تحصیل پرستاری در لهستان

تحصیل پرستاری در لهستان افراد بسیاری را از سراسر جهان به سمت خود جذب می نماید، زیرا نه تنها این رشته بسیار محبوب بوده ، بلکه لهستان یکی از بهترین کشورها در اروپا برای تحصیل نیز می باشد . لهستان یکی از ایده آل ترین مقصدهایی است که می توان با هزینه مناسب ، کیفیت آموزشی بالایی را تجربه کرد.

تحصیل در رشته پرستاری در لهستان آینده ای کاملا تضمین شده را به شما نشان می دهد ، چرا که در حال حاضر بیشتر کشورهای اروپایی دارای کمبود نیروی کار در حوزه درمان هستند و از تمامی افرادیی که متقاضی در این رشته باشند استقبال فراوانی شده و مورد حمایت دولت قرار می گیرند.

تحصیل پرستاری در لهستان

تحصیل پرستاری در لهستان شما را در گروه بزرگترین بخش کادر درمان این کشور قرار می دهد که اعتبار اجتماعی بالایی نیز به همراه دارد.

فهرست مطالب

قبولی در این رشته نیز دشوار نبوده و برای کسانی که نمی خواهند کنکور و شرایط دشوار ورود به دانشگاه های کشورمان را طی کنند بهترین گزینه است.

اما شرایط و قانون های به خصوصی برای اپلای پرستاری لهستان وجود دارد که شناخت آن ها برای همه افراد بسیار مهم می باشد. با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا بتوانید با تمامی شرایط تحصیل پرستاری در لهستان آشنا شده و اقدام کنید. همچنین می توانید با مطالعه مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان از روش های دیگر نقل مکان به این کشور مطلع شوید.

شرایط تحصیل در رشته پرستاری در لهستان

همان طور که از قبل می دانید هر کشور برای پذیرش دانشجو در هر رشته ای شرایط و قوانین مختص خود را دارد و این شرایط ممکن است که در کشور دیگری متفاوت باشد. تحصیل پرستاری در لهستان در تمامی مقطع ها یعنی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس بوده و همه افراد دارای شرایط تعیین شده می توانند برای آن اقدام کنند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو تحصیل پرستاری در لهستان + پادکست

تحصیل پرستاری در لهستان آینده ای تضمین شده را پیش روی شما عزیزان قرار می دهد ، زیرا همواره در این زمینه کمبود نیروی کار وجود دارد.

ویدیوی کارشناس ما را تا انتها تماشا کنید تا جزئیات بیشتری را در این رابطه بدانید و برای هرگونه سوال با مشاورین ما در آی مهاجرتی تماس بگیرید.

نمایش ویدیو درباره تحصیل پرستاری در لهستان
تحصیل پرستاری در لهستان

از آن جایی که مشاغل بهداشت و درمان بسیار مهم بوده و نقش حیاتی را در جامعه ایفا می کنند، پذیرش دانشجویانی با سابقه تحصیلی عالی نیز بزرگ ترین اولویت دانشگاه ها هستند، اما حتما مدرک دیپلم باید در رشته تجربی و مرتبط با رشته پرستاری باشد. توجه داشته باشید که باید تسلط شما بر زبان انگلیسی و لهستانی نیز در حد مشخص شده باشد تا به پذیرش برسید.

شرایط تحصیل در رشته پرستاری در لهستان در هر دانشگاه با دیگری می تواند متفاوت باشد ، به عنوان مثال برخی از دانشگاه ها آزمون ها مخصوص به خود را برگزار می کنند، شرط سنی مشخصی دارند و یا هرکدام مدرک زبان متفاوتی را از داوطلب درخواست می کنند. به همین دلیل پیشنهاد می شود که برای اقدام برای دانشگاه مورد نظر خود با کارشناسان آی مهاجرتی مشورت کنید.

ادامه تحصیل پرستاری در لهستان

برخی از دانشجویان که در حال تحصیل این رشته در ایران هستند قصد دارند که تحصیلات خود را قبل از به اتمام رسیدن آن مقطع رها کرده و به ادامه تحصیل پرستاری در لهستان بپردازند. اما انجام این کار بدون آگاهی قبلی می تواند شرایط جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.

برای این که به ادامه تحصیل پرستاری در لهستان بپردازید ، باید حتما مقطعی که در حال حاضر در آن تحصیل می کنید را به اتمام رسانده و مدرک تحصیلی خود را دریافت کنید تا بتوانید برای دریافت پذیرش خود در مقاطع بالاتر از سوی دانشگاه های لهستان اقدام کنید. برای اطلاع دقیق تر از شرایط تحصیل در این کشور به مقاله تحصیل در لهستان سر بزنید.

در صورتی که در اواسط دوره تحصیلی خود آن را رها کرده و برای ورود به دانشگاه های لهستان اقدام کنید، به این علت که مدرک تحصیلی آن مقطع را دریافت نکرده اید تحصیلات شما مورد قبول نبوده و باید حتما با ارائه یک مدرک درخواست تحصیل در مقطع بالاتر را بدهید.

در غیر این صورت باید برای تحصیل دوباره آن مقطع اقدام نموده و تحصیل پرستاری در لهستان از نو شروع کنید.

تحصیل رایگان پرستاری در لهستان

تحصیل رایگان پرستاری در لهستان

بسیاری از ایرانی ها به علت قیمت های ارز به دنبال تحصیل رایگان پرستاری در لهستان هستند، اما سوال اصلی این است که ایا این امکان وجود دارد یا خیر؟ باید به شما بگوییم که تحصیل پرستاری در لهستان رایگان نبوده و نیازمند پرداخت هزینه های مختلفی می باشد.

اما امکان تحصیل با هزینه ای بسیار کم نیز وجود دارد، با تحصیل در دانشگاه های دولتی کشور و به زبان بومی دیگر نیازی به پرداخت شهریه نیست و هزینه تحصیل بسیار کاهش می یابد. از طرفی دیگر می توان با دریافت بورسیه نیز این هزینه ها را کاهش داد. اما حتما توجه داشته باشید که میزان شهریه دانشگاه اعم از خصوصی و یا دولتی را قبل از هرگونه اقدام به خوبی بررسی کنید.

همان طور که اشاره کردیم امکان تحیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های این کشور وجود دارد. به طور کلی هزینه های تحصیل پرستاری در لهستان کم می باشد و با تحصیل به زبان بومی و یا دریافت بورسیه می توان آن را به اندازه بسیار کمتری رساند ولی نمی توان به طور کاملا رایگان تحصیل کرد.

ویدیو پذیرش های کشور لهستان

از آنجا که هدف ما در آی مهاجرتی راهنمایی و مشاوره علاقه مندان به تحصیل در خارج کشور به بهترین شکل ممکن است ، همواره کوشیده ایم تا با دریافت پذیرش از بهترین مقصدهای تحصیل ، شما عزیزان را به هدف خود برسانیم.

از این رو در ویدیو رو به رو نیز می توانید برخی از پذیرش های اخذ شده از کشور لهستان را مشاهده کنید که تنها جزئی از کارنامه پرافتخار ما در این حوزه است.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو پذیرش کشور لهستان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

تحصیل ارشد پرستاری در لهستان

تحصیل ارشد پرستاری در لهستان در همه دانشگاه های این کشور ممکن بوده و همه افراد می توانند برای تحصیل در مقاطع مختلف اقدام کنند. این مقطع یک برنامه تحصیلی پیشرفته به شمار می رود که پس از اتمام آن فرد دارای دانش پیشرفته ای در زمینه علوم پزشکی می باشد.

به علت کمبود نیروی کار در این زمینه افرادی که موفق می شوند مدرک کارشناسی ارشد رشته پرستاری را به دست آورند ، می توانند سریعا به کار در بیمارستان ها مشغول شده و مورد حمایت قرار گیرند.

Master's degree in nursing in Poland

اما اکثر دانشجویان برای پرداخت هزینه های دوران تحصیل خود به کار در کنار تحصیل خود ری می آورند، برای اطلاع دقیق از اشتغال در طی دوران تحصیلی به مقاله شرایط کار دانشجویی در لهستان مراجعه کنید.

مدت زمان این دوره بین 2 الی 3 سال می باشد و برای افرادی که لیسانس خود را در ایران دریافت کرده اند و به دنبال ادامه تحصیل پرستاری در لهستان در مقطع کارشناسی ارشد هستند، این شرایط کاملا مهیا بوده و با داشتن نمرات خوب و مدرک زبان می توانند پذیرش دانشگاه مورد نظر خود را دریافت کنند.

 باز هم یادآوری می کنیم که هر دانشگاه ممکن است شرایط به خصوصی را برای خود تعیین کرده باشد و حتما برای تصمیم درست و اقدام با کارشناسان آی مهاجرتی مشورت کرده تا دچار هیچگونه اشتباهی نشوید.

زبان تحصیل رشته پرستاری در لهستان

داشتن مدرک زبان یکی از مهم ترین شرایط برای تحصیل پرستاری در لهستان است، به همین باید از مدرک زبان تحصیل رشته پرستاری در لهستان به خوبی آگاه باشید تا بتوانید اقدام کنید. تدریس به دو زبان انگلیسی و لهستانی در دانشگاه های این کشور در دسترس می باشد اما شرایط هر دانشگاه با دیگری متفاوت بوده و ممکن است که برخی از آن ها آموزش به زبان انگلیسی را ارائه ندهند.

مدارک انگلیسی مورد تایید دانشگاه های لهستان آیلتس و تافل می باشند که هرچقدر مقطع تحصیلی شما بالاتر باشد نیاز به سطح بالاتری از مدرک زبان خواهد بود، اما از جهتی دیگر برخی از دانشگاه ها مدرک زبان را درخواست نمی کنند که می تواند برای برخی افراد آسان تر باشد.

بعضی از متقاضیان این فرض را دارند که اگر به زبان انگلیسی به تحصیل بپردارند دیگر نیازی به آموختن زبان لهستانی نیست در صورتی که این فکر کاملا اشتباه می باشد.

زبان تحصیل رشته پرستاری در لهستان

برای زندگی و ارتباط با بیماران در هنگام اشتغال بهتر است که زبان لهستانی را از قبل آموخته باشید تا بتوانید به راحتی با افراد جامعه این کشور ارتباط برقرار کنید ، زیرا تمامی افراد به زبان انگلیسی صحبت نمی کنند. همچنین داشتن مدرک زبان بومی آن کشور شانس قبولی شما را چند برابر کرده و زمینه تحصیل با هزینه کمتر را فراهم می کند. 

برای داشتن دوران دانشجویی هر چه موفق تر در لهستان مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

هزینه تحصیل رشته پرستاری در لهستان

مهم ترین بخش برای افرادی که قصد تحصیل پرستاری در لهستان را دارند، مقدار هزینه آن است. همان گونه که گفتیم امکان تحصیل رایگان در این کشور فراهم نبوده و فقط می توان با روش های مختلف این هزینه ها را به حداقل رساند.

به طور کلی هزینه تحصیل رشته پرستاری در لهستان بسیار مقرون به صرفه و نسبت به سایر کشورهای ارپا ارزان می باشد. مقدار این هزینه ها با توجه به دانشگاه مورد نظر، محل اقامت و سبک زندگی می تواند متغیر باشد.

علاوه بر هزینه های تحصیلی، مخارج دیگری که شامل هزینه زندگی و اقامت می شوند مانند خورد و خوراک، پوشاک، حمل و نقل و غیره را نیز باید در کنار هزینه های تحصیلی خود در نظر داشته باشید.

برای اطلاع دقیق از این هزینه ها پیشنهاد می کنیم که مقاله هزینه های زندگی در لهستان را مطالعه کنید . جدول نیز شامل متوسط هزینه تحصیل رشته پرستاری در لهستان می باشد:

نام شهرهزینه متوسط تحصیل به دلار
ورشو3002
لودز4023
اولشتین8280
کاتوویتسه959
کشالین800

 

در این مقاله کارشناسان آی مهاجرتی به بررسی و تحلیل کامل تحصیل پرستاری در لهستان پرداخته و آن را در دسترس شما قرار داده اند. در صورت احتیاج به اطلاعات دقیق تر و یا ایجاد سوالات و ابهامات با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و دفتر شیراز تماس گرفته و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار تحصیل پرستاری در لهستان

تحصیل پرستاری در لهستان همواره با سوالات متعددی همراه است که ضمن آوردن برخی از آنها در انتها ، همواره پاسخگوی سوالات شما در بخش دیدگاه و یا از طریق شماره های تماس هستیم.

خیر، اما با تحصیل به زبان بومی در دانشگاه های دولتی این هزینه ها بسیار کاهش می یابد و ناچیز می شود.

اماکن تحصیل این رشته به زبان انگلیسی و لهستانی مهیا می باشد، اما پیشنهاد می شود که به دلیل اقامت و برقراری ارتبا با دیگران و کاهش هزینه ها به تحصیل به زبان لهستانی بپردازید.

خیر، برای دریافت پذیرش از سوی دانشگاه باید مدرک تحصیلی مقطع قبل را ارائه دهید تا بتوانید به تحصیل خود ادامه دهید.

مدت زمان تحصیل پرستاری در لهستان در مقطع کارشناسی ارشد از 2 تا 3 سال زمان می برد.

خیر، برای پذیر در رشته های پزشکی و درمانی باید مدرک دیپلم رشته تجربی را دارا بود.

دریافت ویزای کشور لهستان توسط آی مهاجرتی را از زبان برخی از کلاینت های اخیر ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره یاسمن ثقفی
نمایش ویدیو درباره کاور عرشیا مقسم
نمایش ویدیو درباره کاور یاسمن رحمانی منش
نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه