دوره های زبان در فرانسه

دوره های زبان در فرانسه یکی از روش های عالی جهت آغار تحصیل در این کشور و قبولی در دانشگاه های برتر ان جهت ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی می باشد . گذراندن دوره های زبان در کالج های زبان در فرانسه می تواند پلی باشد که شما را به مدرک دانشگاه های این کشور رسانده و از دانش فرانسوی قابل قبولی نیز برخوردار سازد. در ادامه با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا دریابید که از چه صحبت می کنیم.

یادگیری زبان فرانسوی و گذراندن دوره های لازم در کالج های زبان در فرانسه تاثیر و موفقیت بیشتری نسبت به گذراندن زبان در داخل کشورمان به همراه دارد،زیرا قرار گرفتن در فضا و جوی فرانسوی زبان ذهن و ناخودآگاه شما را بسیار قوی تر و سریع تر به سمت یادگیری این زبان هدایت می نماید.

دوره های زبان در فرانسه

دوره های زبان در فرانسه می تواند زمینه ساز ورود به دنیای تحصیل و کار در این کشور بی نظیر باشد و در نهایت شما را به اقامت برساند.

فهرست مطالب

همچنین با قرار گرفتن در این کشور و فضایی آموزشی، جهت اخذ پذیرش از دانشگاه ها، آمادگی های لازم را کسب نموده و راه و روش درس خواندن در فرانسه را بهتر می آموزید. البته یادگیری زبان فرانسوی فقط جهت تحصیل لازم نیست، بلکه زندگی در این کشور نیازمند یادگیری کافی این زبان است.

توصیه می کنیم با بررسی و مطالعه عنوان 5 روش قانونی مهاجرت به فرانسه  بهترین مسیر ممکن را برگزینید تا بتوانید مهاجرتی موفقیت آمیز و دلچسب را برای خود فراهم سازید.

بررسی کالج های زبان در فرانسه

جهت گذراندن دوره های زبان در فرانسه الزامی است که پیش از هر اقدامی حتما بررسی کالج های زبان در فرانسه را مد نظر قرار داده و اطلاعات دقیق و کاملی در رابطه با آن ها به دست آورده و طبق هدف خود مناسب ترین را برگزینید. در حال حاضر کالج های زبان در فرانسه به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند و به دو حالت فشرده و یا بلند مدت برنامه های آموزشی خود را ارائه می دهند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو دوره های زبان در فرانسه + پادکست

دوره های زبان در فرانسه در کالج های خصوصی و دولتی این کشور برگزار می شود که مونا از جزئیات دقیق تر آن برای شما می گوید.

پس از تماشای این ویدیو از طریق شماره های تماس با مشاورین آی مهاجرتی در ارتباط باشید تا دقیق ترین اطلاعات را به دست آورید.

نمایش ویدیو درباره دوره های زبان در فرانسه
دوره های زبان در فرانسه

البته موسسات و مدارس زبان نیز در این کشور وجود دارند که به صورت کاملا استاندارد و زمانی بسیار طولانی زبان فرانسوی را آموزش می دهند. اما یکی از پرمتقاضی ترین دوره ها که در این کشور مورد علاقه دانشجویان است، دوره های تخصصی زبان برای شرکت در آزمون های تخصصی زبان فرانسوی مانند DELF، DALF، TEF و غیره است.

دوره زبان فرانسوی در فرانسه به صورت کوتاه مدت و فشرده نیز وجود دارند که در دوره های تابستانی به علاقمدان ارائه می شوند. هرکدام از این دوره ها برای افرادی خاص با اهدافی خاص مناسب است؛ که لزوم تحقیق و مشورت برای انتخاب درست دوره مربوطه را لازم و اجباری می سازد. اما دقت کنید که مراکزی را به طور کل برگزینید که دارای نشان کیفیت FLE هستند. این نشان یک تضمین کننده مناسب در رابطه با کیفیت آموزش در آن ها می باشد.

دوره های زبان انگلیسی در فرانسه

دوره های زبان انگلیسی در فرانسه

برخی از دانشجویان با این سوال مواجه هستند که آیا دوره های زبان انگلیسی در فرانسه برگزار می شود؟! باید بگوییم که دوره زبان انگلیسی در فرانسه وجود دارد؛ اما تعداد آن ها بسیار کم و محدود است. همچنین تعداد معدودی کالج زبان انگلیسی در فرانسه فعالیت دارند که افراد متقاضی آن ها هم شهروندان فرانسوی هستند که حال به هر دلیل چون علاقه یا مهاجرت نیاز به یادگیری لازم زبان انگلیسی با سطحی بالا دارند.

ضمن اینکه معمولا هزینه های آموزش و شرکت در دوره های زبان انگلیسی از دوره های زبان فرانسوی بسیار گران تر می باشد و دانشجویان و متقاضیان خارجی علاقه ای به شرکت در آن ها ندارند؛ مگر اینکه قصد تحصیل در مقاطع تکمیلی و دکترا و یا تحصیل به زبان انگلیسی در هر مقطعی داشته باشند. که این مراکز در نهایت نسبت به آموزش جهت دریافت مدارک آیلتس و تافل اقدام می کنند.

اما بازهم اگر شما به هر نحو و دلیل علاقمند به شرکت در دوره های زبان انگلیسی در این کشور هستید؛ حتما عنوان تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه را مطالعه نموده تا تمام آنچه را که نیاز به اطلاع از آن دارید و جزئیات لازم در رابطه با کالج ها و موسسات ارائه دهنده را به طور کامل به دست آورید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دوره های زبان فرانسوی در فرانسه

همانطور که گفتیم دوره های زبان در فرانسه می تواند یک شروع خوب برای مهاجرت و تحصیل در دانشگاه های این کشور باشد. اما باید بدانید که متقاضیان خارجی می توانند دوره های زبان فرانسوی در فرانسه را در کالج های خصوصی و یا دولتی بگذرانند که به طور معمول هزینه مراکز خصوصی بالاتر از مراکز دولتی می باشد. 

 

سن متقاضی میانگین شهریه
از 18 تا 22 سال حداقل دیپلم یا پیش دانشگاهی
22 سال به بالا حداقل مدرک لیسانس

شما با شروع آموزش در این کالج ها می توانید دوره های 3 ماهه تا 2 ساله را پشت سر گذاشته و در نهایت مدرکی از سطح A1 تا C2 را اخذ کنید . دوره های زبان در فرانسه برای تمامی سنین در دسترس بوده و در آن مهارت های اصلی همچون خواندن، نوشتن، صحبت کردن و شنیدن را خواهید آموخت. سعی کنید برای انتخاب کالج و یا موسسه خود تحقیقات لازم را انجام داده و یا با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

شرکت در کالج زبان فرانسوی در فرانسه بر روی یادگیری شما تاثیر بسیار بهتری می گذارد و همچنین اعتبار بالاتر و بهتری نزد دانشگاه های این کشور دارد. دقت کنید که برای پذیرش در کالج های زبان در فرانسه حتما در زمان های مناسب قبل از شروع ترم ها و یا دوره های آموزشی اقدام کنید؛ تا با تاخیر و نیاز به صبر برای ترم جدید مواجه نشوید . علاوه بر این باید شرایط سنی و ارائه مدرک خاصی را نیز در برخی از کالج ها رعایت کنید:

مطالب جمع آوری شده در عناوین زیر به شما کمک می کند تا اقامت آسانتری در طول دوره زبان خود در فرانسه داشته باشید:

ویزای تحصیل زبان در فرانسه

یکی از مهم ترین بخش های دستیابی دوره های زبان در فرانسه ارسال درخواست و اخذ ویزای تحصیل زبان در فرانسه می باشد تا به شما اجازه سفر و ورود به خاک این کشور جهت گذراندن این دوره ها به مدت معلومی داده شود. مدت ویزای دریافتی بستگی به مدت دوره زبان شما دارد و به همان مقدار ویزای برای شما صادر می شود.

البته دقت کنید که متقاضیان دوره های بلند مدت دوره زبان فرانسوی در فرانسه شانس بیش تری برای دریافت ویزا دارند؛ همچنین داشتن تسلط پیشین و یا مدرکی با سطح مناسب و یا حداقل زبان فرانسوی هنگام ارسال درخواست ویزا می تواند تاثیر بسیاری در صدور ویزای شما داشته باشد.

 فراموش نکنید که مانند اکثر ویزاهای فرانسه نیز، افراد دارای سن کمتر راحت تر می توانند ویزای به دست آورند.

ویزای تحصیل زبان در فرانسه

یکی از امتیازات مهم این است که مجوز کار به محصلین در فرانسه از جمله مواردی است که با اخذ پذیرش در کالج های زبان در فرانسه و دریافت ویزای دوره زبان این کشور صادر می شود. با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل فرمایید تا مدارک لازم برای پذیرش در دوره های زبان در فرانسه و ویزای آن را دریافت نمایید.

از شما عزیزان همچنین می خواهیم که هزینه های زندگی در فرانسه و مهاجرت به آن را در مقاله مربوطه مطالعه و بررسی کرده و با میزان مخارج در این کشور بیشتر آشنا شوید تا در حین اقامت خود با مشکل مالی مواجه نشوید.

مزایای تحصیل زبان در کشور فرانسه

گذراندن دوره زبان در کشور فرانسه و اخذ مدرک و در سطوح بالا از هر کالج زبان در کشور فرانسه مزایای بسیاری برای افراد به خصوص کسانی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های آن را دارند، به همراه دارد؛ مهم ترین مزایای تحصیل زبان در کشور فرانسه به شرح زیر می باشد:

  • آموزش سریع تر و یادگیری بهتر با حضور در محلی فرانسوی زبان
  • دریافت ویزای تحصیلی فرانسه و بهره مندی از تمامی مزایای آن
  • امکان ثبت نام  پذیرش راحت تر و در دسترس دانشگاه های این کشور
  • مدارک دریافتی معتبر تر و قابل قبول تر نزد دانشگاه های فرانسه
  • امکان دریافت بورسیه با اخذ مدرک و سطح بالا در این زبان
  • دستیابی به تحصیل رایگان در فرانسه
  • اقامت و زندگی در یکی از بهترین کشورهای جهان
  • آشنایی با فرهنگ و رسوم مرد فرانسه
  • یادگیری یکی از معتبرترین و پر استفاده ترین زبان های  جهان
  • تاثیر بسیار بالا در یادگیری و تقویت مهارت شنیداری با حضور در کالج زبان فرانسه

با مطالعه شرایط تحصیل در فرانسه 2023 از مدارک، قوانین، شرایط و مراحل پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های این کشور با جزئیات کامل و دقیق ترین اطلاعات باخبر شوید؛ این مقاله به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

یقینا شرکت در دوره های زبان در فرانسه تاثیر بالایی در یادگیری و پذیرش در دانشگاه های این کشور دارد؛ از طریق تماس با تیم آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا مشاورین ما در دفتر شیراز مشاوره های لازم در این زمینه را کسب نمایید.

سوالات پر تکرار دوره های زبان در فرانسه

شرکت در دوره های زبان در فرانسه می تواند با جزئیات زیادی همراه باشد که مشاورین ما در بخش دیدگاه پاسخگوی تمامی سوالات شما در این رابطه خواهند بود . از این رو هرگونه پرسش خود را با ما در میان بگذارید.

با تحصیل در دوره های زبان در فرانسه زبان آموزان می توانند مدارکی در سطوح A1، A2، B1، B2، C1، C2 را دریافت کنند.

بله، چون متقاضیان برای این هدف ویزای تحصیلی یا همان دانشجویی فرانسه را اخذ می کنند؛ می توانند به کار دانشجویی نیز مشغول شوند.

بله؛ معمولا در دوره های تابستانه دوره های فشرده آموزش زبان فرانسه برگزار می گردد.

مراکز مختلف دوره های مختلفی را ارائه می دهند، که معمولا از دوره های 3 ماهه تا حتی 5 ساله نیز به طور می انجامد. البته دوره های بیش از 2 سال تحصیل تخصصی رشته زبان فرانسوی در دانشگاه های این کشور را شامل می شود.

خیر، برای این امر محدودیتی وجود ندارد؛ اما برای اخذ ویزا از سفارت محدودیت هایی وجود دارد و سفارت سخت گیری می کند که برای اطلاع از میزان حداکثر سن باید شرایط خود را به کارشناسان آی مهاجرتی اعلام نموده تا بر حسب آن بتوان به مقداری را در نظر گرفت.

دریافت ویزای کشور فرانسه یکی از تخصص های ما در آی مهاجرتی است که در ادامه برخی از آنها را مشاهده می کنید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره میلاد ایرانپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه