ثبت شرکت در خارج: شرایط، هزینه‌ها و مراحل دریافت اقامت

ثبت شرکت در خارج: شرایط، هزینه‌ها و مراحل دریافت اقامت

دفتر مهاجرتی معتبر در جنوب کشور

معمولا در اغلب کشورها برای ثبت شرکت نیازی به اثبات تسلط به زبان خارجی نیست، اما یقینا داشتن تسلط و ارائه مدرک مربوطه شما را در اخذ ویزای مربوطه و همچنین موفقیت در روند سرمایه گذاری و کسب درآمد یاری بسیاری می کند.

بله، در اغلب کشورهای جهان افراد سرمایه گذار و کارآفرین با ثبت شرکت قادر هستند تا خانواده خود شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال را به عنوان همراه به کشور مقصد ببرند.

با توجه به ویژگی ها و شرایط أنواع ثبت شرکت ها، می توان گفت ثبت شرکت با مسئولیت محدود بیش ترین علاقمند و متقاضی را دارد.

در حال حاضر کانادا، استرالیا، انگلستان، امارات، نیوزلند و برخی دیگر بهترین مقاصد برای ثبت شرکت می باشند.

در انتخاب مقصد مناسب باید به عواملی چون: هزینه ها، زیر ساخت ها، نیروی کار، مالیات، قدرت اقتصادی، کیفیت زندگی، دسترسی به سرمایه، رقابت و غیر توجه بسیاری کرد.

برای ثبت شرکت در خارج داشتن حداق 18 سال سن اجباری است.

بله، در اغلب کشورهای جهان با ثبت شرکت در ابتدا یک اقامت موقت به افراد داده می شود که پس از مدتی معلوم و داشتن برخی شرایط لازم، می توان برای اخذ اقامت دائم اقدام کرد.

در حال حاضر انواع شرکت های قابل ثبت در خارج از کشور شامل شرکت های با مسئولیت محدود، شرکت سهامی خاص، شرکت سهامی عام، شرکت غیرسهامی و شرکت تضامنی می شود.

ثبت شرکت در خارج یکی از فرصتی های مهاجرتی بسیاری مناسبی است که می تواند برای شما مزایا و ویژگی های بسیار خوبی را به همراه داشته باشد. با ثبت شرکت در خارج از کشور شما می توانید اقامت دائم کشورهای برتر جهان را برای خود و خانواده تان به ارمغان آورید و سریع تر از سایر روش های مهاجرتی خود را به مقصد برسانید.

برای ثبت شرکت موفق در خارج از ایران نیاز به یک بودجه مالی مناسب، سابقه کار مرتبط و بیزنس پلن نوین و جدید دارید تا بتوانید شرکت خود را به ثبت رسانده و بیزنستان را راه اندازی نمایید. باید دقت داشته باشید که علاوه بر این موارد، هر کشور ممکن است که برای ثبت شرکتی جدید شرایط و قوانین خاص خود را داشته باشد که باید حتما مورد بررسی و شناخت دقیق قرار بگیرد. با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا ثبت شرکت در خارج را بشناسید.

شرایط لازم برای ثبت شرکت در خارج

ثبت شرکت در خارج از کشور به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت، برای مثال کشور مقصد، نوع شرکت انتخابی، حوزه فعالیت و موارد متغیر دیگری که انتخاب هرکدام ممکن است شرایط را به نوعی تغییر دهند. اما در این بین برخی موارد به صورت عمومی باید وجود داشته باشند و یا مورد توجه قرار بگیرند و این عوامل برای تمامی شرکت ها در تمامی نقاط جهان صدق می کند . از جمله شرایط لازم برای ثبت شرکت در خارج که باید به آن ها توجه داشت، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن حداقل سن قانونی و متقاضیان ثبت شرکت باید حداقل به سن قانونی رسیده باشند.
  • نام شرکت باید مطابق با قوانین کشور مقصد باشد و قبلاً توسط شرکت دیگری ثبت نشده باشد.
  • نوع فعالیت شرکت باید به طور واضح و دقیق مشخص شود.
  • باید یک طرح تجاری نوین و جامع باتوجه به شرایط اقتصادی و نیاز بازار کشور مقصد تهیه و تدوین شود.
  • متقاضیان باید حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت را تامین کنند.
  • سهامداران و مدیران شرکت به همراه میزان سهم هریک باید مشخص شوند.
  • متقاضیان باید در یک بانک در کشور مقصد حساب بانکی افتتاح کنند.
  • ارائه یک دفتر یا محل کار مشخص برای شرکت مربوطه
  • در برخی موارد، برای ثبت شرکت ممکن است نیاز به اخذ مجوزهای خاص از مراجع ذیربط باشد.
 

علاوه بر موارد بالا باید به نکات زیر نیز توجه داشته باشید:

  • هر کشوری قوانین و مقررات خاص خود را برای ثبت شرکت دارد که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.
  • انواع مختلفی از شرکت ها در کشورهای مختلف وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند و شما باید بر أساس اهداف و بیزنس خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
  • نوع فعالیت شرکت می تواند بر شرایط ثبت آن تاثیر بگذارد، پس حوزه فعالیت را نیز بی اثر و کم توجه تصور ننمایید.
  • برخی از کشورها برای اتباع خارجی یا اتباع خارجی از کشورهای خاصی، محدودیت هایی برای ثبت شرکت قائل می شوند، حتما از این شرایط نیز در صورت وجود مطلع شده و به آن دقت کنید.

انواع شرکت های قابل ثبت در خارج از کشور

همواره یکی از موارد مهمی که در رابطه با ثبت شرکت در خارج باید به آن توجه داشت، اطلاع از انواع شرکت های قابل ثبت در خارج از کشور و شرایط و ویژگی های هریک از آنان است. اما باید بگوییم که به طورکلی در جهان شرکت ها در دو دسته شرکت های مدنی و شرکت های تجاری جای می گیرند.

شرکت های تجاری بر مبنای سودآوری و قوانین تجارت بنا می شوند و در آن تمامی موجودی ها و دارایی ها جز اموال شرکت محسوب می شوند و هرچه افراد به آن اضافه کنند نیز از مالکیت آن ها خارج و به مالکیت شرکت در می آید. اما در شرکت های مدنی اساس برنامه ها و فعالیت ها رسیدن به هدفی مشخص است و اموال و دارایی ها نیز در همان راستا به کار گرفته می شوند.

اما در این بین شرکت های تجاری در دنیا با استقبال بسیار بیش تری روبه رو هستند و اکثر سرمایه گذاران خارجی مایل به ثبت شرکت خود به صورت تجاری هستند. اما شرکت های تجاری خود به انواع مختلفی تقسیم می شوند که در اکثر کشورها شبیه به هم هستند که به صورت زیر می باشند:

نوع شرکتشرایط و ویژگی ها
شرکت سهامی عامدر این نوع شرکت مسئولیت سرمایه گذاران محدود به سهام آن ها است و معمولا تا 20 درصد از سرمایه آن توسط موسسن تامین می گردد. اما مابقی سرمایه قابل ارائه در بورس بوده و توسط مردم تامین می شود.
شرکت سهامی خاصدر این نوع شرکت مسئولیت سرمایه گذاران تا سقف سرمایه گذاری آنان می باشد و تمامی سرمایه آن در زمان تاسیس فقط توسط موسسین تامین می شود و قابل ارائه در بورس نیز نمی باشد.
شرکت مسئولیت محدودبرای ثبت این شرکت حداقل به 2 نفر و حداکثر 50 نفر سرمایه گذار نیاز است و فروش سهام به دیگران آزاد است. همچنین این نوع شرکت برای انجام هر نوع فعالیت تجاری آزاد است و محدودیتی ندارد.
شرکت تضامنیبرای ثبت این نوع شرکت نیاز به حداقل 2 سرمایه گذار است و در صورتی که دارایی و أموال شرکت برای پرداخت بدهی و قرض ها کافی نباشد، شرکا باید شخصا مسئولیت پرداخت آن را عهده دار شوند.
شرکت غیرسهامیاین نوع شرکت برای امری تجاری با نامی مخصوص بین بین یک یا چند ضامن و یا شریک با مسئولیت محدود تشکیل می شود و سهام آن غیر قابل فروش هستند. همچنین اما در صورت انحلال شرکت و یا ناتوانی در پرداخت بدهی و قرض ها شرکا مسئول پرداخت تمامی آن ها خواهند بود.

مراحل ثبت شرکت در خارج از کشور

ثبت شرکت در خارج از کشور در مقایسه با سایر روش های مهاجرتی، یک روش تخصصی و کمی پیچیده است که نیاز به داشتن تخصص و اطلاعات کاملی در این زمینه با توجه به کشور مقصد دارد. به همین خاطر اگر تاکنون برای ثبت شرکت در کشور مدنظرتان اقدام نکرده اید، حتما از افراد متخصص و باتجربه در این زمینه مشورت و راهنمایی بگیرید.

علاوه بر این با توجه به نهادها و مراجع قانونی مختلف در هر کشور، ممکن است مراحل و مراجع موردنیاز برای ارسال مدارک با یکدیگر تفاوت هایی داشته باشند. اما رویه انجام آن را می توان طبق مراحل زیر در نظر گرفت:

1. انتخاب کشور مقصد:

اولین قدم انتخاب کشوری است که می خواهید در آن شرکت ثبت کنید. عوامل متعددی باید در انتخاب کشور مقصد در نظر گرفته شود، از جمله:

  • بازار هدف: شما باید کشوری را انتخاب کنید که بازار هدف شما در آن باشد.
  • قوانین و مقررات: شما باید قوانین و مقررات مربوط به ثبت شرکت در کشور مقصد را بررسی کنید و مطمئن شوید که با آن ها موافق هستید.
  • مالیات: شما باید نرخ مالیات شرکت ها در کشور مقصد را بررسی کنید.
  • هزینه ها: شما باید هزینه های ثبت شرکت و نگهداری آن در کشور مقصد را بررسی کنید.
  • معاهدات دو جانبه: شما باید بررسی کنید که آیا کشور ایران با کشور مقصد معاهده دو جانبه سرمایه گذاری دارد یا خیر.

2. انتخاب نوع شرکت:
نوع شرکت را با توجه به نوع فعالیت خود انتخاب کنید و همانطور که قبلاً گفته شد، انواع مختلفی از شرکت ها در کشورهای مختلف وجود دارد که هر کدام شرایط خاص خود را دارند.

3. تهیه مدارک لازم:
مدارک لازم برای ثبت شرکت در خارج از کشور را بر أساس کشور انتخابی، نوع شرکت و بیزنس تان را تهیه و جمع آوری نمایید.

4. تکمیل فرم های ثبت نام:
فرم های ثبت نام را به طور کامل و دقیق تکمیل کنید و فرم های ثبت نام را می توانید از وب سایت اداره ثبت شرکت ها در کشور مقصد دریافت کنید.

5. پرداخت هزینه های ثبت نام:
هزینه های ثبت نام را به حساب اداره ثبت شرکت ها واریز کنید. دقت داشته باشید که هزینه های ثبت نام به نوع شرکت و کشور مقصد بستگی دارد.

6. ارائه مدارک به مراجع ذیربط:
مدارک لازم را به اداره ثبت شرکت ها ارائه دهید. دقت کنید که مدارک باید به زبان رسمی کشور مقصد ترجمه شده باشند.

7. اخذ گواهی ثبت شرکت:
پس از تایید مدارک، گواهی ثبت شرکت را از اداره ثبت شرکت ها و یا هر شرکت ذیربط مربوطه دریافت کنید. گواهی ثبت شرکت به منزله مجوز فعالیت شرکت در کشور مقصد است.

بهترین مقاصد در جهان برای ثبت شرکت

بهترین مقاصد در جهان برای ثبت شرکت

یقینا انتخاب مقصد مناسب در بین کشورهای جهان دارای اهمیت بسیار زیادی است. شما باید بتوانید بر اساس حوزه فعالیت خود و همچنین شرایط اقتصادی و قوانین تجاری و اقتصادی حاکم بر کشورهای مختلف، بهترین گزینه را برای کارآفرینی و راه اندازی بیزنس خود انتخاب کنید.

نباید فراموش کنیم که یکی از اصلی ترین پارامترهای اصلی و مهم در انتخاب مقصد برای ثبت شرکت، قدرت اقتصادی و بازار کار مناسب و تجاری کشور مقصد است. البته، بهترین کشور برای ثبت شرکت به عوامل متعددی از جمله نوع کسب و کار، بازار هدف و ترجیحات شخصی شما نیز بستگی دارد. قبل از تصمیم گیری برای ثبت شرکت در هر کشوری، باید به دقت تحقیق کنید.

در ادامه برخی از عوامل اضافی که باید هنگام انتخاب کشور برای ثبت شرکت در نظر بگیرید را شرح داده ایم:

  • نرخ مالیات شرکت ها می تواند به طور قابل توجهی از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد و شما باید نرخ مالیاتی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد.
  • هزینه های نیروی کار نیز می تواند به طور قابل توجهی از کشوری به کشور دیگر متفاوت باشد و شما باید کشوری را انتخاب کنید که هزینه های نیروی کار آن در محدوده بودجه شما باشد
  • شما باید کشوری را انتخاب کنید که به بازار هدف شما دسترسی داشته باشد و تقاضا برای خدمات یا کالای تولیدی و قابل ارائه شما نسبتا بالا باشد.
  • در نهایت کیفیت زندگی در کشور مقصد نیز بسیار مهم است و شما باید کشوری را برگزینید که با مهاجرت به آن کیفیت زندگیتان بالاتر رفته و شرایط و امکانات بهتری برای شما و خانواده تان فراهم آید.

در ادامه برخی از کشورهای برتر در سال 2024 برای ثبت شرکت را خواهیم شناخت.

ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا می تواند راهی عالی برای ورود به بازار این کشور و دسترسی به فرصت های تجاری جدید باشد. کانادا یکی از بهترین مقاصد برای ثبت شرکت است که هزینه آن در مقایسه با دیگر کشورها ارزان می باشد و باتوجه به ایالت های مختلف آن، ممکن است شرایط ثبت شرکت در هر ایالت دارای مواردی متفاوت و یا خاص باشد.

همچنین در این کشور شرکت ها در دسته های شرکت های سهامی، شرکت با مالکیت انحصاری و شرکت مشارکتی جای می گیرند که مورد پسندترین گزینه برای خارجی ها شرکت با مالکیت انحصاری است.

روند ثبت شرکت در کانادا چندان طولانی نخواهد بود و حتی در یک یا دو روز می توان شرکت را به ثبت رساند، اما روند دریافت ویزای مربوطه زمان بر است.

تعیین مقدار سرمایه برای ثبت شرکت در کانادا بستگی به حوزه فعالیت، گستره فعالیت و دیگر عوامل دارد و متغیر است، اما به طور متوسط حداقل سرمایه مورد نیاز را می توان از 100 هزار تا 900 هزار دلار در نظر گرفت. ضمنا دیگر ویژگی بسیار خوب ثبت شرکت در این کشور، دسترسی سریع تر و راحت تر به بازار کشور آمریکا است.

ثبت شرکت در کانادا
ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت در امارات یک گزینه بسیار مناسب برای ایرانیان است که بزرگ ترین مزیت آن میزان مالیات بسیار پائین و دسترسی به بازار کشورمان است. همچنین ثبت شرکت در امارات (دبی) روشی بسیار سریع، مقرون به صرفه برای اخذ اقامت این کشور که می تواند مزایا و ویژگی های بسیار مناسبی را به همراه داشته باشد.

فعالیت شرکت ثبت شما باتوجه به این که تصمیم بگیرید در سرزمین اصلی ثبت شرکت کنید و یا در مناطق آزاد، متفاوت خواهد بود و هریک دارای شرایط خاص خود می باشد. اگر در مناطق آزاد ثبت شرکت کنید، می توانید از حمایت های دولتی بهره مند شده و از معافیت پرداخت مالیات نیز استفاده کنید.

اما ثبت شرکت در سرزمین اصلی هزینه های ثبت متفاوتی را پیش روی شما قرار خواهد داد و می توانید مستقیما در بازار کشور امارات بیزنس نمایید، ضمنا مشمول پرداخت مالیات نیز خواهید شد. خوشبختانه ثبت شرکت در امارات مراحل طولانی ندارد و امکان بردن خانواده را نیز برای شما ممکن می سازد.

ثبت شرکت در استرالیا

باید بگوییم که ثبت شرکت در استرالیا دارای مراحلی پیچیده و شاید کمی متفاوت از سایر کشورها باشد که دلیل اصلی آن قانون مداری بسیار بالای این کشور است. اما در مقابل ثبت شرکت و راه اندازی بیزنس در این کشور، اعتبار بسیار بالایی به بیزنس شما می بخشد و در جذب مشتری تاثیر زیادی خواهد داشت.

ثبت شرکت در این کشور باتوجه به نوع شرکت و حوزه فعالیت دارای هزینه متفاوتی است و دقت کنید که حتما یکی از مدیران شرکت ثبت شده باید در این کشور اقامت داشته باشد. ضمنا امکان دریافت اقامت دائم نیز برای سرمایه گذاران وجود دارد و آنان می توانند برای همسر و فرزندان خود نیز اقامت استرالیا را اخذ نمایند.

البته میزان مالیات بر درآمد شرکت ها در این کشور نسبتا بالا است و می تواند از 25% از درآمد را در بر بگیرد. البته باید بگوییم که راه اندازی کسب و کار در این کشور می تواند شما را به بازار کشورهای برتر دنیا وصل کند و مشتریان بین المللی را برای شما به ارمغان آورد.

اما مقاصد مناسب در جهان برای ثبت شرکت فقط به همین 3 کشور ختم نمی شوند، بلکه دیگر کشورهای زیر نیز بسیار برای کارآفرینی و ثبت شرکت ایده آل هستند:

ثبت شرکت در استرالیا

رتبه جهانی

نام کشور

تولید ناخالص داخلی

1

آمریکا

25.43 تریلیون دلار

2

چین

14.72 تریلیون دلار

3

ژاپن

4.25 تریلیون دلار

4

آلمان

3.85 تریلیون دلار

5

انگلستان

2.67 تریلیون دلار

6

فرانسه

2.63 تریلیون دلار

7

روسیه

2.24 تریلیون دلار

مدارک لازم برای ثبت کشور در خارج

ثبت شرکت در خارج با توجه به مقاصد مختلف دارای شرایطی گوناگون و متفاوت از یکدیگر است که باید حتما مورد بررسی و شناخت قرار بگیرد. همچنین لازم است تا متقاضیان مدارکی را طبق شرایط و قوانین کشور مقصد تهیه و جمع آوری نموده و ارائه نمایند. اما در این میان برخی مدارک عمومی در تمامی کشورهای جهان درخواست خواهند شد که شامل مدارک زیر می شوند:

  • مدارک هویتی نظیر گذرنامه و ویزای هریک از سهامداران
  • تکمیل و ارائه فرم ثبت شرکت در کشور مقصد به طور کامل
  • ارائه بیزنس پلن یا همان طرح تجاری نوین و جامع در کشور مقصد
  • آدرس محل سکونت شما و دیگر اعضای شرکت در کشور مقصد
  • نام شرکت باید مطابق با قوانین کشور مقصد باشد و به ثبت برسد و قبلاً توسط شرکت دیگری ثبت نشده باشد.
  • پرداخت هزینه های ثبت شرکت و ارائه رسید آن
  • ارائه اطلاعات و سهام مشخص هریک از اعضا و یا سهامداران به همراه امضای آنان
  • نوع فعالیت شرکت باید به طور واضح مشخص شود.
  • مدارک مربوط به افتتاح حساب بانکی در کشور مقصد و واریز سرمایه لازم برای ثبت شرکت در آن.
  • در برخی موارد، برای ثبت شرکت ممکن است نیاز به اخذ مجوزهای خاص از مراجع ذیربط دیگر باشد که باید بر اساس کشور انتخاب از آن ها مطلع شده و نسبت به اخذ آن ها اقدام کرد.

هزینه های مربوط به ثبت شرکت در خارج

هزینه های ثبت شرکت در خارج از کشور به عوامل مختلفی از جمله کشور مقصد، نوع شرکت و حجم فعالیت شرکت بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می توان گفت که هزینه های ثبت شرکت در خارج از کشور شامل موارد زیر است:
  • هزینه های دولتی: این هزینه ها شامل هزینه های ثبت نام، صدور گواهی ثبت شرکت و انتشار آگهی در روزنامه های رسمی می شود. هزینه های دولتی می تواند از چند صد یورو تا چند هزار یورو متغیر باشد.
  • هزینه های ترجمه: کلیه مدارک باید به زبان رسمی کشور مقصد ترجمه شده باشند و هزینه ترجمه مدارک به حجم و زبان مدارک بستگی دارد.
  • هزینه های خدمات دفاتر حقوقی: اگر از خدمات دفاتر حقوقی برای ثبت شرکت در خارج از کشور استفاده کنید، باید هزینه های مربوط به خدمات آن ها را نیز بپردازید. هزینه های خدمات دفاتر حقوقی می تواند به طور قابل توجهی از کشوری به کشور دیگر و از شرکتی به شرکت دیگر متفاوت باشد.
  • هزینه های افتتاح حساب بانکی: برای افتتاح حساب بانکی در کشور مقصد باید هزینه هایی را پرداخت کنید و هزینه های افتتاح حساب بانکی می تواند از بانکی به بانک دیگر متفاوت باشد.
  • هزینه های اخذ مجوزهای لازم: در برخی موارد، برای ثبت شرکت ممکن است نیاز به اخذ مجوزهای خاص از مراجع ذیربط باشد. هزینه های اخذ مجوزهای لازم می تواند به نوع مجوز و کشور مقصد بستگی دارد.
  • هزینه های اجاره دفتر کار: اگر قصد دارید دفتر کار در کشور مقصد اجاره کنید، باید هزینه های اجاره را نیز در نظر بگیرید.
  • هزینه های استخدام کارمند: اگر قصد دارید کارمند استخدام کنید، باید هزینه های مربوط به حقوق و مزایای آن ها را نیز در نظر بگیرید.
هزینه های مربوط به ثبت شرکت در خارج

نمونه ای از هزینه های ثبت شرکت در برخی از کشورها:

  • آلمان: هزینه های ثبت شرکت در آلمان به طور کلی بین 400 تا 1000 یورو است.
  • امارات متحده عربی: هزینه های ثبت شرکت در امارات متحده عربی به طور کلی بین 1000 تا 5000 درهم امارات است.
  • کانادا: هزینه های ثبت شرکت در کانادا به طور کلی بین 300 تا 2000 دلار کانادا است.
  • ایالات متحده آمریکا: هزینه های ثبت شرکت در ایالات متحده آمریکا به طور کلی بین 100 تا 1000 دلار آمریکا است.
اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در خارج

اخذ اقامت دائم از طریق ثبت شرکت در خارج

یکی از مزایای بسیار خوب و مهمی که با ثبت شرکت در خارج از کشور می توانید به آن دست پیدا کنید، اخذ اقامت دائم کشور مقصد است.

می توان گفت که اغلب کشورهای جهان از سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی استقبال می کنند و برای آنان در مقابل سرمایه ای که به آن کشور می آورند و بازار کاری که فراهم می کنند، اقامت موقت و سپس اقامت دائم خود را اعطا خواهند نمود.

باید توجه داشته باشید که شرایط اعطای اقامت دائم در کشورهای مختلف از طریق ثبت شرکت متفاوت است.

برای مثال کشور کانادا پس از 3 تا 5 سال به متقاضی اقامت دائم می دهد و یا کشور آلمان پس از 5 سال اقامت دائم و پس از 8 سال تابعیت خود را به این افراد سرمایه گذار اعطا می کند.

باید بگوییم که به طورکل اغلب کشورهای اروپایی پس از 5 سال از ثبت شرکت و اقامت در آن جا، به افراد اقامت دائم خود را اعطا می کنند.

البته نباید فراموش کنیم که این امتیاز علاوه بر شخص اصلی و سرمایه گذار، می تواند به خانواده او یعنی همسر و فرزندان زیر 18 سال نیز برسد که ویژگی بسیار مثبتی است.

وبینار ثبت شرکت در لهستان

کشور لهستان به عنوان یکی از گزینه های ایده آل سرمایه گذاری به هم وطنانمان معرفی می شود که در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما یکی از بهترین روش های آن یعنی ثبت شرکت را برای شما علاقه مندان بررسی نموده است.

این وبینار را تا انتها تماشا نموده و جهت اقدام به ثبت شرکت در هر یک از کشورهای جهان با مشاورین ما در تهران و شیراز در ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار ثبت شرکت در لهستان
مزایای ثبت شرکت در خارج

مزایای ثبت شرکت در خارج

ثبت شرکت در خارج از کشور می تواند مزایای متعددی برای افراد و صاحبان مشاغل داشته باشد. برخی از این مزایا را در زیر خواهیم گفت:

  • دسترسی به بازارهای جدید، ثبت شرکت در خارج از کشور به شما این امکان را می دهد که به بازارهای جدیدی در آن کشور و سایر کشورهای منطقه دسترسی پیدا کنید. این امر می تواند منجر به افزایش فروش، سود و سهم بازار شما شود.
  • جذب سرمایه گذاری، ثبت شرکت در خارج از کشور می تواند به شما در جذب سرمایه گذاری از سرمایه گذاران خارجی کمک کند، این امر می تواند برای تامین مالی رشد و توسعه شرکت شما مفید باشد.
  • کاهش مالیات، برخی از کشورها نرخ مالیات شرکت های پایین تری نسبت به ایران دارند و ثبت شرکت در یکی از این کشورها می تواند به شما در کاهش بار مالیاتی و افزایش سود خود کمک کند.
  • دور زدن تحریم ها، در برخی موارد، ثبت شرکت در خارج از کشور می تواند به شما در دور زدن تحریم هایی که علیه ایران اعمال شده است کمک کند. این امر می تواند به شما امکان دهد به تجارت با مشتریان و شرکای جدید در سراسر جهان ادامه دهید.
  • افزایش اعتبار، ثبت شرکت در خارج از کشور می تواند به افزایش اعتبار و وجهه شما در بازارهای بین المللی کمک کند. این امر می تواند به شما در جذب مشتریان و شرکای جدید و جلب اعتماد آن ها کمک نماید.
  • برخی از کشورها دارای نیروی کار ماهر و تحصیل کرده ای هستند و ثبت شرکت در یکی از این کشورها می تواند به شما در استخدام کارکنان ماهری که برای موفقیت شما نیاز دارید کمک کند.
  • بهبود کیفیت زندگی، برخی از کشورها دارای کیفیت زندگی بالاتری از ایران هستند و ثبت شرکت در یکی از این کشورها می تواند به شما و خانواده تان امکان دهد از مزایای زندگی در یک کشور توسعه یافته مانند دسترسی به آموزش و بهداشت بهتر، زیرساخت های پیشرفته تر و محیط زیست امن تر بهره مند شوید.
  • اخذ اقامت دائم، برخی از کشورها به اتباع خارجی که در آن کشور شرکت ثبت می کنند و سرمایه مالی خود را وارد می نمایند، اقامت دائم اعطا می‌کنند. این امر می تواند به شما و خانواده تان امکان دهد به طور نامحدود در آن کشور زندگی، کار و تحصیل کنید.
  • امکان اخذ تابعیت، در برخی از کشورها، پس از گذشت چند سال از اخذ اقامت دائم، می توانید برای اخذ تابعیت آن کشور نیز اقدام کنید.
  • تنوع سبد سرمایه گذاری، ثبت شرکت در خارج از کشور می تواند به شما در تنوع سبد سرمایه گذاری و کاهش ریسک آن کمک کند.

به شما عزیزان توصیه می کنیم که حتما برای ثبت شرکت در خارج از کشور، با افراد متخصص و ماهر در این زمینه مشاوره نموده و در طی مراحل انجام آن از حضور و راهنمایی آنان بهره مند شوید. همچنین برای شناخت سایر کشورهای جهان جهت ثبت شرکت می توانید با مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر تهران و شیراز در تماس باشید.

هر یک از کشورهای زیر نیز می توانند گزینه ایده آلی جهت ثبت شرکت در کشورهای مطرح جهان باشند:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه