تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان یکی فرصت بسیار ایده آل و مناسب برای دانشجویانی است که علاقمند به تحصیل در اروپا و به زبان انگلیسی می باشند. خوشبختانه دانشگاه های بسیاری در این کشور به زبان انگلیسی فعالیت می کنند که گزینه های متفاوت و زیادی را در دسترس علاقمندان قرار می دهد.

با مشاورین آی مهاجرتی همراه شوید تا تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان را بهتر و کامل تر بشناسید.

تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های مجارستان در تمام مقاطع امکان پذیر است؛ اما مقطع لیسانس اکثرا به زبان مجاری بوده و دوره های تحصیلات تکمیلی به انگلیسی می باشد.

فهرست مطالب

تحصیل در مجارستان به زبان انگلیسی را بیش تر باید در دانشگاه ها و مراکز آموزشی خصوصی جستجو کرد؛ اما از آنچه که به آموزش انگلیسی در این کشور اهمیت زیادی داده می شود؛ می توان در تمامی مراکز دولتی نیز رشته هایی را یافت که علاوه بر زبان مجاری به زبان انگلیسی نیز به دانشجویان ارائه می شوند. 

اخذ مدرک از این مراکز آموزشی از اعتبار بسیار خوب و بالایی در اروپا و جهان برخوردار است و می تواند به عنوان پلی برای رسیدن به کشورهای برتر جهان مورد استفاده قرار بگیرد.

تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان متقاضیان زیادی را هرساله به خود جذب می نماید که این کار نیاز به فراهم آوردن شرایط و مدارک خاصی دارد که در دامه این مطلب شما را با آن ها و چگونگی پذیرش در دانشگاه های انگلیسی زبان آشنا خواهیم کرد. 

همچنین پیشنهاد داریم که تحصیل در مجارستان را نیز در سایت آی مهاجرتی مطالعه نمایید تا با کل سیستم آموزشی و دانشگاه های آشنا آشنا شوید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در مجارستان

تحصیل به زبان انگلیسی در دوره لیسانس مجارستان برای دانشجویان خارجی امکان پذیر می باشد که این یکی از مزایای بسیار خوب تحصیل در این کشور در نظر گرفته می شود. اما باید توجه داشته باشید که زبان اصلی و رسمی مردم و آموزش در این کشور زبان مجاری می باشد و در مجارستان نیز مانند اکثر کشورهای اروپایی مقطع لیسانس به زبان مجاری تدریس می شود.

البته این میزان در حالت مقایسه ای در چنین وضعیتی قرار می گیرد؛ وگرنه به طور کل و جدای از مقایسه رشته های تحصیلی مختلفی در دانشگاه های این کشور در دوره کارشناسی به زبان انگلیسی ارائه می شود و دانشجویان خارجی معمولا می توانند رشته مد نظر خود را به این زبان در دانشگاه های محتلف مجارستان یافته و به تحصیل در آن بپردازند.

لازم به ذکر است که تحصیل مقطع کارشناسی در مجارستان به زبان انگلیسی داشتن تسلط لازم و کافی به این زبان از الزامات اصلی می باشد و متقاضیان باید حتما پیش از شروع تحصیل نسبت به آموزش زبان انگلیسی اقدام نمایند. همچنین مدنظر داشته باشید که تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان در هر دانشگاه با شرایط خاص آن مرکز همراه است که باید حتما پیش از ثبت نام از آن اطلاع دقیقی کسب کنید.

جهت کسب مشاوره در رابطه با تحصیل لیسانس به زبان انگلیسی در مجارستان با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید و همچنین مقاله صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان را نیز برا شناخت هزینه ها مطالعه فرمایید.

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در مجارستان

مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در مجارستان

شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان برای دوره های کارشناسی ارشد در هر دانشگاه متفاوت است و هر مرکز قوانین و ضوابط خود را تعیین و در نظر می گیرد به همین خاطر اطلاعات و شرایط یک دانشگاه را برای تمامی مراکز یکسان در نظر نگیرید. ضمنا ارائه و آموزش مقطع کارشناسی ارشد به زبان انگلیسی در مجارستان بسیار فراگیرتر از دوره های لیسانس می باشد و اکثر دانشگاه ها تلاش دارند تا این دوره را به زبان انگلیسی ارائه نمایند.
لازم به ذکر است که دولت مجارستان بسیار تلاش در بین المللی ساختن مقاطع آموزش تکمیلی دارد به همین خاطر تلاش می شود که اکثر این رشته ها در این دوره به زبان انگلیسی ارائه شوند. همچنین لازم است بدانید که حتی در صورت تحصیل به زبان مجاری در این مقطع بازهم باید تا حد قابل قبولی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید چون برخی از دروس به این زبان ارائه و تدریس می شوند و در کل تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان در دوره کارشناسی ارشد بسیار فراگیرتر است.

برای پذیرش و تحصیل در این مقطع نیز باید مدرک مورد درخواست دانشگاه را ارائه نمایید. حتی ممکن است برخی از مراکز علاوه بر مدرک درخواستی، آزمونی ساده جهت سنجش میزان تسلط شما به زبان انگلیسی را اخذ نمایند یا از طریق مصاحبه حضوری یا آنلاین تسلط شما را به این زبان مورد سنجش قرار دهند. ضمنا مقاله سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان تمامی اطلاعات لازم در این زمینه را به شما ارائه خواهد کرد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

دکترا به زبان انگلیسی در مجارستان

می توان به جرات گفت که تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان در دوره دکترا نسبت به دیگر مقاطع بسیار بیش تر دیده می شود و حتی می توان گفت که اکثریت رو به کامل این دوره در تمامی رشته ها به زبان انگلیسی برگزار می شوند که آن هم به دلیل بین المللی بودن مقطع دکترا و نیاز به بررسی منابع انگلیسی زبان است. شما برای شرکت در دوره های دکترا در این کشور همواره و در هر صورت نیاز به تسلط به زبان انگلیسی دارید.

حتی در صورت انتخاب تحصیل به زبان مجاری در این دوره، بازهم اکثر دانشگاه ها مدرک تسلط به زبان انگلیسی را نیز از دانشجویان درخواست می کنند. ضمن اینکه شما در این دوره باید به زبان انگلیسی تخصصی رشته خود نیز تسلط کافی را داشته باشید؛ به همین خاطر حتما از طریق آزمون و یا مصاحبه میزان دانش و تسلط شما به زبان انگلیسی سنجیده می شود.

البته شرکت در دوره های دکترا به زبان انگلیسی در مجارستان نیاز به فراهم آوردن شرایط و مدارک مختلفی دارد و مدرک زبان تنها بخشی از شرایط مورد نیاز پذیرش در این مقطع است. شما باید جوانب و موضوعات بسیار متفاوتی مورد بررسی و شناخت قرار دهید تا این توانایی را یافته که استاد راهنمای موردنظر خود را پیدا کنید؛ بهتر است برای این کار را صفر تا صد تحصیل دکترا در مجارستان مطالعه نموده و با کارشناسان باتجربه آی مهاجرتی نیز تماس حاصل فرمایید.

مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان

همانطور که مستحضر می باشید جهت تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان باید مدارکی را تهیه و به دانشگاه انتخابی خود برای پذیرش و ثبت نام ارسال نمایید. اما نکته مهمی که در این جا وجود دارد اینکه هر دانشگاه شرایط پذیرش خود را داشته و ممکن است که با توجه به شرایط متقاضی مدارکی متفاوت و یا خاص را از شما درخواست نماید. به همین خاطر حتما مدارک مورد نیاز را از دانشگاه خود به طور دقیق استعلام کنید.

جهت اطلاع از مدرک مورد نیاز برای تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان می توانید از طریق سایت های دانشگاه و یا از طریق ایمیل با دانشگاه ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم و کافی را به دست آورید. البته کارشناسان با تجربه آی مهاجرتی نیز می توانند جدیدترین و آخرین اطلاعات را در این رابطه به شما عزیزان اطلاع رسانی نمایند. همچنین برای آشنایی با دوره های زبان و هزینه های آن در این کشور مقاله کالج ها و دوره های زبان در مجارستان را حتما مطالعه فرمایید.

اما به طور کل مد نظر داشته باشید که در اکثر دانشگاه های مجارستان مدارک زبان متفاوتی نسبت به یکدیگر ندارند و فقط در سطوح و نمره درخواستی با یکدیگر تفاوت دارند. مدارک زیر برای تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان مورد نیاز است:

مقطع تحصیلی حداقل مدرک مورد نیاز
کارشناسی آیلتس 5 تا 6 ، تافل 70 به بالا
کارشناسی ارشد آیلتس 5.5 تا 6 ، تافل 80 به بالا
دکترا آیلتس 6 به بالا ، تافل 80 به بالا

برای کسب اطلاعات دقیق تر راجع به شرایط تحصیل به زبان انگلیسی در دیگر کشورهای اروپا، پیشنهاد میکنیم مطالب زیر را از دست ندهید:

دانشگاه های انگلیسی زبان در مجارستان

اگر شما هم از متقاضیان تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان هستید باید به این مطلب توجه داشته باشید که این کشور یکی از کشورهای غیر انگلیسی زبان اروپا است که میزان ارائه رشته ها و مقاطع مختلف به زبان انگلیسی در آن بسیار فراگیر می باشد. به طور کل بهتر است که اگر برای تحصیل در دوره لیسانس به زبان انگلیسی، بیش تر دانشگاه های خصوصی را مد نظر قرار دهید ولی مقاطع تحصیلات تکمیلی به زبان انگلیسی در هر دو مراکز خصوصی و دولتی ارائه می شود.

در این جا پیشنهاد داریم که مقاله شرایط مشاوره اعزام دانشجو به مجارستان را هم در سایت ما مطالعه نمایید تا اطلاعات خود در رابطه با تحصیل در این کشور تا حد ممکن افزایش دهید. در ادامه برخی از معتبرترین دانشگاه های انگلیسی زبان در مجارستان و مقاطعی که به این زبان ارائه می دهند را مشاهده خواهید کرد:

کارشناسان آی مهاجرتی با ارائه بهترین دانشگاه های مجارستان بر اساس شهر در مقاله مربوطه، تمامی جزئیات، مدارک و شرایط پذیرش در دانشگاه های این کشور را برای شما عزیزان تهیه و ارائه نمودند؛ حتما این مقاله را مطالعه فرمایید.

نام دانشگاه مقطع انگلیسی
دانشگاه کاروینوس کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا
دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست مجارستان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا
دانشگاه سملوایز کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا
زنت ایستوان کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا
دانشگاه سگد کارشناسی ارشد، دکترا
دانشگاه پچ کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا
دانشگاه اوتووش لوراند کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا
 

رشته های محبوب به زبان انگلیسی در مجارستان

همانطور که گفتیم تحصیل به زبان انگلیسی در مجارستان توسط اکثر دانشجویان خارجی مورد پسند و انتخاب قرار می گیرد؛ اما شاید سوال باشد که رشته های محبوب به زبان انگلیسی در مجارستان کدام رشته ها بوده و چه رشته هایی متقاضیان بیش تری دارند؟! باید بگوییم که به طور کلی رشته های پزشکی، دندانپزشکی و مهندسی پر متقاضی ترین و محبوب ترین رشته ها به زبان انگلیسی و حتی زبان مجاری در این کشور هستند.

اما در رابطه با پرطرفدارترین رشته ها به زبان انگلیسی در مجارستان باید گفت که طبق آمار و تجربه چندین ساله، رشته های زیر در بین دانشجویان کشورمان بسیار پر متقاضی و مورد علاقه بوده است:

  • پزشکی
  • دندانپزشکی
  • داروسازی
  • مهندسی مکانیک
  • اقتصاد
  • علوم اجتماعی و علوم انسانی
  • مهندسی عمران
  • معماری
  • مدیریت، کسب و کار
  • تجارت و اقتصاد
  • حقوق

این رشته ها از متقاضیان بالایی برای پذیرش برخوردار هستند که این نشان از پذیرش سخت تر و رقابتی آن ها دارد؛ به همین خاطر حتما از حضور یک تیم یا فرد حرفه ای و آشنا با چگونگی پذیرش در دانشگاه های این کشور در کنار خود بهره ببرید تا احتمال قبولی و پذیرشتان را افزایش دهید.

برای کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان و یا دیگر موارد مهاجرتی با کارشناسان آی مهاجرتی در دفاتر غرب یا مرکزی تهران و یا دفتر معالی آباد شیراز تماس حاصل نموده و از راهنمایی ها و مشاوره های رایگان تیم حرفه ای ما بهره مند شوید.

ما در مسیر موفقیت، گام های زیادی برداشته ایم و تجارب بسیاری کسب کرده ایم، تمام توان ما برای پرونده های مهاجرتی، به سمت موفقیت است و نه چیز دیگر.

کارشناسان ما در ویدیویی که مشاهده میکنید، شرایط مهاجرت و چالش های پیش رو در این امر را به شما خاطر نشان خواهند کرد.

 

سوالات پر تکرار تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان

با تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان ، شما می توانید از مزیت تحصیل و زندگی دو زبانه بهره ببرید که این موضوع شما را تبدیل به یک فرد چند زبانه خواهد کرد و قدرت رزومه شما را برای ورود به بازار کار افزایش می دهد.

سوالات پرتکرار موضوع تحصیل در دانشگاه های انگلیسی زبان مجارستان را مطالعه کنید و در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان آی مهاجرتی در تماس باشید.

بله، بسیاری از دانشگاه های مجارستان رشته های مختلفی را در مقاطع مختلف به زبان انگلیسی ارائه می نمایند.

بله، دانشگاه های مجارستان برخی رشته ها را در مقطع کارشناسی به زبان انگلیسی نیز ارائه می دهند که بیش تر در دانشگاه های خصوصی در دسترس هستند.

در حال حاضر در اکثر دانشگاه های این کشور حداقل رشته هایی به زبان انگلیسی ارائه می شوند؛ اما دانشگاه های فناوری و اقتصاد بوداپست مجارستان، دانشگاه سگد، دانشگاه سملوایز، دانشگاه زنت ایستوان و دانشگاه اوتووش لوراند از بیش ترین رشته های زبان انگلیسی برخوردار می باشند.

در حال حاضر رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی، معماری، اقتصاد و غیره از مورد علاقه ترین و پر درخواست ترین رشته های انگلیسی زبان در مجارستان هستند؛ البته این به معنای کم درخواست بودن دیگر رشته ها نیست.

این مضوع با توجه به رشته و دانشگاه مورد نظر می تواند دارای تفاوت باشد و باید حتما آن را مورد استعلام دقیق از دانشگاه قرار داد؛ اما معمولا اکثر دانشگاه های این کشور مدرک آیلتس با حداقل سطح 6 و یا مدرک تافل با حدقا نمره 80 را از دانشجویان مورد پذیرش قرار می دهند.

کارنامه ای موفق در زمینه ویزاهای اخذ شده توسط آی مهاجرتی برای تحصیل در مجارستان :

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه