بیمه های دانشجویی کشور چین

بیمه های دانشجویی کشور چین دارای انواع مختلفی هستند که دانشجویان بین المللی می توانند بر اساس نیاز و بودجه خود آن ها را انتخاب نموده و از خدمات آنان بهره مند شوند. اما باید توجه داشت که هریک از این بیمه های بین المللی، خصوصی و یا محلی دارای مزایا، ویژگی ها و معایبی هستند که اطلاع از آن ها جهت اخذ بهترین گزینه ممکن طبق شرایط شما بسیار مهم و اساسی است.

همانطور که مطلع هستید، هزینه های اقامتی و تحصیلی یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان خارجی علاقمند به تحصیل در کشور چین است که هزینه های ویزیت، درمان و دارو نیز جز این موارد بوده و در صورت نداشتن بیمه دانشجویی در چین می تواند مبالغ بالایی را در بر بگیرد. 

بیمه های دانشجویی کشور چین

بیمه دانشجویی در چین به دانشجویان امکان می دهد تا هزینه درمانی خود را با حداقل هزینه پوشش دهند.

فهرست مطالب

اما استفاده خرید یک بیمه دانشجویی در چین می تواند علاوه بر بالا بردن کیفیت خدمات دریافتی از میزان هزینه های درمان نیز بسیار بکاهد.

به طور کلی خرید بیمه های دانشجویی کشور چین برای افرادی که قصد تحصیل بیش از 6 ماه در این کشور را دارند الزامی بوده و افراد می توانند با خرید انواع بیمه های بین المللی فعال در چین یا بیمه های محلی این اقدام را به انجام برسانند.

در ادامه این مطلب با تیم کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا شرایط و انواع بیمه های دانشجویی کشور چین را بهتر بشناسید. 

همچنین مقاله شرایط اخذ ویزای تحصیلی چین تمامی جزئیات و مدارک لازم جهت اخذ این مجوز را به شما شرح خواهد داد.

انواع بیمه دانشجویی در چین

همانطور که اشاره کردیم دانشجویان خارجی جهت کاهش هزینه ها و مخارج درمانی خود در کشور چین بهتر است که در مدت تحصیل خود در این کشور نسبت به تهیه یک بیمه درمانی مناسب اقدام نمایند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بیمه های دانشجویی کشور چین

باید بدانید که شرایط اخذ بیمه دانشجویی چین به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید آن ها را مد نظر قرار دهید و بهترین نوع را برگزینید.

به طور کلی انواع بیمه دانشجویی در چین به دو دسته بیمه های خصوصی و بیمه های دلتی یا همان محلی تقسیم می شوند. بیمه های خصوصی خدمات با کیفیت تری و بیش تری را به دانشجویان ارائه می دهند و معمولا حق بیمه گران تری را هم دریافت می کنند. اما بیمه محلی چین که به نوعی بیمه درمانی ارزان و دولتی برای دانشجویان شناخته می شود هزینه ارزانی دارد و توسط بیمه پینگ آن PingAn به دانشجویان ارائه می شود.

این موضوع به دانشگاه و محل تحصیل نیز بستگی دارد، چون برخی از دانشگاه ها باتوجه به شرایط محل تحصیل نسبت به فروش بیمه درمانی مناسب آنان اقدام می کنند و یا بهترین نوع بیمه های در دسترس را به آنان پیشنهاد می نمایند. ضمن اینکه برخی از مراکز تهیه بیمه های دانشجویی کشور چین را برای دانشجویان بین المللی الزامی نیز کرده اند.

پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در چین را نیز مطالعه نمایید و از دیگر شرایط لازم جهت اخذ پذیرش در دانشگاه های این کشور و مدارک آن آگاهی لازم را کسب نمایید.

تفاوت بیمه مسافرتی با دانشجویی چین

تفاوت بیمه مسافرتی با دانشجویی چین

نکته مهمی که در رابطه با اخذ بیمه های دانشجویی کشور چین وجود دارد، اینکه این نوع بیمه با بیمه مسافرتی دانشجویان کاملا متفاوت بوده و هریک کاربرد خود را دارد و نمی توان به جای یکدیگر از آن ها استفاده نمود. تفاوت بیمه مسافرتی با دانشجویی چین این است که بیمه مسافرتی مربوطه به هزینه های درمان، حوادث، بیمارستان و فوت افراد در حین مسافرت و جابه جایی میان کشور مبدا خود و کشور چین است.

افرادی که برای تحصیل در این کشور برای مدت زمانی بیش از 6 ماه اقدام می کنند، باید حتما جهت اخذ بیمه های دانشجویی کشور چین از بیمه های محلی و یا بیمه های خصوصی و بین المللی اقدام کنند، که هزینه آن معمولا در ساده ترین نوع خدمات و ارائه خدمات پایه سالانه 600 یوآن می شود.

اما دانشجویانی که قصد تحصیل دوره هایی کمتر از 6 ماه در کشور چین را دارند، اجباری جهت اخذ بیمه دانشجویی از سوی مراجع دولتی ندارند. همچنین آن ها می توانند بیمه مسافرتی دانشجویی خود را به نوعی خریداری نمایند که این مدت زمان حداکثر 6 ماه را پوشش داده و بتوانند از خدمات درمانی لازم از آن بیمه در کشور چین بهره مند شوند.

توصیه می کنیم در اینباره حتما با کارشناسان آی مهاجرتی مشاوره لازم را انجام دهید. ضمن اینکه مقاله شرایط و بازار کار دانشجویی در چین اطلاعات بسیار مهم و لازمی را در این زمینه به شما ارائه خواهد نمود که به کسب درآمد در حین تحصیل بسیار کمک می کند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرکت های بیمه در چین مناسب دانشجویان

همانگونه که در بخش های بالا اشاره کردیم، دانشجویان بین المللی باید حتما از خدمات بیمه دانشجویی در چین استفاده کنند که این بیمه هم به صورت محلی و هم توسط شرکت های خصوصی به آن ها ارائه می شود. 

در این میان شناختن بیمه های خصوصی مناسب که خدمات بهتر و کامل تری را به قیمت های مناسب ارائه دهند، بسیار مهم می باشد.

در حال حاضر بیش از 100 شرکت بیمه داخلی و خارجی در چین فعال هستند و حدود 20 شرکت بیمه درمانی خصوصی ارائه می کنند که اکثر نیازهای پوشش سلامت مهاجران را برآورده می کند. 

یک طرح استاندارد بیمه درمانی خصوصی معمولا شامل پوشش بستری و سرپایی، پوشش بیمارستان های دولتی و خصوصی و دسترسی مستقیم به صورت حساب است.

خدمات دیگر نظیر هزینه های درمان دندان، پوشش سراسری در چین، پوشش در دیگر کشورهای جهان و غیره نیز از خدمات انتخابی است که باتوجه به افزایش قیمت می توان از آن ها بهره مند شد.  

در ادامه این بخش چندی از برترین شرکت های بیمه در چین مناسب دانشجویان را مشاهده خواهید نمود.

ضمن اینکه مقاله هزینه های زندگی در چین نیز سایر هزینه های اقامتی و زندگی را به شما ارائه خواهد نمودو شما را از آخرین مبالغ و تغییرات قیمت ها مطلع خواهد ساخت.

بیمه محلی Ping AN چین

همانطور که گفتیم خدمات بیمه های دانشجویی کشور چین به صورت محلی توسط بیمه محلی Ping AN به دانشجویان ارائه می شود که یکی از 50 شرکت برتر در بورس اوراق بهادار شانگهای بوده و یکی از شرکت های بزرگ بیمه در چین شناخته می شود. هزینه حق بیمه محلی چین سالانه 800 یوآن بوده و هزیه آن در همان ابتدا برای کل دوره تحصیل شما دریافت می شود.

بسیاری از دانشجویانی که از این بیمه استفاده کرده اند، آن را کاملا ابتدایی می دانند. همچنین استفاده از این بیمه محدودیت های زیر را شامل می شود:

  • هزینه ها باید مستقیما توسط شما پرداخت شود و بعدا توسط شرکت بیمه بازپرداخت می شود.
  • برای بیمارستان های پذیرنده این بیمه محدودیت وجود دارد.
  • هیچ تضمینی برای ارائه خدمات انگلیسی وجود ندارد. (در صورت داشتن مشکل پزشکی بهتر است یک دوست چینی همراهتان باشد)

بیمه مدیلینک گلوبال

مدیلینک گلوبال Medilink-Global یک مدیر شخص ثالث متخصص در مدیریت بیمه سلامت است که در مالزی تأسیس شد و در سال 2005 به چین آمد. در چین آن ها با Liberty Mutual China برای ارائه طرح های بیمه درمانی شریک شدند.

آن ها دارای یک حساب رسمی wechat هستند که در آن می توانید کارت بیمه خود را پیوند دهید، به صورت آنلاین قرار ملاقات بگذارید، نوبت خود را ثبت کنید، بیمارستان های اطراف را بررسی کنید و شرایط ویزیت و بستری را بررسی نمایید. این بیمه دارای مزایا و معایب زیر است:

  • حق بیمه مقرون به صرفه با پوشش سقف سالانه بالا و گزینه های انعطاف پذیر
  • حساب رسمی Wechat در دسترس است
  • می تواند ایالات متحده را با حق بیمه بسیار مقرون به صرفه پوشش دهد
  • خط مشی سخت گیرانه ثبت نام (BMI بیش از 30 واجد شرایط درخواست نخواهد بود)
  • شرایط سخت از قبل موجود پذیره نویسی

بیمه آی اِس اِم ISM در کشور چین

بیمه آی اِس اِم ISM با تمام الزامات فدرال و یا بیش از آن، هزینه های تا 500 هزار دلار ( طرح بیمه ی طلایی ) را از محل خدمات پرداخت بیماری و حوادث پوشش می دهد ، با پوشش ISM ، دانش آموزان در خارج از کشور محافظت شده و طبق خدمات بیمه خودشان و یا والدین آن ها می توانند پزشک در بیمارستان کشور میزبان را برای درمان انتخاب کنند.

این بیمه خدمات و برنامه های متنوعی را با توجه به بودجه اقشار مختلف جامعه ارائه می دهد که بسیار مناسب هستند. همچنین این شرکت به کیفیت خدمات خود اهمیت بسیار بالایی می دهد و ارائه خدمات با کیفیت از اولویت های این بیمه گذار است.

اما لازم به ذکر است که پوشش ISM یک طرح کلی بوده و پوشش های آن در تمامی نقاط و یا در تمامی کشورهای دنیا قابل ارائه و در دسترس نباشد. پیش از ادامه این مطلب باید پیشنهاد کنیم که مطالعه مقاله معرفی شهرهای چین برای تحصیل می تواند در انتخاب مقصد و شهر مناسب جهت تحصیل به شما کمک بسیاری نماید، این مطلب را از دست ندهید.

بیمه آی اِس اِم ISM در کشور چین

پیشنهاد می کنیم تا با دو رشته برتر در دانشگاه های چین از طریق مقالات زیر به خوبی آشنا شوید:

بیمه اِی ایکس اِی AXA

بیمه اِی ایکس اِی AXA یکی از معتبرترین و بزرگ ترین شرکت های بیمه های جهانی است که در اکثر کشورهای جهان دارای نمایندگی و شرایط پوشش می باشد. این بیمه گذار یک شرکت فرانسوی است که از سال 1817 میلادی تاکنون در حال فعالیت است و بیش از 165 هزار کارمند و سالانه بیش از 1 میلیاردیورو درآمد دارد.

این بیمه گذار در حال حاضر بهترین و تکمیل ترین نوع خدمات بیمه دانشجویی را در پکیج های مخلف و با مبالغ مختلف به دانشجویان بین المللی ارائه می نماید. استفاده از خدمات این شرکت بیمه های دانشجویی کشور چین دارای مزیت های زیر است:

  • استفاده از بخش های انگلیسی بیمارستان ها با استفاده از شبکه جامع بیمارستان های AXA در چین و همچنین تلفن و پشتیبانی انگلیسی زبان.
  • کارتی دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای پرداخت مستقیم هزینه های خود در بیمارستان استفاده کنید و نیازی نیست خودتان پول بدهید و بعدا پول را پس بگیرید.
  • پوشش هزینه مراقبت های بستری یا اورژانسی تا سقف 10 میلیون یوآن.
  • امکان اقامت همراه برای دوستان یا اقوام تا 900 یوان در هر شب.
  • بازگشت اضطراری در صورت نیاز به کشورتان
  • پوشش تا 12000 یوان در بیماران سرپایی
  • بیمه بین المللی فوریت های پزشکی اگر به خارج از چین سفر می کنید.

هزینه بهره مندی از خدمات بیمه AXA

قطعا استفاده از خدمات بیمه AXA باید بیش تر و گران تر از بیمه محلی باشد، چون خدمات مناسب تر و تکمیل تری را ارائه می دهد. به طور کل هزینه بهره مندی از خدمات بیمه AXA در حالت پایه به شرح زیر است:

سن هزینه حق بیمه
افراد زیر 30 سال 258 دلار برای 6 ماه، 418 دلار در سال
افراد 30 تا 40 سال 288 دلار برای 6 ماه، 458 دلار در سال

وبینار بررسی فرصت تحصیل بدون مدرک زبان

ارائه مدرک زبان جهت مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور همواره با چالش های خاص خود برای متقاضیان همراه است.

در این وبینار کارشناس ارشد مهاجرتی ما تلاش نموده تا فرصت تحصیل بدون مدرک زبان را برای شما عزیزان شرح دهد . توصیه می کنیم تا انتها آن را تماشا نموده و در صورتی که سوالی در این رابطه دارید با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار تحصیل بدون مدرک زبان

در این مطلب شرایط و انواع بیمه های دانشجویی کشور چین را شناختیم، جهت کسب اطلاعات بیش تر دراین باره و به طور کلی شناخت تحصیل و داشگاه های این کشور ابتدا مقاله مهاجرت به چین را مطالعه نموده و پس از آن با کارشناسان باتجربه آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی تهران و یا دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پرتکرار بیمه های دانشجویی کشور چین

برخی از اطلاعات مهم این مقاله در سوالات پرتکرار برای شما عزیزان گردآوری شده است و در صورتی که سوالی در این زمینه دارید با مشاورین ما از طریق بخش دیدگاه در ارتباط باشید.

انواع بیمه های دانشجویی کشور چین مانند سایر کشورهای جهان را می توان به دو دسته بیمه درمانی دولتی یا محلی و بیمه درمانی خصوصی تقسیم نمود.

در حال حاضر شرکت بیمه اِی ایکس اِی AXA را می توان یکی از برترین شرکت های بیمه گذار در کشور چین معرفی نمود که خدمات بیمه دانشجویی مناسبی را ارائه می نماید.

در سال 2023 هزینه بیمه محلی دانشجویی در چین سالانه برابر با 800 یوآن می باشد که باید برای تمامی کدت زمان تحصیل در همان ابتدا پرداخت شود.

در صورت استفاده از خدمات بیمه طلایی ISM می توان تا سقف 500 هزار دلار هزینه های درمان را پوشش داد.

به طور کلی استفاده از خدمات بیمه AXA مزایای زیر را به همراه دارد: استفاده از بخش های انگلیسی بیمارستان ، پرداخت مستقیم با کارت ، پوشش هزینه مراقبت های بستری یا اورژانسی تا سقف 10 میلیون یوآن، امکان اقامت همراه برای دوستان یا اقوام تا 900 یوان در هر شب، بازگشت اضطراری در صورت نیاز به کشورتان، پوشش تا 12000 یوان در بیماران سرپایی، بیمه بین المللی فوریت های پزشکی اگر به خارج از چین سفر می کنید.

دریافت ویزای کشورهای مختلف جهان از جمله چین در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره حدیث فرحزاد
نمایش ویدیو درباره زینب کارآزموده
نمایش ویدیو درباره حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره میلاد مهدیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه