سرمایه گذاری در اسپانیا

سرمایه گذاری در اسپانیا به دلیل اصلاحات مالی صورت گرفته در سال های اخیر و جذب بازارهای بزرگ خارجی ، می تواند سرمایه شما را به طور قابل توجهی افزایش داده و یک موفقیت بزرگ در زمینه کاری و یا مالی محسوب گردد . طبق قانون اسپانیا سرمایه گذاری خارجی در این کشور صددرصد به رسمیت شناخته شده و حرکت سرمایه گذار با توجه به چارچوب های قانونی کاملا آزاد است.

اسپانیا چارچوب قانونی خود را طوری تنظیم نموده که هیچ تمایزی میان شهروندان از اتحادیه اروپا و سایر کشورها وجود نداشته باشد و به عنوان چهاردهمین کشور جهان از نظر تولید ناخالص داخلی از بزرگترین کشورها در جهان از نظر قدرت خرید به شمار می رود .

بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

سرمایه گذاری در اسپانیا می تواند روند رشد بیزینس شما را  سرعت بخشیده و در مدت کوتاهی رشد قابل توجهی را برایتان فراهم سازد. 

فهرست مطالب

اقتصاد این کشور پنجمین اقتصاد بزرگ اروپا پس از آلمان ، بریتانیا ، فرانسه ، ایتالیا و همچنین چهارمین اقتصاد بزرگ در منطقه یورو بر اساس آمار تولید ناخالص داخلی می باشد . شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا که پس از خروج این کشور از رکود اقتصادی روند مثبتی را در پیش گرفته موجب می شود تا بتوانید تعادل خوبی را میان کار و زندگی خود برقرار سازید.

کارشناسان آی مهاجرتی ضمن شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا آماده راهنمایی و انجام هرگونه امور مرتبط با سرمایه گذاری برای شما عزیزان در اسپانیا می باشند . ضمن مطالعه این عنوان تا انتها حتما با کلیک بر روی عنوان شرایط و راه های مهاجرت به اسپانیا از سایر مسیرهای ورود به این کشور نیز مطلع شوید.

شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا

برای موفقیت سرمایه گذاری در اسپانیا باید از تمامی گزینه های پیش رویتان به خوبی مطلع باشید تا بتوانید به منطقی ترین گزینه ممکن رسیده و در نهایت سرمایه تان افزایش یابد .

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو سرمایه گذاری در اسپانیا + پادکست

سرمایه گذاری در اسپانیا با رتبه 5 اقتصادی در بین بزرگترین اقتصاد اروپا یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت قطعی اقامت و در ادامه تابعیت این کشور است.

ویدیو و پادکست را از دست ندهید چرا که قرار است اطلاعات خوبی را مشاور ما به شما بدهد.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو سرمایه گذاری در اسپانیا
بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

شرایط سرمایه گذاری در اسپانیا در هر یک از انواع آن به شرح زیر است:

انواع سرمایه گذاری در اسپانیاشرایط
خرید ملکحداقل ارزش 500000 یورو ( یک یا چند ملک )
خرید سهامسهام یک شرکت خاص را به طور مستقیم یا در چندین شرکت از طریق صندوق سرمایه گذاری
خرید اوراق قرضهدریافت سود با خرید اوراق و بیش از یک میلیون یورو شانس دریافت اقامت
خرید یک تجارتهر نوع تجارت یا بیزینسی
خرید نمایندگی از برندهای معروفبه عنوان یکی از شعبات این برندها به کار بپردازید و با پرداخت مالیات به اقامت برسید.
سیستم بازنشستگی یا تمکن مالیبدون داشتن اجازه کار و استخدام باید حداقل 27.200 یورو (34.400 یورو برای یک زوج ) درآمد مکرر خود را ثابت کنید.

توصیه می کنیم تا با کلیک بر روی عنوان خرید ملک در اسپانیا به تمامی جزئیات لازم در این باره برسید.

ویزای سرمایه گذاری اسپانیا

ویزای سرمایه گذاری اسپانیا

در صورتی که به دنبال دریافت ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا هستید ، باید یکی از روش های سرمایه گذاری را انتخاب کرده و تمامی مدارک لازم را به سفارت ارسال کنید . یکی از متداول ترین اقامت در اسپانیا از طریق سرمایه گذاری ، دریافت گلدن ویزا نام دارد که به افراد سرمایه گذار با مبالغ قابل توجه تعلق می گیرد.

در این نوع ویزا می توانید به همراه خانواده به کلیه کشورهای حوزه شینگن سفر نموده و در آنها اقامت داشته باشید . ویزای طلایی در ابتدا به مدت یک سال اعتبار داشته و پس از آن می تواند به مدت دو سال دیگر تمدید شود.

سپس تا زمانی که سرمایه تان در این کشور را حفظ کنید ، بدون نیاز به اقامت می توانید اقامت در این کشور را تمدید نمایید.

مدارک مورد نیاز ویزای طلایی اسپانیا به شرح زیر هستند:

  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • پاسپورت معتبر
  • ارائه مدارک تمکن مالی کافی
  • عدم سوء سابقه
  • گواهی بیمه درمانی در اسپانیا
  • پرداخت هزینه ویزا
  • مدارک سرمایه گذاری در اسپانیا

با دریافت این نوع ویزا خود و خانواده تان اجازه کار و استفاده از خدمات عمومی مانند مراقبت های بهداشتی را خواهید داشت و می توانید به تحصیل بپردازید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شهرهای مناسب اسپانیا برای سرمایه گذاری

اسپانیا کشوری با میزبانی شهرهای متعدد است که هر کدام در زمینه های مختلف در جهان صاحب نام می باشند . شما با انتخاب این کشور قدم اصلی را برای موفقیت در سرمایه گذاری خود برداشته اید اما می توانید با انتخاب صحیح میان شهرهای مناسب اسپانیا برای سرمایه گذاری به ایده آل ترین نتیجه ممکن دست یابید.

خانواده های این کشور هم اکنون فشار کمتری را نسبت به گذشته احساس می کنند و کسب و کارهای جدید این فرصت را دارند تا با استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده موقعیت خود را ارتقا بخشند.

دقت داشته باشید که سرمایه گذاری در اسپانیا حتما نیازمند راهنمایی و مشاوره یک متخصص در این زمینه است و با اقدام ناآگاهانه امکان از دست رفتن سرمایه و سوء استفاده افراد سودجو زیاد خواهد بود.

شهرهای مناسب اسپانیا برای سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در بارسلونا

مادرید و بارسلونا 2 شهر اصلی اروپایی از نظر بازده هستند و شهر بارسلونا یکی از بهترین نقاط برای خرید ملک و سرمایه گذاری در اسپانیا به شمار می رود . آمار نشان می دهد که قیمت ملک در این شهر روند صعودی داشته و این شهر به عنوان گرانترین شهر در زمینه مسکن در اسپانیا شناخته می شود.

البته سرمایه گذاری در بارسلونا بسیار متنوع است و برای چندین دهه این شهر گردشگران ، کارآفرینان ، شرکت ها و سرمایه گذاران املاک و مستغلات زیادی را به خود جذب کرده . یکی از اولین شهرهای “هوشمند” در اروپا است . با سرعت و اتصال فوق العاده اینترنت ، امنیت بالا و خدمات نوآورانه .

رونق کسب ‌وکارهای فناوری به معنای فرصت‌ های شغلی عالی و اقتصاد محلی پررونق است و بیش از 5000 شرکت در خارج از کشور در بارسلونا دفتر دارند.

سرمایه گذاری در بارسلونا

سرمایه گذاری در مادرید

مادرید سومین شهر بزرگ اروپا از نظر وسعت را می توان شیرین ترین نقطه اسپانیا برای سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور دانست.

این شهر به عنوان پایتخت تمامی فرصت های ایده آل را در خود جای داده و شما با هر یک از روش ها می توانید به موفقیت خوبی در این کشور برسید . کار در اسپانیا در مادرید جلوه واقعی دارد و شما با خرید ملک ، خرید تجارت و یا خرید نمایندگی یک برند معروف سرمایه گذاری در اسپانیا را آغاز کرده و به رویای دلخواه خود برسید.

البته باید مدنظر داشته باشید که تمامی روش های ممکن در سرمایه گذاری در مادرید هزینه ای بالاتر از سایر شهرهای این کشور دارد و به عنوان مثال با مبلغ مورد نظر خود می توانید در سایر شهرهای اسپانیا خانه بزرگتری را نسبت به مادرید خریداری کنید . چنانچه تمایل به خرید یک شرکت تجاری و یا راه اندازی کسب و کاری خاص را در ذهن می پرورانید با توجه به نوع فعالیت مادرید می تواند در میان گزینه های آخر شما نیز قرار گیرد.

بنابراین شرایط و هدف شما تعیین کننده اصلی در انتخاب شهر است.

سرمایه گذاری در والنسیا

والنسیا در یک نقطه استراتژیک قرار گرفته که به نوبه خود یک نقطه ورود به اروپا و یک مسیر تجاری با جهان را فراهم می کند . 

علاوه بر این ، مرکز فناوری شناخته شده والنسیا ، صندوق های سرمایه گذاری زیادی را به این شهر جذب کرده که موجب همکاری‌ بین استارت ‌آپ‌ ها و شرکت ‌های فناوری با سایر کشورهای جهان می گردد . 

خرید یک تجارت در حوزه فناوری و یا راه اندازی شغلی در این زمینه در این شهر با موفقیت های زیادی همراه خواهد بود.

همچنین به دلیل سرمایه گذاری در والنسیا ، قیمت خانه در چند وقت اخیر به طور قابل توجهی در محله های خاصی افزایش یافته است و شما به عنوان یک مهاجر می توانید از طریق سرمایه گذاری در والنسیا با خرید ملک به زندگی در این کشور برسید.

 

سرمایه گذاری در ساراگوسا

سرمایه گذاری در ساراگوسا را می توان مقصد اول شهروندان انگلیسی در خرید خانه دانست که پنجمین شهر بزرگ اسپانیا شناخته می شود و با داشتن کارخانه و صنعت های مختلف در اطراف خود دارای ارتباط بسیار قوی با مادرید شهر پایتخت است.

سویل خانه تجارت های رتبه دوم در اسپانیا است و می تواند برای سرمایه گذاری در کارهای نوآورانه و نوپا بسیار مناسب تلقی شود.

سرمایه گذاری در اسپانیا برای اقامت توسط افراد خارجی اغلب در زمینه خرید ملک و یا ثبت شرکت انجام می شود و سایر روش ها نیازمند داشتن تجربه و تبحر است و شهرهای کوچک به دلیل رونق کمتر مورد توجه مهاجرین قرار نمی گیرند.

البته گزینه خرید ملک تنها روشی است که در تمامی نقاط اسپانیا طرفدار داشته و می تواند بسیار آسانتر از سایر روش ها شما را به اقامت و در نهایت شهروندی این کشور برساند.

سرمایه گذاری در سویل

سویل یک گنج واقعی برای سرمایه گذاری است . این شهر به عنوان شهری که ارتباط بسیار تنگاتنگی با گردشگری دارد در حال ترویج یک پروژه گردشگری بر اساس کیفیت است و افراد فعال در این حوزه می توانند به سرمایه گذاری موفقی برسند .

صادرات نیز از دیگر بخش های پرسود سرمایه گذاری در سویل است که در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته و محصولات کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

Investment
in Top Spain Cities

حداقل سرمایه گذاری در اسپانیا

حداقل سرمایه گذاری در اسپانیا

جهت دریافت اقامت در اسپانیا به شیوه سرمایه گذاری همانگونه که در بالا بیان نمودیم می توانید به شیوه های مختلفی اقدام کنید ، اما هر یک طی زمان های مختلفی شما را به اقامت این کشور خواهند رساند .

چنانچه تمایل دارید تا به صورت مستقیم و در کمترین زمان ممکن به اقامت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا برسید ، باید حداقل 500000 یورو را به این کشور انتقال دهید.

البته دقت داشته باشید که حداقل سرمایه گذاری در اسپانیا می تواند از مبالغ بسیار کمتری نیز آغاز شود ، اما نیاز به سپری شدن حداقل 5 سال جهت دریافت اقامت دائم خواهد داشت . 

در واقع هر چه میزان پولی که به این کشور انتقال می دهید بیشتر باشد ، می توانید در مدت زمان کمتری نیز به اقامت دائم و در نهایت تابعیت این کشور دست یابید. چنانچه بودجه کافی جهت سرمایه گذاری در این کشور را ندارید ، می توانید با مطالعه عنوان مهاجرت کاری و کار در اسپانیا شرایط خود را جهت اقدام به این شیوه محک بزنید.

توصیه می کنیم تا با شناخته هرچه بیشتر حوزه های کاری اسپانیا سرمایه گذاری موفق تری در این کشور داشته باشید:

بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا

سرمایه گذاری در اسپانیا چنانچه به روش قانونی و متناسب با مهارت فردی صورت پذیرد ، قطعا موفقیت آمیز خواهد بود . از این رو هر یک از روش های سرمایه گذاری که در بالا گفته شد می تواند بهترین سرمایه گذاری در اسپانیا تلقی شود . خرید ملک برای افرادی که دارای تمکن مالی کافی هستند بهترین گزینه ممکن است که علاوه بر فرصت دریافت اقامت ، افزایش نرخ ملک را به همراه دارد.

خرید سهام و اوراق قرضه نیز برای افرادی که دارای تجربه و مهارت در این زمینه هستند و می توانند با توجه به نوسانات معامله های مختلف را انجام دهند گزینه سودآوری است . البته این شیوه برای ایرانیان با ریسک های زیادی همراه است و توصیه می شود سایر مسیرها را در پیش گیرید.

سیستم بازنشستگی یا تمکن مالی نیز برای افرادی که به دنبال یک زندگی آرام و البته لذت بخش در اسپانیا می باشند و از درآمد خود مطمئن هستند ، بهترین انتخاب ممکن است که باید آن را به عنوان اولین گزینه خود بررسی کنید.

خرید نمایندگی از برندهای معروف آخرین گزینه ای است که شاید بتوان آن را سرمایه گذاری موفق در اسپانیا دانست، زیرا فاکتورهای مختلفی در آن دخیل هستند و علاوه بر داشتن سرمایه قابل توجه باید به این کار علاقه مند و دارای مهارت بالا نیز باشید.

سرمایه گذاری در بورس اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری می تواند با بودجه و البته هدف های مختلفی اتفاق بیفتد که در عنوان های قبلی به آن پرداختیم . اما یکی از روش های موجود سرمایه گذاری در بورس اسپانیا است که توسط BME مدیریت می شود.

به صورت کلی باید گفت که چهار بورس اوراق بهادار مادرید ، بارسلونا ، بیلبائو و والنسیا در اسپانیا وجود دارند که تنها بازار تنظیم شده برای خرید و مبادله اوراق بهادار در این کشور به شمار می روند .

بورس اوراق بهادار اسپانیا بر اساس نوع اوراق بهادار معامله شده به سه بخش تقسیم می شود: سهام و حقوق اشتراک ، ضمانت نامه ها و صندوق های قابل معامله در بورس (ETF). 

سرمایه گذاری در بورس اسپانیا

از اول ژانویه 2022، تقریباً 125 شرکت در بورس اوراق بهادار اسپانیا فهرست شده اند و شما می توانید اقدام به خرید سهام در هر یک از آنها نمایید.

البته دقت داشته باشید که خرید بورس در این کشور نیازمند حداقل یک میلیون یورو است و شما باید مبلغ قابل توجهی را به اقتصاد این کشور وارد سازید تا بتوانید به مجوز اقامت دائم برسید . در دنیای امروز اغلب خرید بورس در زمینه های پر رونق همانند کامپیوتر ، تکنولوژی ، فناوری اطلاعات و غیره اتفاق می افتد.

مزایای سرمایه گذاری در اسپانیا

اسپانیا یکی از مطلوب ترین مقاصد در سراسر جهان و مکانی بسیار مورد توجه برای سرمایه گذاران است . این کشور با طبیعت شگفت انگیز ، سواحل زیبا ، فرهنگ متنوع و تاریخ غنی ، سالانه میلیون ها بازدید کننده را به خود جذب می کند . اما می دانیم که به عنوان یک سرمایه گذار ، برای انجام کسب و کار در یک کشور به خیلی بیشتر از این موارد نیاز است . کسانی که مایل به اقامت و سرمایه گذاری در اسپانیا این کشور پر جنب و جوش هستند ، اقامت با سرمایه گذاری کارآمدترین راه برای کسب چنین موقعیتی است.

دولت اسپانیا تعداد قابل توجهی ویزا را برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری قابل توجه و واجد شرایط در این کشور هستند صادر نموده است تا از طریق سرمایه گذاری مستقیم خارجی اقتصاد را تقویت کند . بر اساس برنامه اقامت سرمایه گذاری اسپانیا ، افراد و اعضای نزدیک خانواده آنها می توانند در کمتر از یک ماه ساکن اسپانیا شوند . از جمله مزایای سرمایه گذاری در اسپانیا عبارتند از:

  • کیفیت زندگی بالا
  • دسترسی به بهترین سیستم مراقبت بهداشتی و آموزشی
  • یکی از مقرون به صرفه ترین کشورها
  • اقتصاد رقابتی
  • نیروی کار با انگیزه
  • دسترسی به یکی از بزرگترین و پویاترین بازارهای جهان
  • استفاده از ارز تک ارزی در کل اروپا
  • زیرساخت های بسیار توسعه یافته
  • یکی از مهم ترین بازارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات اروپا
  • سیستم مالیاتی آنلاین
  • دروازه ای به کل جهان
  • دسترسی به یک سیستم بانکی قابل اعتماد

اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

یکی از هدف های اصلی سرمایه گذاری در اسپانیا به روش های بالا اقامت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری و شهروندی این کشور است که نیازمند رعایت مراحل و چارچوب زمانی توسط فرد سرمایه گذار است . 

درخواست برای برنامه باید از طریق فرم های تعیین شده و همراه با هزینه های مناسب و مدارک پشتیبان باشد.

 این به شما امکان می دهد در شرایط عادی ظرف 2 یا 3 ماه کارت اقامت خود را دریافت کنید که مدت اولیه آن دو سال است و در صورت درخواست به مدت پنج سال قابل تمدید است ، مشروط بر اینکه متقاضی حداقل سرمایه گذاری در اسپانیا را حفظ کند . 

فرآیند درخواست شامل دو مرحله است:

مراحل درخواستشرایط هر مرحله
مرحله اولمتقاضیان در کشور خود برای ویزای اقامت اسپانیا اقدام می کنند که به آنها اجازه می دهد به مدت یک سال در اسپانیا اقامت و کار کنند.
مرحله دوماگر متقاضیان با ویزای توریستی معمولی به اسپانیا آمده باشند ، می توانند مستقیماً برای اجازه اقامت درخواست دهند و مرحله اول را حذف کنند.

اجازه اقامت برای سرمایه گذار اصلی ، همسر یا شریک زندگی و همه فرزندان وابسته به اقتصاد اعمال می شود . حداقل شرط اقامت برای حفظ وضعیت اقامت وجود ندارد اما دریافت اولین مجوز اقامت مستلزم بازدید از اسپانیا است.

Investment Residency Spain

شرایط درخواست اقامت به عنوان سرمایه گذار

شرایط درخواست اقامت به عنوان سرمایه گذار عبارتند از:

  • متقاضی باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.
  • متقاضی باید شواهدی ارائه کند مبنی بر اینکه دارای منابع مالی قانونی کافی جهت سرمایه گذاری در اسپانیا که در خارج از این کشور به دست آورده اند ، می باشد.
  • انتظار می رود متقاضی اصلی و وابستگان او گواهی سابقه کیفری برای 5 سال گذشته را ارائه دهند . همچنین انتظار می رود که هیچ تخلفی از قوانین مهاجرت مرتکب نشده باشند.
  • سرمایه گذار و خانواده او باید در سلامت کامل باشند.
  • یک بیمه نامه درمانی صادر شده توسط یک شرکت خصوصی یا دولتی مجاز در اسپانیا را داشته باشند.

دریافت تابعیت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری

 
اگر در 10 سال گذشته به طور دائم در اسپانیا زندگی کرده اید و با هیچ یک از قوانین مهاجرت اسپانیا مشکلی ندارید ، میتوانید برای دریافت تابعیت اسپانیا از طریق سرمایه گذاری اقدام کنید.

با این حال ، یهودیان و شهروندان گینه استوایی ، آمریکای لاتین و فیلیپین تنها پس از دو سال اقامت موثر در اسپانیا می توانند برای شهروندی این کشور درخواست دهند و محدودیت های تابعیت دوگانه برای اکثر اتباع خارجی اعمال می شود . شهروندان اسپانیایی بالقوه باید شرایط زیر را رعایت کنند:
 
  • قبل از درخواست شهروندی اسپانیا ، آنها باید در 5 سال گذشته به عنوان مقیم دائم در اسپانیا زندگی کنند.
  • انتظار می رود آنها به زبان اسپانیایی روان صحبت کنند.
  • همچنین از آنها انتظار می رود که سنت ها، آداب و رسوم و شیوه زندگی اسپانیایی را بدانند.
  • نباید به مقامات مالیاتی یا هر نهاد نظارتی دیگری بدهکار باشند.
  • هیچ گونه محکومیت یا نقض قوانین مهاجرت در کارنامه خود نداشته باشند.
  • آنها باید تابعیت کشور خود را ترک کنند.

پادشاهی اسپانیا تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی شناسد مگر اینکه کشور مبدا متقاضی قبلاً مستعمره اسپانیا بوده باشد . اگر می خواهید شهروندی اول خود را حفظ کنید اما مطمئن نیستید که می توانید به شما توصیه می کنیم با کارشناسان مهاجرتی ما در آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و شیراز تماس بگیرید و یک مشاوره را در کلیه امور مرتبط با سرمایه گذاری در اسپانیا رزرو کنید. همچنین مطالعه مقاله اجاره ملک در اسپانیا و اخذ ویزا و اقامت  نیز گزینه ای بسیار خوب برای کسب آگاهی کامل نسبت به این کشور است. 

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در اسپانیا

پرسش هایی که برای افراد سرمایه گذار پیش می آید را در ادامه می توانید مطالعه کنید تا نسبت به سرمایه گذاری در اسپانیا آگاهی کامل کسب کنید، در صورتی که هر سوال دیگری داشتید و یا نیازمند اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کشور زیبای اسپانیا بودید، با مشاورین آی مهاجرتی در دفتر مرکزی و دفتر غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید و از فرصت مشاوره رایگان بهره ببرید.

جهت سرمایه گذاری در این کشور باید حداقل مبلغ 500 هزار یورو را برای خرید یک ملک اختصاص دهید.

بله ، ویزای سرمایه گذاری در اسپانیا قابلیت تمدید داشته و پس از 5 سال می تواند اقامت دائم این کشور را برایتان به ارمغان آورد.

بله ، ویزای سرمایه گذاری اسپانیا به شما اجازه می دهد تا همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز به این کشور ببرید.

باید بتوانید سرمایه خود را در این کشور حفظ و حداقل یک بار در سال به این کشور سفر کنید.

مادرید ، بارسلونا و والنسیا را می توان از شهرهای مناسب اسپانیا برای سرمایه گذاری دانست.

قبل از درخواست شهروندی اسپانیا ، آنها باید در 5 سال گذشته به عنوان مقیم دائم در اسپانیا زندگی کنند. انتظار می رود آنها به زبان اسپانیایی روان صحبت کنند و همچنین از آنها انتظار می رود که سنت ها، آداب و رسوم و شیوه زندگی اسپانیایی را بدانند.
نباید به ادارات مالیاتی یا هر نهاد نظارتی دیگری بدهکار باشند وهیچ گونه محکومیت یا نقض قوانین مهاجرت در کارنامه خود نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه