ثبت شرکت در آلمان، راه آسان برای دریافت اقامت این کشور

ثبت شرکت در آلمان یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در حال حاضر کشور آلمان می‌باشد؛ که مزایا و ویژگی‌های بسیار مناسب و خوبی را برای افراد به ارمغان می‌آورد و در ادامه اقامت می‌تواند تابعیت و اقامت دائم این کشور را نیز برای سرمایه‌گذاران به همراه داشته باشد. کارشناسان آی مهاجرتی در ادامه این مقاله شرایط و قوانین لازم جهت ثبت شرکت در آلمان را به طور کامل به شما شرح خواهند داد.

تاسیس شرکت در آلمان به روش‌های مختلفی از جمله: مشارکت محدود آلمان، شرکت سهامی AG، GMBH (شرکت با مسئولیت محدود) و شرکت UG امکان پذیر است که هریک از این انواع شرکت‌ها دارای مزایا و ویژگی‌های خاص خود بوده و نیازمند شرایط و مدارکی متفاوت می‌باشد. 

ثبت شرکت در آلمان، راه آسان برای دریافت اقامت این کشور

جهت ثبت شرکت در آلمان باید یک طرح تجاری را به صورت دقیق به عنوان هدف خود از سرمایه گذاری در این کشور شرح دهید.

فهرست مطالب

به طور کلی مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت یک روش بسیار مناسب مهاجرت شناخته می‌شود؛ چون اقتصاد کشور آلمان بسیار قوی بوده و امکان موفقیت شما در این زمینه بسیار بالا است. ضمن اینکه دولت نیز جهت ثبت شرکت در آلمان و دیگر قوانین مالیاتی و هزینه‌ها درباره شرکت هیچگونه تفاوت یا تبعیضی بین شهروندان خارجی و آلمانی قائل نمی‌شود و شرایط برای همه یکسان است.

تازه دولت همه گونه حمایت و کمکی را در این مسیر به سرمایه‌گذاران خارجی می‌رساند. مقاله راه های دریافت اقامت آلمان  را در سایت ما مطالعه نمایید تا با مهاجرت و انواع روش‌های قانونی آَشنا شوید.

شرایط ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در آلمان و اخذ اقامت این کشور برای تمامی افراد خارجی ممکن و در دسترس می‌باشد، اما در اینجا جهت موفقیت و دستیابی به این هدف اطلاع از شرایط ثبت شرکت در آلمان بسیار مهم و اساسی می‌باشد. اولین و مهم‌ترین شرط لازم برای این امر این است که فعالیت تجاری و اقتصادی شما باید تاثیرات مثبتی بر اقتصاد آلمان بگذارد و منافع اقتصادی و نیازهای این کشور را برآورده نماید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو و پادکست ثبت شرکت در آلمان

یکی از بهترین روش‌های سرمایه گذاری در آلمان ثبت شرکت در این کشور است که تلاش نموده‌ایم شرایط اصلی و مهم آن را در ویدیو مقابل برای شما عزیزان بیان نماییم . 

در صورت وجود هرگونه سوال در این رابطه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره ثبت شرکت در آلمان
ثبت شرکت در آلمان، راه آسان برای دریافت اقامت این کشور

همچنین شما باید بتوانید هزینه ثبت شرکت در المان و تحقق برنامه تجاری خود را تامین نمایید. تمامی این‌ها باید در یک طرح توجیه اقتصادی یا همان بیزنس پلن قوی به دولت آلمان ارائه شود؛ باید بگوییم که بیزنس پلن دربرگیرنده تمامی برنامه‌ها و شرایط ثبت و تاسیس شرکت شما است و به صورت کاملا دقیق و با جزئیات توسط اتاق بازرگانی و صنایع محلی در آلمان بررسی می‌شود.

تاییدیه بیزنس پلن به معنای اعطای مجوز جهت اقدام و راه‌اندازی شرکت است؛ پس مهم‌ترین بخش مربوط به آن است. ضمن اینکه متقاضی ثبت شرکت باید حتما بالای 18 سال سن داشته باشد و بهتر است که کمتر از 45 سال باشد؛ چون افراد بالای 45 سال باید ثابت نمایند که توانایی لازم برای انجام کارها را داشته و از پس مدیریت و امور شرکت بر خواهند آمد.

شرایط ثبت شرکت برای ایرانیان

دقت داشته باشید که داشتن سابقه کیفری پاک و بدون هیچ‌گونه سابقه بسیار مهم است، همچنین در بیزنس پلن شما باید قدرت و برنامه استخدام حداقل 5 شهروند آلمانی وجود داشته باشد و پس از ثبت شرکت حتما 5 شهروند آلمانی را استخدام و نسبت به پرداخت حقوق، مزایا و مالیات آن‌ها و مالیات شرکت حتما اقدام شود و بودجه لازم برای آن دردسترس باشد.

اما در اینجا باید بگوییم که شرایط ثبت شرکت برای ایرانیان در آلمان کمی متفاوت و یا بهتر است بگوییم با کمی مشکل مواجه است؛ چون شهروندان ایرانی در حال حاضر قادر به افتتاح حساب برای خود و یا برای ثبت شرکت نمی‌باشند و این امر یکی از الزامات ثبت شرکت در آلمان است.

به همین دلیل توصیه می‌گردد که برای اینکه تاسیس شرکت در آلمان برای شما امکان‌پذیر شود؛ با یک دوست، اقوام، همکار و غیره که شهروند آلمان باشد در راه‌اندازی شرکت خود شراکت داشته باشید تا بتوانید برای افتتاح حساب و یا سایر مواردی که امکان محدودیت برای ایرانیان وجود دارد؛ از حضور وی استفاده نموده و محدودیت‌ها را از میان بردارید.

شناخت انواع شرکت ها برای ثبت شرکت در آلمان

ثبت شرکت در کشور آلمان می‌تواند به شکل‌های مختلفی انجام شود که هر یک دارای الزامات خاص خود و البته مهارت کافی را می‌طلبد، زیرا قدم گذاشتن به اقتصاد و بازار کاری آلمان بدون هیچ‌گونه تجربه آن هم برای ثبت شرکت قطعا با موفقیت همراه نخواهد بود.

توصیه می‌کنیم تا با اقدام به شیوه تاسیس شعبه و یا نمایندگی به کشور آلمان مهاجرت کنید تا با یک سابقه قبلی بتوانید هرچه موفق‌تر از قبل عمل کنید.

انواع شرکت‌هایی که می‌توان در کشور آلمان به ثبت رساند شامل موارد زیر می‌باشد:

  • شرکت‌های سهامی: شرکت با مسئولیت محدود (GMBH)، شرکت سهامی (AG)، مشارکت محدود با سهام (KGAA)
  • شرکت‌های تضامنی و مشارکت: تاسیس شعبه و نمایندگی

معرفی مراحل ثبت شرکت در آلمان

به طور کلی مراحل ثبت شرکت در آلمان شامل مراحل زیر می‌شود؛ البته دقت داشته باشید که با توجه به شرایط متفاوت فردی و یا انواع مختلف شرکت‌ها ممکن است تغییراتی کوچک و یا اقداماتی اضافه وجود داشته باشد؛ به همین خاطر همواره حضور یک متخصص و شخصی آشنا با این کار در حین ثبت شرکت در آلمان در کنارتان لازم است.

  • انتخاب نوع شرکت برای ثبت
  • انتخاب نام شرکت؛ این نام نباید تکراری باشد و باید بررسی کنید که اسم انتخابی قبلا توسط شرکتی دیگر ثبت نشده باشد.
  • تهیه اساس نامه شرکت
  • ثبت مدارک و اسناد شرکت در دفاتر رسمی آلمان
  • یک حساب بانکی تجاری افتتاح کرده و مبلغ سرمایه‌گذاری را به آن واریز کنید.
  • در مرحله آخر باید ثبت شرکت را نهایی نمایید.

شرایط ثبت برند در آلمان

ثبت برند در کشور آلمان همانند سایر شرکت‌های این کشور نیازمند رعایت الزامات مشخصی است که برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • داشتن اصالت: در ابتدای این مسیر شما باید ثابت کنید که تجارت شما از رقیبان پیشتاز بوده و می‌تواند در حوزه کاری‌تان بسیار موفق عمل کند.
  • شاخص بودن برند: علامت تجاری برند شما باید در تمامی رسانه‌های تبلغیاتی اعم از تلویزیون و بنر به خوبی دیده شود. و شاخص باشد.

برای این امر ابتدا باید به اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آلمان در مونیخ با تکمیل فرم اظهارنامه درخواست خود را به ثبت برسانید. در این فرم تمامی اطلاعات از جمله هویت متقاضی، نوع علامت تجاری، فهرست کالاها و خدمات را هم به انگلیسی و آلمانی پوشش داده و سپس هزینه‌های لازم پرداخت شود.

در صورتی که تمامی موارد رعایت شود، اجازه ثبت برند صادر شده و با چاپ به مدت سه ماه در روزنامه، فرصت اعتراض به افراد فعال در این زمینه را جهت شبیه بودن و یا هر مورد دیگر می‌دهد. در صورتی که مخالفتی وجود نداشته باشد، علامت تجاری توسط اداره ثبت اختراع علامت تجاری موردنظر را ثبت می‌کند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مدارک ثبت شرکت در آلمان

همانطور که در قسمت قبل گفتیم شما باید مراحلی را جهت ثبت شرکت در آلمان پشت سر بگذارید که برای طی کردن این مراحل نیاز به مدارک لازم جهت ثبت شرکت در آلمان دارید تا هر مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته و شرکت خود را باموفقیت کامل به ثبت رسانده و شروع به فعالیت نمایید. مهم‌ترین مدارک مورد نیاز به شرح زیر می‌باشند:

  • ارائه پاسپورتی که حداقل ۶ ماه اعتبار دارد
  • تکمیل فرم درخواست
  • شناسنامه کارت ملی و غیره
  • تعیین نام علامت شرکت تجاری و حقوقی
  • اساسنامه محضری (AOA)
  • مدارک شناسایی اعضای هیئت‌مدیره
  • فیش واریز سرمایه سهام
  • مدرک عدم سوء پیشینه
  • بیمه درمانی
  • اطلاعات مربوط به سهام‌داران و مدیران
  • آدرس محل زندگی در کشور آلمان
  • نشانی محل دفتر شرکت
  • چند قطعه عکس

بهترین شهر برای ثبت شرکت در آلمان

دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در آلمان یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به این کشور است. همچنین آلمان زیرساخت‌های اقتصادی بسیار محکمی دارد و از نظر رفاهی هم در لیست برتر کشورهای جهان قرار می‌گیرد که این موضوع موجب شده تمامی شهرهای آن برای ثبت شرکت، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی مناسب بوده و پتانسیل لازم را داشته باشد.

اما توجه داشته باشید که انتخاب بهترین شهر برای ثبت شرکت در آلمان از آنجا مهم است که هر شهری دارای برخی از ویژگی‌ها و امتیازات منحصر به فرد خود نیز می‌باشد که یقینا برای برخی از شرکت‌ها در زمینه‌هایی خاص بهتر و مناسب تر است. به همین خاطر شناخت مناسب شهرهای این کشور و بررسی آن‌ها می‌تواند در انتخاب و در نتیجه رشد و شرکت شما بسیار تاثیر گذار باشد. در ادامه برترین شهرها برای تاسیس شرکت در آلمان را می‌شناسیم.

بهترین شهر برای ثبت شرکت در آلمان

برلین

از آن جایی که برلین پایتخت کشور آلمان معرفی می‌شود؛ بسیاری از کسب و کارهای داخلی و خارجی توجه خود را معطوف به این شهر می‌کنند. علاوه بر این برلین از زیباترین شهرهای آلمان می‌باشد و پتانسیل بالایی در بخش توریستی دارد. ضمنا دفتر اصلی شرکت‌های بزرگی همچون وولکس واگن و SAP در این شهر قرار دارد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شهر برای ثبت شرکت اشاره خواهیم کرد:

  • گسترش امکانات رفاهی به دلیل قرار گرفتن پایتخت آلمان
  • فراهم بودن شرایط و فرصت‌ها جهت پروژه‌های استارت آپی
  • وجود فرصت‌های شغلی و ارتباطات کلی کسب و کار
  • حضور کارآفرینان و کمپانی‌های بزرگ و امکان برقراری ارتباط از طریق اتاق بازرگانی

فرانکفورت

بسیاری از ساکنین و مهاجرین خارجی این شهر را پایتخت مالی و اقتصادی آلمان معرفی می‌کنند که بهترین گزینه برای افرادی می‌باشد که قصد سرمایه گذاری مالی و ثبت شرکت در آلمان را دارند.

ضمن اینکه این شهر برای آموزش و تحصیل نیز دارای پتانسیل و امکانات بسیاری مناسبی از مدرسه تا پایان دانشگاه می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های مهم فرانکفورت در جهت ثبت شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برقرار بودن شرایط کاری در زمینه مالی و سرمایه‌گذاری برای کسب وکارها
  • سیستم آموزشی بسیار معتبر و با کیفیت
  • جمعیت کمتر نسبت به دیگر شهرها و آرامش بیشتر برای زندگی
  • وجود فرصت‌های آزاد شغلی برای کارآفرینی

هامبورگ

هامبورگ از دیگر مقصدهای محبوب مهاجران خارجی به خصوص ایرانیان است که به عنوان دومین شهر بزرگ آلمان نیز شناخته می‌شود. هامبورگ از دیگر مرکزهای ملی بازرگانی آلمان محسوب می‌شود که از طریق بندر هم به راه آبی متصل است. پیشرفت و توسعه هامبورگ به نوبه خود جای تحسین دارد و از این جهت مهاجران زیادی در این شهر حضور دارند. ویژگی های مهم هامبروگ به شرح زیر است:

  • پیشرفته بودن صنعت توریسم و گردشگری این شهر
  • توسعه سیستم آموزشی به ویژه در سال های اخیر
  • اهمیت بالای بهبود سیستم سلامت جامعه
  • بهبود مناسب بخش خدماتی شهر
  • اقتصاد قوی، پایدار و بسیار پر پتانسیل
  • توجه زیاد به صنعت گردشگری و خدمات تفریحی و زمینه های مناسب کارا،رینی در این حیطه

علاوه بر این دیگر شهرهای آلمان مانند دوسلدورف، مونیخ، درسدن و اشتوتگارت نیز ار دیگر شهرهای بسیار مناسب جهت ثبت شرکت در آلمان هستند که می توانید از طریق ارتباط و مشورت با مشاورین آی مهاجرتی از ویژگی‌ها و زمینه‌های مناسب کار و ثبت شرکت در آن‌ها مطلع شوید.

کوشیده ایم تا با جمع آوری مطالب مقالات زیر برخی از فاکتورهای تاثیرگذار در ثبت شرکت در آلمان را نیز برای شما عزیزان توضیح دهیم:

طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت آلمان

طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت آلمان را باید موثرترین عامل برای اخذ اجازه راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در آلمان نامید که نقش بسیار موثر و انکارناپذیری را در اخذ مجوز لازم جهت این امر دارا می‌باشد. شما با ارائه یک بیزنس پلن قوی؛ دولت و اتاق بازرگانی این کشور را متقاعد خواهید کرد که برای اقتصاد و بازار کار و شغل این کشور مفید بوده و بدین طریق اجازه تاسیس شرکت در آلمان را به دست می‌آورید.

متقاضیان در این طرح تجاری هدف خود را از ایجاد این شرکت، نحوه ایجاد شرکت و پروسه کار، میزان جذب نیروی کار، سرمایه ورودی به کشور، هزینه‌های انجام کار، پیش بینی میزان سود راه اندازی کسب و کار، امکان رشد و تعدد شعب و یا صادرات به خارج از کشور و مواردی دیگر از این قبیل را با جزئیات و اطلاعاتی دقیق بیان می‌نمایند.

باید بگوییم که یک بیزینس پلن کامل باید شامل مجموعه ای از پیش بینی های مالی برای تجارت باشد و این موضوع برای اتاق بازرگانی آلمان دارای اهمیتی بسیار است که شما طی سالیان آینده چه برنامه ای برای شرکت خود دارید و آن را کجای دنیای اقتصاد می بینید. توصیه می‌کنیم که طرح تجاری یا بیزینس پلن برای ثبت شرکت آلمان را حتما با مشورت و در کنار مشاورین و متخصصین این حوزه در آی مهاجرتی تهیه نمایید تا از کیفیت و قدرت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

هزینه ثبت انواع شرکت در آلمان چقدر است؟

یکی از مهم‌ترین مواردی که برای ثبت شرکت Gmbh در آلمان و یا تاسیس شرکت در آلمان به هر روشی وجود دارد؛ این است که سرمایه‌گذاران به چه میزان سرمایه نیاز دارند و به طور کلی هزینه ثبت شرکت در آلمان چقدر است؟! باید بگوییم که ثبت شرکت در آلمان با توجه به روش‌های مختلف نیاز به یک حداقل سرمایه اولیه دارد که باید حتما در حساب شرکت برای ثبت و شروع به کار موجود باشد.

جدول زیر هزینه لازم برای ثبت شرکت به روش‌های مختلف را مشاهده می‌کنید:

نوع شرکتحداقل هزینه
شرکت GMBH با مسئولیت محدود25 هزار یورو
شرکت سهامی AG50 هزار یورو
شرکت AG1 یورو

اما این تمام هزینه‌های لازم نیست، مثلا هزینه ثبت نام برای شرکت با مسئولیت محدود تقریباً 400 یورو می‌باشد که بر این مبالغ، هزینه اسناد رسمی تقریبا 850 یورو نیز افزوده میشود. علاوه بر این باید هزینه‌های حسابداری، حقوق و مزایای کارمندان و مالیات سال اول تا قبل از به درآمد رسیدن شرکت و غیره را نیز در نظر گرفت که برای مشاغل مختلف متفاوت خواهد بود.

پس پیش از هر اقدامی حتما از طریق مشاوره با کارشناسان آی مهاجرتی و طرح بیزنس پلن خود تمامی هزینه‌های خود را بررسی و ثبت کنید. ضمنا مقاله سرمایه گذاری در آلمان اطلاعات جامعی در این باره و سایر روش‌های سرمایه گذاری در این کشور به شما منتقل می کند؛ حتما آن را مطالعه فرمایید.

بررسی میزان مالیات در کشور آلمان

طبق قانون مالیات کشور آلمان تمامی افراد دارای درآمد در این کشور موظف به پرداخت مالیات هستند و حتی اگر شهروند این کشور نباشید، در صورتی که بیش از 183 روز در این کشور مانده و کار کنید، باید مالیات خود را پرداخت نمایید.

البته مالیات در آلمان بخش‌های مختلفی داشته و هر فرد با توجه به سطح درآمد و نوع فعالیت خود مالیات پرداخت می‌کند. خوب است مدنظر داشته باشید که عدم پرداخت مالیات در کشور قانونمندی همچون آلمان شما را با مشکلات زیادی رو به رو خواهد ساخت و خوب است که از همان ابتدا با رعایت تمامی قوانین مالیات خود را به صورت دقیق پرداخت کنید.

زمانی که در یک شرکت به عنوان نیرو به کار مشغول هستید، جای هیچ گونه نگرانی وجود نداشته و کارفرمای شما مالیات درآمد را برایتان پرداخت می‌کند اما در صورتی که خود صاحب شرکت هستید، باید برآورد صحیحی از پرداخت مالیات داشته باشید.

 

مقدار مالیات برای ثبت شرکت چقدر است؟

همانگونه که گفته شد، میزان پرداخت مالیات با توجه به سطح درآمد و نوع شغل متفاوت می‌باشد و افرادی که به دنبال ثبت شرکت در آلمان هستند، باید از میزان دقیق مالیات آگاه باشند. مالیات برای ثبت شرکت در آلمان برای شرکت‌های دولتی 15% است که برای شرکت‌های خصوصی از 23 تا 37 درصد متغیر خواهد بود.

خوب است بدانید که شرکت‌ها در آلمان علاوه بر پرداخت مالیات مشخص باید در هنگام فروش دارایی‌های تجاری خود، مالیات بر عایدی سرمایه را نیز پرداخت کنند.

در صورتی که در این مسیر پیچیدگی و یا ابهامی برایتان وجود دارد، حتما با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید تا کارشناسان جزئیات دقیق در این رابطه را در اختیارتان قرار دهند.

اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت

اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت یکی از مزایای بسیار خوب و مهم تاسیس شرکت در آلمان می‌باشد که باید بگوییم اکثر افراد به قصد دستیابی به این هدف مهم برای ثبت شرکت در آلمان اقدام می‌نمایند. مهاجرت به آلمان از طریق ثبت شرکت علاوه بر فراهم آوردن اقامت دائم و حتی تابعیت این کشور برای فرد سرمایه گذار؛ این امتیاز را برای همسر و فرزندان زیر 18 سال وی نیز به ارمغان می‌آورد.

باید بگوییم که اگر درخواست سرمایه‌گذاری و ثبت شرکت شما با موفقیت‌ همراه باشد، به شما اجازه اقامت موقت آلمان به مدت سه سال داده می‌شود که قابل تمدید نیز می‌باشد. اما باید توجه کنید که اگر به دنبال تمدید اجازه اقامت خود هستید، بیزنس و شرکت‌تان باید همچنان فعال و در یک وضعیت مالی پایدار و مناسب باشد. در نهایت پس از پنج سال اقامت و زندگی در آلمان، اخذ اقامت دائم و بعد از هشت سال زندگی و اقامت؛ اخذ تابعیت آلمان برای شما امکان پذیر می‌شود.

مزایای ثبت شرکت در آلمان برای کارآفرینان

چنانچه بخواهیم مزایای ثبت شرکت در آلمان را بررسی کنیم به موردهای متعددی برخواهیم خورد که برای مهاجرین از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. از مهم‌ترین این موارد می‌توان به عدم نیاز به سرمایه اولیه زیاد اشاره کرد که شما را با حداقل هزینه به اقتصاد این کشور وارد می‌سازد. هم چنین وجود زیرساخت‌های قوی تضمین موفقیت سرمایه‌گذاری و کار را به شما داده و زمینه‌های پیشرفت به خوبی برایتان فراهم است. از دیگر مزایای ثبت شرکت در آلمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فرصت زندگی در حوزه شینگن
  2. بهره‌مندی از حقوقی یکسان همانند تمامی کشورهای اتحادیه اروپا
  3. نرخ فساد نزدیک به صفر
  4. رسیدن به اقامت آلمان
  5. رسیدن به تابعیت و در نهایت پاسپورت
  6. عدم نیاز به شریک و یا کارمند آلمانی

مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر مرکزی و غرب در تهران و شیراز آماده ارائه بهترین راهنمایی‌ها و مشاورات به شما عزیزان در زمینه ثبت شرکت در آلمان می باشند؛ با آن‌ها تماس حاصل کرده و یا به صورت حضوری از اطلاعات آنان بهره‌مند شوید. همچنین مقاله شرایط کار در آلمان برای شما عزیزان به صورت رایگان در سایت قرار داده شده است؛ تا شما را با قوانین کار این کشور بیشتر آشنا سازد.

سوالات پر تکرار ثبت شرکت در آلمان

می‌توانید از طریق بخش دیدگاه در پایین هر مقاله با کارشناسان ما در تماس باشید و با درج سوال خود در رابطه با ثبت شرکت در آلمان به پاسخ صحیح نیز برسید.

شما پس از 5 سال زندگی و پرداخت مالیات خود در این کشور قادر به اخذ اقامت دائم و پس از 8 سال قادر به دریافت تابعیت این کشور می‌شوید.

شما به حداقل مبلغ 25 هزار یورو برای ثبت شرکت در این کشور جهت دریافت اقامت دائم نیازمند می‌باشد.

بله در صورتی که با ثبت شرکت شما در این کشور موافقت شود؛ یک اقامت موقت 3 ساله برایتان صادر می شود که می‌تواند به اقامت دائم نیز مبدل گردد.

بله، یقینا این اقدام و فعالیت‌های بعدی شرکت شامل پرداخت مالیات در این کشور می‌شوند.

بله شهروندان خارجی با رعایت قوانین و داشتن شرایط لازم قادر به ثبت و راه‌اندازی شرکت در این کشور می‌باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه