لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا

لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا فهرستی از بهترین مناظر و جاذبه های این کشور است که از جزایر مختلف آغاز شده و به آبشارهای کوهستانی می رسد . این کشور برای علاقمندان به طبیعت و حتی فرهنگ و تاریخ جاذبه های بی شماری برای ارائه دارد  و پچنانچه قصد مهاجرت یا سفر به این کشور رویایی را دارید، آشنایی با جاذبه های گردشگری این کشور بسیار ارهگشا خواهد بود.

کانادا با میراث غنی خود از سرخپوستان ساحل شمالی بریتیش کلمبیا، میراث کاشفان فرانسوی کبک و با وجود طبیعت فوق العاده، شهرهای پیشرفته و مدرن جایی برای هر سلیقه ای است . این کشور زیبا فرهنگی بسیار غنی دارد؛ برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد شرایط مهاجرت و یا زندگی در شهرهای کانادا، حتما از طریق تلفن های تماس با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید.

لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا

خلیج شگفت انگیز فاندی در کانادا بزرگ ترین جذر و مد دنیا را دارد که دلیل اصلی آن هم جذر و مدهای شکل منحصر به فرد خلیج است.

فهرست مطالب

در قسمت غربی کشور کانادا برخی از بهترین مکان ها برای بازدید قرار گرفته اند؛ در این نقطه کوه های راکی، دره اوکاناگان و شهرهای ونکوور، ویکتوریا و کلگری مناظر فوق العاده ای را ایجاد کرده اند؛ در مرکز این کشور نیز آبشار نیاگارا، تورنتو، اتاوا، مونترال و شهر کبک محبوب ترین مقاصد به شمار می روند.

اگر دوست دارید با راه های مهاجرت به این کشور زیبا و پرجاذبه آشنا شوید، حتما مقاله بهترین راه های مهاجرت به کانادا را مطالعه کنید.

آبشار معروف نیاگارا

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری کانادا، همین آبشار معروف نیاگارا است که سالانه بیش از 20 میلیون نفر بازدید کننده را به خود جذب می کند؛ این آبشار که از رودخانه جادویی نیاگارا گرفتاه شده، بسیار عظیم بوده و در فاصله یک ساعته تورنتو قرار دارد و کمتر کسی را می توان یافت که به کانادا سفر کند و از این آبشار دیدن نکند.

بیش از یک قرن است که آبشار و دره نیاگارا گردشگران و ماجراجویان زیادی را به خود جذب می کند و به عنوان یکی از موارد لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا که حدود 57 کیلومتر ارتفاع دارد ، شامل سه آبشار شده و در مرز بین ایالت متحده و کانادا قرار گرفته است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا

بزرگ ترین مورد از این سه آبشار نعل اسبی نام داشته که قسمت اصلی آن در مرز کانادا قرار دارد . در حالی که آبشار های کوچکتر که به آبشار آمریکایی و حجاب عروس معروف هستند؛ در سمت مرز آمریکا قرار گرفته اند.

به صورت کلی این سه آبشار نسبت به دیگر آبشار های دنیا دارای سرعت بالاتری بوده و از کارهای محبوب هنگام مشاهده این جاذبه، پیاده روی در پایین تپه کلیفتون نیاگارا است که به دره و آبشار منتهی می شود . همچنین می توانید سفر دریایی به پایه آبشار و یا سفر به بالای برج Skylon را برای تماشای منظره هوایی فوق‌العاده را تجربه کنید.

دریاچه دیدنی مورین

دومین مورد در لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا دریاچه مورین بوده که در پارک بنف قرار دارد؛ هر چند تقریبا تمامی دریاچه ها در این کشور رنگی کریستال مانند دارند؛ اما دریاچه دیدنی مورین علاوه بر آب آبی کریستالی، مانند آیینه ای تصویری فوق العاده از کوه های آلبرتا را نیز در خود منعکس می کند؛ این تصویر به قدری زیباست که گویی کوهی دیگر نیز در زیر دریاچه قرار گرفته است.

این دریاچه از جمله جاهای دیدنی کانادا از یخچال های طبیعی تغذیه شده و رنگ بسیار خاصی دارد، دریاچه کوهستانی مورین زمانی نماد اصلی اسکناس 20 دلاری کانادا بوده و امروزه نیز این مکان بسیار خاص و جادویی افراد زیادی را به خود جذب می کند. شما می توانید در این منطقه به پیاده روی پرداخته و از مناطقه طبیعی لذت ببرید؛ همچنین قایق رانی در دریاچه مورین به شما چشم انداز متفاوتی از زیبای های دریاچه را نشان می دهد.

10 جاذبه برتر کانادا
آبشار نیاگارادهکده ویسلر
دریاچه مورینهتل یخی
خلیج فاندیجزیره ونکوور
شهر کبکخرس های قطبی چرچیل
تپه پالمانمحله مونترال قدیم

خلیج شگفت انگیز فاندی

سومین مورد از لیست جاذبه های گردشگری برتر کانادا، خلیج فاندی بوده و این خلیج یکی از شگفتی های طبیعی جهان بوده که در استان نیوبرانزویک کانادا واقع شده و دلیل اصلی محبوب آن جزر و مد و حیات وحش شگفت انگیزش است . خلیج شگفت انگیز فاندی در واقع بزرگ ترین جذر و مد دنیا را دارد که دلیل اصلی این جذر و مدها شکل منحصر به فرد خلیج و همچنین مقدار آب زیاد در آن است . در واقع جذر و مد خلیج فاندی می توانند تا ارتفاع 16 متر برسند.

از دیگر دلایل محبوبیت زیاد این خلیج زندگی دریایی منحصر به فرد بوده که انواع نهنگ‌ ها، عقاب ‌های طاس و گراز دریایی را در خود جای می دهد؛ اکوسیستم دریایی غنی آن را به مقصدی محبوب برای تماشای نهنگ، پرندگان و ماهیگیری تبدیل کرده است و هر ساله هزاران گردشگر از این خلیج دیدن کرده و از تماشای زیبایی های طبیعی و حیات وحش لذت می برند.

شما می توانید هنگام مشاهده این مورد از لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا موج سواری کرده و یا صرفا با قدم زدن از مناظر طبیعی لذت ببرید . تماشای فسیل های 300 ساله نیز یکی دیگر از جاذبه های این خلیج بوده و غواصی نیز می تواند تجربه ای خاص و فرموش نشدنی را به شما هدیه دهد.

شهر تاریخی کبک

شهر تاریخی کبک

شهر تاریخی کبک یکی از قدیمی ترین و زیباترین شهرهای کانادا بوده که در کرانه شمالی رودخانه سنت لارنس قرار گرفته و مرکز استان کبک می باشد . شهر کبک که توسط کوه های لورنسی و آپالاش احاطه شده یازدهمین شهر بزرگ و هفتمین منطقه شهری بزرگ کشور کانادا بوده و در سال 1608 تاسیس شد.

کبک که در گذشته شهری استعماری بوده امروزه سالانه بیش از 10 میلیون بازدید کننده را به خود جذب می کند؛ از مهم ترین مکان های تاریخی کانادا در این شهر می توان به پارلمان کبک و مجلس ملی کبک اشاره کرد؛ همچنین یکی از مهم ترین و قدیمی ترین محله ها محله کبک قدیمی بوده که جزو میراث جهانی یونسکو و یکی از جواهرات تاریخی کانادا است.

از دیگر جاذبه های این شهر می توان به طیف وسیعی از بهترین رستوران های کانادایی اشاره کرد؛ طی بازدید از این شهر حتما از موزه ها، هتل ها مجلل و همچنین آبشارهای اطراف شهر دیدن کنید، برای اطلاع از نحوه مهاجرت و یا سفر به کشور کانادا، حتما از طریق تلفن های تماس و یا به صورت حضوری با مشاورین متخصص و با سابقه  آی مهاجرتی در تماس باشید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دهکده محبوب ویسلر

دهکده محبوب ویسلر یکی از باشکوه ترین مکان ها در جاذبه های گردشگری کانادا است . این مکان تفریحی با شهرت جهانی بیشتر به خاطر مناطق خیره کننده و باورنکردنی اش شناخته شده؛ ویسلر در واقع مانند منظره ای از یک نقاشی زیبا بوده که با قله‌ های بلند کوه‌ های ساحلی و جنگل ‌های بکر مزین شده است.

این دهکده که جزو لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا  بوده بسیار پر جنب و جوش است و شما می توانید از غذاهای محلی بهره برده و یا از امکانات تفریحی آن استفاده کنید؛ علاوه بر این دریاچه آلتا در این شهر با آب های درخشان یکی از زیباترین مکان های روی زمین است.

ویسلر حدود 8171 هکتار زمین، 16 کاسه آلپاین و 3 یخچال طبیعی را در خود جای داده و علاقمندان به فضای باز می توانند در این دهکده فعالیت های زیادی برای انجام پیدا کنند، اسکی و انوبورد در زمستان یکی از محبوب ترین فعالیت ها در این مکان بوده؛ همچنین در فصول گرم سال می توانید دوچرخه سواری در کوهستان و پیاده روی را امتحان کنید.

دهکده محبوب ویسلر

همچنین پارک استانی Brandywine Falls یکی از مکان ها دیدنی این دهکده بوده که آبشاری 70 متری دارد و و چند سازنده گدازه‌ای جذاب را در خود جای داده است؛ همچنین تله کابین نیز راهی عالی برای مشاهده زیبایی های طبیعی این منطقه است.

قطعا با شناخت هرچه بیشتر کشور کانادا قادر خواهید بود تا زندگی و اقامت بهتری را در این کشور سپری کنید:

تپه پارلمان اتاوا

تپه پارلمان اتاوا که بر فراز رودخانه اتاوا قرار گرفته از چندین ساختمان پارلمان به سبک نئوگوتیک تشکیل شده که در نیمه آخر قرن نوزدهم ساخته شده ‌اند؛ در قسمتی جلویی این ساختمان ها شعله ‌ی صد ساله قرار گرفته که در سال 1966 به مناسبت صدمین سالگرد کنفدراسیون کانادا روشن شد و در پشت ساختمان ‌ها یک باغ مجسمه قرار دارد.

تپه پارلمان خانه دولت فدرال کانادا بوده و مکانی است که نمایندگانی از سراسر کانادا گرد هم می آیند تا قوانینی را وضع کنند که زندگی هر کانادایی را تحت تاثیر قرار دهد؛ همچنین این ساختمان ها برای ملاقات، جشن های خاص و بازدید استفاده می شوند.

با بازدید از از این مورد جاهای دیدنی کانادا می توانید قلب نمادین این کشور را مشاهده کنید . در تابستان، تعویض گارد در چمن جلوی مجلس، در صورت مساعد بودن آب و هوا انجام می شود.

هتل یخی کانادا

یکی از زیباترین هتل های دنیا، هتل یخی کانادا بوده که از یخی شفاف مانند شیشه تشکیل شده و منظره ای شگفت انگیز را ایجاد می کند؛ این بنای خاص تنها چند دقیقه تا شهر کبک فاصله داشته و هر ساله میزبان مهمانان زیادی است؛ اتاق ها دارای کیسه خواب گرم هستند که استراحتی دنج را تضمین می کند.

این هتل که در سال 2002 افتتاح شد دارای مجسمه های یخی خیره کنننده ای بوده و تقریبا از ژانویه تا مارس پذیرای بازدیدکنندگان است؛ هتل یخی با 2300 بلوک یخ و 15000 تن برف ساخته شده و تنها هتل یخی در آمریکای شمالی می باشد.

این هتل در لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا هر سال دارای یک موضوع الهام بخش جدید بوده که شاهکاری خاص را رقم می زند؛ در سال 2023، مجسمه‌ ها و تزئینات آن از مکان ‌ها، مضامین و فضاهای زندگی شبانه الهام گرفته شده است؛ این هتل با وجود تالار بزرگ، کلیسای کوچک، منطقه خانوادگی، و حدود 30 اتاق و سوئیت‌های موضوعی، مکانی عالی برای بازدید است.

جزیره افسانه ای ونکوور

جزیره افسانه ای ونکوور

جزیره افسانه ای ونکوور تنها دو ساعت با کشور کانادا فاصله داشته و شهرها و مناطق دیدنی زیادی را در خود جای داده که توصیه می کنیم حتما در سفر به این کشور از آن دیدن کنید . 

همچنین دوستداران طبیعت می توانند بهترین مسیرهای پیاده روی در جزیره ونکوور را پیدا کرده و یا به یکی از اقامتگاه ها و استراحتگاه ها سری بزنند.

از بی نظیر ترین مناطق این جزیره می توان به جنگل های قدیمی درختان غول پیکر اشاره کرد که برخی از آنها بیش از 1000 سال قدمت دارند . کلیسای جاکع گروو نیز یکی از دیگر از جاذبه های دیدنی در این جزیره می باشد و می توانید در ساحل ناهموار غربی صحنه ای باشکوه از خلیج های شنی و سواحل صخره ای دراماتیک را مشاهده نمایید.

توفینو نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کانادا ونکوور بوده که هر کوچک توریستی، اما فوق‌العاده محبوب می باشد.

توفینو که جزو لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا بوده مقصدی در تمام طول سال است و می توانید هر زمانی از سال به این شهر زیبا سر بزنید؛ هر چند بهترین زمان برای موج سواری در ساحل توفینو از نوامبر تا مارس می باشد؛ از دیگر جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به منطقه حفاظت شده پارک ملی حاشیه اقیانوس آرام، برخی از بزرگ ‌ترین درختان کانادا، سواحل بی‌ پایان، نقاط عالی موج ‌سواری، کمپینگ و… اشاره کرد.

خرس های قطبی چرچیل

خرس های قطبی چرچیل یکی از منحصربه ‌فردترین جاذبه‌ های این کشور است که در استان مانیتوبا کانادا واقع شده و اغلب به عنوان “پایتخت خرس های قطبی جهان” نامیده می شود . این محل بهترین مکان برای تماشای قطب شمال و تمام شگفتی های آن است.

این مکان به عنوان یکی از جاهای دیدنی کانادا با آب و هوای نیمه قطبی ، زمستان هایی طولانی و تابستان های کوتاهی دارد که خود مکانی عالی برای زندگی خرس های قطبی به شمار رفته و هر ساله می توان مهاجرت این موجودات زیبا از خشکی به سمت یخ در خلیج هادسون، در نزدیکی شهر چرچیل در شمال منیتوبا را مشاهده کرد.

علاوه بر خرس های قطبی از دیگر جاذبه های موجود در این شهر می توان به تماشای نهنگ های بلوگا در رودخانه چرچیل اشاره کرد؛ همچنین این منطقه برای تماشای شفق شمالی در زمستان و تماشای پرندگان فصلی عالی بوده و مکانی بی نظیر برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ کانادا می باشد.

این شهر از که جزو جاهای دیدنی کانادا بوده دارای موزه‌ ها و مکان‌ های تاریخی زیادی برای کاوش بوده و همچنین در این شهر فعالیت ‌های سرگرم‌ کننده مانند سورتمه سواری با سگ و برف ‌سواری وجود دارد . اگر قصد دارید در یکی از شهرهای زیبای این کشور زندگی کنید اما از هزینه های زندگی اطلاعی ندارید؛ توصیه می کنیم حتما با لمس عنوان هزینه زندگی و مهاجرت به کانادا عنوان مربوطه را مطالعه کنید تا با برآورد تمامی هزینه ها آشنا شوید.

محله مونترال قدیم

محله مونترال قدیم یکی از محله های تاریخی در شهر مونترال استان کبک است که توسط مهاجران فرانسوی در سال 1642 به عنوان فورت ویل ماری تأسیس شد . این مکان خانه بسیاری از سازه‌ های مربوط به دوران فرانسه جدید است و در حدود سال 1964 بخش اعظمی از مونترال قدیم توسط ورزات امور فرهنگی کبک، به عنوانی یکی از مناطق تاریخی کانادا اعلام شد.

این محله در مکان های تاریخی کانادا قرار گرفته و با ردیفی از ساختمان و بناهای تاریخی، مکانی عالی برای گشت و گذار، خرید و امتحان غذاهای جدید است؛ برخی از مکان ‌های دیدنی در مونترال قدیم شامل ساختمان تالار قدیمی شهر، فضای داخلی کلیسای زیبای نوتردام، میدان پر جنب و جوش ژاک-کارتیه، و تالار شهر دهه 1870 می شوند.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا آشنا کنیم؛ اگر پس از مطالعه این مقاله علاقه بیشتری پیدا کردید که حین زندگی در این کشور زیبا از جاذبه های مختلف آن لذت ببرید.
 
برای اطلاع از راه های مهاجرت به این کشور از طریق دو شعبه مرکزی و غرب تهران و یا شیراز با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید؛ همچنین از آنجایی که یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور یافتن شغل بوده توصیه می کنیم حتما عنوان شرایط مهاجرت کاری و ویزای کار کانادا را مطالعه فرمایید.

سوالات پر تکرار لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا

مقاله لیست 10 تایی دیدنی های گردشگری کانادا را برای شما عزیزان تهیه کردیم و در ادامه نیز پرتکرارترین سوالات را برای شما آورده ایم تا بدانید که درباره این موضوع باید چه نکات مهمی را در نظر بگیرید. اگر سوالی داشتید نیز می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان آی مهاجرتی بپرسید.

از بهترین جاذبه های گردشگری این کشور می توان به آبشار نیاگارا، دریاچه مورین و خلیج فاندی اشاره کرد.

زیرا این دریاچه علاوه بر آب آبی کریستالی، مانند آیینه ای تصویری فوق العاده از کوه های آلبرتا را نیز در خود منعکس می کند.

دلیل اصلی این جزر و مد ها شکل منحصر به فرد خلیج و همچنین مقدار آب زیاد در آن بوده، در واقع جذر و مد خلیج فاندی می توانند تا ارتفاع 16 متر برسند.

از جاذبه های گردشگری این منطقه می توان به منطقه حفاظت شده پارک ملی حاشیه اقیانوس آرام، برخی از بزرگ ‌ترین درختان کانادا، سواحل بی‌ پایان، نقاط عالی موج ‌سواری، کمپینگ و… اشاره کرد.

دلیل اصلی محبوبیت این هتل منحصر به فرد بودن و نمای زیبای آن است، هتل یخی با 2300 بلوک یخ و 15000 تن برف ساخته شده و تنها هتل یخی در آمریکای شمالی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه