برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر

برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر یکی از روش های دسته بندی برترین و مهم ترین دانشگاه های این کشور می باشد تا شما این دانشگاه ها را طبق شهرهای این کشور در خاطر بسپارید. البته در این مقاله ما خلاصه و مفید برترین دانشگاه های کشور چین را بررسی خواهیم کرد، اما قطعا هریک از شهرهایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد از تعداد بسیار بیش تری دانشگاه برخوردار هستند که همگی بسیار معتبر و مطرح هستند.

کشور چین یکی از کشورهای مطرح در ارائه و آموزش های دانشگاهی و آموزش عالی در جهان است که روز به روز نیز به کیفیت و اعتبار آن افزوده می شود. در این برخی از دانشگاه های آن نیز حتی موفق به قرارگیری در میان 200 دانشگاه برتر و معتبر جهان شده اند که نشان از کیفیت بسیار بالای تدریس و آموزش در این کشور دارد.

برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر

برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر می توانند علاوه بر حوزه آموزشی شما را در داشتن کیفیت زندگی بهتر یاری رسانند.

فهرست مطالب

در ادامه این مقاله تیم مشاورین آی مهاجرتی تلاش نموده تا برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر را به شما معرفی نمایند، تا برترین و معتبرترین دانشگاه در چند شهر مطرح و اصلی این کشور را شناخته و اطلاعات لازم درباره هریک از این مراکز را به دست آورید.

دقت داشته باشید که تعداد دانشگاه های بسیار زیادی در چین وجود دارد، که می توانید از طریق مطالعه عنوان مشاوره اعزام دانشجو به چین 2023 شرایط و چگونگی پذیرش و قبولی در آن ها را بشناسید و اطلاعات لازم را درباره سیستم آموزشی کشور چین به دست آورید.

بهترین دانشگاه های چین در پکن

شهر پکن یا همان بیجینگ به عنوان پایتخت کشور چین یکی از مهم ترین و اثرگذارترین شهرهای چین در ارائه و آموزش در مقاطع دانشگاهی می باشد که در حال حاضر 91 دانشگاه و مرکز آموزش عالی را در خود جای داده است که چندی از آن ها برترین ها در کشور و از دانشگاه های بسیار معتبر جهانی هستند.

بررسی تمامی این مراکز بسیار طولانی بوده و نیاز به زمان بالایی دارد. اما در ادامه ما 2 مورد از بهترین دانشگاه های چین در پکن را برای شما برگزیده ایم و آن ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود. فراموش نکنید که پکن یکی از بهترین مقاصد تحصیلی در چین می باشد که می تواند شما را به معتبرترین مدارک دانشگاهی برساند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر

دانشگاه پکینگ شهر پکن چین

Peking University, Beijing, China

دانشگاه پکینگ شهر پکن چین که به اختصار PKU نامیده می شود؛ اولین دانشگاه ملی کشور چین می باشد که یکی از بزرگترین مراکز آموزشی تحقیقاتی کشور است.

دانشگاه پکینگ در میان مردم به نام بیدا (Beida) معروف بوده و دارای بزرگ ترین کتابخانه قاره آسیا با بیش از 4.5 میلیون جلد کتاب است.

این دانشگاه از زمان تاسیس خود تا کنون به عنوان یکی از برترین دانشگاه های کشور چین شناخت شده است و چندین سال است که در میان 50 دانشگاه برتر جهان قرار می گیرد. 

این دانشگاه در بیشتر رشته های خود در میان 20 دانشکده برتر جهان قرار گرفته و این موضوع باعث افزایش بسیاری در اعتبار این مرکز شده است.

 

دانشگاه پکینگ شهر پکن چین

این دانشگاه سالانه بورسیه های تحصیلی زیادی را به دانشجویان خارجی اعطای می کند که باعث کاهش چشمگیری در هزینه ها و مخارج تحصیلی آنان می شود. اما بسیار مهم است بدانید که با اینکه تحصیل در این مرکز با شهریه همراه است، اما شهریه آن بسیار ارزان و مناسب می باشد.

این دانشگاه از 9 دانشکده تشکیل شده است که در سال 1898 تاسیس شد و در حال حاضر امکان تحصیل در رشته های بسیاری در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا برای دانشجویان بین المللی و داخلی را فراهم آورده است.

دانشگاه چینهوا شهر پکن چین از دانشگاه های برتر این کشور است که اعتبار بالایی در جهان داشته و از لحاظ امکانات آموزشی، تفریحی و تحصیلی شناخته شده می باشد. این دانشگاه با کسب رتبه 25 در جهان، یکی از اولویت های دانشجویان بین المللی است که به تحصیل در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا علاقمند هستند.

شهریه تحصیل در این دانشگاه گران نیست و در مقایسه با کشورهای اروپایی به خصوص بسیار مناسب است. باتوجه به مقطع و رشته تحصیلی از 25 هزار یوآن تا 50 هزار یوآن را در بر می گیرد و امکان دریافت برخی بورسیه های تحصیلی نیز در این مرکز وجود دارد که از دیگر مزیت های بزرگ این کشور است.

دانشگاه چینهوا به عنوان یکی از برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر که متعهد به پرورش متخصصانی با دانش و رهبران فردا است، شهرت دارد. این دانشگاه از 21 دانشکده و 59 دپارتمان تشکیل شده که زمان تاسیس آن به سال 1911 باز می گردد؛ زمانی که با نام کالج سلطنتی شروع به فعالیت نمود.

در این دانشگاه می توانید به زبان انگلیسی و چینی به تحصیل مشغول شوید، که تحصیل به زبان انگلیسی نیاز به مدرک HSK دارد. همچنین رشته های مختلفی در دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به متقاضیان ارائه می شود. این دانشگاه پس از دانشگاه پکینگ دومین دانشگاه برتر شهر یکن شناخته می شود.

دانشگاه چینهوا شهر پکن چین

بهترین دانشگاه های چین در ووهان

بهترین دانشگاه های چین در ووهان

برخی از بهترین دانشگاههای چین برای تحصیل علاوه بر شهر پیکن در شهرهای دیگر این کشور واقع شده اند که شهر ووهان یکی از این شهرها می باشد. شاید مستحضر باشید که ووهان یکی از برترین شهرهای تحقیقاتی و پژوهشی چین و حتی جهان شناخته می شود که مراکز تحقیقاتی بسیار مطرح و بزرگی را در خود جای داده است. در حال حاضر 21 دانشگاه، کالج و مرکز آموزشی عالی در این شهر فعال است

همین باعث شده دانشگاه های این شهر نیز روز به روز پیشرفت نموده و اساتید برتر و مشهوری در دانشگاه های آن مشغول به کار و امر تدریس شوند. البته بسیار از ما پس از همه گیری ویروس کرونا که از این شهر آغاز شد ووهان را شناختیم، اما باید بگوییم که این شهر نقش بسیار بزرگ تری در رشد علم در دنیای امروز دارد. در ادامه دو مورد از بهترین دانشگاه های چین در ووهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دانشگاه ووهان کشور چین

Wuhan University, China

دانشگاه ووهان کشور چین یکی از برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر است که در حال حاضر در جایگاه 194 برترین دانشگاه های این کشور قرار دارد. این دانشگاه دارای 37 دپارتمان و دانشکده است که رشته های کامپیوتر، شیمی و ریاضیات آن دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و شهرت زیادی دارند.

این دانشگاه تحت مدیریت وزارت آموزش و پرورش چین به طور مستقیم فعالیت دارد که از سال 1893 تاکنون در حال فعالیت می باشد و شهریه تحصیل در آن با توجه به رشته، مقطع و زبان از 23 هزار یوآن تا 55 هزار یوان متغیر می باشد که دوره دکترا دارای بالاترین نرخ شهریه تحصیلی است.

متقاضیان می توانند به زبان انگلیسی و چینی به تحصیل در این دانشگاه بپردازند که باید بگوییم خوشبختانه مدارک اعطایی از آن نیز مورد قبول وزارت بهداشت و وزارت علوم ایران نیز می باشد. دانشگاه ووهان سالانه بورسیه های مختلفی را هم به دانشجویان خارجی اعطا می کند که برخ حتی امکان تحصیل رایگان را هم برای افراد فراهم می آورد.

دانشگاه علم و تکنولوژی هواجونگ چین که به اختصار HUST نامیده می شود یکی از 10 دانشگاه برتر این کشور بوده که واقع در شهر ووهان است. این دانشگاه طبق رتبه های جهانی مختلف همواره توانسته در میان 300 دانشگاه برتر جهان و در لیست دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم کشورمان در این کشور قرار بگیرد.

دانشگاه علم و تکنولوژی هواجونگ چین در سال 1952 از ادغام چندین موسسه و مرکز آموزشی در شهر ووهان تاسیس و راه اندازی شد. جالب است بدانید که این مرکز در حال حاضر پذیرای 55 هزار دانشجوی داخلی و خارجی از بیش از 20 کشور جهان است که از امکانات و اساتیدی با دانش بهره مند می شوند.

این دانشگاه در حال حاضر رتبه 275 را از موسسه QS و رتبه 181 را از موسسه TIMES به خود اختصاص داده است و شهریه تحصیل در آن باتوجه به رشته، مقطع و زبان تحصیلی سالانه می تواند از 3 هزار دلار تا 9 هزار دلار را در بر بگیرد. ضمنا پذیرش در این دانشگاه نیاز به ارائه مدرک زبان معتبری نظیر تافل، ایلتس یا HSK دارد.

ضمنا از شما عزیزان تقاضا داریم که حتما مقاله شرایط اخذ ویزای تحصیلی چین را در سایت آی مهاجرتی مطالعه نمایید، تا با مدارک لازم و پگونگی ویزا و مجوز تحصیل در این کشور به طور کامل و قدم به قدم آشنا شوید.

دانشگاه علم و تکنولوژی هواجونگ چین

بهترین دانشگاه های چین در شانگهای

در ادامه معرفی برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر به سراغ یکی از مهم ترین ومعتبرترین شهرهای چین یعنی شانگهای خواهیم رفت. قطعا نام شانگهای را هر شهروند خارجی در ارتباط با چین شنیده است. شانگهای را می توان حتی مهم ترین شهر چین نیز نامید که بیش ترین تعداد مهاجر خارجی در این کشور را پذیرا است.

شانگهای نیز یکی دیگر از شهرهای دانشجویی چین است که دانشگاه ها و مراکز آموزشی معتبری را در خود جای داده است. در حال حاضر 31 دانشگاه، کالج و مرکز آموزش عالی در این شهر در حال فعالیت هستند که اکثر آن ها بسیار معتبر و سرشناس هستند و اخذ مدرک از آن ها می تواند شما را به موفقیت خوبی در آیده شغلی رساند. در ادامه 2 مورد از بهترین دانشگاه های چین در شانگهای را خواهیم شناخت.

بهترین دانشگاه های چین در شانگهای

دانشگاه فودان چین

Fudan University, China

دانشگاه فودان چین یکی از دانشگاه های برتر کشور چین می باشد که در سطح جهان شهرت بسیاری دارد. در این دانشگاه می توان از دوره کارشناسی تا دکترا را در رشته های مختلف پزشکی و مهندسی مطالعه کرد که دوره کارشناسی در رشته پزشکی و اقتصاد فقط به زبان انگلیسی ارائه می شود. اما رشته های مختلفی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی ارائه می شوند.

این دانشگاه در رتبه 50 در میان دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است که شهریه تحصیل در آن باتوجه به عوامل مختلف از 23 هزار یوآن تا 750 هزار یوآن متغیر خواهد بود. ضمنا جای خرسندی دارد که مدارک اعطایی از سوی این دانشگاه نزد وزارت بهداشت و وزارت علوم کشورمان معتبر و قابل قبول هستند.

این دانشگاه در سال 1905 تاسیس و در سال 1907 به دانشگاه فودان تغییر نام داد و در حال حاضر دارای 70 برنامه کارشناسی، 224 برنامه کارشناسی ارشد و 154 برنامه دکترا برای دانشجویان بین المللی می باشد. ضمنا تحصیل در دوره کارشناسی این دانشگاه 4 تا 6 ساله بوده و دوره کارشناسی ارشد 21 تا 3 ساله و دوره دکترا 3 تا 4 ساله.

در ادامه معرفی بهترین دانشگاههای چین برای تحصیل و در شهر شانگهای به سراغ 51 امین دانشگاه برتر حال حاضر جهان یعنی دانشگاه جیائو تونگ شانگهای خواهیم رفت. این دانشگاه که به اختصار SJTUنامیده می شود رشته های تحصیلی بسیاری را در مقاطع کارشناسی تا دکترا و به زبان های انگلیسی، چینی و فرانسوی ارائه می نماید.

شهریه تحصیل در دانشگاه جیائو تونگ شانگهای می تواند از 25 هزار یوان تا 150 هزار یوآن متغیر باشد که به عوامل مختلفی بستگی دارد. همچنین مدارک اعطایی از این مرکز مورد تایید وزارت علوم و وزرات بهداشت ایران نیز می باشند. باتوجه به اینکه شهریه برخی رشته های در این دانشگاه از سایر دانشگاه های چینی گران تر است، دانشجویان معمولا شانس خود را برای دریافت بورسیه نیز محک می زنند.

این دانشگاه با کیفیت در سال 1896 با هدف پرورش متخصصان و کارشناسان با استعداد و دانشمند برای کشور چین تاسیس شد و در حال حاضر دارای 33 دپارتمان، 13 بیمارستان وابسته، 2 موسسه تحقیقاتی پزشکی وابسته، 23 واحد مستقیم و 5 تشکیلات اقتصادی مستقیم می باشد.

پس از ادامه برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر پیشنهاد می کنیم که عنوان مهاجرت به چین را نیز مطالعه نمایید؛ تا با شرایط، مدارک لازم، قوانین و انواع راه های قانونی این امر کاملا آشنایی پیدا کنید و جدیدترین موارد لازم را به دست آورید.

دانشگاه جیائو تونگ شانگهای

مقالات زیر اطلاعات مفیدی را در رابطه با داشتن زندگی دانشجویی بهتر شما را یاری می رسانند ، مطالعه آنها را از دست ندهید:

بهترین دانشگاه های چین در دالیان

در میان شهرهای بزرگ و کلان شهرهای کشور چین شاید نام شهر دالیان را کمتر از بقیه شنیده باشید، اما باید بدانید که این شهر نقش مهمی در اقتصاد و نظام آموزشی کشور چین دارد. 

دالیان در حال حاضر پذیرای 25 موسسه آموزش عالی، دانشگاه و کالج می باشد که برخی از معتبرین های کشور چین هستند.

در ادامه معرفی برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر یکی از بهترین دانشگاه های چین در دالیان را نیز به شما معرفی خواهیم کرد. 

اگر نیاز به شناخت دانشگاه یا مرکز آموزشی خاصی در این شهر یا سایر شهرهای کشور چین دارید، با کارسناسان آی مهاجرتی در تماس باشید.

بهترین دانشگاه های چین در دالیان

دانشگاه تکنولوژی دالیان چین

دانشگاه تکنولوژی دالیان چین که با مخفف DUT شناخته می شود، در سال 1949 در شهر دالیان تاسیس شد و مستقیما زیر نظر وزارت آموزش چین اداره می شود. این مرکز در حال حاضر 42 هزار دانشجو را در خود جای داده است، از جمله 5 هزار دانشجوی دکترا، 11 هزار دانشجوی کارشناسی ارشد ، 26 هزار دانشجوی کارشناسی و 860 دانشجوی بین المللی.

دانشگاه تکنولوژی دالیان چین دارای 4 رشته ملی اصلی می باشد، که رشته های دینامیک، مهندسی هیدرولیک، مهندسی شیمی و فناوری و علوم مدیریت و مهندسی را شامل می شود. این مرکز همچنین 6 رشته ملی ثانویه را نظیر ریاضیات محاسباتی، فیزیک پلاسما، تولید مکانیک و اتوماسیون، مهندسی سازه، تجزیه و تحلیل ساختاری تجهیزات صنعتی و مهندسی محیط زیست را شامل می شود.

این دانشگاه از ارزش بالایی در نظام آموزشی کشور برخوردار است و دانشجویان می توانند رشته های بسیاری را به زبان های چینی و انگلیسی به تحصیل بپردازند. باید بدانید شهریه تحصیل در این دانشگاه سالانه می تواند از 30 هزار یوان تا 45 هزار یوان برسد.

جهت شناخت سیستم آموزشی و چگونگی پذیرش و ثبت نام در دانشگاه های کشور چین، پیشنهاد می کنیم که مطالعه مقاله تحصیل در چین را از دست ندهید. در این مطلب رنکینگ دانشگاه های چین را نیز خواهید شناخت.

بهترین دانشگاه های چین در سایر شهرها

علاوه بر شهرهایی که تا اینجا به معرفی برترین دانشگاه های آنان پرداختیم، سایر شهرهای کشور چین نیز دانشگاه های سرشناس و برتری را نیز در خود جای داده اند. دانشگاه هایی که حتی در بره هایی از زمان توانسته اند به عنوان برترین و یا در میان برترین دانشگاه کشور چین قرار بگیرند.

در ادامه معرفی برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر قصد داریم چند مورد از بهترین دانشگاه های چین در سایر شهرها را نیز به شما معرفی کنیم. شهرهایی که در مقابل پکن، شانگهای، ووهان و دالیان کمتر شناخته شده اند. در ادامه بهترین دانشگاه های چین را در سایر شهرهای این کشور خواهیم شناخت.

دانشگاه ژجیانگ شهر هانگژو چین

دانشگاه ژجیانگ شهر هانگژو چین یکی از برترین دانشگاه های این کشور جهان شناخته می شود که در حال حاضر در رتبه 45 دانشگاه های برتر جهان قرار گرفته است. شهریه تحصیل در این کشور سالانه می تواند باتوجه به رشته، مقطع و زبان تحصیل از 18 هزار تا 43 هزار یوان متغیر می باشد.

دانشگاه ژجیانگ که به اختصار ZJU شناخته می شود، شامل 7 دانشکده و 37 دپارتمان است که دارای شرایط حداکثر سن پذیرش نیز می باشد که برای دوره کارشناسی 25 سال، کارشناسی ارشد، 35 سال و دکترا 40 سال می باشد. علاوه بر این دانشجویان بین المللی متقاضی تحصیل در این دانشگاه، باید غیر چینی باشند و از سلامت کامل فیزیکی و روانی برخوردار باشند.

توجه داشته باشید که اکثر رشته های تحصیلی به خصوص در دوره های کارشناسی ارشد و دکترا نیازمند ارائه مدرک زبان معتبر نظیر، آیلتس، تافل، GRE و HSK می باشد. ضمن باید بگویم که بورسیه های تحصیلی این دانشگاه فقط به دانشجویانی که قصد تحصیل به زبان چینی را دارند، اختصاص می گیرد.

دانشگاه ژجیانگ شهر هانگژو چین

دانشگاه علم و فناوری شهر هفئی چین که یک دانشگاه پژوهشی ملی است و با نام مختصر USTC شناخته می شود، زیر نظر مستقیم آکادمی علم چین است. این دانشگاه یکی از اعضای لیگ C9 و معادل رقیب چینی خود یعنی لیگ آی‌وی است. این یک دانشگاه درجه یک و ممتاز در وزارت آموزش چین است.

این دانشگاه در سپتامبر سال 1958 توسط بنیاد CAS و در شهر بیجینگ یا همان پکن بنا نهاده شد و بعدها در اوایل سال 1970 و در طی انقلاب فرهنگی به شهر هفئی منتقل شد. توانایی اصلی این دانشگاه پژوهش های علمی و تکنولوژی است و به‌ تازگی به حوز علوم انسانی و مدیریت با تاکید بر مهندسی و پایۀ علمی بسط داده شده است.

USTC شامل 12 دانشکده، 30 دپارتمان، کلاس های ویژه نخبگان جوان، کلاس های کارگاهی تدریس اخلاق، دانشکده های ویژه تحصیلات تکمیلی، دانشکده نرم‌افزار، دانشکده آموزش شبکه و یک دانشکده جهت ادامۀ آموزش دارد. ضمنا حتما عنوان هزینه های زندگی در چین را مطالعه نمایید تا با هر آن مقدار هزینه و مخارجی که برای زندگی در این کشور پیش رویتان قرار دارد، آشنایی کاملی پیدا کنید.

دانشگاه علم و فناوری شهر هفئی چین

دانشگاه نانجینگ شهر نانجینگ چین

دانشگاه نانجینگ شهر نانجینگ چین از برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. این دانشگاه بارتبه 141 در جهان از برترین مراکز آموزشی است که تحصیل در مقاطع کارشناسی تا فوق دکتری در اکثر رشته ها از جمله پزشکی، مهندسی، مدیریت، حقوق، هنر و غیره در این دانشگاه امکان پذیر است.

زبان تحصیل در این دانشگاه چینی و انگلیسی بوده و مداری نظیر آیلتس، تافل و HSK مورد قبول آن می باشد. همچنین شهریه تحصیلی این مرکز بسیار ارزان است، تاحدی که می توان آن را رایگان هم در نظر گرفت. شهریه سالانه تحصیل در این دانشگاه از 5 هزار سوان تا 10 هزار یوآن را در بر می گیرد.

بورسیه های تحصیلی نیز برای رشته های مختلفی در نظر گرفته شده است که اکثرا برای مقاطع تحصلات تکمیلی مناسب می باشد. ضمنا دانشجویان بین المللی می توانند در خوابگاه های این دانشگاه ساکن شوند که هزینه اقامت در آن ها برای اتاق دو نفره از 600 یوآن الی 1500 یوآن در سال متغیر است.

در انتهای توصیه می کنیم که مقاله شرایط مهاجرت کاری و کار در چین را حتما مطالعه کنید تا با شرایط و چگونگی اشتغال در این کشور پس از اخذ مدرک کاملا آشنایی پیدا نمایید.

رنکینگ دانشگاه های چین

همانطور که تا این جا مطلع شدید دانشگاه های کشور چین دارای رتبه های بالا و مناسبی در میان دانشگاه های جهان می باشند و مدارک دریافتی از آن ها بسیار معتبر و شناخته شده است. این امر اشتغال و ادامه تحصیل در سایر کشورهای دنیا را برای فارغ التحصیلان از این مدارک بسیار در دسترس مهیا می سازد.

در ادامه رنکینگ دانشگاه های چین را به طور خلاصه برای شما تهیه کرده ایم که آن ها را مشاهده خواهید کرد:

نام دانشگاه رتبه نام دانشگاه رتبه
دانشگاه پکینگ 17 دانشگاه چینهوا 25
دانشگاه ژجیانگ 44 دانشگاه فودان 50
دانشگاه جیائو تونگ 51 دانشگاه علم و فناوری شهر  هفئی 137
دانشگاه نانجینگ 141 دانشگاه ووهان 194
دانشگاه تونگچی 216 دانشگاه نرمال بیجینگ 272
دانشگاه علم و فناوری هواژونگ 275 دانشگاه تیانجین 285
دانشگاه شیان 291 دانشگاه علم و صنعت جنوب 301
دانشگاه سون یات سن 323 دانشگاه فناوری پکن 340
دانشگاه سیچوان 355 دانشگاه شاندونگ 360

در این مقاله برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر را برای شما شرح دادیم. اگر نیاز به کسب مشاوره بیش تر در سایر زمینه های مهاجرتی و یا شناخت دیگر دانشگاه های کشور چین را دارید، مشاورین آی مهاجرتی در دفاتر غرب و مرکزی در تهران و دفتر شیراز آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

سوالات پر تکرار برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر

با مطالعه سوالات پرتکرار می توانید اطلاعات خوبی را در رابطه با شهر و دانشگاه های این کشور بیابید و از طریق بخش دیدگان نیز پرسش خود را را مشاورین ما در میان بگذارید.

برترین دانشگاه های چین بر اساس شهر در سال 2024 به ترتیب دانشگاه پکینگ، دانشگاه چینهوا، دانشگاه ژجیانگ، دانشگاه فودان، دانشگاه جیائوتونگ، دانشگاه علم و فناوری شهر هفئی، دانشگاه نانجینگ، دانشگاه ووهان، دانشگاه تونگچی و غیره می باشند.

برترین دانشگاه های شهر پک کشور دانشگاه پکینگ و دانشگاه چینوا می باشند.

برترین دانشگاه شهر ووهان شامل دانشگاه ووهان و دانشگاه علم و تکنولوژی هواجونگ چین می باشند.

دانشگاه پکینگ در حال حاضر رتبه 17 را میان دانشگاه های برتر جهان دارا می باشد.

رشته های کامپیوتر، شیمی و ریاضیات از برترین و معتبرترین رشته های دانشگاه ووهان هستند.

دریافت ویزای کشورهای مختلف از جمله چین در آی مهاجرتی از افتخارات ما است که کلاینت هایمان برایتان خواهند گفت:

نمایش ویدیو درباره حمیدرضا گراوندی
نمایش ویدیو درباره حدیث فرحزاد
نمایش ویدیو درباره عدنان خدادادی
نمایش ویدیو درباره پویا اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه