بهترین شهرهای هلند برای کار

بهترین شهرهای هلند برای کار می تواند در انتخاب مقصد نهایی شما برای زندگی، کار و اقامت در این کشور بسیار تاثیر گذار باشند تا با بررسی شرایط موجود در هریک از این شهرها و باتوجه به شرایط و اهدافی که دارا هستید؛ مناسب ترین مقصد را برگزیده و اقدام کنید.

هلند روز به روز در حال تبدیل شدن به یکی از مقاصد برتر برای مهاجرین بین المللی است و این جای تعجب نیست؛ تیم مشاورین آی مهاجرتی نیز در ادامه این مطلب شما را در یافتن بهترین شهرهای هلند برای کار و خصوصیات هریک از این شهرها یاری خواهند نمود.

بهترین شهرهای هلند برای کار

بهترین شهرهای هلند برای کار علاوه بر اینکه فرصت های شغلی بیش تری دارند؛ شما را از میزان درآمدهای بیش تری نیز برخوردار می سازند.

فهرست مطالب

وقتی که هلند در رتبه پنجم شادترین کشورهای جهان در سال 2021 بر اساس فوربس قرار گرفته است. کیفیت زندگی، تعادل بین کار و زندگی و همچنین حضور بسیاری از شرکت های بین المللی که هلند را به عنوان مقر اروپایی خود انتخاب می کنند، از دلایلی است که این کشور را به مقصدی محبوب برای مهاجران تبدیل کرده است.

هلند یکی از برترین اقتصادهای جهان را داشته و روزبه روز در حال پیشرفت و صنعتی تر شدن است؛ همین فرصت های شغلی را افزایش می دهد که با افزایش میانگین سن و کاهش نیروی کار در آن زمینه مهاجرت برای متخصصین و افراد با دانش را فراهم می آورد. ضمنا حتما عنوان مهاجرت به هلند با روش های کاملاً قانونی را نیز در سایت ما مطالعه کرده و از روش هایی که می توانند شما را به هلند برسانند اطلاعات کافی را کسب نمایید.

آمستردام یک مرکز بین المللی مرکزی

آمستردام یک شهر بین المللی است که به دلیل تاریخ و سنت طولانی خود به عنوان یک بندر بزرگ شناخته شده است. این شهر در طول قرون متمادی خانه بسیاری از مهاجرانی بوده است که به دنبال آزادی مذهبی و مدارا، پناهندگی سیاسی و فرصت های اقتصادی به هلند آمده اند. گفته می شود که بیش از 100 ملیت در آمستردام زندگی می کنند.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
بهترین شهرهای هلند برای کار

پایتخت هلند به دلیل فضای متنوع و چندفرهنگی خود شناخته شده است و استعدادهای بین المللی زیادی را جذب می کند زیرا میزبان تعداد قابل توجهی از شرکت های بین المللی است. نتفلیکس، تسلا موتورز و آدیداس تنها تعدادی از شرکت های چندملیتی بزرگ هستند که مقر آنها در آمستردام است. اگر قصد دارید به آمستردام نقل مکان کنید اما به زبان هلندی مسلط صحبت نمی کنید، پیدا کردن کار در آنجا مشکلی نیست، زیرا بسیاری از این شرکت های چندملیتی معمولا به دنبال استخدام نیروی کار بسیار ماهر و چند زبانه از کشورهای مختلف خارجی هستند.

همچنین سومین کارفرمای بزرگ این کشور، گروه بیمه AXA، دفتر مرکزی خود را در آمستردام با بیش از 13000 کارمند دارد. این شهر بزرگترین بندر باری در اروپا نیز می باشد و آمستردام یک مرکز بین المللی مرکزی برای حمل و نقل هوایی و محل فرودگاه اسخیپول است. شهر آمستردام پایتخت هلند و یکی از پر جنب و جوش ترین شهرهای این کشور برای تجارت، آموزش، سرگرمی و فرهنگ است.

متوسط سطح درآمد هزینه ماهانه فرد مجرد هزینه ماهانه خانواده 4 نفره
3,728.40 یورو 929.3 یورو 3,251.8 یورو

روتردام یکی از مهم ترین بنادر اروپا

روتردام که به دلیل معماری مدرن و شهرسازی منحصر به فرد خود شناخته شده است، دومین شهر بزرگ هلند است و بزرگترین بندر دریایی اروپا را در خود جای داده است که این شهر را نیز بسیار قابل دسترسی می کند. روتردام یکی دیگر از مراکز مهم اقتصادی هلند است که برجسته ترین صنایع آن شامل کشتیرانی، تجارت، لجستیک و انرژی ( سبز ) می باشد.

روتردام یکی از مهم ترین بنادر اروپا و مرکز بزرگ صنعت، فرهنگ و فناوری است. روتردام به لطف صنعت، فرهنگ و فرصت های اقتصادی، مقصدی برتر در هلند است. بیش از 300 شرکت بین المللی، از جمله Maersk Line گروه حمل و نقل پیشرو در جهان و Heineken International یکی از بزرگترین آبجوسازی های اروپا در آن قرار دارند. روتردام همچنین به دلیل موزه ها و جاذبه های عالی مانند برج Euromast که چشم اندازهای باورنکردنی از شهر را ارائه می دهد، مرکز اصلی گردشگری است.

روتردام قطعا از بهترین شهرهای هلند برای کار و زندگی است و جالب اینکه این مکان بسیار مقرون به صرفه تر آمستردام برای زندگی است که آن را در بین مهاجرانی که به دنبال مسکن خوب و گزینه های بیشتر از نظر امکانات هستند؛ محبوبیت می بخشد. این شهر دارای بسیاری از مدارس بین المللی، رستوران های عالی و پارک های زیبا مانند اوسترپارک است که فعالیت هایی در فضای باز از جمله مناطق تناسب اندام، زمین های تنیس و حتی یک پیست روی یخ در ماه های زمستان ارائه می دهد.

متوسط سطح درآمدهزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه خانواده 4 نفره
3,416.83 یورو873.7 یورو3,048.7 یورو

لاهه قلب سیاسی هلند

لاهه سومین شهر بزرگ و از بهترین شهرهای هلند برای کار است و به عنوان پایتخت اداری و سلطنتی این کشور شناخته می شود. پارلمان هلند، دیوان بین المللی دادگستری سازمان ملل، دادگاه کیفری بین المللی و بسیاری از سازمان های بین المللی دیگر و همچنین سفارت‌خانه ها در لاهه مستقر هستند و این شهر را به قلب سیاسی هلند تبدیل کرده‌اند. همانطور که گفته شد، فرصت های شغلی زیادی به ویژه در زمینه دیپلماسی و امور بین المللی وجود دارد.

لاهه همچنین یکی از مهم ترین مراکز علمی، آموزشی، قانون گذاری و هنر هلند است. دانشگاه اراسموس با بیش از 34 هزار دانشجو، یک موسسه تحقیقاتی مرکزی و یک دادگاه بین‌المللی متخصص در آب های محیطی و بین المللی در این دانشگاه قرار دارد. در اینجا کاخ صلح را نیز خواهید دید که به عنوان مقر دیوان بین المللی دادگستری عمل می کند.

لاهه یکی دیگر از مقاصد برتر مهاجران در هلند است که همچنین یکی از مراکز مهم اقتصادی آن است. این شهر به‌خاطر ساختمان پارلمان تاریخی اش، مجموعه قلعه ای قرون وسطایی که از سال 1586 محل استقرار پارلمان بوده است، شهرت دارد.

یکی دیگر از دلایلی که لاهه یک مقصد محبوب برای مهاجرت است، کیفیت استثنایی زندگی آن است. این شهر همواره به عنوان یکی از بهترین شهرهای هلند برای کار و زندگی رتبه بندی می شود. این مکان دارای جمعیتی متنوع نزدیک به 250000 نفر با مدارس بین المللی عالی، محله های دلپذیر، سیستم حمل و نقل عمومی کارآمد و فضای سبز فراوان است.

متوسط سطح درآمدهزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه خانواده 4 نفره
3,421.92 یورو805.7 یورو2,777.8 یورو
راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

آیندهوون شهر آی تی

آیندهوون شهر آی تی

آیندهوون به دلیل حضور گسترده در صنایع رو به رشدی مانند آموزش، فناوری و علوم زیستی در میان مقاصد برتر در لیست هدف سرمایه گذاران جهانی و بهترین شهرهای هلند برای کار قرار دارد. از روستای کوچکی که در گذشته بود، آیندهوون اکنون به یک سایت صنعتی بزرگ تبدیل شده است که بسیاری از کارخانه ها، شرکت های فناوری و استارت آپ ها در آن قرار دارند. اگر به شغل IT یا مهندسی علاقه مند هستید، شانس شما برای یافتن شغل در آیندهوون زیاد است. آیندهوون شهر آی تی، شهری در استان برابانت شمالی در جنوب هلند است. این زادگاه مجموعه الکترونیک فیلیپس و بسیاری دیگر از شرکت های با فناوری پیشرفته است. آیندهوون از آن زمان به عنوان قطب فناوری و طراحی شناخته شد و حتی به عنوان دره سیلیکون هلند شناخته شد.

آیندهوون همچنین یکی از سرسبزترین شهرهای کشور است که طبق گزارش دانشگاه گرونینگن، فضای سبز آن تقریباً 28 درصد از مساحت شهر را تشکیل می دهد. یکی دیگر از امتیازات زندگی در آیندهوون این است که شما به فرودگاه آیندهوون، دومین فرودگاه شلوغ هلند نزدیک تر هستید.

در مرکز شهر، خانه های آپارتمانی زیادی پیدا خواهید کرد که اغلب گران هستند. این مرکز ممکن است برای مهاجران مجرد یا زوج های بدون فرزند مناسب باشد. بسیاری از خانواده های مهاجر در حومه شهر زندگی می کنند، جایی که خانه ها بیشتر جادار هستند. برخی از مناطق مورد تقاضای شهر عبارتند از Wonesel-West، منطقه مسکونی امروزی در شمال مرکز شهر و کارپن محله چندفرهنگی محبوب.

اوترخت مرکز نوآوری

تنها 20 دقیقه دورتر از آمستردام، اوترخت شهری چشمگیربا زیبایی منحصر به فرد و فضایی بسیار دلپذیر است. موسسه پایداری اوترخت مسئول توسعه پایدار، انرژی های تجدیدپذیر و سیستم های اقتصاد دایره ای است که این شهر را به مقصدی مطلوب برای هر کسی که به دنبال شغلی در توسعه پایدار است؛ تبدیل می کند.

اوترخت مرکز منطقه ای برای آموزش، مراقبت های بهداشتی و فناوری است. این خانه دو دانشگاه بزرگ، از جمله دانشگاه مشهور اوترخت، با بیش از 30 هزار دانشجو و شهرت عالی در سراسر اروپا است. این شهر پویا همچنین دارای بیمارستان های زیادی است که به عنوان دفتر مرکزی برای حدود 2500 پزشک خدمت می‌کنند.

اوترخت خانه حدود 240 هزار نفر است و بسیاری از مهاجران به دلیل چیدمان مناسب برای عابران پیاده، پارک های عالی، مشاغل مناسب و گزینه های مسکن مقرون به صرفه، این شهر را برای نقل مکان انتخاب می کنند. این شهر همچنین دارای چندین موزه از جمله موزه اشپیلکاک است که دارای بیش از 1800 ساز است که 500 سال تاریخ موسیقی را در بر می گیرد.

اوترخت یکی از بهترین شهرهای هلند برای کار و مرکز نوآوری است، موقعیت مناسبی دارد و بسیاری از شرکت های بزرگ آن را به عنوان مقر اروپایی خود انتخاب می کنند. در حالی که آمستردام، روتردام، لاهه و آیندهوون برخی از شهرهای برتر برای کار هستند، اوترخت نیز شهری جذاب بوده و فرصت های شغلی زیادی را ارائه می دهد.

متوسط سطح درآمدهزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه خانواده 4 نفره
3,242.67 یورو931.2 یورو3,198.2 یورو

تیلبرگ شهر حمل و نقل و توزیع

تیلبرگ شهری در هلند و در استان جنوبی برابانت شمالی است که دومین شهر یا شهرداری بزرگ در برابانت شمالی پس از آیندهوون و هفتمین شهر بزرگ در کشور هلند است. تیلبرگ به خاطر نمایشگاه تفریحی ده روزه اش شهرت دارد که در ماه جولای هر سال برگزار می شود. دوشنبه ای که در جریان این نمایشگاه برگزار می شود، دوشنبه صورتی نامیده می شود و در درجه اول دگرباشان جنسی است.

اقتصاد شهر برای قرن ها بر صنعت پشم متمرکز بود، با این حال از دهه 1960 تیلبرگ در داشتن انواع مختلف صنایع، با حمایت دولت برای نجات شهر از فقر پس از افول صنعت پشم، پیشرفت بیشتری داشته است. در حال حاضر نیز یکی از بهترین شهرهای هلند برای کار می باشد.

شرکت شیمیایی IFF یک کارخانه در تیلبورگ دارد، در دهه 1980 شرکت ژاپنی فوجی فیلم به تیلبورگ آمد و دفتر مرکزی شرکت های بیمه مانند Interpolis و CZ نیز در این شهر است. همچنین جالب است بدانید از سال 2013 شرکت تولیدکننده خودروهای الکتریکی تسلا، تأسیسات اصلی اتحادیه اروپا را برای مونتاژ و توزیع در اروپا در منطقه صنعتی ووسنبرگ در شمال حومه دریشوف در تیلبرگ اداره می کند.

تیلبرگ شهر حمل و نقل و توزیع لقب گرفته است، که به دلیل اینکه مرکز جغرافیایی در کریدور حمل و نقل بین آنتورپ – روتردام و منطقه روهر واقع شده است، دارای تمرکز بالایی از صنایع حمل و نقل وتوزیع است که در لجستیک و خدمات ارزش افزوده تخصص دارد.

متوسط سطح درآمدهزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه خانواده 4 نفره
2,375.00 یورو857.4 یورو2,991.0 یورو

با مطالعه مقالات زیر دیگر شهرهای برتر برای کار در دیگر کشورهای برتر اروپا را نیز خواهید شناخت:

گرونینگن شهری با پتانسیل زیاد کارآفرینی

گرونینگن پایتخت و شهرداری اصلی استان گرونینگن در هلند است. این شهر بزرگ‌ترین مکان و همچنین مرکز اقتصادی و فرهنگی بخش شمالی کشور است؛ که نزدیک به 236 هزار نفر سکنه داشته و آن را به ششمین شهر بزرگ کشور تبدیل می کند. گرونینگن بیش از 950 سال پیش تأسیس شد و در سال 1245 حقوق شهری را به دست آورد.

گرونینگن به دلیل موقعیت نسبتاً منزوی آن از مراکز قدرت هلندی (اوترخت، لاهه، بروکسل) از نظر تاریخی به خود و مناطق مجاور متکی بود. امروزه گرونینگن یک شهر دانشگاهی است که برخی از مؤسسات آموزش عالی برجسته کشور را در خود جای داده است از جمله دانشگاه گرونینگن که دومین دانشگاه قدیمی هلند است و دانشگاه علوم کاربردی هانزه. دانشجویان حدود 25 درصد از کل جمعیت شهر را تشکیل می دهند و آن را از نظر جمعیتی جوان ترین شهر کشور می کنند.

صنایع هتلداری و پذیرایی بخش قابل توجهی از اقتصاد گرونینگن را تشکیل می دهند و تمرکز بر خدمات تجاری در طول زمان افزایش یافته است و زمینه هایی مانند فناوری اطلاعات، علوم زیستی، گردشگری، انرژی و محیط زیست نیز توسعه یافته است.

از سال 2017 تنها یک کارخانه تولید قند چغندر در شهر باقی مانده است. گرونینگن شهری با پتانسیل زیاد کارآفرینی است که می تواند برای راه اندازی مشاغل جدید، ثبت شرکت و استارتاپ مکانی فوق العاده بوده و برای شما به یکی از بهترین شهرهای هلند برای کار مبدل شود.

بردا مرکز صنعت غذا و نوشیدنی

بردا شهری در بخش جنوبی هلند است که در استان برابانت شمالی واقع شده است. بردا دارای 185 هزار سکنه است که به نهمین شهر بزرگ کشور و سومین شهر بزرگ در ایالت پس از آیندهوون و تیلبورگ تبدیل می شود. این شهر به عنوان یک شهر مستحکم از اهمیت استراتژیک نظامی و سیاسی برخوردار بود. اگرچه این شهر یک شاه نشین مستقیم امپراتور روم مقدس بود، اما منشور شهرداری را به دست آورد.

از نظر تاریخی، فعالیت های اقتصادی شهر عمدتا صنعتی بوده است. بردا مرکز صنعت غذا و نوشیدنی بوده و شرکت های آن مانند Hero (لیموناد)، Van Melle، De Faam (شیرین بیان) و Kwatta (شکلات) در سراسر اروپای غربی مشهور هستند. این شهر همچنین یک کارخانه قند داشت که شناخته شده ترین محصولات خود را عرضه می کرد.

با این حال، کاهش فعالیت های صنعتی آسیبی به اقتصاد شهر وارد نکرده و امروزه بردا یک اقتصاد خدمات گرا است که مبتنی بر تجارت و تدارکات است. همچنین تعداد فزاینده ای از شرکت های بین المللی تصمیم گرفتند که دفتر مرکزی خود را برای عملیات و تولید در بردا ایجاد کنند. علاوه بر این، این شهر میزبان مقر نیروی هوایی سلطنتی هلند است. این شهر به دلیل موقعیت مرکزی آن بین بنادر آنتورپ و روتردام، شرکت های لجستیکی را نیز جذب می کند. شماهم اگر بدنبال بهترین شهرهای هلند برای کار هستید، بردا یکی از آنان است.

متوسط سطح درآمدهزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه خانواده 4 نفره
3,541.56 یورو967.9 یورو3,425.3 یورو

هارلم شهری کوچک و تاریخی

هارلم شهری کوچک و تاریخی در شمال غربی هلند است که در نزدیکی آمستردام واقع شده است. این شهر با خیابان های سنگ فرش شده، ساختمان های قرون وسطایی و آبراه های پرپیچ وخم، یکی از جذاب ترین شهرهای هلند محسوب می‌شود. شهری که سرشار از تاریخ غنی، مکان های دیدنی و موزه های قابل توجه زیادی برای بازدید است. این موزه ها شامل موزه فرانس هالس و موزه تیلرز قدیمی ترین موزه کشور است.

هارلم که قدمت آن به سال 1245 برمی گردد، شهری جمع و جور با جذابیت دهکده ای روستایی است. بازارهای هفتگی و خیابان های سنگفرش شده در امتداد رودخانه اسپارنه به همراه دو جنگل شهری این مکان را به مقصدی جذاب برای زندگی تبدیل کرده است. این یک مکان آرام برای زندگی برای خانواده ها است، اگرچه به دلیل قرار گرفتن در منطقه شهری آمستردام، در بین مهاجران محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است.

هارلم یکی از بهترین شهرهای هلند برای کار مختص کسانی است که قصد دارند در بخش خدمات و یا صنعت گردشگری مشغول به کار شوند. البته نباید فراموش کرد که این شهر پایتخت آبجوسازی هلند بوده و چندین کارخانه و کارگاه در این زمینه مشغول به کار هستند. همچنین در کنار این مطلب پیشنهاد داریم مقاله نرخ بیکاری در هلند را نیز مطالعه کرده تا با شرایط و بازار کار این کشور بهتر و کامل تر آشنایی پیدا کنید.

متوسط سطح درآمدهزینه ماهانه فرد مجردهزینه ماهانه خانواده 4 نفره
2,671.98 یورو857.2 یورو2784.2 یورو

کارشناسان آی مهاجرتی در این مقاله بهترین شهرهای هلند برای کار را به شما معرفی نمودند، جهت کسب اطلاعات بیش تر و شناخت سایر شهرهای هلند با تیم مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا همچنین دفتر معالی آباد شیراز تماس حاصل فرمایید. ضمنا مقاله هزینه های مهاجرت و زندگی در هلند را نیز مطالعه فرمایید.

سوالات پر تکرار بهترین شهرهای هلند برای کار

در صورتی که شهر خاصی در هلند را برای کار مدنظر دارید و تمایل دارید از شرایط کار، اشتغال و استخدام در آن مطلع شوید، ضمن تماس با مشاورین ما ، می توانید پرسش خود را در بخش دیدگاه مطرح نموده و پاسخ را از کارشناسان ما دریافت کنید.

متوسط درآمد در آمستردام ماهانه 3,728.40 یورو تخمین زده می شود.

این شهر برای فعالیت در زمینه های هتلداری، گردشگری، رستوران داری، فناوری اطلاعات، علوم زیستی، گردشگری، انرژی و محیط زیست مناسب می باشد.

بهترین شهرهای هلند برای کار شامل شهرهای آمستردام، روتردام، اوترخت، آیندهوون، لاهه، گرونینگن، تیلبرگ، بردا و هارلم می شود.

قطعا میزان مخارج برای هر فرد و خانواده متفاوت است، اما به طور متوسط یک شخص تنهای ماهانه 873.7 یورو و یک خانواده 4 نفره 3,048.7 یورو هزینه دارد.

این شهر مقر پارلمان هلند، دیوان بین المللی دادگستری سازمان ملل، دادگاه کیفری بین المللی و بسیاری از سازمان های بین المللی دیگر و همچنین سفارتخانه ها می باشد به نوعی این شهر را به قلب سیاسی هلند می دانند.

در پایان نیز می توانید ویدیو برخی از کلاینت های ما که موفق به دریافت ویزای اروپا شده اند را تماشا کنید:

پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو
پخش ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Rate this post
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه