مشاغل مورد نیاز هلند

مشاغل مورد نیاز هلند فرصت هایی هستند که متقاضیان مهاجرت و کار در این کشور می توانند به خاطر کمبود نیروی کاری که در آن ها وجود دارد؛ بهتر و سریع تر شغل و کارفرمای مناسب را یافته و در آن ها جذب شوند. این مشاغل معمولا یا نیاز به تحصیلات دانشگاهی و یا نیاز به تخصص و داشتن فنی خاص دارند که به دست آوردن آنان کار سختی نیست.

البته استفاده از تجارب متخصصین این امر بسیار تاثیرگذار می باشد و شما را یاری می نماید؛ کارشناسان آی مهاجرتی در ادامه این مطلب فهرستی از مشاغل مورد نیاز هلند را به شما ارائه خواهند نمود.

مشاغل مورد نیاز هلند

با کار در کشور هلند می توانید یک زندگی ایده آل را برای خود رقم بزنید و آینده فرزندان و خانوادتان را تضمین نمایید.

فهرست مطالب

مهاجرتی کاری یکی از روش های پر متقاضی مهاجرت و نقل مکان به کشور هلند است که سالانه افراد زیادی در مشاغل گوناگون از کشورهای گوناگون از طریق آن خود را به این کشور می رسانند. حال در این بین قطعا اگر شما مطلع باشید که چه فرصت های شغلی فراهم تر و در آن ها کمبود نیروی کار وجود دارد، قطعا در صورت داشتن یا فراهم آوردن شرایط مورد نیاز آن ها خیلی بهتر، ساده تر و سریع تر می توانید خود را جذب این کشور کنید.

شغل های مورد نیاز هلند باتوجه به شرایط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و عوامل بسیار دیگر همواره با تغییراتی مواجه می باشد، البته نه با سرعت بسیار بالا ولی بازهم تغییراتی می کند که لازم است شما همواره از آن ها مطلع باشید. برای اینکه بازار کار، قوانین و چگونگی یافتن شغل در کشور هلند را کاملا بشناسید عنوان شرایط مهاجرت کاری و کار در هلند را در سایت ما حتما مطالعه نمایید.

لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2023

در این بخش از مقاله با لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2023 آشنا خواهیم شد که بدین معنا است که در حال حاضر نیروهایی که قادر به انجام یا مایل به انجام این مشاغل باشند در مقابل فرصت های شغلی که نیاز به نیرو دارند؛ کمتر بوده و شما می توانید با جستجو و از طریق درخواست و ارسال رزومه راحت تر مشاغل دیگر در آن ها استخدام شوید.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
مشاغل مورد نیاز هلند

البته این بدین معنا نبوده که سایر مشاغل بازار کار خوبی ندارند؛ خیر، چون هلند یکی از کشورهای برتر جهان برای کار شناخته می شود، اما احتمال یافتن کار در این مشاغل در حال حاضر بسیار بیش تر می باشد. 

یقینا شما در تمامی این حرفه ها دارای تخصص و تجربه کار نمی باشید؛ پس باید حتما از طریق مشاوره با کارشناسان آی مهاجرتی شرایط خود را بررسی کرده و ببینید که آیا تخصص یا دانش شما جز کارهای مورد نیاز در هلند می باشد یا خیر؟!

ضمن اینکه یکی دیگر از شرایط شغل‌ های پر درآمد در هلند به طور معمول این است که صاحبان خود را نیز در جایگاه اجتماعی بالا و قابل قبولی قرار می دهند.

در جدول زیر شغل های مورد نیاز هلند را مشاهده می نمایید:

میزان تحصیلاتنام مشاغل
بدون نیاز به تحصیلات خاصمشاغل نظافتی، رانندگان کامیون، کارگر ساختمانی، مربی ورزشی، کارگر بسته بندی در صنایع، نقاش ساختمان، نانوا، خدمتکار، آشپز، کارگر حمل بار
نیاز به سطح تحصیلات متوسط ( دیپلم و دیپلم به بالا )مکانیک ماشین صنعتی، مکانیک ابزار و ماشین آلات کشاورزی، نجار، لوله کش، فروشنده، نصاب تجهیزات الکتریکی، اپراتور جرثقیل سیار، اپراتور ماشین حفاری
نیاز به تحصیلات دانشگاهیتوسعه دهندگان نرم افزار، مدیرشبکه آی تی، پزشک حوزه های مختلف، متخصص تبلیغات و بازاریابی، وکیل، مدیر آی تی، تحلیلگر تجاری و سازمانی

List Of Required Jobs in The Netherlands

10 شغل برتر و پر درآمد در هلند

در بالا با مشاغلی که در حال حاضر کشور هلند در آن ها با کمبود نیروی کار مواجه بوده و نیاز به کارگر یا کارمند دارد را مشاهده کردیم. اما در ادامه قصد داریم لیست مشاغل پردرآمد در هلند را به شما معرفی کنیم که این مشاغل قادر هستند بالاترین میزان حقوق و دستمزد را برای صاحبان خود فراهم آورند. 

البته باتوجه به اقتصاد این کشور شما می توانید به جای کار برای کارفرما خودتان به سرمایه گذاری در هلند و تاسیس شرکت نیز اقدام کنید؛ که در مقاله مربوطه تمام توضیحات لازم را گرد آوری کرده ایم. باید بگوییم که این مشاغل نیاز به تخصص و دانش بالایی هستند و به نوعی کاملا لایق دریافت چنین مزد و حقوقی می باشند. در ادامه میزان درآمد 10 شغل برتر و پر درآمد در هلند را به همراه توضیحاتی از شرایط این مشاغل به شماعزیزان ارائه خواهیم نمود:

عنوان شغلدرآمد ماهانه
پزشکان و جراحان8340 تا 28000 یورو
قضات7100 تا 23500 یورو
وکلا5780 تا 19100 یورو
مدیر بانک5450 تا 18000 یورو
مدیران عامل5120 تا 16900 یورو
مدیران ارشد مالی4780 تا 15700 یورو
اورتودنتیست ها4620 تا 15200 یورو
اساتید دانشگاه4120 تا 13500 یورو
خلبانی3460 تا 11300 یورو
مدیران بازاریابی3130 تا 10200 یورو

پزشکان و جراحان ضامن سلامتی انسان ها

پزشکان و جراحان به دلیل ماهیت حیاتی کارشان جزو پردرآمدترین متخصصان هستند، شغل جراح دارای سطح بالایی از خطر است و نیاز به دانش قابل توجه و منحنی یادگیری طولانی دارد که همه این ها پیش نیاز یک حرفه پردرآمد است.

با توجه به بار مراقبت های بهداشتی که پزشکان به دوش می کشند؛ باعث شده که این شغل از استرس مبرا نباشد، مشکلی بزرگ که ثابت می کند حرفه آن ها در سراسر جهان چقدر ارزشمند است. پزشکان و جراحان ضامن سلامتی انسان ها و سلامت عمومی بیماران می باشند و جراحان مسئولیت درمان و یا ترمیم سلامت را بر عهده دارند.

آن ها با مشکلات عمده بهداشتی شهروندان مواجه هستند. به عنوان یک پزشک یا جراح، می توانید در چندین مرکز مراقبت های بهداشتی کار کنید و ماهانه در آمدی از 8340 یورو تا 28000 یورو داشته باشید.

قضات اعتبار قانون هلند

به دلیل وظایف هنگفتی که با کار قضات همراه است، حقوق خوبی به آنان پرداخت می شود. تعیین سرنوشت مردم و تصمیم گیری در رابطه با آینده آنان یک مسئولیت دشوار است و دستمزد سنگین کاملاً مستحق این وظیفه و عمل خطیر آنان است. قضات، اعتبار قانون هلند هستند و هیچگونه فسادی در آن ها پذیرفته نیست.

قاضی گری یکی از با ارزش ترین مشاغل در هلند است. داشتن یک سیستم قضایی سالم چیزی است که همه کشورها به آن توجه دارند و هلند نیز از این قاعده مستثنی نیست که دلیل آن نیز وجود قضاتی سالم است.

قضات تضمین می‌کنند که عدالت اجرا می‌شود و یک مجرم محاکمه می‌شود و این ویژگی آن را به یک حرفه سخت تبدیل می‌کند. آنان باتوجه به رتبه و تجربه خود می توانند ماهانه در آمدی از 7100 یورو تا 23500 یورو داشته باشند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

وکلا مدافعان حقوق مردم در هلند

در هلند وکلا مدافعان حقوق مردم شناخته شده و در جامعه بسیار مهم هستند؛ زیرا داشتن یک سیستم قضایی خوب باعث می شود یک کشور برای مردمش توسعه یافته تر و عادلانه تر به نظر برسد. هر زمان که مشکل حقوقی داشته باشیم، با کار سختی مواجه می شویم که یک وکیل خوب پیدا کرده و مشکل خود را حل می کنیم. در هلند، این یک چالش نیست و پزشکی و حقوق از سخت ترین مقاطع تحصیلی برای پذیرش هستند. معیارهای بالای پذیرش و این واقعیت که دوره ها بسیار چالش برانگیز هستند، آن ها را بسیار ارزشمند می کند. وکلا به دلیل تلاش برای فارغ التحصیلی و اهمیتی که در جامعه دارند، دستمزد خوبی نیز دریافت می کنند. آن ها به طور میانگین ماهانه می توانند 11300 یورو درآمد به دست آورند.

مدیران بانک ضامن سرمایه های مردم در هلند

تحت کنترل داشتن صدها میلیون دلار دارایی و سرمایه گذاری، همراه با تمام خطرات ناشی از آن، مدیریت یک بانک را به شغل بسیار مهمی تبدیل می کند که مستحق دستمزد بالایی است. این شغل از تمامی مشاغل بالا و با درآمد بیش تر ریسک سرمایه بالاتری را بر عهده می گیرد.

مسئولیت صدها میلیون وجوه و سرمایه گذاری اشخاص و سازمان ها با تمام خطرات مرتبط با آن که در کنار هم قرار می گیرد؛ باعث می شود مدیریت یک بانک به یک کار بسیار مهم وتخصصی تبدیل شود که نیاز به دانشی بالا دارد. مدیران بانک ضامن سرمایه های مردم در هلند و حتی کشور هستند جای هیچ گونه خطا یا کم کاری ندارند وگرنه خسارات آن جبران ناپذیر است.

چنین مسئولیتی باعث شده که قدر زحمات آنان را نیز با دستمزد خوب جبران نمایند، این مدیران می توانند ماهانه از 5450 یورو تا 18000 یورو درآمد به دست آورند. پیش از معرفی شغل بعد، به شما پیشنهاد می کنیم که حتما مقاله مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی را پس از این مطلب مطالعه نمایید تا مزایای هریک از روش های ممکن را شناخته و با راه و چاه هرکدام آشنا شوید.

مدیر عامل ، انسان تصمیمات بزرگ در هلند

مدیران عامل در درجه اول مسئول موفقیت یا شکست سازمان های منظم هستند. دستمزد هنگفت آن ها به دلیل دامنه وسیع تأثیر و همچنین خطرات موجود است. شما در هلند به عنوان یک مدیر عامل باید تمام گزارشات، پیشنهادات، انتقادات، پیشرفت ها، پسرفت ها، خطاها و هرچیزی که در شرکت در حال وقوع است را دیده و شنیده و در نهایت تصمیم قطعی را گرفته و مسئولیت تمامی آن ها را به دوش بکشید.

مدیر عامل انسان تصمیمات بزرگ در هلند هستند که همین تصمیم می تواند آینده آنان را زیر و رو کند، آن ها را موفق کرده و یا تمام زحمات آنان را خراب و نیست کند. حال چنین شغلی با چنین مسئولیت پذیری سنگینی قطعا باید جبران مالی خوبی را هم ببیند. آن ها ماهانه به طور متوسط 10700 یورو درآمد دارند.

در همین زمینه مطالعه عنوان نظام اقتصادی و مالی کشور هلند کمک شایانی به شما در شناخت اوضاع اقتصادی و کاری این کشور می کند، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

مدیر عامل انسان تصمیم های بزرگ در هلند

در عناوین زیر نیز تلاش نموده ایم تا هرآنچه را که در رابطه با کشور هلند برای شما مفید می باشد بیان نماییم:

اورتودنتیست ها طراحان لبخندی زیبا

این مورد لیست ما مربوط به اورتودنتیست ها طراحان لبخندی زیبا شما است. پزشکان و دندانپزشکان متخصصان ارزشمندی در سراسر جهان هستند و سلامت به عنوان یکی از مهمترین عوامل داشتن رفاه بالا در هر کشوری تلقی می شود. به همین دلیل، مشاغل پزشکی بالاترین مدرک تحصیلی در هلند شناخته می شوند.

علاوه بر این به دلیل ماهیت حیاتی کارشان، پزشکان در صدر فهرست مشاغل پردرآمد قرار دارند. طیف وسیعی از پزشکان ریسک بالایی را درگیر می کنند و به دانش گسترده ای در حوزه پزشکی نیاز دارند، و این ها اجزای حیاتی برای یک حرفه پردرآمد هستند.

از یک پزشک یا یک دندانپزشک و اورتودنتیست در هلند انتظار می رود که بالاترین میزان درآمد را از هر کسی که مدرک تحصیلی دیگری دارد؛ به دست آورد. طبق آخرین آمار متوسط دستمزد ماهانه اورتودنتیست ها معادل 9660 یورو است.

مدیران ارشد مالی متخصصین حساب و کتاب ها

هر حرفه ای که شامل مدیریت ثروت و اموال باشد بلافاصله پردرآمد تلقی می شود. بودجه، مخارج، هزینه ها و درآمدها همگی توسط مدیران مالی این شرکت ها و حرفه ها مدیریت می شوند و تأثیر مستقیمی بر عملیات سازمان دارند.

مدیران ارشد مالی متخصصین حساب و کتاب ها هستند و می توانند با بازی با اعداد آینده یک شرکت را زیر و رو کنند. مدیران ارشد مالی هستند که توازن میان هزینه ها، درآمد و سود و زیان را برقرار می کنند؛ به همین خاطر این شغل نیاز به داشتن دانش و تخصص بالایی دارد و در مقابل مزد خوبی نیز دریافت می کند. این افراد می توانند درآمدی از 4870 یورو تا 15700 یورو را به دست آورند.

Chief Financial Officers

اساتید دانشگاه سازندگان متخصصان آینده هلند

تدریس در دانشگاه یکی از تاثیرگذارترین و معتبرترین مشاغلی است که حقوق بالایی را نیز ارائه می کند، زیرا استاد دانشگاه شدن کار آسانی نیست. این کار نیاز به دانش عمیق و پشتکار بالایی دارد تا از بین هزاران نفری که دارای دانش آکادمیک هستند؛ بهترین باشید.

اساتید دانشگاه سازندگان متخصصان آینده در کشور هلند هستند و هر تعداد مهندس، دکتر، متخصص، وکیل و هر انسان تحصیل کرده ای که در آینده این کشور در حال خدمت و کار خواهید دید؛ ثمره زحمت، آموزش و تربیت این انسان های از خود گذشته است. پس با دادن دستمزدی مناسب می توان حداقل قدردانی را از آنان نمود.

این حرفه علاوه بر درآمد از جایگاه و اعتبار بسیار بالایی بهره مند می باشد و شما با اشتغال در این زمینه می توانید به جایگاه های بسیار بالایی برسید.در حال حاظر اساتید دانشگاه می توانند از 4120 یورو تا 13500 یورو درآمد به دست آورند.

مدیر بازاریابی شغلی زیرکانه و سخت

مدیران بازاریابی مسئول افزایش درآمد سازمان خود هستند. آن ها مستقیماً مسئول ایجاد تجارت بوده و به همین دلیل دستمزد خوبی دریافت می کنند. به نوعی باید گفت بزرگی و شهرت یک شرکت بستگی به قدرت مدیران بازاریابی آن دارد که تا چه میزان می توانند کالا یا خدمات تولیدی خود را به فروش رسانده و مشتریانی که نیازمند آن هستند را پیدا کنند.

یک مدیر بازاریابی خوب می تواند زمینه نیاز به کالای خود را برای شما بسازد و شما را وادار به خرید و تهیه محصولش نماید. این کار شغل بسیار هنرمندانه ای است که نیاز به یک تخصص، دانش و روانشناسی بسیار بالایی دارد که از عهده هر شخصی بر نمی آید. مدیر بازاریابی شغلی زیرکانه و سخت است که در نگاه اول راحت و اما در طول مسیر طاقت فرسا است. مدیران بازاریابی در هلند به طور متوسط ماهانه 6490 یورو درآمد دارند.

Marketing Directors

خلبانی شغلی پر پرستیژ

هلند خانه یا مرکز چندین فرودگاه بین المللی و بزرگ جهان است که هر از گاهی به عنوان شلوغ ترین فرودگاه ها نیز شناخته می شوند. خلبانان در این به عنوان افسران اول شروع می کنند و با جمع آوری ساعات پرواز به کاپیتان و کاپیتان آموزشی تبدیل می شوند.

آن ها معمولا با پروازهای مسافت کوتاه شروع می کنند، اما بسیاری از آن ها تصمیم می گیرند به پروازهای طولانی مدت با شرکت های بین المللی ادامه دهند. در همه موارد، این شغلی است که به شما امکان می دهد به دور دنیا سفر کنید، البته فقط پس از آموزش قابل توجه و درک پیچیدگی ها و تمرکز مورد نیاز در این شغل بسیار هیجان انگیز.

علیرغم این واقعیت که خلبانان برنامه های آموزشی دشواری را پشت سر می گذارند و هر روز مسئولیت ایمنی هزاران نفر را بر عهده دارند، خلبانی شغلی پر پرستیژ بوده و شاید تنها شغل موجود در لیست هستند که نوعی هیجان را شامل می شود. درآمد آنان از 3460 یورو تا 11300 یورو می باشد.

در این مقاله به صورت کامل مشاغل مورد نیاز هلند را مورد بررسی قرار دادیم اما به توجه به این که این مبحث بسیار عمیق و گسترده است تنها در یک مقاله نمی گنجد، از همین رو توصیه می کنیم از طریق دفتر غرب و دفتر مرکزی تهران یا دفتر شیراز با مشاورین آی مهاجرتی در تماس باشید و تمامی سوالات خود را از بهترین کارشناسان این مجموعه بپرسید.

سوالات پر تکرار مشاغل مورد نیاز هلند

لیست شرایط مشاغل مورد نیاز هلند را در این مطلب خواندیم و در ادامه نیز سوالات پرتکرار این موضوع از زبان مشتریان ما آورده شده، چنانچه نیاز به اطلاعات کامل تری دارید، پیشنهاد میکنیم از طریق فرم دیدگاه های و یا راه های دیگر تماس، با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

پزشکان و جراحان در سال 2023 در هلند می توانند به طور متوسط ماهانه از 8340 یورو تا 28000 یورو درآمد کسب کنند.

پردرآمدترین مشاغل هلند در حال حاضر مربوط به : پزشکان و جراحان، قضات، وکلا، مدیران بانک، مدیران عامل، مدیران ارشد مالی، اورتودنتیست ها، اساتید دانشگاه، خلبانان و مدیران بازاریابی است.

در حال حاضر مشاغل مورد نیاز هلند شامل: مشاغل نظافتی، رانندگان کامیون، کارگر ساختمانی، مربی ورزشی، کارگر بسته بندی در صنایع، نقاش ساختمان، نانوا، خدمتکار، آشپز، کارگر حمل بار، مکانیک ماشین صنعتی، مکانیک ابزار و ماشین آلات کشاورزی، نجار، لوله کش، فروشنده، نصاب تجهیزات الکتریکی، اپراتور جرثقیل سیار، اپراتور ماشین حفاری، توسعه دهندگان نرم افزار، مدیرشبکه آی تی، پزشک حوزه های مختلف، متخصص تبلیغات و بازاریابی، وکیل، مدیر آی تی و تحلیلگر تجاری و سازمانی می باشد.

در حال حاضر مشاغل پزشکی و جراحی از پر درآمدترین مشاغل هلند شناخته می شود.

شما می توانید از طریق تماس با مشاورین آی مهاجرتی از آخرین تغییرات و مشاغل موردنیاز روز مطلع شوید.

دریافت ویزای اروپا به روش های مختلف در تخصص ماست که در ادامه می توانید برخی از آن ها را ببینید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه