بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر یکی از بهترین انواع دسته بندی جهت معرفی دانشگاه های برتر این کشور به دانشجویان علاقمند و جویای شرایط این مراکز می باشد. شما با شناخت دقیق و اطلاع از شرایط، قوانین و مدارکی که هر دانشگاه از متقاضیان خود طلب می کند و سطح مورد درخواست آنان می توانید شانس پذیرشتان را تخمین بزنید.

آی مهاجرتی در ادامه این مطلب را برای شما تهیه نموده تا بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر را به شما معرفی نماید.

برترین دانشگاه های کانادا می توانند یک مقصد بسیار ایده آل برای دانشجویان خارجی به خصوص دانشجویان علاقمند از کشورمان باشند که تحصیل و اخذ مدرک از آن ها می تواند یک آینده کاری و تحصیلی بسیار ایده آل و درخشانی را رقم بزند.

بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر ، راهنمای خوبی برای یافتن سطح زندگی موردنظرتان در این کشور می باشند.

فهرست مطالب

مدارک اعطایی از سوی مراکز آموزش عالی کانادا در تمامی جهان از اعتباری بالا برخوردار هستند و می توانند شما را به استخدام شرکت ها و سازمان های برتر درآورند.

البته لازم به ذکر است که رنکینگ دانشگاه های کانادا همواره در میان دسته های دانشگاه های برتر جهان دیده می شود و این مراکز از برترین های تحصیل و آموزش در جهان هستند. البته نباید فراموش کنیم که دانشگاه های کانادا تمایل بالایی به پذیرش دانشجوی خارجی دارند که شانس شما را برای قبولی بالا می برد.

مقاله بهترین راه های مهاجرت به کانادا نیز شما را با روش های مهاجرتی به این کشور و مزایای آنان و هزینه های جزئی آشنا می سازد.

بهترین دانشگاه های تورنتو کانادا

در ابتدای بررسی بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر به طور قطع تاکنون نام شهر تورونتو کانادا را شنیده اید، این شهر مرکز استان انتاریو و پرجمعیت‌ترین شهر کانادا است که جمعیت آن روز به روز در حال نزیدک تر شدن به 3 میلیون نفر است.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر + پادکست

تورنتو به عنوان یکی از مهاجرپذیرترین شهرهای کشور کانادا میزبانی دانشگاه های مطرحی را نیز در این کشور بر عهده دارد.

این ویدیو از مونا را تا انتها تماشا کنید تا با بهترین شهرهای کشور کانادا آشنا شده و در صورتی که به دنبال جزئیات بیشتر هستید، با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر
بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر

این شهر یکی مهاجرپذیرترین شهرهای کانادا است که مهاجرینی با همه نوع برنامه اهداف را می پذیرد که یکی از اصلی ترین آن ها دانشجویان هستند.

بله سالانه دانشجویان خارجی بسیاری برای ورود و تحصیل در دانشگاه های برتر این شهر تقاضاهای خود را ارسال می کنند. همانطور که گفتیم دانشگاه های این شهر جز مراکز تحصیلی برتر کانادا و جهان هستند که در ادامه این بخش می خواهیم شما را با برخی از اصلی ترین و بهترین دانشگاه های تورنتو کانادا آشنا کنیم؛ در ادامه با ما باشید.

University of Toronto

دانشگاه تورنتو

دانشگاه تورنتو یکی از برترین دانشگاه های کشور کانادا است که در حال حاضر به بیش از 60 هزار دانشجو خدمات ارائه می نماید. این دانشگاه به دلیل دوره های پزشکی، تجارت، مهندسی، علوم انسانی و آموزش به خوبی شناخته شده است و مدارک دریافتی در این رشته دارای اعتبار بسیار بالایی در کانادا و جهان می باشند.

این دانشگاه طرفداران زیادی از ورزش را نیز جذب می کند و در فوتبال و هاکی روی یخ شهرت زیادی دارد.

از دیگر جاذبه های این دانشگاه می توان به بیش از 1000 سازمان دانشجویی و همچنین یک مرکز تفریحی و امکانات دانشجویی آن اشاره کرد که شامل گالری هنری، تئاتر و سالن کنسرت می‌شود. 

همچنین این دانشگاه شامل یازده کالج است که هرکدام دارای استقلال قابل توجهی در امور مالی و نهادی و تفاوت های قابل توجهی در شخصیت و تاریخ خود هستند.

دانشگاه یورک در تورنتو کانادا

دانشگاه یورک در تورنتو کانادا

در ادامه بررسی بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر، به دانشگاه یورک می رسیم. دانشگاهی که از دیگر مراکز بزرگ و برتر کانادا با بیش از 55 هزار دانشجو می باشد. جالب اینکه خارج از تورنتو، این دانشگاه دارای پردیس های ماهواره ای در حیدرآباد، هند و کاستاریکا می باشد که همچنان در حال گسترش و افزایش آنان می باشد.

این دانشگاه از زمان تاسیس خود همواره در لیست بهترین دانشگاههای کانادا برای تحصیل قرار گرفته است. علاوه بر این عملکرد پژوهشی دانشگاه در چندین رتبه بندی دانشگاهی و کتاب سنجی مورد توجه قرار گرفته است؛ که از تحلیل استنادی برای ارزیابی تأثیر یک دانشگاه بر نشریات دانشگاهی استفاده می‌کند.

دانشگاه یورک در ارائه رشته های زیر از شهرت بالایی بهره می برد و دانشجویان بسیاری برای تحصیل در این رشته ها سالانه متقاضی می شوند:

دانشگاه متروپولیتن تورنتو

از برترین دانشگاه های کانادا که در تورنتو واقع هستند می توان از دانشگاه متروپولیتن تورنتو نام برد. این دانشگاه به خاطر محوطه شهری و معماری ساختمان های جالبش شناخته شده است و با دیگر دانشگاه های کانادا دارای تفاوت هایی متمایز می باشد. این یک دانشگاه کاملا شهری با تمرکز بر نوآوری و کارآفرینی که اکثر دانشجویان فارغ التحصیل شده از آن در مشاغل خوب و با کیفیتی در کانادا استخدام شده اند.

تحصیل رشته های پزشکی، داروسازی، معماری، موسیقی و شهرسازی در دانشگاه متروپولیتن تورنتو از بیش ترین شهرت و کیفیت برخوردار هستند و همواره متقاضیان بیش تری برای این رشته ها در مقایسه با رشته های دیگر دانشگاه درخواست های خود را ارسال می نمایند.

دانشگاه متروپولیتن تورنتو یک برنامه تجربی منحصر به فرد به نام یادگیری منطقه ای را نیز پیشگام کرده است؛ یک مکمل عالی برای دوره های شما با فرصتی برای کسب اعتبار اضافی در کارنامه و نمراتتان.

شما با دانش آموزان همفکر از رشته ها و گروه های اجتماعی مختلف کار خواهید کرد و این می تواند باعث بالا رفتن سطح علمی و درر نتیجه سطح نمرات شما شود.

همچنین می توانید جهت اطلاع از ارزان ترین دانشگاه ها در تورنتو با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید و اطلاعات مناسب خود را به دست آورید. ضمنا مقاله هزینه ها و شرایط تحصیل در کانادا تمامی مخارج، شهریه ها و هزینه های اقامت شما در دانشگاه های مختلف و شهرهای کانادا را با جزئیات دقیق و به روز به شما عزیزان ارائه کند.

 

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

بهترین دانشگاه های ونکوور کانادا

ونکوور یک شهر ساحلی و بندرگاهی مهم در کانادا می باشد که در منطقه لوئر مین‌لند در استان بریتیش کلمبیا قرار گرفته است و از کلان شهرهای کانادا معرفی می شود. این شهر نیز دانشگاه های بسیار معتبر و بزرگی را در خود جای داده است که تحصیل و دریافت مدرک از آن ها آرزوی هر کانادایی و بسیاری از دانشجویان خارجی است.

دانشگاه های برتر این شهر باعث شده که ونکوور در لیست بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر به عنوان دومین شهر بتواند خود را معرفی کند؛ که البته می توان گفت از دید بسیاری این شهر حتی جایگاه اول را نیز لایق است. در ادامه با شما هستیم و بهترین دانشگاه های ونکوور کانادا را خواهیم شناخت.

بهترین دانشگاه های ونکوور کانادا

دانشگاه بریتیش کلمبیا

دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی با پردیس هایی در نزدیکی ونکوور و در کلونا، بریتیش کلمبیا است. این دانشگاه همواره در بین سه دانشگاه برتر کانادا قرار گرفته است و با بودجه تحقیقاتی سالانه 759 میلیون دلار بیش از 8 هزار پروژه در سال را تأمین مالی می کند؛ که یک آمار بسیار شگفت انگیز است.

دانشگاه بریتیش کلمبیا خانه TRIUMF، آزمایشگاه ملی کانادا برای ذرات و فیزیک هسته ای است که بزرگترین سیکلوترون جهان را در خود جای داده است. علاوه بر این مؤسسه مطالعات پیشرفته پیتر وال و مؤسسه ماده کوانتومی استوارت بلوسونو چندین موسسه معتبر دیگر در زمینه فیزیک کوانتومی نیز در این دانشگاه فعالیت می نمایند.

از دیگر دلایل شهرت این دانشگاه کتابخانه آن است؛ یکی از بزرگترین کتابخانه های تحقیقاتی در کانادا، سیستم کتابخانه بریتیش کلمبیا دارای بیش از 9.9 میلیون جلد در بین 21 شعبه آن است. البته این ها همه در کنار آموزش های معتبر و استفاده از اساتید سرشناس و مطرح جهانی در این مرکز قرار می گیرند که این مرکز را به این عظمت می رسانند.

جالب است بدانید که هشت برنده جایزه نوبل، 74 دانشمند رودز، 65 المپیکی با مدال، ده عضو در هر دو آکادمی هنر و علوم آمریکا و انجمن سلطنتی و 273 عضو انجمن سلطنتی کانادا به این دانشگاه وابسته بوده‌اند. همچنین سه نخست وزیر کانادا، از جمله اولین نخست وزیر زن کانادا، کیم کمپبل، و نخست وزیر فعلی، جاستین ترودو، در UBC تحصیل کرده اند.

دانشجویان علاقه مند به کشور کانادا نیازمند اطلاعات زیادی هستند که ما در عناوین زیر به برخی از مهم ترین آنها پرداخته ایم:

بهترین دانشگاه های کانادا در اتاوا

اتاوا شهری جوان و پر جنب و جوش است که پایتخت سرزنده کانادا لقب گرفته و در فاصله 2 ساعته با مونترال واقع شده است. این شهر دو زبانه کانادا که در آن هم فرانسوی زبان زندگی می کند و هم انگلیسی زبان، دانشگاه های برتری را در خود جای داده است که در ارائه رشته های پزشکی بسیار معتبر هستند.

این شهر همچنین به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی نیز در نظر گرفته می شود که این موضوع می تواند باعث یک زندگی و تحصیل دلچسب برای دانشجویان به خصوص دانشجویان خارجی شود. در ادامه با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا بهترین دانشگاه های کانادا در اتاوا را بشناسید.

بهترین دانشگاه های کانادا در اتاوا

دانشگاه اوتاوا

دانشگاه اوتاوا (The University of Ottawa) یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی دو زبانه در اوتاوا، انتاریو، کشورکانادا است. این دانشگاه بزرگترین دانشگاه دو زبانه انگلیسی – فرانسوی در جهان است که طیف گسترده ای از برنامه های آکادمیک را ارائه می دهد و توسط ده دانشکده از جمله دانشکده پزشکی دانشگاه اتاوا، دانشکده حقوق دانشگاه اتاوا، دانشکده مدیریت Telfer و دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه اتاوا اداره می شود.

این مرکز تقریبا 7 هزار دانشجوی بین‌المللی از 150 کشور دارد که 17 درصد از جمعیت دانش‌جویی این مرکز را تشکیل می‌دهند؛ ضمنا تا کنون این مرکز موفق به فارغ التحصیلی 195 هزار دانشجو در مقاطع و رشته های گوناگون شده است. همچنین این مرکز دارای آمار فوق العاده میانگین اشتغال فارغ التحصیلان 97 درصدی می باشد.

این دانشگاه یکی از گزینه هایی است که باید حتما در لیست بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر قرار بگیرد چون این مرکز یکی از 10 دانشگاه برتر پژوهش فشرده در کانادا است. همچنین رشته های پزشکی و سلامت، علوم اجتماعی، علوم انسانی و هنر از برترین رشته های این دانشگاه هستند و مدارک اعطایی در این رشته ها از این مرکز بسیار معتبر هستند.

دانشگاه کارلتون

دانشگاه کارلتون یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی انگلیسی زبان در اتاوا، انتاریو کانادا می باشد. این دانشگاه 165 هزار فارغ التحصیل در سطح جهان دارد که توانسته اند افتخارات بسیاری را برای این دانشگاه به دست آورند که فقط 53 تن از آنان عضو انجمن سلطنتی و 3 نفر برنده جایزه نوبل بوده اند. همچنین جوایز معتبر بسیار دیگری همچون جایزه پولیتزر، جایزه کیلکام و بسیار جوایز معتبر دیگر در کارنامه دانشجویان این مرکز قرار دارد.

دانشگاه کارلتون در ارائه رشته های مهندسی، زیست شناسی، تجارت، علوم کامپیوتر، آموزش، ریاضیات، پزشکی، پرستاری و روانشناسی از شهرت قابل قبولی بهره می برد و برای ارائه و آموزش این رشته ها به دانشجویان از اساتید معتبر و با دانشی استفاده می نماید.

دانشگاه کارلتون همچنین همواره در نظر سنجی ها و بررسی های موسسات معتبر در جهان توانسته که خود را در جمع مراکز آموزشی و دانشگاه های برتر کانادا و آمریکای شمالی قرار دهد. 

همچنین این مرکز از آزمایشگاه ها و امکانات کاملا به روزی بهره می برد که هزینه بسیار بالایی برای تهیه و تامین تجهیزات آژمایشگاهی و کارگاهی آن پرداخت شده است.

از شما عزیزان دعوت می کنیم که مقاله هزینه زندگی و مهاجرت به کانادا را در سایت موسسه آی مهاجرت مطالعه کنید؛ تا تمام جزئیات مخارج لازم برای دریافت ویزا و نقل مکان به این کشور و همچنین پس از آن و اقامت در این کشور را بشناسید و بتوانید به تخمینی مناسب برای هزینه های لازم خود برسید.

 

Carleton University

بهترین دانشگاه های کانادا در کلگری

اگر شما از افراد علاقمند به اقتصاد و دنیای اقتصاد باشید، یقینا نام کلگری را به عنوان یکی از قطب های اصلی کشور کانادا شنیده اید. این شهر یک مرکز مهم و تعیین کننده در اقتصاد کانادا شناخته می شود که در کنار مراکز آموزشی برتر و شناخته شده ای که دارد اعتبار آن را دو چندان کرده است.

کلگری نیز می تواند توانست یکی از شهرهای اصلی در مقاله بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر ما قرار بگیرد که خود کاملا نشان می دهد این شهر چه جایگاه علمی مهمی دارد. با ما همرا شوید تا بهترین دانشگاه های کانادا در کلگری را به شما معرفی کنیم.

بهترین دانشگاه های کانادا در کلگری

دانشگاه کلگری

دانشگاه کلگری یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی است که در شهر کلگری، آلبرتا کانادا واقع شده است که از 14 دانشکده و بیش از 85 موسسه تحقیقاتی و مرکز تشکیل شده است. این دانشگاه یکی از اعضای U15 و یکی از برترین دانشگاه های تحقیقاتی کانادا (بر اساس تعداد کرسی های تحقیقاتی کانادا) می باشد که دارای درآمد تحقیقاتی حمایت شده 380.4 میلیون دلار و با درآمد کل بیش از 1.2 میلیارد دلار است.

در رتبه بندی دانشگاه های جهان در سال 2022، این دانشگاه رتبه 151 تا 200 در جهان و 7 تا 8 را در کانادا به دست آورد. علاوه بر این در رتبه بندی موسسه US News این دانشگاه رتبه 175 در میان دانشگاه های جهان و رتبه هفتم را در میان دانشگاه های کانادا را به دست آورد. علاوه بر این طبق آمار و بررسی دیگز منابع نیز دانشگاه کلگری در میان 10 دانشگاه کانادا قرار گرفته است.

همچنین از دانشجویان برجسته این دانشگاه می توان به نخست وزیر کانادا استفان هارپر، مخترع زبان کامپیوتر جاوا جیمز گاسلینگ، بنیانگذار اوبر گرت کمپ و فضانورد رابرت تیرسک اشاره کرد.

بهترین دانشگاه های کانادا در سایر شهرها

تا این بخش از مقاله با برخی از بهترین دانشگاههای کانادا برای تحصیل آشنا شدیم، در ادامه قصد داریم تا بهترین دانشگاه های کانادا در سایر شهرها این کشور را نیز به شما معرفی نماییم و با دلیل این انتخاب و مزایای این مراکز را نیز با شما در میان بگذاریم.

دانشگاه مک گیل

تا این بخش با بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر آشنا شدیم؛ در ادامه مبنا را بر اساس دانشگاه های برتر قرار داده هیچ توجهی به شهر محل استقرار آن ها نیست. دانشگاه مک گیل یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی انگلیسی زبان است که در مونترال، کبک کانادا واقع شده است و نام خود را از یک تاجر اسکاتلندی دریافت کرده که وصیت و پول او در تاسیس و پیشروی این دانشگاه بسیار تاثیر گذار بوده است.

این دانشگاه در کنار دانشگاه تورنتو یکی از دو عضو انجمن دانشگاه های آمریکایی واقع در خارج از ایالات متحده است و تنها عضو کانادایی انجمن جهانی رهبران دانشگاه ها (GULF) در مجمع جهانی اقتصاد است. 

این دانشگاه همچنین مدارک معتبری در بیش از 300 رشته تحصیلی را ارائه می دهد و بالاترین میانگین نمرات ورودی را در بین دانشگاه های کانادا دارد.

این دانشگاه طی 20 سال گذشته هواره در میان معتبرترین و برترین دانشگاه های جهان و کانادا قرار داشته است. 

در حال حاضر مک گیل در میان فارغ التحصیلان و اعضای هیئت علمی خود، 12 برنده جایزه نوبل، 147 دانش پژوه رودزکه هر دو بیشتر از هر دانشگاه در کانادایی است و همچنین 159 دانش پژوه لوران و 18 میلیاردر را دارد.

دانشگاه مک مستر

دانشگاه مک مستر یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی در همیلتون، انتاریو کانادا است که پردیس اصلی آن در 300 هکتار زمین در نزدیکی محله های مسکونی Ainslie Wood و Westdale در مجاورت باغ گیاه شناسی سلطنتی قرار دارد. 

این دانشگاه نیز یکی از اعضای U15، گروهی از دانشگاه های پژوهش فشرده در کانادا می باشد.

این دانشگاه نام ویلیام مک مستر، سناتور و بانکدار برجسته کانادایی را دارد که 900 هزار دلار کانادا را برای تأسیس آن به ارث گذاشت. تعهد مک مستر به اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد، رتبه چهاردهم را در جهان در رتبه بندی The Times Higher Education (THE) 2021 به دست آورده است. 

این دانشگاه در کانادا رتبه اول را در سلامت و رفاه، کار شایسته و رشد اقتصادی و مشارکت برای دستیابی به تعهد به تفکر جهانی در تحقیقات خود کسب کرده است.

این دانشگاه در ارائه رشته های پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی، علوم کامپیوتر و علوم اجتماعی و انسانی از بهترین و برجسته ترین دانشگاه های کانادا می باشد؛ به طوری که دریافت مدرک در هریک از این رشته ها مسیر را برای یافتن شغل در هرکجای جهان به خصوص کانادا برای شما هموار می سازد.

دانشگاه مونترال از برترین دانشگاه های کانادا

دانشگاه مونترال یک دانشگاه تحقیقاتی عمومی فرانسوی زبان در مونترال، ایالت کبک کانادا می باشد. این موسسه شامل سیزده دانشکده، بیش از شصت دپارتمان و دو مدرسه وابسته است که فقط 71 برنامه دکترا را ارائه می نماید که به تنهایی یک تعداد بسیار قابل توجه از ارائه رشته در این مقطع حساس است.

این مرکز در رتبه بندی دانشگاهی دانشگاه های جهان در سال 2022، در رتبه 101–150 در جهان و ششم در کانادا قرار گرفت، همچنین در رتبه بندی دانشگاه های جهانی تایمز در رتبه 111 جهانی و پنجمین دانشگاه برتر کانادا و در نهایت در رتبه بندی از دیدگاه US News در جایگاه 156 در میان دانشگاه های جهان و ششم برترین دانشگاه های کانادا قرار گرفت.

جالب این جاست که دانشگاه مونترال به عنوان برترین مرکز دانشگاهی جهان برای هوش مصنوعی شناخته می شود. ضمن اینکه رشته های پزشکی، دندانپزشکی، فناوری اطلاعات، مهندسی، علوم زیست و علوم پایه این دانشگاه از برترین رشته های آن و معتبرترین رشته ها در کانادا هستند و پذیرش در آن ها بسیار رقابتی می باشد.

دانشگاه مونترال از برترین دانشگاه های کانادا

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در رابطه با شهرهای کشور کانادا پیش از هر اقدامی اطلاعاتی جامع کسب کنید و ببینید آیا شرایط، اقلیم، آب و هوا، فرهنگ، قوانین و غیره حاکم بر این شهر مناسب سبک زندگی شما می باشد! در مقاله مشخصه اطلاعات جامعی در رابطه با شهرهای مهم و دانشجو پذیر کانادا در اختیارتان قرار داده ایم.

رنکینگ دانشگاه های کانادا

لطفا توجه کنید که اطلاع از رنکینگ دانشگاه های کانادا می تواند یک مبنای خوب و قوی برای انتخاب و دلیلی بر کیفیت و اعتبار دانشگاه های این کشور باشد. زیر موسسات و مراکزی که این رتبه بندی ها را اعلام می کنند.

 تمامی جوانب، زوایا و جزئیات مهم و اساسی را در تدریس، اعتبار مدرک، خدمات، امکانات و غیره را بررسی کرده و این رتبه را اعلام نموده اند.

پس برای انتخاب بهترین دانشگاههای کانادا برای تحصیل می توانید این رنکینگ ها از مراجع مختلف را بررسی کرده و یکی از مبناهای اصلی خود قرار دهید. 

دقت کنید که رتبه بندی دانشگاه های کانادا از سوی مراکز و موسسات داخلی و خارجی بسیاری مورد بررسی و اعلام قرا می گیرد که شما باید معتبرترین و مهم ترین آن ها را در نظر بگیرید.

در جدول زیر رنکینگ بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر که در این مقاله معرفی کردیم را از دید دو موسسه QS و TIMES را می بینید:

Ranking of Canadian universities

دانشگاه

رتبه QS

رتبه TIMES

دانشگاه تورنتو

34

18

دانشگاه یورک

456

401 – 500

دانشگاه متروپولیتن تورنتو

801 – 1000

801 – 1000

دانشگاه بریتیش کلمبیا

47

37

دانشگاه اوتاوا

237

162

دانشگاه کارلتون

601 – 650

601 – 800

دانشگاه کلگری

242

201 – 250

دانشگاه مک گیل

31

44

دانشگاه مک مستر

152

80

دانشگاه مونترال

116

88

در این مطلب کارشناسان آی مهاجرتی به طور خلاصه بهترین دانشگاه های کانادا بر اساس شهر را به شما ارائه کردند و دلایل این شهرت و اعتباری که آن ها دارند را برایتان بررسی نمودند. حال چنان چه شما نیاز به شناخت کامل تر و جزئی تر این دانشگاه و سرایط پذیرش و قوانین آن ها و یا سایر مراکز را دارید، می توانید به صورت تلفنی با مشاورین ما در دفتر مرکزی و دفتر غرب در تهران و یا دفتر شیراز در تماس باشید و یا به صورت حضوری به صحبت و مشاوره با آنان بپردازید.

هم چنین با تحصیل در این کشور می توانید زمینه کار و رسیدن به اقامت دائم را برای خود فراهم سازید که تنها برخی از پیش نیازهای لازم را می طلبد ، بر روی عنوان شرایط مهاجرت کاری و ویزای کاری کانادا کلیک کنید تا به دقیق ترین اطلاعات در این باره برسید.

در شهرهای مونترال، تورنتو، کبک، اوتاوا،کلگری و ونکوور دانشگاه های بسیار مطرح و سرشناسی واقع شده اند.

خیر، چون هر شهر دانشگاه هایی را در خود دارد که در رشته های تحصیلی خاصی مطرح و دارای کیفیت بالایی هستند. پس به همین خاطر ممکن است با توجه به علایق و انتخاب رشته های متفاوت در دانشگاه برای فردی بهترین باشد.

دانشگاه یورک بسیار معتبر است و تمامی رشته های از اعتبار بالایی برخوردار هستند، اما در میان آن ها رشته های علوم کامپیوتر، اقتصاد، روانشناسی، قانون، داروسازی و کسب و کار از بهترین ها و معتبرترین ها هستند.

این دانشگاه در ارائه رشته های پزشکی، دندانپزشکی، مهندسی، علوم کامپیوتر و علوم اجتماعی و انسانی از بهترین و برجسته ترین دانشگاه های کانادا می باشد.

تاکنون هشت برنده جایزه نوبل، 74 دانشمند رودز، 65 المپیکی با مدال، ده عضو در هر دو آکادمی هنر و علوم آمریکا و انجمن سلطنتی و 273 عضو انجمن سلطنتی کانادا از دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه بوده اند.

 

 

در ویدیوهای زیر نیز می توانید تجربه رسیدن به ویزارا از زبان کلاینت های ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره کاور کیوان کورورش نژاد
نمایش ویدیو درباره کاور ایلیا ابوئی
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره کاور آیدا دلپسند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه