اعزام دانشجو به فرانسه

اعزام دانشجو به فرانسه یکی از راه های بسیار محبوب و پر طرفدار برای ورود به این کشور بوده که باعث شده تا در مدت زمانی کوتاهی بتوانید در یکی از بهترین دانشگاه های این کشور پذیرش بگیرید؛ در حال حاضر اعزام دانشجو به فرانسه در مقاطع تحصیلی مختلفی امکان پذیر می باشد.

در حال حاضر موسسات زیادی وجود داشته که به اعزام دانشجو می پردازند؛ در این بین انتخاب درست موسسه اعزام دانشجو به فرانسه به شما کمک کرده تا بتوانید در کوتاه ترین مدت زمان ممکن روند ورود خود را به این کشور و بدون هیچ مشکل و خطایی دنبال کنید؛ برای اطلاع از شرایط و همچنین روند اعزام دانشجو به فرانسه، از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

اعزام دانشجو به فرانسه

تجربه رسیدن به تحصیل در دانشگاه های فرانسه می تواند تا  حد زیادی وابسته به روند اعزام شما به این کشور داشته باشد ، در انتخاب راهنما و همراه خود دقت کنید.

فهرست مطالب

به صورت کلی یکی از مهم ترین شرایط اعزام دانشجو به فرانسه آگاهی از زبان این کشور بوده، متقاضیان باید برای ورود به این کشور و مهاجرت، به صورت کامل با زبان فرانسوی آشنایی داشته باشند؛ دیگر شرایط نیز می تواند با توجه به رشته تحصیلی، دانشگاه و مقطع متفاوت باشد؛ برای کسب اطلاعات کامل تر توصیه می کنیم در کنار در این مقاله عنوان شرایط تحصیل در فرانسه 2023 را مطالعه فرمایید.

تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به فرانسه

حتما تا به حال در موارد مختلف نام اعزام دانشجو و همچنین مهاجرت تحصیلی را شنیده اید اما در مورد تفاوت های این دو اطلاعات زیادی ندارید؛ این دو مورد دارای تفاوت های آشکاری هستند که در ادامه به هر مورد اشاره می کنیم.
مهم ترین تفاوت مهاجرت تحصیلی با اعزام دانشجو به فرانسه مدت زمان و قصد تحصیل بوده، در حال حاضر اعزام دانشجو به فرانسه به مواردی گفته شده که در آن متقاضی به منظور ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف، مدارس یا دانشگاه های این کشور را انتخاب کرده و عموما پس از پایان تحصیلات به کشور خود باز می گردد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو و پادکست اعزام دانشجو به فرانسه

روند اعزام دانشجو به فرانسه همواره یکی از مهم ترین دغده های افراد علاقه مند به این کشور می باشد که روناک در این ویدیو به آن پرداخته است.

امکان دانلود فایل صوتی به همراه پادکست نیز برایتان وجود دارد.

نمایش ویدیو درباره اعزام دانشجو به فرانسه
اعزام دانشجو به فرانسه

در اعزام دانشجو به فرانسه دانشگاهی و یا کشور که متقاضیان انتخاب می کنند، باید مورد تایید وزارت ایران بوده تا متقاضی بتواند پس از پایان تحصیلات به ایران باز گشته و با داشتن مدرک تحصیلی معتبر به انجام کار مورد نظر خود بپردازند؛ هنگام مهاجرت تحصیلی فرد کشوری خارجی مانند فرانسه را برای تحصیل انتخاب کرده و قصد داشته تا پس از پایان تحصیلات خود با تغییر اقامت تحصیلی به کاری به زندگی در این کشور ادامه دهند.

نکته حائز اهمیت در مهاجرت تحصیلی توجه به قوانین مهاجرتی و همچنین شرایط کاری کشور مورد نظر است؛ باید دقت کنید که کشور مورد نظرتان در مورد اقامت پس از تحصیل چه سیاست هایی را اتخاذ کرده و آیا امکان ورود به بازار کار وجود دارد یا خیر، برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد شرایط تحصیلی، حتما مقاله مهاجرت تحصیلی به فرانسه را مطالعه فرمایید.

موسسه اعزام دانشجو به فرانسه

موسسه اعزام دانشجو به فرانسه

موسسه اعزام دانشجو به فرانسه در واقع موسساتی هستند که در حال حاضر در ایران مشغول به کار بوده و از طرف وزارت علوم دارای مجوز می باشند، از آنجایی که این موسسه دارای محدودیت های مختلفی بوده، استفاده از آنها، بهترین راه برای ورود به دانشگاه های این کشور نمی باشد . موسسه اعزام دانشجو به فرانسه نمی تواند در مورد روش های مهاجرت تحصیلی و همچنین فرصت های شغلی بعد از تحصیل به افراد مشاوره داده و آنها را راهنمایی کند؛ اگر قصد مهاجرت تحصیلی به فرانسه را داشته باشید و بخواهید پس از پایان تحصیلات در این کشور بمانید موسسه اعزام دانشجو نمی توانند گزینه خوبی برای مشاوره و راهنمایی باشد.

موسسه اعزام دانشجو به فرانسه تنها در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم اجازه کار داشته لذا افرادی که قصد دارند در مدارس فرانسه تحصیل یا در دوره زبان شرکت کنند، استفاده از این موسسه امکان پذیر نیست؛ همچنین این موسسه تنها دارای مجوز پذیرش از دانشگاه هایی بوده که توسط وزارت علوم تایید شده اند؛ اگر متقاضی قصد تحصیل در موسسه و یا دانشگاه دیگری داشته باشد که توسط وزارت علوم تایید نشده، نمی تواند از موسسه اعزام دانشجو استفاده کند.

این موسسه تنها در دو یا چند کشوری که در مجوزشان ذکر شده فعالیت داشته، از همین رو دانشجویان برای انتخاب مکان تحصیل دچار محدودیت هستند؛ همچنین اگر با این موسسه به مشکلی برخورد کنید، امکان شکایت از طریق مراجع قضایی نبوده و تنها می توانید شکایت خود را به کار گروه اعلام نمایید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تفاوت موسسات اعزام دانشجو به فرانسه با موسسات مهاجرتی

تفاوت موسسات اعزام دانشجو به فرانسه با موسسات مهاجرتی در موارد مختلفی می باشد، امروزه موسسات مهاجرتی به صورت کاملا قانونی و با محدودیت های کم تر در زمینه اعزام دانشجو و مهاجرت تحصیلی فعالیت کرده و به افراد کمک می کنند.

این موسسات بر خلاف موسسات اعزام دانشجو به فرانسه، می تواند در زمینه مهاجرت تحصیلی، انتخاب کشور و دیگر فعالیت ها در روند مهاجرت به افراد مشاوره داده و روند را تسریع بخشند . در موسسات مهاجرتی شما می توانید تمامی مراکز تحصیلی در جهان را بررسی کرده و برای ورود به هر یک که تمایل دارید اقدام نمایید ، در حالی که موسسات اعزام دانشجو چنین آزادی عملی نداشته و تنها می توانند برای تعداد محدودی دانشگاه در خارج از کشور اقدام نمایند .

در واقع اعزام دانشجو به فرانسه برای ما در آی مهاجرتی هیچ گونه محدودتی ندارد و تنها کافی است تا شما مقطع و رشته درخواستی تان را به ما اعلام کنید.

علاوه بر این در موسسات اعزام دانشجو تنها روند پذیرش در دانشگاه برای شما انجام می شود و در هیچ یک از مراحل قبل و بعد از شروع تحصیل دیگر با شما نخواهند بود ، در حالی که موسسات مهاجرتی از ابتدای بررسی مقصدهای تحصیلی تا زمان مستقر شدن در خوابگاه و یا منزل انتخابی تان و شروع سال تحصیلی با شما خواهند بود .

 امروزه یکی از بهترین مشاورین و راهنماهای مهاجرتی در کشور ما، تیم کاربلد آی مهاجرتی بوده که با داشتن تیمی فوق العاده حرفه ای و آگاه و همچنین کیس های موفق بی شمار، راه ورود به دانشگاه های فرانسه را برای شما آسان می کند.

وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو

در این روزها عنوان وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو بسیار شنیده شده و توسط موسسات زیادی استفاده می شود؛ نکته حائز اهمیت این بوده که در حال حاضر و در دانشگاه های ایران به هیچ عنوان رشته ای با عنوان وکیل مهاجرتی وجود نداشته و این رشته تنها در برخی کشورها نظیر کانادا یا استرالیا تدریس می شود.

به صورت کلی برخی از موسسات اعزام دانشجو به فرانسه در کشورهای استرالیا یا کانادا دوره هایی را گذرانده و جهت مشاوره مهاجرتی مدرک دریافت می کنند، در نهایت موسسات اعزام دانشجو این مورد را به اشتباه وکیل مهاجرتی تلقی کرده و با این عنوان افراد زیادی را به سوی جذب می کنند.

با توجه به اینکه موسسات اعزام دانشجو به هیچ عنوان امکان ارائه مشاوره مهاجرتی نداشته و در صورت ارائه مشاوره در این زمینه متخلف محسوب می شوند، نمی توانند از این روش استفاده کرده و مشاوره مهاجرت انجام دهند، از همین رو استفاده از لفظ وکیل مهاجرت توسط اعزام دانشجو به فرانسه کاملا غیر قانونی بوده و صرفا جهت جذب متقاضی برای مهاجرت انجام می شود.

وکیل مهاجرتی در موسسه اعزام دانشجو

به صورت کلی در حال حاضر راه های بسیار زیادی برای مهاجرت به این کشور وجود داشته که تحصیل و اعزام دانشجو به فرانسه یکی از روش ها می باشد، برای اطلاع از جزئیات مهاجرت تحصیلی و همچنین آشنایی با دیگر روش ها حتما در کنار این مقاله 5 روش قانونی مهاجرت به فرانسه را مطالعه کنید.

قطعا برای دانشجویی درفرانسه به اطلاعات بیشتری نیاز خواهید داشت که در مقالات زیر به آن پرداخته ایم:

هزینه های اعزام دانشجو به فرانسه

هزینه های اعزام دانشجو به فرانسه با توجه به شرایط مختلف مانند شهر، دانشگاه و همچنین سبک زندگی افراد متغیر است و به صورت کلی هزینه های تحصیل در دانشگاه های فرانسه در مقایسه با سایر کشورهایی که آموزش با کیفیت مشابهی ارائه می دهند مناسب تر است .

البته دانشگاه های دولتی عموما رایگان بوده و تنها هزینه ثبت نام را از دانشجویان دریافت می کنند که مبلغ اندکی می باشد و در صورت پذیرش در دانشگاه های خصوصی موظف به پرداخت شهریه هستید که می تواند مبالغ قابل توجهی را شامل شود.

هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی فرانسه
لیسانس2770 یورو در سال
کارشناسی ارشد3770 یورو در سال
دکترا380 یورو در سال

 

به صورت کلی هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور توسط دولت تعیین شده و عموما در سراسر کشور یکسان می باشد؛ برای اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه های دولتی این کشور حتما از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

در حال حاضر در اعزام دانشجو به فرانسه هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور نسبتا بالاتر بوده و از 3000 تا 10000 یورو در سال متغیر است و رشته و مقطع تحصیلی به همراه دانشگاهی که برای تحصیل انتخاب می کنید در تعیین میزان هزینه ها موثر هستند ؛ اگر در مورد میزان هزینه های زندگی در این کشور هم کنجکاو هستید، توصیه می کنیم با لمس عنوان هزینه های زندگی در فرانسه و مهاجرت به آن این مقاله را مطالعه کرده تا با برآورد هزینه های زندگی آشنا شوید.

بورسیه ها در اعزام دانشجو به فرانسه

بورسیه ها در اعزام دانشجو به فرانسه راهی عالی و کمک کننده برای تحصیل در این کشور بوده که راهی عالی برای ورود به بهترین دانشگاه های این کشور و تحصیل در بهترین شهرهای فرانسه می باشد؛ این بورسیه ها به شما کمک کرده تا تنها بخاطر مشکلات مالی از تحصیل در بهترین مدارس و دانشگاه های محروم نشوید.

اما در هر حال این بورسیه ها به شما کمک کرده تا بخشی یا تمامی هزینه های تحصیل را پرداخته و گاها هزینه های زندگی و غذا، حمل و نقل و … را نیز پوشش می دهند؛ علاوه بر این بورسیه های تاثیر بسیار خوبی بر رزومه تحصیلی شما داشته و نشان دهنده این بوده که شما از نظر تحصیلی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده اید.

در حال حاضر دولت کشور فرانسه و همچنین موسسات خصوصی در این کشور هر ساله موقعیت های بورسیه بسیار متنوعی را در اختیار دانشجویان داخلی و خارجی قرار می دهند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط این بورسیه ها، حتما همین حالا به مقاله راهنمای جامع بورسیه تحصیلی فرانسه مراجعه فرمایید.

در این مقاله تا حد امکان سعی کردیم که شما را با اعزام دانشجو به فرانسه و شرایط آن آشنا کنیم، اگر هر گونه سوالی در مورد این روش و همچنین راه های آن در ذهنتان باقی مانده از طریق دفتر مرکزی و دفتر غرب تهران یا دفتر شیراز با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس بوده یا همین حالا به مقاله اخذ ویزای تحصیلی فرانسه مراجعه فرمایید.

سوالات پر تکرار اعزام دانشجو به فرانسه

کارشناسان آی مهاجرتی با جمع آوری مهم ترین مطالب در زمینه اعزام دانشجو به فرانسه راهنمای شما در این زمینه هستند و می توانید با مطالعه سوالات در ادامه اطلاعات خوبی را به کوتاه ترین شکل ممکن به دست آورید . در بخش دیدگاه نیز پاسخگوی تمامی سوالات شما خواهیم بود.

در واقع موسساتی هستند که در حال حاضر در ایران مشغول به کار بوده و از طرف وزارت علوم دارای مجوز می باشند.

این موسسات به شما کمک کرده تا از دانشگاه مورد علاقه خود پذیرش بگیرید و فعالیت های این روند را انجام دهد، همچنین مانند موسسات اعزام دانشجو به فرانسه دارای هیچ گونه محدودیتی از نظر مقطع تحصیلی، کشور و یا دانشگاه ندارند.

در حال حاضر هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی این کشور نسبتا بالاتر بوده و از 3000 تا 10000 یورو در سال متغیر است.

بله در حال حاضر دولت کشور فرانسه و همچنین موسسات خصوصی در این کشور هر ساله موقعیت های بورسیه بسیار متنوعی را در اختیار دانشجویان داخلی و خارجی قرار می دهند.

نکات حائز اهمیت در مهاجرت تحصیلی توجه به قوانین مهاجرتی و همچنین شرایط کاری کشور مورد نظر است؛ باید دقت کنید که کشور مورد نظرتان در مورد اقامت پس از تحصیل چه سیاست هایی را اتخاد کرده و آیا امکان ورود به بازار کار وجود دارد یا خیر.

در ادامه نیز می توانید تجربه کلاینت های ما در زمینه اخذ ویزای فرانسه را مشاهده و ما را بهتر بشناسید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه