بهترین شهرهای کانادا برای کار

بهترین شهرهای کانادا برای کار در واقع به شهرهایی گفته می شود که دارای فرصت های شغلی فراوان در صنایع مختلف بوده و بستری مناسب برای کار و زندگی افراد ایجاد می کنند.

تمامی شهرهای مختلف این کشور در 13 استان گسترده شده و فرصت های شغلی، تحصیلی و فرهنگی متنوعی را در اختیار ساکنین قرار می دهند، از همین رو آشنایی با شهرهای مختلف این کشور برای هر متقاضی کار و مهاجرت ضروری شمرده می شود.

به عنوان یک مهاجر انتخاب بهترین شهرها و استان های کانادا برای زندگی و کار می تواند دشوار باشد، لذا برای بررسی شهرهای مختلف شما باید چند فاکتور مانند هزینه زندگی، موقعیت مکانی، دسترسی به مشاغل و امکانات رفاهی را در نظر بگیرید.

بهترین شهرهای کانادا برای کار

انتخاب بهترین گزینه برای کار در شهرهای کشور کانادا می تواند میزان درآمد و سطح زندگی تان را نیز تحت تاثیر قرار دهد ، پس با دقت انتخاب کنید!

فهرست مطالب

در حال حاضر بهترین شهرهای کانادا برای کار از نظر پایداری کلی، نفوذ فرهنگی، کارآفرینی، نفوذ اقتصادی و مهم تر از همه کیفیت زندگی، دارای رتبه بسیار خوبی بوده و با ارائه تعداد زیادی پیشنهاد شغلی، روند یافتن شغل پس از تحصیل یا مهاجرت را تسریع می بخشند.

در این عنوان با مشاورین آی مهاجرتی همراه باشید تا بتوانید اطلاعات صحیحی را در این رابطه دریافت کنید . هم چتین توصیه می کنیم تا با مراجعه به عنوان شرایط مهاجرت کاری و ویزای کار کانادا به جزئیات دقیق تری در رابطه با کار در این کشور برسید.

دقت داشته باشید که در ادامه به شهرهای مهم کانادا اشاره می کنیم اما این امکان نیز وجود دارد که در میان سایر شهرهای این کشور بتوانید با توجه به مهارت و سابقه خود به گزینه خوبی برسید که شاید نام آن در فهرست زیر نیز وجود نداشته باشد.

پس حتما با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید و با توجه به رزومه تان اقدام کنید تا بتوانید به هبترین شغل ممکن شهری که بیشترین درآمد را برایتان به همراه دارد مشغول شوید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو شهرهای کانادا برای کار + پادکست

بهترین شهرهای کانادا برای کار گزینه های ایده آلی برای فرصت های شغلی با درآمد بالا هستند که مونا به برخی از آنها اشاره می کند.

این  ویدیو را تماشا نموده و برای هرگونه اقدام و یا دریافت مشاوره با کارشناسان ما در تماس باشید.

نمایش ویدیو درباره بهترین شهرهای کانادا برای کار
بهترین شهرهای کانادا برای کار

بازار کار شهر صنعتی تورنتو

شهر صنعتی تورنتو یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای این کشور بوده که با نرخ بیکاری 5.7% جای خود را در میان بهترین شهرهای کانادا برای کار به دست آورده است؛ این شهر زیبا فرصت های شغلی فراوانی را در اختیار مهاجرین و مردم محلی قرار داده و مرکز بسیاری از صنایع مهم این کشور نیز می باشد.

در حال حاضر محله های مختلف تورنتو خانه و مقر برخی از بزرگ ترین استارت آپ های فناوری و صنایع فیلم، رسانه، صنعتی و مالی می باشد؛ علاوه بر این دفاتر مرکزی صنعت خدمات مالی از جمله دفاتر بانک ها و شرکت های مهم بیمه نیز در تورنتو واقع شده اند.

از مهم ترین صنایعی که امروزه در شهر تورنتو می توان به صنعت تولید تلویزیون و فیلم اشاره کرد؛ امروزه این شهر رو به رشد اقتصادی بوده که مهاجران را از سرتاسر جهان جذب می کند، لذا بهترین شهر برای ایجاد فرصت های شغلی جدید در کانادا است.

چنانچه قصد داشته تا در حرفه های مانند معلی، رانندگی و حتی پرستاری، شغلی پیدا کنید؛ توصیه می کنیم حتما شهر تورنتو را برای مهاجرت خود انتخاب کنید، امروزه میزان های زندگی در این شهر حدود 2348 دلار کانادا بوده و در صدر گران ترین شهر کانادا نیز قرار گرفته است، به هر حال خبر خوب این است که این شهر با داشتن دستمزدهای بالا این موضوع را جبران کرده و شما می توانید با یافتن شغل در زمینه مورد علاقه خود، به راحتی از پس هزینه های زندگی برآیید.

وضعیت کار در شهر بین المللی ونکوور

وضعیت کار در شهر بین المللی ونکوور

حتما شما نیز تا به حال نام شهر بین المللی ونکوور را در موقعیت های مختلف بسیار شنیده اید، این شهر که جزو مهم ترین شهرهای کانادا بوده امروزه مقصد بسیاری از مهاجرین از سراسر دنیاست. در شهر ونکوور صنایع مختلفی نظیر تولید فیلم و تلویزیون، حمل و نقل، املاک، مهمان نوازی، فناوری پاک و… بسیار شناخته شده می باشند . این شهر نیز در زمینه های صنعت سرگرمی و فناوری پیشرفته بوده، فرصت های شغلی متنوعی را در اختیار افراد قرار داده و از همین رو فارغ التحصیلان و افراد ماهر در این زمینه ها برای یافتن شغل دارای شانس بسیار زیادی هستند. در ادامه بررسی بهترین شهرهای کانادا برای کار باید گفت که شهر مدرن ونکوور برای افراد مایل به تجارت قانونی نیز بسیار مناسب بوده و فرصت های مختلفی را نیز در این موضوع ارائه می دهد.

نرخ بیکاری در این شهر حدود 4.8% بوده و از همین رو احتمال این که بتوانید شغلی مورد علاقه تان را در مدت زمان کم تری پیدا کنید، بیشتر است؛ ونکوور با ارائه فرصت های شغلی، هزینه های زندگی متناسب، دستمزدهای بالا، سیستم مراقبت های بهداشتی درجه یک و فرصت های آموزشی متنوع یکی از بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی می باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

کاریابی در شهر بزرگ مونترال

شهر بزرگ مونترال با نرخ بیکاری 4.8 درصد یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی می باشد؛ این شهر که عموما فرانسوی زبان بوده اغلب از آن به عنوان اروپایی ترین شهر در آمریکای شمالی شناخته می شود.

از مهم ترین صنایع حال حاضر مونترال می توان به صنایع هوافضا، کالاهای الکترونیکی، مهندسی نرم ‌افزار، ارتباطات راه دور، گردشگری و تولید نساجی اشاره کرد؛ همچنین این شهر در سال های اخیر در زمینه های هوش مصنوعی، بازی های ویدیویی و جلوه های بصری نیز نوآوری و پیشرفت های چشم گیری از خود نشان داده است.

بر اساس آخرین گزارشات به دست آمده شهر مونترال به عنوان یکی از 20 اکوسیستم استارت آپی برتر در جهان شناخته شده و همچنین میزبان رویدادهای کلیدی متعددی بوده و سالانه نو آوران و صاحبان مشاغل را از سراسر جهان جذب می کند.

از همین رو چه قصد راه اندازی استارت آپ داشته خود را باشید، چه بخواهید شغلی در زمینه مورد نظر خود پیدا کنید، شهر زیبای مونترال برای شما بهترین گزینه به شمار می رود . در حال حاضر یکی از مهم ترین شرکت های مشغول به کار در این شهر، شرکت هیدرو کبک بوده که در زمینه خدمات رفاهی مشغول به کار است.

این شرکت امروزه بیش از 21,168 کارمند داشته و هر ساله افراد زیادی را استخدام می کند؛ میزان هزینه های زندگی در این شهر حدود 1688 دلار کانادا بوده و هزینه مسکن در مونترال یکی از کم ترین ها در بین شهرهای مهم کانادا می باشد.

Finding a job in the big city of Montreal

کار پیدا کردن در شهر اقتصادی کبک

شهر اقتصادی کبک با ارائه فرصت های شغلی متنوع و پتانسیل خود برای رشد، به یکی از بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی تبدیل شده است؛ امروزه از مهم ترین بخش های مشاغل موجود در شهر کبک می توان به مراقبت های بهداشتی، خرده فروشی و مدیریت دولتی اشاره کرد.

کلیدی ترین صنایع در شهر کبک کشاورزی، معدن، گردشگری، برق آبی و جنگلداری بوده و تمامی این صنایع فرصت های شغلی زیادی را ارائه می دهند، از همین رو کبک به یکی از ایده آل ترین شهرها برای کار تبدیل شده است.

کبک که به عنوان قدیمی ترین شهر کشور کانادا نیز شناخته شده، دارای نرخ بیکاری 2% بوده که در واقع کم ترین میزان در کانادا در نظر گرفته شده است.

کار پیدا کردن در شهر اقتصادی کبک

همچنین نرخ رشد اشتغال سالانه 4.1% بوده و از همین رو شهر کبک بهترین شهر برای یافتن شغل در نظر گرفته شده و فرصت های شغلی در این شهر بسیار زیاد می باشند . کبک دارای نرخ اشتغال بالا، نرخ جرم و جنایت پایین و هزینه زندگی مقرون به صرفه بوده و زندگی مکانی مناسب برای مهاجرین به شمار می رود.

میزان هزینه های زندگی در این شهر حدود 1330 دلار کانادا بوده و کبک را به یکی از ارزان ترین شهرهای کشور تبدیل کرده است؛ چنانچه دوست دارید با برآورد میزان هزینه های زندگی در شهرهای مختلف این کشور آشنا شوید ما به شما مطالعه مقاله هزینه زندگی و مهاجرت به کانادا که توسط بهترین مشاورین همین مجموعه تدوین شده را توصیه می کنیم.

مقاله های زیر می تواند در حوزه کار در کانادا راهنمای خوبی برای شما علاقه مندان باشد:

کار در کلگری شهری مدرن

شهر کلگری عموما با اقتصاد محلی متنوع و پررونق با مشاغل کشاورزی، انرژی و حمل و نقل خود شناخته می شود؛ این شهر در سال های اخیر دارای برنامه های زیادی جهت گسترش و توسعه صنایع جدیدتر مانند گردشگری، بهداشت و علوم زیستی و خدمات مالی بوده و از همین رو به عنوان شهری رو به رشد در نظر گرفته می شد.

کلگری شهری مدرن بوده که به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی انتخاب می شود؛ در حال حاضر بیشتر فرصت های شغلی در این شهر مرتبط به صنعت توریست بوده و از همین رو کلگری بهترین گزینه برای افراد حرفه ای و علاقه مند به این صنعت می باشد.

این شهر در بهترین شهرهای کانادا برای کار دارای هزینه های زندگی پایین حدود 1928 دلار کانادا بوده و همچنین میزان مالیات های پایینی نیز دارد؛ نرخ بیکاری در شهر زیبای کلگری حدود 6.7% بوده و نرخ رشد اشتغال سالانه 3.6 درصد می باشد؛ کلیدی ترین صنایع نیز شامل نفت و گاز بوده و این شهر فرصت های مختلفی در انرژی ارائه می دهد.

امروزه کارفرماهای کلگری نسبت به دیگر شهرهای کانادا، حقوق اولیه بالاتری را به افراد جدید پرداخت می کنند؛ در حال حاضر میزان هزینه های زندگی در این شهر حدود 127700 دلار کانادا بوده، لذا چنانچه به دنبال مکانی برای سکونت و شغلی پردرآمد هستید، کلگری می تواند بهترین مکان برای شما باشد.

شهر پویای ادمونتون برای کاریابی

در ادامه لیست بررسی بهترین شهرهای کانادا برای کار به شهر پویای ادمونتون می رسیم، به صورت کلی این شهر در بین شهرهای کانادایی کم تر شناخته شده اما یکی از بهترین گزینه ها برای مشاغل، در نظر گرفته می شود؛ در حال حاضر کلیدی ترین صنعت در این شهر انرژی و به خصوص صنعت نفت بوده که نقش بزرگی در اقتصاد منطقه ایفا می‌ کند.

ادمونتون در برخی از صنایع مانند رسانه های دیجیتال و بیوتکنولوژی، نفت و گاز در کانادا پیشرو بوده و شرکت های بزرگی مانند شرکت ساخت و ساز PCL که در زمینه ساخت و ساز، عملیات نفت و گاز، معدن و مواد شیمیایی مشغول به کار بوده، در این شهر واقع شده است.

شهر پویای ادمونتون برای کاریابی

در حال حاضر نرخ رشد اشتغال سالانه ای شهر حدود 1.4 بوده و نرخ بیکاری نیز کمی بالاست، از همین رو یافتن شغل در این شهر ممکن است کمی مشکل باشد؛ با این حال شهر ادمونتون دارای برخی از مشاغل برجسته بوده و مکانی عالی برای افراد پر انگیزه می باشد.

از مهم ترین صنایع موجود در این شهر می توان به تولید، حمل و نقل و لجستیک، مهندسی محیط زیست، پتروشیمی، گردشگری و… اشاره کرد؛ کیفیت زندگی در ادمونتون عموما بالاست و طیف گسترده ای از اشتغال را برای سنین 15 تا 29 سال ارائه می دهد.

کار پیدا کردن در شهر پیشرفته اتاوا

شهر پیشرفته اتاوا یکی از پیشرفته ترین شهرها از نظر اقتصادی بوده و به عنوان یک شهر دولتی در نظر گرفته می شود؛ این شهر زیبا با داشتن تعداد زیادی ساختمان دولتی، یکی از بهترین مکان ها برای یافتن شغل در دولت کانادا بوده و هر ساله افراد زیادی که دارای تحصیلات خوبی هستند را در بخش های مختلف خود استخدام می کند.

علاوه بر این شهر اتاوا دارای جامعه استارت آپی بسیار بزرگی بوده و دارای اقتصاد بسیار پایداری می باشد ، از همین جهت برای افرادی که علاقه دارند تا شرکت خود را ایجاد کنند بستر بسیار مناسبی است.

اتاوا همچنین مشاغل گسترده ای را در بخش فناوری محلی ایجاد کرده و یکی از بهترین شهرهای کانادا برای کار می باشد.

این شهر به دلیل تمرکز بر فناوری با بیش از 240 شرکت فعال در این منطقه بیش از 5500 نفر را استخدام می کند.

در مقایسه با برخی از بزرگ ترین شهرهای کانادا، اتاوا هزینه زندگی پایین تری داشته و همچنین میزان جرم و جنایت کم تری نیز دارد.

Finding a Job in Ottawa

شهر و استان نرخ بیکاری (٪) دستمزد (دلار کانادا) هزینه زندگی(دلار کانادا)
تورنتو، انتاریو 5.7 134100 2348
ونکوور، بریتیش کلمبیا 4.8 130500 2344
مونترال، کبک 4.8 134100 1688
کبک، کبک 2.0 127700 1330
کلگری، آلبرتا 6.7 127700 1928
ادمونتون، آلبرتا 5.6 123800 1660
اتاوا، انتاریو 4.6 127700 1872
کیچنر، انتاریو 5.6 121800 1649
هالیفاکس، نوا اسکوشیا 5.0 115,600 1877
ساسکاتون، ساسکاچوان 4.3 116,400 1577

بازار کار در شهر کیچنر کانادا

شهر کیچنر کانادا با رشد اشتغال سالانه 4.8% یکی دیگر از بهترین شهرهای کانادا برای کار و زندگی می باشد؛ این شهر دارای اقتصاد متنوعی بوده و طیف وسیعی از بخش‌ ها از تولید تا صنایع پیشرفته را پوشش می‌ دهد.

نرخ بیکاری در کیچنر نسبتا کم بوده و نرخ اشتغال یکی از بالاترین ها در استان انتاریو می باشد؛ شهر زیبای کیچنر به دلیل صنعت تولید خود شناخته شده و با داشتن یک پایگاه تولیدی قوی زمینه خوبی برای ایجاد اشتغال ایجاد کرده است؛ از مهم ترین صنایع در این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • بیمه
  • خودرو
  • هوافضا
  • هوافضا
  • فرآوری مواد غذایی

همچنین کیچنر در لیست بهترین شهرهای کانادا برای کار دارای برخی از بزرگ ترین کارفرمایان مانند شرکت مالی سان لایف می باشد؛ با توجه به این که هزینه های مسکن در این شهر عموما پایین بوده، گزینه ی خوبی برای راه‌ اندازی تجارت یا فروشگاه به شمار می رود.

در واقع یکی از برترین راه ها برای ورود به بازار کار این کشور داشتن مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاه های کانادا می باشد؛ از همین رو توصیه می کنیم با مراجعه به مقاله هزینه ها و شرایط تحصیل در کانادا روند تحصیل و ورود به بهترین دانشگاه های این کشور را نیز مطالعه فرمایید.

شهر تجاری هالیفاکس برای کار

شهر تجاری هالیفاکس دارای اقتصادی قوی بوده و با توجه به این که شهری بندریست، دارای اهمیت زیادی در زمینه کشتی سازی و نیروی دریایی می باشد؛ برخی از صنایع بزرگ این شهر شامل فناوری اطلاعات، خدمات مالی و کارهای دریایی می باشند؛ همچنین امروزه مناطق روستایی هالیفاکس در فعالیت هایی مانند کشاورزی، ماهیگیری، جنگلداری، معدن و استخراج گاز طبیعی سرمایه گذاری کرده و فرصت های شغلی متنوعی در این زمینه ارائه می دهند.

با در نظر گرفتن هزینه های زندگی مقرون به صرفه، فرصت های شغلی و دستمزدهای متناسب جای تعجب نیست که چرا این مورد به یکی از بهترین شهرهای کانادا برای کار تبدیل شده است.

شهر تجاری هالیفاکس برای کار

علاوه بر این آشنایی کلی با شرایط زندگی هر شهر این کشور، گامی کوچک جهت انتخاب بهترین شهره برای زندگی می باشد؛ شما می توانید با مطالعه مقاله شهرهای کشور کانادا تا حد زیادی با ویژگی های هر شهر آشنا شده تا بتوانید در نهایت بهترین تصمیم را بگیرید.

کار کردن در ساسکاچوان شهر فرصت ها

در آخرین مورد از بهترین شهرهای کانادا برای کار به سراغ ساسکاچوان شهر فرصت ها می رویم، این شهر امروزه توسط صنایعی مانند کشاورزی و صنایع معدنی هدایت شده و همچنین بسیاری از زمینه های شغلی مختلف از جمله نفت و گاز، IT، تولید، بیوتکنولوژی و کشاورزی، در این شهر گسترش یافته اند.

یکی دیگر از صنایع بسیار محبوب در این شهر رسانه های دیجیتال بوده و از همین رو این گزینه به عنوان یکی از بهترین شهرها برای راه اندازی کسب و کار در کانادا شناخته می شود؛ در حال حاضر همچنین دارای صحنه رو به رشد با تعدادی استارت آپ موفق بوده که یکی از مهم ترین آن ها شرکت طراحی و دیجیتال لسیا می باشد.

ترکیبی از تنوع شغلی و هزینه زندگی پایین، ساسکاچوان را به یکی از بهترین شهرها تبدیل کرده است؛ اکثر دانشجویانی که تازه تحصیلات خود را به پایان رسانده اند، برای یافتن شغل و یا راه اندازی کسب و کار، این شهر را انتخاب کرده و بیش از نیمی از جمعیت شهر تحصیل کرده دانشگاه هستند.

در این مقاله بهترین شهرهای کانادا برای کار را تا حد امکان مورد بررسی قرار دادیم چنانچه قصد مهاجرت به این کشور را دارید می توانید با مطالعه مقاله بهترین راه های مهاجرت به کانادا گامی کوچک جهت دستیابی به رویای خود برداشته و بیشتر با شرایط مهاجرت کاری آشنا شوید؛ همچنین همکاران ما در گروه مشاورین آی مهاجرتی، در دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران و دفتر شیراز آمده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.

سوالات پرتکرار بهترین شهرهای کانادا برای کار

با بهترین شهرهای کانادا برای کار به خوبی آشنا شدید و کارشناسان ما در زیر هم به سوالاتی که در این زمینه بیشتر پرسیده می شود پاسخ می دهند . پرسش خود را درج کنید و پاسخ کارشناسان ما را دریافت نمایید.

از بهترین شهرهای این کشور در زمینه فرصت های شغلی و یافت شغل می توان به تورنتو، ونکوور و مونترال اشاره کرد.

این شهرها از نظر پایداری کلی، نفوذ فرهنگی، کارآفرینی، نفوذ اقتصادی و مهمتر از همه کیفیت زندگی، دارای رتبه بسیار خوبی بوده و با ارائه تعداد زیادی پیشنهاد شغلی، روند یافتن شغل پس از تحصیل یا مهاجرت را تسریع می بخشند.

از مهم ترین صنایع حال حاضر این شهر می توان به صنایع هوافضا، کالاهای الکترونیکی، مهندسی نرم‌ افزار، ارتباطات راه دور، گردشگری و تولید نساجی اشاره کرد.

نرخ بیکاری در شهر زیبای کلگری حدود 6.7% بوده و نرخ رشد اشتغال سالانه 3.6 درصد می باشد؛

با توجه به این که هزینه های مسکن در شهر کیچنر کانادا عموما پایین بوده، گزینه ی خوبی برای راه‌ اندازی تجارت یا فروشگاه به شمار می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه