تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه

تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه رویای دیرینه بسیاری از دانشجویان بین المللی است که موجب گشته بتوانید بدون نگرانی در مورد دانش زبانی به تحصیل پرداخته و مدرک رشته دلخواهتان را دریافت کنید . هر ساله موسسات آموزشی و دانشگاه های فرانسه به منظور جذب بیشتر دانشجویان بین المللی به سمت پیشرفت و تکامل گام برداشته و انواع برنامه های تحصیلی انگلیسی زبان را برای راحتی بیشتر دانشجویان خارجی ارائه می دهند.

تحصیل در فرانسه به زبان انگلیسی امروزه بسیار گسترش یافته و در حال حاضر بیش از 1500 برنامه تحصیلی در این کشور وجود دارد که به زبان انگلیسی آموزش داده می شوند.

تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه

تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه در رشته ها و مقاطع مختلفی برای دانشجویان بین المللی فراهم شده که مزایا و البته شرایط خاص خود را دارد.

فهرست مطالب

به صورت کلی برنامه های تحصیلی انگلیسی زبان در فرانسه، شامل 125 برنامه کارشناسی، 1200 برنامه کارشناسی ارشد، 90 دوره دکترا و 140 دوره تابستانی می شوند. شرایط ورود به هر مقطع تحصیلی در این کشور متفاوت است، از همین رو ما تمامی شرایط هر مقطع تحصیلی را به صورت جداگانه، در مقاله ای با عنوان شرایط تحصیل در فرانسه 2023 قرار داده ایم، لذا توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات کامل تر حتما به این مقاله مراجعه فرمایید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات کامل تر در مورد شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در فرانسه

خوشبختانه تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه در مقطع لیسانس قابل دسترسی است و امروزه دانشگاه های زیادی انواع برنامه های تحصیلی در این مقطع را در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهند.

نکته حائز اهمیت این است که عموما دانشگاه های این کشور مقطع لیسانس را به زبان فرانسوی آموزش داده و بیشتر برنامه های انگلیسی زبان، در دانشگاه های خصوصی یا در برخی از رشته های خاص قرار گرفته اند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه + پادکست

تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه در تمامی مقاطع امکان پذیر است که مونا جزئیات دقیق تر آن را برای شما می گوید و از طریق تماس با مشاورین آی مهاجرتی می توانید از راه های اقدام دریافت ویزای تحصیلی این کشور مطلع شوید.

نمایش ویدیو درباره تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه
تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه

تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در فرانسه موقعیت خوبیست که دانشجویان می توانند در آن مدرک مورد علاقه خود را در مدت زمان کوتاهی، از دانشگاه های معتبر این کشور به دست آورند. همچنین دانشجویان فرصت این را داشته که حین تحصیل به زبان انگلیسی در دوره لیسانس فرانسه، مهارت های زبان فرانسوی خود را گسترش داده تا پس از پایان تحصیلات راحت تر در جامعه فرانسه پذیرفته شده و شغل مورد نظر خود را به دست آورند.

از مهم ترین و محبوب ترین رشته های تحصیل مقطع کارشناسی در فرانسه به زبان انگلیسی می توان به هنر، سیاست، فلسفه، اقتصاد، فناوری اطلاعات، تجارت، امور مالی، علوم کامپیوتر، طراحی مد و سینما اشاره کرد.

همانطور که می دانید مهاجرت تحصیلی به کشور فرانسه دارای الزامات و شرایط بسیار زیادی است و عموما انجام مراحل این نوع مهاجرت بسیار پیچیده می باشد. از همین رو توصیه می کنیم مقاله 5 روش قانونی مهاجرت به فرانسه، را مطالعه فرمایید تا با این نوع مهاجرت و همچنین دیگر راه های قانونی مهاجرت به این کشور آشنا شوید.

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در فرانسه

در حال حاضر تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در فرانسه یکی از پر طرفدار ترین مقاطع تحصیلی در این کشور است که هر ساله دانشجویان بین المللی زیادی را به خود جذب می کند. امروزه دانشگاه های زیادی در این کشور وجود داشته که هر ساله بین بهترین دانشگاه های جهانی رتبه بندی می شوند.
در حال حاضر فرانسه یکی از پیشتازان تحصیلات تکمیلی بین المللی است و انواع برنامه های کارشناسی ارشد خود در زمینه های بازرگانی بین المللی، مدیریت، بازاریابی، مطالعات بین المللی، مهندسی، فناوری و حقوق را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

نکته حائز اهمیت این است که اصولا تحصیل در این مقطع به زبان انگلیسی دارای هزینه بوده و به صورت رایگان انجام نمی شود. به صورت کلی تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه در مقطع کارشناسی ارشد، باعث شده تا دانشجویان راحت تر در عرصه های مختلف به رقابت با دیگران پرداخته و عکس العمل بهتری را از خود نشان دهند.

همچنین این مقطع با ارائه مدارک تحصیلی بین المللی بسیار معتبر به پایان رسیده و دانشجویانی که در بهترین دانشگاه های این کشور به تحصیل می پردازند، دارای آینده شغلی و تحصیلی بسیار خوبی خواهند بود.

دکترا به زبان انگلیسی در فرانسه

دکترا به زبان انگلیسی در فرانسه

همچنین امروزه امکان تحصیل دکترا به زبان انگلیسی در فرانسه وجود دارد و تمامی دانشجویان می توانند تحصیلات PhD خود را به زبان انگلیسی انجام دهند. هر چند شرایط زبانی این مقطع عموما به نوع رشته ای که قصد تحصیل در آن را دارید وابسته است. برای مثال در رشته های علوم طبیعی و فناوری، انجام تحقیق و نگارش پایان نامه به طور کامل به زبان انگلیسی انجام شده اما در هنر و علوم انسانی این امر رایج نیست.

به صورت کلی برنامه های دکتری حین تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه به شما این امکان را داده که تمامی مهارت ها و تجربیاتی را که در دنیای کاری نیاز دارید به دست آورید. در این دوره شما می توانید بدون وجود موانع زبانی و به راحتی به زبان انگلیسی انواع تحقیقات، کنفرانس ها و پروژه مختلف را انجام داده و خود را در جامعه ای علمی بیابید.

بهتر است پیش از ارسال درخواست برای هر دانشگاه با شرایط آنها برای مقطع دکترا آشنا شوید. در این راه مطالعه مقاله تحصیل دکترا در فرانسه به شما کمک کرده که در کم ترین مدت زمان ممکن شرایط کلی مهاجرت تحصیلی در مقطع دکترا را ارزیابی کنید، از همین رو به هیچ عنوان مطالعه این مقاله کامل را از دست ندهید.

تحصیل در دانشگاه های کشور فرانسه بدین معنی است که شما می توانید زبان تحصیل خود را انتخاب کرده و سپس به دانشگاه وارد شوید ، این کشور به شما فرصت می دهد تا بتوانید ابتدا با شرکت در دوره های زبان به تسلط کافی رسیده و سپس درخواست پذیرش خود را ارائه دهید .

از این رو کارشناسان ما در آی مهاجرتی در این وبینار به تحصیل بدون مدرک زبان پرداخته اند که توصیه می کنیم مشاهده آن را از دست ندهید.

نمایش ویدیو درباره تحصیل بدون مدرک زبان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه عموما شامل مدارک آیلتس یا تافل است و دانشجویان با دارا بودن این مدارک تحصیلی معتبر می توانند به راحتی در یکی از بهترین دانشگاه های این کشور به تحصیل در رشته مورد نظر خود بپردازند. 

طبق شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه هر چه میزان نمره آیلتس یا تافل شما بالاتر باشد، شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه مورد علاقیتان راحت تر می شود.

حداقل نمره آیلتس مورد نیاز در بهترین دانشگاه های فرانسه
دانشگاه سوربن6.0دانشگاه مونپلیه6.0
دانشگاه پیر و ماری کوری6.0دانشگاه ایکس مارسی6.0
دانشگاه استراسبورگ6.5دانشگاه پل ساباتیر6.5

علاوه بر این شما می توانید پیش از ورود به دانشگاه های این کشور چند ماهی را در کشور فرانسه گذرانده و یا شرکت در دوره های زبان مناسب، مهارت های زبانی خود را در محیطی بین المللی گسترش دهید. در این راه مطالعه مقاله دوره های زبان در فرانسه گامی کوچک جهت آشنایی با شرایط شرکت در این دوره ها می باشد. از دیگر شرایط و مدارک لازم برای تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کپی مدرک مقطع قبلی
  • توصیه نامه تحصیلی
  • پاسپورت یا کارت شناسایی قانونی
  • عکس در سایز پاسپورت
  • هزینه ثبت نام دانشگاه (185 یورو مدرک لیسانس، 260 یورو مدرک کارشناسی ارشد و 390 یورو مقطع دکترا).
  • رزومه تحصیلی در صورت وجود
  • اثبات مهارت های زبانی
  • اثبات تمکن مالی

توصیه می کنیم تا به عنوان یک دانشجو با مطالعه عناوین زیر از شرایط کاری در فرانسه نیز مطلع شوید:

دانشگاه های انگلیسی زبان در فرانسه

به صورت کلی دانشگاه های انگلیسی زبان در فرانسه عموما برنامه های تحصیلی خود را در مقاطع متنوعی در اختیار دانشجویان قرار می دهند. از همین رو مهم است که با انواع دانشگاه های این کشور آشنا شده و بدانید چه دانشگاهی مقطع مورد نظر شما را ارائه می دهد.

در حال حاضر بهترین دانشگاه های تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه شامل دانشگاه لیون، دانشگاه پیر و ماری کوری، دانشگاه نانت، دانشگاه پاریس تک و دانشکده مهندسی اطلاعات و فناوری دیجیتال EFREI می شوند. شما می توانید برای آشنایی با هر دانشگاه این کشور در کنار این مقاله عنوان بهترین دانشگاه های فرانسه بر اساس شهر را که توسط بهترین مشاورین همین مجموعه تدوین شده، مطالعه فرمایید.

مقطع تحصیلی دانشگاه
لیسانس مدرسه تجارت بورگوندی، دانشگاه آمریکایی پاریس، اکول پلی تکنیک، دانشگاه پاریس ایست کرتیل، دانشگاه کلرمونت  ESC
فوق لیسانس دانشگاه ESIEE پاریس، دانشکده تجارت PSB پاریس، جورجیا تک لورن، دانشکده هنر و فرهنگ IESA، دانشگاه پاریس-سود
دکترا دانشکده مدیریت تولوز، موسسه پلی تکنیک پاریس، دانشگاه EIT

رشته های محبوب به زبان انگلیسی در فرانسه

در حال حاضر بیش از 1500 برنامه تحصیلی در این کشور به زبان انگلیسی تدریس شده که بیشتر مقطع تحصیلی تکمیلی را پوشش می دهند و اکثر این برنامه ها (حدوداً 1200) در سطح کارشناسی ارشد هستند. رشته های محبوب به زبان انگلیسی در فرانسه به دلایل مختلف نظیر دارا بودن بازار کار بهتر، درآمد خوب و… بیشتر مورد توجه دانشجویان بین المللی قرار گرفته اند.

شما می توانید با تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه و در رشته هایی که عموما دارای محبوبیت بالاتری هستند، در مدت زمان کم تری به درآمد رسیده و پله های ترقی را طی کنید. در حال حاضر پرطرفدارترین رشته ها به زبان انگلیسی در فرانسه برای دانشجویان بین المللی شامل موارد زیر می شود:

  • تجارت و مدیریت
  • مدیریت گردشگری، هتلداری و پذیرایی
  • علوم، محیط زیست، علوم بهداشتی
  • کشاورزی و صنایع کشاورزی
  • ریاضیات
  • مهندسی و فناوری
  • حقوق، اقتصاد، تجزیه و تحلیل داده ها، و امور مالی شرکت
  • علوم انسانی، زبان، ادبیات
  • علم فناوری و مدیریت
  • روابط بین المللی

در این مقاله تمامی سعی خود را کردیم تا شما را تا حد امکان با شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه آشنا کنیم، چنانچه هر گونه سوالی در مورد تحصیل در این کشور دارید، حتما از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین آی مهاجرتی در تماس بوده همچنین توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با شرایط مهاجرت تحصیلی، همین حالا به مقاله به روز و کامل اخذ ویزای تحصیلی فرانسه مراجعه فرمایید.

سوالات پرتکرار تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه

چنانچه در رابطه با تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه سوالی ذهن شما را مشغول نموده و یا تمایل دارید در این باره جزئیات بیشتری را دریافت کنید ، با مشاورین ما تماس گرفته و یا از طریق بخش دیدگاه پرسش خود را با ما در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان به جواب برسید.

بله امروزه بسیار از دانشگاه های کشور فرانسه دوره های تحصیلی متنوعی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.

امروزه تمامی افراد برای تحصیل به زبان انگلیسی در کشور فرانسه باید دارای مدرک زبان مانند آیلتس یا تافل با نمره مناسب باشند.

به صورت کلی دانشجویان می توانند راحت تر در عرصه های مختلف به رقابت با دیگران پرداخته و عکس العمل بهتری را از خود نشان دهند، همچنین این مقطع با ارائه مدارک تحصیلی بین المللی بسیار معتبر به پایان می رسد.

حین تحصیل به زبان انگلیسی در فرانسه رشته هایی مانند تجارت و مدیریت، مدیریت گردشگری، هتلداری و پذیرایی، علوم، محیط زیست، علوم بهداشتی و کشاورزی و صنایع کشاورزی دارای محبوبیت بالایی هستند.

دانشگاه لیون، دانشگاه پیر و ماری کوری، دانشگاه نانت، دانشگاه پاریس تک و دانشکده مهندسی اطلاعات و فناوری دیجیتال EFREI

با مشاهده ویدیو کلاینت های ما در می یابید که رسیدن به ویزای کشور فرانسه به راحتی در آی مهاجرتی امکان پذیر است:

نمایش ویدیو درباره کامیاب مختاری
پخش ویدیو
پخش ویدیو
نمایش ویدیو درباره کاور پویا اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه