خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت

خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت برای سالیان سال یکی از اقدامات ایده آل و پر سود بین علاقمندان است؛ املاک در این کشور به صورت پیوسته دارای تقاضای بالایی بوده و با توجه به اینکه بازار املاک در این کشور روندی صعودی داشته شما می توانید با سرمایه گذاری در بخش املاک در بلند مدت سود بسیار خوبی کسب کنید.

به صورت کلی با خرید ملک در این کشور از پرداخت هزینه های بالای اجاره خانه راحت شده و می توانید در طولانی مدت و با از بین رفتن هزینه اجاره خانه، در مخارج زندگی صرفه جویی کنید.

همچنین با داشتن ملک در فرانسه از تمامی مزایای زندگی در یک کشور پیشرفته مانند سیستم مراقبت های بهداشتی به روز و کارآمد، امکان تحصیل رایگان برای فرزاندانتان و… بهره مند می شوید.

خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت

امکان خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت می تواند برای تمامی افراد از کشورهای مختلف جهان بدون درنظر گرفتن ملیت آنها فراهم شود.

فهرست مطالب

جهت کسب اطلاعات کامل تر در مورد مزایای و معایب خرید ملک در فرانسه، همین حالا با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید . در حال حاضر بهترین شهرها برای خرید خانه در این کشور شامل پاریس، بوردو، رن و لیون بوده و نکته حائز اهمیت هنگام خرید ملک در فرانسه این است که شما نیازی به حضور در این کشور نداشته و می توانید خانه را خریداری کرده و سپس از طریق اجاره دادن آن درآمد خوبی داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات کامل تر در مورد میزان هزینه های اجاره و شرایط اجاره دادن خانه در کنار این مقاله عنوان شرایط اجاره ملک در فرانسه را مطالعه فرمایید.

شرایط خرید خانه در فرانسه

خوشبختانه امروزه برای خرید ملک در فرانسه هیچ گونه محدودیتی وجود نداشته و اتباع خارجی از هر ملیتی که باشند، می توانند بدون داشتن اقامت در این کشور ملک مورد خریداری کرده در املاک و مستغلات در فرانسه به سرمایه گذاری بپردازند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت + پادکست

خرید ملک در فرانسه به معنای صرفه جویی در هزینه های زندگی و عدم نیاز به پرداخت اجاره ماهانه می باشد . مونا از شرایط خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت برای شما می گوید.

در صورتی که به دنبال دریافت جزئیات بیشتر در این باره هستید ، با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره خرید ملک در فرانسه
خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت

هر چند امروزه طبق شرایط خرید خانه در فرانسه متقاضیان با خرید ملک مستقیماً اقامت این کشور را دریافت نمی کنند، اما می توانند با استفاده از سایر روش ها موجود، اقامت فرانسه را به دست آورده و در نهایت زندگی در این کشور زیبا را تجربه کنند، شما می توانید با مطالعه مقاله 5 روش قانونی مهاجرت به فرانسه، تا حد زیادی با شرایط و راه های قانونی مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

در حال حاضر خرید ملک در فرانسه از لحظه امضای قرارداد اولیه با فروشنده تا انتقال کامل قیمت به آنها و اخذ قرارداد محضری، یک تا حداکثر شش ماه طول می کشد که این مدت زمان بسیار مناسب است؛ همچنین لازم به ذکر بوده که فرانسه از گذشته تا به امروز یکی از پرطرفدارترین کشورها در بین ایرانیان می باشد و تعداد مهاجرین ایرانی به این کشور هر ساله افزایش می یابد.

قوانین خرید خانه در فرانسه

طبق قوانین خرید خانه در فرانسه هیچ گونه محدودیتی برای خرید ملک در این کشور وجود نداشته و تنها سرمایه گذاران برای خرید ملک در این کشور، باید یک حساب بانکی فرانسوی و یک کارت شناسایی معتبر داشته باشند؛ همچنین محدودیتی از نظر ارزش ملک وجود نداشته اما با توجه به موقعیت ملک، املاک و مستغلات در این کشور از حدود 100000 یورو تا 350000 متغییر می باشد.

با توجه به اینکه امروزه امکان خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت وجود نداشته افراد باید ابتدا با استفاده از روش دیگری به این کشور مهاجرت یا سفر کرده تا بتوانند مراحل خرید ملک را انجام دهند.

از دیگر قوانین مهم خرید ملک میزان سن متقاضی بوده، به صورت کلی تمامی متقاضیان خرید خانه در فرانسه باید حداقل 18 سال سن داشته و هیچ گونه سابقه کیفری نداشته باشند.

قرارداد خرید ملک در فرانسه

قرارداد خرید ملک در فرانسه در واقع سندی استاندارد بوده که توسط مشاور املاک یا دفتر اسناد رسمی فرانسوی تنظیم شده و عموما باید در دفتر اسناد رسمی امضا شود.

توصیه می کنیم هنگام امضای این قرارداد حتما از وکیل و یا مشاوره املاک معتبری استفاده کنید تا در روند خرید ملک دچار کلاه برداری و… غیر نشوید؛ لازم به ذکر است که مهم ترین اطلاعاتی که در این قرارداد ذکر شده، شامل موارد زیر باشد.

  • اسامی طرفین
  • قیمت ملک
  • آدرس ملک
  • اطلاعات در مورد وام مسکن
  • فهرستی از مواد و اقلام موجود در خانه و ارزش ارزیابی شده آنها
  • سایر شرایط فروش ملک

روند خرید خانه در فرانسه

روند خرید خانه در فرانسه نسبتا آسان بوده و اولین گام جهت رسیدن به خانه رویاییتان در این کشور انتخاب منطقه و شهر بوده؛ در حال حاضر این کشور دارای شهرهای مختلفی بوده که هر کدام امکانات متنوعی را ارائه می کنند؛ علاوه بر شهرها مناطق روستایی و حومه نیز بین مهاجرین بسیار محبوب هستند.

پس از این که مکان ملک مورد نظر را پیدا کردید می توانید گزینه های مختلف مسکن را بازدید کرده و نهایت با توجه به مقایسه املاک مختلف و طبق شرایط خود بهترین ملک را انتخاب کنید؛ سپس می توانید در مورد تامین مالی خرید اطلاعات کسب نموده ، گزینه های وام مسکن را بررسی و با توجه به مبلغ خانه موردنظر بودجه لازم را فراهم کنید.

پس از اینکه مراحل فوق را انجام دادید می توانید برای خرید خانه در فرانسه پیشنهاد دهید . در صورتی که پیشنهاد شما توسط فروشنده پذیرفته شد باید برای ادامه مراحل یک قرار داد فروش امضا کنید؛ بهتر از در این روند از مشاوره املاک معتبر و آگاه کمک بگیرید.

خرید خانه در فرانسه با وام بانکی

خرید خانه در فرانسه با وام بانکی

خرید خانه در فرانسه با وام بانکی یکی از گزینه های جذاب برای اکثر مهاجرین بوده که باعث شده تا متقاضیان بتوانند با نرخ های بهره پایین میزان بودجه لازم برای خرید خانه را به دست آورند؛ روش درخواست وام در این کشور بدون توجه به کشور مبدا برای تمامی مهاجرین یکسان بوده اما متاسفانه امروزه تعداد بانک هایی به اتباع غیر اتحادیه اروپا وام می دهند بسیار کم تر است . امروزه هنگامی که فردی فرانسوی قصد دریافت وام مسکن داشته باشد، می تواند از حدود 70% تا 85% و گاها 100% هزینه ملک را دریافت کند، در صورتی که این میزان هزینه برای افراد مقیم غیر اتحادیه اروپا حدود 50% تا 75% می باشد،اما به صورت کلی حداقل مبلغی که یک بانک می تواند به کسانی که برای وام مسکن درخواست می کنند بدهد، معمولاً بین 50000 تا 100000 یورو بوده و در این روند شرایط مختلف متقاضی مانند بازنشستگی، حقوق، درآمد کسب و کار، سود سهام و سایر منابع درآمد مورد بررسی قرار می گیرند.

طبق قانون کشور فرانسه میزان بازپرداخت وام برای خرید خانه نمی توانید از 35% درآمد فرد در ماه بیشتر باشد؛ از همین رو شما می توانید به راحتی این هزینه را با کار پرداخت کنید؛ چنانچه علاقه داشته در این کشور به انجام کار مورد بپردازید اما در مورد میزان حقوق ها و شرایط کاری اطلاعات زیادی ندارید، توصیه می کنیم با لمس عنوان شرایط کاریابی و کار در فرانسه این مقاله به روز و مفید را مطالعه فرمایید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

قیمت خرید خانه در فرانسه

قیمت خرید خانه در فرانسه با توجه به عوامل مختلف مانند شهر، منطقه و… تعیین شده و از همین رو هر خانه با توجه به شرایط مختلفی که دارد دارای قیمت های مختلفی نیز می باشد.

همانطور که انتظار می رود گران ترین منطقه در این کشور پاریس بوده و آپارتمان های برتر و لوکس در این شهر تا 10500 یورو در هر متر مربع قیمت دارند.

شما می توانید خانه خود را در یکی از مناطق روستایی فرانسه پیدا کنید؛ در این مناطق علاوه بر وجود چشم انداز های فوق العاده، قیمت خرید نیز تا حد زیادی پایین بوده و قیمت یک متر مربع در یک خانه متوسط می تواند حدود 950 یورو باشد.

نوع آپارتمان هزینه به یورو
استودیو 129000
2 اتاق 187000
3 اتاق 254000
4 اتاق 325000
5 اتاق 415000

قیمت آپارتمان ها در این کشور با توجه به اندازه خانه و تعداد اتاق خواب ها تعیین شده اما متوسط قیمت برای خرید یک آپارتمان حدود 240000 یورو می باشد؛ هزینه خرید آپارتمان با توجه به اتاق خواب را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

یکی دیگر از هزینه های بسیار مهم هنگام خرید ملک در فرانسه هزینه های دفتر اسناد رسمی بوده که این هزینه ها معمولاً بین 6٪ تا 8٪ بسته به ارزش ملک می باشد؛ علاوه بر پرداخت کامل قیمت ملک جدید خود، این هزینه ها را نیز باید در نظر بگیرید.

  • کارمزد نماینده املاک تا 8٪
  • حق تمبر حدود 6٪
  • هزینه های دفتر اسناد رسمی تا 4٪

علاوه بر خرید ملک با اقدام به شیوه های زیر نیز می توانید به اقامت کشور فرانسه برسید:

قیمت خانه در برخی از شهرهای فرانسه

قیمت خرید ملک در فرانسه در هر شهر متفاوت بوده و با توجه به این که هر شهر این کشور امکانات بسیار متنوعی را در اختیار افراد قرار می دهد، مهم است که شهری را انتخاب کنید که از هر لحاظ با شرایط و بودجه شما هماهنگ باشد، به صورت کلی قیمت خانه در برخی از شهرهای فرانسه شامل موارد زیر می شود.

  • پاریس: فرصت های تجاری متنوعی را در اختیار افراد قرار داده و قیمت هر متر مربع برای یک خانه حدود 8500 یورو است.
  • رن: با دارا بودن یک منطقه تجاری جدید، انتخابی بهینه برای تجار داخلی و خارجی بوده و قیمت مسکن در حدود 2500 یورو در هر متر مربع است.
  • بوردو: دارای ساختار خوب برای کسب و کار های مختلف بوده و قیمت هر متر مربع برای یک خانه تقریباً 3250 یورو است.
  • لیون: شهری گران بوده و خانه ها در لیون تقریباً 5365 یورو در هر متر مربع به فروش می رسند.
  • استراسبورگ: شهری با اقتصادی قوی با فاصله کم از پاریس بوده و قیمت خانه در استراسبورگ فرانسه به طور متوسط تنها 2390 یورو در هر متر مربع است.
  • نیس: قیمت فروش هر متر مربع خانه در نیس فرانسه در سال جاری به متری 4557 یورو رسیده است.

مالیات خرید ملک در فرانسه

هنگام خرید خانه در فرانسه یکی از الزامات بسیار مهم پرداخت میزان مالیات لازم بوده، امروزه مالیات خرید ملک در فرانسه در واقع دو مالیات اصلی بوده که باید برای خرید ساختمان جدید پرداخت کنید.

در مجموع این مالیات ها کمی بیش از 20 درصد ارزش ملک است و از همین رو هر چه میزان قیمت خانه بیشتر باشد افراد باید هزینه بیشتری برای مالیات پرداخت کنند.

به صورت کلی این نوع مالیات خرید ملک در فرانسه برای املاکی که نوساز هستند، قابل پرداخت بوده و هنگام خرید ملکی با قدمت بیش از پنج سال، سه مالیات جداگانه با حداکثر مالیات قابل پرداخت فقط کمتر از 9 درصد قابل پرداخت می باشد.

مالیات خرید ملک در فرانسه

در این مقاله سعی کرده ایم تا به روزترین و مفیدترین اطلاعات در مورد خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت را در اختیار شما قرار دهیم، در صورتی که هرگونه پرسش و سوالی ذهن شما را درگیر کرده، توصیه می کنیم از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

همچنین چنانچه می خواهید در این کشور سرمایه گذاری کنید، اما در مورد آینده اقتصادی و شرایط اقتصادی، اطلاعات زیادی ندارید، توصیه می کنیم در کنار این مقاله عنوان شرایط اقتصاد فرانسه و سیستم های مالی آن را مطالعه فرمایید.

سوالات پر تکرار خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت

در این عنوان تلاش نمودیم تا شما را با خرید ملک در فرانسه و اخذ اقامت آشنا سازیم و در زیر هم به سوالاتی که در این زمینه بیشتر پرسیده می شود پاسخ می دهیم ، همچنین می توانید از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله با کارشناسان موسسه آی مهاجرتی در ارتباط باشید.

خیر، امروزه متقاضیان با خرید ملک مستقیماً اقامت این کشور را دریافت نمی کنند.

بله امروزه هیچ گونه محدودیتی برای خرید ملک در این کشور وجود نداشته و تمامی افراد می توانند ملک مورد نظر خود را خریداری کنند.

میزان هزینه برای افراد مقیم غیر اتحادیه اروپا حدود 50% تا 75% می باشد.

قیمت آپارتمان ها در این کشور با توجه به اندازه خانه و تعداد اتاق خواب ها تعیین شده اما متوسط قیمت برای خرید یک آپارتمان حدود 240000 یورو می باشد.

به صورت کلی قیمت هر متر مربع برای یک خانه در این شهر حدود 8500 یورو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه