ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور است که طی سال های گذشته به عنوان یکی از راه های بسیار پر طرفدار مهاجرت به این کشور شناخته شده است و افراد بسیاری از این طریق خود را به اقامت مجارستان رسانده اند.

کارشناسان آی مهاجرتی در ادامه این مطلب شرایط و روش های مختلف ثبت شرکت در مجارستان را به شما ارائه خواهند کرد. مجارستان یکی از کشورهای رو به پیشرفت و دارای اقتصاد قوی در اروپا می باشد که طی یک دو دهه گذشته رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است و در پی آن توانسته نرخ بیکاری و نرخ تورم خود را کنترل و در نهایت روز به روز کاهش دهد.

ثبت شرکت در مجارستان

ثبت شرکت در مجارستان با داشتن اقتصادی رو به رشد، یکی از بهترین گزینه های ممکن برای ساختن بیزینسی جدید در اروپا می باشد.

فهرست مطالب

این شرایط در کنار وجود دانشگاه های مطرح که هر ساله نیروهای متخصص خوبی را به بازار کار معرفی می کنند؛ باعث شده که بتوان تاسیس شرکت در مجارستان را یک فرصت ایده آل برای کسب درآمد دانست.

البته مهاجرت به مجارستان از طریق ثبت شرکت نیاز به فراهم آوردن شرایطی خاص و کسب اطلاعات کافی و لازم دارد که این امر حضور و مشورت یک تیم یا فردی متخصص و باتجربه در این زمینه را اجباری می کند.

در همین راستا پیشنهاد می کنیم تا سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان را از طریق مطالعه عنوان مربوطه بررسی کرده و بشناسید؛ زیر مهاجرت امری بسیار حساس است که هرچه اطلاعات کسب کنید بازهم کم است.

انواع شرکت ها جهت ثبت شرکت در مجارستان

اطلاع از انواع شرکت ها جهت ثبت شرکت در مجارستان یکی از مهم ترین اطلاعاتی که باید حتما آن را مورد بررسی و شناخت قرار دهید تا بتوانید باتوجه به هدف و نوع بیزنس خود مناسب ترین نوع شرکت را برگزیده و آن را به ثبت برسانید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو ثبت شرکت در مجارستان + پادکست

ثبت شرکت در کشور مجارستان به عنوان یکی از اصلی ترین روش های ورود به این کشور توسط کارشناسان ما برای شما عزیزان شرح داده شده است.

در صورتی که سوالی در این رابطه برایتان وجود دارد ، پس از تماشای این ویدیو تا انتها با مشاورین ما تماس بگرید.

نمایش ویدیو درباره ثبت شرکت در مجارستان
ثبت شرکت در مجارستان

در ادامه انواع شرکت ها در مجارستان را مشاهده خواهید نمود:

نوع شرکتویژگی های شرکت
سهامی خاص یا عاممناسب اشخاصی است که سرمایه اولیه کمی دارند و مسئولیت هر فرد باتوجه به میزان سهام وی می باشد.
شرکت مسئولیت محدودبا یک یا چند سرمایه گذار قابل راه اندازی است و از محبوب ترین نوع شرکت ها در مجارستان است.
مشارکت عمومیمناسب راه اندازی بیزنس ها و شرکت های بزرگ و کلان و همه اعضای آن در قبال تعهدات تجاری مسئولیت مشترک دارند و نیازی به حداقل سرمایه نیست
مشارکت محدودبرخی از اعضا دارای مسئولیت کامل و برخی دارای مسئولیت محدود و نیازی به حداقل سرمایه نیست.
شرکت به صورت انفرادیاشخاصی که به صورت شخصی قدرت و توانایی راه اندازی و مدیریت یک شرکت را دارند.
شعب شرکت خارجیبرای بیزنس های خارجی که قصد تاسیس شعبه یا نمایندگی در مجارستان را دارند.

شرایط ثبت شرکت در مجارستان

لازم است که پیش از شروع ثبت شرکت در مجارستان حتما اطلاعات خود را به صورت به روز استعلام نموده و از قوانین و شرایط ثبت شرکت در مجارستان اطلاع کسب کنید و سپس شروع به انجام آن کنید. از مهم ترین شرایطی که باید در این زمینه مطلع باشید؛ این است که در حال حاضر طبق قوانین ثبت شرکت در مجارستان شهروندان خارجی تنها می‌توانند شرکت با مسئولیت محدود تأسیس کنند.

همچنین برای اینکار نیاز به یک بیزنس پلن قوی دارید که بتواند مورد تائید دولت این کشور قرار گرفته و برای شما مجوز ثبت شرکت را اخذ نماید. همچنین شخص متقاضی ثبت شرکت باید حتما به عنوان مدیر در شرکت خود مشغول به فعالیت باشند و برای تاسیس و ثبت شرکت مجارستان حتما باید از همان ابتدا یک حسابدار را استخدام کنید.

فراموش نکنید که تنظیم یک قرارداد تقسیم سهام، درخواست ثبت شرکت و اساسنامه شرکت و ارائه آن به سفارت مجارستان نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ضمنا باید حتما یک محل کار حقیقی در کشور مجارستان را به عنوان دفتر شرکت اجاره یا خریداری کرده باشید و آدرس آن را ارائه نمایید.

همچنین برای ثبت شرکت مجارستان حداقل استخدام یک شهروند مجارستانی الزامی است. ضمنا حداقل سن برای ثبت شرکت در مجارستان 18 سال می باشد و حداکثری برای آن اعلام نشده است؛ اما هرچه سن متقاضی کمتر باشد بهتر است. خوشبختانه قانون تاسیس شرکت در مجارستان برای شهروندان و اتباع خارجی تفاوت زیادی قائل نیست.


مدارک لازم جهت ثبت شرکت در مجارستان

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در مجارستان

تاسیس شرکت در مجارستان شاید شباهت به دیگر کشورهای اروپایی داشته باشد؛ اما برای شخصی که اولین بار اقدام به این کار می کند کاملا جدید بوده و نیاز به راهنمایی خواهد داشت. به همین خاطر شما باید از مشاورین و افراد باتجربه که در این زمینه تجربه دارند بهره گرفته تا با سرعت بیش تر و هزینه کمتر به نتیجه برسید

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در مجارستان با توجه به نوع شرکت و بیزنس و همچنین بیزنس پلن ارائه شده ممکن است که برای هر متقاضی تغییراتی را به همراه داشته باشد. به همین خاطر توصیه می کنیم که تمامی شرایط و مدارک خود را به مشاورین آی مهاجرتی ارائه کرده تا بتوانید دقیق ترین مدارک را ارسال کنید.

اما به طور کل موارد مهم و اصلی برای ثبت شرکت در مجارستان نیاز هستند که به شرح زیر می باشند:

  • بیزنس پلن یا همان طرح تجاری
  • ارائه اساسنامه شرکت و تکمیل فرم های مربوطه
  • پاسپورت معتبر
  • آخرین مدارک تحصیلی
  • مدارک هویتی و سجلی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • اطلاعات مربوط به مدیر، مدیران و سرمایه گذاران شرکت
  • شماره شناسنامه مالیاتی
  • آدرس دقیق محل دفتر شرکت
  • تمامی مدارک مالی و بانکی لازم

لازم به ذکر است که بررسی مدارک به صورت دقیق و حرفه ای از مهم ترین قدم های ثبت شرکت در مجارستان است که باید حتما توسط کارشناسان ما و باتوجه به شرایط شما مورد بررسی واقع شود.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بهترین شهر برای ثبت شرکت در مجارستان

یقینا یکی از سوالاتی که اکثر افرادی که قصد ثبت شرکت در مجارستان را دارند با آن روبه رو هستند؛ این است که بیزنس خود را از کجا شروع کنند و بهترین شهر برای ثبت شرکت در مجارستان کدام شهر است؟ باید بگوییم که مجارستان یکی از بهترین مقاصد در حال حاضر برای ایرانیان می باشد و اکثر نقاط و شهرهای آن از پتانسیل بالایی بهره می برند.

اما بازهم نمی توان گفت که همه شهرها دارای شرایط یکسانی بوده و یا برای ثبت شرکت در یک زمینه خاص مناسب هستند؛ یقینا تفاوت هایی وجود دارد و برخی از شهرها دارای شرایط مناسب تری خواهند بود. در حال حاضر و برای سال 2023 از جمله بهترین شهرهای مجارستان برای ثبت شرکت می توان به این موارد اشاره کرد:

  • بوداپست به عنوان پایتخت از شرایط، نیروی کار و پتانسیل بالایی برای ثبت شرکت و کارآفرینی در تمامی زمینه ها بهره مند می باشد که علاوه بر این دارای یک بازار مشتری مناسب نیز است.
  • سگد را به عنوان زمین تمرینی برای شروع های کوچک و ثبت شرکت های ارزان معرفی می کنند که اکثر استارتاپ های با سرمایه کم از اینجا آغاز شده اند.
  • دبرسن یکی از شهرهای مناسب برای ثبت شرکت و فعالیت در حوزه های آی تی، نرم افزار و برنامه نویسی می باشد و آینده بسیار خوبی در این حوزه برای این شهر تصور می شود.
  • پچ مناسب ترین مقصد استارتاپ ها و فعالیت در حوزه های مارکتینگ و خدمات شناخته می شود.

وکیل ثبت شرکت در مجارستان

همانطور که در بالا اشاره کردیم؛ ثبت شرکت در مجارستان و اخذ اقامت نیاز به همراهی و کمک شخص یا موسسات خبره و باتجربه ای دارد، تا از هزینه های مازاد و اضافه پیش رو بکاهد و اتلاف زمانی در این بین صورت نگیرد.

حتی ممکن است بدون مشاوره و راهنمایی آنان روند ثبت شرکت در مجارستان با مشکل مواجه شود و به طور کل انجام نپذیرد. اما دقت داشته باشید که در این میان حتما نیازی به استخدام وکیل ثبت شرکت در مجارستان نمی باشد و مشاور یا همراه شما حتما نیازی به داشتن اطلاعات حقوقی و وکالتی ندارد.

زیرا وکلای ایرانی ساکن در کشورمان به طور کل دارای رسمیت در مجارستان نیستند و مدرک حقوق آنان مقبولیت ندارد و وکلای مجاری نیز هزینه های هنگفت و بالایی را طلب می نمایند که واقعا توجیه پذیر نبوده و لازم نمی باشد.

وکیل ثبت شرکت در مجارستان

در این جا حضور یک فرد باتجربه که سابقه ای موفیت آمیز در این زمینه داشته و تجربه و تخصص لازم را دارد بسیار مثمر ثمرتر و بسیار مفیدتر خواهد بود و یقینا کار شما را بهتر و سریع تر پیش می برد. حتی در صورتی که علاقه دارید مراحل ثبت شرکت در مجارستان را توسط یک وکیل پیگیری کنید، قادر هستید تا مراحل داخلی و سفارت را از طریق افراد یا موسسات مهاجرتی داخل کشورمان پیگیری کرده و هزینه های خود را کاهش دهید.

با کلیک بر روی مقالات زیر تا حد ممکن اطلاعات خود را در رابطه با کشور مجارستان افزایش دهید:

طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت مجارستان

یقینا یکی از مهم ترین ارکان موفقیت برای ثبت شرکت در مجارستان، ارائه یک بیزینس پلن بسیار قوی و کارآمد است که بتواند نظر رضایت و موافق اتاق بازرگانی این کشور را جلب و مجوز لازم جهت ثبت شرکت و راه اندازی بیزنس مورد نظر شما را صادر نماید.

به عنوان بنیان گذار و مدیر یک شرکت نوپا در مجارستان شما موظف هستید تا اهدافی را تعیین نمایید و برای رسیدن به آن اهداف برنامه هایی داشته باشید که این همان طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت مجارستان است.

شما برای تهیه و ارائه یک بیزینس پلن مناسب و قوی باید از حضور رقبای خود در بازارهای هدف آگاه باشید و برای رقابت استراتژی داشته باشید. همچنین باید بدانید که به چه میزان منابع مالی نیاز دارید و ظرف چه مدت زمانی باید به اهداف خود برسید و برای انجام به چه تعداد نیروی کار و با چه تخصص هایی نیاز خواهید داشت.

جدا از این موارد که تضمین کننده موفقیت در ارائه بیزینس پلن و موفقیت در آینده شغلی شما خواهد بود؛ شما باید یک ایده تازه و جدید را هم به طور کل معرفی و برای آن این برنامه ها را تنظیم کنید.

پس فقط داشتن یک بیزینس پلن قوی کافی نمی باشد بلکه باید ایده کارآمدی را هم مد نظر قرار دهید. تهیه و ارائه تمامی این موارد اقامت از طریق ثبت شرکت در مجارستان را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

هزینه ثبت شرکت در مجارستان

هزینه ثبت شرکت در مجارستان به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت که مهم ترین آن نوع شرکتی است که انتخاب نموده و قصد راه اندازی آن را دارید . طبق قوانین مجارستان هریک از روش هایی که بالا نام بردیم نیازمند حداقل سرمایه ای به صورت قانونی هستند تا بتوان اینکار را کرد.

اما باتوجه به اینکه خارجی ها فقط قادر به ثبت شرکت به صورت محدود هستند؛ پس لازم به داشتن اطلاعات دیگر حالت شرکت ها نیست. البته لازم به یادآوری است که قطعا شما به بیش از حداقل سرمایه اعلام شده نیاز خواهید داشت که به نوع بیزنس و زمینه فعالیت شرکتتان بستگی دارد.

در رابطه با حداقل میزان سرمایه گذاری برای ثبت شرکت حتما با مشاورین آی مهاجرتی مشورت های لازم را به انجام برسانید. در حال حاضر سرمایه گذاران خارجی برای ثبت شرکت باید حداقل میزان 50 هزار فورنیت را تامین کنند و مطالعه عنوان سرمایه گذاری در مجارستان در همین سایت برای شما عزیزان راهگشا خواهد بود.

هزینه ثبت شرکت در مجارستان

یکی دیگر ازموارد مهمی که در رابطه با ثبت شرکت در مجارستان لازم به دانستن بوده و باید آن را یک مزیت برای این کار دانست؛ میزان مالیات وارد بر درآمد شرکت ها می باشد که یکی از پایین ترین میزان مالیات در بین کشورهای اروپایی و در سال 2023 برابر با 9% در نظر گرفته شده است.

عنوان مهاجرت کاری به مجارستان و اخذ ویزای کار این کشور یکی از عناوین سایت آی مهاجرتی است که می تواند اطلاعات بسیار مهم و کارآمدی را در رابطه با بازار کار و سرمایه به شما منتقل نماید.

اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت

برخی از افراد با این سوال روبه رو هستند که آیا امکان اخذ اقامت مجارستان از طریق ثبت شرکت وجود دارد؟ در جواب باید بگوییم بله ثبت شرکت در مجارستان و اخذ اقامت این کشور یکی از روش های مهاجرتی پر درخواست طی سالیان گذشته بوده است که به طور کلی به دو بخش اقامت موقت و اقامت دائم تقسیم می شود.

در ابتدا متقاضی ثبت شرکت در مجارستان با انجام این کار می تواند اقامت موقت یک ساله را برای خود و همسر و فرزندان زیر 18 سال اخذ نماید که در صورت فعال بودن شرکت و فراهم بودن شرایط پس از 1 سال قابل تمدید می باشد.

در نهایت چنان چه پس از 5 سال از ثبت شرکت همچنان شرکت فعال بوده و مالیات و حقوق کارمندان را کامل و بدون دیرکرد پرداخت کرده باشد؛ شخص می تواند درخواست اقامت دائم نماید.

ضمنا در این مدت باید حداقل مدت زمان مشخصی را در طی هر سال در این کشور حضور داشته باشد و هیچگونه جرمی مرتکب نشده باشد. ضمنا 3 سال پس از اخذ اقامت دائم یا همان 8 سال پس از ثبت و راه اندازی شرکت نیز می توان برای تابعیت مجارستان اقدام کرد.

مشاورین آی مهاجرتی همه روزه در دفاتر مرکزی و غرب تهران و همچنین دفتر شیراز آماده ارائه هرگونه راهنمایی و مشاوره در رابطه با ثبت شرکت در مجارستان به شما عزیزان می باشند. ضمنا مقاله صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان را نیز مطالعه فرمایید.

سوالات پر تکرار ثبت شرکت در مجارستان

در این پایان نیز به متداول ترین سوالات در زمینه ثبت شرکت در مجارستان پرداختیم و در صورتی که سوالی در این رابطه برایتان وجود دارد ، حتما از طریق بخش دیدگاه آن را با ما در میان بگذارید.

بله، شهروندان خارجی بدون هیچ محدودیت یا تفاوتی می توانند در مجارستان شرکت خود را ثبت نمایند؛ به خصوص شهروندان ایرانی.

بله در صورتی که شرایط لازم را فراهم آورید پس از 5 سال می توانید اقامت دائم و پس از 8 سال تابعیت مجارستان را اخذ نمایید.

خیر برای ثبت شرکت در مجارستان به هیچ یک از این موارد نیاز نیست.

بله افراد با ثبت شرکت در مجارستان می توانند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود نیز ویزا و اقامت دریافت کنند.

خیر، برای این امر از سوی دولت مجارستان هیچ گونه محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه