بیمه های دانشجویی کشور مجارستان

بیمه های دانشجویی کشور مجارستان می توانند خدمات بسیار مختلفی را به دانشجویان خارجی ارائه دهند و بسیاری از هزینه های درمان، بستری، دارو و غیره آنان را تحت پوشش قرار داده و از مخارج درمانی آنان بکاهد . باید دقت داشته باشید که اخذ بیمه های دانشجویی کشور مجارستان یکی از شرایط دریافت ویزا و امکان تحصیل در این کشور می باشد که در ادامه شرایط آن توسط کارشناسان آی مهاجرتی به شما ارائه خواهد شد.

بیمه دانشجویی در مجارستان یک پشتوانه مالی خوب برای دانشجویان در هنگام بروز حوادث، بیماری ها و یا اتفاقات غیر مترقبه می باشد که می تواند هزینه های آنان را به صورت چشمگیری کاهش دهد.

بیمه های دانشجویی کشور مجارستان

بیمه های دانشجویی کشور مجارستان می تواند بخشی تا تمامی هزینه های درمان شما در این کشور را  پوشش داده و بخش مهمی از مخارج تان را کاهش دهد.

فهرست مطالب

با توجه به نوع بیمه و شرایطی که درخواست می کنید ، بیمه ها خدمات متفاوتی را به شما ارائه می دهند که می تواند از بخشی تا تمام هزینه های درمانی شما را شامل شود . البته تمامی مواردی که تحت پوشش قرار می گیرد بستگی به نوع بیمه انتخابی شما دارد.

از آن جایی که پرداخت هزینه های درمان و بستری در مجارستان بدون بیمه می تواند بسیار گران باشد؛ توصیه می کنیم که در انتخاب نوع بیمه و خدمات آن دقت کافی را به عمل آورید تا در صورت نیاز بیمه هزینه های شما را پوشش دهد. 

همچنین توصیه می کنیم که حتما صفر تا صد هزینه مهاجرت و زندگی در مجارستان را مورد بررسی قرار دهید؛ تا با مخارج و مبالغ آن ها در این کشور آشنا شوید. مقاله مربوطه تمامی اطلاعات را در اختیار شما خواهد گذاشت.

انواع بیمه دانشجویی در مجارستان

همانطور که گفتیم اخذ بیمه دانشجویی در مجارستان برای دانشجویان خارجی الزامی و اجباری است؛ اما انتخاب نوع بیمه و شرایط اخذ بیمه دانشجویی مجارستان اختیاری می باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بیمه های دانشجویی کشور مجارستان

بیمه های درمانی در این کشور به دو صورت بیمه های درمانی دولتی و بیمه های درمانی خصوصی در دسترس است که هزینه بیمه درمانی دولتی ماهانه 60 یورو بوده و طیف وسیعی از خدمات درمانی را پوشش می دهد.

اما بیمه های خصوصی موارد درمانی خاص و مواردی که توسط بیمه درمانی دولتی پوشش داده نمی شود را پوشش می دهد که با توجه به نوع خدمات و وسعت آن در انواع مختلفی از سوی شرکت های بیمه خصوصی در دسترس دانشجویان قرار دارند. باید بدانید که سیستم مراقبت های بهداشتی خصوصی مجارستان، بسیاری از بهترین پزشکان این کشور را در اختیار شما قرار می دهد.

دقت داشته باشید که باتوجه به نوع بیمه انتخابی و محل ویزیت یا بستری شما، به دو صورت هزینه ها پوشش داده می شوند. یا مرکز درمانی مذکور طرف قرداد بیمه بوده و هزینه ای از شما دریافت نمی کند و یا دانشجو هزینه ها را پرداخته و با دریافت رسید و ارائه به بیمه هزینه ها را از بیمه دریافت می کند. برای شناخت جزئیات بیش تر بیمه های دانشجویی کشور مجارستان با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل فرمایید.

همچنین راهنمای کامل تحصیل در مجارستان را نیز به رایگان در اختیار شما قرار دادیم تا دانشگاه های این کشور و چگونگی پذیرش در آن ها را بشناسید.

خدمات تحت پوشش بیمه های دانشجویی

همانطور که مستحضر هستید دانشجویان می توانند بیمه های خصوصی مختلفی را تهیه کنند که خدمات گوناگونی را ارئه می دهند و بر اساس خدماتی که درخواست خواهند کرد حق بیمه خود را پرداخت نمایند. اما در این جا این سوال وجود دارد که خدمات تحت پوشش بیمه های دانشجویی چه مواردی را پوشش دهد برای دانشجویان بهتر است؛ یا اینکه چه بیمه ای با چه خدماتی را خریداری کنیم.

البته این موضوع با توجه به شرایط افراد مانند بودجه، بیماری های زمینه ای و غیره ممکن است متفاوت باشد؛ اما بهتر است که بیمه ای را تهیه نمایید که بتواند حداقل خدمات زیر را تحت پوشش خود قرار دهد:

  • بستری
  • چکاپ
  • آزمایش
  • درمان در منزل
  • واکسیناسیون
  • مراقبت های بیمارستانی
  • فیزیوتراپی
  • مشاوره های تخصصی
  • دندانپزشکی
  • چشم پزشکی
  • هزينه داروها
  • سونوگرافی

تحصیل در مجارستان به شما فرصت می دهد تا بتوانید به آسانی به کشورهای مطرح دنیا وارد شده و در مدت زمان کوتاهی به مدرکی معتبر دست یابید .

در این زمینه تلاش نموده ایم تا با برگزاری یک وبینار تمامی اطلاعات لازم در این حوزه را در اختیارتان قرار دهیم و هموراه پاسخگوی تمامی سوالات شما در این رابطه باشیم.

نمایش ویدیو درباره ویدیو تحصیل در مجارستان
فرق بیمه های مسافرتی با دانشجویی

فرق بیمه های مسافرتی با دانشجویی

یکی از اشتباهاتی که درباره بیمه دانشجویی در مجارستان صورت می پذیرد، این است که برخی این بیمه را با بیمه مسافرتی دانشجویی اشتباه گرفته و یکسان می دانند. باید توجه داشته باشید که فرق بیمه های مسافرتی با دانشجویی کاملا واضح می باشد و این دو نوع بیمه کاملا مجزای از یکدیگر بوده و هیچ کدام را نمی توان به جای دیگری استفاده یا معرفی نمود . تفاوت بیمه مسافرتی و بیمه دانشجویی اساسا در مقصد و مدت زمان اقامت است. بیمه مسافرتی برای افرادی است که قصد سفر به یک کشور خارجی را دارند و مدت زمان اقامت آن ها معمولا کوتاه می باشد. در مقابل، بیمه دانشجویی برای دانشجویانی است که قصد تحصیل در یک کشور خارجی را دارند و مدت زمان اقامت آن ها معمولا طولانی تر است. دقت داشته باشید که اخذ و ارائه بیمه مسافرتی یکی از شروط اصلی و مهم صدور ویزای تحصیلی است و نداشتن آن یقینا درخواست ویزا را رد می نماید.

به طور کلی، هدف از بیمه مسافرتی و بیمه دانشجویی کمک به شما در مواجهه با مشکلات در سفر و تحصیل در کشور خارجی است. با این حال، بیمه دانشجویی بیشتر برای دانشجویانی است که به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند و نیاز به پوشش درمانی و خدمات دیگری دارند که به صورت خاص برای دانشجویان طراحی شده‌اند. در مقابل، بیمه مسافرتی بیشتر برای افرادی است که به دنبال سفر به یک کشور خارجی هستند و نیاز به پوشش درمانی و خدمات دیگری در طول سفر دارند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

نام شرکت های بیمه در مجارستان

همانگونه که در بالا گفتیم بیمه های دانشجویی کشور مجارستان علاوه بر بیمه دولتی قابل تهیه از بخش بیمه های خصوصی نیز می باشد و شرکت های مختلفی در این زمینه خدمات خود را در انواع و اقسام مختلفی به دانشجویان علاقمند با قیمت های مختلف ارائه می دهند.

در این بین دانشجویان باید با توجه به شرایط و بودجه خود مناسب ترین نوع را از معتبرترین شرکت انتخاب و تهیه کنند؛ البته اگر متقاضی استفاده از بیمه دولتی نباشند. در حال حاضر نزدیک به 40 شرکت بیمه کوچک و بزرگ در این کشور در حال فعالیت هستند که معمولا معتبرترین آن ها بیمه های دانشجویی کشور مجارستان را به متقاضیان ارائه می کند.

دقت داشته باشید که شرایط سلامت فردی اشخاص در تهیه نوع بیمه و خدمات تحت پوشش آن تاثیر بسیاری دارد . پس حتما پیش از تهیه و خرید بیمه ای خاص با افراد متخصص و دارای تجربه در این زمینه مشورت نمایید تا بتوانید بهترین نوع خدمات را با بهترین قیمت از شرکت های معتبر این کشور تهیه نمایید .

ضمنا سیر تا پیاز مهاجرت به مجارستان را نیز در مقاله مربوطه ارائه کردیم تا تمامی شرایط و نیازهای مهم برای مهاجرت و نقل مکان به مجارستان را بشناسید. نام شرکت های بیمه در مجارستان که در حال حاضر بیمه دانشجویی معتبر ارائه می نمایند و بیش ترین مشتری ها دارند به شرح زیر می باشد:

نام شرکت بیمه
Allianz Care
Aetna International
Cigna Global
AXA PPP Healthcare
GeoBlue
International Student Insurance
Bupa Global
UNION
UniMed
Generali
Medicover

مطالعه عناوین زیر به شما کمک می کند تا بتوانید از شرایط تحصیل در کشور مجارستان را بهتر بشناسید:

بیمه مورد تایید اداره مهاجرت مجارستان

در این جا شاید این سوال وجود داشته باشد که بیمه مورد تایید اداره مهاجرت مجارستان برای صدور ویزای تحصیلی چه می باشد . از این رو بهتر است که با مشاورین مشورت هایی داشته باشید تا بتوانید بیمه مناسب را تهیه نمایید ، زیرا اگر بیمه دانشجویی شما از نظر سفارت این کشور مناسب نباشد؛ یقینا درخواست ویزایتان رد می شود.

بهترین کار دریافت بیمه درمانی خصوصی است که بتواند کامل ترین خدمات را به شما ارائه داده و تمامی هزینه ها را نیز برایتان پوشش دهد تا هیچ گونه شک و تردیدی جهت تایید سفارت وجود نداشته باشد.

اما حداقل لازم است که بیمه ای که تهیه می کنید هزینه های بیماری، تصادف، آمبولانس، بستری، جستجو و نجات و غیره را نیز در برگیرد که اصل ترین و مهم ترین خدمات مورد درخواست هستند.

بیمه مورد تایید اداره مهاجرت مجارستان

البته شرکت های بیمه خصوصی در این کشور یا در کشورمان خودمان کاملا با این موضوع آشنایی داشته و می دانند چه نوع بیمه ای مناسب دریافت ویزای تحصیلی این کشور است. ضمنا پیشنهاد می کنیم که بهترین شهرهای مجارستان برای تحصیل را نیز بررسی کرده و آن ها را بشناسید؛ ما در مقاله مربوطه تمامی اطلاعات را برای شما قرار داده ایم.

کارشناسان آی مهاجرتی در این مقاله شرایط بیمه های دانشجویی کشور مجارستان را خلاصه و مفید به شما ارائه کردند؛ برای کسب مشاوره های بیش تر و دریافت راهنمایی از مشاورین ما با دفاتر مرکزی یا غرب تهران و یا دفتر شیراز در تماس باشید.

سوالات پر تکرار بیمه های دانشجویی کشور مجارستان

در این عنوان تلاش نموده ایم تا تمامی اطلاعات مهم در رابطه با بیمه های دانشجویی کشور در مجارستان را در اختیار شما قرار دهیم و در صورتی که سوالی ذهن شما را مشغول نموده پس از مطالعه سوالات پرتکرار در این ادامه ، از طریق بخش دیدگاه ما را نیز درمیان بگذارید.

از معتبرترین شرکت هایی که در زمینه ارائه بیمه های دانشجویی کشور مجارستان فعال هستند می توانیم به: Allianz Care، Aetna International، UNION، AXA PPP Healthcare، GeoBlue اشاره کرد.

دانشجویان می توانند از خدمات بیمه های دولتی و خصوصی استفاده کنند که معمولا اخذ بیمه های خصوصی توصیه می شود.

بله، اگر دانشجویان خارجی بیمه دانشجویی مناسبی نداشته باشند دانشگاه پذیرش آنان را لغو خواهد کرد. همچنین در ابتدا نیز در صورت نداشت بیمه دانشجویی ویزای تحصیلی برای شما صادر نخواهد شد.

بله، این دو بیمه کاملا متفاوت از یکدیگر بوده و شرایط و خدمات متفاوتی را نیز ارائه می نمایند که به هیچ عنوان نمی تواند جایگزین یکدیگر شود.

بیمه های دانشجویی کشور مجارستان می توانند خدمات متفاوتی را ارائه دهند اما در کمترین حالت باید هزینه های هزینه درمان، بستری و آمبولانس افراد را پوشش دهند.

با مشاهده ویدیوهای زیر در می یابید که ویزای کشور مجارستان یکی از آسان ترین ها در آی مهاجرتی می باشد:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه