مشاغل موردنیاز آلمان

مشاغل مورد نیاز آلمان به مشاغلی اطلاق می شود که در بازه زمانی حال حاضر نیاز به نیروی فعال در آنها در آلمان وجود داشته و دولت نیازمند افراد متخصص است تا کمبود موجود را برطرف سازد . یقینا اطلاع از مشاغل مورد نیاز آلمان و اقدام جهت یافتن شغل و فرصت های کاری در آن ها شما را با شانس بالاتری برای رسیدن به یکی از آنها و در نهایت ویزای کار برخوردار می سازد.

همراه با کاشناسان آی مهاجرتی در ادامه این مطلب م1شاغل مورد نیاز آلمان را به شما معرفی خواهیم نمود. توجه داشته باشید که با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی متفاوت؛ سالانه شغل های مورد نیاز آلمان تغییر می کند و همواره مشاغل یکسانی مورد درخواست و با کمبود نیروی کار مواجه نیست. 

مشاغل موردنیاز آلمان

مشاغل مورد نیاز آلمان همواره  زمینه و تخصص های متنوعی را دربرگرفته و سطوح درآمدی مختلفی را نیز به همراه دارد.

فهرست مطالب

شناخت مشاغل مورد نیاز آلمان می تواند راه را برای مهاجرت به این کشور و یافتن شغل مناسب بسیار هموارتر سازد. ضمنا توجه داشته باشید که شما به عنوان یک شخصی که قصد زندگی و اقامت در این کشور را دارد، بهتر است که اقتصاد آلمان را مطالعه و بشناسید؛ مقاله صفر تا صد اقتصاد آلمان اطلاعات بسیار مفیدی را به شما منتقل خواهد کرد و این کشور صنعتی را به شما کامل معرفی خواهد نمود، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2023

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2023 شامل مشاغلی می شود که توسط سفارت این کشور اعلام شده و نیاز به نیروی متخصص و دارای دانش در آن ها وجود دارد. این مشاغل از کارهای ساده و بدون هیچ گونه تخصص دانشگاهی تا مشاغل تخصصی که نیازمند مقاطع مختلف دانشگاهی از کارشناسی تا دکترا می شود، را در بر می گیرد.

یقینا شما در تمامی این حرفه ها دارای تخصص و تجربه کار نمی باشید؛ پس باید حتما از طریق مشاوره با کارشناسان آی مهاجرتی شرایط خود را بررسی کرده و ببینید که آیا تخصص یا دانش شما جز کارهای مورد نیاز در آلمان می باشد یا خیر؟!

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو مشاغل موردنیاز آلمان+ پادکست

مشاغل موردنیاز آلمان یکی از روش های بسیار عالی رسیدن به فرصت های شغلی در این کشور است که توصیه می کنیم برای اطلاع از آن مشاهده این ویدیو را از دست ندهید.

نمایش ویدیو درباره مشاغل موردنیاز آلمان
مشاغل موردنیاز آلمان

در ادامه برخی از مهم ترین شغل های مورد نیاز آلمان برای سال 2023 را مشاهده می نمایید اما پیش از اقدام جهت یافتن شغل و استخدام در آلمان بهتر است که مقاله شرایط کار در آلمان را مطالعه نمایید تا شرایط و قوانین کاری این کشور را شناخته و با شرایط خود مطابقت دهید؛ سپس با داشتن اطلاعات بالا و کافی برای این هدف اقدام نمایید.

  • متخصص مهندسی
  • جوشکار
  • شغل ساخت و ساز قطعات فلزی
  • نازک کاران ساخت و ساز
  • نجار
  • آهنگر
  • کاشی کار
  • شغل مکاترونیک
  • شغل فنی عملیات راه آهن
  • مکانیک موتور و اتومبیل
  • مدیر ساخت و ساز تجاری
  • مهندس آی تی
  • مهندس کامپیوتر
  • برنامه نویس
  • استاد لوله کش
  • مشاعل مرتبط با مهندسی برق
  • پرستار عمومی
  • پرستار متخصص 
  • نظارت بر مهندسی برق
  • پزشک عمومی
  • پزشک متخصص قلب
  • پزشک متخصص اعصاب
  • پزشک متخصص داخلی
  • ارتوپدی، فن آوری توان بخشی
  • کارشناس بهداشت حرفه ایی

10 شغل برتر و پر درآمد در آلمان

دقت داشته باشید که مشاغل مورد نیاز آلمان که در بالا به آن ها اشاره کردیم، می توانند در لیست مشاغل پردرآمد در آلمان نیز جای بگیرند.

بله برخی از این مشاغل جز مشاغل پر درآمد این کشور محسوب می شوند و یافتن شغل و استخدام در آنان در آلمان می تواند آینده کاری و مالی شما را نیز تضمین نماید.

در ادامه این بخش 10 شغل برتر و پر درآمد در آلمان که اشتغال در آن ها آینده مالی خوبی را به ارمغان می آورد را معرفی خواهیم کرد.

همچنین شرایط شغل‌ های پر درآمد در آلمان را نیز در هر مورد بررسی خواهیم کرد تا بهتر و کامل تر آین مشاغل را بشناسید.

لازم به ذکر است که شما می توانید به جای استخدام در مشاغل مختلف، در این کشور سرمایه گذاری کرده و از روش های مختلف به درآمدهای بالا و حتی اقامت دائم این کشور برسید.

عنوان شغل درآمد ماهانه
پزشکان و جراحان 6520 یورو تا 22500 یورو
قضات 5480 یورو تا 18900 یورو
وکلا 4430 یورو تا 15300 یورو
مدیران بانک 4170 یورو تا 14400 یورو
برنامه نویسان 3910 یورو تا 13500 یورو
مدیران ارشد مالی 3650 یورو تا 12600 یورو
دندانپزشکان 3520 یورو تا 12200 یورو
اساتید دانشگاه 3130 یورو تا 10800 یورو
خلبانی 2610 یورو تا 9020 یورو
مشاغل مهندسی 2550 یورو تا 8780 یورو

پزشکان و جراحان نیاز اصلی هر جامعه

پزشکان و جراحان به دلیل ماهیت حیاتی کارشان جزو پردرآمدترین متخصصان هستند، شغل جراح دارای سطح بالایی از خطر است و نیاز به دانش قابل توجه و منحنی یادگیری طولانی دارد که همه اینها پیش نیاز یک حرفه پردرآمد است.

با توجه به بار مراقبت های بهداشتی که پزشکان به دوش می کشند؛ باعث شده که این شغل از استرس مبرا نباشد، مشکلی بزرگ که ثابت می کند حرفه آنها در سراسر جهان چقدر ارزشمند است. پزشکان بر سلامت عمومی بیماران نظارت می کنند و جراحان مسئولیت درمان و یا ترمیم سلامت را بر عهده دارند.

پزشکان و جراحان نیاز اصلی هر جامعه آن ها با مشکلات عمده بهداشتی شهروندان مواجه هستند. شما به عنوان یک پزشک یا جراح ، می توانید در چندین مرکز مراقبت های بهداشتی کار کنید و ماهانه در آمدی از 6520 یورو تا 22500 یورو داشته باشید.

قضات ضامن سلامت قانون

قضات ضامن سلامت قانون

به دلیل وظایف هنگفتی که قضات در این کشور دارند، حقوق خوبی نیز به آنان پرداخت می شود. تعیین سرنوشت مردم و تصمیم گیری در رابطه با آینده افراد یک مسئولیت دشوار است و دستمزد سنگین کاملاً مستحق این وظیفه و عمل خطیر می باشد . از این رو قاضی گری یکی از با ارزش ترین مشاغل در آلمان است و داشتن یک سیستم قضایی سالم چیزی است که همه کشورها به آن توجه دارند و آلمان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دلیل آن نیز وجود قضاتی سالم در سیستم این کشور می باشد . قضات تضمین می‌کنند که عدالت اجرا و یک مجرم محاکمه می‌شود و این ویژگی آن را به یک حرفه سخت تبدیل می‌کند. قضات ضامن سلامت قانون باتوجه به رتبه و تجربه خود می توانند ماهانه در آمدی از 5480 یورو تا 18900 یورو داشته باشند.

وبینار بررسی شرایط مهاجرت کاری به آلمان

مهاجرت کاری به کشور آلمان چالش و البته قوانین خاص خود را دارد که تنها با اطلاع از آن می‌توان مهاجرت موفق داشت. 

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما به تمامی جزئیات لازم در این باره پرداخته است و توصیه می‌شود پس از اتمام تماشای آن با مشاورین ما تماس بگیرید تا شرایط خود را به صورت شخصی بررسی کنید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار مهاجرت کاری به آلمان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

وکلا مدافع حقوق مردم

یکی از 10 شغل برتر و پر درآمد در آلمان شغل وکیلی می باشد که دلیل اصلی دریافت حقوق بالای آنها نیز داشتن تخصص در استفاده از قانون برای منفعت مردم است . وکلا در رسیدگی به پرونده های مختلف مانند قراردادهای حقوقی، پرونده های ملکی و بسیاری موارد دیگر متخصص هستند و میانگین حقوق سالانه آنها به اندازه یک مدیر برنامه است.

وکلا مدافع حقوق مردم در متقاعد کردن افراد در شرایط مختلف بسیار متخصص می باشند و افرادی که در این حرفه فعالیت می کنند از نظر مشتریان ارزش بالایی دارند . وکلا در آلمان می توانند درآمدی از 4430 یورو تا 15300 یورو داشته باشند.

 برنامه نویسان معماران دنیای کامپیوتر

برنامه نویسان افرادی در دنیای کامپیوتر هستند که وظیفه دارند نرم افزاری طراحی کنند که کل محصولات یک سازمان را شکل دهد . آن ها مهارت های نرم افزاری مختلفی داشته و بر برنامه نویسی و کدنویس نظارت می کنند. این افراد علاوه بر دانش برنامه نویسی در مهارت های مدیریتی نیز متخصص می باشند.

برنامه نویسان معماران کامپیوتر علاوه بر اینکه باید به تیم برنامه نویسی نظارت داشته و تمام برنامه ها را به دقت بررسی نماید ؛ به وظیفه مدیریتی و رهبری تیم فعال نیز رسیدگی می کنند که باعث تفاوت اصلی آنان با یک برنامه نویس ساده می شود. این افراد ماهانه می توانند از 3910 یورو تا 13500 یورو درآمد را در آلمان به دست آورند.

مدیران بانک مسئول سرمایه های مردم

تحت کنترل داشتن صدها میلیون دلار دارایی و سرمایه گذاری، همراه با تمام خطرات ناشی از آن، مدیریت یک بانک را به شغل بسیار مهمی تبدیل می کند که مستحق دستمزد بالایی است. این شغل از تمامی مشاغل بالا و با درآمد بیش تر ریسک سرمایه بالاتری را بر عهده می گیرد.

مسئولیت صدها میلیون وجوه و سرمایه گذاری اشخاص و سازمان ها با تمام خطرات مرتبط با آن که در کنار هم قرار می گیرد؛ باعث می شود مدیریت یک بانک به یک کار بسیار مهم وتخصصی تبدیل شود که نیاز به دانشی بالا دارد. این مدیران می توانند ماهانه از 4170 یورو تا 14400 یورو درآمد به دست اورند.

مدیران بانک مسئول سرمایه های مردم

اطلاعات جمع آوری شده در عناوین زیر قطعا به هنگام کار در کشور آلمان موردنیازتان خواهد بود ، مطالعه آنها را از دست ندهید:

مدیران ارشد مالی متخصص هزینه ها

هر حرفه ای که شامل مدیریت ثروت و اموال باشد بلافاصله پردرآمد تلقی می شود. بودجه، مخارج، هزینه‌ها و درآمدها همگی توسط مدیران مالی این شرکت ها و حرفه ها مدیریت می‌شوند و تأثیر مستقیمی بر عملیات سازمان دارند.

مدیران ارشد مالی متخصصین هزینه ها هستند که توازن میان درآمد و سود و زیان را برقرار می کنند؛ به همین خاطر این شغل نیاز به داشتن دانش و تخصص بالایی دارد و در مقابل مزد خوبی نیز دریافت می کند. این افراد می توانند درآمدی از 3650 یورو تا 12600 یورو را به دست اورند.

اساتید دانشگاه 

تدریس در دانشگاه یکی از تاثیرگذارترین و معتبرترین مشاغلی است که حقوق بالایی را نیز ارائه می کند، زیرا استاد دانشگاه شدن کار آسانی نیست. این کار نیاز به دانش عمیق و پشتکار بالایی دارد تا از بین هزاران نفری که دارای دانش آکادمیک هستند؛ بهترین باشید.

اساتید دانشگاه علاوه بر درآمد از جایگاه و اعتبار بسیار بالایی بهره مند می باشند و شما با اشتغال در این زمینه می توانید به جایگاه های بسیار بالایی برسید .در حال حاظر اساتید دانشگاه می توانند از 3130 یورو تا 10800 یورو درآمد به دست آورند.

دندانپزشکان مسئول سلامت و زیبایی دندان

دندانپزشکان و ارتودنتیست ها در بخشی از علم پزشکی کار می کنند که مصرف کنندگان آماده هستند تا هزینه ای را برای یک خدمات بپردازند که آن ها را به یکی از پردرآمدترین مشاغل در آلمان تبدیل می کند. دندانپزشکی یکی از شغل های مورد نیاز آلمان نیز می باشد که چندین سالی است به عنوان مشاغل مورد نیاز آلمان اعلام می شود.

به عنوان یک دندانپزشک در آلمان می توانید در چندین مرکز درمانی و درمانگاه کار کنید و درآمد خوب و مناسبی را برای خود به ارمغان آورید. دندانپزشک ها درآمد 3520 یورو تا 12200 یورو را می توانند در این کشور کسب کنند.

دندانپزشکان مسئول سلامت و زیبایی دندان

خلبانی شغل مورد نیاز آینده

آلمان خانه یا مرکز بسیاری از خطوط هوایی از جمله لوفت هانزا است که به طور مرتب به عنوان یکی از بهترین خطوط هوایی جهان شناخته می شود. خلبانان به عنوان افسران اول شروع می کنند و با جمع آوری ساعات پرواز به کاپیتان و کاپیتان آموزشی تبدیل می شوند.

آنها معمولاً با پروازهای مسافت کوتاه شروع می کنند، اما بسیاری از آنها تصمیم می گیرند به پروازهای طولانی مدت با شرکت های بین المللی ادامه دهند. در همه موارد، این شغلی است که به شما امکان می دهد به دور دنیا سفر کنید، البته فقط پس از آموزش قابل توجه و درک پیچیدگی ها و تمرکز مورد نیاز در این شغل بسیار هیجان انگیز.

علیرغم این واقعیت که خلبانان برنامه های آموزشی دشواری را پشت سر می گذارند و هر روز مسئولیت ایمنی هزاران نفر را بر عهده دارند، آنها شاید تنها شغل موجود در لیست هستند که نوعی هیجان را شامل می شود. درآمد خلبانی شغل موردنیاز آینده از 2610 یورو تا 9020 یورو می باشد.

مشاغل مهندسی اساتید ساخت و ساز

هر روز، یک حرفه مهندسی به عنوان یک رشته همه کاره در نظر گرفته می شود. رشته مهندسی شامل بسیاری از پروفایل های شغلی پردرآمد برای پر کردن بسیاری از مشاغل خالی در آلمان است. برخی از رشته های مهندسی فرصت های شغلی خوبی را ارائه می‌دهند، مانند مهندسی مکانیک، مهندسی سازه، مهندسی علوم کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی خودرو و مخابرات.

با توجه به صنعتی بودن آلمان؛ مشاغل مهندسی از وسعت بسیاری در این کشور برخوردار هستند و در زمینه ها و تخصص های مختلفی در دسترس جویندگان کار قرار می گیرند. افراد فعال در این زمینه می توانند 2550 یورو تا 8780 یورو درآمد به دست آورند.

فراموش نکنید مقاله مهاجرت به آلمان و دریافت اقامت این کشور را حتما مطالعه نمایید تا با قوانین ، مدارک و شرایط لازم برای این امر بهتر آشنا شوید . کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز آماده ارائه بهترین راهنمایی و مشاوره ها در زمینه مشاغل مورد نیاز آلمان به شما عزیزان می باشند؛ حتما با آن ها تماس حاصل نموده و یا به صورت حضوری از اطلاعات آنان استفاده نمایید.

سوالات پر تکرار مشاغل موردنیاز آلمان

علاوه بر مطالعه سوالات پرتکرار مشاغل موردنیاز آلمان می توانید با درج پرسش های خود در بخش دیدگاه از آخرین قوانین وضع شده توسط این کشور مطلع شوید.

شما می توانید با ارتباط با سفارت و یا از راه ساده تر و ارتباط با کارشناسان آی مهاجرتی از جدیدترین مشاغل مورد نیاز آلمان مطلع شوید.

خیر؛ به تازگی مشاغلی که از سوی دولت اعلام می شوند؛ همگی نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارند و با داشتن تخصص حرفه ای و فنی می توان با برخی از آن ها دست پیدا کرد.

در حال حاضر مشاغل پزشکی و جراحی از پر درآمدترین مشاغل آلمان شناخته می شود.

درآمد آنان بستگی به تخصص آنان، میزان تجربه و فعالیت آنان بستگی دارد؛ اما درآمد آنان می تواند از 6520 یورو تا 22500 یورو را در بر بگیرد.

خلبانان در آمدی از 2610 یورو تا 9020 یورو را به دست می آورند.

دریافت ویزای کشور آلمان به روش های مختلف نیز در تخصص ماست که در ادامه می توانید برخی از آنها را ببینید:

نمایش ویدیو درباره کاور خدادادی ،رستمی
نمایش ویدیو درباره کاور فائزه گل محمدی
نمایش ویدیو درباره کاور زهرا شعاعی
نمایش ویدیو درباره کاور امیر امیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه