شرایط اجاره ملک در هلند

شرایط اجاره ملک در هلند برای هر کسی که قصد مهاجرت و اقامت در هلند را دارد بسیار مهم است چرا که باید با توجه به سرمایه در دسترس و شرایط فردی انتخاب درستی را انجام دهد و از ایجاد ضرر های احتمالی جلوگیری شود.

این امر به خصوص برای دانشجویانی مهم است؛ که قصد اقامت در خارج از خوابگاه های دانشگاهی را دارند و می خواهند صرفه جویی در هزینه های جاری خود را به حداکثر ممکن برسانند.

شرایط اجاره ملک در هلند

هزینه های اجاره آپارتمان در شهرهای مختلف هلند با یکدیگر متفاوت است که گاها این تفاوت می تواند قابل توجه باشد.

فهرست مطالب

همچنین علاوه بر دانشجویان، کسانی که تازه به این کشور مهاجرت کرده و قصد اقامت دارند قبل از یافتن خانه ای مناسب برای خرید، اجاره خانه در هلند به صرفه تر کرایه ی هتل ها است. اگر شما هم قصد خرید ملک در هلند را دارید و به فکر دریافت اقامت از این راه هستید؛ می توانید با مطالعه مقاله اقامت با خرید ملک در هلند از این شرایط آگاه شوید.

بخش مهم انتخاب خانه برای اجاره این است که هزینه آن نسبت به خود خانه به صرفه باشد و همچنین میزان هزینه های آن متناسب با سرمایه و یا درآمد فرد باشد. شما می توانید با مطالعه این مقاله که توسط تیم با تجربه آی مهاجرتی تهیه شده از شرایط اجاره ملک در هلند با خبر شده و یا با تماس با کارشناسان خبره ما انتخابی آسوده و مطمئن داشته باشید.

نحوه یافتن خانه های اجاره ای در هلند

همان طور که اشاره کردیم یافتن یک خانه مناسب با توجه به قیمت آن برای اجاره یکی از موارد مهم برای افراد به خصوص برای دانشجویان است، مخصوصا در شرایطی که خانه های در دسترس برای اجاره محدود هستند. افرادی که قصد اجاره خانه در هلند را دارند؛ می توانند با کمک از مشاورین و آژانس های املاکی و پرداخت هزینه به آن ها به راحتی خانه مورد نظر خود را پیدا کنند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیوشرایط اجاره ملک در هلند + پادکست

اجاره ملک در کشور هلند باید با توجه به شرایط فردی و مالی  صورت پذیرد که مونا از جزئیات دقیق‌تر آن می‌گوید.

این ویدیو را تا انتها تماشا نموده و از طریق دریافت مشاوره از کارشناسان ما به هر آنچه که تمایل دارید، در چشم برهم زدنی برسید.

نمایش ویدیو درباره کاور شرایط اجاره ملک در هلند
شرایط اجاره ملک در هلند

اما افرادی مانند دانشجویان که قصد ندارند هزینه ای را برای آژانس های املاکی پرداخت کنند و به دنبال صرفه جویی هستند می توانند به سایت دانشگاه خود مراجعه کنند زیرا که در سایت دانشگاه علاوه بر خوابگاه ها، چند لینک پیشنهاد خانه های مناسب برای دانشجویان وجود دارد. همچنین در بعضی اوقات آگهی هایی در محیط دانشگاه برای اجاره به دانشجویان نیز نصب می گردد که به راحتی می توان آن ها را یافت.

خوب است بدانید که ساده ترین نحوه یافتن خانه های اجاره ای در هلند جست و جو در سایت ها است. سایت های زیادی وجود دارند که می توان به کمک آن ها خانه ای مناسب را انتخاب کرد. با کمک تمامی این روش ها می توانید خانه ای خوب را برای خود انتخاب کرده و در این کشور اقامت کنید.

سایت اجاره خانه در هلند

بهترین و ساده ترین روش برای یافتن و اجاره خانه در هلند مراجعه به سایت های معبتر می باشد. لیست زیر اسامی برخی از برترین سایت اجاره خانه در هلند با ذکر مزایای آن ها آورده شده:

  • Fulda.nl: این سایت بزرگ ترین سایت املاک در هلند با 20 سال سابقه کاری است که ماهانه بیشترین بازدید را نیز دارد. علاوه بر آن کل وب سایت به زبان انگلیسی بوده و کار را برای شما راحت تر می کند همچنین می توانید با اعمال فیلتر نزدیک ترین خانه را به خانه مورد نظر خود پیدا کنید.
  • Pararius.com: در این وب سایت می توان خانه هایی در سراسر هلند یافت. از نقاط قوت این سایت چند زبانه بودن آن مخصوصا انگلیسی است. همچنین عکس و فیلم های کاملی از خانه ها برای مشاهده قرار داده شده.
  • Directwonen.nl: این سایت قدیمی ترین سایت املاک هلند با فعالیتی بیش از 30 سال است. در این سایت می توان فیلتر های خوبی را برای جست و جو اعمال کرد اما برخی از لیست ها فقط با پرداخت هزینه قابل دسترسی هستند.

سایت های دیگر برای جست و جو عبارت اند از:

  • Houselink.nl
  • Rooming.nl
  • lamexpat.nl
  • Esteon.nl
سایت اجاره خانه مبله در هلند

سایت اجاره خانه مبله در هلند

سایت اجاره خانه مبله در هلند گزینه بسیار خوبی برای جست و جوی خانه مبله بدون صرف هزینه برای مشاورین املاک است، با سایت هایی که به شما معرفی کردیم شما می توانید به راحتی خانه های مبله را برای خود پیدا کنید. این سایت ها با داشتن فیلتر های زیاد در سایت و همچنین عکس و فیلم هایی از سراسر خانه می تواند انتخاب را برای مطمئن و راحت تر کنند.
بزرگ ترین تفاوت خانه های خالی با خانه های مبله در هزینه های آن می باشد. خانه های مبله بیشتر برای دانشجویان و یا کسانی که اقامت کوتاه مدت دارند مناسب تر است. قیمت اجاره خانه های خالی با این که از خانه های مبله ارزان تر می باشد ولی هزینه های خرید وسایل برای اقامت به آن اضافه می شود به همین دلیل اجاره این خانه ها برای کسانی که قصد اقامت بلند مدت را دارند بهتر است. همچنین می توان با خرید خانه خالی، دکوراسیون خانه را با دلخواه خود درست کرد.

البته بسیاری از افراد نسبت به وسائل استفاده شده در منازل نیز حس خوبی ندارند و همواره ترجیح می دهند که خود وسائل دست اول را استفاده نمایند؛ نه از وسائل استفاده شده توسط دیگران. به همین خاطر منازل مبله اکثر مواقع برای اقامت های کوتاه مدت مورد استفاده واقع می شوند و صاحب خانه هایی که قصد اجاره بلند مدت ملکشان را دارند، آن را خالی از وسائل ارائه می نمایند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرایط اجاره خانه در هلند

شرایط اجاره خانه در هلند بسیار راحت بوده و فقط چند شرط ساده دارد، اگر به آژانس املاک مراجعه می کنید همه این شرایط را برایتان شرح می دهند و همین طور در قراداد عنوان می شوند تا فرد قبل از امضای آن از همه ضوابط مطلع باشد و با اطمینان کامل قرارداد را امضا کند.

اما برای کسانی که مهاجر هستند ممکن است رویه قرارداد کمی طولانی تر باشد و به مدارکی برای ارائه نیاز باشد تا نوشتن قرارداد ممکن باشد، از شرایط اجاره ملک در هلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اثبات اینکه شما در هلند اقامت خواهید داشت.
  • پاسپورت یا شناسنامه عکس دار معتبر.
  • همچنین ممکن است از شما شماره خدمات شهروندی (BSN) خواسته شود.

همچنین باید درآمد داشتن خود را نیز اثبات کنید این کار را باید با ارائه قرارداد کاری با کارفرما و یا صورت حساب بانک هلندی انجام دهید. برای اطلاع از کار و مهاجرت از طریق کار به هلند می توانید به مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند سر زده و به کمک کارشناسان آی مهاجرتی موفق به مهاجرت و اجاره خانه در هلند شوید.

قوانین اجاره خانه در هلند

قوانین اجاره خانه در هلند ممکن است کمی پیچیده باشد اما نگران نباشید، زیرا که قبل از اتمام قراداد همه قوانین توسط صاحب خانه و یا مشاور املاک به شما توضیح داده می شوند. برخی از قوانین مستاجر عبارت اند از:

  • اجاره ماهانه توافق شده را به موقع پرداخت کنید.
  • قوانین خانه مورد توافق را رعایت کنید.
  • تعمیرات جزئی که ارزان هستند را خودتان پرداخت کنید.
  • به صاحب خانه اجازه دهید تا برای تعمیرات (در مدت معقول) وارد محل اقامت شود.
  • اگر قصد ترک خانه را قبل از مدت مشخص شده در قرارداد دارید از 2 الی 3 ماه قبل به صاحب خانه اطلاع دهید.

Rental Rules in Netherlands

هزینه اجاره خانه در هلند

همان طور که می دانید، عوامل زیادی در هزینه اجاره خانه در هلند تاثیر می گذارند؛ از این عوامل می توان به شهر و منطقه مورد نظر، اندازه ویژگی خانه بستگی داشته باشد.

اما از شرایط اجاره ملک در هلند این است که قیمت های اجاره از سوی دولت اعلام می شوند و صاحب خانه نمی تواند مطابق میل خود این قیمت را تغییر دهد.

اطلاع از قیمت ها برای همه کسانی که قصد اجاره خانه در هلند را دارد امری ضروری است به خصوص برای را انجام دهند.

می توان گفت که قیمت ها در شهر آمستردام بیشتر از سایر شهر ها می باشد، برای اطلاع از هزینه های زندگی در این شهر سایر شهر ها می توانید مقاله هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند را مطالعه کنید.

در جدول زیر هزینه متوسط اجاره در مرکز بعضی شهر ها برای شما جمع آوری شده است:

The Cost Of
Renting a House
in Netherlands

خانهقیمت به یورو
یک خوابه در آمستردام6800 تا 10000
سه خوابه در آمستردام1760 تا 3500
یک خوابه در لاهه955 تا 1600
سه خوابه در لاهه1450 تا 2500
یک خواب در اوترخت990 تا 1600
سه خوابه در اوترخت1500 تا 2500

در نظر داشته باشید که علاوه بر هزینه اجاره، هزینه های فرعی دیگری مانند قبض آب و برق و غیره وجود دارد که در جدول زیر آن را برای شما آورده ایم:

شهرهزینه به یورو
آمستردام154 تا 450
لاهه150 تا 318
اوترخت160 تا 430

مقالات زیر در انتخاب مقصد مناسب برای اجاره ملک در هلند کمک شایانی به شما خواهند کرد:

تفاوت قیمت اجاره خانه در آمستردام با سایر شهر های هلند

همان طور که می دانید آمستردام یعنی پایتخت هلند گران ترین شهر برای زندگی و اجاره خانه در هلند است، خانه های در دسترس در آمستردام می تواند از سایر شهر های کوچک کمی بیشتر باشد، اما اقامت در شهر آمستردام کیفیت بهتری از خانه را می تواند در اختیار قرار دهد و به همین دلیل متقاضیان بیشتری دارد که پیدا کردن خانه را کمی دشوار تر می کند.

تفاوت قیمت اجاره در آمستردام با سایر شهر های هلند زیاد است و می توان خانه ها را با قیمت به صرفه تری در شهر های کوچک هلند یافت به خصوص اگر قصد اجاره برای مدتی موقت را داشته باشید.

اما به طور کل از آنجایی که هزینه اجاره و خرید ملک در هلند کمی گران می باشد برای دانشجویان اقامت در خوابگاه پیشنهاد می شود.

تفاوت قیمت اجاره خانه در آمستردام با سایر شهر های هلند

از طرفی هر چه که تعداد دانشجویان مهاجر در یک شهر بیشتر باشد یافتن خانه های مناسب برای اقامت تک نفره می تواند دشوار تر شود؛ زیرا که متقاضی برای خانه های متناسب با زندگی دانشجویی بیشتر است و دایره خانه های در دسترس را کوچک تر می کند به همین دلیل باید جست و جو را دقیق تر و مدت زمان بیشتری را صرف کرد.

اجاره خانه در روتردام

اجاره خانه در روتردام نسبت به آمستردام ارزان تر است اما به طور کلی گران به شمار می رود و ممکن است گران تر بشود. اما از طرفی خانه های خوب و جا دار را به شما عرضه می دارد. از شرایط اجاره ملک در هلند در شهر روتردام با توجه به آن افراد دانشجو و کارمندان دولتی و کاگر را که سنی کمتر از 30 سال دارند را در اولویت پیدا کردن خانه قرار می دهد و به همین دلیل ممکن است یافتن خانه برای سایر افراد کمی دشوار تر گردد.

هزینه ی اجاره خانه در روتردام از 820 تا 2500 یورو متغیر می باشد، همچنین هزینه های فرعی که شامل قبض ها می شوند ماهانه از بین 160 تا 350 یورو می شود. تعداد خانه های مبله بسیار محدود تر است و اکثر آن ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. اما همچنان با این وجود روتردام شهری دلپذیر برای زندگی می باشد و روند پیدا کردن خانه می تواند زمان بر باشد اما غیر ممکن نیست. برای مهاجرت به این شهر می توانید به مقاله مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی مراجعه کنید.

در این عنوان که توسط کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی تهیه شده به شرایط اجاره ملک در هلند پرداخته شده است. اگر برای شما سوالی پیش آمده می توانید با تماس با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و همچنین شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پر تکرار شرایط اجاره ملک در هلند

چنانچه علاقه مند به اطلاع از شرایط اجاره ملک در هلند هستید و در این زمینه سوال دارید با مشاورین ما در تماس گرفته و یا پرسش خود را در باکس دیگاه درج کنید تا به جواب در کوتاه ترین زمان برسید.

شهر آمستردام گران ترین خانه برای زندگی و اجاره خانه می باشد.

خیر، برای اجاره خانه باید مدرکی ارائه کنید که اقامت شما را در هلند ثابت کند.

از طریق مشاوریان املاکی، آگهی ها و سایت ها می توان خانه مورد نظر را پیدا کرد.

برای اقامت کوتاه مدت خانه مبله شده و برای اقامت طولانی مدت خانه خالی بهتر است.

هزینه های اجاره می تواند در هر های مختلف متفاوت باشد اما از شرایط اجاره ملک در هلند این است که قیمت ها توسط دولت مشخص می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه