کالج ها و دوره های زبان در لهستان

کالج ها و دوره های زبان در لهستان یکی از بهترین فرصت ها برای همه افراد از سراسر جهان می باشد. این کشور با برگزاری دوره های زبان باعث افزایش دانشجویان داوطلب به سمت خود شده و موجب می گردد تا دیگر نگران شرایط های مدرک زبان برای ورود به دانشگاه ها نباشند.

با شرکت در کالج های زبان در لهستان، می توانید مدرک مورد نظر را برای تحصیل در رشته دلخواه خود به دست آورد و به طور معمول یادگیری زبان انگلیسی در این دوره ها طرفدار زیادی دارد زیرا که می توان از این زبان در سایر کشورها نیز استفاده کرد، اما یادگیری زبان لهستانی مزایای بسیاری را به همراه خود دارد و از این مزیت ها می توان به فراهم شدن تحصیل با شهریه رایگان اشاره کرد.

کالج ها و دوره های زبان در لهستان

کالج ها و دوره های زبان در لهستان می توانند با حداقل هزینه شما را به دانشگاه های برتر این کشور وارد سازند.

فهرست مطالب

تحصیل در کشور لهستان به دو زبان انگلیسی و لهستانی ممکن می باشد و داشتن تسلط کافی بر آن ها برای دریافت پذیرش و زندگی در این کشور بسیار مهم می باشد، برای اطلاع دقیق از شرایط های دیگر تحصیل در این مکان به مقاله تحصیل در لهستان مراجعه کنید.

اما مانند همه رشته های دانشگاهی، تحصیل در کالج ها و دوره های زبان در لهستان نیز با یکدیگر تفاوت دارند که باید با همه آن ها به درستی آشنا شد، در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه باشید تا از تمامی جزئیات آن اطلاع یافته و اقدام کنید.

بررسی کالج های زبان در لهستان

اولین قدم برای تحصیل در دوره های زبان، بررسی کالج های زبان در لهستان می باشد تا بتوان در بهترین آن ثبت نام کرد. به طور کلی کالج زبان لهستان به دو دسته تقسیم می شوند، اولین و بهترین آن کالج هایی هستند که در ارتباط با دانشگاه ها هستند، یادگیری در این کالج ها برای افرادی که می خواهند پس از یادگیری زبان مورد نظر به تحصیل در دانشگاه ها بپردازند ، پیشنهاد می شود.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیوکالج ها و دوره های زبان در لهستان + پادکست

تحصیل در دانشگاه های کشور لهستان به دو زبان انگلیسی و لهستانی امکان پذیر است که یادگیری هر یک از این زبان ها در بخشی از زندگی در این کشور شما را یاری می رساند.

این ویدیو از مونا را تا انتها گوش دهید تا از شرایط کالج ها و دوره های زبان در لهستان به خوبی مطلع شوید.

نمایش ویدیو درباره کالج ها و دوره های زبان در لهستان
کالج ها و دوره های زبان در لهستان

Review of language colleges in Poland

نوع دیگر کالج های مستقل می باشند که هیچ ارتباطی با دانشگاه ها ندارند. به طور کلی اعتبار مدرک دریافتی و خدمات ارائه شده در کالج های وابسته به دانشگاه ها بسیار بیشتر بوده و به همین دلیل تعداد متقاضیان بیشتری دارد. 

در این کالج ها حدود 35 زبان برای یادگیری وجود داشته ولی بیشترین متقاضی برای زبان های انگلیسی و لهستانی می باشد. بدیهی است که شرایط قبولی برای یادگیری زبان لهستانی راحت تر بوده و به راحتی می توان اقدام کرد.

جدول شامل اسامی کالج ها و دوره های زبان در لهستان می باشند:

ردیف نام کالج

شهر

1 کلوب دیالوگو

ورشو

2 آموزش زبان لهستانی در گدانسک

گدانسک

3 به من لهستانی بیاموز

پوزنان

4 صفحه اصلی زبان بین المللی

ورشو

5 مدرسه لهستانی PROLOG

کراکوف

دوره های زبان انگلیسی در لهستان

بسیاری از افراد به دنبال کالج زبان انگلیسی در لهستان هستند تا بتوانند این زبان بین المللی را با بهترین کیفیت آموزشی آموخته و با مدرک آن به دانشگاه ها و یا سایر کشورهای دیگر راه یابند. خوشبختانه کالج زبان لهستان به صورت خصوصی و دولتی در سراسر کشور قرار دارد.

این کالج ها برای تحصیل تمامی سنین و در تمامی مقطع ها در دسترس بوده و چه افرادی که به دنبال یادگیری در مقطع پیشرفته و یا مبتدی هستند گزینه های بسیاری را در پیش روی خود دارند. دوره های زبان انگلیسی در لهستان حتی تا مقطع دکترا نیز ادامه دارد. برای اطلاع دقیق از کالج ها و دوره های زبان در لهستان و شرایط مناسب خود با مشاورین آی مهاجرتی تماس حاصل کرده تا بهترین مشاوره را برای تصمیم خود دریافت کنید.

همچنین این مراکز آموزشی سطح مورد نیاز دانشجویان برای ورود به دانشگاه های لهستان به این زبان را نیز ارائه می دهند و دانشجویان بعد از دریافت مدرک آن می توانند در رشته مورد نظر خود به تحصیل مشغول شوند. طول مدت این دوره ها معمولا کوتاه تر از سایر دوره های آموزشی زبان انگلیسی است و به صورت پاره وقت برگزار می شود. برای اطلاع دقیق از تحصیل به این زبان بین المللی به مقاله تحصیل به زبان انگلیسی در لهستان مراجعه کنید.

دوره های زبان لهستانی در لهستان

دوره های زبان لهستانی در لهستان

همان طور که اشاره کردیم با داشتن تسلط به زبان لهستانی می توان به تحصیل با شهریه رایگان دست یافت، برای اطلاع دقیق تر از هزینه های احتمالی اقامت در این کشور مقاله هزینه های زندگی در لهستان را مطالعه فرمایید. اما زبان لهستانی مانند زبان انگلیسی بین المللی نبوده و نیاز به گذراندن دوره های مخصوص به خود است. معمولا افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند این سوال را دارند که آیا امکان دوره های زبان لهستانی در لهستان ممکن می باشد؟

خبر خوب این است که دوره زبان لهستانی در لهستان موجود بوده و در دسترس تمامی افرادی که بخواهند به تحصیل در دانشگاه های این کشور بپردازند قرار داده شده است.

کالج زبان لهستانی در لهستان به تعداد زیادی وجود داشته تا به آموزش به داوطلبان در هر مقطعی ارائه شود. نوع این دوره ها شامل موارد زیر می شود:

  • دوره ای که بر آموزش سطح عمومی متمرکز می باشد.
  • دوره ای که بسته به انتخاب متقاضیان برای تحصیل، در سطح های تخصصی برای آمادگی های لازم ورود به دانشگاه ارائه می شود.

ترم اول این دوره ها از ماه اکتبر شروع شده و تا پایان ماه ژانویه و ترم دوم از اواسط فوریه تا پایان ژوئن زمان می برد و به طور میانگین به اندازه 780 ساعت می شود. کلاس ها به اندازه 5 روز در هفته برگزار می شوند. همه دانشجویان باید پس از پایان هر ترم امتحانات آن را گذرانده و نمرات مطلوب را برای دریافت پایان نامه اخذ کنند.

پذیرش های اخیر آی مهاجرتی کشور لهستان

پذیرش‌های کشور لهستان در این ویدیو بخشی از اقدامات ما در آی مهاجرتی در حوزه تحصیلات است که افراد زیادی را به آرزوهایشان رسانده است.

پس از تماشای این ویدیو با مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز تماس بگیرید تا بتوانید در چشم برهمزدنی ویزای کشور دلخواه خود را در دست داشته باشید.

نمایش ویدیو درباره کاور ویدیو پذیرش کشور لهستان
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شهریه دوره های لهستانی در لهستان

مهم ترین بخش برای همه افرادی که قصد مهاجرت و تحصیل در کشوری دیگر را دارد، مقدار هزینه های احتمالی آن است. هزینه های کالج ها و دوره های زبان در لهستان رایگان نیست اما در مقایسه با سایر کشورها بسیار ارزان تر می باشد. مقدار شهریه های احتمالی در کالج ها و دوره های زبان در لهستان متفاوت بوده اما میانگین شهریه دوره های لهستانی در لهستان به شرح زیر است:

  • ترم اول: 7950 PLN (قیمت برنامه 7030 PLN + هزینه ثبت نام 950 PLN)
  • ترم دوم: 6750 PLN

مقدار شهریه کل سال را نیز می توان یک جا چرداخت کرد، مقدار متوسط این هزینه ها را در زیر برای شما قرار داده ایم:

  • 500 الی 6000 یوروبرای مدارک لیسانس
  • 1000 تا 8000 یورو برای مقاطع کارشناسی ارشد

Tuition fees for Polish courses in Poland

ویزای تحصیل زبان در لهستان

مهم ترین بخش تحصیل و حمل و نقل به یک کشور دریافت مجوز آن یا همان ویزا است، امکان دریافت ویزای تحصیل زبان در لهستان برای زبان انگلیسی بدون داشتن پذیرش از سوی دانشگاه ممکن نمی باشد، اما در صورت شرکت در دوره زبان لهستانی در لهستان می توان ویزای اقامت را دریافت کرد و زمینه ای برای تحصیل در رشته های دیگر پس از اتمام دوره زبان را ساخت.

شرایط دریافت ویزا برای تحصیل در کالج ها و دوره های زبان در لهستان ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد و باید به توجه به شهر و دانشگاه های مختلف تحقیقات دقیق تری را انجام داد، به همین دلیل پیشنهاد می شود که به کمک کارشناسان آی مهاجرتی در این راه اقدام کنید.

به طور کلی شرایط مشترک برای دریافت ویزا به شرح زیر است:

  • فرم ثبت نام در کالج مورد نظر
  • فیش هزینه پر داخت شده ثبت نام و شهریه
  • ارائه مدرک مکان اقامت (معمولا کالج برای یافتن محل اقامت به دانشجو کمک می کند)

توجه داشته باشید که کالج و یا موسسه آموزشی مورد نظر نمی تواند مسئولیتی را در دریافت ویزای دانشجو داشته باشد. تنها نقش کالج در دریافت اقامت در ارائه مدارک و گواهی پذیرش و ثبت نام فرد برای اثبات آن به سفارت می باشد و تنها دریافت پذیرش برای اقامت درر این کشور کافی نیست.

هر یک از مقالات زیر می تواند در بخشی از مهاجرت تحصیلی شما را به خوبی یاری کند:

مزایای تحصیل زبان در کشور لهستان

مزایای تحصیل زبان در کشور لهستان بسیار زیاد بوده، به طوری که که سالانه تعداد دانشجویان بیشتری را به سمت خود جذب می کند. طی کردن این دوره تحصیلی نه تنها باعث ایجاد اثر مثبت بر روی تحصیلات شما شده بلکه باعث ایجاد تاثیرات مثبت در زندگی شما نیز می شود، اگر شما نیز علاقه مند به اقامت در این کشور هستید مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان را مطالعه کرده تا مناسب ترین راه را برا خود بیابید . لیست زیر شامل برخی از این مزایا می باشد:

 

  • ارتباط با سایر افراد ساکن در لهستان
  • رفع نیازها و دستیابی به زندگی مستقل
  • امکان تحصیل در رشته دلخواه خود
  • افزایش شانس دریافت اقامت دائم
  • امکان کار و اشتغال
  • یافتن دوست و همراه در لهستان
  • افرایش مهارت گفتاری و نوشتاری
  • کاهش هزینه های پیش رو

در این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده به بررسی و بیان کامل کالج ها و دوره های زبان در لهستان پرداخته شده و در دسترس شما قرار گرفته است. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری دارید و یا سوال و ابهامی برای شما ایجاد شده است با مشاورین ما در دفتر مرکزی و دفتر غرب تهران و دفتر شیراز تماس حاصل کرده و یا در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار کالج ها و دوره های زبان در لهستان

در صورتی که هرگونه سوال و یا پرسش در رابطه با کالج ها و دوره های زبان در لهستان دارید ، ضمن مطالعه سوالات پرتکرار از طریق بخش دیدگاه و یا تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

این که کدام یک از زبان ها برای شما بهتر است به خواسته شما بستگی دارد ولی با یادگیری زبان لهستانی امکان تحصیل در دانشگاه های این کشور با شهریه رایگان برای فرد فراهم می شود.

با شرکت در دوره زبان لهستانی در لهستان و تسلط کامل بر آن می توان در رشته مورد نظر خود در این کشور به تحصیل پرداخت.

به طور کلی با تحصیل در کالج ها و دوره های زبان در لهستان که در ارتباط با دانشگاه هستند بسیار بهتر است زیرا که این کالج ها مدرک معتبرتر و کیفیت آموزشی بهتری را ارائه می دهند.

بله، سطحی از آموزش های زبان لهستانی وجود دارد که فقط برای استفاده روزمره بوده و نیازی به یادگیری تخصصی نیست.

این دوره ها در طول دو ترم که ترم اول در ژانویه و ترم دوم در فوریه آغاز می شود.

در پایان از شما می خواهیم تا تجربه دریافت ویزای کشور لهستان در آی مهاجرتی را از زبان کلاینت های ما بشنوید:

نمایش ویدیو درباره کاور اسماعیل و ابراهیم قربانی
نمایش ویدیو درباره کاور علیرضا عیسی پور
نمایش ویدیو درباره کاور یاسمن ثقفی
نمایش ویدیو درباره یاسمن رحمانی منش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه