مشاغل مورد نیاز اتریش

مشاغل مورد نیاز اتریش به شما نشان می دهند که از طریق داشتن چه تخصصی می توان به این کشور مهاجرت کرد و چه نیروی کاری در این کشور نیاز است. اتریش یکی از بهترین و مرفه ترین کشورهای جهان است و دارای فرصت های شغلی بسیار با درآمدهای مناسب نیز می باشد.

پس چه بهتر است که اگر قصد مهاجرت به این کشور وجود دارد، بتوان در مشاغلی استخدام شد که بتواند شما را به درآمد قابل قبولی برساند. در ادامه مشاورین آی مهاجرتی شما را با مشاغل مورد نیاز اتریش آشنا خواهند کرد.

مشاغل مورد نیاز اتریش

مشاغل مورد نیاز اتریش اکثرا مشاغلی تخصصی بوده و نیاز به دانش بالا یا تخصص و تجربه ای خاص و بالا دارند.

فهرست مطالب

کشور اتریش مانند برخی دیگر از کشورهای اروپایی در حال مواجه شدن با پیری جمعیت است و روز به روز نیز میزان زاد ولد کمتر نیز می شود. این باعث شده که مشاغل مورد نیاز اتریش همواره نیاز به نیروی کار در حرفه های مختلف داشته باشد که این خلل را توسط مهاجرین پر می کند.

حال اگر شما هم قصد مهاجرت کاری و کار در اتریش را دارید؛ چه بهتر است که در زمینه هایی تخصص پیدا کنید که اتریش در آن ها با کمبود نیروی کار مواجه است. اتریش باتوجه به آرامش، زیبایی و رفاهی که دارد مهاجرین بسیاری را به سمت خود جذب می کند؛ حتی از اروپا.

در مقاله مربوطه نیز چگونگی یافتن کار، دریافت ویزا و تمامی امور واجب جهت اخذ ویزای کار را توضیح داده ایم. حتی اگر قصد تحصیل در این کشور را دارید، می توانید رشته ای را برگزینید که دارای فرصت های شغلی بسیار بوده و یا کشور اتریش در آن ها با کمبود نیروی کار مواجه است. البته بهترین کار مشورت با مشاورین آی مهاجرتی است که تمامی زوایا را در نظر بگیرند.

لیست مشاغل مورد نیاز اتریش 2023

باید بگوییم که کشور اتریش معمولا فرصت های شغلی را مورد نیاز دارد که برای آن نیاز به تحصیلات و یا تخصص است، پس پیش از هر اقدامی بهتر است که حتما شروع به اخذ مدرکی و یادگیری تخصصی خاص کنید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مشاغل مورد نیاز اتریش

با کارگر ساده بودن نمی توان به این کشور رفت؛ بلکه باید بتوانید در زمینه ای تخصص و تجربه کسب نموده و تحصیلات دانشگاهی را نیز فراهم آورد تا بتوانید نظر کارفرمایان را در اتریش جلب کرده و خود را به استخدام درآورید.

ضمنا ما در مقاله سرمایه گذاری در اتریش نیز اطلاعات بسیار کاربردی برای افراد خواهان کار و یا سرمایه گذاری در این کشور قرار داده ایم؛ مطالعه این مطلب کمک شایانی به شما خواهد نمود.

در ادامه لیست مشاغل مورد نیاز اتریش 2023 را به همراه میزان درآمد آن ها مشاهده خواهید کرد:

البته این تمامی مشاغل مورد نیاز نمی باشد و تعداد بسیار بیشتری از مشاغل در اتریش نیاز به کارگر دارند که می توانید برای اطلاع از آن ها با مشاورین آی مهاجرتی تماس خاصل فرماید و یا با سفارت این کشور مکاتبه نمایید.

Wanted Jobs
in
Austria

شغلدرآمد ماهانه 
پرستاری2920 یورو
حسابداری3900 یورو
بتن کار3400 یورو
جوشکاری1200 یورو
مکانیک خودرو1630 یورو
نجاری1520 یورو
مهندس برق4810 یورو
مهندس مکانیک4840 یورو
پزشکان8900 یورو
آشپز2100 یورو
بینایی سنجی8500 یورو

10 شغل برتر و پر درآمد در اتریش

اما در ادامه این مطلب 10 شغل برتر و پر درآمد در اتریش را هم برای شما تهیه نموده ایم که اگر شما نیز دارای یکی از این تخصص ها هستید؛ بدانید که با مهاجرت و شروع به کار در این کشور خواهید توانست به درآمد های بالایی دست پیدا کنید و یک زندگی ایده آل را برای خود و خانواده تان فراهم آورید.

البته مشاغل پر درآمد در این کشور محدود به همین 10 شغلی که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت؛ نمی شود. اگر می خواهید از سایر مشاغل و شرایط و میزان درآمد آن ها مطلع شوید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

شما می توانید لیست مشاغل پر درآمد در اتریش و شرایط شغل‌ های پر درآمد در اتریش را از آنان بخواهید تا شما را به بهترین نحو ممکن راهنمایی نموده و اطلاعات کاملی را به رایگان در اختیارتان قرار دهند.

وکلا و قضات نمایندگان قانون در اتریش

وکلا و قضات نمایندگان قانون در اتریش

وکلا و قضات نمایندگان قانون در اتریش بسیار مهم هستند؛ زیرا داشتن یک سیستم قضایی خوب باعث می شود یک کشور برای مردمش توسعه یافته تر و عادلانه تر به نظر برسد. هر زمان که مشکل حقوقی داشته باشیم، با کار سختی مواجه می شویم که یک وکیل خوب پیدا کرده و مشکل خود را حل می کنیم.

در اتریش، این یک چالش نیست و پزشکی و حقوق از سخت ترین مقاطع تحصیلی برای پذیرش هستند. معیارهای بالای پذیرش و این واقعیت که دوره ها بسیار چالش برانگیز هستند، آن ها را بسیار ارزشمند می کند. وکلا به دلیل تلاش برای فارغ التحصیلی و اهمیتی که در جامعه دارند، دستمزد خوبی نیز دریافت می کنند.

همچنین قضات نیز به دلیل مسئولیت های عظیم مرتبط با شغلشان حقوق نسبتاً بالایی دریافت می کنند. تصمیم گیری در مورد سرنوشت مردم آسان نیست و دستمزد بالا کاملاً موجه است. در حال حاضر میانگین حقوق سالانه یک وکیل و قاضی 124 هزار یورو است.

لازم به ذکر است که وکالت و قاضی گری از مشاغل مورد نیاز اتریش نیز می باشند و این کشور از افراد دارای تخصص در این زمینه استقبال می کند.

قطعا امر مهاجرت یک تغییر و تحول بزرگ در زندگی مهاجران شناخته می شود و ابعاد مختلفی از زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد، حال در این بین شما هرچه با این تغییرات بهتر و سریع تر اخت پیدا کرده و همگام شوید؛ سریع تر می توانید با آرامش رو به جلو حرکت کنید.

در ویدیویی که شماهده خواهید نمود، کارشناس ما شما را با مهاجرت و چالش های پیش روی در این امر آشنا خواهد کرد؛ آن را از دست ندهید!

مسئولیت بزرگ پزشکی و دندانپزشکی در اتریش

دومین مورد ما در این لیست مربوط به مسئولیت بزرگ پزشکی و دندانپزشکی در اتریش است. پزشکان و دندانپزشکان متخصصان ارزشمندی در سراسر جهان هستند و سلامت به عنوان یکی از مهمترین عوامل داشتن رفاه بالا در هر کشوری تلقی می شود.

به همین دلیل، مشاغل پزشکی بالاترین مدرک تحصیلی در اتریش شناخته می شوند. علاوه بر این به دلیل ماهیت حیاتی کارشان، پزشکان در بالای فهرست مشاغل پردرآمد قرار دارند.

طیف وسیعی از پزشکان ریسک بالایی را درگیر می کنند و به دانش گسترده ای در حوزه پزشکی نیاز دارند، و این ها اجزای حیاتی برای یک حرفه پردرآمد هستند. از یک پزشک یا یک دندانپزشک در اتریش انتظار می رود که بالاترین میزان درآمد را از هر کسی که مدرک تحصیلی دیگری دارد؛ به دست آورد.

علاوه بر این یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز اتریش که از کمبود نیروی کار شدیدی رنج می برد حوزه پزشکی و درمان است. اما طبق آخرین آمار متوسط دستمزد سالانه پزشکان و دندانپزشکان معادل 107 هزار یورو است.

شغل آینده دار مهندسی نرم افزار در اتریش

شغل آینده دار مهندسی نرم افزار در اتریش

سومین شغل پردرآمد، شغل آینده دار مهندسی نرم افزار در اتریش است. این رشته شاخه ای از مهندسی است که در جهت کارآمدتر کردن و پیشرفت دستگاه ها و انواع وسائل کامپیوتری یا بهتر بگوییم برقی فعالیت می کند و به نوعی آینده زندگی انسان در دست همین مهندسان می باشد.

این حرفه یا تخصص به نوعی شامل شاخه های مختلفی می شود که تمامی آن ها در جهت راه اندازی کردن یک دستگاه الکتریکی و کامپیوتری و پس از آن کنترل و مدیریت آن فعالیت می کنند.

دنیای امروز و به طور قطع دنیای فردا در دستان این مهندسان بوده و کشور اتریش نیز در این زمینه فعالیت های بزرگی انجام می دهد. این مدرک سالانه می تواند 87250 یورو را برای متخصص دارنده اش به ارمغان آورد.

دنیای بی انتهای مهندسی در اتریش

هر روز، یک حرفه مهندسی به عنوان یک رشته همه کاره در نظر گرفته می شود و رشته مهندسی شامل بسیاری از پروفایل های شغلی پردرآمد برای پر کردن بسیاری از مشاغل مورد نیاز اتریش است.

برخی از رشته های مهندسی، مانند مهندسی مکانیک، مهندسی سازه، مهندسی علوم کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی خودرو و مخابرات، چشم انداز شغلی خوبی را ارائه می دهند.مدارک مهندسی به دلیل ماهیت علمی آن ها از سخت ترین رشته ها هستند.

مهندسان باید بسیار دقیق باشند زیرا خطاهای کوچک می تواند منجر به عواقب بزرگ شود. به همین دلیل است که آن ها نیز بابت مسئولیت، تخصص و علم خود مزد خوبی می گیرند. میانگین حقوق سالانه برای یک مهندس 74850 یورو می باشد.

در اینجا به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که مطلب صفر تا صد نکات سیستم اقتصادی اتریش را مطالعه نمایید تا از تاثیر و قدرت دنیای بی انتهای مهندسی در اتریش بیش تر و بهتر آگاه شوید و اقتصاد یکی از بهترین و بزرگترین کشورهای جهان را بشناسید.

مشاغل نوین برنامه نویسی و علوم کامپیوتر در اتریش

یکی دیگر از مشاغل مورد نیاز اتریش برنامه نویسی است که بیش از همیشه مورد توجه قرار دارد.برنامه نویسان با پیچیدگی های همه چیزهایی که نیاز به محاسبات دارند سر و کار دارند و آنان را برای ما آسان و ساده می کنند.

علاوه بر این ظهور فناوری، دانشمندان کامپیوتر را نیز بسیار مهم کرده است. آن ها الگوریتم ها و مدل هایی را کشف می‌کنند که به ما امکان می دهند فقط در یک صفحه کوچک با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و کار کنیم.

وابستگی به مشاغل نوین برنامه نویسی و علوم کامپیوتر در اتریش باعث شده است که به این رشته ها درآمد مناسب و بالایی تعلق پذیرد. افرادی که دارای مدرک لیسانس در یکی از این رشته ها هستند، میانگین حقوق سالانه 57165 یورو دریافت می کنند.

مشاغل نوین برنامه نویسی و علوم کامپیوتر در اتریش
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

صنعت درآمدزای گردشگری و توریسم در اتریش

یقینا مطلع هستید که اتریش یکی از بهترین قطب های گردشگری جهان است و مکان های گردشگری جذابی دارد. این کشور به دلیل میراث فرهنگی و گردشگری خود هزاران ها گردشگر بین المللی را جذب می کند زیرا بخش گردشگری در سال های اخیر بسیار رونق یافته است.

بنابراین، متخصصان فعال در این زمینه تقاضای خوبی دارند که به آن ها امکان می دهد درآمد بیشتری نسبت به برخی از مشاغل کسب کنند و بتوانند خود را در میان مشاغل پر درآمد اتریش قرار دهند.

ضمن اینکه با برنامه هایی که دولت برای گردشگری در نظر دارد پیش بینی می شود که هر ساله به تعداد گردشگران افزوده شده و افراد فعال در این حیطه نیز بتوانند درآمد بالاتری را نیز کسب نمایند.

طبق آخرین آمار در حال حاضر افراد شاغل در صنعت درآمدزای گردشگری و توریسم در اتریش سالانه می توانند 68351 یورو درآمد را به دست آورند و شاید در آینده ای نه چندان دور این شغل از لیست مشاغل مورد نیاز اتریش نیز خارج شود.

متخصصین دنیای تجارت و اقتصاد در اتریش

داشتن دانش مدیریت یک شرکت و تدوین استراتژی آن باعث تفاوت بین موفقیت و شکست می شود. همه شرکت ها و سازمان ها چه دولتی و چه خصوصی در اتریش افرادی را در استخدام خود دارند که اصول و پیچیدگی های تجارت و اقتصاد را به خوبی دانسته و همواره در حال چاره گشای برای کسب سود و رونق بیش تر برای سازمان هستند.

از آن جایی که این کشور بسیار به اقتصاد و تجارت خود متکی می باشد، متخصصین دنیای تجارت و اقتصاد در اتریش دارای اهمیت ویژه ای هستند و از علم و دانش آنان نهایت استفاده را برده و احترام ویژه ای نیز برای آنان قائل هستند ، افراد دارای این تخصص حدود 65425 یورو در سال بابت زحمات خود حقوق دریافت می کنند.

اگر شما از جمله افرادی هستید که قصد مهاجرت و نقل مکان به اتریش را دارید، از ما به شما پیشنهاد می شود که مطالعه مطلب شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش را از دست ندهید.

در این مطلب تمامی مزایا و معایب روش های مختلف مهاجرت به این کشور و سایر شرایط آن ها به طور کامل و بر اساس جدیدترین اطلاعات در ابتدای سال 2023 برای شما عزیزان قرار داده شده است.

شغل هنرمندانه معماری در اتریش

شغل هنرمندانه معماری در اتریش

معماران ساختمان ها و سازه هایی را که مردم در آن ها زندگی و کار می کنند را طراحی می کنند. آن ها فضای ما و نحوه استفاده ما از آن را نیز برنامه ریزی می نمایند تا بتوان بهترین استفاده را از فضا برد.

مهارت آن ها فقط در ساختن ساختمان های جذاب نیست که به نظر زیبا می‌رسند، بلکه در قوی بودن و عدم فروریختن آن ها نهفته است. معماران همراه با مهندسان و سایر حرفه ها برای ساختن فضاهایی کار می کنند که نیازهای زندگی و کار ما را برآورده می کند.

به همین خاطر در این کشور کاملا از مسئولیت و دانش بالایی که آن داشته و به سایر مردم ارائه می نمایند مطلع بوده و از آن قدردانی می شود. شغل هنرمندانه معماری در اتریش یکی از پردرآمدترین مشاغل و از مشاغل مورد نیاز اتریش است و حقوق سالانه یک معمار حدود 55822 یورو می باشد.

حرفه سخت روانشناسی در اتریش

در اتریش سلامت روانی به اندازه سلامت جسمانی دارای اهمین و ارزش است. در حالی که پزشکان و دندانپزشکان از بدن و دندان ما مراقبت می کنند، روانشناسان از ذهن ما مراقبت می کنند.

در اتریش مردم به طور فزاینده ای با مشکلاتی مانند اضطراب، افسردگی، یا استرس بیش از حد ساده دست و پنجه نرم می کنند که همین باعث رونق بالای روانپزشکان شده است.

علم روانشناسی و شاخه های آن افرادی را آموزش می دهد که بتوانیم با آن ها بحث کنیم و راه حل هایی برای مسائل مربوط به سلامت روان خود پیدا کنیم. روانشناسان دارو تجویز می کنند و به آرامی کار می کنند تا از ما افراد سالم تری بسازند.

البته باید بگوییم که این حوزه نیز از مشاغل مورد نیاز اتریش نیز می باشد. ضمن اینکه شغل آن ها سخت است و مسئولیت کمی نیز بر گردنشان نمی باشد، ضمن اینکه مدرکی که منجر به آن می شود نیز چالش برانگیز است.

تمامی این ها باعث می شود که متخصصان فعال در حرفه سخت روانشناسی در اتریش سالانه بتوانند 57455 یورو را به طور متوسط به دست آورند.

اطلاعات جمع آوری شده در عناوین زیر شما را با مشاغلی که در دیگر کشورهای برتر اروپایی مورد نیازهستند؛ آشنا خواهد ساخت:

شغل دیرینه زمین شناسی در اتریش

زمین سیاره ای است که ما در آن زندگی می کنیم و تاکنون جایگزینی برای آن پیدا نکرده ایم، به همین دلیل، زمین شناسان همیشه در مورد ترکیب و نحوه کار آن کنجکاو بوده اند و همواره نگران چگونگی تکامل آن بوده تا بفهمند چگونه باید از آن مراقبت نمایند.

زمین شناسان جزئیات چگونگی تشکیل زمین، زمین شناسی، اقیانوس ها و آب و هوای آن را بررسی می کنند. به ویژه در حال حاضر، تغییرات آب و هوا و چگونگی تأثیر آب و هوا بر انسان ها روز به روز اهمیت بیشتری پیدا می کند.

این زمین شناسان هستند که می توانند در مورد نحوه محافظت از سیاره خود به ما پاسخ ها و توصیه هایی را ارائه بنماید، امروزه شغل دیرینه زمین شناسی در اتریش بیشتر از هر وقت دیگری مهم و ارزشمند شده است که همین دلیل بالارفتن دستمزد آنان می باشد.

شغل دیرینه زمین شناسی در اتریش

برای اطلاع از سایر مشاغل پر درآمد و یا مشاغل مورد نیاز اتریش می توانید تلفنی با کارشناسان تیم آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل کرده یا به صورت حضوری از اطلاعات این عزیزان بهره بگیرید. همچنین مقاله شرایط اقامت و مهاجرت به اتریش هرآنچه که در رابطه با راه های مهاجرت، هزینه ها، مدارک، ویژگی ها، معایب و مزایا مهاجرت به این کشور که نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

سوالات پر تکرار مشاغل مورد نیاز اتریش

لیست شرایط مشاغل مورد نیاز اتریش را در این مطلب خواندیم و در ادامه نیز سوالات پرتکرار این موضوع از زبان مشتریان ما آورده شده، چنانچه نیاز به اطلاعات کامل تری دارید، پیشنهاد میکنیم از طریق فرم دیدگاه های و یا راه های دیگر تماس، با کارشناسان خبره آی مهاجرتی ارتباط بگیرید.

در حال حاضر قضات در این کشور بالاترین درآمد را دارند و پس از آن ها پزشکان و جراحان بالاترین مزد را دریافت می کنند.

این موضوع بستگی به شرایط مختلفی دارد و هرپزشکی درآمدی متفاوت دارد، اما به طور متوسط ماهانه 8900 یورو درآمد به دست می آورند.

در حال حاضر در کشور اتریش مشاغل در زمینه های پرستاری، حسابداری، جوشکاری، بتن کاری، مهندسی برق، مهندسی کشاورزی، مهندسی پتروشیمی و بسیاری از مشاغل دیگر نیاز به نیزوی متخصص و باتجربه دارند.

در حال حاضر قضات نزدیک به 124 هزار یورو در سال مزد به دست می آورند.

بله، اکثر مشاغل تخصصی و مشاغلی که نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارد؛ در اتریش درآمد های بالا و مناسبی را اخذ می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه