اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا

اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا به شما امکان می دهد تا بتوانید به صورت قانونی به اسپانیا وارد شده ، در یک دانشگاه تحصیل کنید و به کار پاره وقت بپردازید . هنگام اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا بسیار مهم است که با کنسولگری اسپانیا در کشورمان تماس گرفته و دستورالعمل ها را دریافت کنید.

هر کنسولگری به موارد مختلفی برای فرآیند درخواست ویزا نیاز دارد که تنها با صحیح پیمودن تمامی آنها پرونده درخواست تان مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت به ویزا می رسید . دقت داشته باشید که تمامی دانشجویانی که قصد دارند بیش از 90 روز در اسپانیا بمانند موظف به دریافت ویزای دانشجویی این کشور می باشند.

اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا

 درخواست ویزای دانشجویی اسپانیا باید بین دو تا سه ماه قبل از شروع دوره تحصیلی آغاز شود تا فرصت کافی برای رسیدگی به پرونده وجود داشته باشد.

فهرست مطالب

درخواست ویزا باید بین دو تا سه ماه قبل از سفر به اسپانیا ارسال شود تا زمان کافی برای رسیدگی به ویزا وجود داشته باشد و شما فرصت تحصیل را به دلیل کمبود زمان از دست ندهید . مدارک با توجه به شرایط فردی شما و دوره ای که می خواهید در اسپانیا سپری کنید ، متفاوت است.

کارشناسان ما در آی مهاجرتی در ادامه به تمامی جزئیات لازم در رابطه با ویزای دانشجویی اسپانیا پرداخته اند . به شما توصیه می کنیم تا پس از مطالعه این مطلب تا انتها، حتما عنوان شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا را به دقت بررسی کرده و از سایر راه های رسیدن به این کشور مطلع شوید.

شرایط ویزای دانشجویی اسپانیا

اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا نیازمند فراهم نمودن شرایط مشخصی است که از سوی سفارت تعیین می شود . شما باید مدارکی را که در ادامه بیان می کنیم به صورت کامل و ترجمه شده جمع آوری کرده و پس از تحویل دادن آنها منتظر تعیین نوبت سفارت باشید.

شرایط ویزای دانشجویی اسپانیا با توجه به نوع آن می تواند متفاوت باشد اما به شما توصیه می کنیم تا از همان ابتدا به دقت تمامی مدارک را تهیه کنید تا با رد پرونده تان مواجه نشوید ، زیرا در صورت کامل نبودن مدارک ، سفارت پرونده فرد متقاضی را رد نموده و شما فرصت خود را از دست می دهید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا + پادکست

این ویدیو از آی مهاجرتی را تماشا کنید تا بتوانید در مدتی زمانی کوتاه به مهم ترین جزئیات در رابطه با اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا برسید.

فایل پادکست نیز جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است و مشاورین ما در آی مهاجرتی همواره پاسخگوی شما هستند.

نمایش ویدیو درباره اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا
اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا

لطفا توجه داشته باشید که طبق دستورالعمل مهلت رسیدگی به درخواست‌ های ویزای بلند مدت یک ماه پس از ارسال درخواست است . البته این احتمال وجود دارد که زمان صدور ویزا به چند هفته نیز برسد . مهم ترین این مدارک عبارتند از:

 

  • فرم درخواست ویزای دانشجویی اسپانیا
  • دو عکس رنگی
  • گذرنامه
  • ارائه گواهی پذیرش *
  • اثبات تمکن مالی ویزای دانشجویی اسپانیا
  • هزینه کنسولی
  • بیمه درمانی
  • گواهی پزشکی
  • گواهی سوء پیشینه
  • مدارک شناسایی

مدارک لازم برای ویزای دانشجویی اسپانیا

فراهم نمودن مدارک لازم برای ویزای دانشجویی اسپانیا را می توان اصلی ترین گام رسیدن به ویزای این کشور دانست . پرونده شما تنها در صورتی مورد بررسی قرار می گیرد که کامل و بی نقص باشد و کوچکترین ایرادی در آن وجود نداشته باشد که منجر به رد درخواست شود . مدنظر داشته باشید که ما در اینجا کامل ترین مدارک را با توجه به توضیحات سفارت اسپانیا در کشورمان جمع آوری نموده ایم ، اما با توجه به شرایط شما این امکان وجود دارد که سفارت در طول بررسی پرونده مدارک بیشتری را از شما درخواست کند . از این رو وجود یک مشاور و راهنما در طول پروسه اخذ ویزا می تواند بسیار راهگشا باشد . کارشناسان آی مهاجرتی آماده اند تا ضمن جمع آوری تمامی مدارک مورد نیاز اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا تمامی آنچه را که نیاز دارید فراهم سازند .

مدارک لازم برای ویزای دانشجویی اسپانیا​
گواهی پزشکی در ویزای تحصیلی اسپانیا​

گواهی پزشکی در ویزای تحصیلی اسپانیا

هنگامی که مدت اقامت بیش از شش ماه باشد ، گواهی پزشکی نیز مورد نیاز است که باید به صورت اصل و کپی در یک بیانیه توسط پزشک که نهایتا سه ماه قبل از تاریخ درخواست ، با سربرگ پزشک یا مرکز پزشکی امضا ، مهر و ترجمه شده ارائه گردد.

  • موارد مهم در دریافت ویزا

در صورت موافقت و اعطای ویزا متقاضی باید آن را ظرف دو ماه پس از اطلاع رسانی دریافت کند و وصول نشدن در این مدت بدین معنی است که شخص مربوطه از ویزای اعطا شده چشم پوشی کرده است و ویزا باطل خواهد شد.

پس از دریافت ویزا متقاضی باید در طول مدت اعتبار وارد خاک اسپانیا شده و ظرف سی روز اول ، برای کارت شناسایی خارجی یا TIE در “Comisaría de Extranjería y Documentación”  در شهر محل برگزاری کلاس ها درخواست دهد.

  • فرم درخواست

دو فرم درخواست که به صورت دست نوشته  و با خودکار آبی تکمیل و امضا شده اند . همچنین فرم پر شده به صورت آنلاین نیز معتبر می باشد . توجه داشته باشید که فرم ها باید در قالبPDF  و به زبان انگلیسی / اسپانیایی / لاتین باشند.

  • دو عکس رنگی

که اخیرا ( نهایتا در سه ماه گذشته ) با پس زمینه سفید گرفته شده باشد که تضادی با زمینه نداشته و جزئیات قابل تشخیص باشد . همچنین عکس باید شفاف بوده و صورت در مرکز آن قرارگرفته شده باشد.

دو عکس رنگی در کاغذ معمولی عکاسی چاپ و گردی کامل صورت ، بدون لبخند ( بدون عینک آفتابی ، هر گونه کلاه ، مگر اینکه متقاضی چنین اقلامی را بخاطر اعتقاد مذهبی یا پیشینه ی قومی خود بپوشد ) باشد .

لطفا عکس ها را به فرم درخواست ویزا ضمیمه کنید و از هیچ گزینه دیگری به غیر از چسب استفاده نکنید حتی منگنه کردن.

  • مدارک شناسایی

شامل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی آنها

  • گذرنامه

اصل و کپی گذرنامه یا سند مسافرتی معتبر حداقل برای مدت اقامت درخواستی.

  • ارائه گواهی پذیرش

ارائه گواهی پذیرش توسط هر دانشگاه یا مدرسه مجاز که نام شما را به عنوان یک دانشجوی تمام وقت که منجر به اخذ مدرک یا گواهی می شود ، تایید کند .

گواهینامه باید جزئیات از قبیل : نام برنامه ، مدت زمان ( تاریخ شروع و پایان ) ، آدرس ، شماره تلفن ، نام مسئول برنامه ( گواهی پذیرش باید ارائه شود به اسپانیایی ) را بیان کند.

در صورت درخواست برای مطالعات زبان در مراکز دوره ‌های زبان اسپانیایی یا زبان‌های رسمی ، نامه پذیرش باید توسط مؤسسه سروانتس یا نهاد عمومی مشابه مربوطه تأیید شده باشند.

  • هزینه کنسولی

هزینه سفارت و درخواست فقط باید از طریق پرداخت پول نقد به خود سفارت انجام شود که غیر قابل استرداد می باشد.

  • بیمه درمانی

این گواهی باید به صورت دولتی یا خصوصی از یک بیمه گر شناخته شده و مجاز برای فعالیت در اسپانیا اخذ شده و تمام خطراتی را که به طور معمول برای اتباع تحت پوشش قرار می گیرد ، کاور کرده و در تمام مدت مجوز حفظ شود.

همچنین بیمه درمانی ویزای دانشجویی اسپانیا باید حداقل تمام فعالیت‌ های پیشگیرانه ، تشخیصی ، درمانی و کمک توانبخشی را که در مراکز بهداشتی انجام می‌شود ، را پوشش دهد.

  • گواهی سوء پیشینه

با تاریخ حداکثر سه ماه قبل از تاریخ درخواست مبنی بر عدم سوء پیشینه در کشورهایی که در پنج سال گذشته در آن اقامت داشته است . برای دانش آموزان زیر 18 سال اعمال نمی شود.

Needed Documents

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

ضمانت مالی ویزای دانشجویی اسپانیا

ارائه ضمانت مالی ویزای دانشجویی اسپانیا به معنای تامین هزینه های اقامت و بازگشت به کشور خود و در صورت لزوم هزینه های بستگان شماست . برای حمایت از متقاضی باید حداقل مبلغ 700 دلار در ماه ارائه شود ، مگر اینکه اعتبار لازم برای پرداخت پیش پرداخت خوابگاه را داشته باشد.

در صورت همراهی خانواده در کل مدت اقامت در اسپانیا باید حداقل مبلغ 525 دلار برای اولین عضو خانواده و 350 دلار در ماه برای هر یک از اعضای دیگر خانواده جهت تمکن مالی ویزای دانشجویی اسپانیا 2023 ادغام خواهد شد . لطفا حداقل یکی از موارد زیر را ارائه دهید:

  • نامه ای از دانشگاه یا مدرسه در اسپانیا که مسئولیت مالی کامل را در طول اقامت شما بر عهده می گیرد ( اغلب در نامه پذیرش گنجانده می شود )
  • مدرک کمک مالی یا بورسیه تحصیلی حداقل 700 دلار در ماه برای اتاق و تخت.
  • نامه محضری از والدین یا قیم قانونی مبنی بر تقبل مسئولیت کامل مالی حداقل 700 دلار در ماه برای اتاق و غذا همراه با صورت‌ حساب بانکی و گواهی تولد متقاضی.
  • صورت حساب بانکی شخصی که حداقل 700 دلار در ماه اقامت را نشان می دهد.
ضمانت مالی ویزای دانشجویی اسپانیا

هزینه های تایید مدارک ویزای تحصیلی اسپانیا

بررسی مدارک تحصیلی جهت صدور ویزا هزینه های خاص خود را به همراه دارد که باید آن را به سفارت پرداخت کنید. در این مرحله تمامی مدارک از شما توسط متصدی گرفته شده و بررسی خواهند شد . شماره تماسی از شما دریافت شده و گذرنامه تان اسکن خواهد شد و اصل مدارک پس از بررسی و تطبیق عودت داده می شود.

دقت داشته باشید که تمام مدارک فارسی باید به زبان اسپانیایی ترجمه شده باشد ( اعتبار ترجمه ها فقط 6 ماه است ) . هزینه های تایید مدارک ویزای تحصیلی اسپانیا با توجه به میزان مدارک متفاوت بوده و بهتر است توسط مراکز ترجمه مورد تایید سفارت انجام شود.

هزینه ویزای تحصیلی اسپانیا 80 یورو است که غیر قابل برگشت بوده و بابت طی نمودن مراحل بررسی پرونده فارغ از نتیجه آن دریافت می شود.

Needed Documents

وقت سفارت اسپانیا برای ویزای دانشجویی

تمامی کسانی که به دنبال دریافت ویزای تحصیل در یکی از دانشگاه های اسپانیا هستند ، باید برای انجام حضور در سفارت و انجام مصاحبه وقت رزرو کنند . تا چند سال گذشته متقاضیان دریافت ویزا دانشجویی اسپانیا باید به سفارت مراجعه و یا فرم های لازم را در سایت به صورت آنلاین کامل می کردند . اما در سال های اخیر با تغییر این روند شرکت کارگزار این سفارت ( BLS ) تعیین وقت را برای متقاضیان انجام می دهد.

وقت سفارت اسپانیا برای ویزای دانشجویی بدین گونه است که شما با تکمیل فرم درخواست به صورت آنلاین و ارسال آن به شرکت ( BLS ) زمانی را برای ارائه مدارک و انجام انگشت نگاری دریافت خواهید کرد و وقت سفارت برای شما تعیین می شود . دقت داشته باشید که حضور شما برای انگشت نگاری و تایید مدارک الزامی است اما چنانچه قادر به دریافت مجدد گذرنامه نیستید می توانید از طریق نماینده خود آن را انجام دهید.

البته نماینده باید نامه رسمی معرفی از سوی شما ، مدارک شناسایی و رسید تاییدیه اصلی را همراه داشته باشد . کنسولگری اسپانیا محدودیت های زمانی شدیدی را برای فرآیند ویزای دانشجویی اعمال می کند ، پس از قبل برنامه ریزی کنید ! همچنین تلاش نمایید تا قرار ملاقات خود را حداکثر 7-10 هفته قبل از شروع برنامه تنظیم کنید . درخواست های ارسال شده توسط پست پذیرفته نمی‌شود و بدون بررسی بازگردانده خواهند شد.

ویزای تحصیلی اسپانیا

دانشجویانی که به دنبال تحصیل در اسپانیا هستند ، می توانند ویزای تحصیلی و یا دانشجویی این کشور را دریافت نمایند ، البته ویزای دانشجویی اسپانیا که سفارت این کشور برای دانشجویان بین المللی صادر می کند ، انواع مختلفی را شامل می شود که هر یک برای مدت متفاوتی دارای اعتبار هستند:

نوع ویزاشرایط ویزا
مجوز دانشجویی برای کمتر از 3 ماه ( 90 روز )دانشجویان کشورهایی که واجد شرایط ورود بدون روادید تا 90 روز هستند ، می توانند بدون اخذ ویزای دانشجویی ( تا زمانی که مدت دوره کمتر از 90 روز باشد ) دوره ای را بگذرانند . کسانی که از کشورهایی می آیند که واجد شرایط ورود بدون ویزا نیستند ، باید برای ویزای دانشجویی شینگن در سفارت یا کنسولگری اسپانیا در کشور محل اقامت خود اقدام کنند.
ویزای تحصیلی کوتاه مدت بین 3 تا 6 ماهبه دانشجویان اجازه می دهد دوره ای را که حداکثر 180 روز طول می کشد ، بگذرانند . این نوع از ویزای دانشجویی اسپانیا به مدارک کمتری نیاز دارد و تحت هیچ شرایطی قابل تمدید نیست . دانشجویان می توانند با این نوع ویزا در هر دوره کوتاه زبان اسپانیایی که توسط کالج ها و دانشگاه ها ارائه می شود ، شرکت کنند.
ویزای تحصیلی بلند مدت بیش از 6 ماهدرخواست شامل کارهای اداری بیشتری نسبت به ویزای کوتاه مدت است و دانشجویان باید ظرف یک ماه پس از ورود برای دریافت کارت اقامت دانشجویی در اداره مهاجرت اقدام کنند . این ویزا فرصت کار را نیز برای دانشجویان فراهم می سازد که مشاورین ما در عنوانی به نام مهاجرت کاری و کار در اسپانیا به تمامی جزئیات لازم در این رابطه پرداخته اند.

اکنون که صحبت از موفقیت در اخذ ویزا و تحصیل در کشور اسپانیاست، اطلاعات دیگری از این کشور را به شما پیشنهاد می دهیم:

ویزای همراه دانشجویی اسپانیا

ویزای همراه دانشجویی اسپانیا یکی از موراد بسیار مهم برای دانشجویانی است که تمایل دارند همسر و یا فرزندان خود را نیز به این کشور ببرند . خبر خوب این است که اسپانیا به دانشجویان اجازه می دهد تا بتوانند اعضای خانواده شان را در هنگام تحصیل در کنار خود داشته باشند.

ویزای همراه برای فرزندان زیر 18 سال صادر می شود و اسپانیا جزو سه کشور برتر اروپایی است که بیشترین اجازه اقامت را برای افراد زیر سن قانونی صادر می نماید . مدت زمان اعتبار ویزای همراه به ویزای فرد متقاضی بسیار وابسته است اما کسانی که با ویزای تحصیلی به این کشور وارد می شوند ، باید ابتدا خودشان به تنهایی به این کشور وارد شده ، کارت اقامت را دریافت نموده و سپس نسبت به دریافت ویزای همراه اقدام نمایند.

البته ویزای همراه به همسر و فرزندان محدود نشده و می تواند والدین را نیز شامل شود . در واقع با اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا می توانید برای افراد زیر نیز تقاضای ویزا داشته باشید:

  • همسر متقاضی به شرطی که ازدواج به صورت صوری ثبت نشده باشد.
  • شخصی که با فرد دارای رابطه عاطفی مانند ازدواج است ( ثبت شده در یک اداره عمومی و یا اثبات شده توسط فرد متقاضی )
  • والدین دانشجو یا همسر وی که بالای 65 سال سن دارند . ( البته تحت شرایط خاص ویزای همراه می تواند برای والدین زیر 65 سال نیز صادر شود )
  • فرزند یا نوه ای که شما قیم قانونی آن هستید.

ویزای همراه دانشجویی اسپانیا برای فرزندان

ویزای همراه دانشجویی اسپانیا برای فرزندان در صورت اثبات فرزند بودن و رده سنی زیر 18 سال هیچ گونه محدودیتی نخواهد داشت و حتی فرزندان رده سنی 18 تا 21 سال نیز در صورتی که اثبات کنند که در حال تحصیل برای یک دانشگاهی هستند و از نظر اقتصادی به فرد متقاضی وابسته می باشند ، می توانند به ویزای همراه دانشجویی اسپانیا دست یابند.

علاوه بر محدودیت سنی در صورتی که فرد متقاضی دارای فرزندی با شرایط خاص مانند ناتوانی جسمی باشد و فرزند وی برای ادامه زندگی به والدین خود نیاز داشته باشد ، می توان با اثبات از طریق مدارک به ویزای همراه نیز دست یافت . به خاطر داشته باشید که برای اثبات وابستگی مالی باید نشان دهید که گردش مالی تان در سال های اخیر چگونه بوده است.

ویزای همسر دانشجو اسپانیا

ویزای همسر دانشجو اسپانیا بدین معنی است که فرد متقاضی می تواند طبق قوانین اسپانیا همسر خود و یا هرکسی را که با او دارای پیوند عاطفی مشترک است را به این کشور ببرد . همسر می تواند از جنس خود و یا مخالف باشد و اسپانیا قانون هم جنس گرایی را کاملا به رسمیت می شناسد . ارائه سند ازدواج و یا ثبت نام مشارکت مدنی می تواند وجود این پیوند عاطفی را به اثبات برساند و همچنین این دو فرد نباید از هم جدا بوده و قبل از مهاجرت به صورت مشترک زندگی کرده باشند . ویزای پیوست دانشجویی اسپانیا تا زمانی که ویزای فرد متقاضی به عنوان دانشجو در این کشور اعتبار دارد ، معتبر خواهد بود و فرد می تواند همسر خود را تا آخرین لحظه حضور در اسپانیا همراه خود داشته باشد . افرادی که بتوانند به مدت پنج سال در این کشور زندگی کنند ، واجد شرایط دریافت اقامت اسپانیا خواهند بود که البته باید پرونده اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا را به ویزای کار تغییر دهند.

ویزای همسر دانشجو اسپانیا

ریجکت شدن ویزای دانشجویی اسپانیا

اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا می تواند به دلایل مختلفی رد شود ، زیرا ممکن است افسر کنسولگری به دلایل مختلفی اطلاعات ارائه شده را کامل ندانسته و با درخواست فرد مبنی بر اجازه فرد جهت ورود به خاک اسپانیا موافق نکند . ریجکت شدن ویزای دانشجویی اسپانیا می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما شایع ترین آنها عبارتند از:

  • عدم ارائه اسناد به طور کامل و صحیح
  • وجود سوابق کیفری در گذشته و یا به صورت فعلی
  • گذرنامه نامعتبر
  • عدم تمکن مالی ویزای دانشجویی اسپانیا
  • بیمه نامعتبر سفر
  • نداشتن محل اسکان مشخص
  • سابقه بد ویزای شینگن
  • عدم درخواست برای نوع صحیح ویزا

معمولا دلایل رفع ریجکتی در قطعنامه ذکر می شود و چنانچه متقاضی فکر می کند که دلایل نامعتبر است با توجه به شرایطی درخواست قبلی خود اقدام به رفع ایراد نماید . چنانچه دلیلی برای تجدید نظر افسر پرونده نیز وجود ندارد ، باید درخواست جدیدی را ارائه دهد.

کارشناسان آی مهاجرتی ضمن داشتن سال ها تجربه در زمینه اخذ ویزا راهنما و مشاور شما عزیزان در دریافت پذیرش از دانشگاه ها و اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا بوده و در کوتاهترین زمان ممکن شما را به آرزویتان که اقامت در این کشور است ، می رساند . تنها کافی است تا با کارشناسان ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل نموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید. 

اگر فکر میکنید که باید اطلاعات بیشتری نسبت به اسپانیا و شرایط اقامت و زندگی در این کشور داشته باشید، پیشنهاد ما مطالعه مقاله صفر تا صد تحصیل در اسپانیا است.

سوالات پرتکرار اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا

محتوای این مطلب پر از نکاتی است که برای اقدام و اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا پر کاربرد است، در صورتی که سوالات متداول ادامه این مطلب برای شما کافی نبود، کارشناسان شرکت آی مهاجرتی آماده ارائه اطلاعات درجه اول مهاجرتی به شما هستند.

درخواست ویزا باید بین دو تا سه ماه قبل از سفر به اسپانیا ارسال شود تا زمان کافی برای رسیدگی به ویزا وجود داشته باشد و شما فرصت تحصیل را به دلیل کمبود زمان از دست ندهید . مدارک با توجه به شرایط فردی شما و دوره ای که می خواهید در اسپانیا سپری کنید ، متفاوت است و کنسولگری به موارد مختلفی برای فرآیند درخواست ویزا نیاز دارد.

  • دو عکس رنگی
  • گذرنامه
  • ارائه گواهی پذیرش
  • اثبات تمکن مالی
  • بیمه درمانی
  • گواهی پزشکی
  • گواهی سوء پیشینه

هنگامی که مدت اقامت بیش از شش ماه باشد ، گواهی پزشکی مبنی بر سلامت شما مورد نیاز است و حتما باید با مهر و امضاء پزشک روی سربرگ باشد.

ارائه ضمانت مالی ویزای دانشجویی اسپانیا به معنای تامین هزینه های اقامت و بازگشت به کشور خود و در صورت لزوم هزینه های بستگان شماست . برای حمایت از متقاضی باید حداقل مبلغ 700 دلار در ماه ارائه شود.

برخی شرکت های ثالث هزینه ثبت درخواست ویزا 15.45یورو را به عنوان کارمزد خود دریافت می کنند و علاوه بر آن هزینه صدور اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا نیز 80 یورو است.

وقت سفارت اسپانیا برای ویزای دانشجویی بدین گونه است که شما با تکمیل فرم درخواست به صورت آنلاین و ارسال آن به شرکت ( BLS ) زمانی را برای ارائه مدارک و انجام انگشت نگاری دریافت خواهید کرد و وقت سفارت برای شما تعیین می شود .

بله، ویزای همراه برای فرزندان زیر 18 سال صادر می شود و اسپانیا جزو سه کشور برتر اروپایی است که بیشترین اجازه اقامت را برای افراد زیر سن قانونی صادر می نماید . مدت زمان اعتبار ویزای همراه به ویزای فرد متقاضی وابسته است.

رابطه دو نفر باید به اثبات برسد و ارائه سند ازدواج و یا ثبت نام مشارکت مدنی می تواند وجود این پیوند عاطفی را به اثبات برساند و همچنین این دو فرد نباید از هم جدا بوده و قبل از مهاجرت هم به صورت مشترک زندگی کرده باشند

اخذ ویزا و اقامت کشورهای مختلف، تخصص همکاران ما در مجموعه آی مهاجرتی است:

نمایش ویدیو درباره کاور امیررضا منوچهری
نمایش ویدیو درباره کاور امیر خدابخشی
نمایش ویدیو درباره کاور ایلیا سعیدی
نمایش ویدیو درباره کاور حمیدرضا گراوندی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه