مهاجرت تحصیلی به فرانسه

مهاجرت تحصیلی به فرانسه یکی از بهترین و ایمن ترین روش های مهاجرت به این کشور می باشد که مزایای بسیاری برای دانشجویان و در نهایت فارغ التحصیلان به همراه دارد و می تواند یک آینده بسیار موفقیت آمیز و مفتخرانه را در هر کجای جهان برای شما فراهم آورد.

 از آن جایی که مهاجرت تحصیلی به فرانسه یک روش حساس می باشد کارشناسان آی مهاجرتی این مطلب را برای افزایش اطلاعات شما عزیزان تهیه نموده اند. کشور فرانسه یکی از بهترین کشورهای جهان در ارائه و آموزش های دانشگاهی در جهان شناخته می شود و از یک سیستم آموزشی بسیار نوین و ایده آل برای تدریس دانشجویان بهره می برد که باعث آموزش و تربیت متخصصینی با دانش، با تجربه و وظیفه شناس می گردد.

 

مهاجرت تحصیلی به فرانسه

با یادگیری زبان فرانسوی و اخذ ویزای تحصیلی این کشور ، با حداقل هزینه آینده ای درخشان را برای خود رقم بزنید!

فهرست مطالب

ضمن اینکه با اتمام تحصیلات این مزایا به پایان نمی رسد، بلکه هنوز هم شرایط ایده آلی برای کار و یا ادامه تحصیل همچنان در اختیار فارغ التحصیلان قرار خواهد گرفت.

اگر علاقمند به تحصیل و اخذ مدرک از دانشگاه های فرانسه هستید، عنوان شرایط تحصیل در فرانسه 2023 تمام شرایط، مدارک و قوانین لازم و موجود برای اخذ پذیرش و قبولی در دانشگاه ها و رشته های مختلف در فرانسه را به طور کامل، دقیق و با جزئیاتی مهم به شما عزیزان ارائه می کند؛ مطالعه آن را به هیچ عنوان از دست ندهید . در ادامه با ما همراه باشید تا تمام آنچه برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه لازم است را به شما بگوییم.

مراحل مهاجرت تحصیلی به فرانسه

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل نیازمند انجام مراحل مختلفی داشته تا با پشت سر گذاشتن آنان بتوان به یک مهاجرت موفقیت آمیز دست پیدا کرد. مهاجرت تحصیلی به فرانسه در ابتدای امر نیاز به اخذ پذیرش و قبولی در یک دانشگاه فرانسوی دارد تا شما بتوانید برای ادامه تحصیل خود به این کشور نقل مکان کرده و تحصیلات خود را ادامه داده و مدرک خود را اخذ کنید.

 

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مهاجرت تحصیلی به فرانسه

دقت کنید هر دانشگاه شرایط، قوانین و مدارک خاص خود را داشته و از متقاضیان درخواست می کند؛ پس حتما پیش از هر اقدامی اطلاعات لازم را به صورت کامل و به روز به دست آورید؛ چون هرگونه جزئی ترین ایراد یا نقص در مدارک درخواست پذیرش شما را رد می کند. نکته مهم اینکه مهاجرت به فرانسه تحصیلی پس از اخذ پذیرش فقط برای شما یک ویزای موقت به طول مدت زمان تحصیلتان را به همراه دارد و هیچگونه اقامت دائمی با پذیرش تحصیلی برای هیچ فردی صادر نمی شود.

به همین خاطر شما باید پس از اتمام تحصیلاتتان بتوانید در یک شغل توسط یک کارفرمای فرانسوی در این کشور استخدام شوید تا در ادامه با داشتن شرایط و مدت زمان لازم به اقامت دائم و حتی شهروندی فرانسه برسید. چنانچه پس از اخذ مدرک نتوانید در شغلی استخدام شده و یا در دانشگاهی برای ادامه تحصیل پذیرفته شوید؛ باید حتما به کشور خود بازگردید. به همین خاطر انجام کار دانشجویی در حین تحصیل می تواند یک تجربه و کمک عالی برای یافتن شغل پس از پایان تحصیلاتتان باشد.

اقامت تحصیلی فرانسه

همانطور که در بالا اشاره کردیم اخذ اقامت تحصیلی فرانسه نیازمند پذیرش و قبولی در دانشگاه های این کشور را دارد که منجر به صدور یک ویزای اقامتی موقت برای دانشجویان خارجی می شود؛ اما به هیچ عنوان از طریق پذیرش تحصیلی نمی توان اقامت دائم یا تابعیت این کشور را به دست آورد. این هدف فقط با اتمام تحصیلات و پس از آن یافتن شغلی مناسب و استخدام در آن امکان پذیر است.

ضمن اینکه اگر شما پس از دریافت مدرک نتوانید شغلی در فرانسه یافته و در آن شاغل شوید؛ دولت فرانسه شما ویزای شما را به هیچ عنوان تمدید ننموده و باید به کشور خودتان بازگردید. دقت داشته باشید که ویزای موقت تحصیلی با توجه به مقاطع مختلف و رشته های گوناگون می تواند با توجه به مدت زمان لازم برای اخذ مدرک از مدت 1 سال تا 7 سال صادر شود؛ اما در هر صورت موقتی بوده و در نهایت پایان می پذیرد.

پس اقامت تحصیلی فرانسه یک اقامت موقت بوده و دائمی شدن آن ملزم به یافتن شغل است. یافتن شغل در این کشور نیز بدون تجربه و اطلاعات بسیار سخت و مشکل است، از شما عزیزان تقاضا داریم که در این رابطه عنوان شرایط کاریابی و کار در فرانسه را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نموده و تمامی شرایط، قوانین و چگونگی یافتن یک کار مناسب با درآمد بالا را در این کشور بیاموزید؛ تا در نهایت مهاجرت تحصیلی به فرانسه برای شما با موفقیت کامل انجام پذیرد.

شرایط مهاجرت تحصیلی به فرانسه

شرایط مهاجرت تحصیلی به فرانسه

شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل ثابت و مشخص است که اولین قدم آن پذیرش در دانشگاه های این کشور می باشد. دستیابی به این هدف نیازمند یک داشتن یک رزومه تحصیلی قوی و بسیار کامل جهت ارائه به دانشگاه های این کشور است؛ حال هرچه رتبه و اعتبار دانشگاه بالاتر باشد، شرایط پذیرش آن سخت تر خواهد بود . در ادامه مهاجرت تحصیلی به فرانسه، پس از اتمام تحصیلات باید بتوانید در یک شغل در این کشور استخدام شده تا ویزای تحصیلی شما به ویزای کار تغییر داده شده و بتوانید در این کشور اقامت کرده؛ کار کنید و به اقامت دائم برسید. دقت داشته باشید که پس از اتمام تحصیلتان دولت فرانسه اجازه 12 ماه اقامت اضافه بر مدت ویزای تحصیلی را به شما می دهد تا به جستجوی کار بگردید؛ اما پس از این مدت در صورت استخدام نشدن باید حتما کشور را ترک کنید.

سپس در ادامه شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل اگر بعد از دریافت ویزای اشتغال و شروع به کار بتوانید 5 سال در فرانسه اقامت داشته، مالیات بپردازید و شاغل باشید، قادر به دریافت اقامت دائم این کشور خواهید و پس از اخذ اقامت دائم نیز می توانید برای دریافت شهروندی اقدام نمایید.

برای اینکه از بازار استخدام، نرخ بیکاری و میزان درآمدها در فرانسه مطلع شوید؛ مقاله شرایط اقتصاد فرانسه و سیستم های مالی آن می تواند اطلاعات بسیار قابل توجهی را به شما منتقل نماید. مطالعه آن را به هیچ عنوان از دست ندهید.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

مهاجرت تحصیلی به فرانسه با مدرک دیپلم

مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل همانطور که می دانید در تمامی سطوح و مقاطع امکان پذیر است، اما بسیاری از دانش آموزان در کشورمان علاقمند به مهاجرت تحصیلی به فرانسه با مدرک دیپلم هستند که از همان ابتدا تحصیلات دانشگاهی خود را در خارج از کشور به انجام برسانند. خوشبختانه این امکان در دانشگاه های دولتی و خصوصی امکان پذیر است.

برای ورود به دانشگاه های دولتی معمولا نیاز به مدرک زبان فرانسوی با حداقل سطح B2 می باشد و برای دانشگاه های خصوصی نیز همین مدرک لازم است و برای رشته های انگلیسی زبان مدرک آیلتس 6 مورد نیاز می باشد. از آنجایی که اکثر متقاضیان کشورمان مدرک زبان فرانسوی معتبری ندارند، جای هیچگونه ناراحتی نیست؛ زیرا می توانند با پذیرش در دوره های زبان فرانسوی این کشور به مدت 1 سال مدرک مناسب را اخذ و برای پذیرش دانشگاه پس از آن اقدام کنند.

به همین خاطر مهاجرت تحصیلی به فرانسه بدون مدرک زبان نیز امکان پذیر می باشد؛ متقاضیان باید ابتدا وارد کالج های فرانسه شوند و پس از تکمیل سطح زبان خود، اقدام به دریافت پذیرش از دانشگاه های فرانسه نمایند. دقت داشته باشید که حداقل سن لازم برای پذیرش در این دوره ها 18 سال می باشد و این دوره ها با پرداخت شهریه همراه هستند.

برای کسب جزئیات دقیق و آشنایی با کالج های معتبر و چگونگی ثبت نام و پذیرش در این دوره های زبان عنوان دوره های زبان در فرانسه را با دقت مطالعه فرموده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

Educational Emigration to France

مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه

همانگونه که مهاجرت تحصیلی به فرانسه دارای مراحل مختلف و متمایزی می باشد، هر مرحله نیز نیازمند ارائه مدارک خاص خود است. متقاضیان در ابتدای امر باید مدارکی را برای پذیرش دانشگاه و همچنین دریافت ویزای تحصیلی به دانشگاه و سفارت ارائه کرده تا بتوانند پذیرش تحصیلی و در نهایت ویزای موقت تحصیل خود را اخذ نمایند.

اما در نهایت مدارک لازم برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه شامل مدارکی نیز می شود که فارغ التحصیلان باید به کارفرمای خود ارائه نموده تا به استخدام در شغلی در آمده و در نهایت با ارائه مدارک لازم ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار مبدل سازند. این مدارک با توجه به شرایط و تحصیلات فرد و همچنین نوع مشاغل گوناگون، ممکن است تفاوت هایی با یکدیگر داشته باشد و یا مدارک اضافه درخواست شود؛ که حتما توسط کارفرمایان اعلام می گردد.

مدارک لازم مهاجرت تحصیلی به فرانسه
  • پاسپورت با اعتبار کافی 
  • ارائه ویزای تحصیلی به کارفرما
  • ارائه آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده به کارفرما
  • مدرک زبان معتبر و داشتن تسلط لازم و کافی به زبان فرانسوی
  • مدارک هویتی مانند شناسنامه
  • انگیزه نامه و هدف از استخدام در شغل پیش رو

طبق تجربه بالایی که در امر مهاجرت داریم، توصیه می کنیم که پیش از انتخاب یک روش مهاجرت حتما تمامی روش های موجود و شرایطشان را بررسی و سپس یک انتخاب قطعی و آگاهانه انجام دهید. مطلب 5 روش قانونی مهاجرت به فرانسه تمامی راه های قانونی مهاجرت به این کشور را خلاصه، دقیق و مفید به شما عزیزان ارائه می کند.

هزینه مهاجرت تحصیلی به فرانسه

یکی از مهم ترین موضوعات در بررسی صفر تا صد مهاجرت تحصیلی به فرانسه بررسی میزان هزینه ها و مخارج لازم برای مهاجرت، تحصیل و زندگی در این کشور است.

اطلاع از هزینه مهاجرت تحصیلی به فرانسه شما را در یک هوشیاری کامل از آینده مالی و هزینه های خود قرار خواهد داد تا بتواندید بهترین برنامه ریزی را انجام داده و در آینده با مشکل یا هزینه ای غیر منتظره مواجه نشوید.

در امر مهاجرت تحصیلی به فرانسه در برخی موارد مانند هزینه های اقامتی و زندگی با توجه به تفاوت سلیقه ها، فرهنگ، سبک و علایق افراد نمی توان مبلغی را برای همگان اعلام نمود.

اما ما می توانیم بر اساس تجارب و نتایجی که از دیگر دانشجویان ارسالی پیشین داریم، بازه ای را به صورت کلی و متوسط برای مخارج در نظر بگیریم.

مطلب هزینه های زندگی در فرانسه و مهاجرت به آن تمام جزئیات و مخارج را ریز به ریز به شما ارائه خواهد کرد.

The Cost of Study Migration to France

هزینه هامبالغ
هزینه اخذ ویزای تحصیلی99 یورو
هزینه تحصیل در دانشگاه دولتیرایگان اما حداکثر 400 یورو سالانه بابت ثبت نام
هزینه تحصیل در دانشگاه خصوصی4 هزار تا 20 هزار یورو سالانه
هزینه اجاره آپارتمان400 تا 1000 یورو ماهانه
هزینه خوراک250 تا 300 یورو ماهانه
هزینه پوشاک1000 تا 3000 یورو سالانه
هزینه حمل ونقل100 تا 150 یورو ماهانه
هزینه بیمه دانشجوییبا توجه به نوع بیمه متفاوت
هزینه خدمات رفاهی100 تا 300 یورور ماهانه
هزینه تفریح و سرگرمی50 تا 250 یورو ماهانه

مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به فرانسه

چگونه به فرانسه مهاجرت تحصیلی کنیم؟ جواب این سوال را باید از کارشناسان و مشاورین فعال در موسسات مهاجرتی معتبر بخواهید. کارشناسان فعال در این موسسه ها با تجربه بسیار بالایی که در امر مهاجرت به فرانسه از طریق تحصیل دارند؛ خواهند توانست بهترین، سریع ترین، ارزان ترین و موفقیت آمیزترین ایده ها و روش ها را به شما ارائه نمایند و از ابتدا تا انتهای دریافت اقامت دائمتان پا به پا همراهتان باشند.

البته انتخاب یک موسسه معتبر، باتجربه و سوابق درخشان مهم ترین قدم است، که تعیین ننده میزان موفقیت و هزینه های شما می باشد. به همین خاطر بررسی کارنامه و سوابق آنان از اعم واجبات است و بهترین ملاک برای میزان اعتماد به یک موسسه و یا مشاور.

کارشناسان ما در آی مهاجرتی با ارائه مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به فرانسه در ابتدای امر بر اساس شرایط، بودجه و اهداف شما مناسب ترین روش و ایده ها را به شما منتقل می نمایند تا با مشورت و انتخاب نهایی توسط شما برای ادامه راه و همکاری جهت رسیدن به این آینده و هدف بزرگ درکنار هم قدم بردارید.

با تماس با دفاتر مرکزی و غرب در تهران و دفتر شیراز تیم آی مهاجرتی می توانید تمامی سوالات و ابهامات خود را برای مهاجرت تحصیلی به فرانسه برطرف نموده و راهنمایی های لازم را از طریق مشاورین و کارشناسان خبره موسسه دریافت نمایید. همچنین مقاله سرمایه گذاری در فرانسه نیز به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است.

سوالات پر تکرار مهاجرت تحصیلی به فرانسه 

چنانچه تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت تحصیلی به فرانسه دارید ، سوال خود را از طریق بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید تا به دقیق ترین اطلاعات دست یابید.

بله، این امکان وجود دارد، اما نیازمند یافتن شغل و کار در این کشور پس از اتمام تحصیلات و دریافت مدرک از این کشور است.

هزینه تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور بسیار ارزان و می توان حتی گفت رایگان است، اما هزینه تحصیل در دانشگاه های خصوصی می تواند از 4 تا 20 هزار یورور را در بر بگیرد.

بله، علاقمدان می توانند با اخذ پذیرش در کالج های مربوطه و گذراندن دوره های زبان فرانسوی مدرک لازم جهت پذیرش و قبولی در دانشگاه های این کشور را به دست آورند.

خیر، دولت فرانسه به مدت 12 ماه به فارغ التحصیلان اجازه حضور اضافه در این کشور را داده تا بتوانند شغل مناسبی یافته و ویزای خود را تغییر و در این کشور ماندگار شوند.

بله، این امکان وجود داشته و از بزرگترین مزایای تحصیل در فرانسه است.

مفتخریم که تجربه کلاینت های خود از آی مهاجرتی در رابطه با اخذ ویزای فرانسه را با شما در میان بگذاریم:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه