بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر

بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر می تواند به عنوان یک راهنمای خوب ، شما علاقه مندان به تحصیل در این کشور را به شکلی ایده آل راهنمایی نماید . با شناخت بهترین مقصدهای تحصیلی شما قادر خواهید بود به سوی آینده شغلی و تحصیلی درخشان گام بردارید.

ترکیه در دو دهه اخیر در جهت ارتقای کیفیت موسسات آموزشی خود تلاش های فراوانی کرده و امروزه دانشگاه های این کشور عموما در بین برخی از بهترین دانشگاه های جهان قرار گرفته است . در حال حاضر بسیاری از دانشگاه ها با رتبه های برتر و شهرت گسترده در ترکیه واقع شده و پذیرای دانشجویان داخلی و بین المللی هستند.

بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر

دانشگاه های کشور ترکیه با هزینه ای مقرون به صرفه ، رتبه خوب بین المللی  و نزدیکی با کشورمان انتخابی هوشمندانه هستند.

فهرست مطالب

شهرهای ترکیه برخی از بهترین کالج ها و دانشگاه ها با رتبه های عالی را در خود جای داده اند که با تحصیل در آنها می توانید در بهترین و شناخته شده ترین دانشگاه ها در رشته های حقوق، مدیریت بازرگانی، مهندسی و یا پزشکی، مشغول به تحصیل شوید؛ برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد شرایط تحصیلی در این کشور از طریق راه های ارتباطی با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید.

در حال حاضر بیش از 201 دانشگاه در ترکیه وجود دارد که به دو بخش دانشگاه های دولتی و خصوصی تقسیم می شوند؛ بسیاری از دانشگاه های برتر ترکیه در شهرهای بزرگ مانند استانبول و آنکارا واقع شده و برخی از آن ها نیز در شهرهای کوچک تر قرار دارند؛ برای آشنایی بیشتر با شهرهای مختلف این کشور حتما در کنار این عنوان مقاله آشنایی با 10 شهر جذاب ترکیه را مطالعه فرمایید.

بهترین دانشگاه های ترکیه در آنکارا

آنکارا به عنوان پایتخت ترکیه ، برخی از بهترین و محبوب ترین دانشگاه های این کشور را در خود جای داده است؛ این شهر از جمله شهرهای دانشجویی محبوب بین دانشجویان بین المللی بوده و هر ساله نیز دانشجویان زیادی را به سوی خود جذب می کنند.

به صورت کلی این شهر زیبا علاوه بر دارا بودن امکانات تفریحی و فرهنگی متنوع از نظر علمی نیز دارای دانشگاه های بسیار خوب می باشد؛ بهترین دانشگاه های ترکیه در آنکارا شامل دانشگاه بیلکنت، دانشگاه آنکارا و دانشگاه فنی خاورمیانه می شوند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر

دانشگاه بیلکنت آنکارا

اولین مورد در لیست بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر، دانشگاه بیلکنت آنکارا می باشد که یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویان بین المللی تلقی می گردد . نام این دانشگاه (Bilkent) در واقع مخفف کلمه شهر علم (bilim kenti) به زبان ترکی بوده و سطح علمی بالای این دانشگاه حتی از نامش نیز پیداست؛ امروزه دانشجویان می توانند از طیف وسیعی از رشته های تحصیلی که این دانشگاه ارائه می دهد، یکی را انتخاب کنند.

به صورت کلی بیلکنت دارای نه دانشکده بوده و این نه دانشکده شامل آموزش، مدیریت بازرگانی، علوم انسانی و ادبیات، مهندسی و حقوق می شوند؛ نکته حائز اهمیت در مورد این دانشگاه امکان تحصیل در تمامی رشته ها به زبان انگلیسی بوده که باعث شده تا موانع زبانی برای بسیاری از دانشجویان برداشته شود؛ از دیگر دلایل برتری این دانشگاه می توان به وجود طیف وسیعی از فعالیت های فوق برنامه مانند وجود باشگاه های ورزشی اختصاصی، کنفرانس ‌ها و سخنرانی ‌های مکرر، نمایشگاه‌ های هنری و فرهنگی و رویداد سالانه اشاره کرد.

این دانشگاه در لیست برترین دانشگاه های ترکیه، در رتبه بندی های معتبری نظیر تایمز رتبه 801 را به خود اختصاص داده و مدرک ارائه شده توسط آن بسیار معتبر می باشد؛ بیلکنت شامل رشته های علوم انسانی و هنر، تجارت و اقتصاد، مهندسی و فناوری، علوم اجتماعی و علوم کامپیوتر بوده و تمامی دروس در این دانشگاه بر اساس آخرین متد روز و در مقاطع تحصیلی مختلف مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تدریس می شوند.

دانشگاه حاجت تپه در آنکارا

دانشگاه حاجت تپه در آنکارا

دانشگاه حاجت تپه دانشگاه دولتی بوده که هر ساله در بین بهترین دانشگاههای ترکیه برای تحصیل قرار گرفته و طیف وسیعی از رشته های تحصیلی را به دانشجویان بین المللی و داخلی ارائه می دهد؛ این دانشگاه شامل دانشکده های دندانپزشکی و داروسازی و مراکز زیست پزشکی و چندین موسسه بهداشتی بوده و از محبوب ترین رشته ها در حاجت تپه رشته پزشکی می باشد . علاوه بر این دیگر در دانشگاه حاجت تپه رشته های تحصیلی نظیر اقتصاد، آموزش، علوم طبیعی، مهندسی، هنرهای زیبا، ادبیات و علوم ورزشی نیز تدریس شده و در حال حاضر دوره های ارائه شده در این دانشگاه به زبان های ترکی، انگلیسی، آلمانی و فرانسوی تدریس می شود.

از دیگر مزایای تحصیل در این دانشگاه در برترین دانشگاه های ترکیه می توان به بین ‌المللی‌ سازی مدرک تحصیلی اشاره کرد، به صورت کلی با توجه به اینکه این دانشگاه بیش از 500 قرارداد دوجانبه با دانشگاه‌ های سراسر جهان داشته تمامی مدارک ارائه شده از این دانشگاه در دیگر کشورهای جهان نیز معتبر می باشند.

یقینا دانشگاه هاجت تپه با 15 دانشکده، 15 مدرسه و مؤسسه تحصیلات تکمیلی، 2 مدرسه کاربردی، 1 هنرستان، 6 مدرسه حرفه ای و 101 مرکز تحقیقاتی کاربردی و همچنین بیش از 150 برنامه کارشناسی و 200 برنامه کارشناسی ارشد، جایگاه خود را در لیست بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر به دست آورده و هر ساله نیز در بین برترین دانشگاه های ترکیه و جهان قرار می گیرد.

ویدیو تحصیل در ترکیه

برای افرادی که به دنبال تحصیل در هر یک از دانشگاه های کشور ترکیه هستند ، آگاهی از صحیح از مسیر پیش رو می تواند بسیار کمک کننده باشد . 

از این رو در این وبینار ما به تحصیل در ترکیه پرداخته ایم تا تمامی اطلاعات مفید در این باره را در اختیارتان قرار دهیم . در صورت هرگونه سوال با مشاورین ما در آی مهاجرتی در ارتباط باشید.

نمایش ویدیو درباره وبینار تحصیل در ترکیه
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دانشگاه فنی خاورمیانه

دانشگاه فنی خاورمیانه یکی دیگر از برترین دانشگاه های ترکیه بوده که در شهر آنکارا واقع شده است؛ این دانشگاه یک دانشگاه تحقیقاتی برجسته بوده و بیشتر به خاطر برنامه های مهندسی و علوم کاربردی خود شناخته می شود.

امروزه دانشگاه فنی این شهر دارای 28000 دانشجوی خود در مجموع 220 رشته تحصیلی بوده و و این دانشگاه شامل 107 رشته در مقطع ارشد و 69 رشته در مقطع دکترا در علوم انسانی و هنر، علوم زیستی، تجارت و اقتصاد، مهندسی و فناوری، علوم فیزیکی، علوم کامپیوتر و علوم اجتماعی می باشد.

این دانشگاه در حال حاضر در رنکینگ دانشگاه های ترکیه رتبه بندی تایمز در رتبه 501 قرار گرفته و از مزایای تحصیل در این دانشگاه می توان به ارائه برنامه های تحصیلی به زبان انگلیسی اشاره کرد.

همچنین دانشگاه معتبر فنی خاورمیانه هر ساله رویدادهای فرهنگی، ورزشی و هنری مانند کنسرت، نمایشگاه، نمایش و همایش برگزار کرده و از این طریق فضایی شاد و سالم را برای دانشجویان خود فراهم کرده اند.

بهترین دانشگاه های ترکیه در استانبول

در حال حاضر برخی از بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر در استانبول واقع شده اند؛ به صورت کلی این شهر دارای 57 دانشگاه بوده که از این تعداد 44 دانشگاه خصوصی و 13 دانشگاه دولتی هستند؛ استانبول دارای بیشترین تعداد دپارتمان و همچنین بیشترین تعداد دانشگاه ها بوده و از همین رو تحصیل در دانشگاه های این کشور گزینه بسیار خوبی به شمار می رود.

چنانچه قصد دارید تا آینده تحصیلی خود را در کشور ترکیه ادامه دهید، حتما برای کسب اطلاعات کامل تر در مورد شرایط مهاجرت به این کشور زیبا با لمس عنوان روش های مهاجرت به ترکیه عنوان مربوطه را مطالعه کرده تا با روش های کلی مهاجرت تحصیلی و همچنین دیگر راه های مهاجرتی آشنا شوید.

با توجه به اینکه استانبول یکی از توسعه یافته ترین و زیباترین شهرهای کشور ترکیه بوده اولین انتخاب بسیاری از دانشجویان بین المللی برای تحصیل در این کشور می باشد؛ همچنین علاوه بر این از بهترین دانشگاه های ترکیه در استانبول می توان به دانشگاه هایی مانند دانشگاه فنی استانبول، دانشگاه بوغازیچی، دانشگاه کوچ، دانشگاه سابانجی اشاره کرد.

بهترین دانشگاه های ترکیه در استانبول

دانشگاه کوچ استانبول

دانشگاه کوچ استانبول یکی دیگر از دانشگاه های معتبر این کشور برای تحصیل بوده که در رتبه بندی تایمز رتبه 401 را به خود اختصاص داده است؛ این دانشگاه دارای رشته های متنوعی شامل مدیریت بازرگانی و اقتصاد، علوم انسانی و هنر، مهندسی و فناوری، علوم فیزیکی، علوم اجتماعی، پزشکی و تحصیلات پشتیبانی علوم پزشکی بوده و هر ساله جوایز تحقیقاتی ملی، کمک های مالی و بورسیه های تحصیلی فراوانی را به دانشجویان ارائه می دهد.

بیشتر دروه های ارائه شده توسط این دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر به زبان انگلیسی بوده و تنها در برنامه های پرستاری و حقوق دانشجویان باید دروس را به زبان ترکی فرا بگیرند؛ این دانشگاه همچنین با دانشگاه های خارج از کشور مانند دانشگاه کالیفرنیا، دانشگاه کرنل، دانشگاه جورج تاون و بسیاری دیگر همکاری می کند.

طبق رتبه بندی دانشگاه های ترکیه، دانشگاه معتبر کوچ دارای 22 رشته در مقطع کارشناسی، 29 رشته تحصیلات تکمیلی و 25 رشته در مقطع دکترا بوده و هدف اصلی این مؤسسه، پرورش دانشجویانی دارای تفکر انتقادی برای دستیابی به حداکثر پتانسیل خود است.

دانشگاه بوغازیچی در استانبول

دانشگاه بوغازیچی یکی دیگر از دانشگاه معتبر در لیست بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر بوده و در رتبه بندی موسسه QS رتبه 701 را به خود اختصاص داده است؛ این دانشگاه طیف وسیعی از رشته های تحصیلی مانند مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، و مهندسی برق و الکترونیک را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.پ

همچنین علاوه بر مهندسی، علوم اجتماعی و آموزش نیز رشته های مورد علاقه بسیاری از دانشجویان داخلی و بین المللی است.

در واقع این دانشگاه دارای اساتید بسیار معتبر، آزمایشگاه ها و امکانات برتر بوده و همچنین دارای محله ی بسیار خیره کننده ای نیز می باشد؛ امروزه تعداد دانشجویان فارغ التحصیل از 4000 فراتر رفته و تعداد کل دانشجویان را به 17000 نفر رسانده است.

با انتخاب دانشگاه بوغازیچی از بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر می توانید در رویدادهای تفریحی فرهنگی متنوع مانند فستیوال موسیقی تاسودا و یک جشنواره ورزشی بین ‌المللی شرک کرده و همچنین از امکانات بسیار زیاد این دانشگاه و خوابگاه های آن بهره ببرید.

دانشگاه فنی استانبول

دانشگاه فنی استانبول یک موسسه تحقیقاتی فشرده بوده که در رنکینگ دانشگاه های ترکیه و در رتبه بندی تایمز رتبه 601 را کسب کرده است؛ به صورت کلی دانشگاه فنی به دلیل نقش پیشرو در آموزش مهندسی و معماری مشهور بوده و امکانات بسیار زیادی نظیر حمل و نقل، کتابخانه ها، مراکز بهداشتی و ورزشی، بانک ها و دفاتر پست، و بسیاری از کافه تریاها و مغازه ها را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

امروزه این دانشگاه از برترین دانشگاه های ترکیه دارای چندین موسسه و بخش بوده و دوره های معماری، برق (الکترونیک، شیمی)، متالورژی، معماری دریایی و علوم دریایی، ادبیات علوم، هواپیما، و علوم فضایی، فناوری های نساجی، طراحی، و کامپیوتر و اطلاعات را ارائه می دهد.

خوب است که از طریق مطالعه عناوین زیر با سایر مقصدهای تحصیلی مناسب در جهان نیز آشنا شوید:

بهترین دانشگاه های ترکیه در ازمیر

ازمیر که سومی شهر بزرگ ترکیه شناخته می شود ، یکی از شهرهای برتر برای دانشجویان بین المللی نیز می باشد.

این شهر علاوه بر داشتن فرهنگ و تاریخی غنی میزبان برخی از بهترین دانشگاه های کشور نیز می باشد و در مجموع 9 موسسه دانشگاهی را در خود جای داده است که سه دانشگاه از این نه دانشگاه موسسات آموزش عالی خصوصی هستند.

از بهترین دانشگاه های ترکیه در ازمیر می توان به دانشگاه اژه، دانشگاه دوکوز ایلول و دانشگاه فناوری ازمیر اشاره کرد.

 

بهترین دانشگاه های ترکیه در ازمیر

دانشگاه فناوری ازمیر

دانشگاه فناوری ازمیر یکی از بهترین و پیشرفته ترین موسسات فناورانه ترکیه در نظر گرفته شده و گزینه ای برای تمامی دانشجویان بین المللی و داخلی می باشد؛ این دانشگاه 18 رشته در مقطع کارشناسی و 44 برنامه تحصیلات تکمیلی را به جمعیت 5500 دانشجوی خود از 48 ملیت ارائه می دهد.

همچنین این دانشگاه از لیست بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر دارای 13 مرکز تحقیقاتی و کاربردی بوده که موسسات مختلف ملی و بین المللی بودجه آنها را تأمین می کنند؛ همچنین در حال حاضر زبان تحصیل در این دانشگاه انگلیسی بوده و دانشجویان بین المللی می توانند بدون وجود محدودیت زبان، به تحصیل در رشته مورد نظر خود بپردازند.

بهترین دانشگاه های ترکیه در سایر شهرها

به صورت کلی ترکیه دارای 81 شهر بوده و 201 دانشگاه این کشور در شهرهای مختلف پراکنده شده اند، از همین رو تنها سه شهر برتر مقر بهترین دانشگاه های این کشور نبورده و بسیاری دیگر از دانشگاه های برتر در دیگر شهرها قرار گرفته اند؛ چنانچه قصد مهاجرت تحصیلی به کشور زیبای ترکیه را دارید اما در مورد میزان هزینه های مهاجرت و زندگی اطلاعات کاملی ندارید، می توانید با مراجعه به مقاله هزینه های زندگی در ترکیه پس از مهاجرت، تا حد زیادی با برآورد هزینه ها در این کشور آشنا شوید.

هر ساله هزاران دانشجو برای شروع تحصیلات دانشگاهی خود انتخاب کرده که در کدام شهر ترکیه در دانشگاه تحصیل کنند، با توجه به اینکه ترکیه یک مقصد محبوب برای تحصیل در خارج از کشور بوده ما به معرفی چند مورد از بهترین دانشگاه های ترکیه در سایر شهرها می پردازیم.

دانشگاه فیرات در شهر الازیگ

دانشگاه فیرات در شهر الازیگ گزینه بعدی در لیست بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر بوده که در رتبه بندی تامیز رتبه 801 جهان را به خود اختصاص داده است؛ این دانشگاه موسسه آموزشی دولتی بوده و در شهر تاریخی الازیگ واقع شده؛ این دانشگاه مجموعه گسترده ای از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد را ارائه می دهد.

هدف این دانشگاه آموزش افرادی بوده که واجد شرایط، کارآفرین، نوآور، با اعتماد به نفس، پرسشگر و مسئولیت اجتماعی در آموزش و پژوهش، ارتقاء ارزش های علمی، علمی و اخلاقی باشند. همچنین دانشگاه فیرات دارای دانشکده ها، مؤسسات، دبیرستان ها، دبیرستان های حرفه ای، بخش های نظارتی و مراکز تحقیقاتی می باشد. 

از برنامه های ارائه شده در این دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر می توان به دندانپزشکی، آموزش، علوم، علوم انسانی و اجتماعی، اقتصاد و علوم اداری، الهیات، ارتباطات، معماری، مهندسی و علوم بهداشتی اشاره کرد.

دانشگاه فیرات در شهر الازیگ

دانشگاه چوکوروا در نزدیکی آدانا

دانشگاه چوکوروا در نزدیکی آدانا یک دانشگاه دولتی در نزدیکی آدانا بوده که با 128 موسسه آکادمیک از 11 کشور شریک همکاری کرده و مدارک و برنامه های تحصیلی بسیار معتبری را به دانشجویان ارائه می دهد؛ همچنین یکی از مزایای تحصیل در این دانشگاه بهره مندی از طیف وسیعی از بورسیه های تحصیلی می باشد.

دانشگاه چوکوروا از بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر 19 دانشکده، دو کالج، 11 مدرسه حرفه ای، پنج موسسه دولتی و 38 مرکز تحقیقاتی و کاربردی داشته و برای 40000 دانشجوی خود دارای امکاناتی مانند کلاس ‌ها و سالن‌ های مدرن، واحدهای پزشکی-اجتماعی، امکانات اجتماعی، مهمان ‌خانه ‌ها و خوابگاه‌ ها، مراکز ورزشی، کافه تریا و رستوران‌ ها و یک کتابخانه مرکزی تهیه کرده است.

دانشگاه آنادولو موسسه ای مدرن

دانشگاه آنادولو موسسه ای مدرن در شهر اسکی شهیر ترکیه واقع شده و جایگاه خود را به عنوان یک مؤسسه مدرن، پویا و مبتکر در میان موسسات نه تنها ترکیه، بلکه در بین بزرگترین مؤسسات جهان به دست آورده است؛ این دانشگاه امروزه در رتبه 1201 رتبه بندی تامیز قرار گرفته و یکی از برترین دانشگاه های ترکیه می باشد.

پردیس این دانشگاه دارای 12 دانشکده (سطح کارشناسی) بوده که طیف وسیعی از رشته ها و برنامه های تحصیلی را ارائه می دهد؛ دانشگاه معتبر آنادولو در اجرای سیستم آموزش آنلاین بسیار موفق بوده و امروزه تعداد کل دانشجویان ثبت نام شده در سه دانشکده آموزش از راه دور از 2 میلیون نفر فراتر رفته است.

به صورت کلی این دانشگاه در تلاش است تا دانشجویان خود را در محیط های آموزشی خلاقانه و پویا با آخرین امکانات تکنولوژیکی برای ورود به بازار کار آماده کند.

دانشگاه آنادولو موسسه ای مدرن

رنکینگ دانشگاه های ترکیه

رنکینگ دانشگاه های ترکیه فاکتوری مهم جهت انتخاب بهترین دانشگاه این کشور بوده و به دانشجویان این امکان را می ‌دهد که حوزه برتری هر دانشگاه نسبت به سایرین را تشخیص دهد.

همچنین نکته حائز اهمیت این بوده که هر دانشگاهی جنبه های متنوعی داشته و گاها وجود رتبه پایین تر به معنای بد بودن و یا بی کیفیت بودن دانشگاه نیست ، بلکه باید رشته و مقطع موردنظر را در این دانشگاه مورد بررسی قرار داد.

در حال حاضر دو مورد از محبوب ترین و معتبر ترین رتبه بندی ها در جهان، رتبه های QS و times بوده که بر اساس عوامل مختلف دانشگاه های کشورهای جهان را مورد بررسی قرار داده و با جمع بندی تمامی فاکتورها یک رتبه را به هر دانشگاه اختصاص می دهند . 

البته رتبه دانشگاه در هر رشته نیز به صورت جداگانه مشخص می شود و شما می توانید به صورت دقیق به رتبه دانشگاه انتخابی تان در رشته دلخواه خود نیز برسید.

شهرت دانشگاهی، تعداد استید هیئت علمی ، میزان دانشجویان بین المللی برخی از این عوامل هستند.

Ranking of Turkish universities

دانشگاه رتبه در ترکیه QS times
دانشگاه فنی خاورمیانه 1 501 501
دانشگاه کوچ 2 577 401
دانشگاه فنی استانبول 3 601 601
دانشگاه بیلکنت 4 561 801
دانشگاه بوغازیچی 5 701 801
دانشگاه استانبول 6 801 1001
دانشگاه حاجت تپه 7 801 601
دانشگاه سابانچی 8 531 401
دانشگاه آنکارا 9 1001 1201
دانشگاه غازی 10 1001 1201

بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر به شما کمک کرده تا بتوانید بهترین دانشگاه برای تحصیل در این کشور را انتخاب کنید؛ چنانچه هر گونه سوالی در مورد دانشگاه های این کشور یا نحوه ورود به آن ها ذهنتان را مشغول کرده، حتما از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز، با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس بوده یا همین حالا به مقاله تحصیل در ترکیه از صفر تا صد 2023 مراجعه فرمایید. 

سوالات پرتکرار بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر

چنانچه تمایل به دریافت جزئیات بیشتر در رابطه با هر یک از دانشگاه های کشور ترکیه دارید ، با مشاورین ما تماس گرفته و یا در بخش دیداه پرسش خود را درج نمایید تا مشاورین ما آخرین اطلاعات در این زمینه را در اختیارتان قرار دهند.

امروزه بیش از 201 دانشگاه در ترکیه وجود داشته که به دو بخش دانشگاه های دولتی و خصوصی تقسیم می شوند.

می توان به دانشگاه هایی مانند دانشگاه فنی استانبول، دانشگاه بوغازیچی، دانشگاه کوچ، دانشگاه سابانجی اشاره کرد.

این دانشگاه در حال حاضر در رتبه بندی تایمز در جایگاه 501 قرار گرفته است.

این دانشگاه از بهترین دانشگاه های ترکیه بر اساس شهر دارای رشته های متنوعی شامل مدیریت بازرگانی و اقتصاد، علوم انسانی و هنر، مهندسی و فناوری، علوم فیزیکی، علوم اجتماعی، پزشکی و تحصیلات پشتیبانی علوم پزشکی می باشد.

این دانشگاه به دلیل نقش پیشرو در آموزش مهندسی و معماری مشهور بوده و امکانات بسیار زیادی نظیر حمل و نقل، کتابخانه ها، مراکز بهداشتی و ورزشی، بانک ها و دفاتر پست، و بسیاری از کافه تریاها و مغازه ها را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

در انتها با مشاهده ویدیوهای زیر درخواهید یافت که می توانید با آی مهاجرتی به راحتی به مقصد دلخواهتان برسید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه