بهترین راه های مهاجرت به کانادا

بهترین راه های مهاجرت به کانادا با توجه به شرایط هر فرد باید انتخاب شود ، زیرا دسترسی به خاک این کشور از طریق روش های متعدد و عالی امکان پذیر است که هریک نیازمند شرایط خاص خود بوده و می تواند در نهایت به اقامت دائم تبدیل شود . برای شناخت کافی و دقیق بهترین راه های مهاجرت به کانادا در ادامه با مشاورین آی مهاجرتی همراه شوید.

مهاجرت به کانادا امری پیش پا افتاده و ساده نیست که بتوان آن را سرسری گرفته و بدون داشتن اطلاعات کافی اقدام کرد ، چون اینکار منجر به پرداخت هزینه های بیهوده زیادی شده و احتمال دستیابی به نتیجه مطلوب نیز در کمترین مقدار خود قرار خواهد گرفت.

بهترین راه های مهاجرت به کانادا

در تمامی روش های مهاجرت به کانادا می توان در نهایت به اقامت رسید که تنها نیازمند اقدام به شیوه درست و صرف زمان کافی می باشد.

فهرست مطالب

خوب است بدانید که کانادا در حال حاضر یکی از مهاجر پذیرترین کشورهای جهان است و تعداد ایرانیان ساکن در آن در رتبه های بالاترین در میان کشورهای خارجی قرار دارد . ضمن اینکه بسیاری از شهروندان کشورمان همین حالا در حال انجام امور مهاجرتی خود هستند.

دلیل اصلی این همه استقبال نیز قاعدتا بالا بودن سطح رفاه ، وجود فرصت های شغلی زیاد ، دانشگاه های معتبر و مشهور، درآمدهای بالا و بسیاری مزایا و محاسن دیگر است که اینگونه مهاجرین را به خود جذب می کند. 

در ادامه با ما باشید تا مهاجرت قانونی به کانادا و روش های مختلف آن را بررسی کرده و شما را با شرایط و قوانین آن ها آشنا سازیم.

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟

اولین سوالی که درباره مهاجرت به کانادا به ذهن هر فردی می رسد این است که چگونه به کانادا مهاجرت کنیم؟ درجواب باید بگوییم که مهاجرت قانونی به کانادا از روش های مختلفی امکان پذیر است که هریک از راه های مهاجرت به کانادا دارای شرایط ، قوانین ، مدارک و برخی محدودیت های مختص به خود هستند و متقاضیان آن ها باید به طور دقیق با جزئیات و به روزترین اطلاعات آشنا باشند تا بتوانند اقدام خود را به نتیجه دلخواه برسانند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین راه های مهاجرت به کانادا

 بهترین و پرطرفدارترین روش های مهاجرت به کانادا به شرح زیر می باشند:

  • مهاجرت تحصیلی
  •  مهاجرت کاری
  • مهاجرت با سرمایه گذاری
  •  مهاجرت با ثبت شرکت
  •  مهاجرت با استارت آپ
  •  مهاجرت با ازدواج

به طور مثال شرایط رفتن به کانادا از طریق ازدواج بدین صورت است که اگر شما با یک فرد دارای اقامت دائم یا تابعیت این کشور ازدواج نمایید ، میتوانید به اقامت این کشور دست یابید . البته باید حداقل دو سال از ازدواج طرفین گذشته باشد و برای آقایان نیز باید حداقل 3 سال همسر خود را به طور کامل از لحاظ مالی تامین کرده باشند.

اما از آنجا که برخی از افراد به صورت سوری قصد ازدواج و استفاده از این روش مهاجرتی را دارند؛ کشور کانادا در این زمینه بسیار سخت گیر و موشکافانه عمل می نماید؛ پس بهترین کار داشتن صداقت است. ضمن اینکه در صورت مشاهده تخلف با متقاضیان کاملا قانونی و شدید برخورد می شود.

راه های گرفتن اقامت دائم کانادا

در میان بهترین راه های مهاجرت به کانادا که در بالا از آن ها نام بردیم؛ هیچ یک نیست که نتواند در نهایت اقامت دائم را برای متقاضیان به ارمغان آورد . پس برای مهاجرت قانونی به کانادا و دریافت اقامت این کشور گزینه های مختلفی پیش روی شما قرار دارد.

حال در اینجا شمایید که باید بر اساس شرایط، اهداف و بودجه مناسب ترین و ایده آل ترین روش را انتخاب نموده و اقدام نمایید. باید بگوییم که یک متقاضی شخصا دارای تجربه ای از مهاجرت و یا حداقل انواع روش های مهاجرت به کانادا نیست، به همین خاطر در اینجا بهترین کار استفاده و مشاهده از تجارب و سوابق سایر مهاجرین به این کشور است که در این راه مشاورین آی مهاجرتی می توانند بیش ترین و بهترین تاثیر را داشته باشند.

 

راحت ترین راه اقامت کانادا

راحت ترین راه اقامت کانادا

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که در میان روش های قانونی مهاجرت به کانادا کدام روش مناسب ترین و یا راحت ترین روش می باشد؟ انتخاب مناسب ترین و یا راحت ترین راه اقامت کانادا ؛ بستگی بسیاری به شرایط افراد دارد و با توجه به اهداف، بودجه و شرایط هر فرد متقاضی یکی از روش های بالا می تواند ایده آل ترین روش ممکن باشد. به این نکته توجه کنید که شما نمی توانید روشی را برگزینید که هم ارزان ، سریع ، بدون محدودیت و به صورت 100% تضمین شده باشد، بلکه باید روشی را انتخاب کنید که همانطور که گفتیم با هدف و شرایط شما بیش ترین هم خوانی را داشته باشد. اما اگر بخواهیم به طور کل و به صورت عام بهترین راه های مهاجرت به کانادا را نام ببریم، معمولا مهاجرت تحصیلی و مهاجرت کاری به عنوان بهترین روش ها معرفی می شوند.

همچنین جالب است بدانید که مهاجرت به کانادا از طریق کار را ارزان ترین روش ، مهاجرت تحصیلی را به عنوان مطمئن ترین و ایمن ترین روش ، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری را به عنوان گران ترین روش ، مهاجرت از طریق ازدواج را خوش شانسانه ترین روش و مهاجرت از طریق پناهندگی را خطرناک ترین و نامطمئن ترین روش معرفی می نمایند. در ادامه با این موارد بهتر و کامل تر آشنا خواهیم شد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل در اولین قدم نیاز به اخذ پذیرش و قبولی در یک دانشگاه این کشور دارد تا در ادامه بتوانید به اقامت دائم این کشور برسید. ثبت نام در هر دانشگاه بر اساس قوانین و شرایط خود دارای مراحل خاصی بوده و از متقاضیان مدارک خاصی را درخواست می کند که اطلاع از آن ها مهم ترین قسمت ثبت نام می باشد. 

در مقاله هزینه ها و شرایط تحصیل در کانادا ما تمام صفر تا صد پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های این کشور را توضیح داده ایم . مهاجرت به کانادا پس از ثبت نام در دانشگاه فقط برای شما یک ویزای موقت تحصیلی را به همراه می آورد و به هیچ عنوان در ابتدا و به طور مستقیم امکان اخذ اقامت دائم وجود ندارد.

برای دستیابی به این هدف نیاز است که پس از اتمام تحصیلات خود در این کشور بتوانید شغلی مناسب را یافته و در آن استخدام شوید.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

با این کار ویزای تحصیلی به ویزای کار مبدل شده و می توانید پس از مدت زمان 5 سال که حداقل 3 سال آن را باید در کانادا اقامت داشته باشید به اقامت دائم برسید. دقت کنید که ویزای کاری شما به مدت 3 ساله صادر می شود و در این مدت شما می توانید شغل خود را تغییر داده و در شغل های دیگری نیز به کار مشغول شوید. 

با توجه به این شرایط پس انتخاب این روش به عنوان مطمئن ترین و ایمن ترین کاملا مناسب و صحیح می باشد که به صورت دقیق مشاورین ما در عنوان مهاجرت تحصیلی به کانادا به آن پرداخته اند که توصیه می کنیم مطالعه آن را از دست ندهید.

شناخت هرچه بیشتر کشور کانادا به داشتن اقامتی هرچند آسانتر به شما عزیزان کمک می نماید:

مهاجرت به کانادا از طریق کار

در ادامه مشاوره مهاجرت به کانادا به شما عزیزان باید بگوییم که مهاجرت به کانادا از طریق کار ارزان ترین روش مهاجرت بوده که از روز نخست می توانید درآمد نیز کسب کنید.

همچنین از طریق این برنامه می توانید برای خود و خانواده تان از همان ابتدا اقدام به دریافت اقامت دائم نمایید . به طور کل مهاجرت کاری به کانادا از طریق روش های زیر امکان پذیر است:

  • برنامه اکسپرس اینتری کانادا
  • اسکیلد ورکر کانادا
  • برنامه حوزه آتلانیک
  • نامزد‌های استانی کانادا

در مقاله شرایط مهاجرت کاری و ویزای کار کانادا ما تمامی این روش ها را با جدیدترین جزئیات مدارک و قوانین لازم برای شما شرح داده ایم؛ حتما این مقاله را مطالعه کرده تا کاملا با این موارد آشنا شوید.

یکی مناسب ترین روش ها داشتن جاب آفر یا همان دعوت نامه از سوی کارفرمایی کانادایی است که شما توانسته باشید خود را به استخدام وی یا شرکت آن درآورید. اما روش های اکسپرس اینتری و اسکیلد ورکر نیاز بسیار مناسب و عالی است که در آن پذیرش بر اساس امتیازهای کسب شده از سوی هر متقاضی صورت می گیرد.

البته روش اسکیلد ورکر خود یکی از زیر شاخه های اکسپرس اینتری است. در این روش بر اساس شرایط متقاضیان به آنان امتیازاتی اعطا می شود و افراد دارای بالاترین امتیازات موفق به اخذ ویزای کار کانادا می گردند. جالب است بدانید که در روش اکسپرس اینتری کمتر از 1 سال و روش اسکیلد ورکر فورا اقامت دائم شما صادر می شود.

اقامت کانادا با سرمایه گذاری 

یکی دیگر از بهترین راه های مهاجرت به کانادا را می توان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری معرفی کرد که یقینا همانطور که از اسمش مشخص است نیاز به بودجه و پشتوانه مالی خوب و قوی دارد.

 این روش معمولا مورد توجه افراد متملول قرار می گیرد که هدف اول آنان سرمایه گذاری و کسب درآمد می باشد و پس از آن دریافت اقامت و یا تابعیت.

دریافت اقامت کانادا با سرمایه گذاری از طریق روش هایی چون : ثبت شرکت در کانادا، اوراق پس‌انداز کانادا، صندوق قابل معامله در بورس، گواهی سرمایه‌گذاری تضمینی، سهام، خرید ملک و غیره امکان پذیر می باشد که هرکدام نیاز به یک بررسی اجمالی و شناخت کافی دارد که کارشناسان آی مهاجرتی در سایت و در مقاله سرمایه گذاری در کانادا تمام و کمال برای شما عزیزان توضیح داده اند.

اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری

شاید جالب باشد که بدانید در برخی از روش های سرمایه گذاری در کشور کانادا شما به حداقل 1 تا 2 میلیون دلار کانادا بودجه و سرمایه نیاز خواهید داشت. در انتها باید یادآور شویم که در حال حاضر امکان سرمایه گذاری در این کشور برای شهروندان کشورمان وجود ندارد و شما باید از روش های دیگر برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایید تا زمانی که این گزینه باز هم در اختیار ما قرار بگیرد.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که علاقه به مهاجرت از طریق ثبت شرکت در کانادا را دارید. این روش نیز یکی دیگر از بهترین راه های مهاجرت به کانادا و یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور است که نیاز به بررسی دقیق دارد؛ چون انواع مختلفی از ثبت شرکت با شرایط و مزایای گوناگون وجود دارد که باید کاملا شناخته شده و مناسب ترین انتخاب شود. به همین خاطر مقاله ثبت شرکت در کانادا را به رایگان و با کامل ترین محتویات در اختیار شما قرار داده ایم.

ثبت و راه اندازی شرکت در کانادا نیازمند یک بیزنس پلن قوی، قانع کننده و امکان پذیر می باشد تا مجوز آن و ویزای لازم جهت مهاجرت به این کشور برای شما صادر شود. این ویزا به مدت 1 یا 2 ساله صادر خواهد شد و چنان چه هنوز شرکت پابرجا و در حال فعالیت بوده و شرایط مورد درخواست فراهم باشد؛ می تواند بازهم تمدید شده و در نهایت به اقامت دائم تبدیل شود.

در صورتی که پس از 3 تا 5 سال اقامت و زندگی در کانادا، هنوز شرکتتان پابرجا بوده و در حال فعالیت باشد و تمامی موارد بیزنس پلن انجام پذیرفته و مالیات و حقوق کارگران و کارمندان پرداخت شده باشد شما قادر به اخذ اقامت دائم خواهید بود. ضمنا بعد از گذشت 3 سال (1095 روز) در یک بازه ۵ ساله از داشتن اقامت دائم و نیز داشتن حضور فیزیکی در این کشور، قادر هستید تا برای درخواست شهروندی کانادا اقدام نماید.

شرایط اقامت کانادا از طریق خرید ملک

یکی از روش های مورد علاقه مهاجرین خارجی برای نقل مکان در سراسر جهان معمولا اخذ اقامت دائم از طریق خرید ملک می باشد که می توان در کشورهای بسیاری در جهان این امتیاز را مشاهده کرد که به سرمایه گذاران خارجی بخش املاک اعطا می شود. اما باید بگوییم که شرایط اقامت کانادا از طریق خرید ملک بدین صورت است که هیچ گونه امتیاز اقامتی به خریداران ملک در این کشور تعلق نمی گیرد.

البته این به معنی نا مناسب بودن خرید ملک در کانادا نیست و این روش یک روش مطمئن سرمایه گذاری و همچنین کسب درآمد است؛ اما نباید به آن به عنوان یک روش دریافت اقامت و مهاجرت به کانادا نگاه کرد. ضمنا این اقدام به افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را داشته و یا مهاجرت کرده اند توصیه می گردد. مقاله خرید ملک در کانادا اطلاعات بسیار کامل و جامعی از این اقدام را در اختیار شما قرار می دهد؛ حتما آن را مطالعه فرمایید.

شرایط اقامت کانادا از طریق خرید ملک

پس بهتر است برای انتخاب بهترین راه های مهاجرت به کانادا گزینه خرید ملک را فراموش کنید. البته شما می توانید از طریق خرید ملک تحت عنوان یک شرکت یا شخص حقوقی اقدام کرده و به اقامت برسید که کمی پیچیده است؛ با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل کرده و توضیحات لازم در این زمینه را از آنان دریافت کنید.

وبینار تحصیل در مدارس کاناد

از آنجا که کشور کانادا به عنوان یکی از مقصدهای محبوب مهاجران ایرانی به شمار می رود ، کارشناسان ما در آی مهاجرتی همواره در تلاشند تا ورود به تمامی مقاطع تحصیلی را برای شما علاقه مندان بررسی نمایند .

از این رو در این وبینار تحصیل در مدارس کانادا را برای شما به صورت دقیق بررسی نموده اند که توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورت وجود هرگونه سوال با شماورین ما تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در مدارس کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز از آن نام بردیم، مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی یکی از روش های مهاجرت به کانادا می باشد که برخی از افراد از طریق آن به این کشور نقل مکان کرده اند. در همین ابتدا باید بدانید که اقدام از طریق پناهندگی بدترین، نامناسب ترین و معیوب ترین روش مهاجرت به این کشور است و به هیچ عنوان نباید به عنوان یکی از بهترین راه های مهاجرت به کانادا شناخته شده و یا از آن نام برده شود.

دلیل اینکه ما نیز در این مقاله به آن اشاره می کنیم این است که به شما عزیزان بگوییم که فریب تبلیغاتی که برای این روش انجام می شود را نخورده و به یکی از روش های قانونی مهاجرت به کانادا برای این کار اقدام نمایید. این روش دارای خطرات، محدودیت ها و هزینه های نهان و بسیار بالایی است که جان و مال شما را تهدید می نماید و حتی در صورت دستیابی به آن نیز محدودیت های بسیاری را بر سر راه شما قرار می دهد.

مقاله کشور کانادا برای مهاجرت را به دقت مطالعه فرمایید تا به محدویت ها، خطرات و زیان های مالی که این روش برای شما به وجود می آورد آشنا شوید. همچنین کارشناسان آی مهاجرتی هیچ گونه اقدامی را در این زمینه ارائه نداده و به شدت آن را منع می کنند.

جزئیات هزینه مهاجرت به کانادا

در جدول زیر برخی از مهم ترین جزئیات هزینه مهاجرت به کانادا را مشاهده خواهید کرد، که البته با توجه به روش های مختلف، برخی از هزینه ها برای یک روش خاص در نظر گرفته می شود:

نوع هزینه مورد نیازمبلغ به روز(دلار کانادا)
هزینه دریافت ویزا100 دلار توریستی، 150 دلار تحصیلی، 155 دلار کاری
هزینه انگشت نگاری

85 دلار

175 دلار برای درخواست خانوادگی

255 دلار جهت درخواست گروهی

هزینه بلیت هواپیما تا کانادا یکطرفه22 تا 90 میلیون تومان
هزینه ترجمه مدارک3 میلیون تا 10 میلیون تومان
هزینه شهریه دانشگاه دولتی ( روش تحصیلی)سالانهاز 10 هزار تا حداکثر 30 هزار دلار
هزینه شهریه دانشگاه خصوصی ( روش تحصیلی)سالانه از 15 هزار تا 65 هزار دلار
هزینه اجاره آپارتمان 1 خواب1,622.17 دلار
هزینه اجاره آپارتمان 3 خواب2,602.93 دلار
مخارج ماهانه یک فرد مجرد ( بدون اجاره منزل)1,232.9 دلار
مخارج یک خانواده 4 نفره ( بدون اجاره منزل)4,430.1 دلار

مشاور و وکیل مهاجرت به کانادا

مبحث مشاور و وکیل مهاجرت به کانادا با سایر کشورها متفاوت است؛ چون به طور قانونی ما در هیچ کشور دنیا به جز کانادا و استرالیا عنوان و حرفه ای تحت عنوان وکیل مهاجرت نداریم، اما در کانادا این شاخه در دوره هایی وجود دارد . ولی بازهم بگوییم که چنین تخصصی در کشورمان وجود نداشته و چنین ادعایی کلاهبرداری و غیر قانونی است.

معمولا در کشورمان منظور از این عنوان همان متخصصان و مشاوران مهاجرتی می باشد که در این زمینه فعالیت دارند . توجه داشته باشید که استفاده از وکیل مهاجرت به کانادا با اوضاع ارز در کشورمان بسیار گران و غیر قابل صرفه است، اما متخصصان و مشاوران باتجربه در موسسات مهاجرتی در کشورمان با تجاربی حتی بالاتر در این زمینه می توانند با هزینه هایی بسیار کمتر و ارزان تر شما را به هدفتان برسانند.

موسسات باتجربه می توانند بهترین راه های مهاجرت به کانادا را باتوجه به شرایط و مشورت شما برگزیده و از ابتدا تا انتهای نقل مکان و اسکان در این کشور در تمامی مراحل عهده دار امور بوده و پا به پای شما باشند. حتی در صورتی که علاقه به استخدام وکیل مهاجرت کانادایی دارید، می توانید نیمی از امور داخلی را به مشاوران و موسسات داخلی سپرده تا هزینه کمتری را بابت وکیل پرداخت نمایید.

مزایای مهاجرت به کانادا

یکی از مهم ترین بخش های مشاوره مهاجرت به کانادا، معرفی مزایای مهاجرت به کانادا به متقاضیان و علاقمندان این اقدام می باشد که می تواند ذهن آنان را روشن نموده و تمامی مزایا و امکاناتی که می تواند در ادامه مهاجرت و نقل مکان به این کشور پیش پای آنان قرار بگیرد را به آن ها معرفی نماید . انتخاب هر یک از روش ها نه تنها شما بلکه برای افراد خانواده تان نیز آینده ای روشن فراهم می سازد . تحصیل در هر یک از مراکز آموزشی کشور کانادا از جمله مدارس نیز از مهم ترین امکاناتی است که در اختیار فرزندتان قرار می گیرد . بر روی عنوان شرایط تحصیل در مدارس کانادا کلیک کنید تا به دقیق ترین جزئیات رسید.

مزایای مهاجرت به کانادا

موارد زیر مهم ترین مزایای مهاجرت به کانادا می باشد:

  • هزینه زندگی و اقامت مناسب در این کشور
  • وجود فرصت های شغلی بالا و نرخ بیکاری پایین
  • اقتصاد بسیار شکوفا و همواره در حال رشد
  • درآمد بالا و متناسب با مخارج
  • امکان تحصیل و اخذ مدرک در برترین دانشگاه های جهان
  • امکان اخذ اقامت برای همسر و فرزندان
  • امنیت بالای مالی، جانی و اجتماعی
  • نژادپرستی بسیار پایین و برخورد مناسب با مهاجران
  • تعداد بالای ایرانیان ساکن در این کشور
  • بیمه درمانی و عمومی ارزان حتی رایگان با خدماتی فوق العاده
  • فاصله طبقاتی کم میان اقشار مختلف جامعه
  • حمایت بالای دولت از کارآفرینان و استارتاپ ها
  • بهره مندی فرزندان از سیستم آموزشی عالی
  • مناظر، طبیعت و آب و هوای سالم و بسیار خوب

معایب

در کنار مزایای بی شماری که می توان از مهاجرت به کانادا گفت، باید بگوییم که برخی معایب نیز وجود دارد که شاید برای برخی از افراد چندان حائز اهمیت نباشد و یا معایب و مشکلاتی خاص با توجه به شرایط شخصی وجود داشته باشد ، اما خوب است که از همان ابتدا از آنها مطلع باشید . برخی از معایب مهم بدین شرح هستند:

  • آب و هوای معمولا سرد و پر از برف و باران
  • نیاز به تسلط به یکی از زبان های انگلیسی و فرانسوی و شاید آشنایی کمی نیز با یکی دیگر از آن ها
  •  هزینه های تحصیل بالا در دانشگاه های این کشور
  • مهاجرت و اخذ ویزای رقابتی به دلیل متقاضیان زیاد

همان طور که تا این جا متوجه شدید مشاوره مهاجرت به کانادا یک امر بسیار مهم و تاثیر گذار در مهاجرت افراد به این کشور است که می تواند در هزینه ها و وقت شما بسیار صرفه جویی به عمل آورد.

در این بین انواع موسسه مهاجرتی به کانادا و مشاوره مهاجرت در کشورمان در حال فعالیت می باشند که تمامی آن ها از تجربه و سوابق درخشان و مطئنی بهره مند نیستند.

دقت کنید که پیش از انتخاب موسسه مهاجرتی نهایی به عنوان مشاور و راهنمای خود حتما از سوابق و کارنامه موسسه مدنظرتان اطلاعات کافی را به دست آورید؛ زیرا هرچه موسسه ای تجربه بالاتری در این زمینه داشته باشد ، بسیار سریع تر، راحت تر و کم هزینه تر می تواند شما را به مقصدتان برساند.

مشاورین آی مهاجرتی با سال ها تجربه در امر مهاجرت به کانادا در دفاتر تهران و شیراز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

همچنین لازم به اشاره است که موسسات مهاجرتی نیازی به داشتن مجوز اعزام دانشجو از وزارت علوم و یا مجوز کاریابی از وزارت کار ندارند و قادر به فعالیت در تمامی زمینه های مهاجرتی و روش های مختلف این اقدام می باشند و هیچگونه محدودیتی برخلاف موسسات اعزام دانشجو را بر سر راه خود ندارند. به همین خاطر انتخاب موسسات مهاجرتی بسیار عاقلانه تر و مناسب تر بوده و می تواند شما را به بهترین راه های مهاجرت به کانادا برساند.

فرم ارزیابی مهاجرت به کانادا

انتخاب بهترین راه های مهاجرت به کانادا بسیار مهم است که یقینا با مشورت به دست خواهد آمد. همچنین آشنایی با ثبت نام مهاجرت به کانادا نیز نیاز به تجربه پیشین دارد تا شما ناخواسته اشتباهی را مرتکب نشوید و سفارت درخواست شما را رد نکند.

از شما عزیزان درخواست داریم تا فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا یا همان فرم درخواست مهاجرت به کانادا را در سایت ما تکمیل نمایید تا به رایگان شرایط شما توسط کارشناسان ما بررسی شده و با توجه به اهداف و بودجه تان مناسب ترین روش ها به شما اعلام و جزئیات اصلی به شما اعلام شود.

در ادامه با بررسی های بسیار و جلسات متعدد با کارشناسان و مشاورین ما و ارائه و جمع آوری مدارک شما به مرحله آخر و انتخاب روش قطعی و چگونگی اقدام آن خواهید رسید.

در نهایت پس از تایید نهایی شما و تایید کارشناسان ما بر قطعیت موفقیت در اخذ ویزا، شروع به انجام امور مهاجرت خواهیم کرد. یقین داشته باشید که اقدام از طریق روش های قانونی مهاجرت به کانادا با همراهی مشاورین و کارشناسان آی مهاجرتی، شما را به طور قطع به هدفتان خواهد رساند.

در این مطلب کارشناسان آی مهاجرتی با استفاده از آخرین و جدیدترین اطلاعات، بهترین راه های مهاجرت به کانادا را به شما ارائه کردند، جهت کسب اطلاعات کامل تر با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز تماس حاصل کرده و از راهنمایی آنان به صورت رایگان بهره مند شوید.

سوالات پرتکرار بهترین روش های مهاجرت به کانادا

 به شما عزیزان توصیه می کنیم تا ضمن مطالعه هر عنوان به صورت جداگانه در صورتی که سوالی ذهن شما را مشغول نموده آن را با مشاورین ما در بخش دیدگاه در میان بگذارید تا به صحیح ترین جواب ممکن برسید.

در حال حاضر مهاجرت کاری از طریق اسکیلد ورکر و اکسپرس اینتری ارزان ترین روش های مهاجرت به کانادا شناخته می شوند.

خیر؛ کشور کانادا برای خریداران خارجی ملک و سرمایه گذاران در این بخش هیچ گونه امتیاز اقامتی و ویزا و یا همان امتیاز طلایی در نظر نگرفته است.

بله، داشتن حداقل شرط معدل برای پذیرش و قبولی در دانشگاه های این کشور جهت مهاجرت تحصیلی بسیار مهم است و هرچه معدتان بالاتر باشد، شانس پذیرفته شدنتان نیز افزایش می یابد.

برای شهروندان ایرانی در حال حاضر اقدام از طریق اخذ ویزای تحصیلی و یا مهاجرت کاری را می توان به عنوان بهترین راه های مهاجرت به کانادا معرفی کرد.

برای یک فرد مجرد زندگی در کانادا ماهانه به طور متوسط 1,232.9 دلار کانادا و برای یک خانواده 4 نفره 4,430.1 دلار هزینه در بر دارد.

با تماشای ویدیوهای زیر می توانید به شناخت بهتری از حوزه تخصص ما در آی مهاجرتی برسید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره کاور محمد شفیع مقدادی
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (7 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه