اقامت با خرید ملک در هلند

اقامت با خرید ملک در هلند می تواند برای کسانی که قصد حفظ سرمایه خود و کسب سود را در جایی با اقتصاد مطمئن و با مالیات کم و به صرفه دارند انتخابی درست و عالی باشد.

همچنین برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری و کارآفرینی هستند ، گزینه ای بی نظیر است ، چرا که می تواند سود بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران از طریق خرید و فروش و اجاره به ارمغان آورد . با این که اجاره ملک در هلند برای مهاجران رایج است اما خرید ملک برای اقامت در هلند امری منطقی تر است. 

در این عنوان با ما همراه باشید تا به هر آنچه که می خواهید در رابطه اقامت با خرید ملک در هلند برسید.

اقامت با خرید ملک در هلند

خرید ملک در کشور هلند به مبلغ قابل توجهی نیازمند بوده و عاقلانه تر است که به عنوان یک سرمایه گذاری به  آن نگاه کرد.

فهرست مطالب

شما می توانید با مطالعه مقاله شرایط اجاره ملک در هلند در سایت ما و یا دریافت مشاوره از تیم کارشناسان خبره آی مهاجرتی سرمایه گذاری مطمئن در اقامت با خرید ملک در هلند داشته باشید.

می توان گفت که هزینه خرید مسکن در هلند همچنان بالا بوده و ممکن است با کاهش املاک در دسترس این هزینه ها همچنان افزایش یابد . همچنین دریافت اقامت با خرید خانه در هلند بیشتر برای سرمایه گذاران پیشنهاد می شود زیرا که نیازمند مبلغ زیادی به خصوص در شهرهایی همچون آمستردام است.

اما در شهرهایی مانند روتردام، لاهه و آیندهوون هزینه ها مناسب و به صرفه تر می باشد و سرمایه گذاران از کشورمان با گرانی نرخ ارز بهتر بتوانند در این بخش سرمایه گذاری کنند.

شرایط خرید خانه در هلند

خرید خانه در هلند گزینه ای است که برای همه باز است، به این معنی که هیچ محدودیتی برای مهاجران یا بازدیدکنندگان خارجی که قصد خرید ملک دارند؛ وجود ندارد. با این حال ، شرایط خرید خانه در هلند دارای عناصری است که ممکن است با آنچه شما به آن عادت کرده اید متفاوت باشد، بنابراین ارزش دارد که مطمئن شوید که با زیر و بم بازار خرید خانه آشنا هستید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
اقامت با خرید ملک در هلند

با این حال خرید ملک در هلند معمولا برای مدت کمتر از سه سال توصیه نمی شود و برای این مدت زمان کوتاه اجاره کردن مناسب تر می باشد. طی سال های گذشته بازار املاک کشور هلند رو به کوچک شدن بوده است و خانه های کافی برای فروش برای افرادی که به دنبال خرید خانه هستند وجود ندارد، بنابراین قیمت ها بسیار بالا رفت. اگر واقعا قصد خرید خانه در هلند را دارید، به خصوص در شهری مانند آمستردام، باید از یک مشاور املاک کمک بگیرید.

در نظر داشته باشید که خرید خانه برای ساکنین هلندی مراحلی کمتر و راحت تر دارد؛ اما راه های مختلفی نیز برای مهاجرت و دریافت اقامت هلند برای شهروندان خارجی وجود دارد که می توانید با مطالعه مقاله مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی از این راه ها مطلع شوید و از اتلاف هزینه و وقت خود برای رسیدن به این هدف به مقدار قابل قبولی بکاهید.

قوانین خرید خانه در هلند

قوانین خرید خانه در هلند

از مزایای خرید خانه در هلند می توان به این اشاره کرد که خرید ملک برای ساکنان غیر هلندی و اتباع خارجی هیچ محدودیتی ندارد و قوانین خرید خانه در هلند بسیار ساده می باشند که با داشتن سرمایه مناسب به راحتی می توان آن را انجام داد. اما برای خرید باید در ابتدا مجوز اقامت اتحادیه اروپا را دریافت و سپس اقدام کرد . همانطور که مستحضر هستید روش های مهاجرت و نقل مکان به هلند متفاوت هستند که هرکدام مناسب برای افراد و شرایطی خاص می باشند، که در اینجا شما باید با بررسی دقیق روش های موجود و همچنین مشورت با مشاوران آی مهاجرتی طبق شرایط خود، بهترین روش را برگزید و نسبت به اخذ اقامت موقت این کشور اقدام نمایید تا در ادامه قادر به دریافت مجوز خرید خانه در هلند شوید . مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز همه روزه آماده ارائه مشاوره رایگان در اینباره به شما عزیزان هستند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

قرارداد خرید ملک در هلند

معمول است که فروشنده و خریدار هر کدام نماینده املاک خود را داشته باشند که از طرف آن ها مذاکره می کند و با آگاهی کامل از قوانین می تواند قرارداد را به صورت قانونی تنظیم و تمامی حق و حقوق طرفین را به صورت واضح مشخص سازد .  

ممکن است از شما خواسته شود قراردادی را امضا کنید که حتی اگر تصمیم به ادامه خرید نداشته باشید، شما را مسئول پرداخت هزینه می‌کند، بنابراین قبل از امضا مطمئن شوید که حقایق را درک کرده‌اید.

طبق قانون هلند، خرید ملک باید توسط یک دفتر اسناد رسمی انجام شود و مراحل مشخص و البته متعددی را شامل می شود که با آغاز آن به خوبی در روند کار قرار خواهید گرفت . مراحل رسمی قرارداد خرید ملک در هلند شامل موارد زیر خواهد بود:

قرارداد خرید ملک در هلند
  • خریدار و فروشنده یک قرارداد پیش فروش را امضا می کنند.
  • یک دفتر اسناد رسمی برای عقد قرارداد و پرئداخت سپرده 10 درصدی انتخاب می گردد.
  • خریدار وام مسکن خود را تنظیم می کند.
  • خریدار و فروشنده قرارداد تکمیل را امضا می کنند.
  • دفاتر اسناد رسمی انتقال ملک را در اداره ثبت اسناد و املاک ثبت می کند.

خرید خانه در هلند با وام بانکی

می توان برای راحت تر کردن پرداخت هزینه های خرید خانه در هلند از وام بانکی استفاده کرد، با وام های بانکی هلند با سود های بسیار کم می توان بخش زیادی از هزینه ها و یا حتی همه هزینه ها را پوشش داد. همچنین اگر با همسر خود هر دو شاغل باشید می توانید دریافت و پرداخت این وام را برای خود راحت تر کنید زیرا که بانک این مورد را نیز در نظر می گیرد.

توجه داشته باشید که دریافت وام مسکن فقط برای کسانی که اقامت دائمی را دریافت کرده و یا به مدت 5 سال در هلند ساکن بوده اند ممکن می باشد.

اگر هم قصد مهاجرت از طریق کار به هلند را دارید می توانید با ارائه کردن قرارداد خود با کارفرما این وام را دریافت کنید، در نظر داشته باشید که این قرارداد باید طولانی مدت باشد .

خرید خانه در هلند با وام بانکی برای کسانی که قصد سرمایه گذاری را در هلند دارند می تواند راهی طولانی تر را در پیش داشته باشد زیرا که باید مدارک خاص تری را از کسب و کار خود ارائه دهید. اگر به فکر راه اندازی کسب و کار و یا کار در هلند افتادید می توانید به مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند سر بزنید.

Buying a house in the Netherlands with a bank loan

با مطالعه عناوین زیر قوانین اقامتی خرید ملک در کشورهای مطرح اروپایی را نیز بدانید:

قیمت خرید خانه در هلند

قیمت خرید خانه در هلند به شرایط های متفاوتی مانند نوع خانه و شهر مورد نظر وابسته است که باید قبل از انجام خرید آن ها را دانست تا بتوان با توجه به سرمایه و شرایط، انتخاب مناسبی را انجام داد. در نظر داشته باشید که علاوه بر هزینه خود خانه هزینه های فرعی دیگری مانند آژانس های املاک، مالیات ها، بیمه و قرارداد نیز وجود دارند که پیشنهاد می شود به همین علت مقداری هزینه بیشتر از قیمت خانه را برای این مورد در نظر داشته باشید.

به طور کلی اقامت با خرید ملک در هلند هزینه ی زیادی را می طلبد و حتی به مرور زمان هم این هزینه ها در حال افزایش است. اما می توان به کمک عوامل مختلفی مانند وام مسکن و یا شریک این هزینه ها را تا مقداری کاهش داد و یا پرداخت آن ها را راحت تر کرد . در جدول هزینه خرید خانه در برخی از شهر های هلند برای شما جمع آوری شده:

نوع ملکقیمت به یورو برای هر متر مربع
مرکز شهر آمستردام6800 تا 10000
حومه شهر آمستردام4300 تا 7000
مرکز شهر لاهه4000 تا 6500
حومه شهر لاهه3000 تا 4100
مرکز شهر روتردام4000 تا 6000
حومه شهر روتردام2400 تا 4000

مالیات خرید ملک در هلند

مالیات خرید ملک در هلند را فراموش نکنید، قوانین زیادی برای پرداخت مالیات خانه در هلند وجود دارند به عنوان مثال مبلغ مالیات انتقالات ملکی به انداره 2% قیمت خانه مورد نظر می باشد. شما می توانید برای جزئیات دقیق زندگی در این کشور به مقاله هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند مراجعه کنید.

اما شرایطی نیز هستند که باعث می شوند فرد از پرداخت مالیات معاف شود، مانند افراد 18 تا 35 ساله در صورتی که اولین ملک خود را خریداری کنند از پرداخت مالیات انتقالات برای اولین بار معاف خواهند بود، اگر با کسی از این رنج سنی به طور شریکی خرید خانه را انام می دهید این قانون فقط شامل سهم وی می شود. همچنین اگر خانه ای که در نظر دارید نوساز باشد نیز از پرداخت این مالیات معاف خواهید شد.

در نهایت بهتر است به طور کلی بگوییم که شما برای خرید خانه در هلند علاوه بر مبلغ ارزش ملک به طور متغیر باید هزینه ای مازاد مابین 4 تا 6 درصد از ارزش ملک را نیز در نظر داشته باشید که باتوجه به شرایط ملک و معامله تعیین می شود.

در این مقاله که توسط کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی تهیه شده به نگاهی جزئی به شرایط اقامت با خرید خانه در هلند پرداخته شده است. همچنین اگر سوالی در این رابطه برای شما پیش آمده است می توانید با مشاورین در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه با ما در اتباط باشید.

سوالات پر تکرار اقامت با خرید ملک در هلند

در پایان نیز به برخی از سوالات پرتکرار در رابطه با اقامت با خرید ملک در هلند پرداخته ایم و در صورتی که همچنان پرسشی در این زمینه برایتان وجود دارد ، از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط بوده و یا با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

قیمت های خرید خانه در هلند در آمستردام گران تر از سایر شهر ها است.

بله، می توان بخش بزرگی از هزینه خرید را با وام پوشش داد.

خیر، باید علاوه بر خرید خانه سرمایه گذاری را انجام داد.

خیر، حتی کسانی که خارج از هلند هستند می توانند در هلند خانه خریداری کنند.

در شهر هایی مانند روتردام، لاهه و آیندهوون هزینه ها مناسب و به صرفه تر می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه