اقامت با اجاره ملک در لهستان

اقامت با اجاره ملک در لهستان برای همه افرادی که قصد اقامت کوتاه و یا طولانی مدت را دارند می تواند در مدیریت هزینه ها بسیار مفید باشد، اما قبل از انجام هرگونه اقدام باید با شرایط آن آشنا باشید تا به درستی اقدام کرده و بهترین خانه را با توجه به شرایط خود بیابید. در این مقاله با کارشناسان آی مهاجرتی همراه شوید تا از تمامی اطلاعات مهم در این موضوع با خبر شوید .

معمولا افرادی که قصد اقامت بیش از چند ماه را دارند و هنوز ویزای اقامت دائم را دریافت نکرده اند ، به اجاره خانه در لهستان روی می آورند، این افراد معمولا شامل دانشجویانی می شوند که علاقه ای به اقامت در خوابگاه های دانشگاهی ندارند و به اجاره خانه های شخصی و مبله روی می آورند.

اقامت با اجاره ملک در لهستان

اقامت با اجاره ملک در لهستان می تواند در همان ابتدای ورود به این کشور برای تمامی مهاجرین تا زمانی که به ثبات مشخصی برسند ، بهترین انتخاب باشد.

فهرست مطالب

همچنین می توانید با مطالعه مقاله بهترین روش مهاجرت به لهستان بهترین روش را برای خود یافته و به اقامت برسید.

از طرفی دیگر افرادی که با ویزای کاری به تازگی وارد این کشور شده اند ، نیز در ابتدا به دنبال اجاره خانه هستند . اجاره خانه در لهستان برای افرادی که قصد اقامت بیش از دو ماه را دارند ،بسیار مناسب بوده و به صرفه تر از اقامت در هتل ها می باشد. اما یافتن خانه مناسب موارد زیادی را دارد که باید به بررسی آن ها پرداخت، مقدار هزینه، مکان و شرایط صاحب خانه از این موارد هستند.

نحوه یافتن خانه های اجاره ای در لهستان

همان طور که گفتیم برای یافتن خانه مناسب باید موارد زیادی را در نظر گرفت، احتمالا اکنون این سوال برای شما پیش آمده که نحوه یافتن خانه های اجاره ای در لهستان که با شرایط و خواسته های فرد متناسب باشد چیست؟ این روش ها می تواند با توجه به شرایط شما متفاوت باشد.

صفحه اصلی
تماس با ما
تصویر ویزاها
اعتبار سنجی آی مهاجرتی
رضایت مشتریان
وبینار مهاجرت
فرم ارزیابی شرایط
درباره ما
اقامت با اجاره ملک در لهستان

اگر دانشجو هستید و به دنبال خانه هایی مناسب برای زندگی دانشجویی می باشید، می توانید از طریق مراجعه به سایت دانشگاه، خانه های پیشنهاد شده را بیاید، همچنین معمولا آگهی های در محیط دانشگاه نصب می شوند که با یافتن آن ها می توانید برای اقامت با اجاره خانه در لهستان اقدام کنید، به طور معمول پیدا کردن این خانه در شهرهایی که جمعیت دانشجو در آن زیاد است سخت نبوده و به راحتی یافت می شود.

روش دیگری که وجود دارد مراجعه به مشاورن املاک می باشد، با وجود این که این راه ممکن است هزینه بر باشد اما این افراد می توانند کمک بیشتری به شما بکنند چرا که به تمامی محله و خانه های کشور آشنا هستند و همچنین می توانند تمامی اقدامات لازم برای انجام قرارداد را برای شما انجام دهند. اگر قصد صرفه جویی در هزینه های خود را دارید می توانید به سایت های اجاره خانه در لهستان مراجعه کنید و خودتان خانه مورد نظر را بیابید.

سایت های اجاره خانه لهستان

سایت های اجاره خانه لهستان

کمی قبل تر اشاره کردیم که می توان برای صرفه جویی در هزینه ها به سایت های اجاره خانه در لهستان مراجعه کرد و شخصا خانه های مورد نظر را پیدا کرد. سایت های بسیار زیادی برای یافتن خانه مورد نظر وجود دارد و در صورت لازم می توان به صورت حضوری نیز از آن ها دیدن کرد.

از مزایای این سایت ها این است که اکثر آن ها به زبان انگلیسی بوده و فرد مهاجر می تواند به راحتی به جست و جو بپردازد، همچنین این امکان وجود دارد که با اعمال فیلترهایی مشخص مانند اندازه خانه، تعداد اتاق خواب و یا منطقه مورد نظر گزینه های نزدیک به خواسته خود را به راحتی پیدا کرد .در این سایت ها اطلاعات دقیق اجاره خانه در لهستان مانند قیمت، آدرس و بزرگی خانه ذکر شده و عکس و فیلم های کامل از تمام محیط خانه نیز در این سایت های قرار گرفته که می تواند با تماشای آن ها از شکل کامل خانه اطلاع یابید. 

ممکن است که برخی از سایت ها برای ارائه اطلاعات دقیق تر درخواست مقداری هزینه کنند اما مقدار آن بسیار کم بوده و با هزینه مشاور املاک بسیار تفاوت دارد . به همین علت جای هیچ نگرانی برای مقدار هزینه آن نیست . در لیست زیر برخی از اسامی سایت اجاره خانه در لهستان برای شما آورده شده است:

  • rentola.pl
  • housingtarget.com
  • homfi.com
  • casamundo.com
  • nature.house
  • homeone.pl
  • realting.com

سایت اجاره خانه مبله در لهستان

سایت اجاره خانه مبله در لهستان نیز وجود دارد، این خانه ها معمولا برای افرادی مناسب است که قصد اقامت کوتاه مدت را دارند و نمی خواهند که هزینه ای بابت لوازم خانه بپردازند که معمولا شامل دانشجویان و افراد تازه وارد میباشد.

مقدار هزینه اجاره خانه های مبله بیشتر از خانه های خالی است اما دیگر فرد نیازی نیست که هزینه جداگانه ای بابت خرید وسایل کند که گزینه خوبی است . انواع خانه های مبله را می توان در سایت اجاره خانه مبله و یا با کمک مشاورین املاک پیدا کرد.

اما برخی از افراد علاقه ای ندارند که از وسایل دیگران استفاده کننند و یا تمایل دارند که دکوراسیون خانه بر عهده خودشان باشد تا بتوانند با سلیقه دلخواه خود آن را داشته باشند ، این افراد می توانند خانه های خالی را اجاره کرده و سپس به خرید لوازم مورد نظر بپردازند.

راه درست و مطمئن مهاجرت

مشاوره رایگان مهاجرت

برای ارزیابی رایگان و اولیه شرایط، شماره خود را درج نمایید

کارشناسان آی مهاجرتی

سوالی دارید؟

مشاوره دقیق و رایگان ما را از دست ندهید.

آی مهاجرتی را در

اینستاگرام

دنبال کنید.

شرایط اجاره خانه در کشور لهستان

برای افرادی که دارای تابعیت اروپا هستند هیچ محدودی برای اجاره خانه در لهستان وجود ندارد. اما برای کسانی که خارجی هستند این موضوع فرق می کند و محدودیت هایی وجود دارد. این افراد باید در ابتدا مجوز لازم را برای اقامت با اجاره ملک دریافت و سپس اقدام کنند که دریافت این مجوز فقط با داشتن ویزای اقامت به مدت زمان تعیین شده ممکن خواهد بود.

در برخی موارد صاحب خانه ها برای اجاره دادن ملک خود قوانینی را مشخص می کنند که این موارد در اجاره خانه های مبله نیز بیشتر است . به این قوانین مشخص شده و با توافق دو طرف تعهدات کلیدی می گویند که باید در طول مدت قرارداد توسط هر دو طرف رعایت و اجرا شود.

اگر قصد اجاره خانه را به همراه دانشجوی دیگری دارید باید حتما این موضوع را با صاحب خانه درمیان بگذارید.

باید بدانید از شرایط اجاره خانه در کشور لهستان این است که به افرادی که قصد اقامت به مدت کم تر از دو ماه را دارند مجوز اجاره خانه صادر نشده و این افراد باید در مکان های مشخصی اقامت کنند. برای این که از هزینه های پیش رو در مدت اقامت خود اطلاع داشته باشید مقاله هزینه های زندگی در لهستان را مطالعه نمایید.

Conditions for renting a house in Poland

قوانین اجاره خانه در لهستان

باید حتما این مورد را بدانید که علاوه بر مدت زمان اجاره و مقدار هزینه آن قوانین اجاره خانه در لهستان نیز وجود دارند که باید به آن ها توجه کنید. این مقررات اجاره در قانون مدنی تنظیم شده اند اما باز هم تا حد زیادی قابت مذاکره هستند و فقط به نفع مستاجر قابل تغییر می باشد.

حداکثر مدت قابل اجاره خانه در لهستان 10 سال و اجاره شرکت یا زمین 30 سال می باشد، این قرارداد برای مدتی بیشتر قابل تمدید نبوده و پس از انقضای این اجاره نامه باید قرارداد جدیدی را تهیه کرد. همچنین مستاجرین فقط در صورتی می توانند قرارداد را تمدید نمایند که طبق قرارداد اجازه این امر را داشته باشند.

صاحب خانه فقط در صورتی می تواند قرارداد را فسخ کند که مستاجر در پرداخت اجاه بها به مدت دو ماه تاخیر داشته باشد و یا از خانه به شکلی استفاده کند که برخلاف توافق باشد، مانند واگذاری ملک و یا اجاره فرعی ملک بدون رضایت مالک. به طور معمول اجاه بها به صورت ماهانه پرداخت می شود اما این قانون نیز با توافق طرفین قابل تغییر است.

با مطالعه عناوین زیر و شناخت هر چه بیشتر کشور لهستان می تواند اقامتی آسان تر را برایتان رقم بزند:

هزینه اجاره خانه در لهستان

مهم ترین بخش برای همه افراد هزینه اجاره خانه در لهستان می باشد، به طور کلی هزینه های زندگی در این کشور گران نبوده و هزینه اجاره خانه نیز زیاد نمی باشد، اما می تواند با توجه به شرایط مختلف متغیر باشد. مقدار هزینه های اجاره خانه با توجه به شهر، منطقه، بزرگی خانه و مبله بودن یا نبودن آن تغییر کند.

اگر دانشجو هستید و به فکر این هزینه ها هستید، می توانید با داشتن هم خانه این هزینه را تقسیم کرده و از هزینه های خود کم کنید. مقدار این قیمت ها با توجه به وضع اقتصادی کشور می تواند تغییر یابد، برای این که از اقتصاد این کشور اطلاع کامل حاصل کنید مقاله شرایط اقتصادی در لهستان را مطالعه نمایید.

در جدول زیر متوسط هزینه اقامت با اجاره خانه در لهستان در شهرهای مختلف برای شما قرار داده شده است:

نام شهر خانه یک خوابه در مرکز شهر به زلوتی یک خوابه در حومه شهر به زلوتی سه خوابه در مرکز شهر به زلوتی سه خوابه در حومه شهر به زلوتی
کراکوف 3.378 2.581 5.270 3.873
لودز 2.365 2.085 3.933 3.510
گدانسک 3.049 2.458 4.869 3.603
وروتسواف 3.181 2.465 4.722 4.045
لوبلین 2.600 1.937 3.200 2.750

تفاوت قیمت اجاره خانه در ورشو با سایر شهر های لهستان

یکی از سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که آیا اجاره خانه در لهستان در پایتخت با شهرهای دیگر تفاوتی دارد و کدام یک بهتر است؟ از آن جایی که پایتخت لهستان یعنی ورشو یکی از مقصدهای محبوب برای مهاجرین است دولت لهستان تلاش بر این داشته که تمامی امکانات را برای این افراد فراهم کنذف به همین دلیل یافتن خانه برای اجاره در این شهر دشوار نمی باشد.

از طرفی دیگر در شهرهای دیگر مانند کراکوف، وروتسواف و غیره نیز یافتن خانه دشوار نمی باشد اما از آن جایی که تعداد دانشجویان در این شهرها زیاد بوده ممکن است که یافتن خانه های دانشجویی کمی زمان ببرد اما اصلا دشوار نمی باشد. پیشنهاد می کنیم مقاله تحصیل در لهستان را مطالعه کنید تا از تمامی شرایط تحصیلی پیش رو با خبر باشید.

تفاوت قیمت اجاره خانه در ورشو با سایر شهرهای لهستان نیز بسیار مشهود است، هزینه زندگی در ورشو گران تر از شهرهای دیگر می باشد اما از طرفی دیگر مقدار امکانات و درآمد نیز به همان مقدار بیشتر می باشد. 

برای این که بتوانید بهترین مقصد را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید با مشاورین آی مهاجرتی تماس بگیرید تا از بهترین راهنمایی در این زمینه برخوردار شوید.

 

The difference in the price of renting a house in Warsaw compared to other cities in Poland

اجاره خانه در ورشو

ورشو، پایتخت و بزرگ ترین شهر لهستان می تواند یکی از بهترین شهرهای این کشور برای مهاجرت باشد، از آن جایی که تعداد دانشجو در این شهر زیاد می باشد ممکن است که پیدا کردن خانه های کوچک برای اقامت کمی دشوار و زمان بر باشد، به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که اگر دانشجو هستید به اقامت در خوابگاه ها بپردازید.

 

همچنین از آن جایی که این شهر به عنوان مرکز اقتصادی کشور به شمار می رود می تواند بهترین مکان برای اقامت با اجاره ملک در لهستان برای افرادی باشد که با مهاجرت کاری وارد این کشور می شوند.

برای اطلاع دقیق از کار در این کشور به مقاله شرایط کار در لهستان مراجعه فرمایید. جدول زیر شامل متوسط هزینه اجاره خانه در ورشو می باشد:

نوع خانه یک خوابه به زلوتی سه خوابه به زلوتی
در مرکز شهر 3.795 7.144
در حومه شهر 2.918 5.083

در این مقاله که توسط کارشناسان آی مهاجرتی تهیه شده است اقامت با اجاره خانه در لهستان به طور کامل بررسی شده و در دسترس شما قرار گرفته است. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و یا رفع سوالات و ابهامات با مشاورین ما در دفاتر مرکزی و غرب تهران و یا دفتر شیراز تماس بگیرید. همچنین می توانید در بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.

سوالات پرتکرار اقامت با اجاره خانه در لهستان

در پایان می توانید سوالات متدوالی که در رابطه با اقامت با اجاره خانه در لهستان وجود دارد را مطالعه نموده و برای هرگونه سوال با مشاورین ما در تماس باشید.

برای اجاره خانه 10 سال و شرکت و زمین 30 سال می باشد و نمی توان برای مدت بیشتری آن را تمدید کرده و باید قرارداد جدیدی را تهیه کرد.

با مراجعه به مشاورین املاک و همچنین سایت های اجاره خانه می توان تمایم گزینه های مناسب را برای اجاره خانه در لهستان پیدا کرد.

بله، قیمت اجاه خانه های مبله بیشتر از خانه های خالی بوده اما دیگر نیازی به خرید وسایل خانه نیست و ی تواند بسیار به صرفه باشد.

خیر، از قوانین اقامت با اجاره ملک در لهستان این است که برای مدت کمتر از د ماه نمی توان خانه را اجاره کرد و باید در مکان های مشخصی اقامت کرد.

میزان قیمت اجاره خانه در لهستان در شهر ورشو بیشتر از سایر شهرها می باشد اما از طرفی دیگر میزان درآمد بسیار متناسب بوده و امکانات بیشتری به فرد ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5/5 - (1 امتیاز)
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
خانه