تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا موقعیتی بسیار عالی برای علاقه مندان به مهاجرت و تحصیل در این کشور است، بسیاری از افرادی که تمایل به تحصیل در کشور اسپانیا را دارند، نگران زبان تدریس شده در دانشگاه های این کشور هستند و همین قضیه موجب نگرانی آن ها و مردد بودن در تصمیم به مهاجرت شده است.

ما در آی مهاجرتی، خبر خوشی برای شما عزیزان علاقه مند به تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی داریم، این کشور دارای دانشگاه های زیادی است که تحصیل در برخی از آن ها در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی است و علاوه بر این، تحصیل در مقاطع ارشد و دکتری نیز به زبان انگلیسی امکان پذیر است که این خود مزیت بسیار بزرگی نسبت به زبان بومی این کشور دارد.

 
تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

برخلاف تصور عام اسپانیا دارای دانشگاه های زیادی است که تحصیل در برخی از آن ها در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی است.

فهرست مطالب

از مزیت تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا، می توان به این نکته اشاره داشت که یادگیری و تسلط بر زبان بومی این کشور برای افراد خارجی از جمله ایرانی ها مشکل است و در صورتی که بتوانند به زبان انگلیسی به تحصیل بپردازند، دغدغه ای بابت فراگیری زبان اسپانیایی نخواهند داشت، با توجه به اشتیاق شما به کسب اطلاعات بیشتر، این مقاله را به بررسی شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا اختصاص داده ایم.

پیش بینی ما این است که مقاله شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا که توسط همین مجموعه تهیه شده است، می تواند یکی از موضوعات مفید برای شما باشد، به همین دلیل شما را به خواندن آن دعوت می کنیم.

تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در اسپانیا

علاقه مندان به تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا خیلی راغب هستند در مورد تحصیل به زبان انگلیسی در دوره لیسانس اسپانیا بدانند و یکی از اصلی ترین دغدغه هایشان در مورد تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در اسپانیا است، چرا که اکثر دانشگاه های این کشور در مقطع کارشناسی، به زبان بومی تدریس می کنند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا + پادکست

اگر از علاقه مندان به تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی هستید ، تماشای این ویدیو را از دست ندهید و با دانلود پادکست در هر زمان و مکان که دوست دارید ، اطلاعات لازم در این باره را دریافت کنید.

مشاورین آی مهاجرتی همواره پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند.

نمایش ویدیو درباره بهترین شهرهای اسپانیا برای کار
تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

خوب است بدانید برخی از دانشگاه های خصوصی در این کشور هستند که برای تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در اسپانیا می توانید به آن ها فکر کنید، در بخش های بعدی این دانشگاه ها خدمتتان معرفی خواهد شد.

علاوه بر این، برخی از رشته ها نیز به زبان انگلیسی نیز ارائه می شوند و افراد می توانند با انتخاب چنین رشته هایی، به تحصیل مقطع کارشناسی در اسپانیا به زبان انگلیسی مشغول شوند، برخی از این رشته ها عبارتند از:

  • رشته های مهندسی
  • رشته حقوق
  • رشته پزشکی و زیر شاخه های آن
  • رشته مدیریت
  • فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر
  • بازاریابی
  • طراحی گرافیک
  • سیاست
  • تجارت
  • روانشناسی
  • عکاسی

مقاله اخذ ویزای دانشجویی اسپانیا از دیگر موضوعات بسیار پر طرفدار است که هر فرد مهاجری که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارد، به دنبال اطلاع از شرایط و نحوه دریافت آن است، به همین دلیل کارشناسان ما اقدام به تدوین این مقاله نموده اند و آن را در اختیار شما عزیزان قرار داده اند تا در این مسیر بتوانید کوله بار نگرانی ها و دغدغه هایتان را سبک تر کنند، حتما به این مقاله سر بزنید!

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در اسپانیا

همانطور که گفته شد، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در اسپانیا امکان پذیر است و بسیار مزیت بزرگی است، چرا که افراد از طریق تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا، با توجه به اینکه زبان انگلیسی یک زبان بین المللی است؛

می توانند با فرهنگ و آداب رسوم های مختلف در این کشور آشنا شوند و پس از فارغ التحصیلی، مدرک آن ها نیز ارزشمند و در سطح بین المللی دارای اعتبار خواهد بود، بنابراین، فرصتی بسیار عالی برای ارتقاء ارتباطات و دانش علمی در سطح بین المللی خواهد بود.

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در اسپانیا

از این رو، با توجه به مزیت ها و فرصت هایی که تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا ایجاد می کند؛ افراد جویای تحصیل در این کشور، به دنبال این هستند که بتوانند به زبان انگلیسی به تحصیل بپردازند و از مزایای آن بهره مند شوند، کارشناسان ما در این مجموعه مقاله ای تحت عنوان صفر تا صد تحصیل در اسپانیا را برای آن دسته از عزیزانی که راغب هستند به این کشور وارد شوند و به تحصیل مشغول شوند، آماده کرده اند که مطالعه آن خالی از لطف نیست و می تواند مسیر مهاجرت تحصیلی شما را هموار کند.

دکترا به زبان انگلیسی در اسپانیا

دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری دارند، باید بدانند که می توانند به تحصیل در مقطع دکترا به زبان انگلیسی در اسپانیا بپردازند و این امکان برایشان فراهم است که از مزایای تحصیل به زبان انگلیسی در این مقطع بهره مند شوند.

به احتمال خیلی زیاد مقاله تحصیل دکترا در اسپانیا که توسط همین مجموعه به نگارش درآمده است، می تواند شما را در مسیر تحصیل دکترا به زبان انگلیسی در اسپانیا کمک کند، در این مقاله اطلاعات کاربردی و جامع زیادی ذکر شده است که اگر به دنبال تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا در مقطع دکترا باشید، بدون شک راهنمای بسیار خوبی برایتان خواهد بود؛ بنابراین آن را از دست ندهید.

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

حال که تا حدودی با شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا آشنایی پیدا کردید، لازم است بدانید به چه مدارکی نیاز دارید تا بتوانید آن ها را تهیه و به موقع ارائه دهید، ضمن اینکه شما را به مطالعه مقاله دوره های زبان در اسپانیا نیز دعوت می کنیم، این مقاله توسط کارشناسان مجموعه آی مهاجرتی تدوین شده است و نکات مفید آن به شما کمک می کند بتوانید راحت تر در این مسیر حرکت کنید، مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا به شرح زیر است:

  • ارائه پاسپورت
  • 2 قطعه عکس
  • انگیزه نامه
  • توصیه نامه
  • ریز نمرات
  • تمکن مالی
  • ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل
  • مدرک ترجمه شده تحصیلی آخرین مقطع تحصیلی

برای کسب اطلاعات دقیق تر راجع به شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا، پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را از دست ندهید:

دانشگاه های انگلیسی زبان در اسپانیا

در مقاله تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا، لازم می دانیم برای راحتی شما به دسترسی به دانشگاه هایی که امکان تحصیل به زبان انگلیسی در آن ها فراهم است، اسامی دانشگاه های انگلیسی زبان در اسپانیا را خدمت شما معرفی کنیم.

ضمن اینکه اگر تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه های اسپانیا و بهترین شهرهای آن برای تحصیل دارید، مقاله بهترین دانشگاه های اسپانیا بر اساس شهر، توسط مجموعه آی مهاجرتی برای شما همراهان همیشگی به نگارش در آمده است، با خواندن این مقاله بهتر می توانید شهر مناسب تحصیل در اسپانیا را انتخاب کنید.

در جدول نیز اسامی به همراه مقطع تحصیلی آن ها گردآوری شده است، امیدواریم که مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد:

نام دانشگاهمقطع تحصیلی
دانشگاه خودگردان بارسلوناکارشناسی؛ ارشد؛ دکترا
دانشگاه خودمختار مادریدکارشناسی؛ ارشد؛ دکترا
دانشگاه کامپلوتنس مادریدکارشناسی؛ ارشد؛ دکترا
دانشگاه پومپئو فابرا (بارسلونا) کارشناسی؛ ارشد؛ دکترا
دانشگاه ناواراکارشناسی؛ ارشد؛ دکترا
دانشگاه کارلوس سوم مادریدکارشناسی؛ ارشد؛ دکترا
دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیاکارشناسی؛ ارشد؛ دکترا
دانشگاه پلی تکنیک والنسیاکارشناسی؛ ارشد؛ دکترا
دانشگاه IEکارشناسی؛ ارشد

رشته های محبوب به زبان انگلیسی در اسپانیا

علاوه بر اطلاع از شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا؛ لازم است در مورد رشته های محبوب به زبان انگلیسی در اسپانیا نیز اطلاعاتی در اختیار داشته باشید تا رشته تحصیلی تان را با دید بازتری انتخاب کنید.

از جمله پرطرفدارترین رشته ها به زبان انگلیسی در اسپانیا در مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) که ایرانی ها ترجیح میدهند به تحصیل در آن ها بپردازند می توان به رشته های زیر اشاره داشت:

  • معماری
  • فلسفه
  • موسیقی
  • روابط بین الملل
  • ادبیات اسپانیا
  • بازاریابی و فروش
  • حقوق
  • مهندسی برق
  • مدیریت
  • مهندسی عمران

در این مقاله ما شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا را مورد بررسی قرار دادیم و مدارک مورد نیاز برای تحصیل به این زبان را خدمتتان معرفی کردیم تا به خوبی از آن اطلاع داشته باشید، ضمنا مقاله تاریخ اسپانیا از گذشته تا معاصر که توسط همین مجموعه تهیه شده است می تواند برایتان بسیار کمک کننده و سودمند باشد، خواندن آن را از دست ندهید، علاوه بر این می توانید با کارشناسان ما در آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و شیراز تماس بگیرید و از تجربه آنها بهره ببرید.

سوالات پر تکرار تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا

با تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا ، شما می توانید از مزیت تحصیل و زندگی دو زبانه بهره ببرید که این موضوع شما را تبدیل به یک فرد چند زبانه خواهد کرد و قدرت رزومه شما را برای ورود به بازار کار افزایش می دهد.

سوالات پرتکرار موضوع تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا را مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید.

بله، امکان تحصیل در اسپانیا در برخی دانشگاه ها و رشته ها در مقطع کارشناسی و همچنین در اکثر دانشگاه ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری)، می توان به زبان انگلیسی مشغول تحصیل شد.

تحصیل کارشناسی در اسپانیا به زبان بومی است؛ اما در دانشگاه های خصوصی و برخی از رشته های تحصیلی، به زبان انگلیسی است.

 تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکتری) در کشور اسپانیا به زبان انگلیسی است.

مزیت تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا؛ ایجاد ارتباطات بین المللی و برخورداری از مدرکی است که در سطح بین المللی دارای اعتبار است.

مدارکی که برای تحصیل به زبان انگلیسی در اسپانیا مورد نیاز است عبارتند از: پاسپورت، قطعه عکس، انگیزه نامه، توصیه نامه، ریز نمرات، تمکن مالی، ارائه مدرک زبان آیلتس یا تافل و مدرک ترجمه شده تحصیلی آخرین مقطع تحصیلی

دریافت ویزای کشور آلمان توسط آی مهاجرتی را از زبان برخی از کلاینت های اخیر ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره کاور سعید رعیت
نمایش ویدیو درباره کاور شادی شریفی
نمایش ویدیو درباره کاور مبینا کشاورز
نمایش ویدیو درباره کاور میلاد مهدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (2 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه