مهاجرت به چین

مهاجرت به چین طی سالیان گذشته با میل و علاقه بسیار زیادی از سوی شهروندان خارجی رو به رو بوده که دلایل متعددی برای این روند رو به رشد وجود دارد.

یکی از مهم ترین دلایل علاقه مهاجرت به چین را باید پیشرفت بسیار سریع اقتصادی، سیاسی، آموزشی و فرهنگی این کشور نام برد که توانسته این کشور را در بسیاری از زمینه ها، جز 5 کشور برتر جهان قرار دهد.

مهاجرت به چین

بله، باتوجه به رشد اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی که این کشور در حال دستیابی به آن است روز به روز به تعداد متقاضیان علاقمند به مهاجرت به چین در حال افزوده شدن است.

در حال حاضر در سال 2023 باید گفت که بهترین روش برای مهاجرت به چین را می توان اقدام از طریق تحصیل در این کشور بیان کرد.

بله، شهروندان ایرانی نیز مانند سایر شهروندان خارجی با داشتن شرایط لازم می توانند به ویزای تحصیلی و تحصیل در دانشگاه های کشور چین دست پیدا کنند.

روش مهاجرت کاری را ارزان ترین روش مهاجرت به چین می دانند که نیاز به بودجه مالی زیادی نداشته و از همان ابتدا شخص قادر به کسب درآمد است.

خیر، متقاضیان مهاجرت به چین فقط در صورت دریافت پیشنهاد کاری و استخدام توسط کارفرمای چینی می توانند به کار در این کشور مشغول شوند.

اگر شخص به صورت قانونی ویزا و مجوز کار در چین را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کرده باشد؛ پس از 3 سال اقامت، کار و زندگی در این کشور می تواند اقامت دائم چین را به دست آورد.

خیر، کشور چین برای سرمایه گذاران در بخش املاک هیچ گونه ویزای اقامتی چه موقت و چه دائم در نظر نگرفته است.

در این بین برخی از روش های قانونی مهاجرت به چین دارای درخواست و طرفداران بسیار زیادی هستند که در ادامه آن ها کاملا شرح خواهیم داد. آن چه شما باید حتما مدنظر دهید، این است که بتوانید باتوجه به هدف و برنامه ای که برای آینده و زندگی خود دارید، و درنظر گرفتن شرایط و قوانین مهاجرتی این کشور، بهترین و در دسترس ترین روش مهاجرت به چین را انتخاب نموده و تمامی اقدامات لازم را انجام دهید.

با اینکه روزانه به مهاجرین به این کشور در حال اضافه شدن است، اما در حدود 0.1 درصد از جمعیت این کشور را مهاجرین خارجی تشکیل می دهند که این زمینه بسیار امنی را هنوز برای جذب مهاجرین خارجی به وجود آورده است. حتما تا انتهای این مطلب با مشاورین آی مهاجرتی همراهی کنید تا از تمامی راه های مهاجرت قانونی به چین مطلع شده و اطلاعات لازم را به دست آورید.

 

 

راه های مهاجرت به چین

راه های مهاجرت به چین متفاوت هستند که هرکدام دارای ویژگی ها و مزایا خاص خود بوده و برای برخی افراد مناسب می باشند . روش های قانونی که می تواند مهاجرت به چین را برایتان مقدور سازد، عبارتند از:

 

  • مهاجرت تحصیلی
  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت از طریق ثبت شرکت
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت از طریق ازدواج
  • مهاجرت از طریق پناهندگی

هریک از این روش های نام برده برای افراد خاصی مناسب بوده و شما باید بتوانید بهترین روش را از طریق مشاوره با مشاورین آی مهاجرتی یافته و برای دست یابی به آن اقدام کنید. پس از انتخاب بهترین مسیر، شما باید شرایط و مدارک لازم را به دقت تهیه نموده تا با کم ترین هزینه و اتلاف وقت به هدف خود دست پیدا کنید.

راه های گرفتن اقامت دائم چین با توجه به روش اقدام شما ، متفاوت خواهد بود،  اما روش های بالا یقینا می توانند برایتان اقامت دائم این کشور را هم به ارمغان آورند. دقت داشته باشید که شرایط رفتن به چین برای هر فرد منحصر به خود اوست ، پس سختی یا آسانی و یا روش مهاجرت هر فردی را برای همه یکسان نبینید. به طور کل برای اینکه بهتر متوجه شده و بدانید که چگونه به چین مهاجرت کنیم؟ با کارشناسان آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید.

 

 

راه های گرفتن اقامت دائم چین

اگر به فکر راه های گرفتن اقامت دائم چین هستید؛ باید بدانید روش های قانونی مهاجرت به چین که در بالا آن ها را شناختید، تماما می تواند به اقامت دائم این کشور ختم شود، اما در اصل مهم این است که کدام راه برای شما مناسب تر، مقرون به صرفه تر و سریع تر است.

پس از طریق مشاوره با مشاورین آی مهاجرتی و با ارائه شرایط، مدارک و اهداف خود به بررسی روش های ممکن و بررسی تمامی زوایا و جوانب این امر پرداخته و در نهایت بهترین روش ممکن را برگزیده و از طریق آن اقدام نمایید.

لازم به هشدار است که ارزان ترین و یا سریع ترین روش بودن به منزله بهترین روش مهاجرت نبوده و شما باید روشی را برگزینید که علاوه بر داشتن این امتیازها بتواند آینده و زندگی تان را نیز در این کشور به بهترین شکل فراهم ساخته و طبق بودجه برنامه ریزی شده ، یک امنیت مالی را هم برایتان به ارمغان آورد.

راحت ترین راه های اقامت چین کدامند؟

متقاضیان علاقمند به مهاجرت به چین معمولا در پی این هستند که راحت ترین راه های اقامت چین کدامند؟ باید بگوییم که انتخاب بهترین، راحت ترین، مقرون به صرفه ترین، سریع ترین روش و هرنوعی از مهاجرت که ما قصد داریم به آن برسیم کاملا به شرایط و اهداف متقاضیان بستگی دارد و برای هر فرد یا خانواده می تواند متفاوت باشد.

در این بین نیز به طور کلی معمولا هریک از روش های قانونی مهاجرت به چین برای دسته ای افراد مناسب است. مثلا روش تحصیلی برای نوجوانان و جوانان مناسب است، یا روش کاری برای افرادی که دارای تخصص، مدرک یا دانشی خاص در زمینه کاری هستند، گزینه منطقی است . به همین خاطر برای یک فرد 40 ساله روش تحصیلی به هیچ عنوان روشی مناسب نیست.

پس همه چیز به شرایط متقاضیان بستگی دارد و سن، تحصیلات، بودجه و غیره باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد. اما به طور کلی و طبق سوابق مهاجرتی، بهترین روش مهاجرت به چین را روش تحصیلی و پس از آن روش کاری می دانند. همچنین روش تحصیلی به عنوان ایمن ترین و راحت ترین روش مهاجرت به چین معرفی می کنند.

اما طبق تجربه کارشناسان آی مهاجرتی و نظرات و تجربه مهاجرین می توان گفت که روش مهاجرت کاری ارزان ترین روش شناخته شده که در مقابل روش سرمایه گذاری، گران ترین روش مهاجرت به چین در نظر گرفته می شود. در این زمینه حتما با کارشناسان ما مشورت های لازم را به عمل آورید.

راحت ترین راه های اقامت چین
مهاجرت به چین از طریق تحصیل

مهاجرت به چین از طریق تحصیل

مهاجرت به چین از طریق تحصیل می تواند برای شما اقامت دائم و شهروندی این کشور را به دنبال داشته باشد ، در صورتی که پس از اتمام تحصیلات و دریافت مدرک بتوانید شغلی یافته و به کار مشغول شوید. 

دقت کنید که تحصیل در این کشور برای شما ویزای موقت به مدت زمان تحصیلتان را فراهم می آورد که پس از دریافت مدرک و اتمام تحصیلات، ویزا نیز تمام شده و باید به کشورمان خود بازگردید.

پس به نوعی برای مهاجرت به چین و دریافت اقامت دائم آن از طریق تحصیل شما نیاز دارید تا ویزای تحصیلی خود را با اشتغال در این کشور به ویزای کار مبدل ساخته و سپس با فراهم آوردن شرایط لازم به اقامت دائم و حتی تابعیت چین دست پیدا کنید.

پس از استخدام ویزای تحصیلی شما به ویزا کار تغییر کرده و مدت آن باتوجه به قرارداد شما می تواند از 1 تا 3 سال صادر شود که همواره در صورت ادامه کار قابل تمدید و تبدیل به اقامت دائم و یا حتی شهروندی چین می باشد.

حتما عنوان تحصیل در چین را در سایت ما مطالعه کرده تا با چگونگی پذیرش در دانشگاه ها و اخذ ویزای تحصیلی آشنا شوید.

فراموش نکنید تحصیل در این کشور بسیار ارزان بوده و سالانه حداکثر 5000 یورو شهریه دانشگاه است. همچنین تحصیل در دانشگاه های چین به زبان های انگلیسی و چینی در دسترس دانشجویان خارجی می باشد و بسیاری از دانشگاه های آن مورد تایید وزارت علوم و وزارت بهداشت ایران هستند.

مهاجرت به چین از طریق کار

پس از تحصیل، مهاجرت به چین از طریق کار را باید پر متقاضی ترین و موفق ترین روش مهاجرت به چین معرفی نمود که دستیابی به آن نیاز به اخذ ویزای کاری این کشور دارد. برای رسیدن به این هدف، قطعا باید در شغلی استخدام شده و مجوزهای لازم را اخذ نمایید.

در مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در چین قم به قدم این امر را برای شما شرح داده ایم . به طور خلاصه باید بدانید که جهت کار در این کشور باید اجازه کار و مجوز اقامت کاری در چهارچوب قوانین مربوط را دریافت کرده باشید.

ویزای کاری کشور چین در دو صورت ویزای Z و ویزای R برای شهروندان خارجی صادر می شود که ویزای Z ویزای معمولی بوده و ویزای R ویزای مختص به افراد با استعدادهای درخشان می باشد.

قبل از اینکه متقاضیان بتوانند برای ویزای کار در سفارت چین درخواست دهند، ابتدا باید نامه اطلاع رسانی برای مجوز کار خارجی را دریافت نمایند که بیان می کند، متقاضی برای مهاجرت به چین از طریق کار تایید شده می باشد. ضمنا چین فقط به بعضی از مشاغل در موقعیت های خاص اقامت دائم می دهد.

برای دریافت این دعوت نامه، کارفرمای چینی باید ابتدا با ارائه مدارک مورد نیاز به یک اداره کار محلی درخواست دهد و تقریبا 3 – 4 هفته زمان می برد تا نامه دریافت شود. سپس متقاضیان می توانند برای ویزای کار به سفارت چین در کشور خود درخواست دهند.

مهاجرت به چین از طریق کار
اقامت چین با سرمایه گذاری

اقامت چین با سرمایه گذاری

همانطور که گفتیم مهاجرت به چین از طریق سرمایه گذاری گران ترین روش است که نیاز به بودجه مالی بالایی دارد. اما بسیار جالب است بدانید که چین از نظر جذب سرمایه گذاران خارجی یکی از بزرگ ترین بازارهای مهاجرت و مقاصد سرمایه گذاری در جهان محسوب می شود.

روش های مختلفی جهت دریافت اقامت چین با سرمایه گذاری وجود دارد که بهترین و پر متقاضی ترین آن ها شامل خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی، راه اندازی شعبه یا نمایندگی، عمده فروش و خرده فروشی و غیره هستند که قطعا با شهری که برای انجام اهداف خود در نظر خواهید گرفت نیاز به مبلغ سرمایه ای متفاوت خواهند داشت.

دقت داشته باشید با این که تولید در طیف وسیعی از بخش ها تشویق می گردد، اما خدمات مبتنی بر آب و برق محدود شده‌ و سرمایه گذاری خارجی در تولید در بخش های حفاظت شده ای نظیر چای سبز و داروهای چینی نیز معمولا مجاز نیست. ضمنا مبلغ مورد نیاز می تواند با مقصد انتخابی از 500 هزار تا 2 میلیون دلار متفاوت باشد.

با توجه به شرایط اقتصادی، رفاهی و زندگی در مناطق مختلف چین مبالغ مورد نیاز در بخش های مختلف به شکل زیر خواهند بود:

  • 500 هزار دلار در غرب چین
  • 1 میلیون دلار در چین مرکزی
  • 2 میلیون دلار در سایر مناطق
 

حتما مقاله قوانین سرمایه گذاری کشور چین را مطالعه نمایید تا تمام جزئیات، قوانین و شرایط لازم این امر را بیش از پیش بشناسید.

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در چین

مهاجرت از طریق ثبت شرکت در چین

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم ثبت شرکت یکی از زیرشاخه های سرمایه گذاری در این کشور می باشد که در صورت فراهم آوردن شرایط لازم می تواند به اقامت دائم این کشور منجر شود. اما اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم مهاجرت از طریق ثبت شرکت در چین کاملا مقدور و در دسترس است.

اگر شما هم قصد مهاجرت به چین از این طریق را دارید، حتما عنوان شرایط ثبت شرکت در کشور چین را در سایت ما مطالعه نمایید تا با انواع شرکت ها و شرایط و قوانین هرکدام آشنایی پیدا کرده و بتوانید باتوجه به هدف و نوع بیزنس تان بهترین نوع شرکت را به ثبت برسانید.

اما نکته مهمی که وجود دارد، اینکه ثبت شرکت به تنهایی با اخذ اقامت دائم همراه نیست، بلکه باید این سرمایه گذاری شما دارای یک بیزنس پلن قوی بوده که حداقل 3 سال قادر به فعالیت و کسب درآمد باشد تا حقوق کارمندان و مالیاتتان را دقیق بپردازید.

با ثبت شرکت در مناطقی که کشور نیاز به سرمایه گذار دارد و با استخدام نیروی کار چینی، متقاضیان می توانند اقامت یک ساله دریافت کرده و پس از پایان یک سال می توانند این اقامت را تا سه سال تمدید و در نهایت پس از سه سال برای درخواست اقامت دائم اقدام نمایند.

 

شرایط اقامت چین از طریق خرید ملک

یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور چین، خرید ملک در این کشور می باشد. اا باید توجه داشته باشید که خرید ملک در این کشور دارای شرایط و قوانین خاصی می باشد که متفاوت با سایر کشورها بوده و حتما باید آن ها را شناخته و سپس در اینباره تصمیم بگیرید.

عنوان اطلاعات خرید ملک در چین تمام جزئیات و قوانین لازم را به شما شرح می دهد.

اما آنچه شما لازم است به عنوان شرایط اقامت چین از طریق خرید ملک مطلع باشید، بسیار کوتاه و خلاصه است و آن اینکه با خرید ملک در کشور چین امکان اخذ هیچ گونه اقامتی از جمله اقامت دائم یا شهروندی برای شهروندان خارجی وجود ندارد و دولت هیچ امتیاز ویزا یا اقامت در اینباره در نظر نگرفته است.

پس بهتر است که اگر قصد مهاجرت به چین را دارید، سایر روش هایی که به آن ها پرداختیم و یا دیگر راه های سرمایه گذاری در این غول اقتصادی را برگزینید.

اما برخی نکات درباره خرید ملک در چین وجود دارد که باید حتما آن ها مدنظر قرار دهید، این موارد به شرح زیر هستند:

شرایط اقامت چین از طریق خرید ملک
  • داشتن ملک در چین به شما حق اقامت و زندگی در این کشور را نمی‌دهد و دولت مالکیت کاملی بر زمینی دارد که ملک شما در آن واقع است. در واقع ملک در اجاره 70 ساله شماست.
  • امکان خرید ملک برای اهداف مسکونی وجود دارد اما نمی توان با اهداف اجاره یا رهن ملکی در چین خرید.

هزینه مهاجرت به چین

قطعا می دانید که امر مهاجرت به چین با هزینه هایی مواجه است که به دو بخش هزینه های شروع مهاجرت تا پیش از اسکان و هزینه های حضور در این کشور و شروع اقامت و زندگی در چین تقسیم می شود. 

برای اطلاع دقیق و بررسی جزئیات مبالغ پیش رو و اینکه برای مهاجرت به چین چقدر پول لازم است، با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل نمایید و همچنین مقاله هزینه های زندگی در چین را مطالعه نمایید.

اما لازم است بگوییم که چین دارای هزینه های ارزانی برای مهاجرت و اقامت در مقایسه با بسیاری از کشورهای جهان می باشد که این امر تاثیر بسیار زیادی در جذب انواع مهاجرین با اهداف مختلف داشته است. 

در ادامه برخی از مهم ترین بخش های هزینه مهاجرت به چین را مشاهده می نمایید:

نوع هزینه مورد نیازمبلغ به یورو
هزینه دریافت ویزا110، 130، 150 دلار
هزینه بلیت هواپیما تا چین یکطرفه28 میلیون تومان به بالا
هزینه ترجمه مدارک3 میلیون تا 10 میلیون تومان
هزینه شهریه دانشگاه دولتی ( روش تحصیلی)سالانه حداکثر 2 هزار دلار
هزینه شهریه دانشگاه خصوصی ( روش تحصیلی)سالانه حداکثر 7 هزار دلار
هزینه اجاره آپارتمان 1 خواب406.42 دلار
هزینه اجاره آپارتمان 3 خواب977.28 دلار
مخارج ماهانه یک فرد مجرد ( بدون اجاره منزل)558.8 دلار
هزینه خوراک یک فرد مجرد100 تا 150 دلار
مخارج یک خانواده 4 نفره ( بدون اجاره منزل)2,024.8 دلار

وبینار بررسی روش های مهاجرتی و چالش های پیش رو

در این وبینار از آی مهاجرتی می توانید ضمن بررسی تمامی روش های ممکن مهاجرتی ، نگاهی به چالش های پیش روی خود نیز داشته باشید و با آگاهی بیشتر تصمیم های لازم را انجام دهید.

در صورتی که به دنبال اقدام به شیوه ای خاص هستید ، حتما با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره کاور وبینار بررسی روش های مهاجرت و چالش های پیش رو

مشاور و وکیل مهاجرت به چین

در رابطه با مشاور و وکیل مهاجرت به چین باید بدانید که به طور کل عنوان و حیطه شغلی با نام وکیل مهاجرتی در رشته حقوق و در دانشگاه های جهان وجود ندارد و چنین شاخه ای در دانشگاه های کشورمان و جهان تدریس نمی شود. البته استثنایی در دو کشور کانادا و استرالیا وجود دارد و فقط در همان کشورها نیز مجاز و وکلا قادر به فعالیت در این زمینه هستند. ولی باز دقت داشته باشید که چنین تخصص و مدرک دانشگاهی و آکادمیکی در کشورمان وجود ندارد و چنین ادعایی قطعا کلاهبرداری و غیر قانونی است.

معمولا در کشورمان منظور از این عنوان، همان متخصصان و مشاوران مهاجرتی است که در این حیطه فعالیت دارند. توجه کنید که استفاده از مشاور مهاجرت به چین از داخل این کشور با اوضاع ارز در ایران بسیار گران و غیر قابل صرفه است، اما متخصصان و مشاوران باتجربه در موسسات مهاجرتی در کشورمان با تجاربی حتی بالاتر و سوابقی درخشان تر در این زمینه می توانند با هزینه هایی بسیار ارزان شما را به هدفتان برسانند.

موسسات باتجربه مثل آی مهاجرتی می توانند مهاجرت به چین را با توجه به شرایط شما برگزیده و از ابتدا تا انتهای اسکان در چین در تمامی مراحل عهده دار امور بوده و همراه شما باشند. حتی در صورتی که علاقه به استخدام یک مشاور یا متخصص خارجی دارید؛ می توانید نیمی از امور داخلی را به مشاوران و موسسات داخلی سپرده تا هزینه کمتری را در نهایت بپردازید.

مزایای مهاجرت به چین

شاید برخی از متقاضیان مهاجرت به چین با این ابهام مواجه باشند که اقدام برای این امر می تواند چه امتیازات و ویژگی هایی را برای ما به ارمغان آورد؟ باید بگوییم که این مطلب نیز باتوجه به اهداف و روش مهاجرتی برای هر فردی می تواند برخی مزایای خاص و منحصر بفرد را به وجود آورد.

اما به طور کلی باید بگوییم که مهاجرت به چین در دنیای امروز شما را از مزایای بسیاری برخوردار خواهد ساخت که برخی از آن ها را فقط در کشورهای تراز اول و برتر جهان می توانید در کنار یکدیگر بهره مند شده و تجربه نمایید. در ادامه مشاوره مهاجرت به چین قصد داریم مهم ترین مزایای مهاجرت به چین را بیان کنیم:

  • دسترسی به برترین دانشگاه ها و اساتید معتبر جهان
  • زندگی در شهرهای مدرن و بسیار سرشار از تکنولوژی این کشور
  • شرایط ایده آل و روش های مناسب برای مهاجرت به چین
  • هزینه های ارزان و مقرون به صرفه زندگی و تحصیل در این کشور
  • نرخ بیکاری پائین و تورم کم در این کشور
  • بازار کار فراهم برای مشاغل تخصصی و دانشگاهی
  • زندگی در دومین اقتصاد بزرگ و برتر جهان
 
مزایای مهاجرت به چین
  • اقتصادی در حال رشد و با سرعت زیاد در حال شکوفایی
  • دسترسی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مدرن و با کیفیت
  • امنیت بالای مالی، جانی و شغلی در این کشور
  • سیستم حمل و نقل مناسب و مدرن در شهرهای بزرگ
  • بهره مندی از سیستم درمان و بیمه های درمانی بسیار خوب و ارزان

معایب

البته معایبی هم نیز برای مهاجرین خارجی و یا بهتر بگوییم برای زندگی در این کشور پیش روی ساکنین و به خصوص مهاجرین قرار دارد که در مقایسه با مزایای موجود بسیار کم بوده و می توان به راحتی آن ها را حل و یا از تاثیر آن ها به حد زیادی کاهید.

برخی از مهم ترین این معایب به شرح زیر می باشند:

  • نیاز به یادگیری زبان چینی که از سخت ترین زبان های جهان است.
  • تعداد کمی از مردم چین قادر به صحبت به زبان انگلیسی هستند.
  • برخی قوانین و شرایط نظارت های دولتی کمی سخت و محدودیت زا هستند.

موسسه مهاجرتی به چین و مشاوره مهاجرت

قطعا مطلع هستید که امر مهاجرت به چین از هر روشی که باشد، دارای شرایط، قوانین و جزئیات بسیاری است که داشتن اطلاعات کافی و استفاده از مشاوره ها و تجارب متخصصین این حوزه در موفقیت و دستیابی به آن نقش بسیار بزرگی را ایفا می نماید. هرگونه نقصان یا اشتباه در هر مرحله ای می تواند تمام زحمات و هزینه ها را به باد دهد.

استفاده از مشاوره مهاجرت به چین از طریق موسسات مهاجرتی بهترین روش برای دستیابی موفق به مهاجرت به چین می باشد. زیرا شما در ارتباط با تیمی باتجربه بوده که هر فرد در حوزه وبخشی از این امر دارای تبحر و تخصص است. خوب است به شما عزیزان یادآوری کنیم که حتما به تفاوت های میان موسسات مهاجرتی و موسسات اعزام دانشجو یا موسسات کاریابی نیز دقت کنید.

متاسفانه انتخاب موسسات اعزام دانشجو، باز اکثر وظایف و کارها را بر دوش خودتان گذاشت و شما مبلغی را بابت خدماتی غیر لازم می پردازید. علاوه بر این موسسات اعزام دانشجو دارای محدودیت های بسیاری هستند که قطعا بر نتیجه و انتخب های شما تاثیر بسیاری می گذارند تا به نوعی شما را به سمت مسیرها قابل دسترس برای خودشان حرکت دهند.

با اینکه موسسات مهاجرتی بزرگ و باتجربه و کارنامه درخشانی همچون آی مهاجرتی همیشه و در تمامی مراحل قدم به قدم با شما بوده و از هرگونه ایراد، اشتباه و یا مشکلی جلوگیری می نمایند، تا به بهترین شیوه ممکن به این امر برسید.

فرم ارزیابی مهاجرت به چین

قطعا هیچ شکی نیست که امری نظیر مهاجرت به چین که در میان مردم کشورمان بسیار ناشناخته بوده و افراد کمی برای رسیدن به آن تلاش نموده اند، نیاز به استفاه از تجارب و اطلاعات کارشناسان این حوزه دارد تا دستیابی به این هدف تاحد امکان قابل تصور باشد.

به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که فرم درخواست مهاجرت به چین و فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به چین را در سایت آی مهاجرتی تکمیل نمایید تا به رایگان شرایط شما توسط کارشناسان متخصص ما بررسی شده و با توجه به اهداف، بودجه و شرایط مناسب ترین روش ها و جزئیات اصلی به شما اعلام شود.

در جلساتی که با حضور کارشناسان ما به صورت حضوری برگزار خواهد شد شما تمامی مدارک و شرایط خود را ارئه کرده و بر اساس خواسته ها و اهداف شما و همچنین راه حل هایی که پیش رویتان وجود دارد به بهترین انتخاب ممکن رسیده و روش و چگونگی دست یابی به آن تعیین می شود. یقین داشته باشید که اقدام از طریق روش های قانونی مهاجرت به چین با همراهی مشاورین و کارشناسان آی مهاجرتی، شما را به طور قطع به هدفتان خواهد رساند.

در این مطلب تیم مشاورین آی مهاجرتی تمام و کمال شرایط مهاجرت به چین را برای شما عزیزان شرح دادند. برای کسب اطلاعات بیش تر یا کسب مشاوره خصوصی با مشاورین ما در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و یا دفتر معالی آباد شیراز تماس حاصل فرمایید.

اطلاع از روش های مهاجرتی سایر کشورهای می تواند راهنمای خوبی برای شما علاقه مندان به مهاجرت باشد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه