوند.

هزینه ماهانه زندگی در شهرهای مختلف روسیه

  • هزینه زندگی فرد مجرد
  • هزینه زندگی خانواده چهار نفره

مشاور و وکیل مهاجرت به روسیه

شاید در مسیر بررسی و شناخت مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه با عنوانی نظیر مشاور و وکیل مهاجرت به روسیه آشنا شده و یا آن را شنیده باشید. باید توجه داشته باشید که در رشته حقوق هیچ گونه گرایش تحصیلی و یا زیر شاخه ای برای تحصیل در زمینه مهاجرت وجود نداشته و در هیچ دانشگاهی در دنیا ارائه و تدریس نمی شود.

به همین خاطر منظور از وکیل مهاجرتی، همان مشاور و یا متخصص باتجربه در زمینه مهاجرت می باشد. البته دو کشور استرالیا و کانادا این رشته را به صورت محدود در چند دانشگاه ارائه می کنند و افراد فارغ التحصیل شده نیز فقط در همین دو کشور قادر به اخذ مجوز جهت کار هستند و نه در هیچ کشور دیگر جهان.

مشاور و وکیل مهاجرت به روسیه

اما مهم تر از همه چیز انتخاب یک مشاور با تجربه و کارآزموده است، وی می تواند در روند مهاجرت شما تاثیرات بسیاری داشته باشد و شما را بسیار سریع تر و حتی ارزان تر به این کشور برساند. از طرفی این مشاورین باتجربه بالایی که از دیگر مهاجرین دارند؛ می توانند در انتخاب روش مهاجرت و چگونگی آن نیز کمک بسیار خوبی برای شما باشند.

پس فقط به داشتن مدرک خاصی توجه نکنید، بلکه میزان تجربه، تخصص، دانش و به خصوص کارنامه وی یا موسسه مورد نظر را در زمینه مهاجرت بررسی نمایید و ملاک انتخاب خود قرار دهید؛ به خصوص در رابطه با مهاجرت به روسیه. چون ممکن است هر فردی در رابطه با کشور خاصی دارای اطلاعات و تجارب بالاتری باشد.

مزایای مهاجرت به روسیه

در این مقاله علاوه بر معرفی روش های قانونی مهاجرت به روسیه به شما به صورت خلاصه خواهیم گفت که شما با مهاجرت و نقل مکان به این کشور با چه ویژگی هایی رو به رو خواهید شد و این اقدام به صورت کل برایتان چه مزایایی را به ارمغان خواهد آورد.

البته لازم به ذکر نیست که برخی از مزایا و ویژگی ها به صورت فردی و یا خانوادگی وجود خواهند داشت و نمی تواند به صورت مشترک برای همه افراد در نظر گرفته شود. اما در ادامه این بخش تعدادی از مهم ترین و کلی ترین مزایای مهاجرت به روسیه را به شما خواهیم گفت:

  • هزینه های اقامتی و زندگی ارزان و مقرون به صرفه
  • شهریه های دانشگاهی ارزان و به صرفه در مقایسه با سایر اروپا
  • امنیت بالای جانی، مالی و اجتماعی برای شهروندان و به خصوص مهاجران
  • فرصت تحصیل فرزندان در مدارس خوب و سیستم آموزشی بسیار مطمئن
  • دسترسی به دانشگاه های معتبر و شناخته شده در جهان
  • پذیرش آسان و راحت برای شهروندان ایرانی
  • دسترسی به سیستم حمل و نقل منظم و مدرن در کلان شهرهای آن
  • دسترسی به دیگر کشورهای اروپایی برای تحصیل و مهاجرت
  • برخورداری از سیستم بهداشت و درمان مدرن و ارزان
  • بازار کار فراهم و متنوع برای فارغ التحصیلان دانشگاهی
  • اخذ روادید آسان برای ایرانیان

موسسه مهاجرتی به روسیه و مشاوره مهاجرت

مهاجرت قانونی به روسیه نیازمند اخذ مشاوره و کمک از افراد متخصص این حوزه را دارد، اما امروزه مراکز و موسسات بی تجربه و نامعتبری نیز در حال فعالیت هستند که شما را به اهدافتان نمی رسانند و بودجه های گرانی نیز از شما طلب می کنند. اگر به دنبال موسسه مهاجرتی به روسیه و مشاوره مهاجرت هستید، حتما کارنامه و سوابق آنان را پیش از هر گونه اقدامی بررسی نمایید.

نکته دیگر اینکه موسسات اعزام دانشجو را با موسسات مهاجرتی یکسان و مشابه ندانید، موسسات اعزام دانشجو دارای محدودیت های بسیار زیادی هستند. آن ها فقط قادر به فرستادن دانشجو به کشور یا کشورهایی محدود و چند دانشگاه تحت قراردادشان می باشند؛ ضمن اینکه به جز روش تحصیلی قادر به فعالیت در دیگر روش ها و زمینه های مهاجرتی نبوده و مجوز آن را هم از سوی دولت ندارند.

نکته مهم دیگراین که موسسات مهاجرتی در مقابل موسسات اعزام دانشجو دارای طیف گسترده تری از فعالیت ها و روادید در این کشور و سایر کشورها هستند و بسیار وسیع تر و ارزان تر شما را به اهداف رسانده و زمینه نقل مکان و مهاجرت به روسیه را برایتان فراهم آورند.

پس در انتخاب مشاوره مهاجرت به روسیه حتما بررسی دقیقی کرده و حوزه تخصصی آنان را مورد پرسش و بررسی قرار دهید. آی مهاجرتی به عنوان موسسه ای با سابقه و قابل اعتماد با تجربه ای درخشان تاکنون افراد بسیاری را در حوزه مهاجرت به آرزویشان رسانده است که می تواند در زمانی کوتاه برای شما نیز اتفاق بیوفتد.

فرم ارزیابی مهاجرت به روسیه

باید بگوییم باتوجه به شرایط ارز و همچنین روادید مناسب، مهاجرت به روسیه می تواند یکی از بهترین فرصت های موجود برای علاقمندان مهاجرت به خارج از کشور باشد. اما نداشتن تجربه و اطلاعات می تواند شما با به یک تجربه بد و نامناسب و یا حتی ناموفق در این برساند. به همین خاطر مشاوره با متخصصان باتجربه همچون آی مهاجرتی لازم می باشد.

شما می تواندی ابتدا فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به روسیه را تکمیل نموده تا در قدم اول مشاوره رایگان ما را تجربه کرده و اطلاعات عمومی لازم را به دست آورید. تکمیل فرم درخواست مهاجرت به روسیه اطلاعات لازم شما را به کارشناسان ما می رساند تا در اسرع وقت با شما تماس برقرار کرده و در اولویت قرار داده شوید.

در مراحل بعد و ثبت نام مهاجرت به روسیه شرایط، اهداف، مدارک، بودجه و تمامی هرآنچیزی که لازم و ضروری باشد، به صورت تخصصی و مختص شما بررسی می شود و در نهایت با ارسال مدارک و طی مراحل لازم اقامت و ویزای شما دریافت می شود.

اما شما همچنان می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز در رابطه با مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه و بررسی شرایط شخصی خود مشورت نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

سوالات پر تکرار مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه

در پایان نیز می توانید سوالات متداولی که در این رابطه وجود دارد را مطالعه نموده و برای هرگونه پرسش بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

انتخاب بهترین روش مهاجرت به روسیه برای هر فرد باتوجه به شرایط و اهداف وی می تواند متفاوت باشد، اما به طور کل و باتوجه به سوابق مهاجرین روش تحصیلی بهترین روش مهاجرت به روسیه تلقی می شود.

در حال حاضر ایده آل ترین و مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه شامل: روش تحصیلی، روش کاری، روش سرمایه گذاری، روش ثبت شرکت، روش ازدواج و روش تولد می شود.

بله، متقاضیان می توانند از طریق سرمایه گذاری در بخش املاک و خرید خانه در روسیه به اقامت دائم این کشور برسند، اما حداقل مبلغ سرمایه گذاری آنان باید 11 روبل بوده و باید حداقل 3 سال ملک خریداری شده را حفظ و در آن زندگی کنند.

بله، شهروندان ایرانی به راحتی می توانند برای مهاجرت تحصیلی در این کشور اقدام نمایند، ضمن اینکه روسیه در حال حاضر یکی از بهترین مقاصد تحصیلی برای ایرانیان است.

بله، دانشجویان خارجی محصل در روسیه در صورت اشتغال پس از اخذ مدرک در این کشور توسط یک کارفرمای روسی، می توانند ویزای خود را به ویزای کار مبدل ساخته و برای دریافت اقامت دائم اقدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه