مشاغل موردنیاز فرانسه

مشاغل مورد نیاز فرانسه مشاغلی هستند که می توانند بهترین گزینه برای اشتغال و مهاجرت کاری شما به این کشور شناخته شوند. کشور فرانسه یکی دیگر از کشورهای اروپایی است که جمعیت رو به پیری دارد و همین روز به روز باعث کمبود نیروی کار در این کشور می شود و فرصت های شغلی مناسبی را در دسترس قرار می دهد.

در ادامه این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا مشاغل مورد نیاز فرانسه را بشناسید . اگر در کنار این جمعیت رو به پیری رشد اقتصادی را هم قرار دهیم؛ کاملا مشخص می شود که این کشور روزبه روز نیاز به نیروی کاری خواهد داشت که باید آن ها را از مهاجرین تامین نمایند.

 

مشاغل موردنیاز فرانسه

با داشتن تخصص و مهارت در یک حرفه خاص همواره می توانید در فهرست مشاغل موردنیاز فرانسه قرار بگیرید و به شغلی با درآمد بالا دست یابید.

فهرست مطالب

به همین خاطر کشور فرانسه همواره یکی از مقاصد بسیار مناسب برای مهاجرت از طریق کار و یا سرمایه گذاری و ثبت شرکت شناخته می شود؛ مقاله سرمایه گذاری در فرانسه را مطالعه نمایید تا مزایا و چگونگی دستیابی به آن را بهتر بشناسید.

شغل های مورد نیاز فرانسه همواره یکسان نیست و با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور تغییر می کند؛ اما سرعت تغییرات آنقدر بالا نمی باشد که شما نتوانید خود را به آن برسانید.

نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که در کشورهای پیشرفته دنیا مانند فرانسه، بیش تر نیاز به نیروهای متخصص و با دانش حس می شود و هرچه شخص از دانش و تخصص بیش تری برخوردار باشد شانس بالاتری هم خواهد داشت. در ادامه کارهای مورد نیاز در فرانسه را خواهیم شناخت.

لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه 2023

کشور فرانسه به عنوان یکی از بهترین بازارهای کار در اروپا و جهان همواره دارای فرصت های شغلی مناسبی است که می توان به درآمدهای بالا نیز در آن فکر کرد ، اما همواره درخواست برای برخی مشاغل بیشتر از سایرین وجود دارد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما

ویدیو مشاغل موردنیاز فرانسه + پادکست

از آنجا که کمبود نیروی کار در کشور فرانسه در حال افزایش است می توان فرصت های شغلی خوبی را در این کشور یافت .

مونا از مشاغل موردنیاز فرانسه برای شما می گوید و در صورتی که تمایل به دریافت جزویات دقیق تر دارید ، مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز پاسخگوی شما خواهند بود.

نمایش ویدیو درباره مشاغل موردنیاز فرانسه
مشاغل موردنیاز فرانسه

طبق آخرین اطلاعاتی که مشاورین آی مهاجرتی به دست آورده اند، لیست مشاغل مورد نیاز فرانسه 2023 به شرح جدول می باشد:

البته این بدین معنا نبوده که در دیگر مشاغل و زمینه فرصت کاری وجود ندارد؛ بلکه اگر شما از رزومه و سابقه کاری مناسبی بهره مند باشید می توانید در کمیاب ترین مشاغل هم در فرانسه برای خود کار بیابید؛ اما در حال حاضر این مشاغل دارای فرصت های کاری بیشتری در مقایسه با دیگر مشاغل هستند.

به شما عزیزان توصیه می کنیم در همین راستا مقاله شرایط کاریابی و کار در فرانسه را نیز مطالعه نموده تا با قوانین کاری و چگونگی عقد قرارداد و دیگر موضوعات مرتبط در این زمینه بهتر و بیش تر آشنا شوید.

 در ادامه این مطلب نیز با معرفی 10 شغل برتر و پر درآمد در فرانسه در خدمت شما خواهیم بود.

در بالا مشاغل مورد نیاز در فرانسه را مشاهده کردید، برای کسب اطلاعات کامل تر و اطلاع از دیگر مشاغل مورد نیاز در این کشور با مشاورین آی مهاجرتی تماس برقرار کرده و از سایر مشاغل مورد نیاز مطلع شوید. 

اما در کنار این موضوع نیز اطلاع از 10 شغل برتر و پر درآمد در فرانسه نیز می تواند برای شما مفید بوده تا با کسب تخصص های لازم در رابطه با آین مشاغل بتوانید یک کار ایده آل را در این کشور بیابید.

شغل درآمد سالانه
برنامه نویس 47409 یورو
معلم 34800 یورو
راننده 22136 یورو
پرستار 35900 یورو
پزشک متخصص 116000 یورو
مهندس آی تی 42524 یورو
مهندس نرم افزار 46512 یورو
تحلیلگر مالی 47350 یورو
برق کار 39810 یورو
نجار 37869 یورو
پزشکان و دست اندرکاران حوزه سلامت

پزشکان و دست اندرکاران حوزه سلامت

در لیست مشاغل پردرآمد در فرانسه سال های زیادی است که پزشکان و دست اندرکاران حوزه سلامت به خصوص جراحان در ابتدای لیست قرار گرفته اند. البته اگر به میزان تخصص و دانشی که این افراد سال ها تلاش کرده تا آن را به دست آورند و همچنین میزان مسئولیت و سختی کاری که بر دوششان است؛ نگاهی بیاندازیم؛ قطعا لایق چنین درآمدی هستند.

پزشکی یک حرفه خطرناک با ریسک بالا است که اگر به جراحی نیز ختم شود میزان این ریسک و مسئولیت چندین برابر می شود. پس اگر شما یک پزشک هستید؛ فرانسه می تواند مقصدی مناسب برای شما باشد چون آنان سالانه می توانند بر حسب تجربه و تخصصی که دارا هستند از 97700 یورو تا 280000 یورو کسب به دست آورند. به طور متوسط اعلام شده پزشکان در فرانسه سالانه 184000 یورو درآمد کسب می کنند.

قضات مجری قانون

باید بگوییم که قضات مجری قانون در کشور فرانسه هستند و باید میان حق و باطل و درست و نادرست قضاوت نموده و حق را به حق دار برسانند. تصمیم گیری در رابطه با زندگی و سرنوشت انسان ها به هیچ وجه کار ساده ای نیست و پس از جان آن ها، این بیش ترین مسئولیتی است که از یک فرد می تواند بر دوش فردی دیگر باشد.

به همین خاطر میزان مزدی که آن ها در مقابل این شغل بسیار پر مسئولیت به عنوان یکی از مشاغل موردنیاز فرانسه دریافت می کنند کاملا درست است. ضمن اینکه این درآمد باید به آنان داده شود تا مبادا از سر نیاز مالی فساد کشیده شده و داوری نادرست و ناحقی کنند. قضات در فرانسه به طور متوسط 155 هزار یورو درآمد کسب می کنند که با توجه به تجربه و جایگاه شغلی خود سالانه می تواند از 82100 یورو تا 235000 یورو متغیر باشد.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

وکلا افراد ارزشمند جامعه فرانسه

به طور قطع از اینکه وکلا در این لیست قرار بگیرند تعجب نخواهید کرد؛ بله وکلا در کشور فرانسه درآمد بالایی کسب می کنند؛ چون در طول زمان کاملا ثابت شده که وکلا افراد ارزشمند جامعه هستند که کتاب قانون و زیر و بم آن را بلد بوده و می توانند آنچه را که حق یک موکل است به دست آورند.

آنان می توانند موکلین خود را از پرداخت جریمه های سنگین و یا حتی حکم اعدام نجات دهند یا می توانند حقی که از آن ها گرفته شده را باز پس بگیرند ، به همین خاطر میزان مزدی هم که دریافت می کنند کاملا برابر با تخصص و دانشی است که دارا هستند، تخصصی که در معدود افرادی در یک جامعه دیده می شود.

این افراد سالانه 125000 یورو به طور متوسط به دست می آورند. البته این رقم می تواند تا 66400 یورو کاهش و یا تا 199000 یورو نیز افزایش پیدا کند.

وکلا افراد ارزشمند جامعه

مدیران بانک بزرگان دنیای سرمایه

به معنای واقعی در فرانسه مدیران بانک بزرگان دنیای سرمایه شناخته می شوند؛ چون کشور فرانسه یکی از قوی ترین بخش های بانکی و مالی را در بین کشورهای اروپایی و حتی جهان دارد. حال مدیریت بخشی از این دنیای بزرگ و پر قدرت سرمایه کار هر کسی نیست و هر کسی نمی تواند با راهکارها و تصمیمات خود بانک و سرمایه های آن را از ضرر و و زیان ها حفظ نماید.

به همین خاطر هیچ فردی به راحتی نمی تواند به این جایگاه برسد؛ به خصوص مدیریت بانک های بزرگ و بین المللی این کشور. این افراد باید در زمینه های تجارت، اقتصاد، صنعت و سرمایه از دانش و تجربه بالایی برخوردار باشند که این همه تخصص برای آنان درآمدی سالانه از 62500 یورو تا 179000 یورو را به ارمغان می آورد.

به طور متوسط گزارش شده که مدیران بانک سالانه 118000 یورو درآمد کسب می کنند.

مدیران اجرایی مسئول همه چیز

به راحتی باید بگوییم که مدیران اجرایی مسئول همه چیز هستند، آنان در درجه اول مسئول موفقیت یا شکست کل یک سازمان شناخته می شوند. هر فکر، طرح، برنامه و تصمیم کوچک و بزرگی که در یک سازمان و شرکت گرفته شود در انتها باید مورد تایید مدیر اجرایی قرار بگیرد و به نوعی وی مسئول نتایج و عواقب آن می شود.

این کار مسئولیت بسیار بزرگی را به همراه می آورد که می تواند شما را به کل ترقی بخشد و یا اینکه همه آوار را بر سر شما ویران نماید. به همین خاطر افرادی بر این سمت گمارده می شوند که ارجح ترین فرد ممکن در آن مکان می باشند که از بیش ترین تجربه و دانش ممکن در زمینه مربوطه برخوردار هستند.

دستمزد هنگفت آن ها نیز به دلیل دامنه وسیع تأثیر و همچنین خطرات موجود در شغل آن ها است. مدیران اجرایی در فرانسه سالانه از 58600 یورو تا 168000 یورو می توانند درآمد کسب نمایند.

خوب است که نیازهای اصلی خود را در صورت یافتن کار مناسب در فرانسه به خوبی بشناسید ، پس مقالات زیر را از دست ندهید:

شغل تخصصی مدیران مالی در فرانسه

در دنیای امروز هر شغلی که در رابطه با مدیریت پول باشد به طور خودکار واجد شرایط دریافت دستمزد بالا است. در دنیای پر پیچ و خم امروز مدیریت کردن پول در حجم بالا و مدیریت هزینه ها و مخارج در مقابل درآمد کار ساده ای نیست و نیاز به تخصص بالایی در این زمینه دارد تا بتوانید همواره نمودار خود را مثبت قرار دهید و متضرر نشوید.

مدیران مالی مدیریت بودجه، هزینه‌ها، مخارج و درآمد را مدیریت می‌کنند که مستقیماً بر عملیات سازمان تأثیر می‌گذارد.

مدیران مالی به طور کلی می توانند نبض یک شرکت یا سازمان را در دست داشته باشند و باعث از کار افتادن یا سریع شد آن شوند. شغل تخصصی مدیران مالی سالانه به طور متوسط 103000 یورو درآمد به وجود می آورد که با توجه به سابقه اشخاص می تواند در دامنه 54700 یورو تا 157000 یورو متغیر باشد.

شغل تخصصی مدیران مالی در فرانسه

دندانپزشکان متخصصین لبخند

در فرانسه دندانپزشکان متخصصین لبخند شناخته می شوند؛ به گفته فرانسوی ها دندانپزشکان با زیبا ساختن دندان های شما می توانند لبخندتان را همیشه زیبا نگه دارند. همانطور که تا این جا دیدیم شرایط شغل‌ های پر درآمد در فرانسه به گونه ای است که تماما نیازمند داشتن تخصص و تجربه کاری بالا و دانش و تحصیلات دانشگاهی است.

دندانپزشکی نیز یکی دیگر از این مشاغل پر درآمد و از دنیای پزشکی است که همیشه به خاطر حساس بودن و نیاز به ظرافت و تخصص بالایی که نیاز دارد؛ دستمزد بالایی را هم طلب می کند. به همین خاطر دندانپزشکان در این کشور و در اکثر نقاط جهان از درآمدهای بالا و مناسبی برخوردار هستند. این متخصصین لبخند سالانه چیزی در حدود 100 هزار یورو درآمد کسب می کنند.

البته این حرفه نیز باتوجه به عوامل مختلف می تواند از 53800 یورو تا 151000 یورو درآمد را برای دندانپزشکان به عنوان یکی از مشاغل موردنیاز فرانسه ارمغان آورد. در راستای همین مطالب مقاله شرایط اقتصاد فرانسه و سیستم های مالی آن می تواند بسیار راهگشا و مثمر ثمر باشد و اطلاعات جالب و کارآمدی در رابطه با اقتصاد این کشور به شما ارائه دهد؛ مطالعه آن را از دست ندهید.

خلبانان افراد خاص جامعه

خلبانان افراد خاص جامعه

در فرانسه خلبانان افراد خاص جامعه شناخته می شوند و از جایگاه اجتماعی بالایی نیز بهره مند هستند. به نوعی در ذهن همه مردم خلبانی یکی از مشاغلی است که دستیابی به آن مانند سایر مشاغل و حرفه ها اصلا در دسترس و شدنی نیست؛ فقط یه دانشگاه و تحصیل همه چیز را حل نمی کند و نیاز به داشتن آمادگی جسمانی بالا و کسب تخصص هایی مثال زدنی را نیز در پی دارد.

خلبانان در حین پرواز فقط مسئول جان صدها نفر نیستند بلکه در مواقعی که بر روی شهرها پرواز می کنند مسئول جان هزاران نفر می باشند؛ که پذیرش چنین مسئولیتی کار هر کسی نیست. خلبانان از جمله افرادی هستند که در لیست مشاغل پردرآمد در فرانسه قرار گرفته اند؛ آن ها به طور میانگین سالانه می توانند 73700 یورو درآمد کسب کنند. البته این میزان تا 120 هزار یورو نیز می تواند برسد.

شغل پر اعتبار تدریس در دانشگاه

اساتید دانشگاه از دیگر افرادی هستند که درآمد بالایی را به دست می آورند؛ البته نباید فراموش کنیم که هرشخصی نمی تواند به این جایگاه برسد و برای این کار نیاز به تلاش بسیاری است.

شغل پر اعتبار تدریس در دانشگاه نه تنها در فرانسه بلکه در کل اروپا و حتی کل جهان دارای جایگاه و احترامی مثال زدنی است.

تمامی دانشمندان، مخترعان و پزشکان حاذق توسط اساتید دانشگاه آموزش و تعلیم داده شده اند؛ برای رسیدن به این جایگاه شخص باید از سواد و دانشی بسیار بالا بهره ببرد که این میزان همت و تلاش و همچنین ثمره مفید کاملا لایق کسب مزدی بالا نیز هست.

اساتید دانشگاه سالانه 50 هزار یورو تا 135000 یورو درآمد کسب می کنند که قطعا افراد باتجربه درمدهای بالاتر را به دست می آورند. اما به طور متوسط سالانه 89 هزار یورو میزان درآمد آنان تخمین زده می شود.

مدیران بازاریاب مسئول افزایش درآمد

مدیران بازاریابی مسئول افزایش درآمد سازمان یا سرکت تحت نظارت خود هستند. آن ها مستقیما مسئول ایجاد تجارت می باشند و آن ها هستند که باید تور خود را رها کرده و مشتریان بلقوه و درشت را صید کنند. 

همچنین آن ها مسئول تربیت و به نوعی بالا بردن راندمان دیگر بازاریابان تحت نظارت خود نیز می باشند و باید یک تیم را رهبری کنند.

چنین کاری نیاز به یک تجربه بالا و یک استعداد و تبحری خاص دارد که نمی توان آن را در همه افراد پیدا کرد. قطعا تمامی شرکت ها و سازمان ها نیز به دنبال چنین مدیری برای کسب سود بیش تر هستند که همین باعث شده این افراد بتوانند درآمد خوبی در فرانسه به دست آورند.

مدیران فروش سالانه به طور میانگین 65 هزار یورو درآمد به دست می آورند که حتی در برخی موارد به 100 هزار یورو نیز می رسد و همواره به عنوان یکی از مشاغل موردنیاز فرانسه به آن نیاز هست.

در انتهای مقاله پیشنهاد می کنیم که مطلب بسیار تخصصی و مفید ما تحت عنوان 5 روش قانونی مهاجرت به فرانسه را مطالعه نمایید، تا هرآنچه را که در رابطه با مهاجرت و نقل مکان به این کشور می خواهید به دست آورده و اطلاعاتی بسیار ناب و کارآمد را کسب کنید.

در این مقاله نیز تلاش کردیم تا مشاغل مورد نیاز فرانسه و همچنین مشاغل پردرآمد این کشور را به شما عزیزان معرفی نماییم؛ جهت پرسش سوال یا کسب اطلاعات با مشاورین آی مهاجرتی در دفتر غرب یا دفتر مرکزی تهران و همچنین دفتر شیراز تماس حاصل فرمایید.

سوالات پر تکرار مشاغل موردنیاز فرانسه

از طریق بخش دیدگاه با مشاورین ما در ارتباط باشید تا پاسخ هرگونه سوال خود را در رابطه با مشاغل موردنیاز فرانسه در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شیوه دریافت نمایید.

در حال حاضر مشاغل مرتبط با علم پزشکی و جراحی از بیش ترین درآمد برخوردار هستند و پزشکان و جراحان بالاترین میزان درآمد را در فرانسه به دست می آورند.

در حال حاضر مشاغلی در زمینه های همچون برنامه نویس، پرستار، معلم، راننده، پزشک متخصص، مهندس آی تی و غیره از بیش ترین میزان فرصت شغلی برخوردار هستند.

پزشکان در فرانسه می توانند با توجه به تجربه، دانش و تخصص خود از 97700 یورو تا 280 هزار یورو را در سال درآمد کسب کنند.

پر درآمدترین مشاغل در فرانسه مربوطه به پزشکان، قضات، وکلا، مدیران بانک و غیره هستند که در طول مقاله کامل ارائه کردیم.

دندانپزشکان در فرانسه می توانند در سال از 53800 یورو تا 151 هزار یورو درآمد را به دست آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه