دوره های زبان در کانادا

دوره های زبان در کانادا به شما کمک کرده تا در حین تحصیل در یکی از بهترین کشورهای دنیا مهارت های عملی زبان خود را افزایش داده و با قرار گیری در محیطی کاملا تخصصی و تمرین روزانه در جامعه این کشور، به سرعت هر چه بیشتر زبان مورد علاقه خود را فرا بگیرید.

به صورت کلی یادگیری زبان فرانسه یا انگلیسی باعث شده تا طیف وسیعی از فرصت های شغلی پس از یادگیری در اختیار شما قرار گیرند؛ امروزه افراد مسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی در صنایع و جوامع کانادایی تقاضای بالاتری داشته و می توانند پس از تحصیل زبان شغل مورد نظر خودشان را پیدا کنند. 

دوره های زبان در کانادا

دوره های زبان در کانادا از سطوح ابتدایی تا کاملا تخصصی برای هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی برگزار می گردد.

فهرست مطالب

امروزه کالج های زبان در کانادا با توجه به استانداردهای بین المللی مشغول به کار بوده و در عین حال شهریه ای بسیار کمتر نسبت به همتایان خود در کشور هایی مانند آمریکا و کانادا دریافت می کنند ؛ در هر کالج زبان این کشور گروه های کوچک و نهایتا 15 نفره حضور دارند که همین امر توجه به هر زبان آموز را در بالاترین سطح ممکن قرار می دهد .

برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد شریط تحصیلی و هزینه های تحصیل در بهترین دانشگاه های آن، با لمس عنوان هزینه ها و شرایط تحصیل در کانادا مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید . برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد شرایط کار پس از تحصیل زبان از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

بررسی کالج های زبان در کانادا

در حال حاضر دوره های زبان در کانادا بسیار متنوع بوده و این کشور طیف گسترده ای از دوره های زبان انگلیسی و فرانسوی را در اختیار زبان آموزان قرار می دهد؛ در واقع بیش از 225 آموزشگاه زبان معتبر در کانادا وجود دارد که 29 مورد از آنها موسساتی بین المللی بوده و پس از پایان دوره مدرک زبان معتبری را به دانشجویان ارائه می دهند.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو دوره های زبان در کانادا + پادکست

دوره های زبان در کانادا در بیش از 225 مرکز در این کشور ارائه  می شوند که ما در آی مهاجرتی می توانیم پذیرش در بهترین آنها را برای شما ممکن سازیم.

این ویدیو از مونا را تا انتها تماشا نموده و جهت هرگونه اقدام و یا دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره دوره های زبان در کانادا
دوره های زبان در کانادا

طبق بررسی کالج های زبان در کانادا این دوره ها به چندین بخش تقسیم می شوند؛ برای مثال امروزه دانشگاه ها نیز دوره های زبان را به زبان آموزان و علاقمندان ارائه می دهند و در مقابل گزینه های گسترده تری مانند ثبت نام در یک آموزشگاه زبان خصوصی، یا استخدام معلم زبان انگلیسی برای درس های فردی نیز وجود دارد.

کالج زبان کانادا تقریبا در تمامی شهرهای بزرگ این کشور وجود دارد که می توانید در هر یک از آنها زبان انگلیسی را در کنار سایر زبان های دنیا فرا بگیرید؛ مهم نیست که در کدام شهر این کشور اسکان داشته باشید، از ونکوور تا تورنتو، کانادایی‌ ها به داشتن شهروندانی جهانی افتخار کرده و مدارس زبان بخش مهمی از آموزش این کشور دو زبانه هستند.

اگر به دنبال آموزش زبان فرانسه یا انگلیسی در کوتاه ترین مدت زمان و با بالاترین بهره وری هستید، استخدام معلم زبان خصوصی گزینه ای عالی به شمار می رود و به طور کلی تدریس خصوصی با هزینه 15 دلار در ساعت شروع می شود که آن را به یک گزینه مقرون به صرفه نیز تبدیل می کند.

دوره های زبان انگلیسی در کانادا

برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی در کانادا ابتدا باید تمامی مدارک لازم را جمع آوری کنید که شامل فرم درخواست تکمیل شده، گذرنامه و رسید پرداخت دوره و هزینه ثبت نام می شود.

همچنین در برخی از مدارس باید مبلغی را به عنوان ودیعه پرداخت کنید . پس از انجام مراحل ثبت نام مدرسه یک دعوت نامه رسمی از طریق ایمیل ارسال می کند که برای درخواست ویزا مورد نیاز است.

 

نوع دورهتوضیحات
آمادگی برای امتحانآمادگی برای آزمون های زبان بین المللی آیلتس، تافل یا کمبریج
انگلیسی آکادمیکحفظ واژگان و اصطلاحات پیچیده دانشگاهی
دوره های تجاریعلاقه مند به کار، یادگیری نوشتن رزومه و کلمات سخت کاری
Pathwayیادگیری واژگان آکادمیک و دستور زبان

دوره های زبان در کانادا با یکدیگر یکسان بوده و تنها در هزینه ها و تعداد ساعت در هفته با یکدیگر تفاوت دارند؛ برای دوره های خصوصی در این کشور پرهزینه اما موثرتر بوده و برنامه درسی این دوره ها کاملاً منعطف است و موضوعات دروس از قبل با استاد صحبت شده؛ دوره های دیگری نیز وجود داشته که شامل موارد زیر می شوند.

کالج زبان انگلیسی در کانادا و تمامی مدارس و مراکز دانشگاهی این کشور دانش آموزان را بر اساس سطح انگلیسی آنها با انجام یک مصاحبه و یا آزمون تقسیم بندی می نماید که  رایج ترین دوره زبان انگلیسی در کانادا شامل دوره های زبان عمومی، انگلیسی نیمه فشرده و انگلیسی فشرده می باشد و تقریباً در هر آموزشگاه زبانی یافت می شوند.

دانش اموزانی که تحصیلات دوره مدرسه را در این کشور سپری کره باشند ،نیازی به ارائه و یا گذراندن دوره زبان ندارد . مقاله ما در رابطه با شرایط تحصیل در مدارس کانادا را نیز مطالعه منید تا به دقیق ترین جزئیات در این باره برسید و مسیر را برای خود هموارتر سازید.

وبینار تحصیل در مدارس کانادا

به شما علاقه مندان به سیستم اموزشی کاندا توصیه می کنیم تا با مشاهده این وبینار ، از شرایط تحصیل در مدارس کانادا نیز به خوبی مطلع شوید تا بتوانید در صورت نیاز بهترین اقدام را داشته باشید.

مشاورین ما در آی مهاجرتی همواره آماده اند تا به روزترین اطلاعات را با توجه به شرایط شما عزییزان در اخیتارتان قرار دهند.

نمایش ویدیو درباره تحصیل در مدارس کانادا
دوره های زبان فرانسوی در کانادا

دوره های زبان فرانسوی در کانادا

دوره های زبان فرانسوی در کانادا راهی بسیار عالی برای یادگیری این زبان بوده و از آنجایی که فرانسه زبان رسمی ای در این کشور محسوب شده امکان قرار گیری در محیطی فرانسوی زبان را دارید؛ از آنجایی که فرانسوی زبان رسمی 29 کشور در سراسر قاره های مختلف بوده و حدود 76 میلیون نفر در سراسر جهان فرانسوی زبان مادری هستند و بسیاری دیگر آن را زبان دوم یا سوم می دانند؛ یادگیری این زبان فرصت های بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می دهد . خوشبختانه دوره های زبان در کانادا به طور گسترده در سراسر کانادا در دسترس بوده ولی یکی از بهترین استان ها برای یادگیری زبان فرانسه استان کبک می باشد، زبان رسمی این استان فرانسوی بوده و بسیاری از مردم این زبان را برای گفتگو انتخاب می کنند.

موسسه اتحاد فرانسه یکی از بهترین موسسات در این کشور بوده که دوره های معتبر و با کیفیت زبان فرانسوی را ارائه می دهد؛ این کالج زبان فرانسوی در کانادا که بیش از 900 شعبه در سراسر جهان دارد ، به طور رسمی توسط سفارت فرانسه در این کشور به عنوان مراکز امتحانی برای آزمون ها و دیپلم های معتبر بین المللی فعالیت می نماید.

به صورت کلی هیچ شرایط خاصی و حداقل سطحی برای شرکت در دوره زبان فرانسوی در کانادا وجود نداشته و تنها افراد برای شرکت در دوره های متوسط یا پیشرفته باید برای دوره های آمادگی آزمون بدهند . امروزه می توان از سطوح مبتدی تا پیشرفته را از طریق دوره های فشرده در این کشور سپری نمود.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

هزینه تحصیل زبان فرانسه در کانادا

هزینه تحصیل زبان فرانسه در کانادا بسته به عوامل مختلفی تعیین شده، برای مثال یکی از عوامل تاثیر گذار ملیت متقاضی بوده که می تواند بر هزینه درس تأثیر بگذارد . در واقع اکثر مدارس زبان فرانسه در کانادا قیمت های ویژه ای را برای دانش آموزان از ملیت های خاص ارائه داده و به عنوان مثال، آمریکایی ها و اروپایی ها می توانند تا 45 درصد از تخفیف بهره مند شوند.

همچنین برخی از کالج های زبان در کانادا تبلیغات ویژه ای را در ایام خاصی از سال ارائه داده و در برخی از زمان های سال می توانید از این تخفیفات بهره مند شوید . در مجموع برای دانشجویان بین المللی با سطح متوسط زبان فرانسه، میزان هزینه حدودا 75 دلار در هر جلسه می باشد.

علاوه بر این هزینه زندگی در یک کشور جدید با امکانات و سبک زندگی جدید کاملا به استاندارد زندگی و عادات خرج کردن شما بستگی داشته اما توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برآورد هزینه ها در بخش های مختلف، به مقاله هزینه زندگی و مهاجرت به کانادا مراجعه کنید.

متأسفانه دانشجویان نمی توانند تنها با شرکت در دوره های زبان در کانادا از مزایای کار حین تحصیل بهره مند شوند؛ از همین رو توصیه می کنیم قبل از درخواست میزان بودجه کافی برای یادگیری زبان در این کشور را فراهم کنید . حتما برای کسب اطلاعات بیشتر همین حالا از طریق تلفن های تماس با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

ویزای تحصیل زبان در کانادا

برای شرکت در کالج های زبان در کانادا با توجه به میزان زمان تحصیلتان باید اقدام به دریافت ویزا نمایید و اگر قصد داشته که دوره های زبان بیشتر از شش ماه را شرکت کنید، باید برای ویزای دانشجویی اقدام نمایید. 

در صورتی که ویزای اقامت موقت نیز مناسب می باشد، به صورت کلی انتخاب ویزای موقت یا ویزای توریسی برای تحصیل دوره های زبان در کانادا مناسب تر می باشد.

صرف نظر از نوع ویزای تحصیل زبان در کانادا ابتدا باید در آموزشگاه زبان ثبت نام کرده و هزینه کامل دوره را بپردازید . پس از مدتی از طرف دانشگاه دعوت نامه ای دریافت خواهید کرد که باید به کنسولگری یا در وب سایت اداره مهاجرت به همراه بقیه مدارک ارسال کنید.

برای هر دو فرم درخواست باید داده های بیومتریک را ارسال کرده و پس از پردازش درخواست، تحت معاینه پزشکی قرار بگیرید. 

ویزای تحصیل زبان در کانادا

همچنین اگر مایل به درخواست آنلاین هستید، باید برای یک حساب امن IRCC ثبت نام کرده و با این حساب می توانید برای ویزا درخواست داده و وضعیت آن را کنترل کنید و اطلاعات شخصی خود را به روز کنید.

گاهی در این روند از طریق کنسولگری به مصاحبه دعوت شده و در این مصاحبه از شما در مورد حضور اموال یا اقوام نزدیک در کشور سؤالاتی پرسیده می شود . شما باید پس از گذراندن دوره های زبان در کانادا قصد قطعی خود را برای بازگشت به کشور خود ثابت کنید، در غیر این صورت ممکن است درخواست ویزایتان رد شوید.

مدارک مورد نیاز ویزای تحصیل زبان در کانادا

با توجه به اینکه جمع آوری دقیق و صحیح مدارک در روند شرکت در کالج های زبان در کانادا بسیار مهم بوده و می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی افراد بگذارد . ما در ادامه به برخی از مهم ترین مدارک مورد نیاز ویزای تحصیل زبان در کانادا اشاره می کنیم:

  • رسید پرداخت هزینه کنسولی
  • اصل پاسپورت
  • دو قطعه عکس 3.5*4.5 با زمینه سفید
  • اثبات توانایی مالی
  • تایید پرداخت دوره
  • دعوت نامه از یک آموزشگاه زبان

اگر قصد دارید که در یکی از بهترین دوره های زبان در کانادا شرکت کنید، اما با روند ثبت نام و یا دریافت ویزای این کشور آشنایی ندارید، توصیه می کنیم از طریق دفتر مرکزی و دفتر غرب در تهران یا دفتر شیراز، با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید، این کارشناسان متخصص و ماهر با سال ها سابقه درخشان در تمامی طول روند به شما کمک می کنند؛ همچنین اگر دوست دارید راه های کلی مهاجرت به این کشور را بررسی کرده تا بهترین راه را برگزینید، حتما مقاله بهترین راه های مهاجرت به کانادا را مطالعه فرمایید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در کانادا

دوره های زبان در کانادا یکی از پر سوال ترین بخش های مهاجرت به این کشور است که می تواند دغدغه افراد را به خوبی برطرف سازد . در صورتی که در این زمینه همچنان سوالی برایتان وجود دارد ، آن را از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما در میان بگذارید تا به پاسخ خود برسید.

از مهم ترین مزایای تحصیل در این کشور می توان به طیف وسیعی از دوره های زبان انگلیسی و فرانسوی و همچنین امکان قرار گیری در جامعه انگلیسی و فرانسوی زبان اشاره کرد.

امروزه بیش از 225 آموزشگاه زبان معتبر در کانادا وجود داشته که که 29 مورد از آنها موسساتی بین المللی می باشند.

رایج ترین دوره های زبان در کانادا شامل دوره های انگلیسی عمومی، انگلیسی نیمه فشرده و انگلیسی فشرده می باشد.

به صورت کلی برای دانشجویان بین المللی با سطح متوسط زبان فرانسه، میزان هزینه حدودا 75 دلار در هر جلسه می باشد.

یکی از بهترین استان ها برای یادگیری زبان فرانسه استان کبک می باشد، زبان رسمی این استان فرانسوی بوده و بسیاری از مردم این زبان را برای گفتگو انتخاب می کنند.

در ادامه نیز کلاینت های ما از تجربه دریافت ویزای کشور دلخواه خود در آی مهاجرتی می گویند:

نمایش ویدیو درباره کاور ایلیا ابوئی
نمایش ویدیو درباره کاور کیوان کورورش نژاد
نمایش ویدیو درباره کاور امیر محمد تنها
نمایش ویدیو درباره کاور محمد سمیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه