دوره های زبان در آلمان

دوره های زبان در آلمان چه فرصتی را برای افراد مهاجر رقم می زند؟ ممکن است این سوال شما نیز باشد، با توجه به اینکه تدریس در کشور آلمان در اکثر مدارس و همچنین دانشگاه ها در مقطع لیسانس، به زبان بومی این کشور یعنی زبان آلمانی است، اگر افراد مهاجر به این کشور به زبان آلمانی تسلط داشته باشند می تواند از تحصیل رایگان در آلمان بهره مند شوند و این مزیت بسیار بزرگی است.

فراگیری زبان آلمانی علاوه بر اینکه موجب تحصیل رایگان در این کشور می شود، زمینه ساز ورود افراد به بازار کار این کشور است و بعد از فارغ التحصیلی می تواند خیلی راحت مشغول کار شوند، در اینصورت فرد می تواند پس از گذشت 5 سال از زمان مشغول به کار شدن، برای اقامت دائم در آلمان درخواست دهد.

دوره های زبان در آلمان

داوطلبان بین المللی این فرصت را دارند تا به یادگیری زبان آلمانی و انگلیسی در کالج های کشور آلمان بپردازند.

فهرست مطالب

دوره های زبان در آلمان مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است و افرادی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، ترجیح می دهند در کالج های زبان در آلمان به فراگیری زبان آلمانی و انگلیسی بپردازند، کالج های خصوصی زبان و همچنین کالج های دانشگاهی زیادی در این کشور وجود دارد و افراد می توانند به راحتی به این زبان مسلط شوند و از مزیت های آن بهره ببرند.

ما در مجموعه آی مهاجرتی، در این مقاله به دوره های زبان در آلمان می پردازیم و اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهیم، ضمنا مقاله مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت که توسط همین مجموعه نوشته شده است را از دست ندهید!

بررسی کالج های زبان در آلمان

برای اطلاع از دوره های زبان در آلمان احتیاج به بررسی کالج های زبان در آلمان هست، در این کشور کالج های زبان دولتی و خصوصی زیادی فعالیت دارند و علاوه بر دوره های زبانی آلمانی، دوره زبان انگلیسی نیز وجود دارد و افراد می توانند در بعد از وارد شدن به این کشور، از طریق کالج ها به فراگیری این زبان ها بپردازند.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو و پادکست دوره های زبان در آلمان

شرکت در دوره های زبان در آلمان می تواند اولین گام مهاجرتی موفق به این کشور باشد که با تماشای این ویدیو و یا گوش کردن به پادکست آن می توانید به جزئیات لازم در این باره برسید.

نمایش ویدیو درباره دوره های زبان در آلمان
دوره های زبان در آلمان

دوره زبان انگلیسی در آلمان نیز فرصت مناسبی برای دانشجویان و افراد مهاجر ایجاد می کند تا بتواند برای دوره های کارشناسی ارشد و دکتری آلمان، به زبان بین المللی به تحصیل مشغول شوند و از مزیت های مدرک بین الملی بهره مند شوند، در ادامه شما را به خوندن مقاله مهاجرت تحصیلی به آلمان که توسط مجموعه آی مهاجرتی تدوین شده است دعوت می کنیم، در این مقاله به صورت کاملا کاربردی و جامع به شرایط و چگونگی تحصیل در این کشور پرداخته شده است.

دوره های زبان انگلیسی در آلمان

دوره های زبان انگلیسی در آلمان

در ادامه مقاله دوره های زبان در آلمان، به دوره های زبان انگلیسی در آلمان می پردازیم که فرصتی استثنایی برای مهاجرانی است که قصد تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور را دارند، افراد می توانند پس از ورود به این کشور برای بهره مند شدن از مزایای تحصیل به زبان انگلیسی در کالج زبان انگلیسی در آلمان ثبت نام انجام دهند و این زبان را آموزش ببینند . از شرایط آموزش زبان انگلیسی در این کشور این است که فرد باید در آزمون تعیین سطح کالج شرکت کند و پس از تعیین سطح، می تواند آموزش خود را شروع کند، دروه های زبان در کشور آلمان دارای سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته است و در طی این سطوح فرد می تواند دانش زبان انگلیسی خود را ارتقاء بدهد و بتواند به خوبی منظور خود را بیان و مفهوم متن های ساده و تخصصی را متوجه شود . ضمنا مقاله تحصیل به زبان انگلیسی در آلمان توسط همین مجموعه گردآوری شده است و خواندن آن را به شما پیسنهاد می دهیم، با خواندن این مقاله شما می توانید به صفر تا صد تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور آشنایی پیدا کنید و از شرایط و مزایای آن مطلع شوید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

موسسات آموزش زبان انگلیسی در آلمان

برای شرکت در دوره های زبان انگلیسی در آلمان، موسسات مختلفی وجود دارند از جمله موسسات آموزش زبان انگلیسی در آلمان می توان به موسسه کمبریج در مونیخ یا دوره های زبان انگلیسی در کنسولگری بریتانیا اشاره داشت، کنسولگری بریتانیا حدود 80 سال سابقه آموزش زبان انگلیسی دارد و در این زمینه بسیار قوی عمل می کند، دوره های آموزش زبان انگلیسی کمبریج نیز مزیت های زیر را به همراه دارد:

  • آزمون تعیین سطح رایگان
  • آموزش گروهی و فعال
  • شروع دوره ها از ابتدای هر ماه
  • ارائه تمرین ها و تکالیف منظم به زبان آموزان
  • تدریس فقط به زبان انگلیسی صورت می گیرد
  • بهره گیری از اساتید با زبان مادری انگلیسی

دوره های زبان آلمانی در آلمان

دوره زبان آلمانی در آلمان یکی از فرصت هایی ممکن است که با توجه به مزیت ها و فرصت های فوق العاده ای که برای افراد ایجاد می کند، طرفداران زیادی دارد، افراد می توانند با ثبت نام در کالج زبان آلمانی در آلمان، به شیوه ای کاملا اصولی با زبان این کشور آشنایی پیدا کنند و سپس برای تحصیل رایگان در مقاطع پایه مدارس یا دانشگاه اقدام نمایند.

معمولا دوره های زبان آلمانی در آلمان حدود شش ماه تا یکسال زمان احتیاج دارد، البته لازم به ذکر است که طول دوره آموزشی بستگی به سطح اولیه افراد نیز دارد، اگر فرد تا حدودی با زبان آلمانی آشنایی داشته باشد می تواند در مدت زمان کمتری دوره را به پایان برساند.

هزینه دوره ها بستگی به کالج، مربی دوره و شیوه تدریس دارد، شهریه کلاس های عادی یا فشرده بین 5 هزرا یورو تا 10 هزار یورو است، اگر تدریس خصوصی را انتخاب کنید مسلما احتیاج به پرداخت شهریه بیش تری دارد، در جدول  شهریه تقریبی دوره های آمادگی آموزش زبان آلمانی گردآوری شده است:

کالج ها و مراکز دولتی کالج ها و مراکز خصوصی
350 یورو 4000 یورو

همانطور که گفته شد در این کشور کالج های زبان آلمانی زیادی وجود دارد، از جمله این کالج ها به موارد زیر می توان اشاره داشت:

  • https://en.berlinoschule.com/
  • https://www.speakeasysprachzeug.de/en/
  •  https://www.logosprachenschule.de/
  • https://kapitel-zwei.de/en/language-school-berlin-alexanderplatz/
  • https://www.neueschule.de/home.html
  • https://www.gls-german-courses.de/

چنانچه با گذراندن دوره های زبان در آلمان به دنبال تحصیل در این کشور هستید ، مطالعه عناوین زیر قطعا به شما کمک خواهد نمود:

سطوح مختلف زبان آلمانی

در ادامه معرفی دوره های زبان در آلمان، سطوح مختلف زبان آلمانی را بررسی می کنیم که دارای 3 سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته است، سطح مبتدی که A1 و A2 نامیده می شود مناسب افراد مبتدی است که دانش قبلی زبان آلمانی ندارند و در این دوره با دانش ابتدایی این زبان آشنایی پیدا می کنند مانند حروف الفبا، چگونگی معرفی خود، برقراری ارتباط با افراد و تبادل اطلاعات.

سطح متوسط که آن را B1 و B2 نیز می گویند، برای افرادی است که تا حد نسبی با زبان آلمانی آشنایی پیدا کرده اند، در این سطح بیش تر به مکالمات روزمره و رایج آلمانی پرداخته می شود و فرد راحت تر و روان تر می تواند ارتباط برقرار کند و درک متن های ساده و حرفه ای آسان تر می شود.

در سطح C1 و C2 که سطح پیشرفته محسوب می شود، فرد می تواند متن های ساده و پیچیده را به راحتی درک کند و معنی آن ها را متوجه شود و در هر زمینه ای می تواند به گفت و گو بپردازد، ضمن اینکه قادر خواهد بود منظور خود را خیلی روان بیان کند.

وبینار بررسی دقیق تحصیل در کشور آلمان

با نگاهی بر کشور آلمان درخواهید یافت که این کشور مناسب‌ترین گزینه ممکن جهت ساختن آینده‌ای درخشان است که کارشناس ارشد مهاجرتی ما در این وبینار به جزئیات دقیق آن پرداخته است.

توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و جهت هرگونه اقدام و یا دانستن جزئیات بیشتر با مشاورین ما تماس بگیرید. 

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل در آلمان

ویزای تحصیل زبان در آلمان

ویزای تحصیل زبان در آلمان به معنای مجوز ورود به این کشور یکی از اصلی ترین اقداماتی است که باید به صور دقیق انجام شود ، مدارک زیر به عنوان اصلی ترین ها همواره مورد درخواست است:

  • مدرک دیپلم 12 ساله
  • دو قطعه عکس
  • بیمه درمانی
  • رسید پرداخت هزینه ویزا
  • گواهی اثبات تمکن مالی
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • اثبات اسکان در کشور آلمان
  • گردش مالی سه ماه گذشته
  • گواهی ثبت نام در دوره های زبان در آلمان
  • کپی ویزاهای شنگن (در صورت داشتن)
  • پاسپورت
  • 3 عکس از صفحات شناسه پاسپورت

مزایای تحصیل زبان در کشور آلمان

پس از معرفی و بررسی دوره های زبان در آلمان، مروری اجمالی بر مزیت های گذراندن دوره های زبان در این کشور خواهیم داشت. مزایای تحصیل زبان در کشور آلمان عبارت است از:

  • تحصیل رایگان
  • دریافت اقامت دائم
  • ورود به بازار کار کشور آلمان
  • ایجاد ارتباطات موثرتر با بومیان این کشور
  • امکان رقابت علمی در سطح ملی در کشور آلمان

در صورتی که قصد دارید به خاک این کشور وارد شوید، مقاله هزینه زندگی و مهاجرت به آلمان که توسط همین موسسه منتشر شده است را مطالعه بفرمایید، این مقاله اطلاعات کاملی در مورد دوره های زبان در آلمان بیان شد ، چنانچه به اطلاعات بیشتری در این باره نیاز دارید می توانید با مشاوران و کارشناسان آی مهاجرتی در دو دفتر مرکزی و غرب در تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار دوره های زبان در آلمان

در قسمت دیدگاه نیز می توانید هرگونه سوال مرتبط با دوره های زبان در آلمان را مطرح نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به آن پاسخ دهند.

بله، ایرانیان می تواند در کشور آلمان در دوره های زبان این کشور شرکت کنند.

بله در کشور آلمان دوره های زبان آلمانی و انگلیسی برگزار می شود.


از مزیت های گذراندن دوره زبان آلمانی در این کشور می توان به تحصیل رایگان، امکان اخذ اقامت دائم، فرصت های شغلی بیش تر، برقراری ارتباطات با بومیان و رقابت علمی در سطح کشور آلمان نام برد.

زبان آلمانی دارای 3 سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته است.

برای یادگیری زبان آلمانی حدود 6-3 ماه زمان نیاز است.

تجربه دریافت ویزای کشور آلمان را می توانید از زبان کلاینت های ما نیز بشنوید:

نمایش ویدیو درباره عدنان خدادادی
نمایش ویدیو درباره کاور هانیه بهزاد فر
نمایش ویدیو درباره کاور حنا حسین زاده
نمایش ویدیو درباره کاور زهرا شعاعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه