شرایط و قوانین اجاره ملک در روسیه

شرایط و قوانین اجاره ملک در روسیه یکی از عوامل است که تمامی مهاجرینی که قصد نقل مکان و زندگی در این کشور را دارند، باید از آخرین اطلاعات و جدیدترین تغییرات آن مطلع شوند. این امر بدین منظور دارای اهمیت بالایی است که اجاره بخش قابل توجه ای از هزینه های زندگی و درآمد افراد را به خود اختصاص می دهد و هر مقدار کاهش و یا افزایش آن تاثیر قابل توجهی بر زندگی هر شخصی می گذارد.

طبق آمار شرایط مردم روسیه از لحاظ مسکن در حال مساعدی قرار دارد و چیزی در حدود 12% از آنان مستاجر هستند که بسیار آمار مناسبی برای یک جامعه است.

شرایط و قوانین اجاره ملک در روسیه

اجاره ملک در روسیه در تمامی شهرهای این کشور و با هزینه های مختلفی امکان پذیر است و به بودجه شما بستگی دارد.

فهرست مطالب

همچنین بیش از نیمی از جمعیت این کشور در آپارتمان ساکن هستند که این باعث تعداد بالای آپارتمان در مقابل خانه های شخصی در این کشور شده است.

همچنین با اینکه طی دو سه سال گذشته رشد اجاره بها و قیمت خرید و فروش خانه و آپارتمان در روسیه افزایش قابل توجهی داشته است؛ اما اجاره خانه در روسیه معضل نمی باشد و شهروندان از میزان و مقدار قیمت ها رضایت نسبی دارند. به نوعی روسیه کشور گرانی برای اجاره و خرید ملک نیست.

اگر شما قصد مهاجرت به این کشور را دارید، حتما مقاله هزینه های زندگی در کشور روسیه را مطالعه کنید، تا سایر مخارج و هزینه های موجود در روسیه را دقیق بشناسید و همچنین از طریق ارتباط با مشاورین خبره آی مهاجرتی اطلاعات خود از شرایط و قوانین اجاره ملک در روسیه را افزایش دهید.

یافتن خانه های اجاره ای در روسیه

جهت یافتن خانه های اجاره ای در روسیه روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید باتوجه به شرایط خود مناسب ترین را انتخاب کرده و اقدام نمایید. اگر دارای دوست، اشنا و یا فامیلی در روسیه هستید، می توانید این امر را به آنان واگذار کنید تا باتوجه به خواسته تان خانه مناسب را برای شما بیایند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
شرایط و قوانین اجاره ملک در روسیه

اما اگر خودتان امکان دسترسی و حضور جهت اجاره خانه در روسیه را دارید، بهترین کار مراجعه به مشاورین املاک در مناطق مختلف در شهر مدنظرتان است تا گزینه های مختلف با قیمت های مختلف را از نزدیک مشاهده نمایید و آنان را بررسی کنید، در نهایت خواهید توانست بهترین مورد را برگزینید.

اما اگر قصد دارید به صورت غیر حضوری ملک مورد نظر را یافته و مستقیما به آنجا نقل مکان نمایید، باید بگوییم بهترین گزینه مراجعه به موسسات مهاجرتی معتبر در کشورمان است. اینگونه مشاوران قابل اعتماد نظیر آی مهاجرتی، تمامی شهرها، مناطق، مزایا و معایب هر منطقه، قیمت ها و به طور کل تمامی ویژگی ها املاک در روسیه را می شناسند و تجربه بالایی در اجاره ملک دارند.

مشاورین و کارشناسان می توانند طبق اهداف و بودجه شما، در زمانی بسیار کم و با هزینه ای بسیار مناسب بهترین گزینه های موجود را برایتان یافته و در نهایت با بررسی آن ها ایده آل ترین گزینه ای که خواهید پسندید را برایتان اجاره نمایند. پیشنهاد می کنیم عنوان شرایط اقتصاد کشور روسیه را نیز مطالعه کنید، تا روسیه دقیق تر بشناسید.

سایت های اجاره خانه در روسیه

سایت های اجاره خانه در روسیه

یکی دیگر از روش های بسیار مناسبی که در ادامه بررسی شرایط و قوانین اجاره ملک در روسیه این روزها چه توسط شهروندان خارجی و چه روس ها بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است، مراجعه به سایت های آگهی اجاره و فروش ملک، زمین، خانه و آپارتمان است.

جهت بررسی سایت های اجاره خانه در روسیه نیازی به حضور در این کشور نیست و گزینه های بسیار مختلفی از تمامی نقاط شهرها و روستاهای این کشور در دسترس شما قرار دارند. حتی اکثر مالکین نیز از این طریق ملک خود را برای اجاره آگهی می کنند که باعث وجود تنوع بسیاری شده است.

شما می توانید از قیمت اجاره هر خانه مطلع شده و عکس ها و ویدیوهای مختلفی از تمامی بخش های آپارتمان یا خانه آگهی شده را مشاهده کنید و شرایط آن را طبق خواسته تان بررسی نمایید. در صورت پسند نیز می توانید با مالک ارتباط برقرار نموده و برای مشاهده از نزدیک و عقد قرارداد اقدام کنید.

دقت داشته باشید که جهت بررسی و اجاره خانه در روسیه از طریق سایت، شما باید از شرایط، قوانین اجاره، بازه های قیمتی در مناطق مدنظرتان و غیره کاملا مطلع باشید و فقط قصد جستجوی ملک را نمایید. اما اگر اولین بار قصد اجاره خانه در روسیه را دارید، باید حتما با مشاورین و متخصصین ما مشورت نموده تا این اطلاعات را به دست آورید و در حین جستجوی آنلاین بفهمید کرام گزینه مناسب و کدام نامناسب است.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

سایت اجاره خانه مبله در روسیه

برخی از دانشجویان و افرادی که قصد اقامت کوتاه مدت یا غیر دائم در روسیه را دارند، یا می خواهند مکان اقامت خود را در مدت کوتاهی جابه جا نمایند، به دنبال آپارتمان یا خانه های مبله هستند که نیازی به خرید لوازم خانه نداشته باشند. سایت اجاره خانه مبله در روسیه جداگانه نیست و اکثر سایت های موجود آگهی های مبله را نیز به شما نشان می دهند.

شما می توانید در این سایت ها انتخاب کنید که قصد بررسی خانه های مبله دارید یا خانه های غیر مبله. دقت داشته باشید که خانه و آپارتمان های مبله در روسیه در مقایسه با همان ملک بدون وسائل دارای اجاره ماهانه بالاتری خواهند بود، اما در قبال آن نیاز به تهیه لوازم اقامت و زندگی ندارید.

در ادامه چندی از معتبرترین و مشهورترین سایت هایی که جهت اجاره خانه در روسیه در حال فعالیت هستند و انواع خانه ها و آپارتمان های مبله و غیر مبله را به شما نمایش خواهند داد را مشاهده می نمایید:

لازم به ذکر است که اگر دانشجو هستید و قصد تحصیل در روسیه را دارید، حتما مقاله کیفیت خوابگاه های دانشجویی روسیه را مطالعه کنید، تا پیش از نقل مکان بتوانید تصمیم مناسبی برای محل اقامت خود در خواُبگاه و یا در آپارتمان خصوصی بگیرید.

  • https://www.cozycozy.com/us/russia-vacation-rentals
  • https://moscowestates.com/houses-for-rent
  • https://www.cian.ru/
  • https://domclick.ru/
  • https://onrealt.ru/
  • https://www.mirkvartir.ru/
  • http://etagi.com/
  • https://www.nestpick.com/russia/
  • https://www.luxuryestate.com/rent/russia
  • https://www.hometogo.com/russia/

Furnished house rental site in Russia

شرایط اجاره خانه در روسیه

شرایط اجاره خانه در روسیه دارای شرایط خاص یا پیچیده ای نیست؛ اما معمولا صاحب خانه ها شرایطی را برای اجاره ملک خود در نظر می گیرند. به طور قطع شهر و محله قرار گرفتن ملک بیش ترین تاثیر را بر بازه قیمت دارد و یا این که هرگونه تعمیرات و یا نوسازی درون ساختمان می تواند باعث افزایش قیمت نسبت به مورد های مشابه گردد.

باید توجه داشته باشید که شرایط و قوانین اجاره ملک در روسیه به نحوی است که با اجاره خانه در روسیه افراد نمی توانند به امتیاز ویزای دائم یا موقت و یا هرگونه امتیاز اقامتی برسند. 

دقت داشته باشید که فقط خرید ملک در این کشور می تواند افراد را به امتیازهای اقامتی و اخذ ویزای طلایی برساند. پس شما باید از طریق دیگر روش های قانونی برای اخذ اقامت و ویزا اقدام کنید.

 
شرایط اجاره خانه در روسیه

البته افرادی که از طریق روش های مختلف مهاجرت به این کشور ویزای اقامت موقت یا دائم خود را اخذ نموده اند نیازی به دریافت مجوز دیگری برای اجاره آپارتمان در این کشور ندارند و می توانند در نقاط مختلف روسیه هرگونه ملکی که علاقمند هستند را اجاره کرده و در آن اقامت نمایند.

پیشنهاد می کنیم که مطلب مهم ترین روش های مهاجرت به روسیه را در سایت آی مهاجرتی مطالعه فرموده و به طور کامل با روش ها، مزایا و معایب این امر آشنا شده تا بتوانید مناسب ترین روش را برای خود برگزیده و یک مهاجرت و نقل مکان سریع، ارزان و موفق را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

چنانچه کشور روسیه را به عنوان مقصد خود انتخاب کرده اید ، با مطالعه عناوین زیر به شناخت هرچه بیشتر این کشور برسید:

قوانین اجاره خانه در روسیه

لازم به ذکر است که قوانین اجاره خانه در روسیه در برخی موارد به صورت قطعی و کاملا مشخص است و در برخی موارد به صورت قراردادی بین مستاجر و مالک تعیین می شود. اولین مورد اینکه باید تمامی شرایط و تعهدات مالک و مستاجر به صورت دقیق در قرارداد ذکر شود و به امضای طرفین قرارداد برسد. همچنین هریک از طرفین قصد فسخ قرارداد را پیش از موعد اتمام آن داشته باشد؛ باید حداقل 30 روز قبل آن را به طرف مقابل اعلام کند.

اما در مبلغ قرارداد معمول است که صاحب خانه اجاره 1 یا 2 ماه را زودتر از مستاجر دریافت و به عنوان پول پیش و رهن نزد خود نگه می دارد و در انتهای قرارداد به جای اجاره ماه های آخر محاسبه می شود. همچنین برخی از مالکین ممکن است که از مستاجر خود یک چک ضمانتی از مستاجر را درخواست کنند که تمامی این ها قراردادی است و هیچ کدام قانون دقیقی ندارد.

مبلغ ودیعه جهت ضمانتی است که در صورت خسارتی به ملک وارد شود از آن کم و یا توسط مستاجر پرداخت شود. از آن جا که بازار اجاره خانه در روسیه و قیمت ها ثبات نسبتا خوبی دارد؛ معمولا قراردادها می تواند تا 3 ساله نیز منعقد شوند و در این مدت نیز اجاره های املاک تغییرات چندانی نمی کنند. ضمنا مقاله راهنمای تحصیل در روسیه توسط مشاورین آی مهاجرتی به طور رایگان با جدیدترین اطلاعات در سایت ما قرار گرفته است.

هزینه های اجاره خانه در روسیه

هزینه اجاره خانه در روسیه به عوامل مختلفی مثل: شهر و محله، ابعاد و تعداد اتاق خواب، طبقه آپارتمان، امکانات و تجهیزات موجود در ساختمان و غیره بستگی دارد. همچنین در بین تمامی نقاط مختلف این کشور کلان شهرها از بالاترین قیمت ها برخوردارند که دلیل آن وجود رفاه، خدمات، فرصت های شغلی و امکانات بیش تر در آن ها می باشد.

در ادامه مبلغ اجاره خانه در روسیه در چند شهر مهم به صورت ماهانه و به روبل را می بینید:

شهر اجاره آپارتمان 1 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 1 خواب حومه شهر اجاره آپارتمان 3 خواب مرکز شهر اجاره آپارتمان 3 خواب حومه شهر
موسکو 67,615.67 41,135.29 140,988.67 77,894.57
نووسیبیریک 29,978.16 18,920.56 57,728.61 33,523.59
سن پترزبورگ 42,444.44 26,660.38 86,814.88 54,450.00
کازان 29,799.64 18,005.21 54,545.45 33,333.33

البته علاوه بر هزینه اجاره باید سایر هزینه ها مانند هزینه های قبوض، مالیات، عواض و خدمات نیز در شهرهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد، که در روسیه نیز این موارد در شهرهای بزرگ و مهم از شهرهای کوچک و روستاها گرانتر است. در جدول زیر برخی از هزینه های وارد بر زندگی در املاک مختلف در شهرهای مختلف روسیه را به روبل مشاهده می کنید:

             شهر هزینه قبوض( آب، برق، گاز و غیره) هزینه اینترنت ADSL با سرعت 60 Mb/s هزینه موبایل با 10 گیگابایت اینترنت
موسکو 9,805.22 523.55 593.21
نووسیبیریک 7,216.48 621.03 770.00
سن پترزبورگ 8,650.04 534.92 530.69
کازان 6,844.37 485.26 920.00

وبینار آشنایی با ویزای بازنشستگی و تمکن مالی

از جمله روش هایی که می توان به واسطه آن به ویزا و اقامت کشورهای مختلف رسید ، اقدام از طریق ویزای بازنشستگی و یا تمکن مالی است که کارشناس ارشد مهاجرتی ما در این وبینار به آن پرداخته است.

توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورتی که سوالی در این زمینه دارید با دفاتر تهران و شیراز ما در تماس باشید.

نمایش ویدیو درباره ویزای بازنشستگی یا تمکن مالی

تفاوت قیمت اجاره خانه در مسکو با سایر شهر های روسیه

شاید برای برخی از متقاضیان اجاره خانه در روسیه این سوال وجود داشته باشد که دلیل این تفاوت قیمت اجاره خانه در مسکو با سایر شهر های روسیه برای چیست؟! باید بگوییم که موسکو به عنوان پایتخت روسیه یکی از مدرن ترین و پر امکانات ترین شهرهای این کشور است و مردم ساکن در آن از بالاترین سطح رفاه در این کشور برخوردارند.

همچنین به دلیل وجود شرکت ها، صنایع و کارخانجات بسیار در کنار مراکز آموزشی و دانشگاه های معتبر آن میزان تقاضا برای ورود و مهاجرت به آن شهر اول روسیه می باشد که این چه از سوی مهاجرین داخلی و چه خارجی وجود دارد. این باعث هجوم جمعیت زیاد به این شهر و نیاز بالای به مسکن و خانه شده است.

به نوعی همواره میزان تقاضا برای اجاره بیش تر از میزان عرضه و گزینه های در دسترس است. این در کنار تمامی ویژگی های این شهر باعث افزایش قیمت املاک چه برای اجاره و چه خرید شده است. پس دقت کنید که اگر قصد اقامت در موسکو را دارید، باید مبلغی بالاتر از متوسط سطح اجاره در روسیه را پرداخت کنید. البته سن پترزبورگ و نووسیبیریک نیز همین شرایط را دارا هستند.

کارشناسان آی مهاجرتی در این مطلب شرایط و قوانین اجاره ملک در روسیه را شرح دادند، جهت کسب اطلاعات بیش تر با مشاورین ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید. مقاله قوانین مهاجرت از طریق کار در روسیه را نیز مطالعه نمایید.

سوالات پر تکرار شرایط و قوانین اجاره ملک در روسیه

در پایان می توانید برخی از سوالات متداولی که در رابطه با اجاره ملک در روسیه وجود دارد را مطالعه نموده و در صورتی که پرسشی در این زمینه دارید با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

گران ترین جهت اجاره خانه در روسیه را باید پایتخت این کشور شهر موسکو در نظر بگیرید.

بله، هموطنان ایرانی نیز می توانند به راحتی در کشور روسیه ملک مناسب خود را اجاره نموده و در آن ساکن شوند.

خیر، اجاره خانه در روسیه نمی تواند هیچ گونه امتیاز اقامتی یا ویزا را برای شهروندان خارجی به ارمغان آورد، این امتیاز فقط با خرید ملک تحت شرایط خاص و مشخصی امکان پذیر است.

بله، در تمامی شهرهای این کشور مستاجرین و متقاضیان قادر هستند که به اجاره ملک مد نظر خود به صورت مبله و یا غیر مبله اقدام کنند.

به صورت قانونی در این کشور معمولا مبلغ 1 یا 2 ماه اجاره را به صورت پیش جهت رهن و یا همان تضمین از مستاجرین دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه