شهرهای کشور اسپانیا

شهرهای کشور اسپانیا برای افرادی که می خواهند به این کشور مهاجرت و یا سفر توریستی داشته باشند ، خالی از لطف نیست . با شناخت بهترین شهرهای اسپانیا می توانید کیفیت زندگی ، هزینه ها ، فرهنگ و آداب و رسوم را به خوبی شناخته و با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را برای اقامت و یا سفر خود انتخاب کنید . اسپانیا کشوری زیبا و هیجان انگیز برای سفر و یا سکونت است که با فرهنگ غنی و تاریخی ارزشمند ، خاطراتی فراموش نشدنی را برایتان می سازد.

آی مهاجرتی به عنوان بهترین همراه و مشاوره شما در عنوانی ضمن بررسی شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا ، تجربه ای متفاوت و ناب را از این کشور برایتان بازگو خواهد زد تا قادر باشید در زمانی کوتاه به هر آنچه که از زندگی در این کشور می خواهید ، دست یابید .

شهرهای کشور اسپانیا

کشور اسپانیا میزبانی برخی از مهم ترین شهرهای اروپا و جهان را بر عهده دارد که گزینه های تحصیلی و کاری بی نظیری نیز می باشند.

فهرست مطالب

خوب است دقت داشته باشید که گرچه اسپانیا میزبان برخی از بهترین و زیباترین شهرهای جهان است ، اما حتی شهرهای کوچک ناآشنای آن هم می توانند گزینه محبوبی برای سفر و یا زندگی باشند.

شور و اشتیاق را می توان در تمامی شهرهای اسپانیا حس نمود و شما با مدت کوتاهی اقامت در یکی از این شهرها به کیفیت بالای زندگی و میزبانی ایده آل آن برای مهاجرین و یا توریست ها پی خواهید برد . از آنجا که شاید انتخاب میان شهرهای این کشور برایتان دشوار باشد ، در ادامه این مقاله به شهرهای کشور اسپانیا برای ما عزیزان خواهیم پرداخت.

معرفی شهرهای کشور اسپانیا

اسپانیا به عنوان یک شبه جزیره در جنوب غربی اروپا از 17 بخش خودمختار شامل چند شهر ، 2 شهر خودمختار و 50 استان و چندین جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است که در میان بهترین شهرهای اسپانیا می توان به جزایر قناری اشاره کرد . نصف النهار گرینویچ نیز از این کشور و نزدیکی شهر والنسیا عبور می کند که رشته کوه های مهمی را در اطراف خود جای داده است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو و پادکست شهرهای کشور اسپانیا

داشتن اطلاعات درباره شهرهای کشور اسپانیا می تواند به شما کمک کند تا انتخاب درستی داشته باشید و بنابر روحیات خودتان و شرایط زندگی در شهر مقصد، یک گزینه مطلوب را انتخاب کنید.

ویدیو و پادکست زیر را ببینید و سوالاتی را که در ذهن شما ایجاد می شود از کارشناسان آی مهاجرتی بپرسید.

نمایش ویدیو درباره کاور کاور شهرهای کشور اسپانیا
شهرهای کشور اسپانیا

در معرفی شهرهای کشور اسپانیا بخش های مختلفی که به صورت خودمختار اداره می شوند عبارتند از:

بخش های خودمختارجمعیت
مادرید3,255,944
والنسیا814,208
بیلبائو354,860
بیتوریا235,661
موستولس206,478
الکالا د هنارس204,578
فونلابرادا197,836
آلمریا188,810
سان سباستین186,066
کاستلین180,005
الکورکن167,967
ختافه167،164

سئوتا و ملیلیه دو شهر خودمختار اسپانیا هستند که دامنه اجرای قوانین گسترده تری نسبت به سایر شهرهای این کشور دارند اما نمی توانند خارج از قوانین کشوری برای خود قانون تصویب کنند . هر شهرستان این کشور به طور میانگین 5300 نفر و 22 شهر آن بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارند.

شهر رنگارنگ مادرید

مادرید یکی از زیباترین و منحصر بفرد ترین شهرهای دنیا در مرکز کشور اسپانیا قرار گرفته که تنوع نژادی و قومی بسیاری دارد . این شهر را می توان رنگارنگ ترین شهر اروپا نامید که در تمام فصول سال مملو از گردشگران بوده و به عنوان یک گوهر تاریخی در اسپانیا می درخشد.

شهر رنگارنگ مادرید ، سومین شهر آفتابی اروپا میزبان دانشگاهی نامبروان اروپا بوده و تحصیل با بالاترین کیفیت در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهد . مراکز تجاری ، شرکت های بزرگ صنعتی و موسسات فرهنگی و هنری همگی تمامی نیازهای یک شهروند را به خوبی تامین نموده و زندگی با کیفیت بالا را فراهم می سازد.

در معرفی شهرهای بزرگ اسپانیا باید بگوییم که مادرید از بسیاری از شهرهای اروپا هزینه زندگی مقرون به صرفه تری داشته و گزینه بسیار مناسبی برای زندگی به همراه خانواده است . حمل و نقل موجود در این شهر نیز به تمامی صورت ها وجود دارد و شما می توانید با استفاده از مترو ، اتوبوس ، تاکسی به نقطه مورد نظر خود برسید.

شاید شما به عنوان یک فرد علاقه مند به فوتبال مادرید را با این نام بشناسید که به عنوان پایتخت اسپانیا یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال اروپا را نیز مدیریت می کند . خیابان های تاریخی با رنگ و بوی مدرن به عنوان یک بخش خودمختار سومین شهر بزرگ اروپا پس از برلین و لندن می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

زیباترین شهر اسپانیا

در جستجو میان شهرهای مختلف کشور اسپانیا قطعا نام شهر دیدنی سویا در میان پنج مورد اول خود را به مهاجرین و گردشگران نشان می دهد . سویا چهارمین شهر بزرگ و زیباترین شهر اسپانیا و مرکز منطقه اندلس به عنوان زادگاه رقص فلامینگو در جهان شهرت دارد . این شهر پر از رنگ و شور زندگی ، تاریخی غنی و البته رستوران های معروفی را در خود جای داده که هر گردشگر و توریستی اقامت در آن را از دست نمی دهد . این شهر به دلیل داشتن مناظر زیبا یکی از بهترین شهرهای اسپانیا برای گرفتن عکس و پاتوق خوبی برای عکاسان به شمار می رود . این شهر که بیش از 2000 سال قدمت دارد از قوی ترین شهرهای منطقه در حوزه اقتصادی است که بخش اصلی آن را مدیون فرودگاه و سیستم راه آهن خود می باشد. 

زیباترین شهر اسپانیا

مراسم باشکوه سامانتا از جمله مراسمی است که باعث شهرت جهانی این شهر شده و مردان و زنان با لباس های زیبای خود به آن شور و رنگی دو چندان می بخشند . کاخ سلطنتی آلکاسر ، کلیسای جامع سویل ، پلازا د توروس و موزه باستان شناسی سویل از جمله مکان های دیدنی هستند که می توانید خاطرات خوبی را در آن برای خود به ثبت برسانید.

شهر پر جنب و جوش والنسیا

شهر پر جنب و جوش والنسیا یکی از مهم ترین شهرهای ساحل مدیترانه ، مرکز تجاری و دومین بندر بزرگ اسپانیا است که زمستانی کوتاه و تابستان هایی گرم و خشک دارد . در زمان های قدیم این شهر به صادرات کالاهای اساسی از جمله کاغذ ، ابریشم و سرامیک شهرت داشت و امروزه انواع نوشیدنی ها و محصولات کشاورزی را به تمامی اروپا صادر می کند.

شهر والنسیا از این جهت در فهرست معرفی شهرهای کشور اسپانیا قرار می گیرد که اقتصادی خدمات محور داشته و بیش از 84% مردم در بخش خدمات به کار مشغول هستند . گرچه جنعیت این شهر هنوز به یک میلیون نفر نرسیده است اما سالانه گردشگران بی شماری از آن دیدن می کنند که موجب گشته تا خیابان های آن همیشه شلوغ و مملو از گردشگران باشد.

قلعه سرانوس ، آمفی تئاتر توروس ، کلیسای سن نیکولاس دو باری و کاخ مارکیز از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می روند . در شهرهای کشور اسپانیا در رابطه با شهر والنسیا باید گفت که علاوه بر ساحل دوست داشتنی ، پارک های ملی مختلفی وجود دارد که با گردشی در شهر می توان از آنها لذت برد . شبکه حمل و نقل عمومی نیز بسیار قوی بوده و مترو به صورت گسترده در تمامی نقاط شهروندان را جا به جا می کند.

والنسیا از شهرهای ایده آل اسپانیا برای یافتن کار است و نرخ بیکاری در آن نسبت به سایر شهرهای این کشور کمتر است . دانشگاه والنسیا از بهترین دانشگاه های اروپا و اسپانیا نیز در این شهر قرار گرفته است.

شهر نام آشنای بیلبائو

شهر نام آشنای بیلبائو

یکی از با کیفیت ترین شهرهای اسپانیا برای زندگی شهر نام آشنای بیلبائو در شمال این کشور است . این شهر که از لحاظ فرهنگی بسیار به بارسلونا شباهت دارد ، مردم با فرهنگ های مختلف را در خود جای داده و از شهرهای گران اسپانیا به شمار می رود . چنانچه به دنبال زندگی در این کشور هستید بهتر است که به سراغ سایر شهرها بروید ، زیرا بیلبائو کیفیت زندگی بسیار بالایی را به شهروندان خود عرضه می کند و از شهرهای شلوغ و توریستی نیز محسوب نمی شود . بیلبائو مرکز هنری اسپانیا نیز به حساب می آید که وجود موزه های متعدد در این شهر حاکی از این امر بوده و شما می توانید با افراد هنردوست زیادی در این شهر معاشرت داشته باشید .

بیلبائو در ذات خود دارای پایه های یک شهر صنعتی است که از اولین و بهترین شهرهای کشور اسپانیا به شمار می رفت اما با گذر زمان و تغییر در سایر شهرهای این کشور ، توانست ماهیت خود را تا حدی به شهری هنری تغییر داده و نقاط گردشگری خود را تا حدی قوی سازد.

جمعیت بیلبائو که چیزی در حدود 350 هزار نفر است که در معماری سنتی قدیمی و برج های آسمان خراش امروزی سکونت دارند و ترکیب زیبایی از معماری قدیم و هنر امروز را به جهانیان نشان می دهند.

گران ترین شهر اسپانیا

پس از هر مادرید رتبه دومین شهر بزرگ اسپانیا به شهر بارسلون تعلق می گیرد که مهم ترین بندر این کشور نیز شناخته می شود . کریستف کلمب مشهور نیز در این شهر متولد شد و حتما نام باشگاه های فوتبال معروف آن به گوشتان خورده است . بیش از یک میلیون و ششصد هزار نفر در این شهر زندگی می کنند که مشاغل مهم و اساسی را ترجیحا به همزبانان خود واگذار می کنند.

شهر بارسلون به عنوان گرانترین شهر اسپانیا نیز شناخته می شود چنانچه به دنبال کار در این کشور هستید ، خوب است این شهر را جزو گزینه های آخر خود قرار دهید زیرا دستمزدها بالا نبوده و می توانید شرایط کاری بهتری در سایر شهرهای این کشور داشته باشید . 

شهر بارسلون در فهرست شهرهای کشور اسپانیا به دلیل تجارت خارجی ، هنر ، رسانه ، سرگرمی ، آموزش و گردشگری از مقصدهای اول اروپا است که با یک شبکه بزرگراهی گسترده اسپانیا را به فرانسه و پرتغال وصل می کند.

گران ترین شهر اسپانیا

بارسلون معمولا در میان 20 شهر برتر دنیا برای زندگی قرار می گیرد که نشان از کیفیت بالای خدمات شهروندی در این شهر است و دیوان عالی کشور را نیز در خود جای داده است . آب و هوای این شهر در تمامی فصول سال بسیار دلپذیر است و شما سرمای شدید در زمستان و یا گرمای سخت در تابستان را هرگز تجربه نخواهید کرد.

وجود فستیوال ها به همراه جاذبه های گردشگری متعدد به جذابیت هرچه بیشتر این شهر افزوده و شما زندگی را در شب به خوبی در خیابان ها حس خواهید کرد.

انتخاب مقصد مهاجرت به اسپانیا نیازمند دانش همه جانبه از کشور مقصد است و مطالعه مقالات زیر حتما به شما کمک می کند:

شهر تاریخی گرانادا

اگر به شما بگوییم که گرانادا زیباترین شهر در زمینه معماری و هنر در میان فهرست شهرهای کشور اسپانیا است اغراق نکرده ایم . این شهر در کنار معماری منحصر بفرد خود تاریخ غنی را در هر کوچه و خیابان خود جای داده و با داشتن مهاجرین و دانشجویان زیاد ، یکی از پرجمعیت ترین و بهترین شهرهای اسپانیا به شمار می رود.

شهر تاریخی گرانادا به دلیل تسلط اعراب به آن ردپای تاریخ شرق و عربی را نیز در خود جای داده که حتی تا حد زیادی بر روی فرهنگ مردم نیز تاثیر گذار بوده است . تقریبا تمامی مردم شهر سفیدپوست و کاتولیک بوده و هیچ گونه نژادپرستی را در میان آنها نخواهید دید . کاخ الحمرا یکی از ده جاذبه توریستی در اسپانیا در این شهر قرار گرفته و علاوه بر بناهای باشکوه شما طبیعت زیبایی را در کوه های اطراف آن خواهید دید.

در معرفی شهرهای بزرگ اسپانیا این شهر از لحاظ جغرافیایی نیز اهمیت ویژه ای داشته و اروپا را به آفریقای شمالی متصل می نمود که البته زمینه ساز جنگ های متعدد و تسلط اعراب برای سال های طولانی به این کشور شده بود.

مالاگا جواهر دریای مدیترانه

در میان شهرهای کشور اسپانیا نام شهر بعدی که به آن برخواهیم خورد شهر مالاگا است که در جنوب این کشور به عنوان جواهری در کنار سواحل زیبای دریای مدیترانه در استان اندالوسیا می درخشد.

این شهر یکی از بهترین شهرهای اروپا از لحاظ آب و هوا بوده و با داشتن ساحلی همیشه آفتابی بازدیدکنندگان زیادی از اقصی نقاط جهان دارد.

وجود مهاجرین زیاد در این شهر موجب گشته تا بتوانید تمامی امکانات مورد نیاز خود از قبیل مدرسه بین المللی ، دانشگاه ها ، مراکز خرید و تفریحی را در آن بیابید . شهر مالاگا جواهر دریای مدیترانه جزوی از امپراطوری عظیم روم باستان بوده و جنگ های مختلفی را به خود دیده است .

این شهر از ایده آل ترین گزینه های ممکن برای گردش و تفریح در اسپانیا است که می توان هر خیابان و یا ساختمان آن را موزه منحصر بفردی دانست . شاید برایتان جالب باشد بدانید که پابلو پیکاسو متولد شهر مالاگا بوده و خانه ای که در آن زندگی می کرده اکنون به موزه تبدیل شده است.

مالاگا جواهر دریای مدیترانه

Malaga
Sapin Best City

شهر ماربیا

در فهرست معرفی شهرهای اسپانیا می توان به شهر ماربیا به عنوان یک مقصد ایده آل برای سرمایه گذاری اشاره کرد . شهر ماربیا یکی از بهترین گزینه های ممکن در اروپا برای خرید خانه است که می تواند زندگی دائم در اسپانیا را نیز برایتان فراهم سازد.

این شهر به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای اروپا ، به شما زندگی با هزینه ای ارزان و البته با کیفیت را به شما ارائه می دهد . در عنوان هزینه زندگی و مهاجرت به اسپانیا کارشناسان ما هزینه های اصلی شما در این کشور را به طور دقیق بررسی کرده اند ، پس مطالعه آن را از دست ندهید .

در هر فصلی که به این شهر قدم بگذارید گشت و گذار در ساحل را از دست ندهید . این شهر دارای کیلومترها ساحل شنی است که انواع غذا و نوشیدنی ها را برای شما سرو می کنند.

سه مکان در این جزیره جزو میراث جهانی یونسکو هستند که شما می توانید با قدمی در خیابان به تمامی آنها سر بزنید . خرید خانه و یا ملک در این شهر پس انداز بسیار خوبی بوده و شما می توانید زندگی پرشوری را برای خود و خانوادتان فراهم سازید.

شهر باستانی ساراگوسا

در فهرست شهرهای کشور اسپانیا نام شهر باستانی ساراگوسا را به عنوان پنجمین شهر بزرگ اسپانیا خواهید یافت .

ویرانه های روم باستان و موزه های هنری شگفت آور در این شهر قابل مشاهده بوده و شما می توانید در تمامی روزهای هفته از آنها بازدید کنید .

این شهر که شاید نام آن را مانند سایر شهرهای مادرید و یا بارسلون نشنیده باشید ، قدمتی بیش از 2000 یال دارد که توسط رومیان باستان اداره می شد.

شما می توانید از 9 شهر بزرگ اروپا به این شهر پرواز کرده و لحظات لذت بخشی را در آن سپری کنید .

شهر ساراگوسا با داشتن جاذبه های توریستی فراوان هر ساله میزبان هزاران مسافر از کشورهای مختلف جهان است و خوب است که شما زمان سفر خود را در هنگام برگزاری فستیوال فیئستا دل پیلار هماهنگ کنید تا نهایت لذت را از حضور در این شهر ببرید.

قدیمی ترین شهر اسپانیا

عنوان قدیمی ترین شهر اسپانیا به کادیز تعلق می گیرد که از 1100 سال قبل از میلاد مسیح تاسیس شده است . کادیز در منطقه جنوب غربی در اندلس ، نزدیک جبل الطارق و آفریقا واقع شده و حداقل از زمان رومیان که به عنوان پروتئوس جولیوس شناخته می شد ، مرکز کشتی سازی بوده است.

به باور بسیاری می توان کادیز را قدیمی ترین شهر اروپا نامید که در زمان رومیان با ساخت آمفی تئاترها و قنات ها به رونق زیادی رسید . این شهر همواره به عنوان یکی از بهترین شهرهای دانشجویی اسپانیا معرفی می گردد و به دلیل داشتن هزینه های معقول مهاجرین زیادی این شهر را برای سکونت انتخاب می کنند.

اینجا فرصت شد تا مقاله بهترین شهرهای اسپانیا برای تحصیل را به شما پیشنهاد بدهیم که اطلاعات خوبی را از مقاصد تحصیلی در اسپانیا معرفی میکند.

قدیمی ترین شهر اسپانیا

توصیه می کنیم تا حتما مقاله ما در زمینه صفر تا صد تحصیل در اسپانیا را مطالعه کنید تا به جزئیات بیشتر در رابطه با تحصیل در این کشور برسید . کادیز به دلیل داشتن مکان های تاریخی و ساحل دیدنی گردشگران زیادی را به خود جلب نموده و از نیمه دوم قرن بیستم می توان بهبود و رشد کارهای مهندسی را به صورت گسترده ای در آن مشاهده کرد.

در معرفی شهرهای مهم و دیدنی اسپانیا می توان هر شهر را یک آثار تاریخی دانست و علاوه بر این اسپانیا از ایده آل ترین کشورهای اروپا برای مهاجرت است که مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز به شما کمک می کند تا با اقدام از هر شیوه می توانید به موفقیت و آرامش در شهرهای کشور اسپانیا برسید.

سوالات پر تکرار شهرهای کشور اسپانیا

اکنون پس از مطالعه متن این مقاله به پرتکرارترین سوالات درباره شهرهای اسپانیا می پردازیم تا پاسخگوی سوالات شما باشیم، اگر مسئله دیگری در ذهن شماست، میتوانید هم اکنون با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به شما در تمامی زمینه های مهاجرت مشاوره دهند.


تمامی شهرهای این کشور برای سکونت مهاجرین ایده آل هستند ، اما مادرید هزینه های مقرون به صرفه با سطح کیفیت زندگی بالایی را برای شما فراهم می سازد.


سئوتا و ملیلیه دو شهر خودمختار اسپانیا هستند که می توانند با رعایت قوانین کشوری برای خود قانون تصویب کنند.

قلعه سرانوس ، آمفی تئاتر توروس ، کلیسای سن نیکولاس دو باری و کاخ مارکیز از اصلی ترین جاذبه های شهر والنسیا می باشند.

بیش از 84% از مردم والنسیا در حوزه خدمات به کار مشغول هستند.

سه مکان در این شهر جزو آثار یونسکو هستند و شما می توانید به عنوان یکی از گزینه های ایده آل سرمایه گذاری در اسپانیا به آن فکر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه