سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه سال های متمادی بسیاری است که به عنوان یکی از روش های برگزیده و ایده آل برای مهاجرت به این کشور شناخته می شود؛ ضمن اینکه فرانسه از شرایط اقتصادی و قانونی بسیار ایده آل و قانون مداری برای این امر بهره می برد و تفاوتی میان سرمایه گذاران خارجی و داخلی وجود ندارد. همراه با کارشناسان آی مهاجرتی در ادامه این مقاله سرمایه گذاری در فرانسه را بهتر خواهیم شناخت.

فرانسه به عنوان هفتمین اقتصاد برتر جهان و سومین اقتصاد برتر اروپا یک مقصد بسیار مناسب برای سرمایه گذاری می باشد. شما می توانید در مشاغل و زمینه های مختلفی در این کشور سرمایه گذاری و بیزنس خود را راه اندازی کنید و یا اینکه وارد بازار املاک، بازار بورس، کارآفرینی و یا دیگر زمینه ها شده و از این طریق کسب سود نموده و ایجاد شغل نمایید.

سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه به روش های مختلفی امکان پذیر است که ثبت شرکت یکی از بهترین آنها می باشد.

فهرست مطالب

مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری شاید در ابتدا کمی پیچیده باشد، اما اگر با فکر و برنامه دقیق آغاز شود، یقینا در کشوری همچون فرانسه به رشد و سودی قابل توجه منتهی می شود.

ثبت شرکت در فرانسه نیز یکی از پر متقاضی ترین روش های سرمایه گذاری در فرانسه می باشد که در مقاله مربوطه به طور کامل و با جزئیات به روز برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم؛ مطالعه آن را از دست ندهید.

شرایط سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه همانطور که یک امر جذاب و دارای پتانسیل بالا برای موفقیت می باشد؛ اما قطعا نیاز به شناخت کافی  روش های مختلف آن و آگاهی از قوانین و شرایط سرمایه گذاری دارد که این موضوع را می توانید از متخصصان و افرادی دارای تجربه به دست آورده و پرس و جو کنید.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
سرمایه گذاری در فرانسه

در بررسی شرایط سرمایه گذاری در فرانسه نیاز است که موارد مهمی همچون شرایط مورد نیاز برای ثبت شرکت و هزینه های آن، نظام اقتصادی، قوانین دولت در برخورد با سرمایه گذار، هزینه های مالیاتی ، حقوق نیروی کاری و غیره را هم در نظر بگیرید. اما به طور کلی از طریق روش های زیر امکان سرمایه گذاری در فرانسه وجود دارد:

  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک
  • سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی
  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت
  • سرمایه گذاری از طریق راه اندازی استارتاپ
  • سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه
  • سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری در فرانسه برای اقامت از روش هایی که در بالا نام بردیم کاملا امکان پذیر و در دسترس می باشد که هرکدام نیازمند طی کردن مراحل و داشتن شرایط خاصی دارد تا این هدف را امکان پذیر نماید که به آن ها می پردازیم.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه یکی از روش های سرمایه گذاری در فرانسه می باشد که سالانه افراد بسیاری از کشورمان از طریق آن به کشور فرانسه مهاجرت و اقدام به انجام آن می کنند. شما می توانید به دو صورت کلی در بازار املاک کشور فرانسه سرمایه گذاری کرده و به اقامت دائم این کشور برسید که به شرح زیر می باشد:

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه
  • خرید ملک با ارزش بیش از 350 هزار یورو که می تواند بعد از 5 سال اقامت 10 ساله با برخورداری از حقوق شهروندی را برای شما داشته باشد.
  • خرید ملک با ارزش کمتر از 350 هزار یورو که باید حتما شخص درآمدی مناسب را در کشور مبدا خود داشته باشد و آن را اثبات نماید. همچنین در این روش اجازه و مجوز کار برای شخص به هیچ عنوان صادر نخواهد شد.

دقت داشته باشید که در ابتدا با خرید ملک یک ویزای موقت یک ساله برای شما صادر خواهد شد که هرساله می توان آن را تمدید کرد و پس از 5 سال تمدید می توانید در خواست اقامت دائم 10 ساله این کشور را بدهید.

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در فرانسه

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در فرانسه از دیگر روش های مورد علاقه شهروندان ایرانی به خصوص افراد دارای تجربه در این زمینه و دارای کسب و کار در داخل کشور است که می تواند اقامت دائم و حتی تابعیت فرانسه را به ارمغان آورد. اما باید توجه داشته باشید که برای این کار داشتن یک بیزنس پلن مورد تایید نیاز است.

همچنین شما باید چند شهروند فرانسوی را در شرکت خود استخدام کنید و حقوق، بیمه و مزایای آنان را کاملا پرداخت نمایید. ضمنا روش های مختلفی برای ثبت شرکت در فرانسه وجود دارد که هرکدام نیازمند مدارک، شرایط و حداقل سرمایه لازم خود است که از طریق کارشناسان آی مهاجرتی می توانید از آن اطلاع پیدا کنید.

در ابتدا یک ویزای 1 تا 3 ساله برای شما صادر می شود که تا زمانی که بیزنس شما در حال فعالیت باشد تمدید خواهد شد و پس از 5 سال می توانید برای اقامت دائم و یا اقامت 10 ساله درخواست دهید.

سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی در فرانسه

سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی در فرانسه را باید همان ویزای تمکن مالی در فرانسه معرفی کنیم که جهت دستیابی به آن شخص متقاضی باید بتواند به دولت فرانسه اثبات کند که در کشورمان از درآمد بالا و قابل توجهی بهره مند بوده و می تواند از میزان مخارج مد نظر دولت این کشور در طی اقامت و زندگی در فرانسه برآید.

این روش برای افراد متملول و دارای بودجه و سرمایه بالا یک روش بسیار ایده آل، سریع و مطمئن است که پس از 5 سال می تواند اقامت دائم را برای شما به ارمغان آورد.

باید توجه داشته باشید که تا زمانی که اقامت دائم خود را به دست نیاورده باشید اجازه کار در فرانسه نخواهید داشت.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

ویزای سرمایه گذاری فرانسه

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در فرانسه می تواند از طریق تمامی روش های بالا منجر به ویزای سرمایه گذاری فرانسه و اجازه موقت حضور در این کشور شود و در صورت داشتن شرایط و سرمایه کافی به راحتی قابل تمدید می باشد.

یکی از مزیت های بزرگ سرمایه گذاری در فرانسه این است که بر خلاف اکثر کشورهای اروپایی که فقط به سرمایه گذاری های در چرخش مالی و رونق دهنده اقتصاد ویزا و اقامت دائم صادر می کنند؛ به سرمایه گذاری های راکد مانند سرمایه گذاری در بخش املاک، اوراق قرضه و غیره نیز امتیاز اقامتی در نظر گرفته است.

ضمنا با توجه روش های مختلف سرمایه گذاری در فرانسه هر روش نیاز به مدارک مورد نیاز خود دارد که باید به طور دقیق  اطلاعات لازم را دریافت کنید. در ادامه مدارک که به صورت کلی برای تمامی روش ها موردنیاز است اشاره خواهیم کرد:

  • مدارک مورد نیاز
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزا
  • دو قطعه عکس کاملا به روز و مطابق شرایط مورد درخواست سفارت
  • گذرنامه معتبر با اعتبار بیش از سه ماه
  • ارائه گواهی و مدرک جهت اثبات محل اقامت
  • تهیه بیمه مسافرتی معتبر
  • اثبات تمکن مالی مورد نیاز
  • گواهی ثبت نام شرکت ( روش ثبت شرکت )
  • ارائه بیزنس پلن جهت ثبت و راه اندازی شرکت ( روش ثبت شرکت )
  • ارائه سند ملک خریداری شده ( روش خرید ملک )

شهرهای مناسب فرانسه برای سرمایه گذاری

همانطورکه انتخاب مناسب ترین روش سرمایه گذاری در موفقیت و نتیجه بخش بودن مهاجرت و یا سرمایه گذاری شما تاثیر بسیاری دارد، انتخاب مقصد مناسب نیز باتوجه به اهداف و نوع سرمایه گذاریتان تاثیر بسیار زیادی در موفقیت شما خواهد گذاشت. به همین خاطر باید شهرهای مناسب فرانیه برای سرمایه گذاری در روش انتخابی خودتان بیابید.

دقت به این وجه از سرمایه گذاری یقینا شما را سریع تر به سودهی و اقامت سرمایه گذاری فرانسه می رساند و شما می توانید به اقامت و زندگیتان در این کشور ادامه داده و در نهایت به اقامت دائم رسیده و حتی یک شهروند فرانسوی شوید.

به طور کلی دقت کنید که شهرهای بزرگ و پرجمعیت از زمینه های سرمایه گذاری بهتر و بیش تری برخوردار هستند؛ البته یقینا سرمایه گذاری در این شهرها نیاز به بودجه بیش تری دارد اما شانس موفقیت نیز در آن ها بیش می باشد.

در جدول برخی از مهم ترین شهرها برای سرمایه گذاری در فرانسه را می شناسیم:

شهر

زمینه سرمایه گذاری ایده آل

پاریس

خودرو، گردشگری، انرژی، فناوری، آی تی، برنامه نویسی، حمل و نقل، آموزش و تحصیل، املاک و غیره

نانت

املاک، حمل و نقل، انواع استارتاپ ها، صنایع چوب و غیره

لیون

بانکداری، مواد شیمیایی، داروسازی، بیوتکنولوژی ، املاک، نرم افزار ( بازی های ویدیویی ) و غیره

مارسی

گردشگری، خدمات، صنایع سنگین، حمل و نقل دریایی، املاک، استاتاپ ها و غیره

تولوز

املاک، آی تی، گردشگری، حمل و نقل، هوا و فضا و غیره

توصیه می کنیم تا با مطالعه عناوین زیر قبل از هرگونه اقدامی عناوین زیر را که با سرمایه گذاری در این کشور مرتبط هستند را مطالعه کنید:

حداقل سرمایه گذاری در فرانسه برای اقامت

یقینا تا این قسمت متوجه شده اید که رسیدن به اقامت در فرانسه از طریق سرمایه گذاری نیاز به یک بودجه برای شروع این هدف دارد که معمولا نمی تواند ارزان باشد؛ چون روش سرمایه گذاری به طور کل در هیچ کجای جهان ارزان نیست. اما چیزی که واضح است این که با توجه به هریک از روش های موجود به مقدار خاصی سرمایه به طور حداقل مبلغ مورد نیاز، احتیاج می باشد.

  • به طور کلی اگر بخواهیم از طریق سرمایه گذاری در فرانسه به اقامت دائم این کشور برسیم در هریک از روش های موجود به مقادیر زیر نیاز به حداقل مبلغ اولیه سرمایه گذاری نیاز است:
  • خرید ملک به حداقل 350 هزار یورو به بالا و یا خرید ملک به ارزشی کمتر از 350 هزار یورو اما به همراه اثبات درآمد بالا و کافی در کشورتان.
  • برای ثبت شرکت با توجه به روش های مختلف فرق دارد؛ اما حداقل مبلغ 40 هزار یورو می تواند ثبت شرکت و در نهایت اقامت دائم را برایتان به ارمغان آورد.
  • برای راه اندازی یک استارتاپ نیاز به حداقل 300 هزار یورو می باشد.
  • از طریق تمکن مالی نیاز به درآمد حداقل 1500 یورور ماهانه و موجودی حداقل 40 هزار یورویی برای متقاضی، 20 هزار یورویی برای همسر وی و 10 هزار یورویی برای هریک از فرزندان وی در یک حساب بانکی در فرانسه است.

بهترین سرمایه گذاری در فرانسه

باید بدانید که انتخاب بهترین سرمایه گذاری در فرانسه فقط به شرایط و نوع سرمایه گذاری انتخابی شما بستگی ندارد، بلکه مقدار زیادی هم هدف سرمایه گذار از این کار در انتخاب بهترین نوع آن تاثیر خواهد داشت. 

چنانچه نوع فعالیت شما با هدفتان سازگار نباشد و شما را به هدفتان نرساند، حتی اگر از نگاه اکثریت افراد یا کارشناسان بهترین نوع باشد اما برای شخص مورد نظر بدترین نوع شناخته می شود.

پس در اینجا شرایط و اهداف سرمایه گذار نقش تعیین کنندگی بسیاری دارد. اما باتوجه به اقتصاد و رشد اقتصادی که این کشور دارد تمامی روش های می تواند یک روش ایده آل و عالی معرفی شود؛ فقط حتما باید برنامه ای منظم پشت آن وجود داشته باشد.

بهترین سرمایه گذاری در فرانسه

اما طبق تجربه ای که از نظرات سرمایه گذاران طی این سال ها کسب کردیم؛ بهترین روش اقامت سرمایه گذاری فرانسه معمولا روش های خرید ملک، ثبت شرکت و استارتاپ بوده اند.البته این به معنی نا مناسب بودن دیگر روش ها نیست و توصیه ما به شما عزیزان این است که حتما با مشاورین و متخصصین باتجربه و دارای کارنامه موفق در این زمینه مشورت داشته و تمامی مدارک، اهداف و شرایط خود را بیان کرده و به مناسب ترین گزینه ممکن دست پیدا کنید. 

البته مطالعه مقاله شرایط کاریابی و کار در فرانسه نیز ذهن شما را در رابطه با بسیاری از موارد و قوانین کاری و احتیاجات این کشور برای سرمایه گذاری باز می کند. عنوان مربوطه را مطالعه کرده و از اطلاعات آن استفاده کنید.

سرمایه گذاری در بورس فرانسه

همانطور که اشاره نمودیم یکی از روش های مناسب و مورد علاقه سرمایه گذاران خارجی برای ورود و سرمایه گذاری در فرانسه انتخاب روش سرمایه گذاری در بورس می باشد که از امنیت، ثبات و رونق بسیار خوب و بالایی بهره مند است . سالانه افراد خارجی بسیاری سرمایه خود را وارد این بازار می کنند و هم اکنون خارجی های بسیاری حتی از کشورمان در حال فعالیت در بازار بورس فرانسه هستند.

توصیه اکید داریم که سرمایه گذاری در بورس فرانسه نیاز به داشتن دانش کافی در رابطه با این نوع فعالیت و استفاده از تجارب افراد متخصص و افراد فعال در این حوزه دارد؛ تا شما با سردرگمی و یا اتفاقات ناگوار مواجه نگردید. پس اگر فردی آماتور در حوزه بازار بورس هستید اصلا ورود به این حیطه در این کشور مناسب شما نیست . برای این کار شما باید یک حساب بانکی در فرانسه افتتاح کرده و کد مالیاتی و بورسی خود را دریافت نمایید تا بتوانید در این حوزه وارد شوید. برای دریافت جزئیات با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

ویدیو ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی

کارشناس ارشد ما در این وبینار به صورت دقیق به بررسی ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی پرداخته و شما عزیزان می توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را در آن بیابید.

در صورتی که تمایل به اقدام بدین شیوه دارید و یا می خواهید به روش های دیگر اقامت کشور فرانسه را به دست آورید ، با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی

اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری

می توان گفت که یکی از مهم ترین اهداف اشخاصی که برای مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری اقدام می کنند؛ دستیابی به اقامت دائم این کشور است؛ که خوشبختانه تمامی روش های موجودی که در ابتدای مطلب به آن ها اشاره کردیم می تواند با داشتن شرایط و پس از مدت زمانی معلوم این هدف مهم را برای متقاضیان به ارمغان آورند.

البته روش خرید ملک باعث اخذ اقامت دائم بلند مدت نخواهد شد و اقامت 10 ساله را برای متقاضیان به همراه دارد که قابل تمدید می باشد، اما دیگر روش های سرمایه گذاری در فرانسه می تواند اقامت دائم و تابعیت را به ارمغان آورد؛ به طور کل چنانچه 5 سال از زمان سرمایه گذاری، اقامت و حضور شما در این کشور گذشته باشد و هم اکنون سرمایه گذاریتان موجود و پابرجا باشد؛ مجاز به دریافت اقامت دائم می شوید.

پیش از مراجعه به بخش بعدی با توجه به تجربه ای که سال ها در امر مهاجرت داریم؛ به شما عزیزان توصیه و پیشنهاد می کنیم که حتما تمامی روش های مختلف مهاجرت به فرانسه را بشناسید آنان را بررسی کنید و با توجه به شرایط خود در نهایت با علم و اطلاعات کامل و بالا ، مناسب ترین و بهترین روش را برگزینید؛ ما عنوان 5 روش قانونی مهاجرت به فرانسه را برای راحتی شما تهیه کرده و در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

چنانچه شما هم علاقمند به سرمایه گذاری در فرانسه هستید، با کارشناسان آی مهاجرتی در دفتر شیراز و یا دفاتر مرکزی و غرب تهران در تماس باشید و از اطلاعات و راهنمایی های رایگان مشاورین ما بهره مند شوید.

سوالات پر تکرار سرمایه گذاری در فرانسه

سرمایه گذاری در فرانسه یکی از روش های مطمئن دریافت اقامت و کار در این کشور است که جزئیات فراوانی را در بخش های مختلف خود شامل می شود ، در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین در بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

خیر، در ابتدای امر این امکان وجود ندارد و شما حداقل 5 سال بعد از اقدام و دریافت اقامت دائم خود می توانید در این کشور شاغل شوید.

این موضوع بستگی به شرایط مختلف سرمایه گذاری و بیزنس پلن شما دارد و از 1 تا 3 سال متغیر است، اما در اکثر موارد به مدت 3 سال صادر می شود.

می توان گفت روش خرید ملک و ثبت شرکت از بهترین روش های سرمایه گذاری در فرانسه هستند.

بله در صورت داشتن شرایط خاص و خرید با قیمت های معلومی این امکان وجود دارد که در طول مقاله کاملا توضیح داده ایم.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک

سرمایه گذاری از طریق خود حمایتی

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت

سرمایه گذاری از طریق راه اندازی استارتاپ

سرمایه گذاری از طریق خرید اوراق قرضه

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه